No Rīgas ielām strauji pazudis sniegs, atstājot aiz sevis lērumu bedru. Kamēr pašvaldība cenšas likt ielāpus, Ir nolēma uz ielu situāciju palūkoties ar stratēģisku skatu. Pilsētas aktīvists Oto Ozols vizualizē satiksmes infrastruktūras uzlabojumus, kam idejas piespēlēja aizejošā ziema
Rīgas ielās Oto Ozols pamanījis daudz ačgārnību. Piemēram, 84% no Brīvības ielas platības atvēlēta autobraucējiem, lai gan aptuveni 70% iedzīvotāju, kas to izmanto, pārvietojas ar velosipēdu, sabiedrisko transportu vai kājām — to Oto aplēsis pēc statistikas datiem. Pēc Oto domām, tā nav pareiza pilsētplānošana, kas dod priekšroku autobraucējiem, tā arvien vairāk aicinot doties uz centru ar privāto auto. Viņaprāt, pilsētu varētu padarīt iedzīvotājiem, kājāmgājējiem un velosipēdistiem daudz draudzīgāku, turklāt šā mērķa sasniegšanai nav vajadzīgs daudz — pietiktu ar krāsu joslām, kādu norobežojošu stabiņu vai betona plāksni.
Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!
Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.