LVM dāsni ziedo ZZS pietuvinātām biedrībām

71

Komentāri (71)

mikelisegle 18.08.2016. 16.30

Šī lieta nedara godu Latvijas Republikai.

Viss liecina par to, ka Bērziņa rīcība, sviežot priekšmetus pret parlamenta ēku, nebija huligānisms, bet politiskas attieksmes paušana.

Sākotnēji piespriestais sods ar pienākumu regulāri reģistrēties Valsts probācijas dienesta uzskaitē, saistībā ar politiski motivētu rīcību, ir nevajadzīgs un muļķīgs.

Tiesa nolēmums piemērot Bērziņam reālu cietumsodu (1gadu un 8mēnešus) par to, ka viņš nereģistrējās Valsts probācijas dienesta uzskaitē, ir bezjēdzīgs un kaitīgs Latvijas iedzīvotājiem, jo šī nolēmuma rezultātā persona, kas var dot pienesumu Latvijas tautsaimniecībai un valsts budžetam, kļūst par bezjēdzīgu nodokļu naudas tērētāju. Tas liecina par tiesas augstprātību.

Tā valsts nedrīkst rīkoties ar saviem iedzīvotājiem par politisku uzskatu paušanu, ar kuru nevienai personai nav nodarīts kaitējums.

+5
-6
Atbildēt

2

    Valdis Eiserts > mikelisegle 20.08.2016. 10.32

    Zooloģiski paustie “politiskie uzskati” neprasa no VAROŅA vairāk kā divas ziemas izglītības.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    valdemir > mikelisegle 22.08.2016. 18.28

    Ja rietumnieki ik pa laikam zooloģiski nepaustu savus uzskatus, tad viņi joprojām būtu tur, kur mēs tagad esam un vēl dziļāk.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Galaktions 16.08.2016. 19.40

^

Izanalizējis rakstu, pievienojos cīņai pret Ataolu.

Līdzjūtība vecākiem.

Mēs ejam citu ceļu.

+5
-5
Atbildēt

0

Kristina 16.08.2016. 10.58

+5
-2
Atbildēt

0

zaigapriede 24.01.2011. 11.06

Šeit pārdomas par to, kā šo jautājumu risināt http://www.lolitacigane.com/2011/01/ka-valstij-ziedot.html

0
0
Atbildēt

0

austrisv 23.01.2011. 12.30

Betij,
par Optisko!
Viņam tikai viena dziesma un pa reizei mainās piedziedājums, bet tas pats tāds dīvaini sacerēts!
Bet intervija Ir gan ir ļoti laba! izlasīju pat divreiz! Super!
Vienkārša un laba!

0
0
Atbildēt

1

    ievuliitis > austrisv 23.01.2011. 13.21

    Un šodien viņam tiešām nepaveicās šis pa Vienotības šeptēšanu, un zaglīgumu, bet tie piedāvā centralizēt un depolitizēt valsts uzņēmumu vadību, rosinot pie viena arī pašvaldību uzņēmumu vadību pataisīt profesionālāku un caurspīdīgāku.:))
    Kā tam trollim neveicās!:))
    Paldies, par vērtējumu:) Esmu jau pietiekoši liela izaugusi un sen vairs necenšos tēlot “krutāku” un gudrāku, nekā esmu:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

ievuliitis 22.01.2011. 20.12

ESmu ar nokavēšanos iesaistījusies diskusijā.
“Ja Vienotība lielās, ka tā ir vis-vis-vis-godīgākā, tad tai vismaz jāmēģina godīgai būt: jāmēģina nefektēt, faktiski — nezagt.”
Pirmkārt – vai pret “Vienotību” vai pret kadu no “V” arī ir ierosināta krimināllieta?
Un otrais – kuras partijas programmā, nu kaut vai diskusijās ir dzirdeta frāze – “mēs jums melojam, mēs zagsim”. Vai tad PLL, ZZS, citas to vien nedara, ka slavē savu godīgumu, valstisko domāšanu un rūpi par valsti?

+3
0
Atbildēt

0

ivetao2007 22.01.2011. 20.11

Mentāls kroplis sapulcinājis ap sevi kretīnus. Viss kopā tas sastāv no kompartijas atkritumiem.

+3
0
Atbildēt

0

piziks 22.01.2011. 14.05

> Bet!
> Klusais!
> ZanE!
Ha-ha… Galvenais, ko iepriekš teicu, ka FEKTĒ — zog, krāpj un dala! — VISI GALVENIE: neviens no rutkiem nav saldāks par mārrutku, bet, kā jau iepriekš atgādināju, tie pārējie nesauc sevi par vis-vi-visgodīgākajiem, nestaigā ar karogiem ap baznīcām un publiski mazāk ZVĒRĒ pie Dieva.

ZZS utml. mierīgi grābj un īpaši neiespringst izrādīt un iestāstīt publikai par savu morālo pārākumu, atškirībā no Vienotības, un, ja ZZS un utml. ar safektēto pabaro vismaz kādu ierindas publikas daļu, kaut vai Ventspils pilsētniekus vai Pārventas nevalstiski runājošos futbolistus, jo latviešu futbolā ne īpaši daudz, tad Vienotība ar sablēdīto baro lielākoties tikai pati sevi… :)

Klusais, to, ka politiski atbildīgs Dūklavs, es tādai presei neticu, un neņemu par pilnu arī tādas preses klusos lasītājus, un skaļos arī ne: likums paredz attiecīgo finansu ministru parakstus, un vai neviens, neatkarīgi no partijiskās piederības, finansu ministrs nav politiski atbildīgs? Savdabīga, Klusais, Tev tā loģika… :) Ja ZZS pret Vienotību būtu tik ļauna kā Vienotības fani pret ZZS IR-sī, tad Vienotība no LVM “kormuškas” taču neko nesaņemtu, — arī loģiski, vai ne? Bet saņem abi koalīcijas partneri un tātad abas partijas ir stipri apmierinātas viena ar otru. Tad, nu, Klusais, pastāsti par savu loģiku bez jēgas sagrozīšanas, lūdzu!

+1
-2
Atbildēt

5

    garausiitis > piziks 22.01.2011. 18.03

    OT – nu cik zinu, tad Tu esi pietiekami erudīts kadrs un Tev nevajadzētu izlikties par muļķīti kādā sakarā es minēju ciparus, jo , ja vēlreiz uzmetīsi aci, tad Tur pavīd arī LPP/LC kadri un TP kadri. Vienīgi Tavos rakstos es kaut kā esmu izlasījis tikai par Jaunupa 140 000 izsistajiem tūkstošiem.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 22.01.2011. 21.01

    Klusais, tepat šāgabala komentos, atgādināju, ka pirmie, cik atceros, sāka TP, stutējot Slakterdēla laivas, Jaunupēnam jau vajadzēja 4 x vairāk nekā TP, bet ZZS — 8 x vairāk nekā Jaunupēns: es pārmetu šī paņēmiena eskalēšanu, turpināšanu… Viss tepat bija minēts, kā Tev sanāk, ka es vienīgi par Vienotības suvenīru… Un kurš tad no šiem visiem ir godīgs? Vai rēķināsi vienīgi pēc noblēdītā kopsummas?

    Betij, nu gan smieklīgi: ja zagļi/krāpnieki/politštellmaņi no vairākām partijām izmanto legālu — tādu pašu savējo pieņemtu! — likumu, tad tā nav ne krāpšana, ne zagšana, ne tautas apčakarēšana?! Laba no Tevis iznāktu arī padkomuniste, — Staļina konstitūcija tekstā bija lieliska, humānlikumīga, ko darīja kompartijnieki, gan jau pati esi šo to dzirdējusi… Arī mūsējo “ziedojumu” likumam savā idejā nekādas vainas, vien atliek ziedojumus nepārtaisīt “ziedojumos”?

    Betij, Tavā portretsarunā, esi teikusi, ka Tu jau vairāk morāli, — lēnām varēšu sākt mēģināt saprast, kāda morāle Tevi interesē.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > piziks 23.01.2011. 08.48

    Labi OT – pieņemsim ,ka neesam viens otru pilnīgi sapratuši . Ja būsi , kur iepiekš kaut ko lasījis no maniem tekstiem par tādiem kadriem kā Jaunups un Kampars , tad sapratīsi manu attieksmi pret viņiem. Man patiesībā ir vēl daudz vairāk šis tas stāstāms par viņu veikumiem un tai skaitā senākā laika posmā. Es nekad neesmu teicis,ka V ir ideāli vai kā tamlīdzīgi , bet virzības vektora kursu viņi tomēr pamainīja 2002. gadā.
    Ja par LVM konkrēti – domāju ,ka tās ir sekas Latvijas globālajām vajadzībām un iespējām – tā teikt krīzes radītas. Kamēr varēja ziedojumus dabūt no privātajiem apmaiņā pret pakalpojumiem , tikmēr nebija vajadzības purināt LVM, tagad krīze bišķi pajauca lietas un neatlika varianti.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 23.01.2011. 09.44

    Klusais, nu re — izrādās, ka arī Tu spēj būt loģisks, secīgs un ne vienmēr pavirši augstprātīgs… :) Tādēļ jau vērts sarunāties… :)

    Tieši tādēļ mani satrauc IR-ša komandas paviršā augstprātība — kā arī šoreiz: “LVM dāsni ziedo”! … Nekaunīga muļķība vai augstprātīga paviršība?! LVM paši staigā, piegrābuši savu cepuri pilnu ar naudu un par to vien sapņo, kam iebērt saujiņās, aiz bada trīcošajās?! Nē, katrs politdispečers, kurš tiek pie siles uzmanīšanas visu gadu kopā ar savu politbandu sapņo, kā šos “ziedojumus” izsist, izspiest un sadalīt: galu galā, “ziedojumu” problēma uzrāda arī partiju finansējuma problēmu — attālināti… :)u.c. politiski nepadarītos darbus.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > piziks 23.01.2011. 21.51

    OT – piedod,ka nespēju tik opratīvi atbildēt , jo dzīve ir strauja un bez interneta komentēšanas ir daudz citu interesantu lietu.
    Par augstprātību – nu prieks ,ka Tev vismaz nav vientuļi.
    Par politiskajām rotaļām – redz kā ziņo šodien kāds TV3 kanāls , tad pat JL tiešās drāts ar Ventspili pastniekam Kamparam ar ir nedaudz piegriezies adrenalīna onka.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 22.01.2011. 13.05

Klusais!
es tieši to arī gribēju uzrakstīt, jo par ziedojumu sadali ir atbildīgs šajā gadījumā , kā arī iepriekšējos gados tikai un vienīgi ZZS ministrs Dūklāvs!
Nesaprotu, kā var izplatīt optiskais tādas blēņas, ka ministriju ziedojumus paraksta vispirms Dombrovskis, tad pēkšņi Vilks!
Ko tad Dombrovskim darīt ar to bezkaunīgo Lembi un viņa kabatas partiju?

+1
0
Atbildēt

1

    piziks > austrisv 22.01.2011. 14.07

    Bet, neizliecies par dumu: minēju, ka kļūdījos, šoreiz VD pieminēdams: likums prasa finansu ministra parakstu — 2009. g. rudenī parakstīja Repše, tagad jāskatās, kuros datumos parakstīts — visticamāk Vilks un, visticamāk, bez liela prieka, toties ar partijas biedru skubinājumu aizmirst sirdsēstus… :)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

garausiitis 22.01.2011. 10.56

Turpinājums – Veiksme LVM ziedojumu saņemšanā pavadījusi arī Tautas partijas politiķiem pietuvinātos uzņēmējus Jāni Sprinovski un Ventu Lipsbergu. Viņu «Latvijas Hokeja attīstības biedrība» saņēmusi 120 000 latu.Kopumā Latvijas Olimpiskajai komitejai ziedoti 715 tūkstoši latu.
Protams Tev taisnība OT , ka LVM ziedojumi veikti ar finanšu ministra akceptu , bet kā jau rakstīju sadali veic zemkopības ministrs Jānis Dūklavs. Un tagad iedomājies situāciju Duklavs atnes parakstīt Vilkam zidojumu akceptu – tas pasaka nē !, kas tālāk?

+4
0
Atbildēt

2

    andris902 > garausiitis 22.01.2011. 12.05

    …paldies, Klusais, par izsmeļošu informāciju!…tieši šāda ir nepieciešama, lai neradītu maldīgu fonu visam notiekošajam….
    …Optiskais Tēmekli…ja Tev ir vēlēšanās izcelt tikai vienu un piemeklēt iespēju kādam sist….tad Tavu darbību nevaru vērtēt kā objektīvu…tā jau vairs nav kritika, bet apzināta faktu sagrozīšana….

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > garausiitis 22.01.2011. 14.18

    ZanE, Tev jau atsevišķi paskaidroju, kādēļ Vienotība jasit par šīm glumībām stiprāk nekā citi: tā ir sevi par galveno pasniedzošā varas partija, kura jau 2 gadus stāsta, kā visiem jāsavelk jostas…

    Vēl atliek izdevība pēc LTV 100. panta preses kluba pārbaudīt — laikam Godmaņa minētos ciparus: tāpat kā citu partiju laikos, arī pērn decembrī krasi pieauga maksājumu no budžeta apjomi: vidējo ikmēneša 350 milj. vietā ap 600 milj. … Ko tas nozīmē, Tavuprāt, — iepret pieņēmumam, ka citas partijas sliktākas? :) Varbūt Klusajam atkal kāds uz paplātes pienesīs pilnu skaitļu ainavu? :)Ja pienesīs, mans pa-a-aldies garantēts! :)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

garausiitis 22.01.2011. 10.51

Sveiks Optiskais!
Prieks,ka cītīgi aprej V fanus , kā jau Rietumkrasta fanam pieklājas, bet interesanti,ka kā vēsta prese ,tad – ” Politiski atbildīgā amatpersona par LVM ziedojumu sadali ir zemkopības ministrs Jānis Dūklavs. ”
Bez tam nav man nācies redzēt 2010 . g. ziedojumu sadales apkopojumu LVM , taču , ja paskatās gadu atpakaļ , tad aptuveni 2 mio ar asti LVM sadalīja kaut kā šā – LVM visdāsnākie bijuši pret basketbolu, šim sportam zelta laiki – tam kopumā atvēlēti 470 tūkstoši latu jeb aptuveni ceturtā daļa no visa ziedojuma – tai skaitā – Sieviešu un vīriešu izlasei katrai ticis pa 50 tūkstošiem latu, bet lauvas tiesa – klubiem, kuru aizbildņi ir politiķi. VEF basketbola klubs, kur starp dibinātājiem ir «Jaunā laika» politiķis Edgars Jaunups, ir saņēmis 150 tūkstošus latu, tikpat – 150 tūkstošus saņēmis basketbola klubs «Ventspils», kura prezidents ir Zaļo zemnieku premjera kandidāts Aivars Lembergs. Mazāk – 50 tūkstoši latu ticis basketbola klubam «Zemgale», kura prezidents ir ietekmīgais politiķis no LPP/LC – Dainis Liepiņš. Redz , bez Jaunupa arī Ventspils ir dabūjis tādu pašu naudu, tikai par to neviens nez kapēc nesatraucas – un Liepiņš nebij tad pie AŠistiem?

+5
0
Atbildēt

0

piziks 22.01.2011. 09.26

ZanE… Sērīgs Tavs domu gājums. Tavuprāt, arī man vajadzētu iekļauties šejieniešu main-stream-ā un dziedāt/baurot līdzi Vienotības faniem: ak-k, cik slikta ZZS… Jā, ZZS nav laba un kopumā neko labu nedara, BET… — ko labu dara šobrīd Vienotība?! “Ziedojumu” likuma ienesīgā glumība ir viena no tabu tēmām, pret kuru NEVIENS (!) — ZanE, Dzeri! — NEVIENS nav publiski izteicies un pat SOLĪJIS NAV (!)šo likumu mainīt. Tas ir viens no retajiem žuļicības likumiem, pret kuru neiebilst neviena no Vienotības 2 svētbildēm, aiz kurām pie varas turas viss Vienotības slinko viduvējību bars, kam turēšanās budžeta vietās ir izdzīvošanas pamatuzdevums: PŪ-Ū-ŪT un pazust, vai mēģināt apzagt tos vēlētājus, kuriem līdz nākamajām vēlēšanām — pēc Šadurska — mute jātur ciet un nav tiesību pat skatīties uz Vienotības kluso blēdību vērienu kopā ar saviem politbiznesa konkurentiem, tādiem pašiem budžeta līdzekļu sev dalītājiem.

0
-2
Atbildēt

1

    austrisv > piziks 22.01.2011. 13.08

    Tu izklausies pēc “zvirbulēna”! manieres līdzīgas!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Agnese Lûse 22.01.2011. 01.08

Teikšu atklati,tavi komentāri ir ļoti profesionāli !
Prieks to lasīt ;)))
Paldies tev Dzeri !

+1
-1
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 21.01.2011. 23.02

Atļaušos vieglu riebeklību- Vienotība reāli sadarbojas ar atlikušo ķeizariņu hūtīti, un visas programmas, teksti par ideāliem ir sen šūplādēs..jeb lohi tomēr pavilkās.. :) Sanāk,ka īstie valdības vadoņi šodien ir viens ntos apsūdzētais, tiesvedībā veiklais vīriņš, ar biedru brigmani kā prezenējošais plakātiņš.Par zzs viss saprotami.Man gan ir daudz jautājumu Vienotībai.Balsi taču atdevu. Tad kā,dāmas un kungi?..Ir Latvijas Ideja,redzējums, vai ir reālpolitika,kad stūres labad- nu ar dajebko draudzējamies? A varbūt, pati vara ir visa pasākuma sāls, un nekādu ideju,ideālu nav principā? Kā tad ir? Vai tikai ap budžetu dancosim, un tad jau -kā sanāks?..

0
-1
Atbildēt

0

piziks 21.01.2011. 22.23

ZanE! Ja Vienotība lielās, ka tā ir vis-vis-vis-godīgākā, tad tai vismaz jāmēģina godīgai būt: jāmēģina nefektēt, faktiski — nezagt. Vienotība pat vēl vēlmi nezagt nav izteikusi, tā glumi klusē par mazJaunpēna rebēm, bet te visi Vienotības fani dēmonizē visus, kas nav Vienotība, kaut pāris mēnešus iepriekš Dieviņu bija gatavi lūgt, lai kāds Vienotību Saeimā piestutētu. Jā, tagad Vienotību ZZS stutē par tadām cenām kā šie “likumīgie” ziedojumi:

par šīm cenām Vienotība varu nav pelnījusi un nepelna, tā savu varu pērk no hūtes!

Tieši par šo divkosību un liekulību Vienotību ir jāsit tā, kā iepriekš sists nav neviens! Ne par velti iepriekš teicu vairākkārt: gaidu un gaidu, kad Vilks sāks sakārtot savu ministriju, kas zem Vienotības nu jau otrajā valdībā, bet tāda smadzeņu gaudenība kā finminā vai ir vēl kādā? Nu kad finminā kāds sāks meklēt smadzeņu darbības sekas?

0
-4
Atbildēt

0

piziks 21.01.2011. 20.20

Nepriecājos, — konstatēju, ka nākamjās vēlēšanās ZZS būs lielāks atbalsts Latgalē: vismaz ļoti ticami. Izmēģinājums būs pašvaldību vēlēšanas, pirmizrāde pirms 11. Saeimas… :)

Sodien hūtiņš Vienotību kaitina TV vakara ziņās, nesaproto, kā gadsījies, ka vēja elektrības kvotas Berķa & Co kompānijai pulka lielākas nekā citiem kvotu prasītājiem, jo hūte apgalvo, ka Berķis Vienotībai tuvāks… Vai tuvāks, es nezinu, bet hūte = tagad jau regulāri katru dienu sit Vienotību, kam nav pretargumentu, par kuriem vajadzēja domāt pērn.

0
-2
Atbildēt

3

    andris902 > piziks 21.01.2011. 20.41

    …un ko Vienotībai vajadzētu darīt?…teikt – pats muļķis?…
    …vai mums – reāli domājošajai sabiedrības daļai… nevajadzētu skaidrot situāciju tiem nejēgām, kas neizprot to, kas šobrīd notiek?…nevis ļaut vienam…ar Napoleona sindromu sirgstošam vīrelim…pūst miglu acīs spriest nespējīgajiem?…bet mēs turpinām apkarot cits citu…un no malas noraugāmies, kurš kuru vinnēs…vai sitīs?…

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 21.01.2011. 21.19

    ZanE, bet, varbūt… kaut neticami un neiespējami… pat (!) Vienotībai pa mēģināt neapzagt valsti, nefektēt un nefektēties mazJaunupa stilā? Jeb, Tavuprāt, varbūt tas ir iespējams? Ja nav iespējams, atliek izvēlēties mazāko ļaunumu, — šis piemērs gan rāda, ka vismazāk oranžie nāsīs rāvuši, bet citos piemēros oranžie tomēr/laikam līderē… :)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > piziks 21.01.2011. 22.04

    …nu, beidz!…Tu esi vārda meistars!…tātad Jaunups ir lielākais fektētājs (es viņu neaizstāvu), kas padarījis Vienotību par ļaunuma sakni valstī notiekošajā?…LVM ir kritērijs oranžo ne/sastrādātajam?…mazākais ļaunums ZZS?…PLL astoņkājis kļuvis par zelta zivtiņu?…SC tik balti un pūkaini, ka varētu sniegpārsliņas tēlot?…vai šīs partijas pārstājušas eksistēt…vai tikai nupat ieradušās no citas planētas?….bet visu šajā valstī norakusi Vienotība?…kāpēc Tev ir vēlēšanās sist tikai Vienotību?…mēģinu saprast – nespēju!…

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

piziks 21.01.2011. 19.57

Faktiski hūte atkal apspēlē Vienotību, jo “ziedojumi” tiek, jā Ventspils futenes jauniešiem, bet — hute piemeklējis arī latgalieti Klaužu, kurš nu stāsta, ka daļu no “ziedojuma” nesīs uz Lagali! Protams, nav zināms, vai ainesīs līdz Latgalei un, ja aiznesši, vai tie būs lagaliešu bērni interešu pulciņos… :)Tāpat taču nav zināms, cik Jaunupēns aiztiepa līdz VEF basketbola klubam — visu vai daļēji visu…

+2
-1
Atbildēt

1

    andris902 > piziks 21.01.2011. 20.09

    …un par ko Tu priecājies?…par to, ka atkal apspēlē…vai par to, ka atkal par sabiedrību paņirgājās?….

    +6
    0
    Atbildēt

    0

Agnese Lûse 21.01.2011. 19.55

Piekrītu tev par ZZS elektorata intelektuālo līmeni…
Lembergs uzsmaidīs un ZZS vēlētaja balss rokā ..
Diemžēl,bet fakts :(

+3
0
Atbildēt

0

piziks 21.01.2011. 19.51

ZanE, johaidī, es taču neaizstāvu ne hūti, ne ZZS! Es saku, ka fektējas — apčakarē valsti un reketē VAS LVM — visas 3 minētās partijas, turklāt summas pieaug ģeometriskā progresijā. Vai Tu gribi teikt, ka Vienotība ar mazJaunupu lielāki malači, jo izfektēja VEF basketam mazāk?! Manuprāt visi trīs ir salīdzināmi šmurguļi, no kuriem cits par citu labāks tačyu nav!

Iedomājies sevi Vilka ādā, — lai pamēģina neparakstīt! Interesanti, kas notiktu, vai ne? :)

+2
-3
Atbildēt

0

andris902 21.01.2011. 19.43

…Optiskais Tēmekli…Tu kļūsti neobjektīvs!…ja spēj nosodīt Jaunupa darbus un nedarbus…tad vajadzētu būt tādai pat attieksmei pret Tavu mīļoto ZZS…kāpēc tāda divkosība?…Tev šķiet normāli, ja mazais vīrelis “komandē parādi”, tā izsitot labumus savai hercogistei?…uz kā rēķina?…Ventspils un ZZS vēl nav visa Latvija!…tik gudram cilvēkam taču to vajadzētu apjēgt!…ja to nespēj saprast cilvēki, kuri apveltīti ar spriestspēju, ko gaidīt no viduvējībām, kas balso par ZZS…domājot – tas nekas, ka sūds…galvenais, ka savējais!…Tev tas ir pieņemami?

+8
-2
Atbildēt

0

piziks 21.01.2011. 19.39

ZanE, kādēļ lai man būtu jājutas neērti?! Vis-vis-vis-gidīgākā pašslavinātāju partija Vienotība “ziedojumos” ņēma 4x vairāk nekā TP “oranžie nelieši”, ZZS pasākums iepatikās un … — paņēma 8x vairāk nekā Vienotība: ŅEMA VISAS TRĪS PARTIJAS. Kuram būtu jājūtas neērti. Ja Vienotībai ZZS nepieciešama, tad neapskaužu Andri Vilku, kurš liks savu parakstu zem šiem “ziedojumiem”, jo ne ticu, ka Vilks to darīs aiz laba prāta, — toties viņu spiedīs pati Vienotība savpartijiskās interesēs.

Kam jājūtas neērti?!

Ja kādam būtu ieteicams neērti justies, tad šī materiāla autorei, kurai, cienot šo auditoriju, derēja atgādināt, ka attiecīgie likumi paredz šos “ziedojumus” parakstīt finansu ministram. Pēc šī atgādinājuma IR-šā lasītājiem būtu vēl mazāk ilūziju par šīs koalīcijas sabiedrisko lietderību un politiskās kopdzīves cenu.

0
-2
Atbildēt

1

    mary75 > piziks 21.01.2011. 19.46

    Ja ziedo V, tad tas ir kaut kas cits, nekā tad, ja ziedo ZZS, kas ir tas pats, kas Lembergs.
    Nav normāli, kad smagos finansialos un korumptīvos noziegumos apsūdzētais vienkārši ņem un turpina dalīt valsts naudu, kā savējo.
    Vai arī tu domā, ka tur cik un kam jādod izlemj kāds cits, izņemot šo te personu?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

mxblack 21.01.2011. 17.27

Manuprāt tos ziedojumus visādiem klubiem un mistiskām organizācijām būtu pamatīgi jāierobežo, tāpat kā ierobežoja pirmsvēlēšanu tēriņus partijām. Neierobezoti drīkstētu būt tiklai reāli ziedojumi bērnu atbalstam. Tādus ziedojumus būtu jāstimulē ar nodokļu atvieglojumiem. Bērniem nedrīkst trūkt nekā, lai tie varētu bez problēmām mācīties un augt gudri un stipri. Un vismazāk šajās zidošanas akcijās vajadzētu būt iejauktai politikai un politiķiem, bet nekādā gadījumā joprojām uz brīvām kājām esošajam “Puzes hercogam”. To būtu jāaizliedz ar likumu. Lai viņš tērē savus sazagtos milijardus, kamēr tie nav arestēti, bet lai nesnaigstās pēc valsts uzņēmumu naudas.

+7
0
Atbildēt

1

    piziks > mxblack 21.01.2011. 18.01

    Un, kad tika barors Jaunups un Repše pērn, tad bija kārtībā? Un Dombrovskis izlikās neredzam. A šogad to visu parakstīs prejmejrs VD! Tā nu nesabļuasties pātrāk sirsnīgi.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

vupats 21.01.2011. 16.53

Nav šaubu, ja ziedots tiktu “vienotībēniem”, viss būtu štokos, liekuļi, vai ne?

0
-8
Atbildēt

1

    piziks > vupats 21.01.2011. 17.59

    Pašiem vēl pērn patika!

    0
    -6
    Atbildēt

    0

mary75 21.01.2011. 16.27

ZZS mums ir nemirstīga, un savus 20 – 25% dabūs vienmēr, un tautai nevis traucē, bet, patīk, ka tā ir Lemberga kabatas partija.
Lembergs mums taču “saimnieks”, “prot dzīvot”, “sakārtojis pilsētu”, plānā galdiņa urbējiem ļoti simpātiska Lemberga retorika attiecībā uz to, ka pie visa vainīgas zviedru bankas un vispār Rietumi, Soross, un pārējie ļaunie kapitālisti, tāpēc valsts parādu tiem var arī neatdod.
ZZS, dabiski, ne pie kā, tāpēc, vainīga nav, kaut arī piedalijās visos valstiski graujošos lēmumos.
Visprastākais populusms vienmēr atradīs dzirdīgas ausis.
Uz ZZS var attiecināt to teicienu no ekoloģijas tēmas, ko šī te ZZS tagad pārstāv – kanalizācijā lielākās fekālijas vienmēr izpeldēs virspusē.
Tāpēc jau ZZS un Lembergs nepārtraukti cenšas pārvērst šīs valsts juridisko sistēmu, kā arī visu pārējo, par par vienu lielu kanalizācijas kolektoru, kur ZZS vienmēr būs virspusē, un Lembergs būs galvenais kanalizācijas operators, kas tos netīrumus maisīs un regulēs, tas nekas, ka darbiņš smirdīgs, toties ienesīgs.

+13
-1
Atbildēt

6

    piziks > mary75 21.01.2011. 17.58

    Dzeri un pārējie Vienotības fani! Šoreiz jau nu jums pirmajiem svēti derētu aizvērties! No LVM banāniem barojas ne jau viens vien politiskais mērkaķis! Vienīgi katrs nākamais kļūs ēdelīgāks par iepriekšējo! Pirms 3 gadiem TP irnažistiem pietika ar 30 000, pērn JL/Vienotības reketierēns savāca jau Ls 140 000, un neviens neko neagribēja apturēt: galu galā to visu paraksta Dombrovskis un, ja arī šogad — nu jau vairāk par miljonu kopsummā! — paraksta Dombrovskis, tad varat vienīgi pafantazēt, kādās skrūvspīlēs ir viņa politiskie rieksti un kādi varētu būt ZZS argumenti. Tomēr negribas Vienotības faniem atzīt, ka paši to uguni ir kūruši. Tā faktiski ir vistīrākā valsts nozagšana, ko Vienotība pati uztur! Kaut sakostiem zobiem…
    Un kā jūtas Latvijas Valsts mežu normālie veči, pie kuriem visi šie reketieri tik regulāri pienāk: nu jau tiem vienalga, kurš no trim, — laupīs pilnīgi droši.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    piziks > mary75 21.01.2011. 18.05

    Sorry, par kļūdu, — šogad LVM “ziedojumus” ZZS-am par vairāk nekā miljonu (!) parakstīs Vilks, un Dombrovskis atkal klusu noskatīsies…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > mary75 21.01.2011. 18.51

    Dzeri – piekrītot tevis teiktajam, labi, ka šoreiz nepiesauci SC kā “alternatīvu oligarhiem”.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 21.01.2011. 19.16

    Optiskais – un kurš par to strīdās, šai valstī katrs rūpējējas par savējiem, jo viss politiķu rokās un visas stēras sadalītas starp partijām.
    Savu attieksmi, kā tam, pēc manām domām, būtu jābūt, ar tiem ziedojumiem, izteicu mazliet zemāk.
    Tikai, atšķirībā np ZZS, kura vispār nav partija tradicionalā izpratnē. jo nepārstāv nevienu, izņemot Lembergu, un pēc Lemberga pavēles var pieņemt visneadekvātākos un kaitīgākos lēmumus, Vienotība, tomēr, zināmu daļu sabiedrības pārstāv. to liberalāko un prorietumnieciski noskaņoto, un vienādības zīmi starp tām likt absolūti nevar.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 21.01.2011. 19.26

    otra puse – nekad neesmu piesaucis SC kā alternatīvu, bet gan kā zināmu bremzi un zināmu aizsardzību no Lemberga untumiem, ja SC būtu koalīcijā ar ZZS kopā.
    Prasmīgi manipulējot, varētu panākt SC atbalstu daudzos svarīgos jautajumos, ko tad tu domā, SC ir kādi ideoloģiskie zombiji?
    Par zināmiem amatiem ideoloģiju ātri vien aizmirstu, un no K_K SC ir daudz mazāk atkarīgs, nekā ZZS no Lemberga.
    Sliktāk, kā tagad, kad Lembergs nosaka pilnīgi visu, un V par to pat nedrīkst vērt muti vaļā, nebūtu.
    Un kas ir labāks, ka SC ir opozīcijā?
    Lembergam un PLL tāpat ar SC viss OK, toties V uz to nav nekāda ietekme, toties, ja tam būtu kādas ministrijas, V būtu uz to ietekme, kaut vai tāda, ka, SC nebūt negribētu tās zaudēt un nokļūt opozīcijā, būtu, zināmā veidā, “uzpirkts”.
    SC un Lembegs valdībā zināmā veidā viens otru neitralizētu.
    Vai tad neesi dzirdējis teicienu – ja nevari kādu uzvarēt, pataisi to par sabiedroto?
    Cita lieta, ka vienai sabiedrības daļai tas būtu nepieņemami, bet, ne tai lielākai, vari ticēt.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    kdaljajev > mary75 22.01.2011. 17.16

    Vispār to ziedojumu sistēmu vajag likvidēt.Valsts uzņēmumu peļņa nonāk budžetā un valdība lemj tālāk par naudas izlietošanu,Privātās struktūras lai ziedo kam grib.Bet izskatās ka partijām tā lieta patīk,vienīgi dažreiz pastrīdās par naudas sadali.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

janazakovica 21.01.2011. 16.10

ka teica publiski katolu pujats-es neredzu nekada greka pie vina..par lembergu bija domats..

+1
-1
Atbildēt

0

inesebe 21.01.2011. 16.07

Šķiet ka ziedojuma gadījumā ziedotos līdzekļus drīkst izmantot tikai norādītajiem mērķiem. Tik dāsni ziedojumi liek aizdomāties par dažādām shēmām…, ja ņem vērā ar kādiem cilvēkiem ir saistītas saņēmēj organizācijas..

+4
0
Atbildēt

0

austrisv 21.01.2011. 15.58

Pie pilnas bļodas draugu daudz! galvenais, ka savējie!

+8
0
Atbildēt

0

austrisv 21.01.2011. 15.53

‘ Žēl, ka Zemkopības ministrijas LVM vienmēr atradušies hūtes kabatpartijas rokās!
Tā arī visi labumi no LVM nokļūst tieši Ventspils tēla uzprišināšanai!
Te nu varam redzēt kā lielu naudu izsēj vējā!

+11
-1
Atbildēt

0

andrejs_kirsis 21.01.2011. 15.38

Hūte pats dala…

+8
0
Atbildēt

3

    elina_rozulapa > andrejs_kirsis 21.01.2011. 18.32

    Tāpēc jau par šo tā visi stāv kā mūris. Vienalga sviests un bezpreģels, kamēr neiesēdinās.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > andrejs_kirsis 21.01.2011. 19.46

    Neaizmirsti, ka paraksta Vienotības ministrs Vilks!

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > andrejs_kirsis 21.01.2011. 20.02

    …johaidī!…kad vienreiz nāks sapratne, ka viens cilvēks nevar pieņemt likumus vai parakstīt tos!!!…ministrijas uztaisījuši par saviem personīgajiem mazdārziņiem un dzeloņdrāšu žogu vēl apjozuši riņķī!!!…tad, kad sabiedrība spēs piespiest valdību strādāt visas – visas valsts iedzīvotāju labā un nešķirot…tas savējais – tas svešais!…tikai tad ir cerība, ka šajā valstī kaut kas mainīsies!…bet arī Tu meklē savējos un svešos!…it kā laukumu pārredzi, bet ālējies nevietā!…tad, kad tādu, kā Tu – attieksme mainīsies arī pret ZZS un Tu tikpat kvēli sāksi viņus nosodīt, un ar savu attieksmi piebremzēt viņu nekaunību…tad arī spēšu noticēt, ka Tev rūp visas Latvijas iedzīvotāju liktenis!…

    +8
    0
    Atbildēt

    0

Agnese Lûse 21.01.2011. 14.31

Esļoti ceru ja ZZS kardināli nemainīs attieksmi,tad viņi pēc 4.gadiem ies ašistu pēdās,kas kāpa uz tiem pasiem grābļekiem !
Godīgi sakot,šim faktam jau sen vajadzēja piesaistīt tiesībsargajošās iestādes uzmanību,jo te izskatās pēc dienesta stāvokļa ļaunprātīgas izmantošanas,valsts līdzekļu nozagšana lielos apmēros un korupcija !
Njā bet ne velti kamēr bija ašisti kopa ar Lembergu valsts amatos tika bīdīti “lielākie kretīni” un ne velti Vilnīts tika iecelts kā vislabākais KNAB “likvidators”
Jo bezzobains KNAB un Prokuratūra spēlē šādām shēmām tikai par labu !

+18
0
Atbildēt

4

    runivs > Agnese Lûse 21.01.2011. 14.52

    Šī iešana ašistu pēdās lielā mērā ir atkarīga no elektorāta. ZZS nekad nav slēpusi, ka tā akceptē 100% šāda veida ziedošanu. Neskatoties, ka ir bijuši Valts kontroles atzinumi par nesakārtotu ziedošanas politiku lielajās valsts kapitālsabiedrībās. Neskatoties uz mēģinājumiem grozīt likumus, kam viņi gluži vienkārši un ciniski nepiekrīt.
    Daļai sabiedrības, kā zināms, diemžēl šādas izdarības ir pieņemamas. Viņu īsais domu gājiens ir aptuveni šāds: Visi- tur “augšā”- zog. Šie arī zog, bet redz’ kā “sakārto” Ventspili. Pat nepadomājot, ka šī sakārtošana notiek uz citu valsts reģionu rēķina.
    Kamēr cilvēki nebūs neiecietīgi pret šādu praksi, tikmēr nekas nemainīsies.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > Agnese Lûse 21.01.2011. 14.57

    Nekur viņi neies, bijuši klāt pie visām ziepēm, bet laucinieki tik balso un balso, jo redz it kā savējie. Tas, ka laukus pa burbuli tieši ”zemnieki” nolaiduši nevienam prātiņā nenāk…Un paši cieš par savu muļķību !

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > Agnese Lûse 21.01.2011. 18.54

    Ilmac, precīzijas labad: pērn Vienotības visspigtākajiem suvemnīriem nebija NEVIENA EIBIULDUMA. Starp citu, nav dzirdēts, ka LVM govi AŠisti slaukuši, — tiem savas fermas un citur: LVM slaukuši tikai TP, JL/Vienotība un šogad — ZZS. :) Oblom-s?!

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > Agnese Lûse 21.01.2011. 19.26

    …Optiskais Tēmekli!…nu, Tu gan esi atradis attaisnojumu!!!…nekļūst tā kā nedaudz neērti?…

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

inesebe 21.01.2011. 14.29

Man ar šaubas par to, vai nauda sasniegs mērķi. Lai VK izkontrolē, šos dāsnos ziedojumus.

+3
0
Atbildēt

1

    Agnese Lûse > inesebe 21.01.2011. 14.48

    A kāda jēga no VK ziņojumiem ja visi tie atduras pret bezzobaino Generālprokuratūru !
    Nu ne velti VK pārsvarā ir tikai “ieteikumu” rakstura funkcijas,kuras var pasūtīt uz 101.km

    +5
    0
    Atbildēt

    0

lebronj2356 21.01.2011. 14.24

No zaļumu labumiem zaļajiem :D

0
0
Atbildēt

0

Andris Ezergailis 21.01.2011. 14.22

Ja tikai tā nauda nonāktu, kur norādīts. :D

0
0
Atbildēt

0

mary75 > mary75 21.01.2011. 17.56

Nebūtu štokos, bet ziedot vajadzētu fondiem, kas vāktu ziedojumus kādiem mērķiem, piemēram, maznodrošināto izglītībai, vai ārstēšanai, vai bērniem, vai onkoslimniekiem, utt., un tālāk šis te fonds pats izlemtu, kam konkrēti naudu vajag vairāk par visu, bez politiķu līdzdalības.
Un ir taču bijuši vairāki skandāli, kad ziedošana bija tikai naudas atmazgāšana, vai arī ziedoja par “otkatiem”, utt.
Bet latvijā tas ir nereāli, visa valsts sadalīta nozrēs – “feodalās valstiņās”, kura katra pieder savai partijai, no kā partija barojas, un, att., kam ziedo.

+7
-1
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam