Pēdējā mēneša laikā neglaimojošā situācijā nonācis sociālais tīkls Facebook — peļņas dzīta, šī kompānija netiek galā ar dezinformācijas izskaušanu. Īpaši tas redzams Indijā, kur ir pasaulē vislielākais šī sociālā tīkla lietotāju skaits
Kad Facebook pētnieks 2019. gada 4. decembrī izveidoja jaunu lietotāja kontu, viņa nolūks bija uzzināt, kāda, piemēram, ir Indijas dienvidu štatā Keralā dzīvojoša cilvēka pieredze, pievienojoties šim sociālajam tīklam. Nākamās trīs nedēļas viņam bija jāievēro vienkāršs princips: piesekot visām tām grupām, kuras iesaka Facebook izstrādātie algoritmi, skatīties piedāvātos video un lasīt ierakstus.
Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!
Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.