Fliks nesola drīzumā atdot atpakaļ “airBaltic” preču zīmes

134

Komentāri (134)

Elita Ļabe 10.08.2010. 22.09

“kļūda komunikācijā”, šis ir vislabākais :))))

+1
0
Atbildēt

0

varrvara 10.08.2010. 19.25

Gerhards Delfos taisnojas, ka neko neesot zinājis un tas tad, apmēram, ir tā, ka aizsardzības ministrs nezinātu, ka kāds no ģenerāļiem uzsācis karu ar kādu no kaimiņvalstīm!
Ministram nekavējoties jāatkāpjas un padomes locekļi jānodod tiesai! Zīmols jāatjauno.

+4
0
Atbildēt

0

Grafs 10.08.2010. 17.30

Test

0
0
Atbildēt

0

astra_ozo 10.08.2010. 16.45

Kāpēc Airbalticā jau nesēž KNAB darbinieki un neveic kratīšanu bertolda II kabinetā? Viss stāsts stipri ož pēc korupcijas. Valsts amatpersona, valsts uzņēmuma vadītājs no vienas puses un šis pats cilvēks kā privātfirmas īpašnieks no otras puses. Skaidrs un nepārprotams interešu konflikts! Nevar būt, ka Te nav redzams likuma pārkāpums?

+4
0
Atbildēt

0

FaLcoN 10.08.2010. 14.57

Mr. Fix ir elementā, pat fotogrāfijā smaidiņš uz goda.

0
0
Atbildēt

0

skola 10.08.2010. 14.52

Ir skaidrs, ka Bertoldiņš gaida, kad patiesais naudas devējs un viņa saimnieks uzvarēs vēlēšanās, kas nozīmētu, ka “ļaunais Valdis un Artis”, kuri pamanīja šo afēru, varēs iet ieskrieties. Toties Bertoldiņš varēs turpināt bīdīt savas lietas duetā ar Atslēdznieku.

Secinājumam ir jābūt vienam – gan Fliks, gan Gerhards būtu jāpadzen un jāsāk izmeklēt viņu darbība, gan par līdzekļu izcelsmi, gan pieņemtajiem lēmumiem. Esmu pārliecināts, ka parādītos ļoti daudz nesmukumu! Protams daudzi uzreiz sāks kliegt par to, ka tiek grauts plaukstošs uzņēmums, bet tas ir no tās pašas sērijas “viņš ir labs cilvēks, tas nekas, ka zaglis” – Latvijai ir jāattīras no visādiem blēžiem un mahinātoriem, kas šo valsti un ticību tai ir gandrīz pilnībā sagrāvuši!

+7
0
Atbildēt

0

astra_ozo 10.08.2010. 14.06

atcerēsimies, ka Flikucis jau ņirdza mums acīs skatīdamies, kad ilgstoši neiesniedza amatpersonas deklarāciju un visi iekš FM un VID tikai blisināja acis, un sūtīja 101. un beidzamo, bet ļoooti stingro brīdinājumu.

+5
0
Atbildēt

0

ievuliitis 10.08.2010. 14.05

Kas notika ar Ilmāru Razumovski un Žan-Šarlu Korsaku, kas AB padomē vienlaicīgi pārstāvēja gan valsts, gan Flika kantora intereses? Cik saprotu pārējie padomes locekļi ir atsaukti, bet šie?

+5
0
Atbildēt

0

Jānis Blumbergs 10.08.2010. 14.00

kā var nopirkt zīmolu atsevišķi? Ja tas paliek pie kompānijas, tad tā ir investīcija ar grūti definējamām robežām, bet ja likumi un noteikumi ļauj zīmlu pārdot tālāk konkurentiem, tad kāds var padomāt to no Flika nopirkt, lai ‘dzēstu’ ;)

+2
0
Atbildēt

0

markonimarkoni 10.08.2010. 13.51

Caur un caur afērisks darījums. Gan pēc būtības, gan pēc valodām, kas izskan no atbildīgo personu puses.
Ja airBaltic, bija nepieciešams finansiāls atbalsts, tad to var noformēt kaut vai kā aizdevumu par ķīlu liekot kaut vai tos pašus zīmolus.
Bet šāds pārdošanas darījums!?
Drīzāk izskatās pēc prakses, kāda tiek pielietota starp mantiniekiem darījumos ar īpašumiem – uz īpašumu tiek noslēgts pirkuma līgums, lai pārējos mantiniekus izslēgtu no tiesībām pretendēt uz to.

+4
0
Atbildēt

0

guna 10.08.2010. 13.39

Veikli izstrādāts gājiens un izvēlēts atbilstošs laiks, no Flika puses. Ministrs ir ielikts stūrī un tiek šantažēts. Ja ministrs tagad gribētu atbrīvot Fliku no ieņemamā amata, tad būtu lielas problēmas šajā situācijā. Zīmola līgums juridiski ir spēkā. Tas abām pusēm nav anolēts. Vēl vairāk, kā apgalvo Fliks, tas ir darbībā,jo pārskaitīta kaut kāda summa latu valstij. Ja “AirBaltic”, ka valsts uzņēmums gribētu izmantot šo zīmolu, tad valstij pēc nosacījumiem līgumā, būtu ik gadu jāpārskaita vairāki miljoni latu Flika privātajai firmai, par zīmola “AirBaltic” izmantošanu.Es gaidu no ministra ļoti detalizētu publisku skaidrojumu par šo afēru.

+4
0
Atbildēt

1

    andrisskrastins > guna 10.08.2010. 13.46

    Cik AirBaltic kā uzņēmums ir saņēmusi no Flika – to varēs pārbaudīt tikai tad, kad tur ieradīsies VK Sudrabas vadīta auditoru komanda. Līdz tam atļaušos uzskatīt Fliku par vienkāršu noziedznieku, kura teiktajam vienkārši nevar ticēt.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 10.08.2010. 13.37

Fliks iziet uz to, ka airBaltic valsts daļas kļūs mazāk vērtīgas un, kad valsts gribēs pārdot, tad par kapeikām pārņems, jo likums nosaka to, ka pārējiem akcionāriem ir pirmpirkuma tiesības:
1) airBaltic vadības startēģija ir “gāze grīdā”, kas prasa nemitīgus ieguldījumus pamatkapitālā;
2) jau ar grūtībām iepriekšējā reizē valdība piešķīra papildus līdzekļus (pat neņemot vērā preču zīmes naudas dzenāšanu no vien uzņēmuma uz otru);
3) nākamajā reizē, kad tiks prasīti ieguldījumi, valdībai fiziski nebūs līdzekļu un Fliks par aktīvu vērtību būs gatavs nopirkt uzņēmumu
4) pēc 100% pārņemšanas Fliks pāries uz airBaltic rentabilitātes stratēģiju un nākamos gadus vienkāršu izņems dividendēs miljonus, ko tiklab varētu iekasēt valsts budžetā jau tagad, vairāk koncentrējoties uz peļņas normu nevis apgrozījuma pieaugumu

+10
0
Atbildēt

10

    andrisskrastins > Una Grinberga 10.08.2010. 13.48

    Šis izklausās šausminoši ticami. Vēl viena Šlesera sakārtošanas shēma. Un joprojām ir cilvēki, kas ir gatavi balsot par viņu.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Una Grinberga 10.08.2010. 13.56

    .
    Šis izskatās kā no mācību grāmatas pārrakstīts. ;)))
    Viena nianse.
    Ir tomēr sajūta (uzsveru – sajūta!), ka naudas ta Flikam nav. Tāpēc tā spēle ir ar ļoti augstu “adrenalīna normu”.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > Una Grinberga 10.08.2010. 14.01

    Nu vispirms jau jāsaprot kas patiesībā ir Fliks un cik to fliku tur ir:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Una Grinberga 10.08.2010. 14.07

    .
    Vientuļš viņš nav! ;)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 10.08.2010. 14.09

    Flikam (tas, kas izskatās pēc Flika :)) naudas ta nav, bet tiem citiem Flikiem ir gana daudz. Esmu pret privātas informācijas publiskošanu, bet tiesībsargājošās iestādes varētu piem. pārbaudīt Ineses Šleseres bankas kontus, vai gadījumā tur nav kādi pāris miljoni depozītā nolikti tāpat kā “biznesmenim” Anrijam Lembergam.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Una Grinberga 10.08.2010. 14.15

    .
    Dotajā gadījumā pāris miljoni IR par īsu. Stipri par īsu. To nu tā kā vajadzētu saprast…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 10.08.2010. 14.17

    Tie ir tikai ikdienas tēriņiem :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Una Grinberga 10.08.2010. 14.24

    .
    Ak, tā?!
    Tad kāda kopsakarība ar doto gadījumu?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 10.08.2010. 14.28

    Erkils Puaro Tev ieteiktu kustināt pelēkās šūniņas, lai rastu kopsakarības :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Una Grinberga 10.08.2010. 14.36

    .
    Tā jau IR – ne visi tikai kriminālromānu kategorijās domā… ;)))

    0
    0
    Atbildēt

    0

supervalters 10.08.2010. 13.30

“Gerhards taisnojās, ka ir ticies ar Fliku un konceptuāli tika pārrunāts, kā “sakārtot preču zīmju jautājumu”, taču par pārdošanu Flika uzņēmumam viņš neesoit zinājis”

Šis būtu tik smieklīgi, ja nebūtu tik skumīgi. Preču zīmju jautājums, protams, bija jāsakārto. Jo kur gan kārtība, ja airBaltic zīmols pieder pašam airBaltic. Turklāt konceptuāli pārrunāts tieši šis “sakārtošanas” un nevis uzņēmuma likviditātes jautājums. Un kādas bija citas idejas šī sāpīgā preču zīmju jautājuma sakārtošanā, ja doma par pārdošanu Flikam nemanīta paslīdējusi garām?

+2
0
Atbildēt

0

andrisskrastins 10.08.2010. 13.15

Vispirms te ir jāskata konteksts. Fliks cenšās iestāstīt, ka ministrs zināja par darījumu. Taču šobrīd viņam bez pierādījumiem (piemēram, vīzētam nodoma dokumentam, oficiālajai sarakstei starp ministru un padomi, vai ministru un uzņēmumu) var tikpat ticēt cik Gerhardam. Turklāt zinot, kam kalpo Fliks, drīzāk ticēšu Gerhardam (cik nu daudz vispār var ticēt).

Par Flika komentāru par to, ka atdos zīmolus tad, kad uzlabosies airBaltic ekonomiskie rādītāji – ir ļoti vāji slēpta šantāža. Gerhardam ir vienkārši vai nu jāatlaiž Fliks, vai arī jāatkāpjas pašam. Abi varianti nevar būt vienkārši.

+10
0
Atbildēt

2

dro 10.08.2010. 13.14

Ko šajā valstī var skaidri zināt, ja kampēji nepārtraukti duļķo ūdeni. Liekas, ka AirBaltic situācija nav no spīdošākajām, bet kas bez Flika un vēl dažiem to var zināt? Pirms gadiem 6 Rīgas Dome atdeva Merkam Skanstes ielas zemes par hokejhalli, lai neizgāztos ar pasaules čempionātu. Vēl pirms halle tika uzbūvēta, nepārtraukti MM tika borēts, ka halle būs nerentabla, ka no tās pēc iespējas ātrāk jātiek vaļā. Izrādījās, ka halles noslogojums tik blīvs, ka pat KHL spēles dažreiz jārīko Liepājā.

+6
0
Atbildēt

1

    Ziemelnieks > dro 10.08.2010. 14.11

    Kā kulaks uz acs par to halles lietu!!!

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

dro 10.08.2010. 13.03

Kārtēja bilde no galerijas Fortūnas džentelmeņi vārtu rūmē.

+2
0
Atbildēt

0

helis 10.08.2010. 12.48

Mahinācijas “Par “labu” Latviju” stilā…

+5
-1
Atbildēt

0

astra_ozo 10.08.2010. 11.23

Ceru, ka Dombrovskis saņemsies un pieņems lēmumu par Flika atrašanos AB vadībā. Nu cik tad var ņirgāties par mūsu valsti!

+1
0
Atbildēt

2

    Tane-Dane > astra_ozo 10.08.2010. 13.49

    Neceri, jo tas Flika pirkums jau patiesībā ir apdrošināšanas polise tam lai viņu nevarētu patriekt.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > astra_ozo 10.08.2010. 14.00

    Es jau neceru, drīzāk ironizēju.
    Bet skumji, protams, ka nespējam savaldīt šos uzpūtīgos afēristus

    +1
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 10.08.2010. 10.38

Par pašu zīmola pārdošanas faktu. Es nezinu – kas tie bija par argumentiem, kuri spieda šādu soli spert – kaut kāda īslaicīga bezizeja, jeb kārtējais “veikals” :) Ne man spriest par lietām, kuras nepārzinu.
Mani tracina cits kas. Mūžīgā muļļāšanās, tāda kā “aprāta bērna” reakcija no amatpersonām brīžos, kad skaidri un gaiši jāraksturo situācija, kurā kaut kas ir noticis, jeb nekas nav noticis, jo tikai tā liekas, ka ir kaut kas noticis :) Un rezultāts šādai “murmulēšanai zem deguna” ir sajūta, ka ik uz soļa LV notiek tikai nelietības.

+4
0
Atbildēt

2

    Tane-Dane > buchamona 10.08.2010. 10.48

    To sauc par godīgu politiku. Nevar visu tikai sev. IR jāpadalās.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 10.08.2010. 11.12

    Ne jau vienmēr ir šāda “padalīšanās”,piemēram, “Naglas kratīšanas” gadījumā Iekšlietu ministrei – pagāja vismaz diena, kamēr viņa spēja precīzi noformulēt, kas ir noticis. Tagad Gerhards – kaut ko ir dzirdējis, bet visu līdz galam tomēr nav dzirdējis :). Un tauta “šūmējas” visa šī rezultā. Vēl jau ir bijušas līdzīgas situācījas,droši vien, kas to visu vairs var atcerēties :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Ilva 10.08.2010. 10.25

Man principā ir jautājums – ja jau zīmols bija jāpārdod tādā veidā tāpēc, lai uzlabotu finanšu situāciju airBaltic, tad kāda mārrutka pēc nauda nav ieskaitīta airBaltic kontā?

Kur, ja ticam airFlick tā bija nepieciešama …

+4
0
Atbildēt

0

Tane-Dane 10.08.2010. 10.21

“airBaltic” zīmolu saņems atpakaļ, kad uzlabosies uzņēmuma finanšu situācija, norāda Fliks, bet ja neuzlabosies, tad Fliks nopirks “airBaltic”. Šķiet, ka kaut kā tā tas jālasa.

+5
0
Atbildēt

2

    Ziemelnieks > Tane-Dane 10.08.2010. 10.31

    Faktiski un teorētiski Fliks nevar nopirkt savu uzņēmumu, kurš JAU pieder VIŅAM :)))))))))))

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > Tane-Dane 10.08.2010. 10.39

    Formalitātes jānokārto, kā rietumos pieņemts.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ziemelnieks 10.08.2010. 10.01

Es jau iepriekš teicu, ka Fliks nopērkot zīmolu grib TIKAI investēt savā uzņēmumā – airBalticā!

+1
-6
Atbildēt

31

    Elīna Barkovska > Ziemelnieks 10.08.2010. 10.09

    Labāk nesaki neko:)

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ziemelnieks 10.08.2010. 10.14

    Klau jaunkundz – es saprotu ,ka ārā ir karsts , bet nu varbūt ieej vēsā dušā.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > Ziemelnieks 10.08.2010. 10.28

    Baidos, ka duša šai nepalīdzēs:)

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 10.08.2010. 10.29

    No rīta jau biju :) Kas strādās manā vietā, ja visu laiku dušā sēdēšu :) Es tā nevaru darīt!

    Nu Latvijā NAV VISI zagļi! Mums patīk visiem spriest, laikam, pēc sava ģīmja un līdzības :D

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > Ziemelnieks 10.08.2010. 10.41

    Esmu pāris reizes saskāries ar personālatlases darbiniekiem, un katru reizi pārliecinājos, ka viņi uzdod jautājumus un runā par lietām, kurās pašiem sajēga nekāda, bet pēc tam izdara secinājumus pakārtotus savām prāta spējām.

    Lasot Jūsu komentārus sāk likties, ka tas ir profesionālais sindroms.:)

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    guna_sniedzina > Ziemelnieks 10.08.2010. 10.49

    Vai Jus sorit atkal … to pasu pipejat?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > Ziemelnieks 10.08.2010. 10.59

    pēc personālatlases jautājuma par to, kas strādās viņas vietā, ja viņa visu laiku būs dušā, var secināt, ka viņas pamatdarbs ir komentu rakstīšana,jo izskatās, ka personu ko atlasīt nav visai daudz spriežot pēc ģenerēto komentu skaita un biežuma. Skaits un biežums gan pamatīgi disonē ar kvalitāti:D

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 10.08.2010. 11.00

    Pirmkārt, es neesmu personāla atlases speciāliste, ar personāla atlasi nodarbojas citi darbinieki Mūsu uzņēmumā. Esmu PR un Mārketinga speciāliste.

    Otrkārt, es nesaprotu, kāpēc Jūs tik ļoti nosodāt cilvēku TIKAI par viedokli?

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > Ziemelnieks 10.08.2010. 11.18

    Es nenosodu Jūs par viedokli, bet par viedokļa seklumu. Jūs runājat par lietām tā, it kā pēdējos 10 gadus dzīvotu Kanādā ( piem.) Visiem sen zināmas lietas pasniedziet kā jaunu patiesību. Skaļi saukļi, kuriem nav nekāda seguma.

    Kā sieviete Jūs man patīkat, bet mūsu izvarotās valsts politisko procesu redzējumam lieku 2:)
    Nekā personīga

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > Ziemelnieks 10.08.2010. 11.21

    :) viņiem pietiek ar CV ātru apskati:)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 10.08.2010. 11.21

    Ziniet, tad būtu priecājies, ka Jūsu skatījums NAV SEKLS!! Nevar taču visi būt TIK apdāvināti kā JŪS!!!

    Un kāpēc JŪS TIK ĻOTI NONICINĀT SEKLUS CILVĒKUS? Dažkārt seklos viedokļos ir daudz vairāk patiesības, nekā apdāvinātos :))))

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > Ziemelnieks 10.08.2010. 11.22

    ūja ūja..nosodīt ir pārāk smagi teikts..es savas piezīmes apzīmētu tikai kā visnotaļ saudzīgu kritiku un nevis par viedokli bet drīzāk jau tā trūkumu..,

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 10.08.2010. 11.25

    Labi, tad mini, lūdzu, kaut vienu vietu, kur bija tā trūkums?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > Ziemelnieks 10.08.2010. 11.25

    Ar Jums kā tajā anekdotē- sieva no rīta izbalina matus, bet vakarā sarīko skandālu no kurienes gultā brūni!:)

    Lai Jums veicas, centīšos vairs Jūs nenonicināt!:)

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 10.08.2010. 11.27

    Nē, man labprāt gribās, lai Jūs turpināt to darīt, tikai, lūdzu, nākamreiz pamatojot ar reāliem piemēriem un faktiem. Ieliec citātu, kas TEV tieši likās sekls no maniem komentāriem utt.

    ZINI, es no kritikas nebaidos, bet galvenais, lai tā ir konstruktīva!

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > Ziemelnieks 10.08.2010. 13.15

    Varbūt, ka tev mati jāpārkrāso?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 10.08.2010. 13.18

    Vai matu krāsa kaut ko maina? :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ziemelnieks 10.08.2010. 13.39

    Tev taisnība, PA, tavā gadījumā tas ir bezcerīgi.:(

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 10.08.2010. 13.52

    Paldies par līdzjūtību :)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > Ziemelnieks 10.08.2010. 13.59

    Ja nelīdzēs, tad neskādēs…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 10.08.2010. 14.01

    Man nauda nemētājas :) Ja sponsorēsi, tad varam vienoties :)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Ziemelnieks 10.08.2010. 14.05

    > Personālatlasei.
    Nu kā var tik uzbāzīgi piesārņot komentāru sadaļu ar patiešām sekliem spriedelējumiem?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 10.08.2010. 14.13

    Tiešām žēl, ka Tev nav tādas iespējas tos izdzēst!

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 10.08.2010. 14.32

    Nevaru turpināt savus tiešos darba pienākumos tomēr nepasakot ŠO:

    JOX, jo demokrātiskā valstī drīkst pastāvēt VĀRDA brīvībā.

    Man tikai ir žēl, ka cilvēki, kuri domā citādāk UZREIZ nozīme, ka domā nepareizi!! Nu neesmu es augusi pēc PSRS standartiem :)

    Lai JUMS izdodas!!!!

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ziemelnieks 10.08.2010. 14.46

    Personālatlase – ja arī neesi augusi pēc PSRS standartiem, tad manuprāt Tev vismaz Iljiča dēls ir onkulis.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Ziemelnieks 10.08.2010. 15.44

    >PA Nu nav jau te runa par to, ka nevar citādāk domāt, runa ir par ko citu. Bet to vienam otram ir grūti saprast.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dzintarz > Ziemelnieks 11.08.2010. 11.20

    Ak Dievs augstais, kāds tupums.
    Ilzīte ar divām au(k)stākajām izglītībām..
    Atlasa personālu TPJO birojam.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 11.08.2010. 18.32

    Bez dzēlīgām piezīmēm nemākam iztikt :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Ziemelnieks 12.08.2010. 10.41

    Pati uzprasies.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Ziemelnieks 12.08.2010. 10.42

    >Pelēkajam Vilkam
    O, tad tas daudz ko izskaidro par līmenīti…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 12.08.2010. 11.16

    Labi, labi…dzīvosim redzēsim!

    Kas kuru apčakarēs – Fliks Valsti, vai Valsts Fliku! Tikai ņemam vērā, ka ne vienmēr velns ir tik melns kā viņu mālē!!!

    0
    0
    Atbildēt

    0

lailabidzane 10.08.2010. 10.00

.
Viskategoriskākos spriedumus izsaka vislielākie neprašas, savulaik pauda kāds klasiķis.
Saziņas līdzekļi publikai veiksmīgi ir iebarojuši domu, ka pārdot zīmolu ir slikti. Ārprātīgi slikti. Informācija, ka tas bija paņēmiens (neordinārs paņēmiens) kā atrisināt uzņēmuma likviditātes rādītājus paliek dziļā ēnā. Tāpat par nebūtisku padara faktu, ka darījuma cena atbilst starptautiski auditētajai zīmola vērtībai. Jā, Fliks gudri sabalansē BAS riskus un ieguvumus. Daudz gudrāk, nekā aB darbību, kura noveda pie nepieciešamības veikt darījumu ar zīmolu. Tas arī ir īstais jautājums, kuru būtu jāuzdod Flikam – kāpēc līdz šādai operācijai aB nonāca?

0
-6
Atbildēt

9

    lailabidzane > lailabidzane 10.08.2010. 10.00

    .
    Bet “čemodāniņš” izrādījās ne tikai ar dubult, bet gan trīskāršām sieniņām!
    Sašūmētā tauta nupat tiek uzturēta karsta ar zināja/nezināja, pateica/nepateica tēmām. Un kāpēc ne, ja situācijā tā pagriezusies?
    Secinājumi.
    Fliks rīkojas gudrāk nekā ministrs un visa valdība kopumā. Un nepārtraukti spēj prognozēt vienu gājienu tālāk, atšķirībā no politiķiem.
    Vai tikai ieinteresētība pie vainas? Vai arī pelēkās vielas resursi atšķirīgi?

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > lailabidzane 10.08.2010. 10.06

    Vienreiz es tev piekrītu.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > lailabidzane 10.08.2010. 10.33

    PROTAMS :)) Jo viņš domā sistemātiski un ilgtermiņā, atšķirībā no mūsu valdības, kura domā īstermiņā un BEZ jebkādas sistēmas un PAMATA!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 10.08.2010. 10.39

    .
    Bērnībā man patika kāda rotaļlieta. Kaleidoskops.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 10.08.2010. 10.54

    .
    Var jau būt, ka esi labi informēts.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Anda Burve-Rozīte > lailabidzane 10.08.2010. 18.58

    Man ir cits jautajums: kadel jauzlabo uznemuma likviditate, ja tas perno gadu pabeidza ar 14 milj latu provizorisko pelnu (kas izradijas 10,6 mio pec nodokliem) un to izzinoja jau janvari? (darijums it ka notika menesi pirms tam). Vai ari pelnas nebija un sajos 10 mio ir ieskaititi 9,1 par zimolu, turklat priekslaikus, jo samaksati tikai 3,6? Turklat tas, kapec airBaltic nonaca lidz it ka likviditates injekcijai tik veiksmiga gada, butu jaatbild uznemuma vaditajam Bertoltam Flikam, kas cita starpa ari vienigais zimola pirceja akcionars. Vai ari jums ir zinams par 2iem Flikiem?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 10.08.2010. 22.14

    .
    Tā īsti nezinu, Sanita Je, ar ko sākt.
    1. Ir skaidrs, ka zīmola pārdošana pati par sevi nav ne laba, ne slikta. Tiesa, tas nav pārāk ordinārs risinājums jebkurā kontekstā.
    2.Ieskatu par uzņēmuma darbību var gūt no bilances, peļņas vai zaudējumu aprēķina un naudas plūsmas analīzes. Pieminētais darījums katrā no pieminētajiem finansu instrumentiem atspoguļojas atšķirīgi.
    3. Nezinot darījuma noteikumus un izpildes/neizpildes hronoloģiju izdarīt konkretizējošu spriedumus nav iespējams.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 10.08.2010. 22.16

    .
    4. Paliek jautājums par aB vadības stratēģiju un taktiku, kura noveda pie nepieciešamības uzlabot likviditāti. Tas ir neapšaubāmi būtiskāks, kā jautājums par zīmola pārdošanu.
    4.1. Likviditāte var būt limitējošs rādītājs, piesaistot svešu naudu biznesa plānu realizēšanai.
    4.2. Problēmas ar likviditāti varēja radīt pārāk ekstensīva attīstība.
    4.3. Problēmas varēja radīt neprecīza apgrozījuma pieauguma prognoze.
    4.4. Vai dažādas augstāk minēto, kā arī neminētu faktoru kombinācijas.
    5. Par Fliku. Visticamāk, ka tā ir viena fiziska persona, kura darbojas kā dažādu juridisko personu “galvenās smadzenes”. Morāli sarežģīta situācija.

    Bet tas viņam netraucē “apspēlēt” ministru un valdību kopumā…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 10.08.2010. 22.18

    .
    P.S.
    Atvainojos, ka tā pa prasto.
    Ne ekonomiku, ne finanses, ne uzņēmumu vadību studēt nav nācies…

    0
    0
    Atbildēt

    0

guna_sniedzina 10.08.2010. 09.54

“airBaltic” zīmolu saņems atpakaļ, kad uzlabosies uzņēmuma finanšu situācija, norāda Fliks

=

Vai tas nozime, ka kad airBaltic bus ” labakie finansu rezultati”, tad zimola cena *protams* pieaugs, un tas tiks atpirkts no Flika ar parvu uzcenijumu? Un Fliks paltis rokas un teiks, nu ja, zem manas vadibas zimola cena ir pieaugusi, varam uztaisit *tirgus cenas novertejumu* Luk, kur ir ta motivacija!

Un, ar darijumu, kuram nav ekonomiskas butibas ta teikt *gramatvedibas rezultatu uzlabosanai* = acis aizmalesani – kam tie labaki garmatvedibas rezultati ir vajadzigi? Via tad airBaltic bankas kreditoriem, kuru jau ta nav, un ja pat butu, tiem tadas pasakas neiebaros. Man domat, tapec ka Flika bonuss ir atkarigs no airBaltic finansu raditajiem, proti, jo lielaka uznemuma pelna, jo lielaka izmaksajama Flikam atalagojuma summa!

Un garmatvedibas datu uzlabosana sada stila ir so datu merktieciga sagrozisana, un saja gadijuma kvalificejama ka krapsana, tatad ir kriminali sodama!

+8
0
Atbildēt

0

putekliic 10.08.2010. 09.38

Jā, spriežot pēc Filka rekacijas, Gerhards viņu tomēr ir uzmetis. Vismaz uz pašreizējo brīdi. Visticamāk partija, kuru ministrs pārstāv, palūdza. Vēlēšanas taču ir pavisma tuvu. Tai pat laikā neticu, ka Fliks līdz ar to rimsies, šī vīriņa spējas caursist savas privātās vajadzības nedrīkst novērtēt par zemu.

+3
0
Atbildēt

3

    garausiitis > putekliic 10.08.2010. 09.49

    Atcerās no kurienes aug Flika kājas!

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Pēterītis > putekliic 10.08.2010. 09.55

    Ne Gerhards, bet Šlesers ir Fliku uzmetis, nespēdams saglabāt ministra vietu līdz afēras beigām. Gerhards nevarēja uzmest, jo maz ticams, ka bija afēras dalībnieks. Pārāk bailīgs.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > putekliic 10.08.2010. 10.11

    Aldi – bailīgs? Nu nezinu gan , jau EM shēmas bīdija – padomā kapēc Sarma tagad strādā SM struktūrā.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

anete_raugule 10.08.2010. 09.34

“airBaltic” jebkurā laikā ir iespējams saņemt zīmolu atpakaļ, ja darījuma rezultātā “airBaltic” finanšu radītāji nepasliktinās,” stāstīja Fliks.

Precizējums – “airBaltic” jebkurā laikā ir iespējams saņemt zīmolu atpakaļ, ja pūcei aste ziedēs,” īstenībā teica Fliks.

+13
0
Atbildēt

2

    mary75 > anete_raugule 10.08.2010. 09.39

    Es arī to sapratu taisni tādā veidā.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > anete_raugule 10.08.2010. 11.18

    Ja flikam neizdosies vēl vairāk pasliktināt Airbaltic finansiālo sitāciju, tad fliks ir gatavs zīmolu atdot? :)))
    Jautājums – vai AB naudu ir saņēmis, vai tikai iegrāmatojis kā saņemtu???

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dro 10.08.2010. 09.32

Sliecos ticēt Flikam. Bilance bija “jāuzlabo”.

+4
-1
Atbildēt

1

    Pēterītis > dro 10.08.2010. 10.05

    Bilance bija jāuzlabo, bet tikai par tik, lai nebankrotētu un nodrošinātu Flika algu. Lidz tam laikam, kad uzkrājumi būs pietiekami, lai pa lēto privatizētu maksātnespējīgo AirBaltic.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

mary75 10.08.2010. 09.32

Manuprāt, par to, ka Gerhards zināja, vairums arī nešaubijās, tāda veida darījumi savādāk nevar notikt.
Bet, man patīk, kā Fliks Gerhardu uzmeta.
Un tas ir normāli, pakalpiņus un uzpirktos politiķus neciena pat tie, kam šie politiķi kalpo.
Fliks, vismaz, izskatās pēc vīra, nevis pēc grīdas lupatas, kā Gerhards.
Bet tā ir TB mentalitāte – liekuļošana, melošana, locīšanās un pērkamība, nav jau nekas jauns.

+10
-3
Atbildēt

3

    ::Vai cis :: > mary75 10.08.2010. 09.40

    Vai Tu, Dzeri, esi cieši pārliecināts, ka Fliks vai Gerhards ir tā saucamie decision makers? Es sliecos domāt, ka abi kungi ir vienkāršas marionetes.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    putekliic > mary75 10.08.2010. 09.40

    Jā, vispirms Gerhards viņu, bet tad tad Fliks – Gerhardu! Normālas “razborkas”, kā pie “brataniem”. :)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 10.08.2010. 09.44

    Nu, tomēr, ko var atļauties privātpersona, to nevar atļauties ministrs, Fliks spēcīgi iebliezis pa Gerharda reputāciju ( ja tāda lieta Gerhardam vispār eksistēja).
    Ja ministrs pieķerts vai pat ir aizdomas, ka viņš melo, normālā valstī tāds atkāpjas.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

garausiitis 10.08.2010. 09.31

Nezinu , nezinu , bet ap SM un Gerhardu kaut kā tāda nelaba smaciņa ik pa laikam. Vispār Gerhards to ir atvilcis līdz vēl no EM laikiem. Slidens, ļoti slidens tips – jautājums vai viņš to pats izdomā vai arī paklausīgi pilda kāda batjkas pavēles ( kas gan vizuāli grūti iet kopā ar viņa tēlu ).

+9
0
Atbildēt

0

Aivars Puriņš 10.08.2010. 09.23

Kāds zin, kādu amatu Gerhards ieņēma komjaunatnē?

+2
-2
Atbildēt

0

astra_ozo 10.08.2010. 09.17

kamēr mazākuma akcionārs kontrolēs visu kompāniju, tikmēr jēgas tur nebūs. Fliks ir jāpatriec un Latvijas valstij jāatrod profesionāls un tās intereses aizstāvošs uzņēmuma direktors. Ņemot vērā milzīgo algu, ko li`dz šim saņēma fliks, tas nebūs grūti

+8
-1
Atbildēt

0

Arija Saleda 10.08.2010. 09.13

Es priecājos jau par to ka to bezjēdzīgo padomi atsauca.

+2
0
Atbildēt

0

::Vai cis :: 10.08.2010. 09.08

Aizriebies katru dienu uzzināt par jaunu šmucīgu afēru ar mērķi apzagt valsti, tātad arī katru Latvijas iedzīvotāju, un tā vien rādās, ka vairums ļaužu nemaz tā īsti neizprot tiešo valsts apkrāpšanas līmeņa un dzīves līmeņa kopsakarību.

+8
-2
Atbildēt

0

itommy_ 10.08.2010. 09.08

Nu bet kā gan citādi nosaukt to, ko premjers (ne)dara attiecībā uz satiksmes ministru, kā par ļurbošanos?

+4
-9
Atbildēt

12

    vilcina_ieva > itommy_ 10.08.2010. 09.10

    Vai ir jēga kaut ko darīt…? Pēc 2 mēnešiem tāpat “ies mājās”. Un Gerhards, ceru, ka uz neatgriešanos

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > itommy_ 10.08.2010. 09.20

    …šķiet, interesanti būtu noskaidrot….vai par zīmola pārdošanu patiešām ir samaksāts!….mēdijos parādās pretrunīga informācija, ka apmaksa jāveic 2010.gada laikā!…tad par kādu finanšu stāvokļa uzlabošanos iet runa?….vai arī darījums noticis tikai virtuāli….izdosies – labi!….neizdosies?….lieli aktieri savas lomas nospēlēs….

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Ilva > itommy_ 10.08.2010. 09.24

    Nekas nenotiks, Zviedra kungs, jo šūpot valdību 2 mēnešus pirms vēlēšanām ir ļoti nepareizs solis. īpaši skatoties uz nākamo iespējamo valdību.

    Līdz ar to no sazvērestību teorijām un nedaudz pārzinot PLL “lielāko kretīnu” principus pieļauju, ka Gerhards zināja, ka šāds jautājums ir iespējams, bet nebija informēts, ka jau fiksēts līgumā. Kāds no AŠ “trojas zirgiem” ir pacenties, lai tas būtu līgumiski un kāds cits – lai mēs to uzzinātu.

    Mērķis: iedzīt ķīli starp TB/VL un Vienotību. Pašūpot valdību. Kārtējo reizi mēģināt postulēt, ka Dombrovskis ir lemtnespējīgs, jo jebkurš gājiens būtu Pirra uzvara.

    Ko darīt? Dobrovskim jāpanāk, ka situācija atgriežas status quo un pēc vēlēšanām jātiek vaļā no Flika kā vadošās personas AirBaltic.
    Bet Gerhardam kopā ar TB jāpadomā, kā atspēlēt “cūku” atpakaļ PLL un jāmeklē jauna nodarbe, jo šajā jau kompromitējies ne pa jokam. Vai arī tūlīt jāveic liela tīrīšana Satiksmes Ministrijas augšējos gaiteņos un čukstētājos.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 10.08.2010. 09.40

    Ja pa valdības māju skraida zaglīgas žurkas un pirms kuģa nogrimšanas un nolēkšanas no tā vāc visu, ko vien var pievākt, tad kapteinim nevajadzētu “stabilitātes” vardā cackāties un taisīt no sevis tolerantu džentlmeni. Ārā pār bortu un šodien pat!

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 10.08.2010. 09.50

    zaneE, te tā shēma droši vien ir tālejošāka nekā zīmola pirkšana-pārdošana vien. Cik var saprast, līdzīgi kā ar airBaltik ir darīts arī ar RD, ar LIVE RIGA. Valsts sektoram piederošs zīmols tiek aizrotēts uz privātkantori. Savukārt privātkantoris tad var taisīt biznesu valsts vārdā, un reāli tas izskatās šādi: tiek sniegti kādi pakalpojumi, kur ražošanas izmaksas notiek uz valsts kantora rēķina. Bet rēķinus izraksta un profitu ieskaita privātkantora kontā, kuram ir likumīgas zīmola tiesības. Te vislabāk darboties reklāmas jomā, kur nekādi nevar izkontrolēt atdevi pret izmaksām. Bet arī ar lidmašīnām var skaisti pelnīt, jauna parka līzingiem un lidošanas pakalpojumiem.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > itommy_ 10.08.2010. 10.14

    …piekrītu!…varētu paturpināt, bet…darbi sauc!…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    runivs > itommy_ 10.08.2010. 11.48

    1.Ja tik tuvu nebūtu vēlēšanas, protams, ka politiskā loģika prasītu Gerharda atkāpšanos;
    2. Tagad viss vēlētāju rokās- viņiem jālemj, vai Grehards ir cienīgs ieņemt Saeimas deputāta vai ministra vietu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > itommy_ 10.08.2010. 12.10

    …var jau tomēr riskēt….un Gerhardu atsaukt….šis būtu labs laiks to izdarīt…
    1.Dombrovska un Vienotības akcijas celtos…tautai patīk stingra rīcība;
    2.valdību tāpēc nebūtu jēgas nogāzt…pārāk maz laika atlicis;
    3.valdībai krītot…nav iespējas uzspiest Dombrovskim, lai tas iesniegtu nākamā gada budžetu;
    4.tāpat reāls darbs nav iespējams…jo opozīcija līdz vēlēšanām bremzēs visu, ko varēs…

    …ieguvumu būtu vairāk kā zaudējumu….

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 10.08.2010. 12.28

    Ministrs ir jāpadzen! Ir pelnījis, un ne tikai par airBaltic vien. Dombrovska akcijas ļoti, ļoti celtos. Kad gan, ja ne tagad, un kā gan, ja ne ar šo pateicīgo škandālu, premjers un viņa apvienība var parādīt savu stāju, drosmi un neiecietību pret nekārtībām valstī? Galu galā var izdarīt gājienu ar zirdziņu – JL valde sapulcējas kopā ar Vienotības valdi un UZDOD savam pārstāvim valdībā atlaist ministu. Pie viena jāpaziņo, ka tas nav solis pret TB, bet gan stingra zīme, ka turpmāk tā darīt nevarēs.

    Jo stingrāk kaut ko beidzot sāks darīt Vienotība, jo vairāk balsis tā atņems ZZS un VL-TB. Līdz ar to Lembergam var nesanākt zelta paketei, un tad tā būs Vienotībai, ar ko iet – ar latviešiem vai krieviem. Esi, Valdiņ, līdaka, nevis vēdzele – kas tup zem akmeņa un izlien tikai pa nakti.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ilva > itommy_ 10.08.2010. 12.30

    … un tas bija sitiens arī pa pašu TB/VL, lai tie dabūtu mazāk balsis un nesanāktu valdība V+TB/VL+ZZS.
    Un nebrīnītos, ka Anrija L bilances publikācija bija mājiens ar mietu no PLL puses, ka – protaties puiši, mūsu blociņos ne tas vien ir atrodams. a nu ka dafai un pilnu klopi: SC+PLL+ZZS.
    Kaut kas līdzīgs Grūtupa k-ga epitetam par K+K (parex), ka šamie ir “kādi tur miesta žīdi”. Doma eleganta, ja valsts grasās tiesāties, K+K izvelk ksenofobijas kārti.

    Pēc definīcijas ir skaidrs, ka ir bloks: PLL+SC versus Vienotība. Kā pārējie kauliņi tiks izlikti ir atkarīgs no tuvākā laika notikumiem un cilvēku (ne šoferu dēlu) saprāta.
    Secinājums: tuvākā laikā tiks sists pa TB/VL un ZZS. Vienotībai vajadzētu padomāt, kā saslēgties jau laicīgi un piesegt “zem sitiena” noliktos. Vairākās frontēs karot ir pašnāvība – līdz ar to labāk ar Puzes veci noslēgt vienošanos nevis no opozīcijas noskatīties kā piegāzējam pilnas ūziņas

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ilva > itommy_ 10.08.2010. 12.33

    Zviedra k-gs,

    kaut kā paralēli padomājām – tikai dažādos virzienos. Mans viedokis, ka ar TB/VL un ZZS vajag draudzēties un Lembergam ļaut legalizēties (grēku atlaide, nodokļu nomaksa un ārzonas īpašumu atgriešana LR) bez sekām un tiesvedībām.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 10.08.2010. 13.18

    Nē nē, mūsu domas, krabi, sakrīt. Lembergu vajag legalizēt un ar TB jādraudzējas. Bet TB-šņikiem skaidri jānorāda, ka tie partijas un tās resnā gala fokusi ar savu kabatu interesēm pāri visam jāizbeidz.

    Politikā jau svars ir tikai svaram, ne labām domām. Neviens necienīs Vienotību, kamēr tā būs nekaitīga un tikai bļaustīsies, kamēr ar tās jaunuli varēs daudzas lietas sashēmot un patiesībā beigu beigās visu izdarīt pa vecam.

    Lemberga sakarā vajadzētu beigt frustrēties un saprast – kamēr zemniekiem neradīsies kāds spēcīgāks līderis par Lembergu, tikmēr ZZS būs mirusī zivs, kas tomēr aizņem daudz vietas un smird. Bet tā pareizā stratēģija ir nevis nokost Lembergu, bet izaudzināt viņam konkurentu, kurš spētu nostāties zemnieku pusē un aizraut tos sev līdzi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

ltvpanorama 10.08.2010. 09.02

galvenais ka viņi visi ir kristāltīri un stāsta vienmēr baltu patiesību un neko nenoklusē:) Nu ja tā tiešām ir un Gerhards bija lietas kursā – tad apnicies jau pieminēt šo vārdu salikumu -ja mēs būtu “civilizētā normālā valstī” – šai būtu jābūt Gerharda pēdējai darba dienai ministra amatā..nu ja pats neprotas tad premjeram būtu jāpalūdz..

+25
-1
Atbildēt

1

    runivs > ltvpanorama 10.08.2010. 13.23

    Civilizētā un tiesiskā valstī pilsoniskās sabiedrības sašutums būtu bijis tiks liels, ka par šādiem darījumiem ar valsts īpašumu ministrs būtu bijis spiests atkāpties. Darbotos politiskās atbildības princips, kad TB/LNNK + VL izmestu šādu personu no saraksta, jo pretējā gadījumā civilizēti un saprotoši vēlētāji par tādu sarakstu nebalsotu. Diemžēl mēs esam tādi, kādi esam.
    Ja Dombrovskis rīkotos tā, kā Jūs sakāt, valdība pēc dažām dienām kristu. Tas pašlaik nav vajadzīgs.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Driimeris 10.08.2010. 09.00

Gerhards laikam palaida garām, ka darījums ir publisks :D

+5
0
Atbildēt

0

laila zirina 10.08.2010. 09.00

Vai ar to Fliks saka, ka satiksmes ministrs atklāti melo?

+25
-1
Atbildēt

6

    vilcina_ieva > laila zirina 10.08.2010. 09.05

    Patiesībā melo abi divi… Un abiem arī no amatiem būtu jāaiziet…

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    laila zirina > laila zirina 10.08.2010. 09.21

    Protams, abi neizklausās pārliecinoši. Tomēr pats būtiskākais ir tas, ka Fliks būtība saka, ka Satiksmes ministrs runā nepatiesību. Tas ir – melo. Piedevām viņš ir noslēpis valstij tik būtisku faktu no valdības vadītāja. Žēl, ka LNT žurnālisti nespēja pajautātat – kādēļ Satiksmes ministram, valsts skeretāram vajadzēja šo tik būtisko informāciju noklusēt tik daudzus mēnešus? Vai tas tik svarīgs jautājumus, kuru jāizlemj valdībai pirms nevis pēc notikušā? Kāpēc Fliks par to nerunā un vinam neviens nejautā?
    Un pats galvenais – kāpēc žurnālists tieši nepajautāja – Fliks kungs, vai ar to sakat, ka satiksmes ministrs Gerhards melojis valtijs par gandrīz 10 miljonu latu darījumu?

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > laila zirina 10.08.2010. 09.31

    …kāpēc nepajautāja?….un Tu gribēji, lai LNT žurnālisti…ko tādu pajautātu?!!!!…TV, kur tiek saskaņoti jautājumi un atbildes?!!!…naivais!!!….

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    anete_raugule > laila zirina 10.08.2010. 09.37

    Tu tiešām esi naivs – lai kaut ko tādu pajautātu, ir jābūt profesionālam žurnālistam, nevis kabatas televīzijas algotam tekstu lasītājam ;))

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    laila zirina > laila zirina 10.08.2010. 11.06

    Nē, es neticu, ka LNT ir kabatas TV. Es ticu, ka tā ir objektīva, korekta televīzija, kurā ciena viedokļu daudzveidību. Nevar būt tā, ka Ēķis sabiedrības informēšanas misiju ir konvertējis lētā, sev tīkamu politiķu propogandas stabulē. Andrejs Ēķis ir Latvijas patriots un inteliģents cilvēks, kurš tic Latvijas valsts dibinātāju demokrātiskajam sapnim par Latviju kā modernu, Eiropa valsti. Tādu valsti kur ciena ikvienu pilsoni no strādnieka līdz lielrūpniekam. Kur uzņēmēji ir cilvēki, kas pie turības tikušai ar savu prātu, darbu un uzņēmību, nevis brutāli izšiverējot valsts kasi. Es neticu, ka Ēķis gatavs atbalstīt spēkus, kas regulāri vizinās uz Maskavu un skatās multenes ar apšaubāmiem austrumu oligarhiem.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > laila zirina 10.08.2010. 12.04

    ….Tu esi sarkasma meistars!!!!… :)))

    +10
    0
    Atbildēt

    0

disassociative 10.08.2010. 08.59

Bija labi plānota afēra, bija plānots, ka izdosies noklusēt. Nesanāca. Bet nu Gerhardam par šo te būtu jāatkāpjas. Nez vai varētu salīdzināt Gudeles zemeņu torti ar izšeptētu zīmolu? Gudele atkāpās, Gerhards pie krēsla pielipis. Kāda afēra nākamā prātā un kurš no tā nopelnīs?

+40
-2
Atbildēt

5

    Pēterītis > disassociative 10.08.2010. 09.49

    Nepiekrītu.
    Sodāma būtu padome. Bet Gerhardam atzinība, ka atklāja iecerēto afēru, kamēr Patentu valde nebija reģistrējusi īpašnieka maiņu. Pretējā gadījumā būtu tiesas darbi ar mazām izredzēm vinnēt.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 10.08.2010. 10.17

    A par ko Gerhardam atzinība? Viņš taču pirms darījuma jau zināja par tāda darījuma plānošanu un pats akceptēja. Tātad akceptēja rupju afēru. Nevis atzinība, bet restes viņam pienākas.

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    markonimarkoni > disassociative 10.08.2010. 14.32

    Jāaa, interesanti, kāpēc TP nepieprasa Gerharda demisiju, ja Mūrnieces demsisju pieprasīja par “nesamērīgu rīcību” saistībā ar neo lietu, bet Kampara gadījumā demisiju pieprasīja par it kā lēno ekonomisko izaugsmi!?
    Vai tik gali galu galā nenovedīs pie kāda PLL biedra interesēm!?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    laila zirina > disassociative 10.08.2010. 14.46

    Vai vēlaties zināts mistera F. iespējamos tālākos soļus?
    1) Pagaidīs kamēr norims “vētra ūdens glāzē”, sabiedrība atslābs, uzmanību novērsīs vēlēšanu kaislības un politiskie ķīviņi jaunajā Saeimā. Perfekts laiks, lai ietītu afēras patieso būtību putekļos.
    2) F. privātajā uzņēmumā “BAS” pamazām tiks veidotas paralēlas struktūras esošajam AirB.
    3) “BAS” paralēlai struktūrai klusi tiks atļauts izmantot “AirB.” vārdu.
    4) Viss veiksmīgais un peļņu nesošais bizness pamazām aizplūdīs uz šo uzņēmumu. Tai skaitā pelnošie reisi, biznesi, utt.
    5) Vecajam AirB. paliks zaudējumus nesošās lietas, saistības, utt.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    laila zirina > disassociative 10.08.2010. 14.47

    6) Kad “BAS” būs pietiekami uzkrājis spēkus, AirB zīmola uzturētājs pārtrauks attiecības ar veco AirB. Tai pašā laikā tiks paziņots, ka “valdības neizdarības, birokrātijas dēļ” vecais uzņēmums nav spējis veiksmīgi funkcionēt. F. to atdos valstij, kopā ar parādiem un zaudējumiem.
    7) BAS turpmāk strādās ar veiksmīgi un agresīvi attīstīto AirB. zīmolu. Lidmašīnas, telpas, personālu jau var noīrēt kad un kur gribi. Ja kāds Latvijā daudz pukstēs, tad darīs LT, ESTvai pat FI.
    8) Legālais zīmola turētājs var ar to rīkoties pēc saviem ieskatiem. Privātai firmai ne Dombrovskis, ne Kampars, pat ne VVF neko nevar norādīt.

    Tas, ka pingvīni aiz muguras apsaukās dažādos nesmukos vārdos, to jau var kaut kā pārdzīvot. Tādēļ jau smalkā villā šampanietim ledus neizkusīs un Mercdes limo riepās spiediens nemainās. Un vispār Latvijā mīl apsviedīgus ziķerus.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Elīna Barkovska 10.08.2010. 08.55

Par kādu summu piekrita?:)

+6
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam