Katastrofas upuru identificēšana var prasīt mēnešus
Apdrošināšanas uzņēmumi atvēlējuši 300 miljonus dolāru (279 miljonus eiro) izdevumos par Vācijas zemo cenu aviokompānijas “Germanwings” lidmašīnas katastrofu Francijas Alpu dienvidos, kurā bojā gāja 150 cilvēki, otrdien paziņoja Vācijas lidsabiedrība “Lufthansa”.
Šajā summa iekļautas kompensācijas aviokatastrofā bojāgājušo cilvēku tuviniekiem un pašas avarējušās pasažieru lidmašīnas “Airbus A320” izmaksas. Pašreizējā “Airbus A320” kataloga cena ir 93,9 miljoni dolāru.
Laikraksts “Handelsblatt” vēsta, ka šo apdrošinātāju konsorciju vada Vācijas gigants “Allianz”. Apdrošināšanas summa – 300 miljoni dolāru – esot divreiz augstāka nekā parastie standarti, informē avīze.
Savukārt aviokompānijas “Germanwings” lidmašīnas katastrofā bojāgājušo cilvēku mirstīgo atlieku identificēšana var prasīt divus līdz četrus mēnešus, paziņojis Francijas Nacionālās žandarmērijas Kriminālizpētes institūta vadītājs Fransuā Daū. “Ir labāk strādāt zinātnes ritmā, nekā steigties un riskēt pieļaut kļūdas,” norādīja Daū.
Viņš arī brīdināja, ka visus 150 upurus var arī nebūt iespējams identificēt, vēsta LETA/DPA.
Aviokompānijas “Air Algerie” lidmašīnas avārijā, kas pagājušajā gadā notika Mali, institūtam izdevās identificēt 115 no 116 upuriem. “116.upuri nevarēja identificēt, jo mēs nevarējām atrast nevienu viņa daļu,” norādīja Daū. “Germanwings” lidmašīna ietriecās zemē ar lielāku ātrumu nekā minētā “Air Algerie” lidmašīna, tādēļ institūts nevar garantēt visu upuru identificēšanu.
Kā ziņots, pagājušo otrdien Alpos nogāzās “Germanwings” lidmašīna “Airbus 320”, kas atradās ceļā no Barselonas uz Diseldorfu. Katastrofā gāja bojā visi 150 cilvēki, kas atradās lidmašīnā.
Francijas prokurori pavēstīja, ka “Germanwings” lidmašīnas otrais pilots Andreass Lubics ieslēdzies pilotu kabīnē un apzināti nogāzis lidmašīnu.
Komentāri (16)
Pelēkais Vilks 31.03.2015. 14.28
Latvju iemīļotās “lētās aviokompānijas”.
1
canoss > Pelēkais Vilks 31.03.2015. 22.44
Lēta nu un. Vai tad Tu gribētu lidot to pašu maršrutu un maksāt 3 reizes lielāku maksu? Un bez garantiju kad dārgā avio kompānijā ar lainera stūrē nav iesēdies maniaks.
Latvijā lai būtu ministrs vaig valsts noslēpuma pielaidi, lai gan tas vienkārši ir smieklīgs iegansts lai kādu nostumtu malā.
Tad jautājums, kapēc avio kompānijā pilotiem nav līdzīgas prasības viņu psihiskajā pielaidē vadīt gaisa kuģi?
Tie atēli ko neviens mēdijs nepublicē pēc KF notriektā lainera virs Ukrainas pieredzes, par cieņu pret tuviniekiem, ir šausmīgi. Man bija iespēja dažus redzēt, kur bija cilvēku ķermeņu atlieku daļas, bija pat maniem cietajiem nerviem briesmīgas. Ko viens manjakāls kretīns nodara 149 cilvēku dzīvībām. Ieteiktu žurnālistiem tā manjaka vārdu aizvietot ar Manjaks un nepadarīt viņu par kādu varoni.
300 miljoni no kuriem vismaz 50 miljoni tiks lainera īpašniekiem. Bet vispār viņiem nav jādo neko, jo tā ir avio kompānijas nolaidība, ja nespēj pārbaudīt pilotu pēc viņa garīgām spējām. Lai ar cilvēks ārēji uzvedas normāli, viņa iekšējo psihisko stāvokli var noteikt pēc viņa ķermeņa uzvedības. Tam ir pietiekami daudz veidu kā no atēla vien var 90% precizitāti noraksturot personību.
Skumjākais jau ir tas, kad iespēja apbedīt nogalinātos ir niecīga, jo tur viss ir saraustīts monekulās.
0