Kāda ir veiksmes atslēga? • IR.lv

Kāda ir veiksmes atslēga?

4
Kaspars Kauliņš

 

Jau ilgāku laiku sekoju līdzi kādas starptautiskas kompānijas attīstībai. Tam ir vairāki iemesli. Pirmkārt, tie ir konkurenti, otrkārt, šā uzņēmuma personāla vadītājs ir mans labs paziņa un interesants sarunu biedrs, kopš tikāmies starptautiskā konferencē pirms vairākiem gadiem.

Stāsts ir par to, ka, nomainot kāda reģiona vadītāju, uzņēmuma biznesa rezultāti šajā reģionā ļoti īsā laikā būtiski uzlabojās – lejupslīdi nomainīja straujš ieņēmumu pieaugums. Turklāt jaunais vadītājs gandrīz pilnībā saglabāja iepriekšējo komandu, un arī ārējie ekonomiskie apstākļi bija drīzāk negatīvi. Kā viņam tas izdevās?

Analizējot šo situāciju, mēs ar kolēģi nonācām pie atziņas, ka ir divi galvenie faktori, kas atšķir šā vadītāja pieeju – jēgas radīšana un iesaistīšana. Sarunas ar darbiniekiem un darbinieku apmierinātības pētījuma rezultātu analīze parādīja, ka jaunais vadītājs, sākot darbu, tikās ar katru no tieši pakļautajiem cilvēkiem, pārrunāja viņu lomu, galvenos uzdevumus, bet galvenais – skaidroja, kā viņu darbs ietekmē klientus, kolēģus un sadarbības partnerus, tādējādi arī biznesa rezultātus. Tas izklausās triviāli, taču tieši pēc šīm pirmajām sarunām darbinieki atzina, ka beidzot saskata jēgu tajā, ko viņi dara, un saprot, kā viņu pienesums sekmē kopējo mērķu izpildi.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu