Atļauj turpināt "Pasažieru vilciena" iepirkumu

20

Komentāri (20)

raimonds_bossltd 21.12.2010. 12.38

to ABU
Pat ja arī Bombardier vilcienus būvētu Latvijā, viņiem nāktos šeit uzbūvēt jaunu rūpnīcu, jo Severstaļ tāpat nav vajadzīgās infrastruktūras. Lai piedalās konkursā tie, kas spēj uzbūvēt, kaut arī tas pats Bombardier, bet ne krievijas čekisti un bandīti, kas nosmeltu tikai krējumu.

0
0
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 21.12.2010. 10.34

Kādā sakarībā šeit Severstaļ, bez jebkādas pieredzes mūsdienīgu vilcienu ražošanā? Uzticēt viņiem tas ir tas pats, kas maksāt starpniekiem, čekistiem – bandītiem par kara kuģu būvēšanu vai gudrona dīķu renovāciju.

0
0
Atbildēt

1

    nette_feldy > raimonds_bossltd 21.12.2010. 10.49

    Vai nav vienalga ka tas i Severstaļ menavaļ vai dulburdaļ, skaidrs ir viens, ja viņi šo proejktu realizēs, tad vismaz kaut kas tiks saražots pie mums, un varbūt saražos arī kādam citam.. ..tas ir kreitni vairāk nekā tikai noporkt no citiem. Kaut kas tak galu galā jādara lai mēs no šioem sXXXXm tiktu ārā. Par korupciju, hmm, super ūber eksportētāji vācija pēdējos pāris gados ir sastapusies ar pāris precidentiem: Siemens un Mercedes un gan aju ir vēl…. ..par kuģiem piekrītu, bet šis nav tas gadījums, jo šeit ir eiropas nauda un kaut kāda kontrole, nevis kā ar rīgas “zemās”grīdas un augstās cenas tramvajiem..

    0
    0
    Atbildēt

    0

ltvpanorama 20.12.2010. 20.17

Ja raksts par pasažieru pārvādājumiem..kamdēļ tur jāliek klāt aizvēsturiskas krievu maģistrālās kravu lokomotīves (ražoja no 1956 – 1973. gadam) bilde?

0
0
Atbildēt

2

    piziks > ltvpanorama 21.12.2010. 10.18

    Andrew, prātīgi… :) Atnāks Vilnisi un pasludinās Tevi par bildu grāmatiņu mīlētāju. Viss, ko dara IR komandas datorgrafiķi un mākslinieki ir liela un nekļūdīga māksla.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > ltvpanorama 21.12.2010. 10.36

    to Andrew
    Lai muļķiem būtu ko brīnīties. Severstaļ labākas nemaz nespēj uzbūvēt.

    0
    0
    Atbildēt

    0

gita_binane 20.12.2010. 16.31

Vispār liekas nedaudz neloģiski ka vienā konkursā pēr gan elektro, gan dīzeli. Vai tad nebūtu bijis labāk taisīt 2 konkursus? Viens piedāvās lētus labus elektro, un cits lētus labus dīzeļus. Ko tad.

Bet priecāšos par jauniem vilcieniem, bet nu galvenais lai būtu kādi labi garāki ātrie maršruti kaut vai tikai uz tepat tuvajiem kaimiņiem. Teiksim Rīga – Tallina, vai Viļņa, vai Klaipēda, 3 stundās. Labprāt aizbrauktu.

+1
0
Atbildēt

0

Lee 20.12.2010. 15.07

Vai mums draud ar tās pašas firmas “Bombardier” vilcieniem, no kurienes nāk AB lidmašīnas? Kā ar durvīm? Vienīgais labums, ka tuvāk zemei!

0
-2
Atbildēt

1

    nette_feldy > Lee 20.12.2010. 15.22

    ;) Nosaukums sakrīt, bet lidmašīnu ražotājs atrodas Kanādā, vilcienu Francijā/Vācijā… modelis vilcienam AGC uzbūvēts 700 eksemplāros, nextgen lidmašīna laikam tikai zem 10

    0
    0
    Atbildēt

    0

piziks 20.12.2010. 14.52

FreifunkLV, tā tomēr kravas sastāvu dīzelene, turklāt dvīņotā, dubultā.

Vilnisi, ja ja atzīsti, ka raksts sarežģīts, ko tad pūlējies?

0
-3
Atbildēt

1

    anita_meistere > piziks 20.12.2010. 15.45

    dvīņotā, trīņotā vai zvīņotā…tas ir vilciens:D tātad rakstam der:D man vispār šī te vecie metāla rumaki daudz vairāk patīk par tiem jaunajiem aerodinamiskajiem ziepju gabaliņiem.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

berzina_ruta 20.12.2010. 14.48

Debestiņ, “Ir” tak nav bilžu grāmatiņa mazuļiem, kurā tiem māca, ka vilciens saka tū-tū!

Ak jā, kareivīgais tēmeklis jau gan pats atzīst (un no viņa teksta to arī nepārprotami var secināt), ka “intelektuāļiem” nepieder, tāpēc sarežģītu rakstu uztveršanu viņam krietni atvieglotu glītas bildītes precīzi par tēmu… ;)

+4
-1
Atbildēt

0

piziks 20.12.2010. 14.02

Kur IR reize’m gudrā komanda ņem tik pogistiskus un aprobežotus dežurējošos redaktorus un datorgrafiķus?! Runa par pasažieru elektrovilcieniem, bet ilustrācijā kāda plika lokomotīve?!
Nellij, var jau būt, ka intelektuāļiem tādi sīkumi pie pakaļas, tomēr cienīt savus lasītājus, kuru varētu būt vairāk, kaut mazliet tomēr būtu ieteicams.

+1
-4
Atbildēt

1

    anita_meistere > piziks 20.12.2010. 14.45

    kāda vaina bildei? forša veca lokomotivē..retro stils. man ļoti patīk sie vecie monstri.turklat iepirkums nav tikai par elektrovilcieniem.
    a kādus vilcienus cienītajs grib redzēt bildē? vēl jau uzvarētājs nav paziņots:D

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

silvija_vitina 20.12.2010. 13.25

pag… tad jau pasažieru vilciena pakalpojumi mums nākotnē tomēr būs? tas, ka šobrīd tiek slēgti vai saīsināti maršruti, ir tikai tāds īstermiņa joks? jebšu pasažieru vilcieni un lokomotīves mums būs kravu pārvadājumiem?

+1
0
Atbildēt

1

    anita_meistere > silvija_vitina 20.12.2010. 14.48

    nu bez pasažieru parvadājumiem neiztiks nu nekādīgi. kas zin, varbūt ši jaunie sastāvi būs letāki eksplotācijā, ērtāki un ātrāki…kas piesaistīs pasažierus, un padarīs parvadājumu par rentabliem. kas zin.
    turlkāt neviens nespej prognozēt, kas te būs pēc 5 gadiem, bet tie vilcieni kalpo gadu desmitiem.

    man pat sāk škist, ka šis te iepirkums..un tālāka pasūtījumā realizācija tieši RVR, ir daudz svarīgāka Latvijas tautsaimniecībai, nekā tie jaunie vilcieni..kā transporta infrastruktūras daļa.

    ir jalobē, jāšmaucas, jāgrozās…jāshēmo..ierēdņiem jāpielieto visas savas zagļu iemaņas, lai RVR dabūtu pasūtījumu. mums kā nekād ir nepieciešams tās 8000 darba vietas!!!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam