Paegle: es braucu prom dusmīga

54

Komentāri (54)

www.pearlytime.lv 09.12.2010. 00.29

es cienu Paegles kundzi, par to, ka vina speja iebilst TP vadonim un klikei, lai ari ta bija jau gulbja dziesma. Loti zel, ka lielakoties trimdas latviesi nespeja atrast celu, kaa klut par savejiem. Parak liela bija atskiriba gan socialaja, ekonomiskajaa pieredzee gan ari brivibaa, ko sniedza materiaalaa aizmugure. Tomeer tagad, kad vini pamet Latviju – redzu vel vienu iemeslu – distanceesanaas savaa dzilakajaa butiibaa. Sie prombrauceji nav ekonomiskaa izmisuma projaam dziti, te druscin virmo peec maigas dezerteesanas. Galu galaa, tiesi siem politikiem, kas ir izgaajusi vienu pilnu pieredzes ciklu un nav zaudejusi savu reputaciju – pieder briedums un iespejas palidzet veidot naakoso attistibas posmu. Labaak butu, ja Paegles kundze brauktu prom tikai pie gimenes, bet nevis tamdel, ka Latvija vinai izraadijusies nepiemeerota. Man ari sasodiiti daudz kas te pie mums nepatiik un kremt, bet es paliksu, jo man nav citas Latvijas.

0
0
Atbildēt

0

Edmunds Zālīte 13.11.2010. 13.59

daudzi tai kundzītei vēl pendeli iedotu uz atvadām. :))) lai vācās no kurienes nākusi.

0
0
Atbildēt

0

ediite 10.11.2010. 11.59

Uz kādu amatu V.Paegle ar savu ‘kompitentumu’ un ‘pieredzi’ lūkojās un neaizlūkojās?

0
0
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 09.11.2010. 17.24

Nu ko lai dara,cien.Vaira.. tā nu sanācis..Tieši ārzemju latvieši varēja savlaik uzstāt uz komunistu,funkcionāru,sistēmas podlaižu principiālu nomaiņu politikā,pārvaldē.Ar likumu.Tā nenotika.Lūk rezultāts- bezprincipu ļautiņi,bijušie komuņaku sekretāri,priekšnieciņi izmantojot info, pārņēmuši Latviju,gozējas amatos,politikā, jeb izņemot dekorāciju,loids tupeles- viss pa vecam..Un Jūsu ideālisms, pret stabilo Sistēmu izrādījās nekas.Kas atliek? Laiks un paaudžu nomaiņa.

0
0
Atbildēt

0

varrvara 09.11.2010. 12.36

Tas, kurš ir bijis TP rindās un , vēl jo vairāk no šīs partijas Saeimā, nes morālisku un politisku (vajadzētu arī kriminālu) līdzatbildību par Latvijas izkampšanu un novešanu līdz bankrotam. Cik būtu jauki, kad visi, kuri bijuši TP rindās kaut kur aizbrauktu, nu kaut vai to vietā, kuri bija spiesti viņu dēļ izceļot darba meklējumos.

+2
0
Atbildēt

0

raimondsb_mail_lv 09.11.2010. 11.47

Paeglei vajadzētu stāvēt nevis pie Saeimas, bet pie ratiem. Visus daudzos gadus TP viņa varēja paciest i melus, i zagšanu, i liekulību. Nu pēkšņi tāda principiāla. Ar savu balsi TP veicināja Latvijas nozagšanu. Vienotība ir kļuvusi par caurbraucamo sētu TP pabirām. Paegle ir izteikta trimdas pašlabuma meklētāja, kam vienalga kurā partijā, lai tik tiktu pie amatiem. Tāda principalitāte un atteikšanās no mīkstā mandāta ir izskaidrojama ar to, ka melnais darbs Saeimā šo kundzi neinteresē. Lielie un svarīgie amati ārlietās viņai nespīd, redzot lielo konkurenci un amatkāri pašā PS. Bet varbūt cer, ka tādu troksni taisot, kaut ko dabūs. Dusmīgiem ir jābūt mums uz Vienotības vadību, kas pieņem caurkritušus politiķus – karjeristus.

+4
0
Atbildēt

0

Kristina 09.11.2010. 09.01

Man ir 2 jautājumi:

1) Kāpēc tik ilgi aizķērāties TP? Vai tad nebija skaidrs, ka tā visvairāk simbolizē lietas, kas Jums nepatīk?
2) Minējāt, ka ārzemju latviešus šeit nevienam nevajag un piesaucat tikai valsts sektoru! Tai pašā laikā konstatējat, ka eksporta Latvijai nav. Kāpēc ārzemju latvieši neizmanto savus talantus, ārzemju izglītību uzņēmējdarbībā un eksporta radīšanā?

+2
0
Atbildēt

0

unknown 08.11.2010. 22.00

sapigi lasit, bet absoluta patiesiba,ari par vienotibu un kompetentiem cilvekiem.

0
0
Atbildēt

0

Ejiet ka Jūsu visi.. 08.11.2010. 18.57

Es labprātāk lasītu rakstu par kādu trimdas latvieti, kas turpina cīnīties un mēģināt uzlabot situāciju.

+3
0
Atbildēt

4

    Vietnē IR turpina ”cīnīties” Pauls Raudseps, vietnē Politika.lv savs blogs/emuārs ir Kārlim Streipam, taču diezin’ vai kādu 2010.g. var saukt par trimdenieku – ‘dzelzs priekškars’ jau vairs neatdala Latviju no pārējās pasaules. Kādas problēmas cilvēkiem ar dubultpilsonību – , gribi, dzīvo Čikāgā, gribi – Rīgā ?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > Ejiet ka Jūsu visi.. 09.11.2010. 00.07

    jaa, sheit labprat izteiktu atzinibu Paulam Raudsepam par vinja darbu. par to ka vinsh mums tads te ir un projam nebrauc. :)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > Ejiet ka Jūsu visi.. 09.11.2010. 06.11

    Dzelz priekshkara vairs nav :)) Bet izpratne par dziivi pasaulee nav mainiijusies cietumniekiem un nemainiisies driizumaa vinju pecnaacejiem tuvaakajaas paaudzees. Vislabaak to var redzeet Vaacijaa – kaa tas ir, kad vienai tautai ir divas daljas – rietumvaacieshi un austrumvaacieshi

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Ejiet ka Jūsu visi.. 09.11.2010. 11.33

    TanteSidra. Un atkal man Tev jāpiekrīt.

    0
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 08.11.2010. 18.27

Tas, ka Paegles kundze pa taisno aizbrauca atpakalj uz ASV nevis no TP , bet no Vienotiibas, taa tieshaam ir diagnoze mums. Un nevajag maanit pasham sevi, staastot, ka kreeslu nedabuja un taada garaa :). Labi tachu zinaam, ka V. Paegle taisniibu runaa.

+6
-7
Atbildēt

5

    Edzs > buchamona 08.11.2010. 20.58

    @rinķī apkārt
    hmm, shoreiz nepiekritishu, diagnoze ir cita un ta nav mums.
    istais aizbraukshanas iemesls laikam ir pateikts shaja raksta rindkopa:
    _”…Kāpēc nolēmāt pamest politiku un Latviju?
    Galvenokārt tāpēc, ka mana ģimene nav vairs šeit. Es vienkārši viena pati vairs negribu šeit dzīvot. Es gribu dzīvot tur, kur ir mans vīrs, manas mājas, kur tagad atkal ir mana meita un znots. Tas ir galvenajos vilcienos…”_
    pec Paegles teikta cita intervija Shkjele vinju ir izmantojis un solijumus neturejis, varejusi paljauties tikai uz draugiem partija. shadas Helsinku sindroma tipa attiecibas Paeglei TP rindas ilga 10 mocoshus gadus, tad Paegle noprotesteja, izshkjiras par balsojumu pret Shkjeli TP kongresa un sho partiju pameta. var dazhadi sho soli tagad traktet atkariba no ta ko kuram vajag, var Paegli iztelot par TP sirdsapzinju un iekshejo disidentu bet var ari teikt vienkarshi ka butnes ar intuiciju vai sapratu grimstoshu kughi censhas laicigi pamest.
    Vienotiba Vaira Paegle noturejas 2 gadus. es nedomaju ka Paegles k-dzei vajadzetu tagad piedomat iemeslus kapec vinja pamet valsti. zhurnalisti ir uzbazigi bet labakais lietu risinajums butu vairs nesniegt intervijas, tas atteikt, jo – par daudz jau ir liekas literaturas sarunats, ta vairs nevienam nenak par labu.
    novelu Paegles kundzei daudz labu dienu kopa ar vinjas miljajiem cilvekiem tur kur vinja velas atgriezties.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 08.11.2010. 23.32

    Man vnk ir radusies sajuuta, ka ne visi ljaudis Vienotiiba saprot, ka vinji shoreiz burtiski ir atbildiigi par to, vai LR izzies no kriizes pilniibaa atkopusies, jeb tomeer zaudeejusi dalju savas neatkariibas. Skaljie lozungi par godiigu politiku blakus lielaam cuuciibaam ( VL/LNNK un TM kreesls Shtokijam) un siikaam intrigaam (Elertes uzbrauciens Druvietei)utt, taa ir taada shaushana sev kaajaa, kurai nav attaisnojuma.
    Shaada ~ politika~ nav iistais celjsh, kursh nodroshinaatu Dombrovskim iespeeju vadiit valdiibu nakoshos chetrus gadus, bet tieshi shaadu uzdevumu sev izvirziija Vienotiiba pirms veeleeshanaam. Vismaz taa tika uzrunaats Vienotiibas veeletaajs. Par to ir runa.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > buchamona 08.11.2010. 23.56

    tam ko tagad teici visam piekritu, esam domubiedri.
    Vienotibas spozhums beidzas ar veleshanu nakti, jau otra rita panesas Vienotibas posts un tas turpinas, aizvien mazak mus ar ko var parsteigt.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 09.11.2010. 08.12

    riņķī apkārt. Es arī Tev nepiekrītu. Kaut Paeglei taisnība, pārmetot citiem, pati nav bijusi ne par matu labaka, pat balsojusi par “drošības” likumiem:) Varbūt vajdzētu pirmkārt pārmest sev, ka “ieņēmusi boksera stāju” /pēc V. Matīsas/?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 09.11.2010. 08.15

    TanteSidra. Tu neesi tante, bet īsta dzelzs lēdija vai tautas valodā svina vecene! Varbūt mainīsi niku?:))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Ieva 08.11.2010. 17.51

Paegle nedeg viena!

+1
0
Atbildēt

0

Janka, Janic 08.11.2010. 17.48

… lemj jau tie paši kuri to dariija pie boļševikiem ( sekretaari , lielaaki un mazaaki , kompartijas nomenklatuura, čekisti , viņi viens otru atbalsta un sakaarto varas ķeediiti ) , to jau Ziigerists atzina , tagad šii kundze saka to pašu ,taisni klaida latviešiem , kuri šeit atgriežas tas vislabaak juutams, kad Mežaparkaa notika pirmaa manifestaacija un kad publika ar aplausiem sagaidiija savu naidnieku pirmo sekretaaru Gorbunovu , kurš pats apstulba , jo Čaušesku kliķe nebija labaaka , tos pielika pie sienas , es sapratu , ka muusu ceļš uz pilniigu demokraatiju un tiesiskumu buus ilgais ceļš kaapaas… tagad 20 gadu pagaajis , mees nekur taalu neesam tikuši , saeimaa seež joprojaam kompartijas nomenklatuura, kriminaalas autoritaates sastaada valdiibu …

+8
0
Atbildēt

0

Ieva 08.11.2010. 17.34

Lai Vairai veicas. Un Paldies, ka vismaz mēģināja! Tas tikai lej ūdenu uz manām dzirnavām. 50 gadi sovjetisma ir radījuši tādu dubultās morāles devu, ka ārā no tās tikt nav vairs iespējams. Atgriešanās punkts ir nokavēts. Latvieši vairs nebūs spējīgi pārvaldīt savu valsti. Nekur mēs diemžēl netiksim, ja pie varas būs bendrātes, kuras atstrādā trasta līguma naudu, vai jakrini, kas strādās par šoferu dēliem. Un tas notiek atkal un atkal, un nekas nemainās. Mēs vien paši pie tā esam vainīgi, paši to paciešam, paši to pieļaujam, mēs vien paši tos ievēlam. Mēs vien paši daram arvien jaunas lietas, kas pasaulei škiet absurds, bet mums savējo lokā, ar saviem čomiem liekas gluži pieņeamamas. Laikam ar gadiem spīts un azarts zūd, donkihots ar vējdzirnavām ar nez vai vairs šinī vecumā cīnītos. Vaira vienkārši beidzot saprata, kādi esam. Novēlu norīt to rūgtumu un dzīvot tur, kur cilvēki nekrāpjas, ir ar saprātu , ir tieši un godīgi.

Nu labi, vismaz dara to stipri mazāk..

+5
-2
Atbildēt

4

    Pastniece > Ieva 08.11.2010. 18.08

    Es neesmu ne pie kā vainīgs, Jūs neesat ne pie kā vainīgs, latvieši nav ne pie kā vainīgi, mēs visi ejam vēlēt, un dzīvojam ar to, ko ievēlam. Problēma nav “bendrātes” vai “jakrini”, bet gan tādi kā Jūs, kas čīkst un ņaud, un padara šo valsti nožēlojamu, jo uz katra stūra pa vienam Absintam.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 09.11.2010. 08.06

    Cien., oponente, varam turpināt izlikties, ka esam labi un forši latvju bāleliņi, paziedāt teiksmu par nabaga latvieti un kaitniekiem, kas dara viņam pāri, braukt uz darbu auto, kas nopirkts no slimnieku pateicībām, un pa ceļam atpirkties no policista. Var papriecāties par latvieša skaituma izjūtu un čaklumu, braucot garām ar grafiti apķēzītām mājām pie nenopļautām ceļmalām. Var, var mēģināt neredzēt acīmredzamo – to kur mēs esam tagad un izlikties, ka nezinam iemeslu.
    Var jau būt, ka kaut ko neredzu, nezinu un manam pesimismam nav iemesla, tāpēc neslēpiet faktus- kas ir tas, kas Latviju izvedīs saulītē? Ar vienu pašapziņu nepieteiks.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    www.pearlytime.lv > Ieva 09.12.2010. 00.36

    es plauju savu celmalu un nemaksaju piecisus policistiem un neviens mani saulitee, iznemot mani pasu, neizved. Ari Tevi neizvediis. Saac ar sevi un raadi piemeru citiem. Pagaidaam Tu aicini gausties un padoties.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 09.12.2010. 11.51

    nezinu, kāpēc esi izdarījis secinājumu, ka es to nedaru. Tieši otrādi, lauku mājā viss man ir sakopts, arī pilsētas dzīvoklsi savām rokām izremontēts. Bet tur ar piečurāto kāpņutelpu necīnos, nav spēka, labāk braucu uz laukiem. Tāpēc stāsts nav par mani, vai par Tevi, bet par to lielo vairumu, kas ir aizmirsuši, ka valstij ir arī jādod, nevis no tās tikai jāprasa. Un man ļoti gribas ieraudzīt to iemeslu, to tendenci, kāpēc nu vidējais Latvijas iedzīvotājs sāks domāt ne tikai par sevi, savu ģimeni, bet citiem, savu valsti. Es to neredzu. Ja esi pamanījis – stāsti. Tāpēc skumji, ka tai vietā, lai iedziļinātos būtībā, tiek braukts virsū autoram, pat nezinot, kas viņš ir un, ko dara. Agrāk teiktu, ka tas ir vismaz nepieklājīgi, tagad, laikam, tas ir normāli.

    0
    0
    Atbildēt

    0

lebronj2356 08.11.2010. 17.26

Pilnīgi piekrītu Haris, iespējams mēs būtu daudz vairāk piesaistījuši trimdas tautiešus un viņu līdzekļus, ja nebūtu šī sasoditā rusifikācija un stulbeņi letiņi(neticu, ka tikai krievvalodīgie prasa to krievu valodu) to nestutētu. Tas, ka krievu valoda ir pārspīlēti pārvērtēta šeit Latvijā, tā diemžēl ir mūsu vaina :(

Nav Rietumos izaugušiem pieņemama šī sovoku laiku andele. Ir jānāk jauniem uz citām vērtībā orientētiem cilvēkiem, bet diemžēl jau valdības veidošanās procesā tas tika ar SC+P noslāpēts !

+4
-1
Atbildēt

0

Sanšains 08.11.2010. 16.59

[…] Latvija viņiem nebus vienlīdzīgu iespēju zeme, ja viņiem nebūs krievu valodas. Man tas ir pilnīgi nepieņemami. Es visu laiku esmu runājusi par to, ka nevar būt situācija, ka visās darba devēju reklāmās tiek prasīta krievu valoda, visur tiek prasīta krievu valoda, tas ir prātam neaptverams.
====================================
Nu, vai nav viena traka naciķe, rasiste, ksenofobe, nekulturāle un nemultikulturāle?!:)

Kad šo un saistītās problēmas aktualizē “Visu Latvijai”, tad kaunīgie letiņi vienmēr atrod, kā ķengāties un bārstīt epitetus.

Nu, lūdzu, tagad gāziet virsū arī Paeglei!

+9
-2
Atbildēt

1

    agnesedzirne > Sanšains 08.11.2010. 19.30

    Labas latviešu, krievu un vēlams angļu valodas zināšanas – Šīs, piemēram, ir dažas no prasībām RSU personāldaļas vadītāja kandidātiem. Kāpēc Latvijas valsts augstskolās administratīvajam personālam tiek pieprasītas krievu valodas zināšanas? Šobrīd mēs vēl to varam izpildīt, bet pēc gadiem 5 – 10, kad arvien vairāk darba tirgū ienāks jaunie cilvēki, kas uzauga jau pēc PSRS laikiem? Mēs tiešām gribam izslēgt tos, kurus paši pēdējo 15 gadu laikā lāgā neesam mudinājuši mācīties krievu valodu?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

ltvpanorama 08.11.2010. 16.34

dusmojas, aizvainota..sorry , bet shitādi teksti vairāk piedienas kādu vecmeitu adīšanas pulciņu pametot nevis parlamentu un valsti
un kāds ir sausais atlikums no viņas darbības?..kur bija aizvainojums kad Kalvītis grāva drošības likumus..vai prezidentu meklēja 11. tramvaja galapunktā???

+12
-3
Atbildēt

0

Una Grinberga 08.11.2010. 16.27

Tiešām ļoti jocīgi, ka V.P. ir vairāk nekā 10 gadus darbojusies politikā un tagad ir dusmīga vai vīlusies. Man nāk prātā tikai 3 iemesli šādam paradoksam:
1) V.P. ir absolūta optimiste;
2) V.P. ir bijusi naiva un partiju cilvēki viņu ir mānījuši;
3) V.P. mēģina izspēlēt kāršu maiņu un spodrināt savu tēlu
Lai kurš arī no šiem iemesliem nedarbotos, V.P. var ar vieglu roku pacelt cepuri un doties uz ASV, nenesot nekādu atbildību par saviem darbiem/nedarbiem. To varētu piedot, ja V.P. nebūt apbružājusies politikā tik ilgu laiku un tagad nelasītu morāli par politiku Latvijā! Vai nav divkosība?

+24
-6
Atbildēt

6

    Ingucis > Una Grinberga 09.11.2010. 13.51

    Nez ko darītu, ja cienījamā politiķe ar 10 gadu stāžu Vaira Paegle būtu ievēlēta? Es gan palikšu šajā zemē, jo esmu te uzaugusi un mani visi mīļie ir šeit, Latvijā. Arī kara laikā viņi nebēga kā žurkas no grimstoša kuģa, bet palika te, savā dzimtenē, jo to ļoti mīlēja. Un tāpēc es pie pirmās neveiksmes neskrienu pa pasauli, jo šeit ir grūti un visi ir -Fui. Es savos (daudz gados) mācos, apgūstu universitātē citu profesiju, lai darba tirgū varētu konkurēt. Es mainos- cīnos. Man tas izdodas. Un ārzemju latvieši visi ir TIK KOMPETENTI UN GUDRI, ka viņus šeit nenovērtē tikai tāpēc, ka viņi auguši ASV. Pārāk daudz goda. Visi šiet ir vienādi, tikai jācīnās visiem par skaistāku nākotni. Krievu valoda? Bet kāpēc ne kaimiņu valsts valoda man būtu jāapgūst. Kāpēc man jāzin tikai angļu? Te arī ir konkurence. Apgūstiet, mācaties, neslinkojat. Tā taču jūs, aizokeāna latvieši mūs mācat? Ne tā?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Una Grinberga 09.11.2010. 13.54

    Nē, tā nav divkosība, jo viņa ilgu laiku bija TP iekšējais opozicionārs. Vai viņai ir jāatbild par saviem nedarbiem? Bet vai tādi viņai bija? Un par paceltu cepuri – kas tad viņai būtu jādara tagad – visa atlikusī dzīve jāpavada šajā bedrē un jāmācās runāt krieviski? Jo daudzi vietējie bāleliņi taču nevar savā mājā ievest kārtību, bet toties grib draudzēties ar krieviju un SC.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Una Grinberga 09.11.2010. 13.56

    >Suskam
    Lūk, tieši tādēļ,ka šeit ir pilns ar cilvēkiem, kuriem ir šāda domāšana,kā tev, mēs arī esam šajā bedrē.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Ingucis > Una Grinberga 09.11.2010. 14.06

    Tipiņam. Paldies dievam, ka mums ir pilns ar tādiem cilvēkiem kā es. Ja tu par krievu valodu? – tad kas te slikts, ja es zinu vairākas valodas? Lai kādi jūs te patrioti būtu, jāsaprot, ka kaimiņu valsts valodas zināšana vienmēr būs pluss tavā biogrāfijā. Par valodas pielietojumu un vajadzību ir cits stāsts un katram cilvēkam tas ir atšķirīgs.
    Un ko tu Tipiņ, ar savu domāšanu esi tāāādu izdarījis, ka tik krasi atšķiries no manis? Sēdi netā un gudri runā, jo skaļi’un atpazīstami pat nevari vārdu pār lūpu pāršpļaut? Ja tas tā nav, tad dziļi atvainojos :)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 09.11.2010. 15.50

    @tipiņš
    1) Iekšējais opoziocionārs? Nu, beidz! Viņa spēlēlēja pēc tiem pašiem noteikumiem, ko diriģēja Šķēle – tādēļ viņa ir līdzatbildīga pie visiem jautājumiem, kur TP ir gremdējusi valsti!
    2) Par to pacelto cepuri – vai ir ētiski atnākt, notēlot gudro, savārīt sū.us, pateikt, ka visi ir muļķi, un pēc tam uz ardievām pateikt “bet ziniet, man jau ir vienalga, jo mana ģimene dzīvo ASV”

    Cilvēks ar augstiem morāles principiem tā nedara. Tas būtu tāpat kā, ja VVF pārceltos uz Kanādu un paziņotu, ka pensija Kanādā ir lielāka un principā jau tas prezidentēšanas laiks bija tāds joks, jo viņa jau bija jāspēlē pēc oligarhu stabules nevis jāpārstāv tauta.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Una Grinberga 10.11.2010. 09.35

    >Nasing special 1) “Iekšējais opoziocionārs? Nu, beidz! Viņa spēlēlēja pēc tiem pašiem noteikumiem, ko diriģēja Šķēle” – jaunā vietā, tai skaitā jaunā partijā cilvēks sākumā vienmēr spēlē pēc tiem noteikumiem, kas tanī vietā ir. Tikai ar laiku var saprast, vai tie noteikumi ir pieņemami vai nē. TP vēl šodien turpina darboties ar veciem mērķiem.
    2) ” Tas būtu tāpat kā, ja VVF pārceltos uz Kanādu un paziņotu, ka pensija Kanādā ir lielāka un principā jau tas prezidentēšanas laiks bija tāds joks” – nu VVF gan nepametīs tik glaunu haļavas dzīvokli, sudrabainu 500. mersi ar šoferi un sekretāri, lai dzīvotu Kanādā kā ierindas pensionāre, kaut arī turīga. Domāju, ka viens no būtiskākajiem iemesliem, kādēļ viņa savulaik atbrauca uz Latviju, bija tieši iespēja izcelties uz pārējo fona.

    0
    0
    Atbildēt

    0

MRitovs 08.11.2010. 16.26

Par politisko kultūru piekrītu pilnībā, bet par to aizvainojumu par ārzemju latviešiem… Liekas, ka ne tie, kas denacionalizēja īpašumus, tādā veidā, kā tas notika, ne tie, kas brauc atpakaļ un cer, ka viņus sagaidīs kaut kā īpaši un ar aplausiem, nesaprot, ka laiku nevar pagriest atpakaļ. Un reizēm mēģinot iedibibāt tādu abstraktu, uz pagātnes faktiem balstītu taisnīgumu, var iedibināt vienīgi netaisnību.

+6
-2
Atbildēt

2

    Sanšains > MRitovs 08.11.2010. 17.05

    Diemžēl bija gana daudz piemēru, kad “grūtību māktie” Latvijas latvieši nepamatoti, bet toties ilgstoši no trimdiniekiem izmānīja dažāda veida materiālo palīdzību.

    Un diemžēl ir arī dzirdēts, kā Latvijas latviešu “uzņēmēji” krāpa un apšmauca kopējos biznesa projektos iesaistītos trimdas latviešus.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    MRitovs > MRitovs 08.11.2010. 17.26

    Slikti, ka ir tādi gadījumi, bet ne jau tikai ārzemju latvieši Latvijā ir tikuši krāpti. Tā jau nav kāda vispārināma ārzemju latviešu vajāšana.
    Bet, ja, runājot par atsevišķiem gadījumiem, mēģinam vispārināt, tad ir ārzemju latvieši, kuri sevi mēģina pasniegt par pārākiem, tāpēc vien, ka ir “ārzemju”. Nu jau kā 20 gadi pagājuši, kopš neatkarības atjaunošanas, un ārzemju latviešu izglītība un pieredze iekļaujas kopējā konkurencē, bet nekādīgi nav “ārpus konkurences”. Tāpēc tas raksts mani, kā vietējo latvieti, tomēr nedaudz kaitina.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

velgarita 08.11.2010. 16.08

Skaudrā realitāte. Diemžēl, jāsaka, ka, savulaik, neviens vien repatriējies tautietis arī sabojāja iespaidu par rietumu latviešiem. Katrā ziņā kopš Latvija ir ES un ņemot vērā, ka rietumu latviešu materiālais stāvoklis tomēr ir jūtami labāks kā šejieniešiem, var tak šeit veidot savas firmas, kurās krievu valoda nav jāzin. Nevaru pārmest, ka Paegles k-dze nav mēģinājusi cīnīties par saviem uzskatiem. Vienīgi nevarēju saprast vai tiešām viņa tik naiva un nesaprata, kas tā TP ir? Bet īstenībā šāds skarbāks raksts varēja parādīties nevis tikai pirms aizbraukšanas, bet krietni agrāk… Lai Jums veicas un galu galā lai mums arī veicas, Vairas k-dze, mēs tak to visi esam pelnījuši.

+18
-3
Atbildēt

1

    kristaps_drone > velgarita 09.11.2010. 13.49

    “Vienīgi nevarēju saprast vai tiešām viņa tik naiva un nesaprata, kas tā TP ir?” – to uzreiz patiešām nevarēja saprast, un tikai pēdējos gados šī partija rādīja savu īsto seju nemaskējoties un neizliekoties.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

inese_adamovicha 08.11.2010. 15.39

Annīte, Jūs vai esat bezkaunīga vai arī neko par Paegles kundzi neziniet un neesat sekojusi līdzi viņas darbam Latvijā.

+4
-7
Atbildēt

0

viesturs 08.11.2010. 15.38

Izcili!Jūs ārzemju latvieši esat lielāki konjuktūristi nekā kraupainie komjaunieši.jūsu senčiem bija iespēja veikli notīties, bet manējiem bij jēstrebj tie komunistu sūdi, jo senčiem nebij izveicības aizmukt…
jūs te atskrējāt lai atgūtu īpašumiņus…un tagad vaimanājat ka jāzin krievu valoda….a mani nekur neņem darbā jo nezinu angleni…
jūs esat sapuvušā kapitālisma produkti, mēs-sociālisma.
un nevienam nav noslēpums, ka mentālā atšķirība starp jums-klaida latviešiem un mums-LPSR.. ir milzīga.starp citu tāda kā starp mums un 70-gadu krievu lumpeņu iebraucējiem…
tā ka integrācija būtu jāsāk mums savā starpā…

+10
-16
Atbildēt

4

    kristaps_drone > viesturs 08.11.2010. 15.46

    Tev būtu jāsāk nevis ar integrēšanos, bet ar to, lai savu padomisko domāšanu mainītu. Pēdējos divdesmit gadus vajadzēja tam veltīt. Tā patiešām ir liela nelaime valstij, ka te ir tik daudz ļautiņu ar sovjetisko domāšanu.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > viesturs 08.11.2010. 16.53

    jūsu senčiem bija iespēja veikli notīties, bet manējiem bij jēstrebj tie komunistu sūdi, jo senčiem nebij izveicības aizmukt…
    ==========================
    Tātad Jūsu senči ARĪ būtu gribējuši “notīties” – tāpat kā ĻOTI SLIKTIE trimdas latvieši?
    Tātad Jūsu senči bija ne tikai tikpat slikti, bet arī tizli un neapsviedīgi?:)

    Ja nopietni – kurš palicējs vai aizbēdzējs varēja zināt, ka Latvijas liktenis būs TIEŠI TĀDS, kāds tas bija? Tagad pārmest aizmukušajiem… vienkārši kretīnisms.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    Diâna Antipova > viesturs 08.11.2010. 17.47

    griezēj, Tev nevar piekrist, Tev tiešām ir atrofējusies + sovjeta domāšana. Manuprāt, viss intervijā teiktais ir pilnīga taisnība, “tās lietas jāņem, kā ir”. It sevišķi par kompetenci, kas varētu nākt iekšā, bet ko nelaiž, par birokrātiju, un par 3 “M”.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    MRitovs > viesturs 08.11.2010. 18.11

    Ciniski, bet ar patiesības graudu!:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

kristaps_drone 08.11.2010. 15.37

Viena no jēdzīgākajām deputātēm 9. Saeimā, ar civilizētu skatu uz pasauli un politiku. Vienīgais, ko viņai varbūt varētu pārmest, ka pārāk vēlu aizgāja no TP. Šajā intervijā viņas teiktais ir kā kulaks uz acs, visam var piekrist. Diemžēl.

+21
-7
Atbildēt

1

    Valdis Ādamsons > kristaps_drone 08.11.2010. 15.43

    Atkārtošos, jo palieku pie savām domām, no iepriekšējā raksta par VP:
    “Nepārliecina mani Vairas Paegles sacītais!
    Par ilgu, ļoti ļoti par ilgu Vaira, Jūs, aizsēdējāties TP sastāvā!
    Ar to, ka Jūs bijāt ļoti drosmīga kongresā paceļot savu roku, acīmredzot bija nepietiekami! Roku vajadzējailgāk turēt, ne tiešā nozīmē, bet publiski atklāt tās liets TP iekšienē, kas bija vērstas pret Latvijas valsti!
    Kāpēc klusējāt?
    Kāpēc padodaties?

    +15
    -4
    Atbildēt

    0

Kaskadieris 08.11.2010. 15.29

Pati 10 gadus maisīja tos sūdus, nu ir vīlusies un dusmīga… Vai tādēļ, ka palikusi ‘zem svītras’?

+10
-12
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam