Atlaistais Tero Taskila pirms darba “Estonian Air” ieņēma Latvijas lidsabiedrības “airBaltic” komercdirektora amatu
Igaunijas nacionālā lidsabiedrība “Estonian Air” trešdien paziņoja, ka tās uzraudzības padome nomainīs kompānijas izpilddirektoru un no šā gada 1.novembra par jauno vadītāju iecels Janu Palmeru, ziņo LETA. Tādējādi Palmers aizstās līdzšinējo vadītāju Tero Taskilu, kas aviokompāniju vadīja nedaudz ilgāk par gadu.
2010.gada rudenī pēc kompānijas vairākuma akciju daļas iegādes Igaunijas valsts noteica “Estonian Air” mērķi palielināt maršrutu skaitu no Igaunijas un sasniegt rentabilitāti. Lai sasniegtu šo mērķi, kompānija pērn ieviesa jaunu stratēģiju, kas koncentrējās uz maršrutu tīkla paplašināšanu.
“Līdz šā gada vidum kļuva skaidrs, ka “Estonian Air” izvēlētajai stratēģijai ir realizācijas riski, kas krietni pasliktina kompānijas finanšu rezultātus,” norāda lidsabiedrības uzraudzības padomes priekšsēdētājs Erki Rāsuke. “Balstoties uz finanšu rezultātiem un nākotnes perspektīvām, uzraudzības padome nolēmusi mainīt pērn apstiprināto stratēģiju un par kompānijas jauno vadītāju iecelt Janu Palmeru,” sacīja Rāsuke.
Palmeram ir vairāk nekā 20 gadu pieredze aviācijas jomā. Viņa galvenie uzdevumi būs nodrošināt gludu pakalpojumu sniegšanu klientiem, pielāgot maršrutu tīklu, balstoties uz reālu ekonomikas pieprasījumu, un samazināt kompānijas izmaksas atbilstoši jaunajai biznesa videi.
Taskila “Estonian Air” vadītāja amatā tika iecelts 2011.gada 1.jūnijā. Pirms kļūšanas par “Estonian Air” vadītāju Taskila ieņēma Latvijas lidsabiedrības “airBaltic” komercdirektora amatu. Kā raksta “Postimees.ee”, Taskila mēnesī pelnījis 33 tūkstošus eiro.
Taskila kompensācijā saņems 99 687 eiro, vēsta igauņu portāli. Ņemot vērā uzņēmuma sarežģīto ekonomisko stāvokli, viņam tika ierosināts atteikties no kompensācijas, taču Taskila tam nepiekrita.
Jaunā uzņēmuma vadītāja Palmera mēnešalga būs par teju 10 000 eiro mazāka nekā Taskilam – 21 500 eiro.
Komentāri (22)
lebronj2356 31.10.2012. 13.02
Brīnumi nenotiek, piesolītais tīģera lēciens garām Airbaltikam arī atsities pret sienu. Baltijā optimāli būtu dibināt vienu kopēju aviosabiedrību uz Airbaltika bāzes, gan šīs kompānijas lieluma, gan Rīgās ģeogrāfiskā novietojuma dēļ, gan arī godīguma principa vārdā, jo LV netika ne LPG terminālis ne kas cits – vai to atbalstīs leišu un igauņu ambīcijas, šaubos !
1
Jean > lebronj2356 31.10.2012. 14.17
Tādas kopvalstu aviokompānijas ir vēsture, jo pārāk smagnēji vadāmas. SAS pašlaik uz maksātnespējas robežas.
0
Jean 31.10.2012. 14.16
Rakstā nav pieminēts, ka Jans Palmers pirms tam vadīja šī gada maijā bankrotējušo aviokompāniju Cimber Sterling. Tādas zīmīgas paralēles ar Air Baltic, kuru vada cilvēks, kurš pirms tam vadīja vēlāk bankrotējušo Malev. Tā rādās, ka izveidojusies topmenedžeru-bankrotieru grupa.
0