FOTO: Jūrmalai tapusi jauna pilsētas vizuālā identitāte • IR.lv

FOTO: Jūrmalai tapusi jauna pilsētas vizuālā identitāte

16
Jūrmalas jaunais logotips. Publicitātes foto

Jūrmalai bija jārada pilsētas zīmols, kas uzrunā visas mērķauditorijas no rietumiem līdz austrumiem

Jaunajā kūrortpilsētas vizuālajā identitātē Jūrmala atteikusies no tradicionālajām piejūras pilsētu krāsām – zilās un dzeltenās -, bet logotipā atspoguļots smilšu reljefs, kas simbolizējot pilsētas dabīgo, harmonizējošo ritmu.

Jūrmalas pilsētas dome ceturtdien apstiprināja saistošos noteikumus “Par Jūrmalas pilsētas simboliku” un Jūrmalas pilsētas zīmola stratēģiju. Kūrortpilsētai izstrādāta zīmola attīstības un ieviešanas stratēģija 2015.-2018.gadam, kā arī jauna vizuālā identitāte, informē pilsētas domes sabiedrisko attiecību nodaļas vadītājas vietniece Zane Leite.

Jūrmalas jaunās vizuālās identitātes mērķis ir atšķirt un izcelt Jūrmalas pilsētu no citām Baltijas jūras krasta pilsētām. Kūrortpilsēta tradicionālās Jūrmalas krāsas – zilo un dzelteno – saglabās tikai karogā un ģerbonī. 

Logotipā, kas pirmajā acu uzmetienā raisa asociācijas ar Georga lentīti, esot atspoguļots smilšu reljefs, kas simbolizē pilsētas dabīgo, harmonizējošo ritmu. Logotips galvenokārt būšot lietojams baltā, melnā un Jūrmalas smilšu zeltainajā krāsā, atsevišķos gadījumos – arī sarkanā krāsā.

Pilsētas zīmola stratēģiju izstrādājusi SIA “DDB Worldwide Latvia”, vizuālās identitātes autors ir SIA “Asketic”.

“Dzīves kvalitāti raksturo dabīgs un līdzsvarots dzīves ritms – darbā, atpūtā, gadalaikos, pilsētvidē, Jūrmalas viļņos un smilšu ritmiskajā reljefā. Šo ritmu esam ietērpuši vizuālā valodā, izveidojot grafisku elementu kopumu, kuri ļauj par Jūrmalu stāstīt ar tīru, vienotu un tikai šai pilsētai raksturīgu balsi,” stāsta SIA “Asketic” dizainers Miķelis Baštiks.

Jūrmalas pilsētas domes Mārketinga nodaļas vadītāja Eva Juhņēviča stāsta, ka Jūrmalai bija jārada pilsētas zīmols, kas uzrunā visas mērķauditorijas – Latvijas un Jūrmalas iedzīvotājus, uzņēmējus, viesus no Ziemeļu, Rietumu un Austrumu reģioniem. “Zīmolam jāatspoguļo, ka Jūrmala nav tikai vasaras atpūtas pilsēta, un neapšaubāmi jābūt spēcīgākam par pagātnes sentimentu un simboliem,” teica Juhņēviča.

Zīmola attīstības stratēģija ietver kūrortpilsētas tēla komunikācijas vadlīniju kopumu četriem gadiem, kā arī stratēģiskus un taktiskus mārketinga un komunikācijas risinājumus, ar kuriem veicināt Jūrmalas pilsētas ilgtermiņa attīstības mērķu sasniegšanu, lai stiprinātu Jūrmalas kā populārākās kūrortpilsētas pozīcijas Baltijas jūras reģionā.

 

 

Komentāri (16)

locus 07.05.2015. 15.48

Pirmā asociācija tiešām – pussprādzis kolorado. Pienācis laiks arī Rīgai mainīt identitāti. Kamēr vēl Ušakovs spaļčiko ar kaķiem, tikmēr arī var pussprāgušu kolorado ieviest kā jaunu vizuāāālo tēlu. :)

+5
-1
Atbildēt

0

Mārtiņš Bruņenieks 07.05.2015. 16.06

“Logotipā, kas pirmajā acu uzmetienā raisa asociācijas ar Georga lentīti…”

Es tur pirmo ieraudzīju Vienotības ķeksi :)

+4
-1
Atbildēt

0

ierados 08.05.2015. 07.13

Nepārprotamā žestā sakārtota delna, ar sānu piesegta no svešām acīm. Tā vien runā: “ieliec te kaut ko daudz, daudz”.

+2
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu