Samazinās gan SC, gan "Vienotības" popularitāte

68

Komentāri (68)

kriksis_ 24.08.2010. 17.28

Shodienas bilde ar skeli tiesas zaalee lika aizdomaaties par 2 lietaam.
1)IR cilveeki, kuri redz kriminaalo kampeeju tiesas zaalee.
2)IR cilveeki, kuri redz cik smuki andris uzvalkaa izskataas. taads cieniijams.

Tie, kuri IR gatavi savu balsi atdot PLL, skiet neko neredz un nedzird. Vai arii negrib neko redzeet un dzirdeet.
Viens tantuks uz ielas teica otrai: “Kad skele bija politikaa nekaadas kriizes nebija” Veletaaju domashanas liimenis ir vnk graujosh patiesiibaa.
Paaris “Aglonas UUDENS akcijas” un PLL droshi var sew pieziimeet reitingos kaa vienu no liderpartijaam.

+1
0
Atbildēt

0

kadrija 24.08.2010. 13.11

Aptaujā taču neviens nejautāja:Par ko jūs grasijāties balsot Jūlijā? Un tiem pašiem cilvēkiem vēlreiz: Par ko balsosiet Augustā? Līdz ar to PP arguments ir gaužām apšaubāms.

0
0
Atbildēt

0

daina_tabuna 24.08.2010. 08.31

Ar katru dienu tuvāk esmu tam, ka vēlēšanās nepiedalīšos. Pirmkārt, arvien mazāk pārliecina divi jēdzīgie spēki, kam ir izredzes iekļūt Saeimā (Vienotība un VL/TB/LNNK). Otrkārt, ar katru mēnesi paliek mazāk optimisma, ka Latvijā kādreiz varēs normāli dzīvot (t.i. esmu sācis meklēt darbu rietumos un iespējams, ka vēlēšanu dienā jau būšu prom).

0
0
Atbildēt

3

    andris902 > daina_tabuna 24.08.2010. 08.51

    …dezertieris???… :)))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > daina_tabuna 24.08.2010. 09.35

    to Dolārs
    Vai atdosi varu PLL čekistiem, zagļiem, komunistiem un pederastiem un NKVD un krimināla Saskaņas centram?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 24.08.2010. 14.51

    Ģimene grib ēst. Banka naudu prasa. Pašam arī ar svaigu gaisu vien nepietiek. Bet cenas kāpj, nodokļi kāpj, jāmaksā arvien vairāk par visu, bet algas tieši otrādi- krītas, jo visiem mazinās pirktspēja. Ja ir risinājums, tad kāpēc man būtu kā tādam mazohistam jāmokās? Tā nav dezertēšana, bet labākas dzīves piespiedu meklēšana. Ja esošā valdība uzskata, ka emigrācija Latvijas problēmas īstermiņā atrisinās, tad es palīdzēšu. Tikai viņi izliekas neredzam, ka ilgtermiņā tas tieši otrādi- sačakarē visu pa nopietnam. Kas mani piespiedīs atgriezties pēc 3- 4 gadiem, kad tur jau būšu iedzīvojies un, iespējams, ģimene arī jau būs tur?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 24.08.2010. 02.50

tas viss tufta, jo tuvaak naak veeleešanu diena jo ļaudis vairaak paardomaa un nemeetaajas ar konkreetiem viedokļiem , kaa arii ne labpraat tos pauž…. otrs , šiis aptaujas neliecina par objektivitaati , paraadot zemo reitingu itkaa celšanos , kaut minimaali , panaak efektu kaa iespeejamu negaidiitu izraavienu veeleešanu rezultaatus skaitot , respektiivi radot iluuziju uzvarai , jebšu prasti izsakoties , taisa ceļu rezultaatu viltošanai…

+1
0
Atbildēt

0

unknown 23.08.2010. 21.51

Vienotibas vajaka vieta ir PR un diemzel, ari profesionalisms. PR cilvekus vini varetu dabut vislabakos,tacu , ja pasi nezinun nesaprot kas ir ‘prieksvelesanu kampana’ un kas ir labs PR, tad nevar sagaidit ari labus profesionalus un kampanu. Pilniga taisniba Freimanim par kampanas neesamibu, un par absoluto impotenci komunikacija. Tas jau butu vienalga, ja vien uz karts nebutu likta sis valsts pastavesana un nakotne. Vienotibai trukst skaidras ideologijas un radosu interesantu priekslikumu valsts attistibai.PLL planota pretkampana septembri vel vairak samazinas tas reitingu.

+1
0
Atbildēt

0

lailabidzane 23.08.2010. 20.56

.
Vienīgo Īsto (VI) nedienas, jeb Kāpēc tā veicas Ļoti Nepareizajiem (LN) un arī Pašiem Nepareizākajiem (PN).

VI patiesais fans (VI pf): LN atkal saka, ka rūtainie nav strīpaini!
VI īstais fans (VI if): Jā, VI pf, tie nelietīgie LN un arī PN dara. Bet to jau viņi tāpēc, ka resursu izmanto.
VI pf: Resursu, resursu, administratīvo! Bandīti tādi!!!
VI attīstītais fans (VI af): Toties VI saka, ka rūtainie IR strīpaini.
VI pf: Jā, VI tā saka gan, tikai ļoti maziem burtiem. Kaut kā pavisam nelabi ar tiem maajiem.
VI if: Tad jau būtu labi, ja VI arī to resursu. Tā pareizi, nevis nepareizi.
VI af: Būtu jau feini to administratīvo. Bet tā pareizi, nevis nepareizi.
VI pf: Pareizi gan! Tikai pareizi!
VI af: Un ja vēl tie VI saprastu to auditoriju. Mērķējamo.

0
-3
Atbildēt

1

    lailabidzane > lailabidzane 23.08.2010. 20.57

    .

    VI if: Nu ja, ne jau if, af un pf, bet to pif-paf. To šaubīgo.
    VI pf; Jā, to šaubīgo, pavisam neattīstīto, un visādi citādi nepareizo!
    VI if: Tā gan, pf, to pašu neattīstītāko! Pif-paf! Ar resursiem. Pareizi administratīvajiem.
    VI if, af un pf /korītī/:
    Re-sur-siem
    Pa-rei-ziem
    Re-sur-siem
    Pa-rei-ziem

    Par svi-trai-niem
    Kas rū-tai-ni
    IR, IR, IR
    IR, IR, IR

    0
    -3
    Atbildēt

    0

mxblack 23.08.2010. 20.41

TVNETā atkal ar lielu nosodījumu bija publicēti V.Dombrovsaka izteikumi par iespējamu 2. pensiju līmeņa pārtraukšanu, vai lielu samzinājumu. Tas atkal ir pamatīgs trumpis “Vienotības” pretiniekiem. Nedrīkst pirmsvēlēšanu laikā izteikt šādus minējumus galvenā lokomotīve. Pie kam gala rezultāts vienmēr ir pavisam cits un daudz pieņemamāks. Kāpēc vajag tā spēlēties ar vēlētāju atbalstu? Mēs taču zinām ko visi gaida. Ir maksimāli jātuvojas tam. Un ne jau ar tukšu runāšanu, bet ar reāliem darbiem. Tā būtu vislabākā reklāma, jo esot pie varas sevi reāli pasniegt ir daudz vienkāršāk. To ir jāizmanto.

+2
0
Atbildēt

0

dro 23.08.2010. 18.59

personalatlase.
Piekrītu Ino, ka SC darbības princips ir TĀDS: Nevis ar vārdiem, BET darbiem!
___________________________
Neko tamlīdzīgu nekad neesmu teicis, manuprāt tādi paši blēži kā pārējie, ko tu centies reklamēt:)

+4
0
Atbildēt

2

    Ziemelnieks > dro 23.08.2010. 21.07

    —> Ino

    Piedod, es domāju, ka tu priecājies, ka tavai sievasmātei arī kādas ekstras no valdības tiek! Domāju, ka tu priecājies kopā ar viņu!

    Es gan priecājos par vecākiem cilvēkiem, kuri tagad var braukt bez maksas.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > dro 23.08.2010. 22.03

    to Personalatlase
    Varētu jau papriecāties, ja saldais pārītis pirms tam nebūtu apzadzis pensionārus, paaugstinot braukšanas maksu. Vari būt droša, ka pēc vēlēšanām biļešu cena būs 60 santīmi, arī pensionāriem.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

ivetao2007 23.08.2010. 18.00

Kas maksā algu tādiem parazītiem kā Fraimanis un citiem pareģiem, politologiem, švaukstiem? Kas? Labāk būtu gājuši kartupeļus rakt. Tad varētu saprast par saņem algu.

+5
0
Atbildēt

0

buchamona 23.08.2010. 17.49

Tāpat viņš atzīmēja, ka Pēdējā partija, kas saskaņā ar aptauju ieguvusi 1,2% vēlētāju atbalstu, atņēmusi šīs balsis “Vienotībai”. “Ir sajūta, ka viņi mēģina strādāt tā paša elektorāta ietvaros,” sacīja Freimanis. +++ kad beidzot sagaidīsim no P. Bankovska komentāru par savu lolojumu – Pēdējo partiju? Taču it kā “Ir”komandā skaitās:) Kāds politisks mērķis ir partijai, kurai nav nekādu izredžu iekļūt Saeimā. Man pagaidām liekas, ka mērķis ir viens – lai arī kā “mazs cinītis”, bet tomēr palīdzēt “sarkanajam kvadrātam” ieripot Saeimā.

+7
-1
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 23.08.2010. 17.37

Jo tālāk no Rīgas, jo jautrākas sarunas.. kā skolēnu sacerējumos atbildes: Lembergs izrādās vārdā Guntis.. Šlesers – Rīgas un Jūrmalas mērs,arhibīskaps arī bija :), Merks- planēta,vai kalns..,un tādā garā.. :)Ja nu Vienotībai šķiet viss tā pašsaprotami- ” mēs labie rietumnieki, un par ko gan citu balsosiet”, tad nu neko-ir garām, cilvēkiem vnk nav info.. Pieņemu,ka arī ar mazāku kā PLL naudu ir reāli uzrunāt cilvēkus.Pagaidām,mans iespaids, tas nenotiek. Kāpēc- nezinu..

+2
0
Atbildēt

0

itommy_ 23.08.2010. 16.27

Dombrovskis jau nu arī varēja izmantot administratīvo resursu. Manās acīs viņš celtos, ja izveidotu grupu strukturālajām reformām, pieaicinot kādu no nozares guru, līdzīgi kā Saimons Anholcs tēlu veidošanā. Un skaļi promotētu šo pasākumu. Lai tas maksā kaut pāris miljonus, bet bez profesionāļa neiztikt. Darītu latvieši paši, bet konsultants norādītu virzienu un neļautu iet šķērsām un iesaistīt svarīgākajos amatos sievas, brūtes, bijušās brūtes, tēvus un klasesbiedrus.

It kā jau esot kaut kādas reformu vadības grupas sanākšanas, ar eglēm un krīgeriem. Bet nu es apšaubu, ka šie ļaudis, kamēr valsts viņiem nav iedevusi vektoru ceļam, spēs ko lietderīgu sadarīt. Ja jau spētu, sen tas būtu izdarīts. Bez gudrām akadēmiskām smadzenēm te būs atkal garām.

+2
-4
Atbildēt

0

photocom 23.08.2010. 16.20

Freimaņisam – ņe silts ņe auksts
cenntraļnij za centr soglasij
reīting nemaz nekŗītt
jo
tolstij janka teļevizārā gaļigi durakk vai runātt nemākk
žurnaļuģi i tā ī šitā a ņe kā
ņe pa ēkānōmiku
ne pa tō kā kās būs vai gāz lētākk būs
tad vēl rigas prazdņik ko ainār dār
dod ņilam piiec lāt
lai konfeti/saldējumm
pērk
un ņeļien iekš telēķāmērām

+7
-1
Atbildēt

0

Evalc 23.08.2010. 16.07

Kārtējā burbuļa pūšana no Freimaņa puses, tā vietā, lai apspriestu, ka ~40% balsstiesīgo nezin par ko atdot savu balsi Saeimas vēlēšanās vai domā vispār tās neapmeklēt, viņš uzsvaru liek uz Pēdējās partijas(1,2%) kāri atņemt balsis Vienotībai (13,6%). Tā saucamie eksperti (kurš vispār nosaka to vai kāda persona ir apveltīta ar eksperta, tas ir līdera, zinātāja viedokli?) kuļ tukšus salmua, jo nekā prātīga sakāma nav, tomēr nevar atļauties to publiski izrādīt.

+11
0
Atbildēt

1

    mary75 > Evalc 23.08.2010. 17.01

    Jā, un par šīm balsīm PLL cīnās daudz veiksmīgāk, kā Vienotība.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

mary75 23.08.2010. 15.40

Nu tas Vienotības PR vispār ārpus katras kritikas, vai tad nevarēja noalgot tur kādu normālu profesionāli, kurš tur vispār ar to nodarbojas, izskatās, ka neviens.
JL par to it kā atbildot Jaunupa draudzene Leiškalna meita.
Izskatās, tur tiešām nav līderis, kas par to visu atbild, vai tad tiešām nesaprot, ka labs PR ir tikpat vērts, cik “labie darbi”, nespēj savākties un izdarīt elementāras lietas?
Iespaids, ka visi aizņemti ar vietu dalīšanu sarakstā.
Uzvedas kā bērnudārzā, laikam, daži iedomājušies, ka ir jau iekšā saeimā un pārliecināti, ka būs valdībā.
Un tā bija arī ar JL – pielaiž elementāras kļūdas un tāpēc zaudē tiem, kas prot sevi pasniegt.

+17
-1
Atbildēt

17

    andrisskrastins > mary75 23.08.2010. 15.44

    Vari pasvītrot argumentu – prot sevi pasniegt? Manurpāt, ne PLL, ne SC neprot sevi pasniegt, skatoties uz nemitīgajām kļūdām laukumā.

    Tas, ka viņi nekad neatzīst kļūdas un viņiem ir noalgoti žurnālistu bari, kas viņus slavina – tā ir drusku cita opera.

    Ja tu izmisīgi meklē izskaidrojumu, kāpēc Vienotībai neiet, meklē latviešu absurdajā psihē, kuri ir gratavi tāpat kā krievu bābas mīlēt savu dārgo – ja jau sit, tad jau mīl.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 23.08.2010. 16.01

    Manurpāt, ne PLL, ne SC neprot sevi pasniegt, skatoties uz nemitīgajām kļūdām laukumā.
    ______________________
    Nu par SC es tā neteiktu. Bezmaksas sabiedriskais transports pensionāriem lielisks gājiens. Mana darba kolēģa sievasmāte jau deklarējusi, ka balsos par SC. Gan jau PLL vēl parādīs kādu zemeņogu reņģēdājiem. Protams, ceru, ka Vienotība “nevienosies ap Dombrovski” kā pagājušajās saeimas vēlēšanās ap Kalnieti /bija tāda reklāma/:):)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 23.08.2010. 16.03

    Mnatrausis. kālab “godīgs nejēga” ir jēdzīgs _______________________________
    Pārfrāzējot, kādēļ mums jādomā, ka dumjš komentētājs ir godīgs?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > mary75 23.08.2010. 16.05

    Ino, tātad tavuprāt Vienotībai ir jāattiecas pret vēlētājiem kā stulbiem un jādala banāni?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > mary75 23.08.2010. 16.07

    Es tā nedomāju, tikai pateicu, ka uz SC banāna uzķērsies ne viens vien:)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > mary75 23.08.2010. 16.10

    Laba atbilde vienotībai, izmantot vai nē Dombrovski. Kaut kā neesmu dzirdējis īpaši skaļu Ušakova lamāšanu, bet sausais atlikums ir kaudze ar pensionāriem, kas noslieksies par labu SC, jo tiks pie bezmaksas transporta.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 23.08.2010. 16.18

    Vienotībai jāpārliecina tie, kas nav izlēmuši, tam jābūt mērķa elektorātam, nevis tiem, kas tāpat jau ir par Vienotību.
    Un priekš tam ir profesionāļi, kas zinātu, kas tur jādara, un kā tas jāpasniedz, es tikai redzu, ka tas darīts netiek.
    Un SC un PLL dara to nekaunīgi un efektīgi – bezmaksas braucieni – pensionāri un to radi, teļpas Poļiščukai – krievvalodīgo balsis, utt.
    Galu galā, varbūt, arī Vienotībai vajadzēja nolaisties, un nedaudz pielietot administratīvo resursu?
    Ja tāda iespēja pastāvētu?
    Nevar būt sterilam, ja pretinieks spēlē negodīgi, JL jau ir mācība, kad viņš pameta valdību principiālu apsvērumu vadīts, un kā beidzās?

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > mary75 23.08.2010. 17.02

    —> Ino

    Piekrītu Ino, ka SC darbības princips ir TĀDS: Nevis ar vārdiem, BET darbiem! Piekrītu, ka bezmaksas sab.tr. ir labs gājiens!

    Un jāteic arī, ka cilvēcīgs, jo viņi atbalsta pensionārus, kuriem pat ar atlaidēm sab.tr. biļete ir dārga :(

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > mary75 23.08.2010. 17.07

    populisms

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > mary75 23.08.2010. 17.14

    Atlaidēm pensionāriem ir jābūt pamatotām un ilgtspējīgām, nevar iedot atlaides un pēc tam ātri noņemt.
    Mans personīgais viedoklis ir, ka bezmaksas transports drīzāk ir jānodrošina skolēniem, jo viņi bezatbildībā var apēst transporta naudu saldējumā vai kolā un pēc tam netikt mājās. Bērniem arī kopumā ir lielāka nepieciešamība pārvietoties ar Sab transportu nekā penisonāriem, jo jāiet uz pulciņiem, sportiem utt., bet viņi jau nav elektorāts!!!
    Pensionāri vairāk vai mazāk pārvietojas maršrutos, mājas, poliklīnika, aptieka, tirdziņš, lielveikals, mazdārziņš kapi.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > mary75 23.08.2010. 17.54

    to Personalatlase
    Vai tad NKVD un krimināla Saskaņas centrs neaplaupīja pensionārus, paaugstinot braukšanas maksu sabiedriskajā transportā?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Valdis Ādamsons > mary75 23.08.2010. 18.53

    “…Piekrītu, ka bezmaksas sab.tr. ir labs gājiens!”
    _____________________________________________________
    To sauc par administratīvā resursa izmantošanu un nekaunību par mūsu nodokļu maksātāju naudu!
    Tev tas patīk?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > mary75 23.08.2010. 18.59

    Man nav žēl pensionāriem! Tāpat viņi neko labu nav redzējuši, visu savu mūžu nodokļus maksājuši, vismaz kaut tādā veidā tiek kāds labums. Tev žēl?


    Vēl man patīk šie divi komentāri:

    “Viņaprāt, vienīgais veids, kā politiķiem sadarboties, ir vispirms vienoties par kopīgas darbības principiem – prioritātēm budžeta sadalē un veidu, kā pie tām nonākt.”

    un

    “Turklāt, viņaprāt, lielāks spiediens gaidāms arī no sabiedrības, jo, ņemot vērā ieilgušo krīzes noslēguma fāzi ne tikai Latvijā, bet arī citās valstīs, tostarp valsti pametušo populārākajos galamērķos – Skandināvijā, Īrijā un Lielbritānijā -, Latvijas iedzīvotājiem vairs nebūs kurp izbraukt, tādēļ iedzīvotāji sāks prasīt no pašu nacionālās valdības rezultātu.”

    ..miniet, kas ir to autors?

    Viņš tāds gurds un lēnīgs, bet dažkārt domā sakarīgi http://www.apollo.lv/portal/news/articles/212220

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    zigis > mary75 23.08.2010. 23.55

    JL visu izdarīja, ko no viņiem prasīja dibinātāji – Dombrovskis 2002.gadā pārlika visu pensiju un valsts naudu Parex bankā.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    zigis > mary75 24.08.2010. 00.15

    Beidzās labi – Repše parādija tautai kā ar trim sievām izaudzināt divus bērnus, bet Belokoņs atpirka jahtu, lai gāzētājam parādi nebūtu lielāki par miljons latiem.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > mary75 24.08.2010. 00.38

    …uzskatīju Jūs kādreiz par sakarīgu cilvēku, bet…nolaišanās līdz cita cilvēka privātās dzīves preperēšanai un…tās jaukšana ar politisko darbību…norāda uz Jūsu straujo degradēšanos….vai arī Jūs iespaido pilnmēness?….
    …jūtaties apmierināts?!…

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 24.08.2010. 07.33

    Kiršteins galīgi nolaidis sevi kanalizācijā.
    Izskatās, uzņemts Lemberga paspārnē ar nosacījumu, ka ieturēs viņa līniju komentāros.
    Tā ka es viņu par sakarīgu cilvēku nekad neuzskatīju, tad nemaz nebrīnos.
    Normāls latviešu “nacionalists”, pārdosies jebkuram, kurš vairāk samaksās.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Uldis Šneiders 23.08.2010. 15.38

Ja lūkojas ideālistiski: Pēdējā partija un Vienotība ir abas Mēness “neredzamās” puses.
Vismaz es PP uztveru ļoti atšķirīgi no V, lai arī 23.08.2010. mani ir VIENA kandidatūra, par ko balsot V.
(8 mēnešu laikā NE-viens nav argumentējis – kālab “godīgs nejēga” ir jēdzīgs…)

+1
-1
Atbildēt

1

    snjuu > Uldis Šneiders 23.08.2010. 16.04

    “8 mēnešu laikā NE-viens nav argumentējis – kālab “godīgs nejēga” ir jēdzīgs…”
    ===
    Ir jau gan, bet varu atkārtot – “godīgs nejēga” ir jēdzīgāks par “negodīgu nejēgu”. :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 23.08.2010. 15.36

“viņiem nav izdevies arī aizpildīt mediju lauku ar saviem notikumiem”

Protams, ne katrai partijai ir sava personīgā televīzija.

+8
-1
Atbildēt

1

    ievuliitis > andrisskrastins 23.08.2010. 16.33

    Štrunts vēl par personīgo, bet, kad sabiedriskā sāk pastiprināti izgaismot vienu komunikācijas kļudas, bet citas pseidosasniegumus celt debesīs, tas ir gan skumji, gan nepieļaujami.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 23.08.2010. 15.30

Nu nu, 0.6 procenti tomēr ir statistiskās kļūdas robežās, turklāt citas aptaujas rāda citu ainu :)

+6
0
Atbildēt

1

    Arija Saleda > andrisskrastins 23.08.2010. 15.39

    jebkurš normāls cilvēks saprot ka tas nav ar trim sigmām dabūts rezultāts, pāris porcentu uz vienu vai otru pusi ir pilnīgi normāli, vajadzētu tā kā trendu vilkt un skatīties.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Aija Neļķe 23.08.2010. 15.26

Kur var aplūkot pilnos šīs aptaujas datus?

+3
-1
Atbildēt

1

    Andris > Aija Neļķe 23.08.2010. 19.33

    Deputāta kandidāts jau sāk dalīt visiem uzdevumus.

    0
    0
    Atbildēt

    0

itommy_ 23.08.2010. 15.22

Izskatās, ka Vienotība visas savas priekšvēlēšanu patronas jau izšāvusi. Bet pienest vietā citas neļauj. Neļauj paši Vienotības līderi, kuri tur drošā attālumā iespējamos konkurentus uz amatiem, ietekmi un slavu pašu apvienībā. Bet tie citi, starp citu, varētu pienest papildus patronas… Jo pašiem līderiem pulveris jau sen kā izbeidzies :-(

+7
-6
Atbildēt

6

    Arija Saleda > itommy_ 23.08.2010. 15.26

    Kur tad Tu esi redzējis kaut vienu patronu no vienotības? Ēlertes grupas pievienošanos? Vai nu resursu trūkums vai arī kaut kāda ģeniāla marketinga ideja, bet vienīgais ko es esmu pamanijis ir Kristovska seja uz zvaigznes sienas.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > itommy_ 23.08.2010. 15.32

    Lūdzu žurnālisti un satistikas rēķinātāji, katru vilnīti lūdzu nekomentējiet kā OMG pasaule gāžas. SC pirms tam ieguva 2%, tagad 2% nost. Drīzāk kļūda apjautājamo izvēlē, nevis dendence. Par Vienotības 0.6 procentiem, kas ir statistikas kļūdas robežās vispār nerunāšu :)

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    marčiks > itommy_ 23.08.2010. 15.34

    Domāju, ka Vienotības galvenā problēma ir ‘ekstrēms politkorektums’, kā to jau pareizi Dombrovskim piedēvēja Aivars Ozoliņš. Viņiem ir pietiekami daudz, ko parādīt, vienkārši trūkst nekaunības, varbūt arī vēriena sevis reklamēšanā.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > itommy_ 23.08.2010. 15.38

    …un pēc pirmā tāda gadījuma atskanētu saukļi, ka Dombrovskis izmanto administratīvo resursu. Un atkal Vienotību sistu un lamātu :)

    Jo latviešiem jau vajag kādu, kurš atbild, lamāt. PLL vairs nav interesanti, tie parāda vidējo pirkstu un aizskrien tālāk Okartes konci klausīties.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > itommy_ 23.08.2010. 15.44

    Ar šādu attieksmi viņi (vienotība), ļauj mūsu zemi un tās ekonomiku iztirgot oļigarhiem un viņiem līdzīgi, tagad politkorekti, pēc vēlēšanām nebūs vainīgi. Gribas teikt – stulbeņu bars. Ja ne tagad, tad kad? Gaidīsim līdz aiziet pēdējais vilcien un tad skriesim pa peronu, jeb tiešām jānoved situācija vismaz līdz ukrainas variantam, kad visi iziet ielās protestēt? Tad jau sāk izskatīties, ka dažiem par trešo republiku ir taisnība, bet cerams ka ne saturiski

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    v-auto > itommy_ 24.08.2010. 01.32

    Ko gan var gaidīt no absolūti netalantīgās Vienotības ar tādu pašu premjeru, kā vien kritizēt citus, slēpjot savu nekompetenci.
    A tādi PECISKI, ar saviem “viedajiem” spriedumiem un stratēģiskajiem paredzējumiem, spēj izsaukt tikai smaidu. nez ko viņi rakstīs pēc 2.oktobra. Laikam jau “stulbais vēlētājs” ir mūžīgs ( tāpat kā Mūžīgais Žīds):):):).
    P.S. Cīnies, cīnies PECISK.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

marčiks 23.08.2010. 15.22

Ja PCTVL atkal iekļūs Saeimā, tas varētu sajaukt kārtis. Lai gan skaidrs, ka, SC, PLL un PCTVL kopā iegūstot >50 krēsliem, mēs par Dombrovska valdību varētu aizmirst un dabūtu vai nu “sarkano kvadrātu” (ar ZZS) vai vienkārši PCTVL atbalstītu SC un PLL mazākuma valdību. Ideāli būtu, ja PCTVL atņemtu max daudz balsis SC, bet neiekļūtu Saeimā, t.i. 4.99% :) Pēdējā partija vispār ir [cenzēts] un man nav saprotama atsevišķu Vienotības pārstāvju mīlināšanās ar PP. Tā ir partija-bezjēga: priekš parodijas par nopietnu, priekš nopietnas partijas par tizlu.

+20
-1
Atbildēt

0

armn 23.08.2010. 15.20

Vienotiibai un taas atbalstiitaajiem veelu aktiivi izmantot so pedeejo meenesi pirms veeleeshanaam!

+8
0
Atbildēt

0

Vaira Tempele 23.08.2010. 15.09

Skaidrs, ka Peedeejaa partija ir PLL radiits triks. Ne velti tur Rolshteins figuree. Doma taada, ka PLL ir ljoti noturiigs un kompakts elektoraats, kas vinjiem garantee tos 5-8% bet paareejiem visiem ir kodols un apkaart rinjkjo visaadi liidz galam neizleemushie. Tad nu Peedeejaa Partija ar savu amizanto piedaavaajumu panjem to apkaartroteejosho nenoteikto masu: pseidointeligjenci, protesta balsotaajus un dalju tos, kas balso ar kaajaam.

+21
-4
Atbildēt

7

    Viktorija Šlisere > Vaira Tempele 23.08.2010. 16.02

    Atklāšu noslēpumu – Pēdējā partija ir mans un pārējo PP dibinātāju un deputātu kandidātu kabatas projekts. Uzzini slepeno informāciju: http://www.draugiem.lv/group/95671/2112052/pedeja-partija/stokenbergs-un-pabriks?backlink=/group/95671/%3Ffilt%3Da%26sort%3Dd%26pg%3D2 ; šeit: http://www.pedejapartija.lv/ un šeit: http://www.facebook.com/#!/pedejapartija?ref=ts
    Un patiesi – mūsu mērķis ir mainīt pašreizējo politisko sistēmu. Lai ikviens vēlētājs domātu ar savu, nevis anonīmu komentētāju galvu.

    +6
    -14
    Atbildēt

    0

    andris902 > Vaira Tempele 23.08.2010. 16.54

    …Mīļā Maija!…
    …no nepareizā gala sāc!…uzbrūc ne tai auditorijai!… -“mūsu mērķis ir mainīt pašreizējo politisko sistēmu”-
    ….vai tas būtu tikpat vieglā garā jāuztver…kā tapa viss Jūsu projekts “Pēdējā Partija”?…jokojot… variet aizspēlēties nepareizā virzienā…šobrīd ir pārāk nopietna situācija,lai paspēlētos un pēc tam raudzītos, kas no tā sanāks….balsu izšķīdināšana situāciju neuzlabos…

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > Vaira Tempele 23.08.2010. 17.13

    …atvainojos par programmas kļūdu… :))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Viktorija Šlisere > Vaira Tempele 23.08.2010. 17.17

    Nevienam neuzbrūku, tāpat kā nesaprotu šo pārspīlēto “būt vai nebūt” nostāju. Daudzas lietas var darīt arī bez sarauktas rūpju rievas pierē – vai veselīga humora piešprice politikai ir noziegums? PP pievienojos, jo man nebija, par ko balsot – diemžēl neviena no jau eksistējošām partijām neiestājas/ nerunā par lietām, kas man šķiet svarīgas. Apnika gaidīt uz citiem, sāku rīkoties pati. Vai tā būtu balsu atņemšana? Kam? Vai, tavuprāt, man būtu jāsamierinās un klusi jāiet nobalsot par “mazāko ļaunumu”? Vienreiz tā izdarīju, vīlos. Kā tad paliek ar demokrātiju – vai atkal esam atgriezušies pie viena vienīga “pareizā” viedokļa?

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    andris902 > Vaira Tempele 23.08.2010. 17.42

    ….vai politika būtu tā vieta, kur ar humoru izpausties?…ja ar humoru pieiet nopietnām lietām…piedod, tādi pavieglie prāti jau šobrīd sēž Saeimā!…Jūsu programmas tapšana un ideju paušana…izskatās pēc skolas laika spēlītes, kur katrs uz lapiņas uzraksta vienu teikumu…noloca un atdod nākošajam…beigās sanāk varens teksts…par ko pajautroties!…vieglo žanru Jūs varētu izpaust Operetes teātrī – panākumi garantēti!…
    …gribēji izpausties?…kas Tev liedza ar savu ideju doties pie tās partijas cilvēkiem…kuriem ir ko teikt?…tikai nesaki, ka Tu tādu nevienu neredzi!…vai nav tā, ka baidies…ka Tavu ideju varētu pārņemt kāds cits?…vai nelien ārā tā egoisma āža kāja – mana ideja, es..es..tikai es?…ja gribi strādāt Latvijas labā…to var izdarīt tagad un tūlīt…nevis reizi pa 4 gadiem….

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Viktorija Šlisere > Vaira Tempele 23.08.2010. 18.54

    Kā reizi tie, kas sēž Saeimā un kandidē atkal, to dara pārspīlētā nopietnībā. Bez jebkādas jautrības, ar rūpju rievu sejā un saukli – ja tu neesi ar mums,tu esi pret mums. Dzīvē viss nav tikai melns un balts, un nav tāda mistiska spēka, kas apvienos visas “labās” idejas. Tieši tādēļ politika LV joprojām ir nevis uzskatu, ideju un viedokļu cīņa, bet gan latviešu – krievu, Rietumu – Austrumu, ļaunā un labā riņķa dancis.
    PP loģiski politiskais traktāts nav iestērķelēta un glīti iepakota prece, ko var ērti un lēti iebarot “vidējam vēlētājam”, lai kas viņš arī nebūtu. Tās ir dzīvu, domājošu cilvēku idejas – jā, varbūt papildināmas, precizējamas, toties jēgpilnas un pārdomas raisošas.
    Un – gluži personīgi – Latvijas labā es strādāju visu savu apzinīgo darba laiku, nevis reizi pa 4 gadiem. Mana dzīve ar vēlēšanām nebeigsies – neesmu tāda fatāliste. ;)

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > Vaira Tempele 24.08.2010. 07.25

    Es piekrītu mīlamaija – nu nav nevienam jādomā tikai par to, lai neatņemtu balsis “vienīgajiem labajiem”, jebkuram ir tiesības izveidot partiju un piedalīties politiskā dzīvē, kārtējā drāma uz līdzenas vietas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam