Šovasar modes spirāle daudzējādā ziņā atgriezusies pie jau labi zināmā. Tomēr sāls ir detaļās — tieši tās vislabāk raksturo valkātāju un lietotāju
Piederības simboli
Modē atgriežas tendence nēsāt kreklus un cepures ar dažādu organizāciju un uzņēmumu simboliku. Staigāt ar apģērbu, ko rotā logotips vai pazīstams sauklis, ir daļa no identitātes — tas signalizē apkārtējiem, uz kādām kafejnīcām ej, kādu mūziku klausies, kāda ir tava politiskā pārliecība. Ražotājiem merch (latviski šo anglisko apzīmējumu aptuveni varētu tulkot kā mārketinga preces) ir iespēja izvietot bezmaksas reklāmu, patērētājiem — parādīt savu gaumi un izvēles.
Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!
Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.