Fliks: darbā neņemam pēc nacionālās piederības
21Saistītie raksti
Intervija /
6. novembris
Mums ir laba riska apetīte
Viedoklis /
6. novembris
Personāla vadītājs kā vadības labā roka – stratēģis un starpnieks reizē
Aktuāli /
12. septembris
Žurnāls: Cik pelna valsts kapitālsabiedrību vadītāji?
Komentārs /
11. septembris
Pirmā gada mācības
Komentāri (21)
♣Shaggy♣ 24.08.2010. 10.32
Ziniet, kas, no vienas puses smieklīgākais un no otras labākais, attiecībā uz AirBaltic.
Suņi tik rej, bet karavāna ar maziem līkločiem turpina savu ceļu.
Varu saderēt uz konjaku, ja valstij būtu teikšana AirBaltic operatīvajās lietās un vadības izvēlē, tad šī kompānija sen jau būtu bankrotējusi.
0
Arija Saleda 24.08.2010. 08.41
Vakar tai raidījumā Fliks stāstija, ka 1 000 000 pasažieru rada darba vietas 1000 cilvēkiem, bet kaut kā aizmirsa pieminēt ka igauņiem vai lietuviešiem
Personālatlase, labāk būtu priecājusies, ka bezdarbs tiek samazināts Latvijā, nevis kaimiņvalstīs, citādi nebūs naudas par dot Rīgas satiksmei dotācjas, lai Ušakovs varētu nodrošināt bezmaksas transportu pensionāriem
2
Ziemelnieks > Arija Saleda 24.08.2010. 10.02
Nevajag dzīvot ar domu visu man, man, man!
0
Arija Saleda > Arija Saleda 24.08.2010. 10.30
Nevis man, bet valstij. Es neesmu ne Fliks ne HUB darbinieks
0
v-auto 24.08.2010. 00.53
Ko jūs īdiet, vienas apvienības fanāti? Ja kas saistīts ar Šlosi, tā jānod—š. Viena laba kompānija ( air Baltic) ar spožu vadītāju, kas pat iemācījies latv. val. no laba prāta un cieņas pret valsti, iekarojusi baltijas tirgu, ļauj lidot mums pa lēto, a neviena laba vārda šajā nolicēju portālā nekad, nekad nesagaidīs ( ir protams izņēmumi, kuriem momemtā saliek entos mīnusus). Nožēlojami, netaisnīgi un necienīgi ( pirmkart pret sevi)
P.S. Man bieži iesaka #IR portālā- nepatīk, nelasi. Es ieteikšu nolicējiem- nepatīk, nelido ar airBaltic.
1
archoftriumph > v-auto 24.08.2010. 09.20
tieshi taa – es nelidoju ar airbaltic kopsh uzzinaaju par flika nesameeriigo algu. firmas ziimju paarpirksana veel vairaak stiprina manu apnjemsanos.
0
archoftriumph 23.08.2010. 22.07
p.s. nupat ienaaca praataa ka virsraxts vareetu buut tulkojams arii shaadi: “darbaa nenjemam latvieshus” :)
0
archoftriumph 23.08.2010. 19.39
buutu jauki ja zurnaalisti buutu padomaajushi arii par shii raxta nosaukumu, piem man saprotamaaks buutu “pienjemot darbaa neveerteejam nacionaalo piederiibu” vai “nacionaalaa piederiiba nav kriteerijs izveeloties jaunus darbiniekus”.
0
Ziemelnieks 23.08.2010. 18.30
Nu šajā punktā mums gan vajadzētu saprast, ko patiesībā nozīmē tirgus globalizācija, un PROTAMS, ka tas ir tikai loģiski, ka, lai pastāvētu spēcīga, augoša aviobiznesa kompānija, tad tā nevar apkalpot tikai iekšējo tirgu. Ja uzņēmums skatās ārpus Latvijas tirgus, tad tas ir TIKAI loģiski, ka tiks nolīgti arī ārvalstu darbinieki un speciālisti.
Paradokss, bet, ja paskatāmies arī uz airBaltic nosaukumu, vārds Baltic jau vien nozīmē to, ka aviokompānijas stratēģija acīmredzami ir viss Baltijas tirgus, nevis tikai Latvija…un man prieks ar kādu ātrumu Latvijas aviokompānija airBaltic ieņem kaimiņu gaisa satiksmi, to spējot darīt pat ekonomiskā pagrimuma laikā.
Treškārt, man ir liels prieks, ja kk kaimiņu medijos izskan informācija, ka Latvijas aviokompānija airBaltic Tallinā nodrošina 500 jaunas darba vietas.
Kā saka, “Dots devējam atdodas!” un ticiet man, ja airBaltic augs, tad arī mums pašiem no tā būs tikai labums, nākotnē tas mums nodrošinās ne vienu vien darba vietu.
0
Jānis Dreimanis 23.08.2010. 18.23
Ja AirBaltic ir privāta kompānija bez valsts kapitāla iesaistīšanās – lai viņi ņem darbā kaut ziemeļkorejiešus. Bet viņi pamanās izmantot valsts (Latvijas, nevis visu Baltijas valstu) kapitālu un vienlaikus ignorēt Latvijas intereses.
3
andris_krumins > Jānis Dreimanis 24.08.2010. 10.40
“Tādā gadījumā arī strīdam par “airBaltic” zīmolu nav nekādas jēgas un lidsabiedrību var saukt par “Latvijas aviolīnijām”. – st.c. ļoti laba ideja. Tikai nevis Latvijas aviolīnijas, bet airLV vai airLatvia un zīmolā zaļo krāsu nomainīt ar ķiršsarkano.
Darba vieta LT un EE ir forši, bet tikai tad, kad arī viņu nodokļu maksātāju būs kādus miljonus par tām samaksājuši :))
0
Ilmârs Andersons > Jānis Dreimanis 03.09.2010. 14.13
Nu bet vai tad Tallinkam Rīgas ostā ir tikai Igauņi piemeklēti? Tas, manuprāt ir aprobežoti, kritizēt par to, ka airBaltic strādā arī ārzemnieki, jo (neesmu nekāds ekonomists, utt), ja mēs gribam sev vienu internacionālu, globālu uzņēmumu, tad tajā nedarbosies tikai latvieši! Vai tad Nokia veikalos strādā tikai somi un macintoshu veikalos mums pretī smaida amerikāņi? Nu tad brauc, Reini, uz Igauniju strādāt par stjuartu un apkalpo visus igauņu pasažierus.
0
Jānis Dreimanis > Jānis Dreimanis 07.09.2010. 09.57
OMG, Kristap Kalniņ, Tallink IR privāta kompānija, kas ir kotēta biržā. Vai tiešām ir tik grūti izlasīt, ko es uzrakstīju, pirms atbildēt?
0
raimonds_bossltd 23.08.2010. 18.13
Lai tikai tie nebūtu latvieši un būtu spiesti braukt uz Īriju, lai Šlesers varētu ievazāt sava saprāta brāļus no austrumiem.
1
kkristaps > raimonds_bossltd 23.08.2010. 19.16
Šlesera saprāta brāļi gan drīzāk būs no Āfrikas mūžamežiem …
0