Irbes paustais esot sākums kampaņai pret Latvijas hokeju

75

Komentāri (75)

Andris 24.11.2010. 13.40

Tas ir mīts, ka Gazprom finansē RD, tā ir tikai mūsu pašu nauda. Nesen bija publicēts pētījums – par to, ka LV maksā par gāzi vairāk, nekas jebkura cita ES valsts. LV importē no RUS 2,05 miljardus m3 gāzes gadā, jeb 2,05 miljonus 1000m3 (https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/geos/lg.html). Pat ja mēs pārmaksājam tikai desmit dolārus par katru 1000m3, iznāk 20 miljoni USD pa virsu. Bet ņemot vērā īsu transportēšanas ceļu no RUS uz LV, mēs pārmaksājam daudz, daudz lielākas summas. RD palīdz Gazpromam atrast LV iedzīvotāju vidū aizstāvjus šādai aplaupīšanai (skat. kaut vai Džeri). Diezgan stulbi, ka mēs esam uzķerušies uz šī āķa. Iedomājieties, kāds cilvēks apzaga jūsu māju, izsitot tajā stiklu, bet pēc tam niecīgu daļu no nozagtās naudas upurēja izsistā loga remontam (bet pārējo paturēja sev). Vai jūs uzskatītu šo cilvēku par jūsu ģimenes sponsoru? Tikpat aplami saukt par sponsoru Gazpromu.

0
0
Atbildēt

1

    Andris > Andris 24.11.2010. 13.41

    Tas ir ļoti vienkāršs un sen zināms paņēmiens, kuru vēl aprakstīja O. Henrijs simts gadus atpakaļ savos stāstos par blēžiem. Proti, blēdim vajag obligāti atstāt kaut ko (vienalga kādu priekšmetu) apkrāptā cilvēka rokās, lai laupīšana neizskatītos par laupīšanu, un lai upuris pēc tam ilgi šaubītos – vai viņš ticis aplaupīts vai nē.

    0
    0
    Atbildēt

    0

anete_raugule 24.11.2010. 12.11

Savickis atkal neizmantoja iespēju paklusēt. Tāpat kā pēc vēlēšanām, škrobe tomēr lauzās uz āru – sak, tādu piķi iegrūdām, un vēl atrodas kāds, kas kaut ko čivina.

Skatoties kas notiek ar gāzes cenām, Savickis būtu labāk tur ielicis savu entuziasmu un rūpes par Latviju, lai panāktu labvēlīgākus nosacījumus.

+1
0
Atbildēt

0

Janka, Janic 23.11.2010. 17.55

valsts izzadzeejuu ieskaitiit valsts patriotos ir noziedziigi , taadi jeedzieni ir nesavienojami, ar valsts nodeveejiem gan….

+6
-1
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 23.11.2010. 16.23

Tie RD vadības onkuļi ar galvu pavisam nedraudzējas :)Baigi nu vajadzēja reaģēt uz visu mīlētā Irbes interviju.Būtu palaiduši gar ausi un viss.Tagad ļembasts iet vaļā,kas RD kasei arī noskādēs.Es piem,vairs to RD sieru nepirkšu,žēl santīma šitādiem pajoļiem :)

+12
0
Atbildēt

2

    reksa > www.vecamate.lv 23.11.2010. 21.33

    Bankrotēs tā Ģināma šā vai tā, neatkarīgi no tā, vai kāds pirks tās sieru vai nepirks :)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > www.vecamate.lv 24.11.2010. 00.00

    Njā, neizmanotoja Rišeljē vārdiem runājot, iespēju paklusēt, jo ja jau daudziem līdz šim bija puslīdz skaidra RD ”virtuve”, tad tādu tagad ir kļuvis krietni vairāk ! Katrā ziņā Arčam tauta uzticas krietni vien vairāk, kā Kalvītim, Rumpītim vai gāzes spekulantam Savickim !

    +4
    0
    Atbildēt

    0

kdaljajev 23.11.2010. 16.13

Reanimētais Dinamo bija biznesa projekts.Tā kā lielu peļņu nenes izdomāja iesaistīt politiku.Arī jēga maza.Izskatās,ka tagad domā kā vaļā tikt.Irbe būs kā glābšanas salmiņš uz kuru visu novelt.Ja gribam hokeju,vajag izbeigt šo ažiotāžu,lai tik sponsorē tālāk,jo vairāk jo labāk.

+4
0
Atbildēt

1

    reksa > kdaljajev 23.11.2010. 21.32

    Nevajag nekādu hokeju. Tā ir trula padarīšana. Labāk fāni ietu uz trenažieŗu zāli – būtu lielāka jēga gan viņiem pašiem, gan Latvijai.

    Bet Ģināma var tīties uz Krieviju ar visu Savicki, Kalvīti un G.Ulmani.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

snjuu 23.11.2010. 15.30

Abpusēja galēja paranoja. RD ar savu paziņojumu un otra puse ar paziņojumiem, ka LR tūdaļ tādēļ zaudēs neatkarību. Jāskatās tomēr ir uz reālām lietām. Var jau gadīties, ka džekiem ir kādi citi “dīli”, par ko Itera šiem palīdz ar RD. Stāsts par LR neatgriezeniskāku uzsēdināšanu uz gāzes ar TEC 2 palīdzību vai kas tamlīdzīgs. Var gadīties, ka sava taisnība ir Irbem saistībā ar “logu uz Eiropu” (šeit: LR/RD kā KHL popularizēšanas rīku ārpus ex-PSRS). Jebkurā gadījumā RD spēļu skatītāju “ideoloģija” diez vai īpaši atšķiras no tiem, kam par RD mazāka interese.

+6
-6
Atbildēt

2

    mario1 > snjuu 23.11.2010. 16.53

    “Stāsts ir par LR neatgriezeniskāku uzsēdināšanu uz gāzes ar TEC 2 palīdzību vai kas tamlīdzīgs.”

    Tā jau ir tā neatkarības zaudēšana ar Rīgas Dinamo rokām.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    snjuu > snjuu 23.11.2010. 17.58

    Ne gluži, RD šādā gadījumā ir tikai blakusprodukts, un butībā jau īsti neatgriezenisks nav nekas. Pat ja visu vajadzīgo jaudu nodrošina ar gāzi un citiem ārējiem resursiem, ir iespējams samazināt ražoto apjomu (aka kurināt bišķi mazāk) grūtāk šajā gadījumā ir ar AES.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

vupats 23.11.2010. 15.02

Acha! Aidā visi uz Viasat Hochey kanālu, kur ik dienu r;āda sarkanzilsvītroti zvaigžņoto komandu spēles! Un tad mūsu sirdis pielīs ar brīvības un demokrātijas garu! Īāši ja rādīs Washington Capitals un Toroto Maple Leafs spēles.
URRRĀ!
Lai dzīvo brīvības un dailes karogi!
Lai dzīvo spēle BEZ ideoloģijas!

Un nobeigumā, protams, demoktrātijas un gara brīvības dailē vienosimies noskatoties visas ROCKY sērijas. Īpaši to, kurā pareizais zēns sadeva pa purnu blondajas RUSSIAN armijniekam ar riebīgi steroīdu uzkačātiem musīšiem!

Patiesībā, pretīgi jūs te lasīt. Un, vai latvija IR punduris uz māla kājām, ja viena komandas spēle VAR to sagraut?

+2
-19
Atbildēt

0

Ligiña Doniña 23.11.2010. 14.37

Kas ir Svickis un kādas intereses pārstāv?? Kurš to nezina….
http://www.youtube.com/watch?v=S5s5cCYGjx8

Savickis kā Kremļa ieliktenis turpina savu bijušo arodu kā čekas virsnieks…propoganda maksā naudu!

+18
0
Atbildēt

2

    markonimarkoni > Ligiña Doniña 23.11.2010. 14.55

    Interesanti, ko šitais “susuriņš” vēl pats te sēž?
    Varētu domāt, ka Krivijai nav “susuriņu” ieinteresētības!? Pie tam krieviski runājošu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > Ligiña Doniña 23.11.2010. 15.21

    Patiešām jauks klipiņš!
    1)Savickis visā savā greznībā. Viņš gan varētu paņemt to konsultantu, kas Šlesim ir iemācījis runāt… “Kampars stājies sakaros ar Gazprom” ir “iekšu” cienīgs.
    2) tikpat pārliecinoši ir “es apgādāju Latviju ar gāzi”! Mazais Napoleoniņš
    3) stāsts par militārajām bāzēm ar labs! Galvenais – argumenti pārliecinoši!
    Lūdzu, žurnālisti, intervējiet biežāk Savicki! Labs analītiskais un arī izklaidējošais materiāls…

    +15
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 23.11.2010. 14.35

Jā, baigi nu patriotiski tie Rīgas Dinamo saimnieki, jo paši taču par visu varu gribēja šo komandu atdot , lai parādos iegrūstā Latvija, uztur viņu dibināto komandu.
Manuprāt, Irbem var būt savs viedoklis, kurš ir atšķirīgs no labo latvijiešu viedokļa.
Laikam kaulā kož tas, ka Dinamo maksātās lielās algas nav nodrošinājušas Dinamo labāku spēli! Par ko apvainoties gāzes šeftmaņiem gan Krievijā , gan Latvijā, ja nu vienīgi par to, ka Irbe pateica to, ko patiesībā viņš par to domā. Ne jau katrs to var no hokejistiem, bet pats no hokeja (ASV) pelnošais un neatkarīgais Irbe to var! Visu cieņu brīvam pilsonim un Latvijas patriotam! Man bija patiess prieks lasīt interviju ar Irbi! Prieks par viņu un viņa abiem bērniem!
Ne par Rīgas Dinamo hokejistiem, kas savu saimnieku dziesmu dzied, jo viņu maizi ēd! To par balsojumu Maskavā 10.saimas vēlēšanās( paskatoties balsojumu rezultātus)!

+22
0
Atbildēt

0

markonimarkoni 23.11.2010. 14.33

hi,hi, hi….. “Uz ledus nav politikas un nav ideoloģijas, uz ledus ir spēle.”
Nu ko, tad pēc šādiem vārdiem, lai seko atbilstoši darbi!!!!

Atvainojiet, bet kas BIJA TAS:
# 8.saraksta karodziņu (lakātiņu) dalīšana Dinamo spēlēs!?
# plakāts ar Ozoliņu un 8. numuru!?

Un kas IR TAS, ka valdē figurē Tautas partijas (tagas PLL) biedri!?

+20
0
Atbildēt

0

Uldis Šneiders 23.11.2010. 14.12

Irbe. Ozoliņš. Vītoliņš. Beļavskis. Tambijevs. Balderis. Vasiļonoks. Nez kurš kirovists spētu iedomāties šos Cilvēkus esam pret Latvijas hokeju.
Es izlasīju Artūra interviju, sapratu, lai arī nepiekritu. Mēs – protams – nezinām hokeja iekšvirtuvi. BET – cik krievisks ir uzvārds Galviņš, Dārziņš, Podziņš, Meija, Rēdlihs, Sprukts, Cipulis… Skatījos krievu TV komentētāju viedokli par Dinamo spēli, kur mums 2 vārtus neieskaitīja… Viņi bija par mums. Dinamo ir Latvijas lepnums, Latvijas hokeja kalve un attīstība. Un… Piedodiet – jūs daudz un ik dienas redzat pozitīvu emociju pilnus cilvēkus, kas no sirds dzied Latvijas himnu?
Zinot, ka Dinamo spēlē KHL, nevajag aizmirst, ka darbs dara meistaru! Diemžēl Latvijas čempionāts un meistari… ir kā ir…

+4
-9
Atbildēt

0

raimondsb_mail_lv 23.11.2010. 13.46

Priekšlikums. Visiem hokeja līdzjutējiem turpmāk jāiet uz Dinamo spēlēm ar plakātiem Artūra Irbes atbalstam – ” IRBE 1 ” . Tad kungi no ložām varēs redzēt, kurā pusē ir tauta. Mums visiem bija jāskatās uz num. 8 , lai tagad skatās IRBE 1. Šo ideju, ja tā liekas laba, lūdzu izplatīt tālāk.

+27
0
Atbildēt

1

gerrikofserpuhov 23.11.2010. 13.07

RT @Sildniks Rīgas Dinamo vaino Irbi hokeja prestiža graušanā. Interesanti, kas tad ir šis?!? http://twitpic.com/3999tf

+13
0
Atbildēt

1

    Inese Birzniece > gerrikofserpuhov 23.11.2010. 15.04

    Atbildu: Tā ir hokeja kluba prestiža graušana vistiešākā veidā. Personīgi Ozoliņa prestiža graušana.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

lailabidzane 23.11.2010. 13.05

.
Saprotu, ka IR ir norūpējies par abonēšanas kampaņu. Un reklāmas klips, lai arī stipri kreatīvs, tomēr vairāk liek domāt par brīvdabas operu, ne IR abonēšanu. Tas varētu nozīmēt, ka ir vajadzīgi citi pasākumi. Ar lielāku ažiotāžietilpību. Tāds rādās pieminētais raksts. Tas par kampaņu.

Par saitēm šajā topikā. Viena noved pie informācijas. Otra – pie maksas pakalpojuma piedāvājuma. Vai tas ir ētiski?

Par hokeju.
Kāds naudu tajā spēlē iegulda.
Kāds par spēli priecājas. Ja TV, tad tāpat par “baltu velti”.
Kāds ir apvainojies, ka viņu TUR novērtē vairāk nekā TE.

Bet IR to apvainošanos pavērš lietderīgā gultnē – aktivizē kampaņu.

+1
-21
Atbildēt

3

    lailabidzane > lailabidzane 23.11.2010. 13.23

    .
    Dinamo bosi gan lēni lasa,secinu pēc šodienas reakcijas uz 11.nov Irbes interviju #ir,kas esot “sākums ideoloģizētai kampaņai pret hokeju”, tā IR boss.

    Lasa tiešam lēni.
    Un Dinamo paziņojuma rakstītājs visai viduvējs.

    Vai sāpe, Nellij, ka reakcija augstāko vilni sasniegs par vēlu? Pēc tam, kad kampaņa būs jau cauri? ;)))

    +2
    -16
    Atbildēt

    0

    kenzoo > lailabidzane 23.11.2010. 20.50

    Labs! Gribēju pielikt šim komentāram “+”, bet tas pieskaitījās kā “-” ;) Vai tiešām pat speciālu koda rindu būs rakstījuši?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    tetrapack > lailabidzane 24.11.2010. 01.07

    Tiec galā ar savu paranoju, nav nekādas koda rindas. Vienkārši kopš brīža, kad tu atvēri lapu, un brīža, kad nospiedi plusu, divi citi jau bija pielikuši mīnusu.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

mariam 23.11.2010. 12.22

Latvijas hokejs un tā kults vispār ir tāda padomju laiku palieka. Atbalstīt Dinamo no valsts puses – tā ir vislielākā nekrietnība.

Kalvīša laikā sabūvētās hokeja halles katrā mazpilsētā – tas bija aplami jau tolaik, bet vēl nejēdzīgāk tagad. Saldēt ledu vasaras karstumā – nu kāda gan tur varbūt runa par ilgtspējīgu un līdzsvarotu attīstību. Tā mode – laist bērnus trenēties hokejā ar ir visnotaļ tāda trekno gadu atrauga. Ir daudz labāku, inteliģentāku, lētāku un pieejamāku sporta veidu, ar ko bērniem nodarboties.

+16
-10
Atbildēt

2

    P_Dancis > mariam 23.11.2010. 13.11

    Sarkasms nevietā.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mariam 23.11.2010. 14.58

    Neraugoties uz pliku galvas virsmu profilattēlā, jāsaka neko daudz no pagātnes nezināt. Latvijā hokeju spēlēja ilgi pirms kara. Latviešu hokeisti bija tie, kas iemācīja krieviem pēc kara spēlēt hokeju. Nav nekādas vainas, ka zēni trenējas hokejā. Lai katrs izvēlas to sporta veidu, kas viņam tuvāks.
    Tai pašā laikā nevajag jaukt visu vienā putrā – mūsu zēnus, kas cīnās laukumā – cepuri nost! un komandas vadību, kas pārstāvēs un propagandēs tos, kas maksā.

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

Gunārs Zaķis 23.11.2010. 12.13

Ceru, ka mazais cinītis nogāzīs arī šo vezumu! (Domājot RD vadību un visu kas aiz tā stāv nevis LV spēlētājus un fanus)

+3
0
Atbildēt

0

mary75 23.11.2010. 11.36

Nevajag jaukt politiku ar sportu.
Ko tik neesam likvidējuši, ar to mums te viss kārtībā, ar kā jauna radīšanu tā sliktāk.
Lai tur kam pieder vai nepieder tas Dinamo, tam ir liela nozīme cilvēku saliedēšanā un arī patriotisma tur netrūkst.
Nu pat vienkārši ir ko paskatīties, spēles nav sliktā līmenī.
Lai nu kā, likvidēt spēcīgu hokeja klubu būtu kārtējā muļķība, un diezin vai gūtu plašu atbalstu sabiedrības vairākumā.
Nu, bet, lai kādam ieriebtu, var jau darīt.
Bez tam saprotams – spēlē ar nepareizajiem.

+6
-22
Atbildēt

7

    lebronj2356 > mary75 23.11.2010. 12.04

    Nevajag, nevajag…..vajag mierīgi ļaut turpināt reklamēt Latviju Austrumu brālībā, atkalpieradināt pie kirlicas, jo drīz tak noderēs. Zīmīgi, ka dinamiešiem latīniski uzvārdus atļauj vilkt tikai Rīgā. Irbem pilnīga taisnība….Un kkā nav dzirdēts, ka kāds Eiropas klubs gribētu KHL iesaistīties !

    +18
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 23.11.2010. 12.45

    Jā, jā, ak, nabaga latvieši, nu jau Dinamo ar kirilicu tos apdraud, nu, kas būs nākamais?
    Vai tad mēs varam dzīvot bez kāda apdraudējuma vai ienaidnieka?
    Nu taču nē, tad jau būtu jāatzīst, ka paši tādi patizli un paši visus savus mēslus savārījam.

    +4
    -20
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > mary75 23.11.2010. 12.47

    to krix: derētu tā kā šovakar ap septiņiem uzlikt brilles un ieslēgt LTV7 , ja tās būs gana stipras (brilles) tad jau varēs ieraudzīt, ka uzvārdi Maskavā uz baltajiem viesspēļu krekliem būs tomēr latviešu drukā..nevajag jau tik atklāti muldēt, ja kaut ko pa ausu galam sagrābsta..un arī par Eiropas klubiem, jo nākamā sezonā vismaz slovāki tomēr spēlēs..

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    Zane Jakobsone > mary75 23.11.2010. 13.00

    to Andrew: uzvelc pats brilles un tad tu redzēsi, ka tie uzvārdi nu nemaz nav latviešu drukā. Tiesa gan – arī kirilicā tie nav.

    Un vēl – esmu gatavs saderēt uz savu labo roku, ka neviens slovāku klubs KHL nākamgad nespēlēs.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    Life Quality Managem > mary75 23.11.2010. 14.46

    Šitā ņemoties mēs dzīvosim Sūnu ciemā kā līdz šim :). Iekonservēsimies savā latviešu valodā, apjozīsim apkārt trejdeviņu žogu, paši plāniņa vidu nikniem ģīmjiem uz visiem burkšķēsim un gaidīsim laimes lāci. :DDD

    +3
    -17
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 23.11.2010. 15.25

    Vot,piekrītu, žogu apkārt, uztaisam rezervāciju, lai mūsu latvietību neapdraud neviens krievs vai vēl kāds.

    +2
    -16
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > mary75 23.11.2010. 15.27

    Valstīs, kurās lieto dubultrakstību, veiktie pētījumi (Bulgārija, Serbija-Horvātija) sen jau parādījuši,ka kiriļica psiholoģisku iemeslu dēļ lasās par 15% lēnāk, nekā latīņu alfabēts. Tāpēc krievi ir nolemti 15% atpalicībai informātikā.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

ltvpanorama 23.11.2010. 11.33

Pirmkārt kā Jau kā Nellija atzīmēja, nepagāja ne divas nedēļa pēc Irbes intervijas, kamēr grūtgalvji sacerēja kaut kādu murgainu atbildi, otrkārt braukt virsū Arčijam ir vnk cūciski,jo reti kurš tik skaidri nelaipojot var izteikties,jo ir gan lieli nopelni un tautas cieņa,toties nav nekādu intrigu un melu,treškārt,vai šī nav augsnes sagatavošana, ka Savicka kantoris taisās nolēkt no ši projekta?..Dinamo spēles ir foršas,emocijas un laba līmeņa hokejs un goda vārds, jautrāks noskaņojums, ja vakarā pēc darba ir spēle kaut vai TV un kur nu vēl ja Arēnā uz vietas,tikai pretīga ir visa tā padarīšana ar intrigām un pīaŗiem pirms vēlēšanām gan Kraukļa pēkšņo uznācienu dziedāt himnu, gan OZo 8. numura izmnantošanu, gan rumpīšus un šleserus ar dāvanu maisiem pie bortiem pēc spēles, kaut uz mirkli – bet lai tikai pa visu ekrānu…ja kāds dara negodu Dinamo, tad vienīgi onkuļi no Dinamo vadības ložas.Tauta nav mazais bērns un Kalvītis jau reiz tika draudzīgi izsvilpts

+52
-4
Atbildēt

1

    Sanšains > ltvpanorama 23.11.2010. 11.50

    kā Nellija atzīmēja, nepagāja ne divas nedēļa pēc Irbes intervijas, kamēr grūtgalvji sacerēja kaut kādu murgainu atbildi
    ==============================
    Nu, “Rižskaje Ģinama” vadībā acīmredzot neatrodas “pilsētu latvieši”, kuri trieciendroši zina, ka jālasa tikai “Ira” un jābalso par “Vienotību”.:)
    Irbes intervija šiem būs paslīdējusi garām neievērota. Droši vien viņiem vispār maz sanāk lasīt latviski.:)

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

silvija_vitina 23.11.2010. 11.16

ups, šķiet, ka Savickis un co ar savu “uzsaukumu” būs panācis ne to, ko vēlējies! Laikam pretstatīt Irbes patriotismu un savu izpratni par patriotismu nebija īpaši gudri. Kurš ir scenārija autors?

+30
-3
Atbildēt

0

mario1 23.11.2010. 11.16

Rīgas Dinamo dalība KHL ir viena no Krievijas varas t.s. maigajām svirām pret Latviju.

+28
-4
Atbildēt

21

    mary75 > mario1 23.11.2010. 11.38

    Neesi pārāk pārbījies, ka visur rādās tās sviras?
    Latvija tik vārga, ka Krievija to var ietekmēt caur hokeja klubu?
    Tad kas mēs par valsti?

    +6
    -33
    Atbildēt

    0

    Life Quality Managem > mario1 23.11.2010. 12.59

    Pilnīgi piekrītu Džerim. Nu nekādā veidā RD nevar padarīt Latviju atkarīgu no Krievijas. Ļaunākais, kas var notikt RD pārstāj pastāvēt. Caur Dinamo drīzāk notiek ideoloģiska propaganda, tā teikt:”Redz cik labi mums ir kopā”. Un tieši tas jau ir Maskavas trumpis, pārvērst lielisku šovu, kāda ir Dinamo spēle un hokejs kopumā, par kaut kādu nacionālu vērtību.

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    putekliic > mario1 23.11.2010. 13.30

    Interesanti gan, kas tad ir ideoloģiska propaganda, ja ietekmēšanas instruments?! “Redz, cik ar mums ir labi” – tas arī ir, kas jāpierāda! Šovakar atkal pārsimts tūkstoši LV iedzīvotāju, kuri vēros maču, redzēs Maskavu, CSKA, sarkanas zvaigznes, sirpjus un āmurus uz viņu formām. Tas viss paliek zemapziņā, lai arī kā mēs ar sirdi un dvēseli būsim par to, lai mūsu Janka un co “izģērbj” Sarkano armiju. Gluži tā par ka padomijas laikā…

    +25
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mario1 23.11.2010. 13.39

    Nu, ja jau mēs te tik švaki, ka mūs var ietekmēt pat ar tāda veida propogandu, par ko vispār runāt?
    Es tur saskatu tikai un vienīgi sportu, mani pat izbrīna, ko tik te citi neredz – sarkanās zvaigznes un ko vēl nē.
    Nu, ieraudzīsim tās zvaigznes, un visi sagribēsim izstāties no ES un pievienoties NVS, tā, vai?
    Nešķiet nedaudz smieklīgi?
    Esam tik vāji?

    +2
    -23
    Atbildēt

    0

    putekliic > mario1 23.11.2010. 13.55

    Dzeri, bet tad atbildi nu kāda velna pēc ITERA (kas ir praktiski tas pats GAZPROM, kurš pieder Krievijas valstij) tērē ap 10 mio gadā ārzemju kluba subsidēšanai? Nav jau runa, par to, ka mēs kā valsts pēkšņi sagribēsim no kaut kurienes izstāties un kaut kur atkal iestāties. Bet bez savtīga iemesla viņi taču to nedara! Minimālais uzdevums ir tīri merkantils – saglabāt mūsu atkarību no “gāzes adatas” pēc iespējas ilgāk. Skatoties ilgtermiņā tā nepašaubāmi ir arī ideoloģiska ietekmēšana, vēl jo vairāk ņemot vērā cik jau tagad (un vienmēr ir bijis) ir liels Krievijas faktors Latvijā. Un attiecībā pret Krievijas propagandas mašīnu un ietekmēšanas instrumentiem – jā, mēs esam vāji. Protams, nav jādomā, ka “pateicoties” RD LV valsts sabruks “rīt uz brokastlaiku”. Krievi šoreiz domā arī ilgtermiņā, pie tam, kas priekš viņiem ir 10 mio? Kapeikas.

    +26
    -1
    Atbildēt

    0

    Life Quality Managem > mario1 23.11.2010. 14.36

    Es jau runāju par to, ka jānošķir mums pašiem šovs no ideoloģijas. Kādam vienmēr kaut kas būs izdevīgi. Kremlim izdevīgi pumpēt ideoloģiju, mums izdevīgi labs hokejs. Darām tā, lai ieguvēji būtu mēs. Viss mūsu pašu rokās.;o)

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    Miceks > mario1 23.11.2010. 15.02

    Tiei tā! Idealoģija caur sportu ir sastopama jebkurā pasaules valstī,tā ir patriotiskās audzināšanas sastāvdaļa.Un jebkurā valstī ir institūcijas kas ar to nodarbojas.Tikai ne pie mums.Kāds to ir pamanijis un izmanto.
    RD kā klubs protams iegūst,bet Latvijas nacionālais čempionāts zaudē un zaudē aizvien vairāk.
    Katrā ziņā es būtu daudz priecīgāks skatīties Latvijas čempionāta spēles kur tiekas vietējās komandas pie pilnām tribīnēm.

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > mario1 23.11.2010. 15.10

    Salīdzinot ar totālu rusifikāciju pa LNT u.c. TV kanāliem Dinamo loma šinī faktorā jau nu man šķiet stipri pārspīlēta.
    Un Latvijas čempionāta līmenis nekad nebūs tāds, būs tas RD, vai nebūs.
    Viss atkarīgs no pašiem, nu, lai tā ITERA dod to naudu, ja paši nav auni, ko var vadīt, tā nauda un tas RD neko kaitēt nevar.

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mario1 23.11.2010. 15.17

    Dzeri, a kāpēc viņi tā “nesavtīgi” to naudu dod?
    От широты души?( Aiz dvēseles dāsnuma?)

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mario1 23.11.2010. 15.23

    Nu un ko es saku – nauda jāņem, bet, tas nenozīmē, ka obligāti notiks, kā viņi grib.
    Cik naudas viņi negrūda Baltkrievijā un citur, un rezultāti?
    Te izpaužas latviešu nepārtraukta apdraudētības sajūta, nekas vairāk, kurai, protams, ir vēsturisks izskaidrojums.

    +4
    -13
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mario1 23.11.2010. 15.43

    Nav nekādas psihozes uz ko tu mērķē. Saucot lietas īstos vārdos nekādas psiholoģiskas krīzes nedraud. Cita lieta ir ar strausa politiku – “viss tik jauki un apkārt nepārtraukta līksmība un mīlestība” Šeit ir iespējama smaga psiholoģiska krīze, labākajā gadījumā – depresija.
    Es šo situāciju raksturotu tā – viņi mums dod naudu un viņu mērķi ir tādi un tādi. Mēs naudu ņemam un mūsu mērķi, savukārt, ir tādi. Mums skaidri jāzina, ko mēs savu mērķu labā esam gatavi upurēt un ko – nē. Man šķiet tas ir vienkārši.

    +16
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mario1 23.11.2010. 15.49

    Apmēram tā jau es arī domāju, tikai tu skaidrāk izteici.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    aigiigais > mario1 23.11.2010. 16.27

    dzeri, tu man sāc krist uz nerviem, vai domā, ka man vienīgajam paranoja? http://www.financialsense.com/contributors/jr-nyquist/the-future-of-europe

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    aigiigais > mario1 23.11.2010. 16.32

    RD, tāpt akā “ļaunais vilnis’ un jekura cita krievijas izpausme šeit ir varas demonstrēšana. Vienīgā no Baltijas valstīm ir atvija, kura āluj te demonstrēt visu, gan varu gan pārējās lietas. Vispakalpīgākie, viklanīgākie, visklusākie ir mūsu valdības vīri, jo viņie vienalga kas ir Latvijas intereses, viņiem ka tik rebes un krievu rubļi kabatā.

    +17
    0
    Atbildēt

    0

    Life Quality Managem > mario1 23.11.2010. 17.15

    to betijacelmale: Mums nekas nav jāupurē, tur jau tā sāls. Ja visur TV tiek reklamēta Blend-a-med zobu pasta neviens neliek man to pirkt. Mūsu gadījumā mēs tikai iegūstam vispārēju hokeja līmeņa izaugsmi. Un ar to, ka jaunie čaļi spēlē MHL nākotnē iespējams iegūsim Spēcīgu vietējo čempionātu.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    sanitai19 > mario1 23.11.2010. 17.17

    Tas jau ir tas par ko raksta Segelfoss By

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mario1 23.11.2010. 17.50

    to Aigars. Kāpēc nekas nav jāupurē? Man iekšas sagriežas, dzirdot Rīgā PSRS himnu, kas tagad ir kļuvusi par Krievijas himnu, citam, droši vien, spiediens uzlec. Esmu gatava to pieciest, mūsu hokeja izaugsmes vārdā:)

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    Life Quality Managem > mario1 23.11.2010. 18.35

    to betijacelmale: Man jau šķiet, ka tā himna ir Krievijas pašas problēma. Ko lai dara, ja Krievijas pilsoņi tādu vēlas.:) Citas jau viņiem nav. Nepadari to par savu problēmu.;o)

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Laura > mario1 24.11.2010. 11.54

    Atceries padomju laikus (ja vari), viss sports bija viena politika un idioloģija un nekas daudz jau nav mainījies Krievijā arī tagad!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Laura > mario1 24.11.2010. 12.05

    Nē vecīt, ieejot veikalā un ieraugot 10. dažādas zobu pastas, kuru nosaukumus tu neesi dzirdējis, tu nopirksi tieši blendamedu, jo pirmā doma būs: ā, tur reklāmā kaut ko par viņu teica, tad jau laba, kaut īstenībā citas ir daudz labākas!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Life Quality Managem > mario1 24.11.2010. 20.23

    Tu tā dari?

    0
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 23.11.2010. 11.10

Ja ir iespeeja, vienmeer skatos RD speeles un man taas ir speecigas emocijas :) Tachu taja pashaa laikaa es censhots ~neredzeet~ Savicki, Ulmani uc bosus. Ar laiku varbuut vajadzeetu ~ atvienot~ muusu hokeju no GAZPROMA, peec kriizes teiksim. Patiik, vai nepatiik – hokejam LV ir sava vieta, arii primskara LR speeleja sho speeli ( pieziime speciali Mezhavilkam :)))

Tas, ka LV hokejs ir nonaacis nepareizaas rokaas – ir tik pat neapgaazhams fakts, ka tas, ka RD ir laba komanda :) Bet kluba funkcionaaru ~ spicei~ vajadzeeja Irbes pamesto ~ krupi~ noriit pazemiigi kluseejot. Neviens tachu nav aizmirsis, kaa vinji pirms veelseshanaam centaas no hokeja guut sev politisku labumu

+22
-4
Atbildēt

0

dace_ampermane 23.11.2010. 11.02

izlasīju to viņu paziņojumu, stils kādreizējais, skan kā TASS [Telegrafnoje agentctbo sobetckobo cojuza]

+23
-2
Atbildēt

0

druvis_vectirans 23.11.2010. 10.55

Pārmest Irbem patriotisma trūkumu un Latvijas interešu neievērošanu ir stulbākais,ko esmu dzirdējusi!Lai gan,ko var gribēt no “RD” vadības:Visocka,Kalvīša,Ulmaņa uc.?

+70
-3
Atbildēt

2

    mary75 > druvis_vectirans 23.11.2010. 13.01

    Vispār,patriotisms ir intīma lieta, un katrs to var izprast savādāk.
    Citam liekas, ka valstij labi tas, citam – kas cits.
    Tā ka tik kategoriski nevajadzētu.
    Ja kāds grib, lai patriotismu izprot stipri vienveidīgi, atbilstoši vienīgi viņa izpratnei, tad tas jau ir totalitarisms.

    +1
    -23
    Atbildēt

    0

    sanitai19 > druvis_vectirans 23.11.2010. 17.14

    Pilnībā, Baiba, Tev piekrītu. Irbe ir īstens patriots. Nekad līdzīgu neesmu dzirdējusi no kalvīšveidīgiem, šķēlveidīgiem, ulmaņveidīgiem, savickveidīgjiem.

    +17
    0
    Atbildēt

    0

ingus 23.11.2010. 10.53

Tipiski padomiskā domāšana, vēl tikai pietrūka atsauce uz ļaunajiem imperialistiem, NATO, ES, EDSO, SVF, Dārtu Veideru un ļaunuma impēriju…

Lai gan ja mēs paskatāmies, ka t.s. Tautas komandas tēvi nespēj pat 1/3 budžeta savākt Latvijā, valstī kur liela daļa sabiedrības fanātiski seko līdz šī kluba gaitām, tad tas liecina, ka neko citu kā sēdēt uz krievu naudas šie cilvēki neprot un tur Irbem ir bijusi pilnīga taisnība.

Man tomēr, ļoti gribētos, lai Savickis pievēršas saviem tiešajiem pienākumiem, un palūdz vienam viduvējam slovāku spēlētājam, atbrīvot vietu, kādam no vietējiem čaļiem, ja Džeriņam vai Štālam būtu tāds spēles laiks, kā Mikušam statistika noteikti nebūtu sliktāka.

+35
-4
Atbildēt

1

    ivetao2007 > ingus 24.12.2010. 19.52

    Viena no visnabadzīgākajām Eiropas valstīm kultivē visdargākos, tautai nepieejamos sportu kā ledus hokeju, kas nodokļu maksātjiem jau maksājis vairākus desmitus miljonu latu[!!!}, motoru sportus, kad Latvijā nav neviena motoru ražotāja, visādus bagātnieku izpriecas veidus kā kērlingu, golfu ut. Pilnīgā novārta atstāti TAUTAI PIEEJAMIE un veselīgie sporta veidi vieglatlētika, basketbols volejbols un futbols. Vajadzīgie peldēšana, riteņbraukšana un šaušana. Nodokļu sistema mums kājām gaisā. Kas ļāvis Latvijas mežiem nomest zemē miljonus puķina aģentiem ģinamo hokejistiem? Visur tāds hokejs un motosports ir izrāde no kuras ienākumiem visur maksā nodokļus. Tikai Latvija ir izņēmusm. Komunistisko liekēžu paradīze.

    0
    0
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 23.11.2010. 10.53

Kādam acī patiesība iekoda?

+25
-2
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam