Šlesers prasa Hermanim atvainoties Poļiščukai

113

Komentāri (113)

Maija Meistere 22.09.2010. 19.42

jaa interesants raksts :)

0
0
Atbildēt

0

inese773 02.09.2010. 09.57

Par ko lai Hermanis atvainotos Poļisčukai? Par to, ka viņam bija pietiekoši daudz drosmes nosaukt lietas īstajos vārdos. Jau 600 tūkstošus latus viņai bija piešķīrusi draudzene privātam teātrim! Kādēļ Rīgā vajadzēja vēl vienu teātri, kad mums jau trīsi bija? To mums vajadzēja tāpat kā vajadzēja “Trīs brāļu” organizāciju, kur no valsts līdzekļiem aizgāja vairāk kā 15 miljons latu, un atkal draugiem.

0
0
Atbildēt

0

Zane Krišāne 31.08.2010. 15.30

Šleseram : 1) būtu jāatvainojas Latvijas iedzīvotājiem par iepriekšējo priekšvēlēšanu meliem par solītajām 5000 darba vietām
2) Ingūnai Sudrabai par izplatīto dezinformāciju, ko atzina pat tiesa.
Man patīk tas, ka Poļiščuka cīnās par savu teātri, bet viņas metodi tiešām var saukt par politisko prostitūciju – tā kā Hermanim ir taisnība.
Un vēl-tas, ka Poļiščuka komunicē ar latviešu mēdijiem tikai krievu valodā, liecina par viņas necieņu pret valsti un tautu, kur dzīvo un strādā !!!!

0
0
Atbildēt

0

mxblack 31.08.2010. 13.03

Bet Izaura taču bija melnādainā.

0
0
Atbildēt

0

Ligiña Doniña 31.08.2010. 12.45

Poļiščukas traģēdija ir viņa pati. Nelaimīgs sievišķis ar cinisma bāzi azotē. Apvainota uz visiem pasaules vīriešiem. Pēdējos gadus pavadījusi “celibātā” tur jau ir pamats aizvainojumam pret visu pasauli, kas grib atņemt viņas “bērnu”-teātri. Kā viņa pati teikusi, ka cita nekā viņai nav… Kopumā nekāds gara milzis viņa nav. Sievišķis,kas cīnās par savām un tikai savām interesēm ar visiem līdzekļiem tas gan. Nelikumīgiem, likumīgiem utt. Vēstures un pēckara paaudzes sausais atlikums. Valodas nezināšana, protams norāda tikai uz viņas cerību, ka krievi nāks atpakaļ un viņu glābs..Politiski tas ir nonsens, ka PLL izmanto šādus cilvēciņus, lai mēģinātu manipulēt ar vēlētāju visciniskākajā veidā. NU, kas gan cits!! Tā teikt, viss ir pērkams. Arī kultūra, valoda, balsis un viss cits. Es tev telpas un naudu, tu man dvēseli! Lielisks piemērs redzēt politiķu mankurtu dabu tuvplānā.
Paldies Hermanim, par degšķidruma piešaušanu šajā ellē, lai redzam velnam arī ragus un āža kāju!

+3
0
Atbildēt

0

CREATIVE TECHNOLOGIES, SIA 31.08.2010. 09.42

Nu JRT pelnīti ir valsts dotēts teātris, sāksim ar to. Hermanis ir viens no pasaules top režisoriem. Hermenis ne pirmo riezi izsaka viedokli par to ārprātu, kas notiek valstī. Latvijā ir neatkarīgie teātri, kas paši sevi uztur, bet šī dāma, manuprāt, ir sagribējusi vieglāku ceļu – pasmelties no nodokļu naudas un Latvijā tas izdarāms atdodoties vajadzīgajai partijai. Un man jau šķiet, ka Gaļina sāk atsrādāt AŠ pakalpojumu, visās tās murgainās ķengas medijos, Staļins, genocīds – klasiska nomelnošanas kampaņa.

+3
0
Atbildēt

0

disassociative 31.08.2010. 09.22

Nez vai Poļiščukas kundze arī ASV, Francijā, Vācijā atļautos dzīvot tik ilgi, cik viņa dzīvo Latvijā un nezināt tās valsts valodu? Ja dāma pretendē uz tautas teātra statusu, tad laikam jau jāatceras, ka mēs esam LATVIEŠU tauta.

+2
0
Atbildēt

0

garausiitis 31.08.2010. 08.55

Skatos, ka kaislības par acīmredzamām lietām…. Cik tur tam Dienvidu tiltam pietrūka miljonu? Ideāls racionālisma piemērs no buldozeru puses- nenokoncentrēties un nepabeigt objektu , kas uzlabotu transporta plūsmu Rīgā , bet pamētāt piķi Kongresu namam un tamlīdzīgām lietām.
Bet nu Hermanis pateica konkrēti un precīzi, tikai Šleseram grūti atzīt sevi par politisko Suteneru, bet Poļiščukai politiskās prostitūcijas faktu.

+5
0
Atbildēt

0

agra_liege 30.08.2010. 22.29

Tas ir vienkarši tikai vēl smieklīgi (nožēlojami).

+2
0
Atbildēt

0

reksa 30.08.2010. 21.58

Šlesers atkal ir palaidis gāzi…

Un tā katru dienu pa purkšķim. Līdz pašām vēlēšanām.
Labi, ka pūš rietumu vējš, atsvaidzina gaisu.

+10
0
Atbildēt

0

Elīna Barkovska 30.08.2010. 21.02

Es neesmu galēji nacionālists, bet IR reizes, kad vajag savu krievu frekvenci pārslēgt uz latvisku,vismaz elementāras pieklājības pēc, taču tādiem kā cietusī Gaļačka ir glubako nasr…. Lūk LPP kompānija, Plaude ar nulto pilsonību,sīkiem parādiem un Gaļka ar vienu mātes valodu visiem:)

+14
0
Atbildēt

0

Pauls Puķītis 30.08.2010. 20.06

Jūs te beidziet aplikt premjera ministra kandidātu.
Iesēdīsies krēslā un paprasīs no jumsiem visiem atvainošanos rindas kārtībā … kam vairāk plusiņu, tam pirmajam būs jāierodas…:)

+20
0
Atbildēt

3

    ilmisimo > Pauls Puķītis 30.08.2010. 20.21

    Vai”t slānīs ar kļučikiem, voi žmiegs ar kļeščiem?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 30.08.2010. 20.24

    žmiegs un slānīs. slānīs un žmiegs. Bet ja nožēlos grēkus , tad tie tik atlaisti…un būs jāiestājas PLL.
    :)

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Vilma Kovaļova > Pauls Puķītis 30.08.2010. 22.07

    Domaju, ka Slesers sen ir nopelnijis treknu splavienu seja, it ipasi gadijuma, ja vins tiktu pie varas.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

lailabidzane 30.08.2010. 19.41

.
Vai Poļiščuka ir māksliniece? Jā, ir. Augstas klases.
Vai Hermanis ir mākslinieks? Jā, ir. Iespējams, vēl augstākas.
Un ar to stāsts par mākslu beidzas.
Vai Poļiščuka nodarbojās ar politmaucību? Jā, nodarbojās. Merkantīlās interesēs.
Vai Hermanis varēja paklusēt? Jā, varēja. Bet arī viņam ir merkantīlas. Iespējams, vēl izteiktākas.
Vai Šleseram vajadzēja reaģēt tā, kā viņš reaģēja? Jā, vajadzēja.
Tā rezultātā te “pacepsies” pārdesmit komentētāji, kādā citā vietā varbūt pāris simti. Bet pāris tūkstoši, vai pat pārdesmit, ieskaitīs to viņam plusos.

+4
-14
Atbildēt

25

    lailabidzane > lailabidzane 30.08.2010. 19.42

    .
    Bet tā cepšanās te tiešām ar pilnu sparu. Uz diagnozes robežas.

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > lailabidzane 30.08.2010. 19.48

    smuki..paši rakstam..paši atbildam..saskandinam ar spoguli, kaut arī attēlā ne visai gudrs ģīmis:P

    +18
    -3
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 30.08.2010. 19.52

    .
    Tev arī labu apetīti.
    ;)

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > lailabidzane 30.08.2010. 20.14

    Gribēto zināt, kādas ir tās iespējams vēl lielākās Hermaņa intereses. Iespējams, ka tu arī teiksi, ka pēc tā ordeņa pie Zatlera viņš negāja tīri merkantilu apsvērumu dēļ.
    Un arī to, kāpēc Šleseram vajadzēja tā reaģēt. Ir acīmredzams, ka Šlesers mēģina no šī incidenta izspiest maksimumu politiskā kapitāla, kas, ja mēs paskatāmies uz reitingiem, arī izskaidro, kāpēc tāda histērija.
    Un cepās te visi par absurdu, ka kāds (Šlesers) mēģina iestāstīt, ka balts ir melns.

    +19
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 30.08.2010. 20.48

    .
    Tu taču, Ivar, nevēlies teikt, ka Hermanis ir satraucies par Poļiščukas realizēto mākslniecisko sniegumu. Un diskusija notiek par režiju, scenogrāfiju, vai mākslas virsuzdevumu kā tādu.

    Bet Šlesers šajā “ainiņā” ir racionāls un līdzsvarots. Ko te nevar teikt, piemēram, par Andrew.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    Vilma Kovaļova > lailabidzane 30.08.2010. 22.05

    Hermanis, es domaju, cepas par to, ka pa kultura un makslaa Latvijaa finansejumu saak pieskirt nevis iatbilstosi makslas kriterijiem, bet gan atbilstosi politiskajai piederiba (kas Poliscukas gadijuma ir politiska prostitucija). Ja tu to nesaproti, tad protams, ir zeel, bet ko darisi…. Ne visiem ir lemts lidot, daziem ir lemts tikai rapot…. Tada gadijua rajona amatieru teatri lai sastajas AS2 partija un dabus valsts finansejumu. Krievi teiktu, ka ta ir merzosts (nevaru izdomat pietiekosi stipru vardu latviski, kas adekvati izteiktu pretiguma sajutu pret tadiem Sleseriem un vina aizstavjiem).

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > lailabidzane 30.08.2010. 22.07

    Pag, vai tad pateikt, ka dalīt teātriem naudu pēc partijas piederības ir cūcība ir kļūt par politiski angažētu?
    Šlesers uzvedas racionāli? Par to man atkal grūti spriest. Manuprāt, viņš diezgan nelietīgi (ne bez Stendzinieka ziņas, domājams) spiež uz iracionālām emocijām – visi tie teksti par sievieti, māti, gļēvulību utt., un sagriež visu kājām gaisā. Hermanis jau vairākas reizes ir apliecinājis, ka viņš nevienai varai nepārdodas. Un tagad, kad viņš skarbi izsakās par režisori, kura ir paslēpusies aiz partijas bosu mugurām viņš tiek nosaukts par mīksto. Tad pasaki man, kurš ir drosmīgāks – Hermanis, kurš riskē ar to, ka viņa teātrim (atkarībā no politiskās situācijas) tiešām var nogriezt naudu, vai Poļiščuka, kas ir Šlesera paspārnē un kurai “vienkārši miljonārs” (gribētos zināt, uz cik izrādēm šis Poļīščukas talanta cienītājs ir bijis) atpogā 100 tūkstošus?

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 30.08.2010. 22.16

    .
    Ak, usne!
    Par naudu, tieši tā, par naudu ir runa.
    Par naudu “atdevās” Poļiščuka, un par naudu satraucas Hermanis.
    Varbūt izlasi vispirms, un tad meties pāraudzināt…

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 30.08.2010. 22.24

    .
    Vai es, Ivar, apgalvoju, ka Hermanis ir politiski angažēts? Varbūt ir. Varbūt nav. Nezinu.
    Bet satraucās viņš par naudu, ne mākslu. Par to naudu, ko piešķirs kādam citam, nevis viņam. Un ir labi nepārdoties varai, ja tāpat vienu pus miljonu gadā tā vara piešķir. ;)

    Un kāpēc Tu Hermani par mīksto sauc??

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    agra_liege > lailabidzane 30.08.2010. 22.35

    Ko tu šorīt, atvaino, apēdi brokastīs??
    Hermanim labāk vajadzēja piekopt cēlo klusēšanu?? Vāks.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 30.08.2010. 22.41

    .
    Kurš tad ir teicis, ka Hermanim bija jāklusē?
    Lai taču runā. Lai runā kaut no rīta līdz vakaram. Un no vakara līdz rītam.
    Un, ja pamanīji, es viņa teiktajam piekrītu.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    agra_liege > lailabidzane 30.08.2010. 22.58

    Vai Hermanis varēja paklusēt? Jā, varēja. Bet arī viņam ir merkantīlas. Iespējams, vēl izteiktākas.
    Vai Šleseram vajadzēja reaģēt tā, kā viņš reaģēja? Jā, vajadzēja.
    ………

    nē, nepamanīju.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 30.08.2010. 23.01

    .
    Varbūt latviešu valoda nav tava dzimtā? Tad pieņemu, ka nepamanīji. Ja dzimtā… tad neko. Tad ir tā, kā ir.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    agra_liege > lailabidzane 30.08.2010. 23.14

    Demagoģisks stiliņš. Atgādina kādu noteiktu personāžu. Pat ļoti.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 30.08.2010. 23.18

    .
    Tā ir. Pavisam noteikti. Visu, ko nesaprotam, norakstām uz citu demagoģiju.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    agra_liege > lailabidzane 30.08.2010. 23.20

    Nu tad jau pavisam švaki. :D Kā ir, tā ir. :D

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > lailabidzane 30.08.2010. 23.43

    Hermanis satraucas tik daudz nevis par naudu, bet par to, ka tā tiek netaisnīgi sadalīta. Vai tad tas ir kaut kas nosodāms? Par naudu satraukties – cik man zināms – nav nekāds grēks. Bet raust naudu netaisnīgi nav labi. Par to arī Hermanis satraucas. Un kāpēc gan viņš kā šajā jomā strādājošs cilvēks par to nesatrauktos. Principā jau par to ikvienam vajadzētu satraukties, ka par nodokļu maksātāju naudu (runa nav par mistiskā “vienkārši miljonāra” 100 000, lai gan to izcelsme arī nav zināma), bet par to naudu, kuru teātrim vajadzēs pēc gada un diviem, un to, kuru šobrīd iegulda telpu remontā.
    Bet apelēt pie tādām lietām kā “māte”, “sieviete”, “meita” ir vienkārši zemiski. Maz, ka Poļiščuka pati ir pārdevusies, viņa vēl ir piekritusi, ka viņas meita gozējas PLL propagandas lapā un žēlojas par to, ka negrib, lai māte aizbrauc.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > lailabidzane 30.08.2010. 23.45

    Hermani par mīksto es nesaucu. Vārds “mīkstais” šajā gadījumā ir sinonīms vārdam “gļēvulis”, kuru Hermanim veltījuši vairāki PLL domas giganti – Poļiščuka, Šlesers un Baštiks, kurš, starp citu, ir cilvēks, kurš Poļiščuku nosauca par m…ku, jo ne jau Hermanis to teica.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > lailabidzane 30.08.2010. 23.50

    Varbūt, ka tā, tad pēc tavām domām Hermanis satraucas, ka Polišchuka saņems finansējumu, kas pašam Hermanim aizies gar degunu? Fui, cik prasti! Bet nevari paskaidrot man, jo tu jau mums vislabāk zini visslēptākās cilvēka dvēseles emociju nianses, kāpēc viņš par to Eižvērtiņu tā satraucies bija?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    agra_liege > lailabidzane 30.08.2010. 23.57

    Protams, ka Tev ir taisnība. Piekrītu par 100%. Šaubos, ka Hermani nauda uztrauc. Tas, kas tracina, ir joprojām pastāvošā interešu kliķe. To varētu arī saukt par korumpētību. Uzpērkamība. Paskaties JRT no iekšpuses. Tur jau gadu desmitus ir remonta stāvoklis. Bet re kā, te čiku riku, atnāk Poļiščuka, iestājās partijā, nobirdina pa asariņai, un iekārtojās pa 4 miljoniem nodokļu maksātāju naudām veiktā, remontētā – Kongresu namā. Kas tev nedev?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > lailabidzane 31.08.2010. 00.14

    Vairāk par miljonu Rīgas pilsētā pietrūkst priekš trūkumcietēju pabalstiem, bet 4 priekš tās pērkamās sievietes teātra – būs!

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    agra_liege > lailabidzane 31.08.2010. 00.22

    Par to ir šis stāsts. :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Vilma Kovaļova > lailabidzane 31.08.2010. 10.54

    nesapratu, kas man vel jaizlasa. Liekas, ka esmu informeta par visiem 100%. Domaju, ka diskusija par principiem un vertibam Latvijas sabiedriba ir sen nobriedusi, jo politiska prostitucija patiesiba kosi zel un zied visos sabiedribas slanos un varbut makslaa taas ir vismazak. Patiesiba Poliscuku ir pat zel, jo makslinieki ir visneaizsargatakie, saudzejamie (jo talantu nevar nedz nopirkt nedz iemacities) un vina ir izmantojusi visus lidzeklus, lai varetu turpinat nodarboties ar savu makslu. Hermanim varbut to ir gruti saprast, jo vins ir Eiropas limena teatra zvaigzne Nr.1, bet visi jau tadi nevar but. Vispretigakais visa saja ir tiesi Slesers, kurs atgadina mafijas bosu, kas slauka pasa nogalinata cilveka bers nogalinata berniem asaras un izliekas par labdari. Sleseru uzskatu par nekrietnu, launu un meligu cilveku. Sika peska citu varu rokas

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ronalds_vuskans > lailabidzane 31.08.2010. 11.39

    bet Poļiščukas kundze taču uzreiz sāk atdot ieguldīto.NRA viņas paziņojums pensionāriem, ka Šlesers parīt par viņiem parūpēsies.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > lailabidzane 31.08.2010. 11.57

    > Usnei
    “Hermanim varbut to ir gruti saprast, jo vins ir Eiropas limena teatra zvaigzne Nr.1, bet visi jau tadi nevar but.”
    Hermanis ne vienmēr bija Eiropas līmeņa zvaigzne un viņa un trupas izturību, sīkstumu un uzticību izvēlētajam ceļam var tikai apbrīnot. Savas jaunības vai neinformētības dēļ varbūt nezini par JRT pirmajiem gadiem, kad biļetes bija lētas un tās nopirkt varēja pirms izrādes, zāle bija pustukša, bet atnākušie satriekti un patiesi sajūsmināti. Hermanis sāka apstākļos, kas Polišchukai pat sapņos nav rādījušies. Tieši tas fakts, ka viņi – JRT ar Hermani – ir tam visam izgājuši cauri, nesasmērējoties un nepārdodoties pirmajam, kas ir ar mieru pirkt, dod viņam tiesības teikt tos skarbos vārdus.

    0
    0
    Atbildēt

    0

andrejs_kirsis 30.08.2010. 19.37

Stendža bezizejas situācijā. Šim laikam pateikts:”Vai nu dari kaut ko, lai mūsu reitingi ceļas, vai tapsi izpakaļots…”.

+9
0
Atbildēt

2

    ltvpanorama > andrejs_kirsis 30.08.2010. 19.50

    man ir aizdoma ka Stendža ir paņēmis priekšapmaksu:D

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    jeers > andrejs_kirsis 30.08.2010. 20.11

    Ne tikai paņēmis priekšapmaksu, bet arī pasūtījis plakātus ar parakstu – Šķīstā meitene Gaļa ar drošo Aināru. Tagad jāsakopj Gaļas šķīstums pirms izvietot plakātus.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

dita ādmine 30.08.2010. 19.30

“Hermanis kā vīrietis nedrīkstēja izteikt šādus pārmetumus. Es uzskatu, ka viņš ir pārkāpis sarkano līniju, tādēļ aicinu viņu publiski atvainoties Poļiščukai,” pirmdien žurnālistiem sacīja Šlesers.

Nu, un ja vinjsh buutu sieviete, tad viss buutu kaartiibaa ar shaadiem paarmetumiem? Piemeeram, ja to buutu teikusi Kjimele?

+9
0
Atbildēt

0

Igors Daņiļēvičs 30.08.2010. 19.10

Kāpēc jāatvainojas Poļiščukai? Zviedrijas likumi nosaka, ka šai gadījumā būtu jāapvainojas Šleseram.

+9
0
Atbildēt

0

laura_sondore 30.08.2010. 19.08

Šlesera kungs,nāciet tak pie prāta un ļaujiet Poļiščukai pašai tikt galā!!Gaļina,vai Tu tiešām esi tik vāja,ka pat tādas lietas kārto ar Šlesera palīdzību.Kauns man par Tevi,lūdzu nezaimo vairs aviāciju uzņemot izrādes par to nu jau zem lobija spārna ,pietiek jau ka Fliks to dara.

+4
-1
Atbildēt

0

zita 30.08.2010. 18.45

Nesaprotu – vai Šlesers nekādus Interneta medijus neapmeklē un nelasa, ko cilvēki par viņu domā? Laikam jau nē, jo pretējā gadījumā viņam no kauna vajadzēja zemē ielīst nevis plātīties un moralizēt. Bet varbūt viņa vienkārši nebija mājās, kd Dievs kaunu dalīja…

+16
0
Atbildēt

0

Mairita Blūma 30.08.2010. 18.36

Raimonds domā: Nav man vairs tas vecums, lai noskaidrotu, vai Alvim taisnība.

+6
0
Atbildēt

0

astra_ozo 30.08.2010. 18.36

Dienā kolosāls jautājums Poliščukai – kā jūs spēsit apvienot darbu teātrī un Saeimā, ja Jūs ievēlēs? :)))
Kundzīte bija uz pakaļas – atvainojos par izteicienu… :)

+10
0
Atbildēt

1

    Toms Mincāns > astra_ozo 30.08.2010. 22.17

    Jāaa.. Naf kundzīte fiksa domāšana. Varēja tak aši teikt kā ir:
    “Mani jau nemaz neievēlēs, es tik tāpat vien iesaistījos, lai palīdzētu Ainarsam. Nē, saeimē es noteikti nestrādāšu, bet ja nu tomēr ievēlēs, tad atkāpšos un atdošu vietu tam no “aš kubā”, kurš nebūs iekļuvis – šeiņinam, šķēlem vai šleseram.”

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Rolands Bondars 30.08.2010. 18.31

Es palasu Jūsu komentārus un man šķiet, ka saprātīgi tas īsti nav, kas te darās.

+1
-16
Atbildēt

11

    martins_kibilds > Rolands Bondars 30.08.2010. 18.34

    Runa ir par Šlesera uznācienu vai par komentāriem?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Rolands Bondars 30.08.2010. 18.35

    Paskatījos Tavus domubiedrus; atradu 2 Ievas Albertes. Vai saprātīgi?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > Rolands Bondars 30.08.2010. 18.45

    nevajag tikai ” palasīt ” ..vēlams arī domāt un savu domu pamatot..citādi jau smuks uzvārds

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Rolands Bondars > Rolands Bondars 30.08.2010. 19.20

    Tas droši vien jājautā Ievai.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Rolands Bondars > Rolands Bondars 30.08.2010. 19.24

    Andrew, tur jau nav daudz ko pamatot. Primitīvi, nekorekti, prasti un jā – neargumentēti. Var jau nepatikt daudz kas, bet ja nolaižas līdz tik prastam līmenīm, pastāvot par savu “taisnību” tad rodas jautājums vai tas ir kaut kas labāks.. ?

    0
    -12
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > Rolands Bondars 30.08.2010. 19.31

    vai, Jūs, cienītais tos epitetus pac izdomajāt jeb norakstijāt?..es Jums uzdošu jautājumu..vai par primitīvu idiotu ir jāizsakās disertāciju līmenī?..sorry viņš nav pat pērtiķis , kura attīstības tendences tiek filmētas national geographic ..protams tāds jau ir viņa mērķis..skaļi lozungi, krāsaini plakāti, braucieni debesīs.. tas nekas ka aiz viņa kārtējā purksķa tikai smirdoņa paliek, galvenais, ka šodien un skaļi un ziņu virsrakstos..šai te žurnalā ir pa pilnam analītisku rakstu ar n-tiem pamatojumiem un faktiem..kaut vai pats pēdējais numurs kā pie mums notiek ceļu būvniecība par kuru ir tieši atbildīgs Tavs fīrers,bet tādi jau Jums nav jālasa..Jusu diskusiju taktika ir pofig ko saka oponents..mēs bliežam ar lozungiem kā Leščinska pr konsultants novēlējis..

    +17
    0
    Atbildēt

    0

    zita > Rolands Bondars 30.08.2010. 19.52

    Un kā pēc tavām domām būtu jākomentā Šlesera elpu aizraujoši nekaunīgās izdarības?

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Rolands Bondars 30.08.2010. 20.16

    atradu 2 Ievas Albertes. Vai saprātīgi?”‘/
    ————————————————-
    pat ļuoti.

    Labāk vairāk, tuoties vēl labāk!
    Vai tad tā nav teicis V.I. Ļeņins?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    agra_liege > Rolands Bondars 30.08.2010. 22.54

    kādā prastā līmenī lūdzu ir nolaidies šlesers un poļiščuka? un kādēļ tas skaitās prasti un zems līmenis runāt skaidrā, saprotamā, latviešu valodā nosaucot tās darbības vārdā, ar kurām par nodokļu maksātāju naudām, nodarbojas un uzdzīvo š&p? man šķiet, tu te neaizstāvi savējo viedokli, bet līdz domāšanai vēl neesi ticis.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Rolands Bondars > Rolands Bondars 31.08.2010. 12.51

    jūs esat tik paredzami :) bet paldies vienalga.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    agra_liege > Rolands Bondars 31.08.2010. 13.23

    Nekas, tas nav tik būtiski, ko te kāds padomā, ko ne, izšķirošas ir rīcības un no tām izrietošās sekas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

ciparsone 30.08.2010. 18.27

Šlesera politiskās maucības aktu secība: JP>LPP>LPP/LC>PLL
Kautko aizmirsu?

+17
0
Atbildēt

2

    ciparsone > ciparsone 30.08.2010. 18.28

    Vīrs un vārds!

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    ciparsone > ciparsone 30.08.2010. 23.25

    Ak jā – aizmirsu 5 TSP deputātu iepirkumu. Gribēdams nevaru saskaitīt visus, ar kuriem Šlesers politisko gultu dalījis.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

martins_kibilds 30.08.2010. 18.19

Necik sen Ušakovs par kādu sievieti teica “Bļaģ, atkal Bogdanova…”
Neesmu dzirdējis, ka būtu atvainojies.

+28
0
Atbildēt

0

meta 30.08.2010. 18.00

ir.lv savos virsrakstos jau sāk kļūt dzelteni līdzīgs tvnetam! Neaizstāvu ne par matu šleseru, bet Ainārs tomēr “aicina” nevis “prasa”…

+4
-19
Atbildēt

0

pinkaste 30.08.2010. 17.52

…Hermanis pateica spīdoši -ar jumtiņu…man pēdējā laikā aizvien vairāk ir iemesla domāt par Hermaņa teikto…piemēram, žurnālists Haralds Burkovskis vai Stendzenieks – tas ir stāsts par maucību tīrā veidā – bet citi LNT žurnālisti -es nevarētu katru dienu tos krupjus rīt – Daukšte no NRA – it kā cilvēks ar galvu, domām -bet katru dienu iet un prostituēt tajā megazagļa lapelē….padomju laikos bija divas lietas ar variantiem -sports un teātris…lai nu kā uz Poļiščukas teātri vairs neiešu…

+26
0
Atbildēt

1

    dro > pinkaste 30.08.2010. 17.59

    Aizmirsi Veidemani, kura sevi pasniedz kā latviešu Ž.Sandu:)

    +18
    0
    Atbildēt

    0

photocom 30.08.2010. 17.49

+8
0
Atbildēt

0

dro 30.08.2010. 17.44

Divi Latvijas prezidenti, vairāku reliģisko konfesiju virsgani šo bosiku auklējuši, Freibergs, fotografējoties Vatikānā, pat klēpī esot šo turējis, bet kā bijis Šarikovs, tā par Švonģeri palicis /pēc Andrew/:)

+18
0
Atbildēt

0

liene.dz 30.08.2010. 17.36

Žēlīgā debess, kopš kura laika Leščinskis var kaut ko runāt par vīrišķīgumu? Nožēlojami. Kārtējo reizi apstiprinās K. Anžas teiktais par viņas interviju ar Šleseru: “Man priekšā sēdēja ļoti maz cilvēka”.

+26
0
Atbildēt

0

Uldis Šneiders 30.08.2010. 17.36

Politiska maucība ir “bezdzimuma” jēdziens. Starp citu – daudzuprāt Ainārs Baštiks bija TAS, kas vārdu “maucība” piedēvēja tieši Gaļinai, kas faktiski to nebija pelnījusi. Alvis Hermanis runā par Latvijas politiku, kas ir tā pati maucība… Manis cienītā režisore Poļiščuka vienkārši Pielāgojās “padevās” Latvijas situācijai… Das ist “viss”…

+3
-4
Atbildēt

2

    pinkaste > Uldis Šneiders 30.08.2010. 17.59

    ….atvēsinies draugs..kāda situācija – melot, ka neesi partij’, kad tajā jau esi un no teātra materiālajām problēmām iegūt sev dividendes – kandidēt par deputātu, nezinot valodu un neko nejēdzot no tā darba – ar vienu domu -raust!
    Kā teica viens gudrs cilvēks -cilvēks var nokļūt duļķainos ūdeņos, bet kārtīgs nekadtajos nezvejos! Poliščuka sāk zvejot! Un Hermanis neteica vispār, bet konkrēti par viņu un pateica precīzi! Kā teica filmā Valters -saluza tā dzīvīte Tevi (Poļiščuku)-slauza…Mani jau pašā sākumā, kad man nebija nekāda viedokļa teātra problēmu sakarā – darīja tramīgu Poliščukas tonis -agresīvs, ar nemotivētiem uzbraucieniem – radošs, pozitīvs cilvēks tā vienkārši nevar principā!

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    Uldis Šneiders > Uldis Šneiders 30.08.2010. 18.13

    Nestrīdēšos. Es Alvja tekstu uztvēru plašāk…

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 30.08.2010. 17.33

Nāk prātā Zandera teiktie vārdi Busulim, par to, ka viņš parasti ar zema intelekta cilvēkiem nesarunājas. Kāpēc gan Hermanim būtu jāiziet ringā ar tik glumu un zema intelekta tipiņu? Hermanis ir Latvijas teātra korifejs – kas uzdrošinās viņam gāzt dubļus uz galvas, tas gāž dubļus Latvijas kultūrai. Bet ko gan var gribēt no atslēdznieka ar knapi pabeigtu pamatskolu!

+19
0
Atbildēt

3

ltvpanorama 30.08.2010. 17.32

es ietektu šādu jautājumu – Ka Jūs domājat? vai Sļesars nelīdzinās Švonderam.. http://www.youtube.com/watch?v=pSZmVE1U25A&feature=related

+21
0
Atbildēt

3

mxblack 30.08.2010. 17.32

Jautrība tikai sākas. Bet kuram ir taisnība, jācer ka pateiks vēlētāji. Tas Šlesers gan ir viens vispusīgs cilvēks. Nu jau no gaisa kuģotāja viņš ir pārtapis par vientuļo bruņinieku, kurš ir gatvs mirt par “Dulsimeju”. Bet Raimonds šim padod šaujamos un duramos. Tikai tas zirdziņš gan šim ir tāds pavisam švaks, nupat laikam aizvests pie vetārsta Stendzenieka lai šo uzpravī un ieziež ar breolīnu. Citādi visi nez kāpēc viebjas to ieraugot. Nāk pārāk nelaba smaka no tā klepera.

+10
0
Atbildēt

1

    ievuliitis > mxblack 30.08.2010. 23.23

    Tā nav Dulsineja. Tā ir verdzene Izaura.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

micaelakaza_madonna 30.08.2010. 17.30

Iesaku Hermanim uzdot pretjautājumu Šleseram …

“Kuru no divām sarkanajām līnijām Jūs domājat Šlesera kungs? … Iekšējā aplīša vai ārējā aplīša līniju?”
Šeit domājot PLL logo.

+48
0
Atbildēt

1

mincitis888 30.08.2010. 17.24

Kāpēc gan Hermanim būtu jāatvainojas gaļai?, jo:

Pirmkārt, leščinskis melo, jo Hermanis gaļu nenosauca par mau-u;
Otrkārt, leščinska un gaļas attiecības nekā citādi, kā par”… politisko maucību…” /Hermanis/ nav nosaucamas.
Treškārt, kā pirmajam, gaļai jāatvainojas liekulim baštikam, jo viņš gaļu publiski nosauca par mau-u, leščinskis turpina izplatīt šos melus!

+24
0
Atbildēt

0

mary75 30.08.2010. 17.17

Visu iespējamo zinātņu korifejs, traktors, buldozeris, Supermens, vislatvijas morālā autoritāte un garīguma etalons, bokseris un vienkārši darba zirgs, pēdējā latvju tautas cerība, varētu teikt – Latvijas lepnums Ainārs Šlesers, aiz savas aizņemtības ar garīgām, filozofiskām, kosmiskām lietām, nodarbojoties ar nemitīgiem dzīves jēgas meklējumiem un eksistencialām problēmām, vienkārši nespēj saprast atšķirību starp vienkārši maucību un politisko maucību.
Politiskā mauka var būt gan sieviete, gan vīrietis, tam nav nekāda sakara ar dzimumu.
Tāpēc nevienam Hermanim nav jāastvainojas.

+55
-2
Atbildēt

6

    ltvpanorama > mary75 30.08.2010. 17.19

    dzeri..teiksim Hermanis neatvainojas ( es gan domaaju ka atvainoshanaas vietaa, nemaz nebuus ilgi jaagaida, Shleseras dabuus pa purnu ar tik smalku tekstu, ka stendzeniekam buus jaastraadaa naksts stundas)..ko ta shis tagad ies kauties vai?:)

    +31
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > mary75 30.08.2010. 17.22

    Pilnīgi piekrītu, ka AŠ ir pārāk smagi uzsēdies uz ‘politiskās maucības’. No vienas puses nav slikti, ka viņš cīnās par savējiem, bet, no otras puses, lai atvainojas Sudrabas k-dzei.

    Lai gan nezinu to pamata informāciju pēc kuras viņš tā atļāvās uz Sudrabas k-dzes sabraukt!

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 30.08.2010. 17.31

    Viņām vienalga, ko darīs Hermanis, viņš taisa sev PR, gan ar Poliščuku, gan ar Hermani.
    Un PLL auditorijā viņš, iespējams, arī nopelna kādus punktus.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    liene.dz > mary75 30.08.2010. 17.39

    PLL auditorijā – droši vien. Visas tantiņas, kuras krīt par “buldozeru” (spriežot pēc reitingiem, nemaz tik daudz viņu gan nav), droši vien arī tagad ģībst par buldozeru-džentelmeni.

    Galvenais jautājums – ko domās visi, kas vēl nav izlēmuši par ko balsot. Novērtēs pozitīvi Šlesera – bruņinieka izlēcienu bruņās un ar zobenu, aizstāvot Gaļu, vai tomēr apsvērs visu pareizi.

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > mary75 30.08.2010. 17.44

    diez vai uz šitā rēķina viš te kaut ko vinnēs..Hermanis un Poliščuka tomēr ir 2 dažādi mērogi un tā auditorija kas iet uz teātri, pat Poliščukas, 99% neklausīsies vienā neizglītotā nelgā..te manuprāt drīzāk ir tāda sētas huligāna pašapliecināšanās..kaut ko piedraudēt..pabļaustīties ..no sērijas ” turi mani, turi mani, ka es viņu nenositu”

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    varrvara > mary75 30.08.2010. 18.09

    Visaugstākais politiskās maucības etalons Latvijā ir pats traktors, buldozers, raķete, darba zirgs, neizglītotais tips un baznīcēnu čakarētājs un ,,gāze grīdā,, organizētājs un Latvijas kauna traips, kurš grib kļūt par vienu no augstākām amatpersonām Latvijā.

    +26
    0
    Atbildēt

    0

Alise Ostrouhova 30.08.2010. 17.17

šlesers ir tāds cirvis, ka pilnīgi neticas. Jāsāk apšaubīt un vajadzītu pārskatīt to sistēmu, kuras ietvaros šādi analfabēti vispār var tikt līdz valdības ruļļiem!!!

+23
0
Atbildēt

1

    reksa > Alise Ostrouhova 30.08.2010. 22.02

    Vispār jau vēlēšanu tiesības varētu piešķirt tikai tiem, kas ir pārbaudījušies pie psīchiatra un saņēmuši pozitīvu atzinumu :)))

    +6
    0
    Atbildēt

    0

viestarts_vidins 30.08.2010. 17.15

Vai Šlesers varētu paskaidrot, kā taisnība var aizvainot? Ja rīcība ir maucīga, tad tā tāda arī ir! Man gan tāda sajūta ka šai rebē palīdzēja Pauls, bet Šlesers būdams intelektuāls gigants neizmantoja iespēju paklusēt.

+30
-1
Atbildēt

0

kkristaps 30.08.2010. 17.14

No visas sirds un ar patiesu prieku nosūtu Rīgas vicemēram Jāņa Lagzdiņa sveicienu dienesta biedram.

+22
0
Atbildēt

0

photocom 30.08.2010. 17.09

Jā ainar džentelbeņķis jomajō
īsts pacans esi
savs tagad pašam teātrs
tad arī pats maksā ibio
ne no Rīgas maka
man lična tā blondā krievuška nesakustina
un
ko inese teiks
un vēl tur
raimond pauļs na belij rajāļj spēlēs arī ?

+17
-1
Atbildēt

0

ltvpanorama 30.08.2010. 17.08

tupais plukata..kā viš i noriebies..viens vienīgs pretīgs piārs..stendzenieka līmenis tāds pats kā saimniekam

+30
0
Atbildēt

0

kriksis_ 30.08.2010. 17.07

Un kad pats slesers atvainosies tautai par sasoliitajaam darba vietaam?
a ko ?

+36
-2
Atbildēt

2

    astra_ozo > kriksis_ 30.08.2010. 18.27

    To ko? Neesi lasījusi PLL reklāmas avīzi, kur skaidri un gaiši teikts – ka Šlesers nepilna gada laikā radījis 14 000 darba vietu viesnīcās, restorānos un citās industrijās? :))) Kauns… :(

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    kriksis_ > kriksis_ 30.08.2010. 18.37

    Neticeesi, bet savaas rokaas neesmu tureejusi nevienu PLL reklaamas materiaalu. Ja nu man atminja nevillj tad runa bija par kaut kadaam 50 000 darba vietaam, ne taa ko? :D

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Janis 30.08.2010. 17.04

Lai arī pats neesmu nekāds aristokrāts, tomēr man patīk Poļiščukas graciozā poza.

Pauls jauki nodistancējies – sak, ko tad es, es tikai padomus dodu. :)

+3
-5
Atbildēt

2

    jessdrthomas > Janis 30.08.2010. 18.02

    Pauls mēģina atcerēties: “Kā tur īsti bija ar to Opereti un Jaunetnes teātri?”

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > Janis 30.08.2010. 18.32

    ..vēl jau bija arī tāds prodžekts kā Vernisāža..

    +12
    0
    Atbildēt

    0

martins_kibilds 30.08.2010. 17.03

Nu šī ir ziņa, kuru izlasot ir jāizberzē acis. Hermanis politiski angažēts? Nevīrišķigi uzvedies? Kaut kāds bijušais farcofščiks un dažādos apšaubāmos darījumos iesaistīts tips, kurš karinot makaronus vēlētājiem ir tikcis domē kādam pieprasa atvainoties. Par ko? Man šķiet, ka Šlesers ir zaudējis mēra sajūtu.

+66
-1
Atbildēt

2

    Ārijs > martins_kibilds 30.08.2010. 17.10

    Lai nu ko, bet pārāk spēcīgu saikni ar realitāti Šleseram vēl neviens nav pārmetis!:)

    +27
    -3
    Atbildēt

    0

    aivars_silins > martins_kibilds 31.08.2010. 14.00

    Visu laiku domāju, ko man atgādina Šlesers, nupat sapratu – Šarikovu no Bulgakova romāna “Suņa sirds”, darbošanās stils apmēram tāds pats.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam