Balss ceļi • IR.lv

Balss ceļi

SIA OSS Networks līdzīpašnieki Mārtiņš Gailītis (no kreisās), Juris Breicis un Armands Meinarts. Foto — Edmunds Brencis
Ieva Jakone

Trīs biznesa partnerus savulaik kopā saveda ideja uzprogrammēt iespēju fiksētajos telefonos redzēt neatbildēto zvanu sarakstu. Tagad OSS Networks uzturētās telefonu centrāles izmanto klienti 19 valstīs

Divi lieli, zili pufi, kuros iekrist, spēlējot PlayStation, novusa galds un plaukti ar dažādām tehniskām lietām, arī telefonu kastēm. Tas ir pirmais, kas piesaista uzmanību OSS Networks birojā Barona kvartālā Rīgā. Pārsvarā vīriešu kolektīvs sasēduši pie galdiem atvērtā tipa telpā un izmet pa ķircinošai piezīmei līdzīpašniekiem Jurim Breicim, Armandam Meinartam un Mārtiņam Gailītim, kad tie pozē fotogrāfam.

Programmētāji, tehniskie un pārdošanas speciālisti no šī biroja strādā ar klientiem visā pasaulē, apkalpojot viņu telefonu centrāles un biroju tehniku. Tālākais klients, ko OSS Networks apgādājis ar telefonu sakaru programmatūru, mīt Jaunzēlandē.

«Balss sakaru tēma liekas garlaicīga bez gala. Noliec uz galda jauno iPhone — spīdīgs, piespied pirkstu, un tur viss kustas. Bet te — balss skrien cauri serveriem.

Interesantuma ziņā sacensties nevaru, bet bez balss sakariem arī nekur,» it kā taisnojoties saka Juris. Tomēr interesantā šajā biznesā ir daudz, un uzņēmuma ambīcijas ieviest telefona centrālēs mākslīgā intelekta risinājumus liek aizrauties elpai.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu