Fliks: darbā neņemam pēc nacionālās piederības • IR.lv

Fliks: darbā neņemam pēc nacionālās piederības

21
Jānis Saliņš, F64

Fliks: Ja jānodarbina tikai latvieši, tad “airBaltic” varam saukt par “Latvijas aviolīnijām"

Ja Latvijā no nacionālās lidsabiedrības "airBaltic" pieprasa personālu pieņemt darbā pēc nacionālās piederības, tad ir arī jāatsakās no visas Baltijas aviokompānijas ieceres un plāniem ieņemt vadošas lidsabiedrības vietu Ziemeļeiropā, aģentūrai LETA norāda kompānijas prezidents Bertolts Fliks.

Jau ziņots, ka pagājušajā nedēļā pēc "airBaltic" stjuartu atlases kampaņas Igaunijā lidsabiedrība un Fliks personīgi saņēma plašu kritiku par it kā nodotām Latvijas interesēm.

"Tādā gadījumā arī strīdam par "airBaltic" zīmolu nav nekādas jēgas un lidsabiedrību var saukt par "Latvijas aviolīnijām". Tiesa, akcionāri nav pieņēmuši lēmumu par šādu stratēģijas maiņu un "airBaltic" turpina attīstību arī Lietuvā un Igaunijā," uzsver Fliks.

Aviokompānija "airBaltic" darbojoties vairāk nekā 30 valstu tirgos un nodarbina profesionāļus no visas pasaules. Lidsabiedrības personāla politika esot piesaistīt profesionālākos speciālistus neatkarīgi no nacionālās piederības, jo darba valoda "airBaltic" ir angļu.

Fliks arī atgādina, ka "airBaltic" pirms 15 gadiem tika dibināta ar mērķi kļūt par vadošo aviokompāniju visās Baltijas valstīs. Vajadzību pēc visas Baltijas kopējas aviokompānijas uzsvēruši arī Baltijas valstu satiksmes ministri, pērn tiekoties Rīgā.

"airBaltic" bāzi Viļņā atvēris jau 2004.gadā. Pēc bāzes atvēršanas Tallinā šī gada jūnijā "airBaltic" esot nostiprinājusies Igaunijā, Latvijā un Lietuvā. Viļņas bāzē lidsabiedrība piesaista lietuviešu pilotus un stjuartes, bet Tallinā – igauņu apkalpes.

Komentāri (21)

Jānis Dreimanis 23.08.2010. 18.23

Ja AirBaltic ir privāta kompānija bez valsts kapitāla iesaistīšanās – lai viņi ņem darbā kaut ziemeļkorejiešus. Bet viņi pamanās izmantot valsts (Latvijas, nevis visu Baltijas valstu) kapitālu un vienlaikus ignorēt Latvijas intereses.

+13
-2
Atbildēt

3

    Jānis Dreimanis > Jānis Dreimanis 07.09.2010. 09.57

    OMG, Kristap Kalniņ, Tallink IR privāta kompānija, kas ir kotēta biržā. Vai tiešām ir tik grūti izlasīt, ko es uzrakstīju, pirms atbildēt?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris_krumins > Jānis Dreimanis 24.08.2010. 10.40

    “Tādā gadījumā arī strīdam par “airBaltic” zīmolu nav nekādas jēgas un lidsabiedrību var saukt par “Latvijas aviolīnijām”. – st.c. ļoti laba ideja. Tikai nevis Latvijas aviolīnijas, bet airLV vai airLatvia un zīmolā zaļo krāsu nomainīt ar ķiršsarkano.
    Darba vieta LT un EE ir forši, bet tikai tad, kad arī viņu nodokļu maksātāju būs kādus miljonus par tām samaksājuši :))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ilmârs Andersons > Jānis Dreimanis 03.09.2010. 14.13

    Nu bet vai tad Tallinkam Rīgas ostā ir tikai Igauņi piemeklēti? Tas, manuprāt ir aprobežoti, kritizēt par to, ka airBaltic strādā arī ārzemnieki, jo (neesmu nekāds ekonomists, utt), ja mēs gribam sev vienu internacionālu, globālu uzņēmumu, tad tajā nedarbosies tikai latvieši! Vai tad Nokia veikalos strādā tikai somi un macintoshu veikalos mums pretī smaida amerikāņi? Nu tad brauc, Reini, uz Igauniju strādāt par stjuartu un apkalpo visus igauņu pasažierus.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 23.08.2010. 18.13

Lai tikai tie nebūtu latvieši un būtu spiesti braukt uz Īriju, lai Šlesers varētu ievazāt sava saprāta brāļus no austrumiem.

+8
0
Atbildēt

1

    kkristaps > raimonds_bossltd 23.08.2010. 19.16

    Šlesera saprāta brāļi gan drīzāk būs no Āfrikas mūžamežiem …

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Arija Saleda 24.08.2010. 08.41

Vakar tai raidījumā Fliks stāstija, ka 1 000 000 pasažieru rada darba vietas 1000 cilvēkiem, bet kaut kā aizmirsa pieminēt ka igauņiem vai lietuviešiem

Personālatlase, labāk būtu priecājusies, ka bezdarbs tiek samazināts Latvijā, nevis kaimiņvalstīs, citādi nebūs naudas par dot Rīgas satiksmei dotācjas, lai Ušakovs varētu nodrošināt bezmaksas transportu pensionāriem

+3
-2
Atbildēt

2

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu