Dalos pieredzē: kā veidot specifiska nišas produkta mārketingu? • IR.lv

Dalos pieredzē: kā veidot specifiska nišas produkta mārketingu?

Jaunās uzņēmējas. Sāra Zdanovska un Ksenija Sunepe, SIA YourLibet. Foto — Kristīne Madjare
Alise Zita Zeidaka

Īsumā. YourLibet ir jaunuzņēmums, kas sper pirmos soļus, lai izveidotu intīmo rotaļlietu sievietēm. Tā ar sensoru un mākslīgā intelekta palīdzību būs spējīga sniegt baudu, sekojot ķermeņa reakcijām un pašas lietotājas atsauksmēm pēc sesijas.

Mērķis. Iedvesmot sievietes uzzināt vairāk par savu baudu, kā arī runāt par to ar partneri. Skaistākais. «Strādājot pie šīs rotaļlietas, katru dienu uzzini kaut ko jaunu par baudu. Ir prieks arī redzēt, cik patiesībā daudzi cilvēki ir atvērti runāt un izglītoties kopā ar tevi.» Grūtākais. «Divām jaunām dāmām veidojot šādu pikantu biznesu, ne reizi vien nākas dzirdēt zobgalīgus un stereotipiskus izteicienus.»

Mentors. Mārtiņš Jēkabsons, SIA IXIS, zīmols SexyStyle.
Foto no privātā arhīva

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu