Zatlers vēl uzņēmību, mērķtiecību, pašcieņu, sadarbību

83

Komentāri (83)

Ēriks 22.09.2015. 14.05

Labi,ka es jau tāpat esmu smuks.

0
0
Atbildēt

0

maija_br 03.01.2011. 07.08

Latvijas televīzija Jauno gadu uzsāka bez valsts himnas. Rodas iespaids, ka no reklāmas visi ir pārēdušies plūmes un nav rūmes ne tikai biksēs.

0
0
Atbildēt

0

dro 02.01.2011. 13.13

Izlasījis pēdējos komentārus, ar “dziļu gandarījumu” varu konstatēt, ka beidzot atrasts vainīgais – bankas!
Kam gan būtu drosme tās aizstāvēt pēc Parex? Kā Hansabankai /Swedbank/ varēja tik ātri aizmirsties bēdīgā pieredze no 90 gadu sākuma? Tomēr katrai spēlei savi noteikumiem, un banku darbības noteikumus pieņēmusi mūsu mīļā saeima, bet tiesnesim – valdībai bija jāseko, lai šos noteikumus pildītu; ja noteikumi slikti, bija jārosina tos mainīt u.t.t.. Bet vai kredītņēmējiem nav nekāda atbildība?:)

+5
-4
Atbildēt

5

    garausiitis > dro 02.01.2011. 23.17

    lno – patiesība ir tikai loģiski,ka bankas ar dabūtu savu belxienu,jo bez vainas nav.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > dro 03.01.2011. 02.31

    :) Šis ir klasika..Kaut kur kādam iedeva pa seju, un urķis saka- oi, da ,viņš ne tā paskatījās, un vispār pirmais sāka.. :)) Tas par kredņēmeju atbildību :)) Insanti, kurā vēl normālā valstī,par jūsu krītā paņemto gludekli maksās visas nākamās paaudzes? :))

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 03.01.2011. 12.13

    Kurš gan strīdas par banku vainu, nekas cits kā banku bezatbildība jau neizraisīja pasaules finanšu krīzi:) Bet vai tad valdībām nav jākontrolē banku darbība? Paskatīsimies, cik ilgi ES debatēs par šo problēmu un vai vispār būs pieņemts kāds risinājums.
    Karamba.
    Daži ASV štati, kur kredīta ņēmējs var nomest atslēgas uz galda, nav visa pasaule:))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > dro 03.01.2011. 14.06

    Šoreizīt mums domas saskan -tieši tā, bankas ir patiesībā ierindas bizness.Kurš vēlas nopelnīt.Normāli.Noteikumus kā tas notiek veido,vai arī neveido valsts.Valsts LV no savas atjaunotnes laikiem neko citu kā ap baņķieru salātu galdiem laizījusies nav :) Jo tur ir naudiņa,ko vajag partijām.:)Kas atkal nav banku,drīzāk tizlā vēlēšanu,partiju finansēšanas likuma ķēpa. Tā bija BB laikos ar gaiļiem, tā tas turpinās arī šodien.Mainījušies vien mērogi.Augam :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 03.01.2011. 14.17

    Karamba. Vai tad iepriekš teicu ko citu?:))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

garausiitis 02.01.2011. 00.59

Cien. Mr. Key – ar lielu prieku rastu kādu jūsu norādi uz 2005.g. BBC veidot raidījumu . Es vēlētos no pirmavotiem gūt info par šiem nelietīgajiem kredītiem . Esat tik laipns un dodiet kādu norādi ,aks apstiprinātu Jūsu viedos vārdus.

+2
-1
Atbildēt

9

    Rolands__ > garausiitis 02.01.2011. 01.03

    google The Money Trap vai kaut kā tā.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 02.01.2011. 01.05

    Mr. Key – vai slinkums māc ” kaut kā tā ” nomainīt ar konkrētu vietnes adresi?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Rolands__ > garausiitis 02.01.2011. 01.19

    http://news.bbc.co.uk/nolavconsole/ifs_news/hi/newsid_5140000/newsid_5140300/nb_wm_5140390.stm

    Ļoti atvainojos, tas tomēr ir no 2006. gada. Pazemīgi noliecu galvu gaidāmajam zobena cirtienam…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 02.01.2011. 01.38

    Paldies Mr.Key , ātri pārbaraucu pāri un atcerējos vēl pagajušā gadsimta braucienu uz USA , kur ar bija stāsti par iebraukšanu kreditos . Es to vairāk tomēr mēģinātu vērst uz virzienu – galvenais ir pārdot produktu , nedomājot ,kurš samaksās par to. Domāju ,ka pirmkārt sods jāsaņem pašām bankām, kuras tiražē šo produktu…

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > garausiitis 02.01.2011. 01.47

    Klusais, šoreiz Tev piekrītu un atbalstu 100%, — par sodu, kas jāsaņem bankām. Iespējams, pat varētu attiecīgo metodiku zinātāji aprēķināt, kādam vajadzētu būt soda apjomam Latvijas gadījumā. Savulaik vien, reizēm izteikti nedumjš džeks no Latvijas Stokholmā teica: “Lai kāds bezatbildīgi aizņemtos, ir jābūt kādam, kas bezatbildīgi aizdod.” Vai zini, kas tas bija par drosminieku? Starp citu, drošības labad piebildīšu, ka toreiz, manurprāt, tam drosminiekam bija taisnība.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Rolands__ > garausiitis 02.01.2011. 01.53

    klusais – jā, nē, nezinu. Kad jums būs viedoklis ar argumentiem, labprāt uzklausīšu. Pagaidām varu teikt, ka protams, piekrītu, ka bankām būtu jāuzņemas atbildība. Un nebiju domājis savādāk, vienkārši diskusija nebija nonākusi līdz šādām detaļām (pagaidām runa bija par to, vai jaungada aicinājumiem neprasās arī segums darbu un lēmumu veidā)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 02.01.2011. 02.06

    Ok , ir jau nakts , bet runājot par aicinājumiem un tamlīdzīgiem stāstiem ir jāsaprot , ka neesam jau mazie bērni ,lai to pieņemtu kā dogmu . Es vispār brīnos,ka par to tiek nopietni debatēts , jo būtībā tie ir tikai vārdi bez jebkada seguma . Būšu priecīgs iespēju robežās nākotnē ar Jums debatēt par aktuālām tēmām ,jo ir ticība, ka tas šādā vai citādā veidā sasniegs dzirdīgas ausis. Ar Labu nakti kungi!

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > garausiitis 02.01.2011. 18.52

    Mr. Atslēga:
    Zirgs par ātru, arkls smags, putra šķidra, gailis traks jebšu: pie visām indivīda nelaimēm allažiņ ir vainīgs kāds mistiskais “Cits”, pie tam, jo augstāk šis “cits” – konkrēta persona vai institūcija – atrodas salīdzinājumā ar indivīdu, jo vainīgāks viņš/viņa/tas/tā ir pie visām indivīda ķibelēm. Tipiska lūzera dzīves uztvere

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    kkristaps > garausiitis 02.01.2011. 20.23

    Toties tad, ja vaimanājošais un žulti spļaujošais indivīds spruktu pie ruļļiem, tad nu gan viņš mērkaķa ātrumā ieviestu pilnīgu kārtību visās dzīves jomās. Tā ir ne tik daudz lūzera, kā infantilas personas dzīves uztvere.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

dro 02.01.2011. 00.46

Mr.Key. Sen jau apnicis skaidrot lietas, kuras katram saprotamas.

+3
-6
Atbildēt

2

    oskaar > dro 02.01.2011. 01.00

    Lai arī kā un ko Jums būtu apnicis skaidrot, tomēr atbilde
    “Jūs man atgādiniet suni, kurš kož nūjai ne sitējam:))”
    cilvēkam, kurš teica “Ino, būšu ļoti pagodināts, uzzinot konkrētus faktus un iemeslus, kāpēc es esmu “Ierindas vaimanātājs”.”, rada iespaidu, ka Jūs esat viszinis, kurš nevēlas dalīties savās zināšanās ar līdzcilvēkiem.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Rolands__ > dro 02.01.2011. 01.01

    Taisnība, gudrākais piekāpjas.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Rolands__ 01.01.2011. 22.45

Likās muļķīgi, ka V.D. aicina maksāt nodokļus lai būtu nauda veselības aprūpei. Es aicinu V.D. strādāt tā, ka cilvēki redz JĒGU maksāt nodokļus, nevis tukši runāt, tāpat kā I.Rimševics savā laikā “lūdzu, uzkrājiet” vai “lūdzu, tērējiet”. Vara dota tam, lai kustinātu sviras, nevis skaitītu pantiņus.

+5
-7
Atbildēt

22

    andris902 > Rolands__ 01.01.2011. 22.59

    …un kas ir muļķīgs aicinājumā maksāt nodokļus?…

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Rolands__ > Rolands__ 01.01.2011. 23.25

    zanE, mulķīgs ir tas, ka valstij ir muļķīgi aicināt nodokļus tautai, kura netika no valsts puses pasargāta no banku radītās parādu krīzes (1991. gadā LV nebija ārējā parāda), muļķīgi maksāt nodokļus priekš veselības aprūpes, kuras nav un nav bijis, un valsts pasūtījumi ir, maigi sakot, miglā tīti…. utt., utjpr.

    Labāk tad lai nodokļu nav vispār un viss ir par maksu – toties pie zobuārsta tiks tas, kurš strādājis, nevis tas, kurš, esot valsts amatā, pārbīda nodokļu maksātāju naudas neskaidri un nelietderīgi. Utt.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > Rolands__ 01.01.2011. 23.35

    Ierindas vaimanātājs?:)

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    Rolands__ > Rolands__ 01.01.2011. 23.41

    Ino, būšu ļoti pagodināts, uzzinot konkrētus faktus un iemeslus, kāpēc es esmu “Ierindas vaimanātājs”.

    Kamēr tā nav, es atļaušos izteikt pieņēmumu, ka jūs esat ierindas skrūvīte, kas dzīvo kastītē un kuram galva ir ieprogrammēta domāt taisnvirzienā, t.i., tādā virzienā, kādā dots norādījums, līdz nākošā norādījuma saņemšanai. Pieņemu, ka jums būs pārāk sarežģīts uzdevums saprast šo domu, nemaz nerunājot par tādu neiespējamo misiju, kā atspēkot.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Rolands__ > Rolands__ 01.01.2011. 23.49

    Paturpināšu domu, kuru rīdziniekiem-grūtgalvjiem grūti saprast (grūti, jo jāsteidzas dzīvot pareizi un bailēs neievērot norādījumus).

    Tātad, kas šodien ir ministru prezidents? Ministru prezidents ir Valdis Dombrovskis. Viņa rokās ir vara, ar kuru viņš var darīt visu, lai pierādītu cilvēkiem, ka nodokļus vajag maksāt. Un, kad tauta redzēs, ka tam ir jēga, viņi tam ticēs un maksās nodokļus.

    Lai veiktu šo uzdevumu, jāsakārto valsts pārvalde, jāizskauž korupciju un korupcijas riskus, nodrošinātu savlaicīgu(!) veselības aprūpi reālajā dzīvē. Nevis uz papīra, kamēr reāli cilvēki reālajā dzīvē slimības ielaiž līdz pēdējam, kas ir pierādāms fakts, par kuru satraucas ārsti. Kad iedzīvotāji redzēs, ka degvielas nauda nonāk līdz ceļiem un ceļi nav visdārgākie Eiropā, kad redzēs, ka valsts viņam liedz ņemt kredītu, nevis ļauj brīvi reklamēties visādiem SMS kredītu kantoriem, utt.., kad tas viss būs, tad arī tauta pati maksās nodokļus un priecāsies par iespēju piedalīties valsts pārvaldē. Kamēr V.D. savus uzdevumus nav viecis, nav pamata prasīt no tautas pretimnākšanu (t.i., uzticību kredītā, nu jau pat nezin cik-kārtējā)

    Tā vietā, lai pildītu Vienotības dotos solījumus, kuru dēļ par viņiem balsoju arī es, V.D. nevarīgi palūdz “Lūdzu, maksājiet nodokļus, nepērciet kontrobandas preces”. Tas ir apmēram tā pat, kā kaujā par izdzīvošanu(!) palūgt pretējo pusi brīvprātīgi padoties. Bet kaujā par izdzīvošanu tā nenotiek. Un šobrīd kauja notiek par to, ka valstij, valsts pārvaldei jāpierāda sava pastāvēšanas lietderība, vai arī jāsamierinās ar agoniju.

    Tā vietā, lai pieprasītu aktīvu rīcību, daži ir.lv lasītāji atbalsta šo gļēvo, pa plūsmai ejošo nostāju. Pretīgi.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > Rolands__ 02.01.2011. 00.11

    God. mister Kei! Jūs man atgādiniet suni, kurš kož nūjai ne sitējam:))

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > Rolands__ 02.01.2011. 00.15

    …Mr.Key…viss izklausās pareizi un saprotami…tikai ir viena neliela nianse, kas ienes būtiskas korekcijas tajā…lai VD spētu pieprasīt, sakārtot,ieviest…utt….ir jāatcerās, kāda ir mūsu valsts pārvalde…vai VD vienpersoniski pieņem lēmumus?…rada vienpersoniski likumus?… vai visu var atrisināt šodien, vai labākais – rīt?…uzskatīt par nereālu vai tautai aizskarošu…aicinājumu maksāt nodokļus…tas gan izskatās stipri muļķīgi…
    …treknajos gados visi bija apmierināti ar notiekošo, bet aizmirsa ar skaidru skatu palūkoties uz rītdienu…un tur nevar vainot tikai tā laika valdības…arī cilvēkiem pašiem dotas galvas, lai domātu un izvērtētu…tobrīd eiforijā daudzi zaudēja spriešanas spējas…un tagad viss jāsāk no gala…skarbi!…bet tāda ir šī brīža situācija…

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    oskaar > Rolands__ 02.01.2011. 00.31

    MrKey
    Kas ir ministru prezidents? Cilvēks, kuram ir dotas iespējas aktīvi iedraboties uz valsts tautsaimniecību, bet kura iespējas aprobežojas ar to- kāds par viņa pieņemto lēmumu būs balsojuma rezultāts Saeimā.
    Sakot, ka “Viņa rokās ir vara, ar kuru viņš var darīt visu, lai pierādītu cilvēkiem, ka nodokļus vajag maksāt.”, Jūs kļūdaties. Tādas varas viņam nav. Nākošajā dienā pēc kāda koalīcijas partneriem nepieņemama lēmuma pieņemšanas tāds MP kļūst jau par bijušo MP.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Rolands__ > Rolands__ 02.01.2011. 00.37

    Mr.Key zanE, jāpiekrīt, ka VD nespēj viens pats.. tomēr, es neesmu dzirdējis no VD, JL vai Vienotības – “nāciet, palīdziet mums, sakārtosim kopā.” Neesmu manījis no VD rīcību, kas aicinātu ne tikai maksāt nodokļus, bet arī katru aktīvi pārliecinātos par to izlietojumu. Par treknajiem gadiem runājot, kā jau teicu – ja valsts pārvalde nepilda savavs funkcijas, kāda ir jēga no tās? Tauta rīkojas (un rīkosies) tā, kā uzskata par vajadzīgu, nevis kā rakstīts likumos vai teikts jaungada runās.

    Ino. Var jau mēģināt manipulēt ar nievājošām frāzēm, bet tas tikai parāda jūsu spēju, šoreiz – izteikt divas nievājošas frāzes, nepasakot pilnīgi neko (!)

    andrejsg – tā varētu būt. Bet tad nevajag aicināt nesaņemt aplokšņu algas un nepirkt kontrabandas preces, jo tā ir tautas protesta forma pret to, kas tur augšā notiekas (un pēc jūsu teiktā, godīgi nomaksātos nodokļus kāds no koalīcijas partneriem var aizstumt savā virzienā) …

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Rolands__ 02.01.2011. 00.40

    ” kad redzēs, ka valsts viņam liedz ņemt kredītu, nevis ļauj brīvi reklamēties visādiem SMS kredītu kantoriem”
    Nu, tā ir pērle. :)) Vislabāk – lai sit pa nagiem ar elektrību, kad pēc kredīta kāds tīko. Stāsta tā var izstrādāt nosacījuma refleksu.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Rolands__ > Rolands__ 02.01.2011. 00.51

    SMS kredīti u.c. ātrie kredīti ir temats, kas ir pētīts jau pirms mūsu lielās un dziļās krīzes. Piemēram, ~2005. gadā “tumsonīgais” BBC veidoja raidījumu par to, kādu postu uz cilvēkiem atstāj šāda tipa kredītiem. Kad mums vēl tikai retais spēja aizdomāties par to, kas īsti tiek reklamēts ar vārdiem “dzīvo šodien, maksā rīt”, tur jau gāja vaļā par to, ka cilvēki taisa pašnāvības. Ņemot vērā vidējo LV informatīvo atpalicību no pasaules par 7 gadiem, pieņemu, ka 2012 gadā LV sāks runāt par to, ka “ak vai, cilvēks aizņēmās 50Ls un sabojāja savu dzīvi, beigās pakārās, kā gan tas varēja notikt…”

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Rolands__ 02.01.2011. 01.00

    …-“Tauta rīkojas (un rīkosies) tā, kā uzskata par vajadzīgu, nevis kā rakstīts likumos vai teikts jaungada runās.”

    …kāds tad ir risinājums?…atgriežamies akmens laikmetā?…kam mums vispār likumus rakstīt!…vienmēr izdomāsim, kā tos apiet…tas jau izklausās pēc anarhisma teorijas sludināšanas…

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Rolands__ > Rolands__ 02.01.2011. 01.17

    zanE, tas tad arī ir valsts pārvaldes uzdevums – pierādīt un parādīt, kāpēc viņi ir vajadzīgi. Ja viņiem nesekmēsies ar to, tad būs tā, kā jūs sakāt – anarhija. Un tā arī ir izeja – VD ar savu komandu strādā, lai attaisnotu savu eksistenci. Lai aicinājumam “maksājiet nodokļus” pretim stāv – mēs atradām veidus, kā jūsu nodokļus iztērēt lietderīgāk. Lai ciniskai atbildei “jūs neko nesaprotat” pretim stāv visiem pieejama mājaslapa ar nodokļu izlietojumu līdz pēdējai pozīcijai, utt., utml. Šveicē bieži esot referendumi, citur esot iespējams pārlūkot budžeta izlietojumu internetā, utml. Mums K.Šadurskis pirmajā KNL pēc vēlēšanām ciniski pateica, ka vēlētāja līdzdalība ir beigusies un tas 4 gadus vairs nav vajadzīgs.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Rolands__ 02.01.2011. 01.52

    …pag, tātad ir divas karojošās puses?…valdība, kas ir tautas ienaidnieks…un tauta, kas spēlē partizānu karu?…tā jau mēs varam aizrunāties līdz absurdam!!!…ar tādu filozofiju mēs ne tikai nespēsim attīstīties un beidzot izrāpties no bedres….bet slīgsim vēl dziļāk…godprātīga attieksme pret likumu jau sāk izklausīties, kā lamu vārds un godprātīgs nodokļu maksātājs…tiek uzskatīts par muļķi, jo nemāk apliet likumus?…pārsteidzoši!…

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Rolands__ > Rolands__ 02.01.2011. 01.59

    zanE, nevelciet sarunu virzienā, kurā tas nav jāvelk un kā tas nav domāts.

    Es saku, ka visam jābūt līdzsvarā, pat vairāk – viss ir līdzsvarā. Ja tauta nodarbojas ar kontrabandu, priecājas par aplokšņu algām, tad, es atvainojos, ir ļoti ciniski un ļauni domāt, ka šai rīcībai nav pamatots iemesls. Un tas jau man nepatīk. Nepatīkt šī nevēlēšanās uzklausīt, saprast un padomāt par to, kas īsti notiek un kāpēc. Jūsu pozīciju es saprotu, jo tas ir tik vienkārši – sašust, apcirsties un nodeklamēt, ka “tā jau nu nevar”.

    Pavērojiet pati – ja jūs uz ielas smaidīsiet, arī jums uzsmaidīs. Jūsu nostāja ir apmēram tāda – “es varu būt dusmīga, nesmaidīt, bet lūk, viņiem, viņiem gan ir jāsmaida, citādi jau mēs netiksim ārā no bedres”. Tas nav jāsaprot tiešā veidā. Tas, ko es domāju, ka valsts var nevis teikt cilvēkiem “tagad smaidiet!” un cerēt, ka nu visi smaidīs. Valsts varētu pati kaut ko izdarīt, lai cilvēki tiešām sāktu smaidīt un no sirds – tā, ka cilvēki viens otram teiktu “klau, nu smaidam taču!”.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > Rolands__ 02.01.2011. 02.21

    ZanE! :) Šobrīd, krīzes laikā/arī citu krīžu laikos, ir tieši tā. Kādēļ? Ja valsts soda ar sankcijām tos, kuri nav sodu pelnījuši, vai tad valsts pret tiem saviem pilsoņiem — īpaši uzņēmējiem un nodokļu maksātājiem/budžeta veidotājiem — neizturas kā pret ienaidnieku? Ja darba ņēmējs, kam darbs vēl ir, bet darbadevējs viņam piedāvā maksāt aplokšņu algu, darba ņēmējs nevar bezatbildīgi pret savu ģimeni/savu izdzīvošanu nostāties pozā un teikt: nu-u, par šitādu piedāvājumu es pa taisno uz VDI un KNAB-u! Katrs “iezīmētais” nodoklis, kas tiek iekasēts, bet kura pamatmasa netiek tērēta atbilstoši iezīmējuma, ir nodokļmaksātāju apzagšana, apkrāpšana, vismaz nodokļmaksātāju nelietīga izmantošana: tagadējais MK tā šobrīd izmanto nodokļus un nodevas, ko ievāc no privāto auto lietotājiem.
    Ar Tevi savulaik jau diskutējām par nodokļiem pašnodarbinātajiem. Valstiska jēga prasīt IIN avansā? Tāda prasība taču apgrūtina nomaksu un nodokļumaksātāju attiecīgo kategoriju, — IIN tādā situācijā taču vairs nav pērnie 26%! Pašnodarbinātie maksātāju grupas ietvaros partizānu tiešo metodi neatrada, — no 32 000 VSAO maksātāju skaitā grupa nokritās līdz 14 000 1 gada laikā. Protams, iemesls nebija viens. Medību saimniecībā, ja vilks vai attiecīgā novada vilku populācija masveidā sāk noplēst vairāk zālēdāju nekā paši apēd, tiek atšauts. Ja nodokļi tiek sadomāti bezjēdzīgi, bet sadomātājus neatšauj, pašiem vilkiem aptrūkstas barības bāze. Es ļoti ieinteresēti gaidu IIN šāgada versiju, — kas būs mainīts un uz kuru pusi mainīts, ja vispār būs mainīts. Man nekādu iebildumu, ja būs uzlabojumi prasību loģikā.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Rolands__ 02.01.2011. 02.44

    …Optiskais Tēmekli…mēs atgriežamies pie tā paša un ķeram savu asti…ja nodokļi netiks maksāti…ieņēmumi valsts kasē kritīsies…loģiski, jāsper soļi, lai ienākumus paceltu…maksājam algas aploksnēs – nesaņemam sociālo aizsardzību…diedelējam pabalstus no valsts, jo – mums pienākas!…prasām strukturālās reformas, kas atkal, loģiski, samazina darba vietas…maksājam bezdarbnieka pabalstus…radām 100-latniekus…maksājam sociālos pabalstus…utt. …un riņķojam pa apli…šobrīd ir jāsakož zobi un jācīnās!…jācīnās par godprātīgu attieksmi…un jāsāk ar sevi!…baigais patoss???…ja paši meklēsim attaisnojumus, kā izvairīties un apiet likumus – nekas šajā valstī nemainīsies!…atļausim VD un nemīlētajam Vilkam strādāt!…pēc pusgada būs redzams…vai viņu darbs nes kaut vai niecīgu uzlabojumu, jo nav viņiem dota brīnumnūjiņa, ar kuras vēzienu mūsu dzīvi jau rīt padarīt labāku…
    …dīvaina mūsu sabiedrībā sāk veidoties attieksme pret tiem, kas dara…tos sit!…un nesaudzīgi!…bet tie, kuri noveda valsti šajā purvā…var mierīgi nolūkoties no malas…tos jau nav vērts sist!…nav jēgas?…ir izveidojusies kropla domāšana…un sabiedrība to sāk pieņemt kā normu…

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    kdaljajev > Rolands__ 02.01.2011. 13.05

    Vajag ražot pašiem vairāk savas preces,lai stimulētu cilvēkus atbalstīt savu ekonomiku.Kāpēc nevar ražot savas cigaretes par pieņemamu cenu.Tāpat mēbeles,tagad ved pat no Ķīnas.Pagaidām apzināti vai neapzināti graujam savu ekonomiku.Kāda jēga audzināt bērnus,kuri spiesti pamest valsti.Visa banku sistēma greiza.Nevajadzēja atļaut pašvaldību līdzekļus glabāt komercbankās.Ir mums LB ar augsti attalgotiem speciālistiem,kuriem vajadzēja regulēt šo lietu.Bez darba nekas nebūs,nevar ilgi dzīvot no spekulācijām īpašumu tirgū.Valstij jarada apstākļi,lai iedzīvotājiem būtu iespēja pašiem pelnīt.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    anete_raugule > Rolands__ 02.01.2011. 23.02

    Ok, Mr. Key, tavu loģiku sapratu. Bet tā kā no zila gaisa nekas nerodas, tad aicinu Tevi līdz brīdim, kamēr VD vai kāds cits tevi pārliecinās, ka nodokļus maksāt ir jēga, pārtraukt izmantot jebko, kas tiek uzturēts no nodokļu nauads. Citādi var sanākt nesmukums, ka tu pats labprāt par velti izmanto to, ko ar saviem nodokļiem apmaksājuši citi. Un tas ir tāds pat parazītisms, tikai mazā mērogā ;))

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > Rolands__ 03.01.2011. 04.50

    Man jau šķiet ,sāls ir šauba- vai mēs varam.Pēc psrs daži gadi, un jauna maskava- brisele.Ko nu mēs, maziņie..jābūt taču ” kopā” .Kopā ar ko?Ar tiem france, kas savos laukos gāž ķīmiju vnk skaistā dušas režīmā,tur bez lietsarga nevar pārvietoties..:) un to mierīgi uzdod par ekopārtiku, kamēr mūsējiem ir obligātās normas rasas piliena veidā,ar pirkstu pa flīzītēm čeks.. To visu, saprotams ,inspicē 3 dāmas EU naudiņu līzinga auto. :)Vietējās.Un laimīgas par savu bezjēgas darbu, tautieša čakarēšanu.:) Un tādu sviestu ir kaudžu kaudzēm.. Jo mums,laikam, taču tā patīk :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    kdaljajev > Rolands__ 03.01.2011. 11.14

    Galvenais valstij ir jarada apstākļi,lai maksāt visus nodokļus būtu izdevīgi pašam cilvēkam.Redzot kas notiek,nav liela vēlēšanās atdot pēdējos latus.Tiek rīkotas labdarības akcijas ziedojumu vākšanā.Tajā pašā laikā valsts pārvaldē algas un prēmijas Eiropas līmenī.Un ne jau bankas vainīgas,bet valdība,kas pieļāva šo kreditēšanas bumu.Tad visi klusēja,jo daudzi paši bija iesaistījušies ātras naudas pelnīšanā.Ap Rīgu lauksaimniecības zeme tika apbūvēta,kāds taču pieņēma lēmumu par zonējuma maiņu.Viss tas murgs sākās Kalvīša laikā,tagad nepelnīti vaino Dombrovski,kurš cenšas no cauras laivas smelt ūdeni visādiem veidiem.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Rolands__ > Rolands__ 03.01.2011. 18.30

    Oregano, tā ir lieliska doma! Es jau visu laiku to postulēju – labāk nemaksāt nodokļus vispār, bet maksāt ārstam tik, cik jāmaksā un maksas ceļus, maksas izglītību.. utml. Šāda sistēma pašregulācijas veidā panāks daudz ko. Kāpēc, man, piemēram, būtu jāmaksā nodoklis, kuru sociālais budžets iztērē pīpmaņu un alkaholatkarīgo ārstēšanai un kāpēc jānoskatās, kā cilvēki nerūpējas par savu veselību? Ja zinās, ka pašam būs jāārstējas, tad cilvēks jau no mazām dienām domās, kā nesaslimt, nevis kā raudāt, ka par recepti jāmaksā 50 sant. Tas pats par ceļiem – parastie ceļi par degvielas nodokli/auto nodokli, šosejas par maksu.. utml. Un, patiesībā, būtu labi, ja jūs varētu nosaukt tos piemērus, kur šodien cilvēks nemaksā par to, ko viņš lieto.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

andris902 01.01.2011. 19.38

…Optimismu Jaunajā gadā arī nīgruļiem!…:))…runas var klausīties un vajag!…tikai…ko mēs katrs tur gribam saklausīt?…ja klausāmies ar mērķi atrast negatīvo un sev nepieņemamo…to arī atradīsim….un pārējais jau būs mazsvarīgs…katrs taču vērtējam ar savu mērauklu…
…lai šajā – 2011.gadā gaišāks skats uz dzīvi!…lai izdodas saskatīt arī labo!…

+14
-3
Atbildēt

2

    www.vecamate.lv > andris902 02.01.2011. 18.26

    Kā viens no nīgruļiem :) ..šodien,gadījas tā vairāk ar autobusiem tālu ārpus Rīgas pabraukāties, un ko.. neskatoties uz tā neko sniega priekiem un pēcjaungada ..ceļi redzami tiek kopti,autobusiņi kursē .. tā kā nav jau tā, kas viss ir tikai slikti un apstājies,protams,ka ne :)..
    Tomērt,kritiskums,emocijas -veselīga štelle.. Neba nu te kāda pll pozitīvisma vietne :) Strīdiņos domas kustās,kas tikai labi.
    Gaišu Jauno! :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 02.01.2011. 19.13

    …Karamba…paldies!..arī Tev jauku un cerīgu Jauno gadu!…kaut daļu no vēlmju – piepildīšanos!…:))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

andrejs_kirsis 01.01.2011. 17.21

Kurš tad tās runas nopietni klausās? Ja nu kāds tāpēc, lai pēc tam nopietni varētu iedzert…

+7
-1
Atbildēt

0

silvija_vitina 01.01.2011. 16.01

Dzīvoju vienā no Rīgas mazajām ieliņām, kuru sniega tīrīšanas tehnika pēdējos 20 gadus nav apmeklējusi ne reizi. Šodien, līdzīgi kā iepriekšējās dienas abi ar vīru ņēmām lāpstas rokā un savas 3-4 stundas tīrījām gan savu iebraucamo ceļu, gan ielas daļu. Kaimiņi rīkojās līdzīgi – un ceļš mums ir kārtībā. Rītdien droši vien darīsim to pašu. Nav jau gluži izpriecas uz kalna, bet fiziski esam pastrādājuši un tagad ir patīkams nogurums. Var arī ieskatīties Ir(ā). :)

Laimīgu Jauno gadu! un mazāk kurnēšanas!

+20
-1
Atbildēt

0

brigita_damme_rtk_lv 01.01.2011. 15.09

Runas neklausījos, varbūt tāpēc šodien esmu laimīgs. Novēlu arī Jums laimīgu Jauno gadu, t.i. labus darbus, ne runas!

+14
0
Atbildēt

1

    liepinsoskars > brigita_damme_rtk_lv 01.01.2011. 15.20

    Es ar’ runas vakar neklausījos un tāpat šodien esmu priecīgs. Jaunajā gadā esmu nolēmis priecāties par dzīvi, veltīt laiku sev un nekreņķēties par sīkumiem un politiķu sarūpētām muļķībām. Cenšos dzīvot ar domu, ka Dieviņš mani mīl. :-) Lai jums un mums visiem veiksmīgs, priecīgs un notikumiem bagāts gads! Prozit!

    +8
    0
    Atbildēt

    0

Dzintars Gulbis 01.01.2011. 14.56

vispirms iemācies rakstīt, tad raksti. un beidz činkstēt.

+1
-2
Atbildēt

0

disassociative 01.01.2011. 13.43

Vakar vakarā, klausoties visas šīs daudzās uzrunas, sākot ar Ušakovu, beidzot ar Zatleru, bija pagrūti ik pa brīdim pie sevis skumji nenosmīkņāt un klusībā nepakomentēt. Piemēram, Lācīša razošana un viskopība bija miljons. Ļoti gribējās, lai kaut viens no viņiem pateiktu to, kas nekad vēl nevienā uzrunā nav izskanējis – ka katram pašam vien ar visu būs jātiek galā un ne uz vienu no valsts iestādījumiem nav jēgas paļauties. Jo ātrāk lielākā daļa cilvēku to sapratīs, jo ātrāk mēs patiesi beidzot kļūsim par demokrātisku, pilsonisku sabiedrību, kas ne tikai ievelk ķelsīti vēlēšanu lapā, bet arī pieprasa savus solījumus izpildīt.

Laimīgu Jauno gadu visiem, biedri! (šīs uzrunas formas arī pietrūka, tāpēc atļaujos to šeit lietot).

+9
-3
Atbildēt

0

janazakovica 01.01.2011. 13.25

kada var but pasciena ja saucamais prezidents izveleets zoodarzaa.varbut vins ir labs dakteris..tad ari butu talak arstejis..

+4
-9
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 01.01.2011. 12.54

Par bērniem Valdim skanēja,mazākais, dīvaini.. Ņemot vērā izglītības iespējas,atbalstu ģimenēm, un vispār bez priekšstata- cik viņi, “tie dārgie,svarīgie” Latvijā ir un kas ar viņiem notiek..
Tā vai kā- Laimīgu visiem Jauno gadu! Lai ir 3x labāks par aizvadīto! :)

+8
-2
Atbildēt

3

    mary75 > www.vecamate.lv 01.01.2011. 14.00

    Kad viņš tik daudz runāja par tiem bērniem, man tas atgādināja Medvedeva runu, ko Krievijā sauc par “bērnišķīgu”, jo viņš tur arī briesmīgi runāja par bērniem, dzimstību, utt., it kā nebūtu citas problēmas.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    kdaljajev > www.vecamate.lv 03.01.2011. 11.32

    Tad vajag valstij izstrādāt dzimstības palielināšanas programmu ar mērķi sagatavot cilvēkus darbam attīstītās valstīs.Piesaistīt ES līdzfinansējumu.Viņiem krāsainie nepatīk,rodas dažādas problēmas.Veidosim lielas ģimenes ar 5 bērniem,varbūt kāds tomēr paliks,lai process neapstātos.Valstij jāpaceļ Briselē jautajums,lai ES strādājošiem daļa nodokļu tiek pārskaitīti uz dzimteni.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > www.vecamate.lv 03.01.2011. 23.15

    …Iedzīvotāju ienākuma nodokļa starpība jau tagad ir jāsamaksā Latvijā…tikai…kurš to dara?…
    …medicīniskos pakalpojumus, kuri ārzemēs ir daudzreiz dārgāki…mūsu tautieši brauc izmantot savā zemītē…un te būtu jāsakārto veselības apdrošināšanas sistēma, lai med.pakalpojumus lētāk saņemtu tie, kas nodokļus nomaksā…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

mxblack 01.01.2011. 12.04

Kamēr sēdēju siltā istabā ar pilnu vēderu un to visu klausījos, es jutos labi. Bet kā es jutīšos pirmdien, kad pa jau neesošajām Bauskas ielas ietvēm atkal lauzīšos cauri lai tiktu uz darbu lai to visu sapelnītu. Man būs ļoti jādalās savā sapelnītajā ar Rīgas pašvaldību, kā jau likums to paredz. Bet likums neparedz ka Rīgas pašvaldībai būtu jānotīra arī Bauskas ielas ietves, lai cilvēki varētu pa tām pārvietoties, kad dodas pelnīt Rātes kungiem milzīgās algas. Diemžēl šeit likumi ir tā sastādīti, ka visur taisnība būs Rātes kungiem, bet vienkāršais cilvēks šeit ir tukša vieta priekš viņiem. Faktiski valsts mani apzog, bet man par to būs jāpriecājas? Man vēl putniņi galvā nečivina. Un dalīt savu algu ar Rīgas Satiksmi, dēļ 45min. gājiena pa tīru ielu, es netaisos. Šeit faktiski tiek rupji pārkāptas manas pilsoņa un cilvēka tiesības, jo es tieku nostādīts beztiesiskā situācijā. Kāpēc privāto sektoru ietves tiek tīrītas, bet pašvaldības posmi lāpstu nav redzējuši visu ziemu? Un vai likumi nebūtu jāsakārto tā, ka vispirms pašvaldība notīra visas nenotīrītās ietves, bet rēķinus par savu pakalpojumu pēc tam piestāda vainīgajiem sliņķiem? Katram no šādiem sliņķiem ir privātīpasums, tātad iekasēt samaksu nebūtu nekādu problēmu. Diemžēl visi šie privātīpašumi pieder Rātes kungu “čomiem” un tādus jau nedrīkst aizskart. Lai cilvēki sitas nost, tas nav priekš Rātes kungiem nekas. Rīgā vēl ir daudz nodokļu maksātāju, daži sakropļoti neko nemainīs viņu varenajos ienākumos. Lūk tā prezidenta kungs, tā ir mūsu realitāte. Var jau “grābstīties pa mākopņiem”, kad pats esat pilnībā nodrošināts. Bet es atkal pirmdien lauzīšos cauri tām kupenām un no sirds lādēšu visu šito zagļu paradīzi. Un tā izkūp mans patriotisms.

+11
-5
Atbildēt

18

    buchamona > mxblack 01.01.2011. 12.58

    Ziemeljvaacijas pilseetaa, kur mana meita dziivo, vispaar nav seetnieku – bilde gluzhi taada pati ziemaa, kaadu Tu ziimee par Bausku – pie privaatmaajaam ielas notiiriitas, centrs jaabrien cauri, balanseejot :) Nav jau tik traki, ja saliidzinaamies arii ar aarpasauli. Citi dziivo veel sliktaak, vismaz mees te, kuri IR -aa laiku nochatojam, liekas iipashi nevaram suudzeeties par dziivi. Laimiigu Jauno Gadu visiem :))

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    mxblack > mxblack 01.01.2011. 13.31

    riņķī apkārt. Bet te ir gan sētnieki, gan arī tehnika, tikai nav gribēšanas un vēlmes ko darīt. Ir radīts tāds stāvoklis, ka var plēst no iedzīvotājiem 9 ādas, satādīt jebkurus rēķinus par apkuri un mājas apsaimniekošanu, ar milzīgiem nodokļiem likt apmaksāt apkārtējās infrastruktūras uzturēšanu, nekā nedarīt un aplaupīt iedzīvotājus. Bet tas pats ieviestais mehānisms ir nogriezis jebkuru iespēju cilvēkiem panākt šo, ar nodokļiem apmaksāto, pienākumu izpildi. Faktiski iedzīvotāji ir nostādīti beztiesiku “kaujamu lopiņu” statusā. Visas priekšrocības šeit ir piešķirtas autobraucējiem, bet gājējam nav nekādu tiesību, jo tos šeit neuzskata par cilvēkiem. Vai tiešām par tiem vsādi Rīgas pašvaldības izniekotajiem milijoniem, katrai izpildirekcijai nevarēja nopirkt dažus sniega novācamos ventilātorus, vai traktoriņus, kuri maksā tikai līdz kādiem 200Ls? Un tad jau arī būtu ar ko ātri notīrīt tās ietves šādā laikā. Bet tajā Vācijas pilsētā arī droši vien pie varas ir bijušie Honekera labākie kadri, tāpat kā te Rīgā lielākā daļa rāteskungu ir ar pamatīgu pagātnes pieredzi korupcijā un zagsanā, ja kabatā ir attiecīgās partijas apliecība.

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > mxblack 01.01.2011. 13.42

    Ziemeljvaacija, jeb preciizaak Austrumfriizija – tas ir pie Niiderlandes robezhas, bijusii Rietumvaacija, diez vai Honikers pie vainas:) Cik esmu dzirdeejis – raatei naudas nav seetniekiem.

    Es nestriidos ar Tevi, protams, visrinkjii var atrast nejeedziibas, tachu vai ir jeegas piebaazt galvu ar visaadiem siikiem meesliem. Es labaak tiem brienu paari, ja nevaru kaut kaa paliidzeet tos novaakt :))

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mxblack 01.01.2011. 14.02

    Ja jūs pabūtu Pēterburgā šoziem vai pagajušo ziemu, tad. salīdzinot ar turienes situāciju, Latvijā viss ar sniega tīrīšanu ir gandrīz vai ideāli.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    mxblack > mxblack 01.01.2011. 14.52

    riņķī apkārt. Diemžēl man ar šo problēmu ir jāsastopas sistemātiski un arī ar vēl citām daudz nesmukākām, tīši viņu pakļautībā esošās SIA Zemgale radītām problēmām, piemēram ar mistiski lieliem apkures un mājas apsaimniekošanas rēķiniem. Pie kam man nav nekādu iespēju juridiski šos rēķinus reāli apstrīdēt. Cik kungi prasa, tik ir jāmaksā, ja negribi nonākt parādu piedzinēju nagos. Vācijā pie Nīderlandes šāda ziema tiešām varētu būt negaidīta. Mums te sniegs ir katru ziemu, tikai saimnieku vietā sistemātiski pie varas pašvaldībā nonāk politiķi-blēži un zagļi, kuri faktiski tieši tādēļ arī iet politikā, ka tā var nesodīti apzagt savus līdzcilvēkus, bet ne godīgi risināt esošās problēmas. SC savu reitingu rīdzinieku acīs cenšas pacelt ar visādām dārgām “ekstrām”, nerēķinoties ar cilvēku ikdienas nepieciešamībām. Jauniešiem un studentiem jau patīk, viņi “dzīvojas” pa centru. Bet Bauskas iela jau faktiski nav vairs Rīgā, tā viņiem skaitās “čuhņa”, kurā dzīvo 3. šķiras lopiņi, kurus var dīrāt nerēķinoties ar sekām. Vai Bauskas ielā nav sētnieku? Pēc štata noteikti ir vairāk kā vajadzīgs. Viņi visi saņem arī algas virs minimālās. Tikai kas to saņem un kur šī nauda paliek, ja darbu var nedarīt? Es domāju ka tie ir kārtējie “dolgopolovu dēli”, kuri nekad nav strādājuši.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    Edzs > mxblack 01.01.2011. 14.54

    opis555
    lasiju, piekritoshi maju ar galvu un visu njemu ljoti nopietni lidz shai vietai:
    _”…nopirkt dažus sniega novācamos ventilātorus, vai traktoriņus, kuri maksā tikai līdz kādiem 200Ls? Un tad jau arī būtu ar ko ātri notīrīt tās ietves šādā laikā…”_
    – kas tie par fantastiskiem traktorinjiem lidz 200 Ls gabala? :))
    Prieku Jauna Gada Jums!

    Laimigu Jauno Gadu dzeris49, rinķī apkārt, betijacelmale un vel daudziem!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mxblack 01.01.2011. 14.58

    Laimīgu Jauno gadu, riņķī apkārt!
    Tiešām, labāk parunāsim par īpašo Frislandes tēju.
    Ka tik ne no Brēmenes sūti mums ziņas:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mxblack 01.01.2011. 15.01

    Tante Sidra! Sen neredzēta! Kāds prieks!
    Es tev rakstīju, pareizāk – mēs abas ar Zani tevi pieminējām un saucām kaut kad ap Ziemassvētkiem. Neatsaucies:(
    Laimīgu un veiksmīgu tev jauno gadu!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mxblack 01.01.2011. 15.13

    Šitādas mums vajag:)
    Uzrakstīt projektu Rīgas Domei?

    http://www.youtube.com/watch?v=zBjlSJf4274

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    mxblack > mxblack 01.01.2011. 15.16

    Ar tiem es domāju tos sniega pūtējus, kurus redzēju Depo veikalā. Traktoriņš protams maksā vairākus tūkstošus, toties tam ir arī liela darba ražība. Ja jau tas viņiem liktos svarīgi tad iegādātos arī tādus, vai nolīgtu kādu firmu kam tādi ir. Ja jau rūpes par iedzīvotājiem būtu pašvaldības mērķis, tad risinājumu tie atrastu. Šeit diemžēl viss liecina par pretējo, par pilnīgu nihilismu pret gājēju, jo viņi paši jau ar kājām neiet nekur, pat 100m.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    mxblack > mxblack 01.01.2011. 15.20

    Paldies. Laba ideja. Tikai pa ietvi ar tādu nepabrauksi, bet ielas ir notīrītas līdz asfaltam. Tie noderēs kad SC būs iztērējis visu “sniega naudu”. Tad Ušakovs pārvietosies ar tādu pa Rīgas ielām.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > mxblack 01.01.2011. 15.36

    kur Tu man rakstiji Betija? :))
    tiesham prieks tevi redzet, ar Tevi sazinaties.
    biju kadu laiku ierakusies neatliekamos ikdienas darbos, lasiju gan iespeju robezhas te visu.
    ka tev patika Latvijas TV raiditaju Jaungada programas? esmu shoka, – kautkas baigs… Valsts Televizija Nr.1 – labsirdigais idiots-pofigists no “Labveliga Tipa”, Nr.2 (7.kanals) – nu labi, Rod Stewart koncerts, TV3 – krievu nevistoshais hits “Uzmet Garu”, nu bet 10. reizi skatities negribas, vienigi LNT mazliet izskatijas pec Jaungada programmas.
    galveno Valsts personu, bijusho un esosho uzstashanas bija stipri divainas.
    bijushie:
    Ulmanis ka jau Ulmanis, – labi jau ka vel turas, kautko nesa par shi gada macibam ko vajag njemt vera nakama gada.
    Vikje-Freiberga pec principa – nesaki ne balts ne melns, ne silts ne auksts, nu vismaz topiku pie roza zhaketes vareja bez horizontalam stripam uzvilkt.
    nezinu kapec man vinji abi bija jaredz, kapec shads hokejs vispar bija vajadzigs.
    nu un tagad esoshie:
    Dombrovskis ar saviem cipariem mani galigi daveda, kamera skatijas nedroshi tapec saku visu pierakstit un salidzinat, kautkur gali negaja kopa.
    Zatlers bija samera labs, te vinjam izlidzeja profesionalisms, uzvedas ka dzivs cilveks, pareizak arsts kas apsedies un gultas malas tur roku un iedroshina slimnieku kam nogriezts gabals no mugurkaula. vel tikai balts frencitis un binoklis uz pieres tam butu derejis.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mxblack 01.01.2011. 15.51

    > Tante Sidra
    Kuģītī tevi pieminējām. Cerējām, ka pamanīsi un atnāksi:)
    Ja tu man jautā par TV, – ja jau, tad jau!!! Atzīšos “grēkā” – man trešo mēnesi nav televīzijas:(
    Uzreiz piebildīšu – neuzskatu to par diez kādu lielu traģēdiju:) Tieši tāpat, kā faktu, ka aizvakar nokritu uz apledojušā bruģa pie Melngalvju nama uz Svaru ielas. Patīkami tas nebija, bet lai tāpēc sev bojātu priekšsvētku garīgo? Nu ko man – uzrakstīt kļauzu par Spārīti, kurš laikam joprojām ir Melngalvju nama priekšnieks?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Edzs > mxblack 01.01.2011. 16.50

    opis555
    _..sniega pūtējus, kurus redzēju Depo veikalā. Traktoriņš protams maksā vairākus tūkstošus, toties tam ir arī liela darba ražība.._
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    sniega puteji aizpush tikai pukainu, svaigu sniegu.
    Kurzemes rajons iegrabas noperkot pagalmu tirishanai krievu Njivas ar 2-metrigam sniega lapstam, tas vareja pagruzt svaigu, nesagulejushos sniegu, pie sacietejusha sniega tas noliecas vai noluza. tagad shis Njivas tiek izmantotas pashvaldibas darbinieku transportam. esmu redzejusi gan kvadraciklu kas privatipashuma ar lidzigu lapstu gruzh smagu sniegu.
    sniega veshana ir labs bizness pashvaldibas draugiem jo tas ir neuzmerams, maina savu svaru un izmeru.
    absurdi ir sniegu vest uz Gaizinju vai Getlinjiem ka to dara Rigas Dome. novaktais sniegs butu turpat pilseta iegruzhams kanala vai Daugava, ka jau to ieteica deputats Vinjkjelis. atruna ka tas butu kaitejums dabai netur kritiku, – kanals ietek Daugava un ta ietek jura kas tapat ka novaktais sniegs ir salja un smilshaina. tas daudzkart samazinatu novakshanas izmaksas bet laikam jau tads nav Rigas Domes pasakumu merkhis.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > mxblack 01.01.2011. 17.34

    betijacelmale – Paldies Betij un Tev arii laimiigu sho gadu, bet Thiele Tee, kas ir iists austrumfriizhu maisiijums, tieshaam ir laba teeja, tachu ceru, ka driiz man to suutiis uz LV :)) Bet, kas tad ir Austrumfriizijas galvaspilseeta? :))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > mxblack 01.01.2011. 17.38

    TanteSidra – Paldies Tev par sveicienu, Tev arii laimiigu Jauno Gadu un gan jau mums te veel buus par ko aprunaaties :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    tocelovskis > mxblack 04.01.2011. 12.13

    “Vai tiešām par tiem vsādi Rīgas pašvaldības izniekotajiem milijoniem, katrai izpildirekcijai nevarēja nopirkt dažus sniega novācamos ventilātorus, vai traktoriņus, kuri maksā tikai līdz kādiem 200Ls? Un tad jau arī būtu ar ko ātri notīrīt tās ietves šādā laikā.”

    Ar tiem sniegapūtējiem šādam sniegam neko nevar padarīt.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    mxblack > mxblack 04.01.2011. 13.16

    Viņš to sniegu ne tikai pūš, bet vispirms ar rotoriem samaļ. Ja būtu attiecīga tehnika, tat tas sniegs tiktu novākts tūliņ pēc uzsnigšanas. Protams, ja objektu apkalpo reāls sētnieks, bet ne “mirušā dvēsele”.

    0
    0
    Atbildēt

    0

mary75 01.01.2011. 11.40

Ozoliņa alternatīvā “prezidenta uzruna” Irā man patika daudz labāk, tur es parakstītos zem katra vārda.
Zatleris, kā vienmēr, runāja nekonkrēti un vispārīgi.

+7
-5
Atbildēt

2

    ievuliitis > mary75 01.01.2011. 12.39

    Laimīgu Jauno gadu, Dzeri!

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 01.01.2011. 12.42

    Paldies, Betija, tev tāpat!

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam