deretu vairāk bezpartejiski ministri un vadības cilvēki, jo ne katrs no pusfašistisku vēlēšanu līderiem drīkst būt vadītājs, labāk ļaut viņam runāt, ieklausīties ko saka, bet ne likt/ļaut vadīt
ar tadu kas spljaudas, sit ar kurpi pa galda un draud visus norakt jo ir acimredzami nojudzies nav vedamas nekadas sarunas. SC vajag deleghet citu sarunu vedeju, – ja tie tiesham velas ka konstruktiva opozicija uznjemoties atbildibu piedalities valsts darba.
pashlaik Urbanovichs tiem sabote vai izgazh sho iespeju runat par dalibu kados pasakumos, koalicijai uz to ari vajag skaidri noradit.
Aboltinjai ja nervi netur ari ir japaiet mala, ir citi ar stabilaku nervu sistemu kas vares runat.
p.s
“Ja manas aizdomas par to apstiprināsies, es neiešu ar viņu strādāt”…un tas var būt da jeb kas! veči uzmetīsies par baigajiem cietējiem..un turpinās sēdēt opozīcijā. Dombrovskim baigais risks būs, cilvēki ja sacerē’jušis pec 1-2 gadiem treknos gadus atpakaļ. SC varētu to izmantot..tad gan vāks!
tāpēc jau arī Urbanovič to Merkēļa “Latviešus” vien izškirstija, nevis lasīja. jo nesaprot ne latviešus ne Latviju.
veči turpinās sēdētr opozīcija un krāt muļķu balsis…kas par valsīt notiekošo uzzin no kaimiņa tantuka. vai arī vienārši nespej nodaļit sekas no cēloņiem! SC jaliek valdībā (tāpat Valdis visu kontrolēs) un jāliek tiem mērgļiem uzņemties daļu atbildības. esmu 100% ka pozīcija SC būtu ārkārtīgi nevarīgs…neko ko šamie sola, nav iespējams izpildīt!
man Urbanovičs izskatijās sanervozejies..domaju ka uz priekšvēlēšanu reitingiem, nemazums projektu uzbīdījis, sasolījis un kredītus saņēmies no maizes tēviem..un nu visa atstrādāšana draud nobrukt..sūri esot norūpējies par mūsu nākotni..smiekli nāk par šo mūžīgo prezidijā sēdētāju vēl no komjaunatnes laikiem
smagi, smagi. solis pa kreisi un var iekrist akaci, solis pa labi un ari nebus labi.
var jau but ka pareizi ispelejot kartis daudz var iegut, bet kas to izdaris, tur ipashs smalkums vajadzigs, vai Vienotibai ir tads resurss, to nezinu.
ar ZZS sarunas nebus tik vieglas ka varbut tiesham no sirds Brigmanim tas vakar izskatijas, veca koalicija + VL/TB/LNNK un viss. vinsh diemzhel nebus tas kas vinjus regules un ar patieso saimnieku sarunas bus smagakas, sadarbibas cena bus augsta, varbut pat neracionali augsta.
pie kompja piesedos 15:00, lasu un netieku lidzi, kustiba te notiek vienlaicigi kados 4 topikos.
skaidrs ka pec svetku paceluma otra diena nekas vairs neliekas tik labi. smagas izveles un sarezhgitas sarunas ir prieksha.
Delfos bija shads ieraksts:
(c)visi uz vēlēšanām 30.09.2010 14:20
_2. oktobrī lielā mēslu talka: attīrīsim Latviju no pinkšķa, saraiņa un pundura!_
pirmie divi nosauktie personazhi ir nobiditi mala bet nekur nav vel izgaisushi, treshais mundrs un vesels dzer shampanieti un gatavs par turpmako ietekmi tirgoties.
un, tas laikam pats galvenais, – sho programmu ir izdevies daljeji izpildit tikai ar ne ipashi lojala politiska speka atbalstu kas uzstadis tagad savas prasibas. velamies to vai ne neizbegamas ir sarezhghitas dejas uz ledus.
Man būs morāliskas paģiras, ja jaunajā valdībā ieies politisks spēks, kuru kūrē smagos noziegumos apsūdzēts blēdis. Uz tā fona pat SC liekas daudz šķīstāks.
Te es nevaru nepiekrist. Diemžēl abi “Vienotības” partneri ir tik daudzas reizes atbalstījuši TP nodevības, esot viņu koalīcijā, ka te vispār nebūtu ko komentēt, tikai ir jaatceras. Arī cilvēki tur ir tie paši. Tomēr dzīve ir salikusi tā, ka pašlaik mums ir izdevīgāk būt kopā ar šiem kangariem. Viņi atbalsta Dombrovski, pretstatā SC, jo viņi neprasa piekrāpt SVF. Ja to izdarītu, tad šeit tiešām būtu absolūts bankrots. Bet varbūt tieši to vēlas SC, lai par rubļiem nopirktu šo zemīti. Arī tādu iespēju ir jāparedz, tā ir ļoti reāla. Lielais sveštautiešu skaits šeit ir ļoti bīstams, ja tos sāktu “buntot” uz nemieriem. Vai to mums vajag? No tā ir jācenšas izbēgt, nezaudējot kontroli.
Viens no demokraatisko veeleeshanu principiem ir UZVAREETAAJS PANJEM VISU.
Tad kaadas runas ar SC?
Parlamentaaraa sadarbiiba? OK!
SC var straadaat konstruktiivaa opoziicijaa, no kuras arii savs labums visiem.
Ministru amati valdiibaa? Pilniigi neiespeejami!!! Par ko?!
Manupraat latvieshiem nevajadzeetu izdomaat jaunu divriteni. Viss jau ir bijis shai pasaulee un labaak balstiities uz lielaakaas daljas iedziivotaaju atbalsta un tureet savus soliijumus tautai. No draudosha Urbanovicja nu gan NAV KO RAUSTIITIES!!!
Tas nacionaalais jautaajums var atrisinaaties arii citaadi. Turpinot un pastiprinot darbu pie sabiedriibas integraacijas, bet nevis piekaapjoties zaudeetaajam.
Manuprāt ir muļķīgi salīdzināt Zviedriju ar Latvijas politisko situāciju. Viens valstī ir politiskie, pavisam cits ir nacionālie novirzieni. Zviedrijā ļoti daudz kas ir citādāk. Tur arī neviens tīšām ar auto netriecas virsū velosipēdistiem, kā šeit.
Aha, nu laikam tas portāls atklemējās. Mēs taču nevaram izlēgt trešdaļu Latvijas Pilsoņu no spēles. Tieši tā izdarīja Kalvītis pēc iepriekšējām vēlēšanām. Un kas tad bija? Paši redzējāt. Vai mums atkal vajag visādus nemierus? Mums tam nav vienkārši laika, būs nopietni jāstrādā. Šī nav tā situācija kad klāt pie galējās nabadzības vēl vajadzētu arī diskriminēt kādu valsts pilsoņu lielu daļu. Pie kam viss ir sakārtojies tā, ka “Vienotībai” un Dombrovskim ar vecās koalīcijas atbalstu ir pilna teikšana valstī, kad viņš var tiešām pieņemt atbildīgus un svarīgus lēmumus.Un arī Saeimā ir pārstāvēta vecā koalīcija ar “Vienotību” priekšgalā. Arī “Visu Latvijai” ir klāt, tātad viss būs kārtībā. Visbīstamakā būtu šķelšanās “Vienotībā”. Tā būtu katastrofa.
Mēs taču nevaram izlēgt trešdaļu Latvijas Pilsoņu no spēles. Tieši tā izdarīja Kalvītis pēc iepriekšējām vēlēšanām.
______________________________
Kalvītis varēja iekļaut valdībā 100% pārtāvētās partijas, bet ja būtu tik stulbi vadījis valsti – tāpat būtu aizgājis pa pieskari.
Kāda diskriminācija? Pēc tādas loģikas ASV vienmēr būtu jābūt 2 prezidentiem – vienam demokrātam, otram republikānim:)
Neesmu pret SC iesaistīšanu kaut kadā veidā, varbūt pat slēdzot līgumu un atdodot viņiem 1 ministra vietu, bet bez zemošanās, bez līšanas.
Šī nav tā situācija kad klāt pie galējās nabadzības vēl vajadzētu arī diskriminēt kādu valsts pilsoņu lielu daļu. ++++ un, kā notiek diskriminācija? Ja teiksim Vienotība būtu nonākusi SC situācijā un tādēļ netiktu valdošā koalīcijā, tā arī būtu diskriminācija? Vai krieviem kāds ir liedzis ar savu balsi atbalstīt Vienotību? Mēs te paši pūšam burbuli, kura nav. Runa nav tik daudz par etnisko dalījumu, cik par politisko pārliecibu. Cenšoties “sadzīvot,” mēs aizmirstam ar ko mums ir darīšana – tas ir ar spēku, kuram ir līgums ar Krievijas putinistiem, spēku, kurš cenšas demontēt 18. novembra LV un aizstāt ar “trešo republiku” ar visām sekām. Vislielākās ziepes, ko mēs varam savārīt, ir pieļaut, ka SC iedarbina kaut kādus neatgriezniskus procesus LV, kas ir viņu mērķis. Galēja nabadzība ir pārejošas grūtības, šito mūdžu ļaunums ne. Mēs esam pieņēmuši, ka SC ir partija, kura cīnās par “migrantu tiesībām,” bet, kas tās par tiesībām, kuras viņiem netiek nodrošinātas ES dalībvalstī?
Nedomāju ka “Vienotība”, vai Dombrovskis kādam pielīstu. Viņi to nedarītu pat zaudējuši vēlēšanās, pretstatā daudziem “šeit vareniem letiņiem”, kuri ieraugot krievu pretējā ielas pusē, nekavējoties pāriet uz krievu valodu. Lūk tā gan ir absolūta līšana bez ziepēm.
Es labi atceros, kā es jutos pēc iepriekšējām vēlēšanām. Es balsoju par JL, bet Kalvītis šo partiju absolūti ignorēja. Pie kam politiska situācija valstī ir devusi Dombrovskim visas sviras, tātad SC faktiski neko nevar diktēt. Var diktēt tikai viņu vēlētaji, sataisot kārtīgu jezgu. Tāpēc ir jālieto diplomātija, ne stulba dūre galdā.
Ak tad Tu savā naivumā arī cīnies par dzegužu tiesībām?:) Vēlreiz iesaku padomāt, vai SC ņemtu Vienotību koalīcijā, ja viņi sastādītu valdību un kādēļ viņi to nedarīja Rīgas domē?
Es jau nekur neesmu teicis, ka SC būtu jāņem koalīcijā. Jums gan strādā fantāzija. Vienkārši nedrīkst ignorēt trešdaļu vēlētāju valstī, bet kā to izdarīt, to lai lemj valdība. Ja viņus paņems koalīcijā, tad koalīcija būs paralizēta, jo viņu uzstādījumi vēlēšanu debatēs bieži bija diametrāli pretēji Dombrovska uzstādījumiem. Kaut vai 10% budžeta deficīts, vai atteikšanās no Eiro nolemtajā laikā. Ir jāatrod “zelta vidusceļš”.
Ir jāatrod “zelta vidusceļš”.
_______________________________
Kurš gan to atradīs? Ar krieviem var runāt tikai 2 veidos: sitot pa purnu vai laizot zābakus /Kiršteins un šajā ziņā es viņam piekrītu/.
——– Vienkārši nedrīkst ignorēt trešdaļu vēlētāju valstī, bet kā to izdarīt, to lai lemj valdība. ————-
——————————————————————-
Pilnīgi pareizi, un VIENĪGAIS veids, kā to izdarīt – viņus jāpadara par PAŠU (Vienotības, VL) vēlētājiem. REĀLI jāintegrē, nevis jāveic pret viņiem morālais sadisms, ko pašlaik dara SC par Maskavas naudu. Atceries Orvelu – ar ilgu un prasmīgu spīdzināšanu var arī panākt, ka tev šauj lodi pakausī, bet tu VIENALGA MĪLI LIELO BRĀLI ! :)
Cita ceļa nav …
Spriežot pēc Urbanoviča nostājas debatēs, viņs nekur integrēties negatavojas. Viņš turpina uzstādīt prasības. Bet tās izpildot mēs sagrutu donoru uzticību. Nerēķināties ar tiem arī vairs nevar, viņi ir kašķīgi. Es baidos ka tiks izmantota situācija lai destbilizētu sitāciju valstī. Tas tāda gadījumā ja viņus sponsorē “lielais kaimiņš”. Ja nē, tad viss būs mierīgi. Labi būtu ja varētu viņiem aizbāzt muti ar kādu gudru gājienu.
Daudzi Visu Latvijai sauc par radikāļiem, daži par ekstrēmistiem, bet paklausieties, ko runā Urbanovičš! Varbūt daudziem ar Āboltiņu priekšgalā jau ļipa trīc? Ja Urbanovičš grib strādāt valdībā, lai iemācās pieklājīgi runāt. Iespaids, ka viņā rīcībā jau ir Pleskavas divīzija:) Sutka, kurš lepojas ar kremļa pakalpiņa “godu”:)
“Saskaņas Centrs” ir jāatstāj opozīcijā. Bezcerīgā opozīcijā. Tik ilgi, līdz krievu elektorāta konsolidētāji atmestu ar roku šai taktikai.
Pilsoņu kopumā sieviešu īpatsvars ir vēl lielāks nekā krievu īpatsvars. Vai tas ir iemesls dibināt un citiem par pilnu ņemt “sieviešu partiju”? Nē, un arī krieviem kā indivīdiem ir visas iespējas iekļauties normālās, parastās partijās – piemēram, “Vienotībā” vai ZZS. Integrācija, ziniet.
Žēl, ka mums ir Rīgas Domes precedents. Krievi ir sajutuši, ka šādā veidā – totālas, gandrīz vai fašistiskas konsolidācijas veidā – ir iespējams gūt panākumus.
Mums, latviešiem, nebūtu jāturpina demonstrēt krieviem, ka ir iespējams variants “Es lauzu, tu lauzi, mēs lauzām. Viņi [latvieši] lūza.”
Citādi zūd jēga rīkot vēlēšanas, sacensties, ja pēc vēlēšanām visi ar visiem saiet kopā. Uzvar vairākums (protams, nosacīti), patīk vai nē. Pirms 4 gadiem uzvarēja Kalvītis un Jaunajam laikam bija jāpieņem zaudējums. Viss objektīvi.
Andrejs_gr… Ar tik minimālistisku glumiķošanos, kā iesaki, Vienotība var nopelnīt nepatikšanas no pilntiesīgo konkurentu, kam vajadzētu būt sadarbības partneriem, puses. Ja tie, kas Dombrovski no Vienotības iekšpuses cerējuši stumdīt savu egoistisko kombināciju un savlabumu dēļ, rokās dabūs pārāk daudz kāršu, nekādu labu pārmaiņu nebūs. Saskaņotāji var nepatikt, viņus nav jāmīl, bet nerēķināties ar viņiem, vai paņirgāties, pasolot suvenīrus bez lietošanas vērtības būtu gļēvi. Turklāt saskaņieši pelnījuši arī nelielu tautisku paldies par PCTVL sekmīgu izmešanu.
Urbanovičam savi vēlētāji ir jāpārliecina par iespējām atgriezties dzimtenē. Dzimtene – māte viņus gaida.
Ir taču repatriācijas programma, ko atbalsta Krievijas Federācija. Ja viņiem tik ļoti nepatīk Latvija un latvieši – nu ko viņi te mokās?
Vakar klausījos Krustpunktu – debatēja – jāņem SC valdībā, vai ne. Zvanītāju – vēlētāju domas dalījās 50:50. Tas nozīmē, ka ja Vienotība pirms vēlēšanām būtu paziņojusi, ka redz kā partneri pēc vēlēšanām SC, bet ne VL/LNNK, par apvienību būtu nobalsojuši stipri mazāk vēlētāju, nekā tas šobrīd ir. Un šobrīd Vienotībai ir jātur vārds, kuru tā deva pirms vēlēšanām – VL/LNNK ir tās tuvākais sadarbības partneris. Ja šīs sadarbības ietvaros var sadarboties ar SC, tad tas ir jādara – pretējā gadījumā ne. Dombrovski kārtējo reizi sagaida ļoti nepopulāri lēmumi, kuri būs jāpieņem. Tas ir iespējams tikai ar plašu latviešu sabiedrības atbalstu, nedrīkst to zaudēt, vienu lielu daļu “uzmetot” to jau pirmajā dienā ar meliem tik jūtīgā jautājumā, kāds ir šis. Paļauties uz SC elektorātu – pieņemt to, ka, ja SC iedos pāris ministru vietas, migranti sēdēs mājās un nedauzīs logus – nu, tas ir naivi.
Kāpēc tu domā, ka SC ņemšanai valdībā būtu jebkāds sakars ar viņu vēlētājiem? Varbūt ar viņiem vienkārši ir vieglāk atrast kompromisu un sarunāt kaut ko nekā ar tiem pašiem ZZS dažos jautājumos?!
SC ir saņēmis otru lielāko Latvijas vēlētāju atbalstu un to nekādi nedrīkstētu ignorēt. Tomēr visam pāri ir jabūt veselajam saprātam un Dombrovskis līdz šim to ir lieliski pierādījis. Labi, ka vecā koalīcija kopumā ir saņēmusi pietiekamu balsu vairākumu, lai Dombrovskim būtu plašas manevru iespējas jebkurā situācijā. SC mainīt pašreizejo valdības kursu neizdosies, viņi var tikai palīdzēt to īstenot.
SC ir saņēmis otru lielāko Latvijas vēlētāju atbalstu un to nekādi nedrīkstētu ignorēt.
=======================
Fascinejoši kā letiņi gatavi pieņemt pret latviešiem vērstu ideoloģiju idejas un “argumentus”.
Vēl līdzīgi absurdas idejas, ko latvieši bez garas domāšanas gatavi atbalsot kā tāds aitu bars:
1. Latvieši ir piekrāpuši krievus, jo savulaik visiem esot solīta pilsonība.
2. Latvieši ir atgrūduši krievus, tāpēc nabaga krievi ir aizvainoti un organizējas politiski.
3. Imigrācija ir neizbēgama, jo “tukša vieta nepaliek tukša” vai arī “ekonomika nespēj funkcionēt ar tik mazu strādājošo skaitu”, vai arī tas būšot vajadzīgs “sabiedrības novecošanās dēļ”.
Uzskatu, ka arī tagad daudzu atbalsotā mantra, ka “SC” esot jāņem koalīcijā, ir tieši no šīs pašas kategorijas idejām.
Interesanti, vai Zviedrijā, kur tikko Moderātu partija guva vislielāko atbalstu, arī atrodas tādi Moderātu vēlētāji, kuri saka: vai, vai, vai, tūlīt jāsāk sarunas ar sociāldemokrātiem, jo tiem taču tik daudz mandātu?!:)
Opi, Jūs man atgādinat anekdoti par skrējienu, kurā sacentās Brežnevs un Karters. Karters Brežņevu apsteidza, bet “Pravda” atspoguļoja rezultātu tā: “Mūsu ģenerālsekretārs bija otrais, bet Amerikas prezidents priekšpēdējais”.
Nevajag mēģināt slēpt aiz vārdiem “otrais” faktu, ka SC ir zaudētājs, jeb, modernā valoda runājot, lūzeris. Turklāt lūzeris mūžīgs. Šogad viņiem bija liels šanss, jo valsts tikko piedzīvoja smagu krīzi. Turklāt vēl čeka ļoti gribēja viņiem palīdzēt un iegrūda šajā projektā lielu naudu. Bet viņiem nekas sanāca! Acīmredzot ir viņos kaut kas tāds, kas vēlētājus atbaida un liedz par viņiem balsot.
Jūs vēl aiizmirsāt piebilst anekdoti par Brežņevu, kurš nobrauca Fordu tā, ka tikai Karteris palika pāri. Vai varbūt kādu anekdoti par Grūzijas radio jautā, Armēnijas radio atbild. Manuprāt tas ir pilnīgs “sviests”. Runāsim reāli, vai nerunāsim vispār.
Ko vispār nozīmē “to nekādi nedrīkstētu ignorēt”? Viņus ievēlēja Saeimā, un viņi tur dabūs apmēram 28 vietas. Saeimā visi jautājumi tiek lemti balsošanās veidā, un tikai. Kādā ziņā SC 28 balsis tiek ignorētas? To nemaz neparedz Saeimas kārtības rullis! SC 28 deputātu viedoklis tiek ņemts vērā pilnīgi tāpat, ka jebkuru citu 28 deputātu viedoklis, ne vairāk un ne mazāk. Ar tik lielu balsu skaitu viņiem ir reāla iespēja ietekmēt pilnīgi visus Saeimas lēmumus, gan ārpolitikā, gan iekšpolitikā, gan likumdošanā, saskaņā ar viņu vēlētāju vēlmēm.
-> Haris
Laikā, kad pirms vēlēšanām bija jāpieņem nepopulāri lēmumi, tad ZZS un TB bija labi diezgan.
Visu pirmsvēlēšanu laiku SC varēja nodarboties ar populismu, apmelot mūs valsti, balsojumos atbalstīt PLL fendermaņus, saņemt naudu no K&K un citiem “krievu” oligarhiem, balsot par to, lai K&K turpinātu saņemt depozīta procentus, bet tagad pēkšņi viņi būs tie, ar ko kopā strādāt būtu pareizāk.
Un kurš šaubās, ka viņus, papildus “krievu” oligarhiem, finansē arī Kremlis?
A kā būtu, ja SC piedāvātu Saeimas priekšsēdētja amatu? Plus dažu komisiju vadīšanu. Jo ņemt viņu valdības koalīcijā tomēr izskatītos diezgan neloģiski un diez vai vispār viņu tur varētu tad vienoties par amatiem. Tiešām būtu labāk, ka SC arī iekožas tajā varas pīrāgā, tai pat laikā turot viņus tālāk no svarīgākajiem amtiem (premjers, ārlietas, izglītība, tieslietas). Lai arī Saeimas priekšsēdētājs formāli ir 2.persona valstī, reālā ietkme viņam tomēr ir salīdzinši maza. Jo stratēģiski ilgermiņā mums tiešām ir jādomā par tiem 200 000, kas vēlēja par SC. Lai viņi tomēr sajūt, ka līdzdarbojas, ka viņi ir piederīgi. Bet vēl reizi uzsveru – bez rālām iespējām mainīt valsts kursu.
Varu tikai kārtējo reizi brīnīties .Kas tas ir – atkal Lembergs ,kā Saulvedis ,tiek uzcelts uz pjedestāla ,vai bailes ,vai nolemtība par negodīgumu turpinājumos ? Kā seriālā ,kas sekos ?
Komentāri (48)
Jānis Blumbergs 04.10.2010. 12.57
deretu vairāk bezpartejiski ministri un vadības cilvēki, jo ne katrs no pusfašistisku vēlēšanu līderiem drīkst būt vadītājs, labāk ļaut viņam runāt, ieklausīties ko saka, bet ne likt/ļaut vadīt
0
Edzs 04.10.2010. 11.33
ar tadu kas spljaudas, sit ar kurpi pa galda un draud visus norakt jo ir acimredzami nojudzies nav vedamas nekadas sarunas. SC vajag deleghet citu sarunu vedeju, – ja tie tiesham velas ka konstruktiva opozicija uznjemoties atbildibu piedalities valsts darba.
pashlaik Urbanovichs tiem sabote vai izgazh sho iespeju runat par dalibu kados pasakumos, koalicijai uz to ari vajag skaidri noradit.
Aboltinjai ja nervi netur ari ir japaiet mala, ir citi ar stabilaku nervu sistemu kas vares runat.
0
dro 04.10.2010. 09.58
Urbanovičs …nāksies iejūgties…
________________________
Daudz ticamāk nojūgties:)
0
anita_meistere 04.10.2010. 08.38
p.s
“Ja manas aizdomas par to apstiprināsies, es neiešu ar viņu strādāt”…un tas var būt da jeb kas! veči uzmetīsies par baigajiem cietējiem..un turpinās sēdēt opozīcijā. Dombrovskim baigais risks būs, cilvēki ja sacerē’jušis pec 1-2 gadiem treknos gadus atpakaļ. SC varētu to izmantot..tad gan vāks!
0
anita_meistere 04.10.2010. 08.36
tāpēc jau arī Urbanovič to Merkēļa “Latviešus” vien izškirstija, nevis lasīja. jo nesaprot ne latviešus ne Latviju.
veči turpinās sēdētr opozīcija un krāt muļķu balsis…kas par valsīt notiekošo uzzin no kaimiņa tantuka. vai arī vienārši nespej nodaļit sekas no cēloņiem! SC jaliek valdībā (tāpat Valdis visu kontrolēs) un jāliek tiem mērgļiem uzņemties daļu atbildības. esmu 100% ka pozīcija SC būtu ārkārtīgi nevarīgs…neko ko šamie sola, nav iespējams izpildīt!
0
ltvpanorama 03.10.2010. 19.13
man Urbanovičs izskatijās sanervozejies..domaju ka uz priekšvēlēšanu reitingiem, nemazums projektu uzbīdījis, sasolījis un kredītus saņēmies no maizes tēviem..un nu visa atstrādāšana draud nobrukt..sūri esot norūpējies par mūsu nākotni..smiekli nāk par šo mūžīgo prezidijā sēdētāju vēl no komjaunatnes laikiem
0
Edzs 03.10.2010. 16.19
smagi, smagi. solis pa kreisi un var iekrist akaci, solis pa labi un ari nebus labi.
var jau but ka pareizi ispelejot kartis daudz var iegut, bet kas to izdaris, tur ipashs smalkums vajadzigs, vai Vienotibai ir tads resurss, to nezinu.
ar ZZS sarunas nebus tik vieglas ka varbut tiesham no sirds Brigmanim tas vakar izskatijas, veca koalicija + VL/TB/LNNK un viss. vinsh diemzhel nebus tas kas vinjus regules un ar patieso saimnieku sarunas bus smagakas, sadarbibas cena bus augsta, varbut pat neracionali augsta.
0
Edzs 03.10.2010. 16.03
pie kompja piesedos 15:00, lasu un netieku lidzi, kustiba te notiek vienlaicigi kados 4 topikos.
skaidrs ka pec svetku paceluma otra diena nekas vairs neliekas tik labi. smagas izveles un sarezhgitas sarunas ir prieksha.
Delfos bija shads ieraksts:
(c)visi uz vēlēšanām 30.09.2010 14:20
_2. oktobrī lielā mēslu talka: attīrīsim Latviju no pinkšķa, saraiņa un pundura!_
pirmie divi nosauktie personazhi ir nobiditi mala bet nekur nav vel izgaisushi, treshais mundrs un vesels dzer shampanieti un gatavs par turpmako ietekmi tirgoties.
un, tas laikam pats galvenais, – sho programmu ir izdevies daljeji izpildit tikai ar ne ipashi lojala politiska speka atbalstu kas uzstadis tagad savas prasibas. velamies to vai ne neizbegamas ir sarezhghitas dejas uz ledus.
0
varrvara 03.10.2010. 13.56
Man būs morāliskas paģiras, ja jaunajā valdībā ieies politisks spēks, kuru kūrē smagos noziegumos apsūdzēts blēdis. Uz tā fona pat SC liekas daudz šķīstāks.
3
AUTOEXEC.BAT > varrvara 03.10.2010. 14.26
Interesanti, tavuprāt SC “kuratora” Vovkas Putina noziegumi – tas tā, tāds nieks vien ir, ko ?? :)
0
mxblack > varrvara 03.10.2010. 14.26
Te es nevaru nepiekrist. Diemžēl abi “Vienotības” partneri ir tik daudzas reizes atbalstījuši TP nodevības, esot viņu koalīcijā, ka te vispār nebūtu ko komentēt, tikai ir jaatceras. Arī cilvēki tur ir tie paši. Tomēr dzīve ir salikusi tā, ka pašlaik mums ir izdevīgāk būt kopā ar šiem kangariem. Viņi atbalsta Dombrovski, pretstatā SC, jo viņi neprasa piekrāpt SVF. Ja to izdarītu, tad šeit tiešām būtu absolūts bankrots. Bet varbūt tieši to vēlas SC, lai par rubļiem nopirktu šo zemīti. Arī tādu iespēju ir jāparedz, tā ir ļoti reāla. Lielais sveštautiešu skaits šeit ir ļoti bīstams, ja tos sāktu “buntot” uz nemieriem. Vai to mums vajag? No tā ir jācenšas izbēgt, nezaudējot kontroli.
0
ilmisimo > varrvara 03.10.2010. 17.29
izbēgt, nezaudējot kontroli.
———————————————-
Plānveidīga frontes iztaisnuošana un saīsināšana……
0
AUTOEXEC.BAT 03.10.2010. 13.46
——– Mana problēma – vai upurēt principus un iet pie tiem, kuriem nav vispār nekādas programmas. ——
Ha, ha ! Nu par tiem “principiem” un “paša programmas” esamību , tu , Janka, varētu arī ne..irst :)) … Nekļūsti nu aiz bēdām smieklīgs :)
0
egils_krastins 03.10.2010. 13.24
Viens no demokraatisko veeleeshanu principiem ir UZVAREETAAJS PANJEM VISU.
Tad kaadas runas ar SC?
Parlamentaaraa sadarbiiba? OK!
SC var straadaat konstruktiivaa opoziicijaa, no kuras arii savs labums visiem.
Ministru amati valdiibaa? Pilniigi neiespeejami!!! Par ko?!
Manupraat latvieshiem nevajadzeetu izdomaat jaunu divriteni. Viss jau ir bijis shai pasaulee un labaak balstiities uz lielaakaas daljas iedziivotaaju atbalsta un tureet savus soliijumus tautai. No draudosha Urbanovicja nu gan NAV KO RAUSTIITIES!!!
Tas nacionaalais jautaajums var atrisinaaties arii citaadi. Turpinot un pastiprinot darbu pie sabiedriibas integraacijas, bet nevis piekaapjoties zaudeetaajam.
0
mxblack 03.10.2010. 12.42
Manuprāt ir muļķīgi salīdzināt Zviedriju ar Latvijas politisko situāciju. Viens valstī ir politiskie, pavisam cits ir nacionālie novirzieni. Zviedrijā ļoti daudz kas ir citādāk. Tur arī neviens tīšām ar auto netriecas virsū velosipēdistiem, kā šeit.
0
mxblack 03.10.2010. 12.37
Aha, nu laikam tas portāls atklemējās. Mēs taču nevaram izlēgt trešdaļu Latvijas Pilsoņu no spēles. Tieši tā izdarīja Kalvītis pēc iepriekšējām vēlēšanām. Un kas tad bija? Paši redzējāt. Vai mums atkal vajag visādus nemierus? Mums tam nav vienkārši laika, būs nopietni jāstrādā. Šī nav tā situācija kad klāt pie galējās nabadzības vēl vajadzētu arī diskriminēt kādu valsts pilsoņu lielu daļu. Pie kam viss ir sakārtojies tā, ka “Vienotībai” un Dombrovskim ar vecās koalīcijas atbalstu ir pilna teikšana valstī, kad viņš var tiešām pieņemt atbildīgus un svarīgus lēmumus.Un arī Saeimā ir pārstāvēta vecā koalīcija ar “Vienotību” priekšgalā. Arī “Visu Latvijai” ir klāt, tātad viss būs kārtībā. Visbīstamakā būtu šķelšanās “Vienotībā”. Tā būtu katastrofa.
11
dro > mxblack 03.10.2010. 12.45
Mēs taču nevaram izlēgt trešdaļu Latvijas Pilsoņu no spēles. Tieši tā izdarīja Kalvītis pēc iepriekšējām vēlēšanām.
______________________________
Kalvītis varēja iekļaut valdībā 100% pārtāvētās partijas, bet ja būtu tik stulbi vadījis valsti – tāpat būtu aizgājis pa pieskari.
Kāda diskriminācija? Pēc tādas loģikas ASV vienmēr būtu jābūt 2 prezidentiem – vienam demokrātam, otram republikānim:)
Neesmu pret SC iesaistīšanu kaut kadā veidā, varbūt pat slēdzot līgumu un atdodot viņiem 1 ministra vietu, bet bez zemošanās, bez līšanas.
0
buchamona > mxblack 03.10.2010. 12.51
Šī nav tā situācija kad klāt pie galējās nabadzības vēl vajadzētu arī diskriminēt kādu valsts pilsoņu lielu daļu. ++++ un, kā notiek diskriminācija? Ja teiksim Vienotība būtu nonākusi SC situācijā un tādēļ netiktu valdošā koalīcijā, tā arī būtu diskriminācija? Vai krieviem kāds ir liedzis ar savu balsi atbalstīt Vienotību? Mēs te paši pūšam burbuli, kura nav. Runa nav tik daudz par etnisko dalījumu, cik par politisko pārliecibu. Cenšoties “sadzīvot,” mēs aizmirstam ar ko mums ir darīšana – tas ir ar spēku, kuram ir līgums ar Krievijas putinistiem, spēku, kurš cenšas demontēt 18. novembra LV un aizstāt ar “trešo republiku” ar visām sekām. Vislielākās ziepes, ko mēs varam savārīt, ir pieļaut, ka SC iedarbina kaut kādus neatgriezniskus procesus LV, kas ir viņu mērķis. Galēja nabadzība ir pārejošas grūtības, šito mūdžu ļaunums ne. Mēs esam pieņēmuši, ka SC ir partija, kura cīnās par “migrantu tiesībām,” bet, kas tās par tiesībām, kuras viņiem netiek nodrošinātas ES dalībvalstī?
0
mxblack > mxblack 03.10.2010. 12.52
Nedomāju ka “Vienotība”, vai Dombrovskis kādam pielīstu. Viņi to nedarītu pat zaudējuši vēlēšanās, pretstatā daudziem “šeit vareniem letiņiem”, kuri ieraugot krievu pretējā ielas pusē, nekavējoties pāriet uz krievu valodu. Lūk tā gan ir absolūta līšana bez ziepēm.
0
mxblack > mxblack 03.10.2010. 12.58
Es labi atceros, kā es jutos pēc iepriekšējām vēlēšanām. Es balsoju par JL, bet Kalvītis šo partiju absolūti ignorēja. Pie kam politiska situācija valstī ir devusi Dombrovskim visas sviras, tātad SC faktiski neko nevar diktēt. Var diktēt tikai viņu vēlētaji, sataisot kārtīgu jezgu. Tāpēc ir jālieto diplomātija, ne stulba dūre galdā.
0
dro > mxblack 03.10.2010. 12.59
Ak tad Tu savā naivumā arī cīnies par dzegužu tiesībām?:) Vēlreiz iesaku padomāt, vai SC ņemtu Vienotību koalīcijā, ja viņi sastādītu valdību un kādēļ viņi to nedarīja Rīgas domē?
0
dro > mxblack 03.10.2010. 13.01
Tāpēc ir jālieto diplomātija, ne stulba dūre galdā.
_______________________
Uzliec brilles, tad ieraudzīsi, kurš rāda dūri:)
0
mxblack > mxblack 03.10.2010. 13.01
Tas varētu notikt tikai tad, ja “Vienotība” sāktu šķelties. Cerēsim ka tā nebūs, jo tad vienalga SC nonāks valdības priekšgalā.
0
mxblack > mxblack 03.10.2010. 13.08
Es jau nekur neesmu teicis, ka SC būtu jāņem koalīcijā. Jums gan strādā fantāzija. Vienkārši nedrīkst ignorēt trešdaļu vēlētāju valstī, bet kā to izdarīt, to lai lemj valdība. Ja viņus paņems koalīcijā, tad koalīcija būs paralizēta, jo viņu uzstādījumi vēlēšanu debatēs bieži bija diametrāli pretēji Dombrovska uzstādījumiem. Kaut vai 10% budžeta deficīts, vai atteikšanās no Eiro nolemtajā laikā. Ir jāatrod “zelta vidusceļš”.
0
dro > mxblack 03.10.2010. 13.15
Ir jāatrod “zelta vidusceļš”.
_______________________________
Kurš gan to atradīs? Ar krieviem var runāt tikai 2 veidos: sitot pa purnu vai laizot zābakus /Kiršteins un šajā ziņā es viņam piekrītu/.
0
AUTOEXEC.BAT > mxblack 03.10.2010. 14.32
——– Vienkārši nedrīkst ignorēt trešdaļu vēlētāju valstī, bet kā to izdarīt, to lai lemj valdība. ————-
——————————————————————-
Pilnīgi pareizi, un VIENĪGAIS veids, kā to izdarīt – viņus jāpadara par PAŠU (Vienotības, VL) vēlētājiem. REĀLI jāintegrē, nevis jāveic pret viņiem morālais sadisms, ko pašlaik dara SC par Maskavas naudu. Atceries Orvelu – ar ilgu un prasmīgu spīdzināšanu var arī panākt, ka tev šauj lodi pakausī, bet tu VIENALGA MĪLI LIELO BRĀLI ! :)
Cita ceļa nav …
0
mxblack > mxblack 03.10.2010. 14.48
Spriežot pēc Urbanoviča nostājas debatēs, viņs nekur integrēties negatavojas. Viņš turpina uzstādīt prasības. Bet tās izpildot mēs sagrutu donoru uzticību. Nerēķināties ar tiem arī vairs nevar, viņi ir kašķīgi. Es baidos ka tiks izmantota situācija lai destbilizētu sitāciju valstī. Tas tāda gadījumā ja viņus sponsorē “lielais kaimiņš”. Ja nē, tad viss būs mierīgi. Labi būtu ja varētu viņiem aizbāzt muti ar kādu gudru gājienu.
0
dro 03.10.2010. 12.23
Daudzi Visu Latvijai sauc par radikāļiem, daži par ekstrēmistiem, bet paklausieties, ko runā Urbanovičš! Varbūt daudziem ar Āboltiņu priekšgalā jau ļipa trīc? Ja Urbanovičš grib strādāt valdībā, lai iemācās pieklājīgi runāt. Iespaids, ka viņā rīcībā jau ir Pleskavas divīzija:) Sutka, kurš lepojas ar kremļa pakalpiņa “godu”:)
0
Sanšains 03.10.2010. 11.57
“Saskaņas Centrs” ir jāatstāj opozīcijā. Bezcerīgā opozīcijā. Tik ilgi, līdz krievu elektorāta konsolidētāji atmestu ar roku šai taktikai.
Pilsoņu kopumā sieviešu īpatsvars ir vēl lielāks nekā krievu īpatsvars. Vai tas ir iemesls dibināt un citiem par pilnu ņemt “sieviešu partiju”? Nē, un arī krieviem kā indivīdiem ir visas iespējas iekļauties normālās, parastās partijās – piemēram, “Vienotībā” vai ZZS. Integrācija, ziniet.
Žēl, ka mums ir Rīgas Domes precedents. Krievi ir sajutuši, ka šādā veidā – totālas, gandrīz vai fašistiskas konsolidācijas veidā – ir iespējams gūt panākumus.
Mums, latviešiem, nebūtu jāturpina demonstrēt krieviem, ka ir iespējams variants “Es lauzu, tu lauzi, mēs lauzām. Viņi [latvieši] lūza.”
1
Sviitijs > Sanšains 04.10.2010. 13.05
Pilnīgi piekrītu. Zaudējāt? Zaudējāt. Viss.
Citādi zūd jēga rīkot vēlēšanas, sacensties, ja pēc vēlēšanām visi ar visiem saiet kopā. Uzvar vairākums (protams, nosacīti), patīk vai nē. Pirms 4 gadiem uzvarēja Kalvītis un Jaunajam laikam bija jāpieņem zaudējums. Viss objektīvi.
0
piziks 03.10.2010. 11.55
Andrejs_gr… Ar tik minimālistisku glumiķošanos, kā iesaki, Vienotība var nopelnīt nepatikšanas no pilntiesīgo konkurentu, kam vajadzētu būt sadarbības partneriem, puses. Ja tie, kas Dombrovski no Vienotības iekšpuses cerējuši stumdīt savu egoistisko kombināciju un savlabumu dēļ, rokās dabūs pārāk daudz kāršu, nekādu labu pārmaiņu nebūs. Saskaņotāji var nepatikt, viņus nav jāmīl, bet nerēķināties ar viņiem, vai paņirgāties, pasolot suvenīrus bez lietošanas vērtības būtu gļēvi. Turklāt saskaņieši pelnījuši arī nelielu tautisku paldies par PCTVL sekmīgu izmešanu.
0
Elita Ļabe 03.10.2010. 11.48
Urbanovičam savi vēlētāji ir jāmāca strādāt un mīlēt Latviju nevis Kremli..tad arī rezultāti būs dauuuudz labāki.
1
astra_ozo > Elita Ļabe 03.10.2010. 15.06
Urbanovičam savi vēlētāji ir jāpārliecina par iespējām atgriezties dzimtenē. Dzimtene – māte viņus gaida.
Ir taču repatriācijas programma, ko atbalsta Krievijas Federācija. Ja viņiem tik ļoti nepatīk Latvija un latvieši – nu ko viņi te mokās?
0
gundega_heiberga 03.10.2010. 11.25
Urbanovičam jāvelk vezums, lai Saskaņas centrs no ārpusKrievijas partijas kļūtu par Latvijas partiju,tad viss sakārtosies dabiski.
0
buchamona 03.10.2010. 11.25
Vakar klausījos Krustpunktu – debatēja – jāņem SC valdībā, vai ne. Zvanītāju – vēlētāju domas dalījās 50:50. Tas nozīmē, ka ja Vienotība pirms vēlēšanām būtu paziņojusi, ka redz kā partneri pēc vēlēšanām SC, bet ne VL/LNNK, par apvienību būtu nobalsojuši stipri mazāk vēlētāju, nekā tas šobrīd ir. Un šobrīd Vienotībai ir jātur vārds, kuru tā deva pirms vēlēšanām – VL/LNNK ir tās tuvākais sadarbības partneris. Ja šīs sadarbības ietvaros var sadarboties ar SC, tad tas ir jādara – pretējā gadījumā ne. Dombrovski kārtējo reizi sagaida ļoti nepopulāri lēmumi, kuri būs jāpieņem. Tas ir iespējams tikai ar plašu latviešu sabiedrības atbalstu, nedrīkst to zaudēt, vienu lielu daļu “uzmetot” to jau pirmajā dienā ar meliem tik jūtīgā jautājumā, kāds ir šis. Paļauties uz SC elektorātu – pieņemt to, ka, ja SC iedos pāris ministru vietas, migranti sēdēs mājās un nedauzīs logus – nu, tas ir naivi.
1
inta_ll > buchamona 03.10.2010. 13.14
Kāpēc tu domā, ka SC ņemšanai valdībā būtu jebkāds sakars ar viņu vēlētājiem? Varbūt ar viņiem vienkārši ir vieglāk atrast kompromisu un sarunāt kaut ko nekā ar tiem pašiem ZZS dažos jautājumos?!
0
mxblack 03.10.2010. 11.12
SC ir saņēmis otru lielāko Latvijas vēlētāju atbalstu un to nekādi nedrīkstētu ignorēt. Tomēr visam pāri ir jabūt veselajam saprātam un Dombrovskis līdz šim to ir lieliski pierādījis. Labi, ka vecā koalīcija kopumā ir saņēmusi pietiekamu balsu vairākumu, lai Dombrovskim būtu plašas manevru iespējas jebkurā situācijā. SC mainīt pašreizejo valdības kursu neizdosies, viņi var tikai palīdzēt to īstenot.
7
Sanšains > mxblack 03.10.2010. 11.52
SC ir saņēmis otru lielāko Latvijas vēlētāju atbalstu un to nekādi nedrīkstētu ignorēt.
=======================
Fascinejoši kā letiņi gatavi pieņemt pret latviešiem vērstu ideoloģiju idejas un “argumentus”.
Vēl līdzīgi absurdas idejas, ko latvieši bez garas domāšanas gatavi atbalsot kā tāds aitu bars:
1. Latvieši ir piekrāpuši krievus, jo savulaik visiem esot solīta pilsonība.
2. Latvieši ir atgrūduši krievus, tāpēc nabaga krievi ir aizvainoti un organizējas politiski.
3. Imigrācija ir neizbēgama, jo “tukša vieta nepaliek tukša” vai arī “ekonomika nespēj funkcionēt ar tik mazu strādājošo skaitu”, vai arī tas būšot vajadzīgs “sabiedrības novecošanās dēļ”.
Uzskatu, ka arī tagad daudzu atbalsotā mantra, ka “SC” esot jāņem koalīcijā, ir tieši no šīs pašas kategorijas idejām.
0
Sanšains > mxblack 03.10.2010. 11.56
Interesanti, vai Zviedrijā, kur tikko Moderātu partija guva vislielāko atbalstu, arī atrodas tādi Moderātu vēlētāji, kuri saka: vai, vai, vai, tūlīt jāsāk sarunas ar sociāldemokrātiem, jo tiem taču tik daudz mandātu?!:)
0
mxblack > mxblack 03.10.2010. 12.27
Portāls strādā ļoti slikti, nevar uzrakstīt atbildes.
0
Andris > mxblack 03.10.2010. 13.28
Opi, Jūs man atgādinat anekdoti par skrējienu, kurā sacentās Brežnevs un Karters. Karters Brežņevu apsteidza, bet “Pravda” atspoguļoja rezultātu tā: “Mūsu ģenerālsekretārs bija otrais, bet Amerikas prezidents priekšpēdējais”.
Nevajag mēģināt slēpt aiz vārdiem “otrais” faktu, ka SC ir zaudētājs, jeb, modernā valoda runājot, lūzeris. Turklāt lūzeris mūžīgs. Šogad viņiem bija liels šanss, jo valsts tikko piedzīvoja smagu krīzi. Turklāt vēl čeka ļoti gribēja viņiem palīdzēt un iegrūda šajā projektā lielu naudu. Bet viņiem nekas sanāca! Acīmredzot ir viņos kaut kas tāds, kas vēlētājus atbaida un liedz par viņiem balsot.
0
mxblack > mxblack 03.10.2010. 14.10
Jūs vēl aiizmirsāt piebilst anekdoti par Brežņevu, kurš nobrauca Fordu tā, ka tikai Karteris palika pāri. Vai varbūt kādu anekdoti par Grūzijas radio jautā, Armēnijas radio atbild. Manuprāt tas ir pilnīgs “sviests”. Runāsim reāli, vai nerunāsim vispār.
0
Andris > mxblack 03.10.2010. 14.27
Ko vispār nozīmē “to nekādi nedrīkstētu ignorēt”? Viņus ievēlēja Saeimā, un viņi tur dabūs apmēram 28 vietas. Saeimā visi jautājumi tiek lemti balsošanās veidā, un tikai. Kādā ziņā SC 28 balsis tiek ignorētas? To nemaz neparedz Saeimas kārtības rullis! SC 28 deputātu viedoklis tiek ņemts vērā pilnīgi tāpat, ka jebkuru citu 28 deputātu viedoklis, ne vairāk un ne mazāk. Ar tik lielu balsu skaitu viņiem ir reāla iespēja ietekmēt pilnīgi visus Saeimas lēmumus, gan ārpolitikā, gan iekšpolitikā, gan likumdošanā, saskaņā ar viņu vēlētāju vēlmēm.
0
astra_ozo > mxblack 03.10.2010. 15.01
-> Haris
Laikā, kad pirms vēlēšanām bija jāpieņem nepopulāri lēmumi, tad ZZS un TB bija labi diezgan.
Visu pirmsvēlēšanu laiku SC varēja nodarboties ar populismu, apmelot mūs valsti, balsojumos atbalstīt PLL fendermaņus, saņemt naudu no K&K un citiem “krievu” oligarhiem, balsot par to, lai K&K turpinātu saņemt depozīta procentus, bet tagad pēkšņi viņi būs tie, ar ko kopā strādāt būtu pareizāk.
Un kurš šaubās, ka viņus, papildus “krievu” oligarhiem, finansē arī Kremlis?
0
www.vecamate.lv 03.10.2010. 11.10
Katrā ziņā SC nav sliktāks sadarbības variants par ” smagos noziegumos apsūdzētās” personas kūrēto veidojumu..
0
putekliic 03.10.2010. 11.09
A kā būtu, ja SC piedāvātu Saeimas priekšsēdētja amatu? Plus dažu komisiju vadīšanu. Jo ņemt viņu valdības koalīcijā tomēr izskatītos diezgan neloģiski un diez vai vispār viņu tur varētu tad vienoties par amatiem. Tiešām būtu labāk, ka SC arī iekožas tajā varas pīrāgā, tai pat laikā turot viņus tālāk no svarīgākajiem amtiem (premjers, ārlietas, izglītība, tieslietas). Lai arī Saeimas priekšsēdētājs formāli ir 2.persona valstī, reālā ietkme viņam tomēr ir salīdzinši maza. Jo stratēģiski ilgermiņā mums tiešām ir jādomā par tiem 200 000, kas vēlēja par SC. Lai viņi tomēr sajūt, ka līdzdarbojas, ka viņi ir piederīgi. Bet vēl reizi uzsveru – bez rālām iespējām mainīt valsts kursu.
0
Agnese Cimuška 03.10.2010. 11.00
Varu tikai kārtējo reizi brīnīties .Kas tas ir – atkal Lembergs ,kā Saulvedis ,tiek uzcelts uz pjedestāla ,vai bailes ,vai nolemtība par negodīgumu turpinājumos ? Kā seriālā ,kas sekos ?
0