Ierēdņa vērtējumā, defekti ielas segumā neesot nekas briesmīgs, jo sīkās problēmas tiekot likvidētas pāris dienu laikā, tostarp joprojām ir spēkā būvnieku sniegtā garantija.
Problēmas ar Barona ielas segumu radīsies arī turpmāk, jo ielai tika atjaunots tikai segums, bet komunikācijas zem ielas lielā mērā netika mainītas, šorīt Latvijas Radio izteicās Rīgas domes Satiksmes departamenta direktora pienākumu izpildītājs Emīls Jakrins, ziņo aģentūra LETA.
Jakrins stāstīja, — ja ielu remontētu pilnā apmērā, tā būtu izrakta un bloķēta kādus divus gadus, bet tā vietā līdzekļus esot izlemts izmantot racionālāk. Ierēdņa vērtējumā, defekti ielas segumā neesot nekas briesmīgs, jo sīkās problēmas tiekot likvidētas pāris dienu laikā, tostarp joprojām ir spēkā būvnieku sniegtā garantija.
Kā ziņots, decembra beigās Krišjāņa Barona ielā bojātas inženierkomunikācijas dēļ radās iegruvums zem bruģa. Satiksmes departamenta pārstāvji pēc avārijas vietas apsekošanas konstatējuši, ka iegruvuma iemesls ir izskalojums, kas ir radies bojātas inženierkomunikācijas dēļ.
Satiksmes departaments norādīja, ka Barona ielā tika veikti seguma atjaunošanas darbi, kuros neietilpa inženierkomunikāciju nomaiņa un pārbūve, līdz ar to minētais izskalojums nav tieši saistīts ar Barona ielas seguma atjaunošanas darbiem.
Jau ziņots, ka Krišjāņa Barona ielas būvdarbi noslēdzās 10. oktobrī, tomēr vēl mēnesi pēc tam tika novērsti defekti, kas bija radušies pēc darbu pabeigšanas. Satiksmes departamenta pārstāvji aģentūrai LETA norādīja, ka atbilstoši ietvju seguma atjaunošanas līguma nosacījumiem un specifikācijām visi konstatētie defekti norādītajā termiņā tika novērsti par uzņēmēja līdzekļiem.
Būvnieki par darbiem saņēma attiecīgi par 7000 eiro mazāk, nekā bija paredzēts būvdarbu līgumā, savukārt defekti tiek novērsti garantijas ietvaros par būvuzņēmēja līdzekļiem. Ja tuvāko trīs gadu laikā pēc objekta nodošanas ekspluatācijā tiks konstatēti jauni defekti, arī tie tiks novērsti objekta garantijas ietvaros par uzņēmēja līdzekļiem. Kopumā Barona ielas brauktuves remontdarbi izmaksājuši 2,6 miljonus eiro, bet ietves atjaunošanas darbi — 900 000 eiro.
Komentāri (24)
Absints 04.01.2017. 17.13
Vinnēja lētākais piedāvājums, tad nu ārī “lēti” uztaisīja. Un, visdrīzāk (minu, nezinu), otkatos aizgāja tik daudz, ka reāliem darbu darītajiem neiznāca. Maz bija tādu, kuri bija gatavi par šiem grašiem vispār kaut ko darīt. Ne pa velti celtnieku kantoris sūdzējās, ka nav kas dara. Ir tāda anekdote: “Vai tu māki spēlēt vijoli?” “Nezinu, neesmu mēģinājis….” Tad nu Barona ielu, ar visdrīzāk, taisīja tie, kas šo darbu darīja pirmo reizi. Barona iela mums nu ir tāds Rīgas Domes darba simbols- viss ir kārtība, viss ir likumīgi, tikai .. rezultāta nav . Arī ar nanoūdeni viss bija kārtībā no RD viedokļa, tāpat ar zelta tiltu, ar platīna puķu kioskiem, un Ameriks jau arī neatbildot par savā pakļautība esošu struktūrvienību – Rīgas Namiem, kur ar naudu var spekulēt uz nebēdu, un kapu tramvajs būs, neatkarīgi no tā cik daudz suņi rej. SC elektorātam, korupcija, “naši” ir varas neatņemama sastāvdaļa, viņi to neredz, galvenais, lai pie siles būtu “naši”. Tā, man šķiet, ir viena no būtiskajām atšķirībām starp SC un ne SC vēlētajiem. Protams, korupcija ir arī latviešu varasvīru starpā, bet to vēlētājiem tā vismaz nešķiet dabiska, kamēr SC elektorātam tas ir viens no varas atribūtiem.
Ja batķa ir pie varas- aizej ar viņu aprunāties…
0