Jumts atbraucis. Jumts aizbraucis

62

Komentāri (62)

Dainida Sarma 21.09.2010. 21.51

Latvieši,kas te notiek ?Vienas Baibiņas pēc tāds burkšķis tukšā gaisā.Protams,ka balsosim par Visu Latvijai un nevajag viņiem piesiet batjku,ar ko viņiem nav nekāda sakara.

0
-1
Atbildēt

0

co_r_eya_c_torc463 19.09.2010. 23.34

Baiba Strautmane FIŠKU RUBĪ , kad KEHRELIM uzdeva jautājumu – Kehra kungs – ko jūs par 2000 Ls mēnesī esat izdarījis Latvijas LABĀ…?

+1
0
Atbildēt

0

mxblack 18.09.2010. 08.55

Manuprāt TB un VL tā īsti kopā neiet. Lai arī viņi ir uz vienas platformas, viņu saprašana par godu un godīgumu ir diametrāli pretēji. VL vienkārši bija spiesti piekabināties šai partijai lai varētu uzsākt aktīvu politisko darbību valdībā. Vieni paši viņi nekur netiktu. Diemžēl TB vienkārši nelietīgi ekspluotē mūsu patriotismu un no tā ievāc labu ražu savos banku kontos. Tajā pašā laikā viņi bija lieli TP un Kalvīša, kā arī citu valsts gremdētāju atbalstītāji. Tikko vairs nav runa par nacionālajiem jautajumiem, tā šie TB parāda svu īsto izpratni par vērtībām un par savu valsti, kas ne tuvu nav patriotiska, drīzāk klaji savtīga. Vai R.Dzintars un citi VL biedri to atbalstīs? Es šaubos. Pēc vēlēšanām vēl ir gaidāmi interesanti pagriezieni šajā laulībā.

+5
0
Atbildēt

0

Ieva 17.09.2010. 14.26

Pievienodamās TB/LLNK Starumēniem, VL ir šo Baķku kustību akceptējusi. Tā nu tas ir, un tā ir vēl viena politiska pārdošanās. Jakrins, kā tas ir saprotams no TB reakcijas, ir tikai aisberga virsotne, kas varbūt būtu arī jāsoda, bet gan tikai par to , ka tik neuzmanīgi iekrita. Jakrini un Straumes ir visiem. Saucas Cepurnieki, Pīranti,Lisenko, Jaunupi…
Un Gailītis varbūt tieši tāpēc Jakrinu iegāza, ka iepriekšejā reizē citiem piekrita. Vajadzētu būt, bet nu nav man ticības viņa godaprātam.

Tas gudri saucas lobisms. Savu interešu aizstāvēšana. Smalki.

+4
-1
Atbildēt

0

ilmisimo 17.09.2010. 08.00

instrucija protesta balsuojumam;

nuobalsuo par Vienuotību un būsi sadevis pa degunu visiem-arī pašai Vienuotībai.

Vai arī par VL/TB – izjaukt “Lieluo kluso plānu-Saskaņa valdībā”.

Nupat viens fuflologs radio atkal indoktrinē tuo “Saskaņu valdībā”.

Tak saduduod viņiem pa tauri, vēlētāj!

+3
0
Atbildēt

0

ilmisimo 17.09.2010. 07.53

jus te esiet 2 rakstus salikusi kopa…
—————————————-
divi gan.Viens obligātais-un uotrs ” nuo paschas”.
Virsraksts no obligātā.

+3
0
Atbildēt

0

Edzs 17.09.2010. 01.12

@Baiba Strautmane
_…ņemas piecatā meiteni tirpināt, pārbaudīt un baidīt…_
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
meitenei paveicas ka nemeta ar galvu pret brughi vai neizvaroja.

jus te esiet 2 rakstus salikusi kopa. izlasiju un nesapratu ar kadu sanu tur ir “Visu Latvijai”. nu labi, prieks par to ka Jakrins gajis pie Gailisha bet tas sho uzmetis, nu bet ar ko vel tur VL ir sliktie, tie tak to meiteni netirinaja?

+5
0
Atbildēt

0

Agrita Pandulācīc 16.09.2010. 23.31

Un pats galvenais – pēc tam, kad mūsu ļoti godājamais profesors Briedis šim politiķim ieteica neizmantot savā runā tik daudz metaforu, jo metaforas ir daudznozīmīgas, nosauca mūs par nesagatavotu auditoriju ar šauru redzes loku, vairākas reizes atkārtoja “ja jau reiz par kultūru runājam, tad ļaujiet man pabeigt”, lieki piebilst, ka neko jau tā arī nepateica.

Tā nu mēs palikām nesaprašanā kāpēc mums būtu jābalso par kādu, kurš mūs klaji apvaino, pie tam kuram nav skaidrs ko risinās un kā, kad tiks pie kruķiem.

+6
-1
Atbildēt

1

    Edzs > Agrita Pandulācīc 17.09.2010. 01.40

    @aktivity
    _…pēc tam, kad mūsu ļoti godājamais profesors Briedis šim politiķim ieteica neizmantot savā runā tik daudz metaforu, jo metaforas ir daudznozīmīgas, nosauca mūs par nesagatavotu auditoriju ar šauru redzes loku…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    tak izsvitro to velna Kristovski.
    iespejams ka neviens te par vinju neraudas.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

Agrita Pandulācīc 16.09.2010. 23.31

Šodien Latvijas Kultūras akadēmijā viesojās Ints Dālderis un Ģirts Valdis Kristovskis. Visu cieņu Dāldera kungam – uz jautājumiem atbildēja pēc būtības un metaforās neizplūda, toties a.god. Kristovska kungs rādīja klasi.
Šis politiķis neatbildēja ne uz vienu jautājumu pēc būtības, bija izteikti pretrunīgs savos izteikumos viena teikuma ietvaros, uz jautājumu “kādas ir trīs galvenās problēmas, kuras tiks risinātas kultūras jomā” atbildēja “problēmas ir daudz, risinājumi gan mums pagaidām vēl nav, bet gan jau radīsies”.

+3
0
Atbildēt

0

snjuu 16.09.2010. 22.09

Nez, es uz pasākumu skatos savādāk. VL/TB/LNNK un V pa lielam apņem visu latviešu (diemžēl tikai) vēlētāju kopumu, gribētos gan, lai SCP nebūtu pievienojušies V, lai arī bišķi liberālākiem ļautiņiem būtu iespēja nebalsot par reizēm jocīgiem tipiņiem aka Kristovskis (nerunājot, protams, par Mūrnieci), bet situācija ir tāda, kāda tā ir. Lai kurš no pasludinātajiem “ienaidniekiem” (un galvenais “ienaidnieks” ir PLL saistībā ar kuru pastāv lielas iespējas sagraut 3 galvenās “blatņiku partijas”) zaudētu pa procentpunktam vl/tb/lnnk & V tos var uzslasīt.

+1
0
Atbildēt

2

    snjuu > snjuu 16.09.2010. 22.09

    Neskatoties uz visu ambrāžu tieši ZZS (Ulme joprojām pelna dažus skarbus vārdus par satusēšanu ar Vpili 10+ gadu atpakaļ VAK Būtiņģes protestu sakarā) šobrīd ir tā, kas vāc punktus no visiem un var būt partija, kam (kārtējo reizi) būs “stratēģiskā partnera” loma.
    ==
    Stāsti par “Latvijas zaudēšanu” ir bišķi pārspīlēti. SC nav īpaši liels drauds, jo prokrievismam (LV krievu interešu aizstāvēšanai) ar promaskavismu kopīgais ceļš nav nemaz tik garš. Uztraukumu varētu radīt PLL pārlieku ekonomiskās krīzes emocionāli sačakarētie ļautiņi, bet šiem pamatā nekas nespīd.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > snjuu 16.09.2010. 23.08

    Ja Tev kopā ar vēl 1,5 % Latvijas pilsoņu ir nepāvarama vēlme nobalsot par SCP, tad vari demonstratīvi izmest savu biļetenu miskastē. Jo vairāk par 1 -2 pročiem viņi tāpat neiegūtu. Man domāt. ka viņi ir vienīgie, kas no šīm laulībām kaut ko iegūs.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Sanšains 16.09.2010. 21.03

Maza vilšanās… biju par Baibu Strautmani labākās domās. Tendenciozs, šķībs raksts.

Šogad bijušas vēl arī citas dažas mazas vilšanās: Imants Kalniņš (dezertēšana uz ZZS), Kreitusiene (Stendzenieka-Ēķa balagāns), jā, turpat arī pats Burkovskis, tad vēl nupat Igo…

Starp citu, kurš vēl (no politiķiem) bez tēvzemiešiem/vislatviešiem ar krieviem runā latviski? Zinu, ka Repše un Druviete, par ko savulaik Šlesers avīzei “Vesķi Sevodņa” izteicās, ka “runāt latviski ir provocējoši”.:)
Vai vēl kāds? Zatlers? Pēc tam, kad šim ar to krievu valodu izgāja gandrīz tik nelāgi, cik Slakterim ar angļu valodu.:) Visi pārējie, cik zinu, pazemojošo krieviskošanas stafeti cītīgi nodod tālāk – nākamajām paaudzēm.

+7
-4
Atbildēt

2

    dro > Sanšains 16.09.2010. 22.45

    Haris.Šogad bijušas vēl arī citas dažas mazas vilšanās: Imants Kalniņš (dezertēšana uz ZZS), Kreitusiene (Stendzenieka-Ēķa balagāns), jā, turpat arī pats Burkovskis, tad vēl nupat Igo…
    ___________________
    Tikai šogad vīlies? Cik tad Tev gadu? Nu labi, Imants Kalniņš, kaut gan arī viņš jau sevi parādīja tūlīt pēc lietussargu mītia, bet Kreituse?!!!:)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 16.09.2010. 23.08

    Jā, par Kalniņu, šķiet, mēs te jau izstrīdējāmies. Viņš man patika, tāpēc centos saprast viņa motīvus, nevis uzreiz noraidīt.

    Par Kreitusieni agrāk īpaši nebiju domājis, ievēroju tikai, ka vienmēr un visur tantei ar saviem kašķīgajiem spriedumiem dikti gribējās būt uzmanības centrā. Apnicīgi, bet ne vairāk.
    Kad ieraudzīju viņu LNT balagānā, nodomāju, ka arī tur viņa piedalās tās pašas godkāres dzīta.
    Tikai tad, kad uzzināju par Aivara Kreitusa startēšanu PLL, iestājās tā mana mazā vilšanās.:) Maza vilšanās – pāreja no ne pārāk laba priekšstata uz diezgan sliktu.:)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 16.09.2010. 21.01

…Lūk, stāsts. Sēž uz soliņa latviešu meitene… ++++ kāds sakars šim stāstam ar VL/LNNK? Meitene griezās pēc palīdzības pie apvienības, bet viņu izmeta ārā?
Vienu lietu es esmu pamanījis. Ja 19.gs – jaunlatvieši, vai 20.gs. sākumā – Kārlis Skalbe, piemēram, nešaubīdamies deklarēja savu latvietību, tad “mūslaiku” latviešu inteliģence “kautrējas” būt pārāk nacionāla :) Tas nepiederas pie “labā toņa” :) To jau varēja redzēt Atmodas sākumā. Kas tad bija tie, kuri pirmie iestājās par LR atjaunošanu? Tie bija helsinkieši, nedaudz vēlāk LNNK. Vai daudz tā laika “publiskās inteliģences” pārstāvju tolaik varēja sastapt LNNK rindās?
Šodien notiek kaut kas līdzīgs. Ko tad īsti pārmet VL? To, ka viņi vēlas ieviest praksē to, par ko tik “gudri un nogurdinoši” filozofē “gudrie ļaudis,” par tēmu – kā saglabāt latviešu valodu un tautu vispār. Vieni filozofē, otri dara – kā prot. No kuriem tad galu galā ir lielāka jēga? “Taustāmā realitātē” – es domāju :))

+14
-4
Atbildēt

1

    dro > buchamona 16.09.2010. 22.49

    Žetons:)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

Sanšains 16.09.2010. 20.53

Pirmajiem tūlīt pēc vēlēšanām atkal zudīs jebkādas problēmas sarunāties ar Mamikinu krieviski.
=============================
Nav tiesa. Citēšu pats sevi – no kāda agrāka komentāra:

Satiksmes ministra padomniece Inga Spriņķe: “”TV5″ jau sen ir informēts, ka Gerhards intervijas televīzijā ir gatavs sniegt tikai latviski. Jau 2008.gadā, kad Gerhards vēl vadīja Ekonomikas ministriju, notikusi sarakste ar telekanālu, kur ministrs norādījis, ka runāšot latviski. Līdz ar to arī interese par ministru pazuda.”
http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/344502-tv5_un_gerharda_atskirigas_interpretacijas_kurs_provoce

To netieši apliecina arī fakts, ka Mamikina rādītie piemēri, kur Gerhards runā krieviski, VISI BIJA DATĒTI AR 2008. GADU, BET NE JAUNĀKI.
http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/344377-gerhards_tiesraide_pamet_tv5_studiju/video

+4
-1
Atbildēt

0

Igors Daņiļēvičs 16.09.2010. 20.48

Līdzīgi Strautmanei, ir bažās, ka par Saskaņas centru un Ušakova “slapjo acu” “mierīgo un inteliģento” skatienu nobalsos vairāk latviešu nekā šobrīd atzīstas. Tas nozīmē, ka SC var būt vēl vairāk vietas Saeimā nekā mēs jau šobrīd baidāmies. Tāpat ir skaidrs, ka Baķkas slidenos pirksteļus un taukaino vēderu braši piesedzis tautu dēls ar mirdzošo ērzeļa skatienu Raivis Dzintars.
Tomēr kategoriski nepiekrītu apgalvojumiem par glupajiem balsojumiem. Tas, ka tauta īstos varoņus nesaprot – tā nav tautas vaina. Tā ir šo pašu pilsonīgo vadoņu nespēja būt uzrunājošiem, saprotamiem un enerģiskiem.
Acīmredzot, tas pats Hermanis, tā pati Strautmane un citi ir par maz un par kuslu runājuši ar cilvēkiem. Katram savi iemesli, bet tādēļ nevajag pārmest.

+6
-10
Atbildēt

4

    dro > Igors Daņiļēvičs 16.09.2010. 20.53

    …tautu dēls ar mirdzošo ērzeļa skatienu Raivis Dzintars.
    ________________________________
    Palika vieglāk? Nesaprotu, kas par baudu nozākāt patriotiski noskaņotus cilvēkus? Naudas parasti viņiem nav, tad jau skauž viņu drosme?

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    Nepalika. Lūdzu paskaidro kādēļ ar viņa atbalstu tagad Saeima iekļūs visie tie, kuri šos divdesmit gadus ar Baķku un pārējiem izsaimniekoja valsti? Gluži tāpat piesedzoties ar patriotismu. Vai nepietika ar pavisam neseno AirBaltic afēru, kuru 8 (!!!) mēnešus tēvzemiešu ministrs nebija “pamanījis”?

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > Igors Daņiļēvičs 16.09.2010. 22.46

    to Otto Ozols : —- Lūdzu paskaidro kādēļ ar viņa atbalstu tagad Saeima iekļūs visie tie, kuri šos divdesmit gadus ar Baķku un pārējiem izsaimniekoja valsti? ——-

    Neiekļūs. Tauta, kas domā un nevis piņņā, “tos” izsvītros. Nesaprotu, tu esi pret svaigām un godīgām asinīm politikā, vai vienkārši latviskā mazohisma lēkme uznākusi ?

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > Igors Daņiļēvičs 16.09.2010. 22.48

    TB/LNNK sliktāka par ZZS?:) Koalīcija V + ZZs + VL – TB/LNNK ir labākā no iespējamām.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

dro 16.09.2010. 20.44

Jakrina centienus nevajag piešūt VL, lai atbild Gerhards un TB.

+7
-1
Atbildēt

0

lailabidzane 16.09.2010. 14.21

.
Kad Baiba uzdriķēja iepriekšējo artiķeli, komentēju, ka tajā paustais izskatās kā skats no iekšpuses. Un šis vēstījums to sajūtu pastiprina. Atšķirība vien tā, ka šoreiz to pamanījuši arī citi komentētāji. To gan formulējot, kā “emocionālo stāvokli”.

To, ka Jakrins uzvedies kā teļš, apstrīdēt nav vērts. Tieši tikpat acīmredzami teļš rīkojies veco buļļu uzdevumā.

Bet Baiba savā vēstījumā būtisku vietu ir ierādījusi stāstam par “meiteni un miličiem”, atvainojos, policistiem. Šo epizodi ir grūti uztvert kā faktu. Trakoti grūti. Prasās pēc kāda niecīga pierādījuma. Pavisam niecīga, bet pierādījuma.

Ja nu stāsts ir tomēr izdomāts, tad kopējā vēstījuma groteska sabrūk. Lupatu lēveros sabrūk.

Bet propogandai tā konstrukcija pietiekami daiļa.

+5
-5
Atbildēt

2

    buchamona > lailabidzane 17.09.2010. 09.07

    Prasās pēc kāda niecīga pierādījuma. Pavisam niecīga, bet pierādījuma.+++
    Baibai Strautmenei ar šo rakstu “nav paveicies” :) saturiskā ziņā, bet pieņemt to, ka viņa sāktu “izdomāt” sev faktus uz kuriem tad būvēt vismaz pēc ieceres analītiskus rakstus, tas ir smieklīgi.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 17.09.2010. 10.04

    .
    Varbūt tas tiešām ir smieklīgi. Var būt.
    Bet ir taču tomēr tiesības arī neticēt. Bez pierādījumiem. Vai ne?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

rrRasa 16.09.2010. 13.40

Attiecībā par to, ka Vienotībai nav ideju un vīzijas arī daļēji var piekrist. Jebkurai partijai kā pamats parasti ir kautkāda konkrēta ideoloģija. Tāpēc jau partijas iedala labējās, kreisajās, liberālajās, konservatīvajās utt. Šai ziņā Nacionālā apvienība ir ļoti skaidri definējusi savu ideoloģiju. Bet Vienotībā viss nav tik viennozīmīgi. Piemēram diezvai Štokenbergs un Kristovskis varētu skaidri vienoties par vienu konkrētu kautkādu ideoloģisku pamatu. Vienīgais ko no viņiem pašlaik skaidri dzirdam ir ekanomiskie jautājumi. Bet ekanomiskie jautājumi nevar būt partijas pamats. Arī PLL vieno tikai ekanomiskie jautājumi. Tas pats ir arī ar ZZS. Tā kā šajā ziņā Nacionālā apvienība patīkami izceļās.

+9
-3
Atbildēt

3

    scuffler > rrRasa 16.09.2010. 14.41

    Ekonomiskie ar o.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > rrRasa 16.09.2010. 19.09

    To Māra Krūmiņa : Prieks, ka visam pārējam tu piekrīti … :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > rrRasa 17.09.2010. 01.51

    @vakcinetais
    _…diezvai Štokenbergs un Kristovskis varētu skaidri vienoties par vienu konkrētu kautkādu ideoloģisku pamatu. Vienīgais ko no viņiem pašlaik skaidri dzirdam ir ekanomiskie jautājumi…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    tur jau ari vinji zile margrietinjas – devalvet vai nedevalvet.

    0
    0
    Atbildēt

    0

rrRasa 16.09.2010. 13.30

Man nav skaidrs no kurienes Strautmanei ir radies uzskats, ka jaunā nacionālpatriotu paaudze (Visu Latvijai!) ir pārmantojusi Baķkas tradīcijas. Tieši viņi panāca to, ka Baķku neiekļauj vēlēšanu sarakstā. Viņi ir atklāti paziņojuši, ja Jakrinu vajag svītrot ārā. Diemžēl neko vairāk viņi Jakrina sakarā nevar panāk, jo Jakrinis ir no citas partijas. Tik liela ietekme uz TB/LNNK viņiem tomēr nav. Par to sēdēšanu maliņā attiecībā uz “Visu Latvijai!” arī nu nekādi nevar attiecināt. Viņi visu laiku ir aktīvi darbojušies, nevis tikai tagad pirms vēlēšanām. Protams viņu aktivitātes nevar salīdzināt ar Vienotību. Bet jāņem vērā fakts, ka viņi nekad nav biju Saeimā. Tāpēc proatms viņu aktivitātes atšķirsies no Vienotības aktivitātēm, kuri ir ne tikai Saeimā, bet pat valdībā.

+22
-4
Atbildēt

0

rrRasa 16.09.2010. 13.19

“Visu Latvijai!” ar Mamikinu atteicās runāt krievu valodā jau 2008.gadā. Toreiz Mamikins piekāpās un abi pārstāvji no “Visu Latvijai!” runāja valsts valodā. Un toreiz nebija nekāds vēlēšanu laiks. Tāpēc viņiem nu nekādi nevar pārmest, ka pēc šīm vēlēšanām viņi ar Mamikinu vai ar kādu citu sāks pēkšņi runāt krieviski.

+25
-5
Atbildēt

0

astra_ozo 16.09.2010. 13.14

Kad no darba tiks atlaisti valstij nelojāli polcisti? Tas ir galvenais, par ko jārunā, nevis tas, vai kāds kaut ko nosoda vai nenosoda. Un cik asi nosoda.

+2
-1
Atbildēt

0

LAURIS 16.09.2010. 12.49

Nelasīju šito rakstu (slinkums), bet ar tiem nacistiem arī tālu netiksim. Paskaties kādu murgu murgo K. Dimiters un tāds arī ir viņu vidējais vēlētājs, austrumlatviešu barbars, kas redz kaut kādu faktos netveramu laika un parādību vilni, kas grauj viņa pasauli – patriarhālo, aziātisko.
Visas šitās “vērtību aizstāvēšanas”, kad gejus vai savādākos vajag pie katras izdevības pazemot, bet par alkohlismu, narkotikām, korpuciju utt. ieminēties tikai tā, starp citu, ķeksītim.
Nedomāju, ka šādi white trash barbari >> http://bit.ly/bZ477n >> spēj domāt kaut nedaudz ārpus savai pāķiskai ksenofobijai, kaut nedaudz globāli un progresīvi.

+10
-13
Atbildēt

4

    Sanšains > LAURIS 16.09.2010. 21.19

    Nedomāju, ka šādi white trash barbari >> bit.ly/bZ477n >> spēj domāt kaut nedaudz ārpus savai pāķiskai ksenofobijai, kaut nedaudz globāli un progresīvi.
    ==================================
    Noskatieties, kā Dzintars cienīgi un sakarīgi atbild uz Ozoliņa agresīvajiem jautājumiem par šo tēmu.
    http://vimeo.com/14435801

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > LAURIS 16.09.2010. 21.22

    Paskaties kādu murgu murgo K. Dimiters un tāds arī ir viņu vidējais vēlētājs, austrumlatviešu barbars, kas redz kaut kādu faktos netveramu laika un parādību vilni, kas grauj viņa pasauli – patriarhālo, aziātisko.
    ============================
    Personiski arī man Dimitera personība nav patīkama, un nav patīkama arī dažu nacionālistu draudzēšanās ar Dimiteru – kuri to laikam dara tāpēc, ka Dimiters dažreiz pauž kaut ko kaismīgi patriotisku.. lai pēc tam atkal aizslīdētu pareizticīgajā – “gaisma no austrumiem” – mesiānismā.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    LAURIS > LAURIS 17.09.2010. 00.05

    es reiz rakstīju par šo atbildi, tā ir divkosīga. JA viņš teiktu, ka jā, jaunībā biju tāds, kļūdījos, tad visu cieņu, bet te viņš vienkārši melo, kaut ko dzejo par žurnālista interesi utt. Reāli atgādina visus tos melīgos vecos LV politikas vēžus. Tā man šķiet, var būt arī tā ir kā viņš tai video saka, bet mani tas nepārliecina.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    moins > LAURIS 01.10.2010. 16.49

    Ne gluži. Tajā laikā Raivis nebija žurnālists un arī uz konkrēto tikšanos viņš negāja kā žurnālists. Turklāt viņš to arī neapgalvo, ja rūpīgi ieklausās tajā, ko viņš saka. Viņš min piemēru, ka viņam dzīvē nācies tikties ar daudz un dažādiem cilvēkiem. Tik pat labi es arī esmu bijis uz 9. maija pasākumu pie okupantu pieminekļa un bildējis notiekošo, pieprasījis sastādīt policijai protokolus- tas nenozīmē, ka es tagad esmu 9. maija atbalstītājs.

    0
    0
    Atbildēt

    0

girts kalvis 16.09.2010. 12.46

Nezinātājam rodas priekšstats, ka Jakrins ir “jaunā paaudze” un vēl no Visu Latvijai!. Būtu tīkami acīm, ja šķietami cienījamā Ir autori arī par gramatiku piedomātu (elementāras cieņas līmenī vismaz). Neatkarīgi no politiskajām simpātijām un antipātijām, raksts tiešām šķiet tapis neizprotamu emociju uzplūdā.

+25
-8
Atbildēt

1

    Linda > girts kalvis 16.09.2010. 15.06

    Ja jau veido koalīciju, tad tur visi vēži vienā kulē – kāda jēga šķirot?

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

mary75 16.09.2010. 12.39

Kā vienmēr, labi pateikts.
Jā, izskatās pat it kā sakarīgi cilvēki sak jukt prātā ar to pēkšņo mīlestību pret VL/TB, baidos tikai, ka nekāds Jakrins šos par pretējo nepārliecinās, tie, laikam, kaut kas lidzīgs Lemberga elektorātam – nevienu tur tēvziemiešu iepriekšējie “varoņdarbi” neintersē, nētiska un pretlikumīga rīcība – ne tik.
Arī VL homofobija un ksenofobija tostarp, acīmredzot, vērtēta kā Dzimtenes lielā mīlestība ( izņemot tos, kuri neatbilst VL priekštatiem, tos VL nemīl).
šo te atbalstītāji mīl ar ausīm, kurš skaļak par visiem bļauj par savu patriotismu, tas arī skaitās vislielākais patriots.

+8
-18
Atbildēt

1

    aivarstraidass > mary75 16.09.2010. 14.39

    http://www.visulatvijai.lv/news.php?readmore=1156319221 – tāds ir VL! paziņojums Emīla Jakrina rīcības sakarā. Savukārt B.Strautmanes teiktajā nav ne piles konstruktīvisma – ko īsti VL! vajadzēja darīt? Un kādā sakarībā pēkšņi parādījies “stāsts par meiteni uz soliņa”? Ja jau runājam par meitenēm un latviešu valodu, tad no VL! partijas 10.Saeimā balotējas Dace Kalniņa – kurai pāris agresīvi “Narvesen” pircēji gribēja taisīt nepatikšanas par krievu valodas neprašanu un neatbildēšanu krieviski. Sk. http://www.delfi.lv/news/comment/comment/article.php?id=21611941 .

    Baiba Strautmane, acīmredzot, aicina nevis aizstāvēt konkrētu cilvēku konkrētas tiesības, bet gan noraudāt asariņu par latviešiem – pazemīgajiem cietējiem (vai viņas stāsts vispār ir aizgājis līdz prokuratūrai un IeM amatpersonām?). Un pie viena neadekvāti nogāna savus politiskos oponentus – dīvaini lietojot pieturzīmes un jaucot locījumus. Jāpiekrīt virsrakstam – širmis tiešām brauc ciet.

    +17
    -3
    Atbildēt

    0

uxxxxjxuxxju 16.09.2010. 12.31

Autores kundze, es neņemšos spriest par Jūsu emocionālo stāvokli, bet vai Jums tomēr nešķiet, ka raksta virsraksts ir neadekvāts? Sakiet, lūdzu, kāds virsrakstam sakars ar saturu? Par ko ir runa? Pirmkārt, no sākuma uzziniet, kāda ir patiesā VL un TB/LNNK reakcija pret Jakrina izdarībām, tikai tad spriediet (iespējams iepazīties abu mājaslapās).
Otrkārt, rakstā no sākuma Jūs nosodat nacionālpatriotu uzskatus, bet pēc tam runājat, ka valsts valoda iekšlietu struktūrās nav gana ieviesta. Kas Jums lēcies? Kā nopietnais”Ir” atļāvies publicēt šādu samazgu rakstu?

+16
-9
Atbildēt

14

    mary75 > uxxxxjxuxxju 16.09.2010. 12.42

    TB un VL reakcija uz Jakrina izdarībām visai novēlota un visai maiga, tāda neatbilstoša nodarījuma smagumam un rietumu standartiem.
    Kas attiecas uz valodas jautājumiem – tiešām domājiet, ka bez TB/VL neviens par to nedomā, un šie būs tie, kas mūs glābs?
    Un tas par to Strautmanes emocionālo stāvokli un “samazgu rakstu” – tas gan vairāk liecina par Jūsu emocionālo stāvokli, tādu, boļševikiem vai nacionālsocialistiem, kas, būtībā, arī ir VL, raksturīgu – kas nav ar mums, tie ir pret mums, tātad, ienaidnieki.

    +12
    -14
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > uxxxxjxuxxju 16.09.2010. 12.55

    Tik tiešām – par Strautmanes emocionālo stāvokli spriest nevajag. Par TB reakciju pret Jakrinu arī nav ko daudz komentēt. Turklāt ir jābūt ekstrēmi naivam, lai noticētu, ka nabaga Jakrins rīkojās pats uz savu galvu.
    Izteikt kritiku par VL nenozīmē nosodīt nacionālpatriotiskus uzskatus. Tas to nozīmētu tikai tad, ja vienīgais pareizais patriotisms būtu tās, kas nāk no Dzintara un Parādnieka performanču partijas.

    +13
    -11
    Atbildēt

    0

    mary75 > uxxxxjxuxxju 16.09.2010. 13.03

    “Performanču partija” – supertrāpīgi par VL!

    +15
    -16
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > uxxxxjxuxxju 16.09.2010. 13.11

    Strautmane laikam nezin, ka IeM jau labu laiku strādā Mūrnieces (JL) pakļautībā, bail pat iedomāties, cik gadu kopā nostrādāts… . Visus jautājumus par pieciem policistiem – viņai.

    +15
    -3
    Atbildēt

    0

    uxxxxjxuxxju > uxxxxjxuxxju 16.09.2010. 13.18

    Kādu reakciju tad Jūs gaidījāt atbilstoši Rietumu standartiem un kopš kura laika Latvijas politiskajā kultūrā ir ieviesti Rietumu standarti? TB kā jau TB – asi nosodīja Jakrinu un tas parādījās teju visās ziņās, VL parādīja savu attieksmi, aicinot Jakrinu svītrot (visulatvijai.lv). Neko citu viņi nevarētu nemaz izdarīt ar citas partijas biedru.

    +15
    -2
    Atbildēt

    0

    Tamāra Nolmane > uxxxxjxuxxju 16.09.2010. 13.54

    Mūrniece (noteikti izsvītrošu no biļetena) jau ierosināja līdz Saeimas vēlēšanām noorganizēt visiem policistiem valodas pārbaudes un ” nederīgos” atlaist, bet tad tas tika uztverts, kā radikālais nacionālisms!
    P.S. Raksts tiešām ļoti spēcīgu emociju iespaidā un labāk būtu iederējies Blogu sadaļā, un ar VL viss ir kārtībā un manuprāt cilvēkus tracina šīs aprtijas līderu naivums un pareizums, kaut arī raksts ir tieši par TB nevis VL!!

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    scuffler > uxxxxjxuxxju 16.09.2010. 14.32

    Vai tiešām cilvēki var tik tālu degradēties, ka viņus pat “tracina” elementāra loģika un tīrība?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Linda > uxxxxjxuxxju 16.09.2010. 15.04

    Mani visvairāk satrauc tieši tas, ka “Visu Latvijai” savam pie siles tikšanas performanču mērķim izvēlējušies patriotismu – un šo svēto jēdzienu degradējuši. Vairs jau nekas cits nebija palicis šajā valstī, ko dubļos iegrūst. Cilvēki šobrīd ņirdz par nacionālismu – un to panākusi šī Baķku koalīcija ar poligāmistiem!

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    mary75 > uxxxxjxuxxju 16.09.2010. 15.09

    Parādnieka atklāti paziņojumi, ka VL ir pret homoseksuāliem un dažādiem “arābiem”, kā arī par to, ka valsts intersēm vienmēr jābūt pirmajā vietā, un cilvēka vai personas interesēm jābūt pakļautam valsts interesēm – tas ir “naivums un pareizums”?
    Nav kaut kur jau dzirdēts?
    Par tām “skrūvītēm”?
    Ko tādu var teikt kāda eiropeiski orientēta partija, kā viņi sevi pasniedz?
    kur vēl visi lāpu gājieni, dažādu cīņas veidu mīlestība,citas performances, kas nevieniem eiropeiskiem nacionalistiem nav raksturīgas, toties raksturīgas nacionālsocialistiem?
    Un tie nu ir tā mūsu “cerība”, tie “neaptraipītie idealisti”?
    Un vēl kompānijā ar zaglīgajiem glumiķiem no TB?
    Un tādi piesakās, ka viņi būs tie vienīgie īstie patrioti?
    Pat nesaprotu, kas viņu atbalstītājiem vairāk – politiskais naivums vai politiskais analfabetisms.

    +9
    -13
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > uxxxxjxuxxju 16.09.2010. 18.58

    To Dzeris49 : Vienkārši pasaki, ka tev nepatīk VL uz beidz zīst ārā no pirksta “argumentus”, Ok ? Puse no tā, ar ko tu te gānījies nav taisnība, otru pusi tikpat labi var piesiet jebkurai no citām “lielajām” partijām Pat neapgrūtināšu sevi ar analīzi.

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    mary75 > uxxxxjxuxxju 16.09.2010. 21.13

    “Nav taisnība” – tas arī nav arguments.
    Tas, ka vairumam partiju arī var piesiet pusi no tiem grēkiem, tam es piekrītu.
    Taisni tāpēc es neaicinu balsot ne par vairumu partiju, ne par TB/VL, kas ne ar ko no vairuma partiju neatšķiras, bet, par Vienotību.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    buchamona > uxxxxjxuxxju 17.09.2010. 10.21

    Ko tādu var teikt kāda eiropeiski orientēta partija, kā viņi sevi pasniedz?
    +++ Bet, kā ir ar “čigānu akciju” Francijā? Tas taču ir “spēcīgāk,” par vienu VL lāpu gājienu, jeb Francija nav Eiropa? :) Tu tūlīt teiksi, ka ES nosoda šādu akciju, bet franču tauta atbalsta – tur tā problēma. Es to visu saku tādā sakarā, ka Eiropa un tās vērtības mūsu iztēlē ir viena lieta, bet realitātē, tas viss izskatās pavisam citādi.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > uxxxxjxuxxju 17.09.2010. 11.41

    Skaisti jau viss tas neizskatās ar tiem čigāniem, jā.
    Bet, īstenībā, frančiem nebija citas izejas, jo tie romi tur nodarbojas ar narkotiku tirzniecību, prostitūcija, laupīšanām, sagrāva un nodedzināja vairākus policijas iecirkņus, ar viņiem mēģināja runāt mierīgi, iedalīja tiem vietas apmetnēm, pat maksāja pabalstus, bet, tas neko nelīdzēja.
    Un Francijai savu iedzīvotāju intereses vienmēr būs pirmajā vietā, un tas ir pareizi.
    Bet, tur viss tas troksnis izcēlās dēļ viena ierēdņa muļķības vai kļūdas, papīros bija jāraksta – izsūtīt citu valstu pisoņus, kas pārkāpj likumus, viņš aiz savas muļķības uzrakstījis, kā domājis – romus, kas pārkāpj likumus.
    Tie čigānu baroni gan teikuši – iztērēs tos savus 300 eiro, ko tiem iedeva pirms deportācijas, un būs atkal atpakaļ.
    Un franči saka – mēs neizsūtījam čigānus, bet, noziedzniekus, un tas nav pret nekādām ES vērtībām.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > uxxxxjxuxxju 17.09.2010. 11.56

    Katrai tautai ir ne tikai tiesības, bet pienākums sargāt sevi. To Rietumeiropas sabiedrība sāk saprast un pamazām, bet aiz vien noteiktāk tiek pievilkti groži migrantu visatļautībai un tas priecē. Šajā kontekstā mums arī būs vieglāk izdzīvot.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam