Līdz pašvaldību vēlēšanām Rīgā sola dažas ielas salāpīt un noplanēt
Lai pievērstu uzmanību neapmierinošajiem ceļiem un brīdinātu satiksmes dalībniekus par bīstamām bedrēm, šonedēļ optikas salonu tīkls “Metropole” sarīkoja akciju “ziedošās bedres”, kuru laikā agri no rīta visā Latvijā plāno izrotāt apmēram 100 bedres ar koši ziedošām atraitnītēm, ziņo LETA.
“Ziedošās bedres” bija pamanāmas Rīgas, Liepājas, Jelgavas, Tukuma, Ogres, Siguldas, Alūksnes, Jēkabpils, Preiļu, Rēzeknes, Daugavpils un Ludzas iedzīvotājam. Ziedošās bedres uz ceļiem un brīdinošā zīme “Redzi? Bedre!” ļaudīm kalpoja kā aicinājums būt vērīgiem un uzmanīties no nedrošām situācijām.
Rīgā ielas sola salabot līdz vēlēšanām
Sporta iela šopavasar iekļauta Rīgas domes pavasara bedru lāpāmajā sarakstā, toties Padures ielas iedzīvotājiem būs jāpaciešas – tas nekas, ka šopavasar iedzīvotājiem, lai nokļūtu mājās, bija gandrīz vai ar laivu jābrauc. Padures ielas planēšana paredzēta līdz 1.jūnijam – pašvaldību vēlēšanu dienai.
Šonedēļ Rīgā sākusies pilsētas galvas Nila Ušakova (SC) solītā ielu bedru aizlāpīšana. Vispirms tiks remontētas 15 nozīmīgākās ielas, kurās pašlaik avārijas bedru remonti jau tiek veikti ar aukstā asfalta ieklāšanas metodi. Bedres vispirms lāpīs uz Ulmaņa gatves satiksmes pārvada, Bieķengrāvja satiksmes estakādes, Braslas ielā, Skanstes ielā, Brīvības ielas posmā no Silciema ielas līdz Teikai, Sporta ielā, Biķernieku ielā, Maskavas ielā, Jaunciema gatvē, Brūkleņu ielā, Ozolciema ielā, Jūrmalas gatvē, Rostokas ielā, kā arī Daugavgrīvas ielā un Dārziņu ielā, ziņo LETA.
Ušakovs pastāstīja, ka bedru remontiem pagaidām paredzēti 400 000 latu, taču, visticamāk, summa būs lielāka, jo jau apkopoto informāciju par bedrēm papildinās jaunas rīdzinieku sūdzības. Lielāko daļu bedru Rīgā plānots saremontēt līdz maija beigām. Ielās, kur nav asfalta seguma, remontdarbus, visticamāk, varēs sākt tikai vēl pēc 2-3 nedēļām, jo vispirms jāsagaida, kad segums nožūs un pa to var pārvietoties smagā tehnika.
Ir.lv saņēma iedzīvotāju sūdzības gan no Sporta ielas, gan Padures ielas. Tā vēstulē no Sporta ielas, kuru parakstījuši te strādājošo uzņēmumu SIA “Ramirent”, “MS Holding”, SIA “Kanlux”, “Impel Serviks”, “BTA Insurance Company SE”, a/s “Latvijas balzams”, “SPI Distribution” un daudzu citu pārstāvji, Rīgas vadībai tiek pārmests – šie uzņēmumi ik gadu nodokļos nomaksā miljoniem latu, bet pretī saņem “bedru “piemīdīšanu”, kā arī neapgaismotu un nedrošu ielu”.
Savukārt blakus Ziepniekkalnam esošajā Padures ielā ceļa kvalitāte līdzinās tādai, kur sacensties visurgājējiem. “Vēlētos ziņot par autorallija trasēm Rīgā, Padures ielā, posmā starp Lapotnes ielu un Stabules ielu un Lapotnes ielā,” Ir.lv vēstulē raksta Igors Hļiboiko.
Viņš stāsta, ka nav iespējams iziet ārā pastaigāties ar bērniem un bērnu ratiņiem, pensionāri un vecāka gadagājuma cilvēki netiek līdz veikaliem, skolnieki uz skolu pat gumijas zābakos, jo stieg iekšā dubļos. Sevišķi kritiska situācija bijusi šopavasar.
“Trīs gadu laikā tika nosūtīti aptuveni ap 10 iesniegumi un sūdzības RD Satiksmes departamentam, RD Satiksmes un transporta lietu komitejai, RD priekšsēdētājam N.Ušakovam par to, ka ceļš ir neizbraucams un drausmīgs. Un vienmēr tikai viena atbilde – ceļš tiks remontēts, un tas paliek solījumu līmenī, bet telefoniskā sarunā saka, ka nav finansu līdzekļu. Mēs tikai prasījām, lai ceļu nober ar šķembām, tad visas mūsu problēmas būtu atrisinātas,” raksta Hļiboiko.
Pērnā gada vasarā tika aizbērtas bedres Padures ielas posmā no Cēraukstes ielas līdz Stabules ielai aptuveni 150 m garumā, bet pārējo Padures ielu posmā no Stabules ielas līdz Lapotnes ielai, kā arī Lapotnes ielu, Stabules ielu, Taures ielu nobrauca tikai ar greideri, kas neatrisināja problēmu.
Šogad ielu stāvoklis ir tāds, ka cilvēkiem nav iespējams izbraukt ar automašīnu, jo ar ūdeni piepildītās bedres ir tik dziļas, ka dubļi smeļas auto salonā. Gājēji bez gumijniekiem vispār te nevar pārvietoties. Sarunā ar vietējiem iedzīvotājiem, kāds vīrs, kas vēlējās palikt anonīms, vairs netic, ka kaut kas varētu uzlaboties, tāpēc pasmejas – vienīgā iespēja ir doties uz garāžu, sist kopā dēļus un taisīt laivu. Tomēr pēc Rīgas domes Satiksmes departamenta mājas lapā ievietotās informācijas ir redzams, ka iemītnieku pūliņi nav bijuši velti, jo līdz 1.jūnijam, proti, pašvaldību vēlēšanām, ir paredzēta ielas planēšana.
Rīgas dome aicina iedzīvotājus ziņot par bedrēm Rīgas ielās, jau trešo pavasari piedaloties akcijā „Iedzīvotāj, informē par bedrēm Rīgas ielās!”.
(papildināta ar foto un tekstu sākumā)
Komentāri (27)
maija_ancite 23.04.2013. 13.19
Kaut ko jau uz mazu laiciņu aizķepēs, protams. Bet es pavisam nesen saskāros ar ko vēl briesmīgāku, ar vecajām padomijas laiku kopmītnēm, jeb ar maznodrošināto iedzīvotāju getto. Un izrādās ka tādu Rīgā ir ļoti, ļoti daudz. Tādas es zinu Ziepju ielā 11, Prūsu ielā 25a, Emmas ielā 14, drusku labākas Ieriķu ielā, bet tā ir tikai maza daļiņa no šīm getto. Iegāju Prūšu ielā 25a. ārdurvis mājai ir drausmīgas, tās jau brīdina, tālāk pamatīga urīna smirdoņa, izdemolētas elektrosadales, no kurām karājas elektrības vadi un kabeļi, koridori ir galēji nolietoti, tālāk ir ļoti daudz mazu istabiņu, veseli 5 stāvi mazu istabiņu, kuros dzīvo ģimenes, bieži ļoti saspiesti, skan rupjas, necenzētas krievu lamas, dušu tur nav vispār, uz katru izdemolēto tualeti ir pa 6, vai pat 10 dzīvokļiem, kopējās virtuvēs ir tikai pāris izlietņu un pāris vecu, nekādai drošībai neatbilstošu elektrisko plīšu, piektais stāvs lietus laikā pludo, jo mājas jumts ir caurs, mazi bērni piņas pa kājām dzērājiem un narkomāniem. Tāda lūk ir aina tikai vienā no šiem nabago labdara, kreisā SC politiķa Ušakova un viņa izpildītājdirektora Amerika uzraudzībā apsaimniekotajām maznodrošināto mājām, jeb getto, jo viņiem tur ir jādzīvo praktiski piespiedu kārtā, jo neko labāku šie vietvalži pat nedomā tiem piedāvāt, jo viņi lūk tādi ir piedzimuši. Saliksim blakus Rīgas brīvostas varenību un mizu peļņu ar šiem getto un mēs ieraudzīsim kas īstenībā slēpjas aiz šo vietvalžu izdarībām un solījumiem.
4
dianasmite_hotmail_com > maija_ancite 24.04.2013. 23.46
Palies par šo vērtīgo info (par Ziepju ielu 11). Izrādās, ka mana īrniece, kas jau pusgadu ļaunprātīgi nemaksā īres maksu un dzīvo 2-istabu ar visām ērtībām dzīvoklī, ir deklarējusies tajā adresē. Man tagad ir skaidrs kāpēc.
0
dianasmite_hotmail_com > maija_ancite 24.04.2013. 23.52
https://www.riga.lv/NR/exeres/F2D6237A-649F-4C42-B29C-8AE7482623CD.htm?WBCMODE=PresentationUnpublished
0
Lilita > maija_ancite 26.04.2013. 13.52
cerams ka no tā būs kāda jēga http://www.bildites.lv/images/x5vo47a0yvgz489n9v2.jpg
0
ineta_rr > maija_ancite 24.04.2013. 17.18
Klausies, šito vajag stāstīt rīdziniekiem, īpaši tad, kad SC izvelk savus sociālistu lozungus, bet ceļi ir avārijas stāvoklī visā valsti, un sarkanā Rīgas dome tur nav pie vainas – ne velti Rīgas iedzīvotāji pat nezina, ko nozīmē slikts ceļš, jo, lai arī ir visādi brīnumi, piemēram, uz Brīvības ielas vairākās vietās ir mazi aku vāki ar kārtīgiem kūkumiem, turklāt tā novietoti, ka izvairīties ir ārkārtīgi grūti, tas nav gluži tas, ar ko ikdienā sastopas tie, kam negadās tā laime vai nelaime dzīvot Rīgā. Tāpat bruģētais un šaurais Gaisa tilts ir absolūts bezsakars un Rīgas satiksmes plānotāju un projektētāju stulbuma triumfs tūlīt pēc Zelta tilta, taču neko no tā nevar īsti salīdzināt ar izdangātiem zemes ceļiem, kas dažbrīd liek vēlēties, kaut tu brauktu pa ganu ceļu nevis “ielu”. Apgaismojums, pietiekošs platums diviem auto un gājēju celiņi ar margām izklausītos pēc pilnīga kosmosa tādai, starp citu, pilsētas “ielai”.
0
dzerkaleliva 24.04.2013. 18.08
Bedres ir neizbēgamas austerity sastāvdaļa. Tobiš veiksmes stāsta sastāvdaļa. Ceļi, meži un vēl šis tas ir upurēts, kā piemēram pārsimts tūkstoši nevienam nevajadzīgu pīpļu, lai veiksmes stāstu padarītu iespējamu.
Slava visu zemju banksteriem un liberastiem, savienosiemies vienotā himnā!
http://www.youtube.com/watch?v=EoMpcz0S3hc
2
Una Grinberga > dzerkaleliva 24.04.2013. 20.19
@baltiem kaput
Sanāk, ka pēdējo 3 gadu laikā ir sabrukuši 60% ceļu! Jāpainteresējas, vai tik katastrofālas sekas ceļiem ir pat pie 7 baļļu zemestrīces.
0
ineta_rr > dzerkaleliva 24.04.2013. 18.51
Bedres bija arī gāzi grīdā periodā un pat pirms tam. Un ārpus apdzīvotām vietām ceļu bez cietā seguma īpatsvars vispār nav daudz mainījies pēdējo 20 vai pat vēl vairāk gadu laikā. Arī vainīga šī krīze?
0