Pirmos divus gadus varēs iztikt bez tehniskās apskates

20

Komentāri (20)

piziks 30.06.2010. 08.51

Ar tādu attieksmi pret procesiem kā Zivtiņam valsts dienestos nu galīgi nebūtu nekas darāms. Noslēpt tieksmi jebkam vienīgi atņemt naudu ar valsts vajadzībām kā vienīgo argumentu Zivtiņa k-gs nav spējīgs… Viņam būt laiks Tautas partijā stāties, — tur vadošais kaktuss savulaik jau ziņoja, ka valsti jāvada kā uzņēmumu. To, ka bārdainis bija domājis neētisku, amorālu — Latvian average style — privātuzņēmumu, mēs jau sapratām sen.

+1
0
Atbildēt

2

    a2832728 > piziks 30.06.2010. 10.01

    skumjaakais ka CSDD pilsonji bauskas ielaa, atbildot uz maniem ierosinaajumiem kaut ko uzlabot un sakaartot, aciis smejoties teica ka buus veel sliktaak. kroplji. un pa tel, nekautreejoties no manis, kaartoja savas rebes….. krievi teiktu “obozralisj” :(

    0
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 30.06.2010. 13.20

    Vajadzētu politiķus, ja kādus gudrus izdotos vēlēšanās vinnēt, sakūdīt, lai CSDD apvieno ar Latvijas valsts ceļiem: citādi CSDD kāš naudu, bet faktiski nestrādā, jo naudu kāš par to, ka esam iegādājuši citu ražotus auto. Ja šiem pašiem būtu jārūpējas vismaz par ceļiem arī, būtu Lukstiņam vismaz kāds reāls kreņķis ne tikai uztraukumi, kā savākt dalības naudu Dakāras rallijreidam. Tad uzņēmumu varētu saukt par Ceļu un Satiksmes Drošības direkcija, pat veidlapas nebūtu jāpārdrukā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Driimeris 29.06.2010. 20.24

ņemot vērā mūsu (bez)ceļu stāvokli- cītīgi braucot var sasist piekari jaunam auto pāris mēnešu laikā, savukārt, taupot naudu, eļļu samaina pats un neviens nepamana sasistos stūres pirkstus glaunajam jaunajam auto… līdz kamēr uz šosejas ir jāveic spējš manevrs- tādēļ kaut kādu tehnisko apskati LR apstākļos ir jāveic katru gadu- cits jautājums ir, vai tas ir jādara kādu politbiznesmeņu SIA, vai arī to var uzticēt sertificētiem servisiem….

0
-1
Atbildēt

0

kristineim 29.06.2010. 19.41

Ja nemaldos, Lietuvā TA _visiem auto_ ir reizi 2 gados

+1
0
Atbildēt

0

LAURIS 29.06.2010. 17.45

nu bet tā pat ir absurdi 3gadus vecu auto katru gadu dzenāt uz apskates bāzi. Pat ja tas ir kāds krievu vai indiešu ražojums, 3g.v mašīna nav bīstama satiksmes dalībniece

+1
0
Atbildēt

0

Arija Saleda 29.06.2010. 15.12

Loģiskāk būtu par pamatu ņemt cik vienu gadu vecas automašīnas ar pirmo reizi iziet tehnisko apskati. Ja 90 % un virs, tad jau toe divi gadi ir OK. Problēmas radīs ceļu nodokļa iekasēšana, ko veic kopā ar tehnisko apskati, t.i., jaunie auto varēs samaksāt pēc 2 gadi par divi gadi vai reģistrējot būs jāmaksā uzreiz 2 gadi?

0
0
Atbildēt

2

    a2832728 > Arija Saleda 30.06.2010. 09.58

    ja celja nodokli pieskaita degvielai tad sanaak pat 4 zakji ar vienu saavienu:
    1. katrs maksaa atbilstoshi nobraukumam
    2. nav probleemu ar celja nodoklja iekaseesanu
    3. arii aarzemnieki maksaa par muusu celju lietosanu atbilstoshi nobraukumam
    4. degvielas tirgotaajfirmas buutu spiestas samazinaat savu pelnju.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > Arija Saleda 30.06.2010. 14.42

    Un ja dzīvo pierobežā, tad ielej lētāku degvielu EE vai LT un nemaksā nodokli

    0
    0
    Atbildēt

    0

liina 29.06.2010. 15.03

Ah tad beidzot. Un kāpēc gan ne visā jauna auto garantijas laikā ?

+1
0
Atbildēt

0

sandakivleniece 29.06.2010. 14.28

Cirks tā apskate ir. Var aizbraukt tur ar tukšiem amortizātoriem(jau nožuvušiem) bet neizlaidīs jūs par to, ka neveras blakussēdētāja durvju logs, jeb arī izdosies izbakstīt slieksnī caurumu. Da pirms runāt par jēgu un drošību, varbūt varētu vismaz amortizātoru testu stendus tur salikt. Ar gudrām sejas izteiksmēm un nokāsto naudu vien drošībai būs par maz.

+1
0
Atbildēt

0

markonimarkoni 29.06.2010. 13.55

Secinājums pēc Zivtiņa k-ga argumentācijas: jaunu a/m tehnisko stāvokli ietekmē Latvijas autoceļu sliktais tehniskais stāvoklis! Tāpēc viens gads noņemts nost. Tātad valsts vainīga pie a/m sliktā tehniskā stāvokļa un pie tā, ka tik bieži jāveic tehniskā apskate!
Ai, kā valstij vajadzētu šo vienu gadu kompensēt.

+2
0
Atbildēt

0

Le 29.06.2010. 13.50

Es atvainojos, bet pirms ziņas publicēšanas vismaz pareizrakstības pārbaudi jau var veikt. Divas muļķīgas pārrakstīšanās kļūdas vienā mazā ziņā.. Tas par kaut ko liecina: tehnikas valitāti – tehnikas kvalitāti; neizbēgami cietītīs – neizbēgami cietīs.

+1
-1
Atbildēt

1

    Driimeris > Le 29.06.2010. 20.17

    viņu lepnajiem ”āboliem” nav tādu pareizrakstības instrumentu kā parasto ļautiņu ”pīšos” ;)

    0
    0
    Atbildēt

    0

itommy_ 29.06.2010. 13.37

Kas Zivtiņa kungam liedz apbraukāt bedres un stādīt protokolus ceļu uzturētājiem? Tie piecīšus nedod ķepā? Atkal imitējam darbu un necīnamies ar īstajiem problēmas iemesliem.

+2
-1
Atbildēt

1

    Pastniece > itommy_ 29.06.2010. 13.59

    Kas tieši šeit tiek imitēts? Visticamāk, gadu veci auto tehnisko apskati iziet gandrīz vienmēr, tāpēc šādi grozījumi ir tikai apsveicami, ietaupa naudu īpašniekam un mazina rindas pie apskates stacijas. Un vai visi auto defekti rodas no sliktiem ceļiem? Šķiet, jūs esat pārāk augstās domās par industrijas inženieru spējām.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

a2832728 29.06.2010. 13.36

jaunajaam vajadzeeja 3 gadus, peec tam liidz desmit gadu vecumam katru otro gadu un tikai peec tam, skatoties kaadus rezultaati uzraadijhies iepriekseejaas apskatees, iespeejams katru gadu – tas cilveekus stimuleetu uztureet auto labaa kaartiibaa nevis kaa tagad braukt kaa uz diagnostiku.

uztureesi auto kaartibaa – brauksi 2x retaak!!

p.s arii celju nodokli vajadzeetu atbilstoshi nobraukumam kaa piedevu pie degvielas – mazaak braucoshs lauku onkulis maksaas mazaak un tas buus godiigi.

+7
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam