Ienaidnieks ir vienaldzība • IR.lv

Ienaidnieks ir vienaldzība

3
Čaks Porters
Pauls Raudseps

Reklāmas guru Čaka Portera dibinātā aģentūra pārliecināja jauniešus nesmēķēt un piesaistīja simtiem miljonu interneta lietotāju uzmanību lielai, iztapīgai vistai

Čaka Portera līdzdibinātā reklāmas aģentūra CP+B ir viena no radošākajām un sekmīgākajām Amerikā. Pēdējos divdesmit piecos gados tā izaugusi no mazas provinces aģentūras par lielu, bieži apbalvotu organizāciju, kura bija starp pirmajiem interneta un tā radīto «virālās» – pašu patērētāju izplatītās un popularizētās reklāmas – iespēju izmantotājiem. CP+B ir veidojusi kampaņas daudziem pasaules vispazīstamākajiem zīmoliem, pelnījusi miljonus, rezultātā Porteram ir daudz veiksmes stāstu, kurus atcerēties, un interesantu vērojumu, kuros dalīties. Taču tas nav licis viņam aizmirst, ka laba iespaida radīšana – arī par sevi – prasa atrast veidu, kā uzņemt kontaktu ar savu sarunu biedru. 

Pagājušajā nedēļā uzstājoties reklāmistu pasākumā Čempionu brokastis Kalnciema kvartālā, viņš sāka ar stāstu par to, ka viņa pirmā mīlestība bijusi kāda viņa dzimtajā pilsētā dzīvojoša latviešu meitene vārdā (ja pareizi sapratu) Stefānija Bundule. Arī šai intervijai viņš bija sagatavojies. Ar mani tiekoties, viņš uzreiz prasīja, kāpēc žurnālists, kas raksta par tādām gudrām tēmām kā eirozonas krīzes regulēšanas mehānismi, gribētu runāt ar tādu «vienkāršu reklāmistu» kā viņš.

Taču mūsu dzīve ir ar reklāmu pārsātināta. Saprast, kā uz to raugās viens no šīs industrijas redzamākajiem pārstāvjiem, varētu šķist interesanti daudziem.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu