"Pietiek.com": Fliks padomei iesniedzis nepilnīgu informāciju; nākamā sēde 28.februārī
Nacionālās lidsabiedrības “airBaltic” padome sēdē trešdien nav lēmusi par jautājumiem, kas saistīti ar “airBaltic” auditu, preču zīmēm un valstij neizdevīgo lidsabiedrības akcionāru līgumu, jo lidsabiedrības vadītājs Bertolts Fliks padomei sniedzis nepilnīgu informāciju, vēsta portāls “pietiek.com”.
Nākamā padomes sēde notiks 28.februārī, turklāt ierasties uz to aicināti “airBaltic” revidenta, auditorfirmas “Price Waterhouse Coopers” pārstāvji.
Sēdes pārcelšanas iemesls bijis pārāk minimāla informācija, ko sniedzis Fliks, kas vienpersoniski pārstāv “airBaltic” valdi. Tā “pietiek.com” trešdien atzina “airBaltic” padomes priekšsēde, ar Ventspils mēra Aivara Lemberga ietekmi saistītā Santa Glāzniece. Viņa ir bijusī Lemberga ģimenei piederošās “LSF Holdings” juriste un “airBaltic” padomē pārstāv valstij piederošo lidsabiedrības kapitālu (52,6%).
“Mēs sasaucām jaunu padomes sēdi tāpēc, ka mēs gribam padomes sēdē redzēt arī “airBaltic” revidentu. Turklāt valdes sagatavotie dokumenti uz padomi nebija sagatavoti tā, kā tas tika prasīts,” portālam sacīja Glāzniece.
“Pietiek.com” jau rakstīja, ka “airBaltic” padome ir vienīgā institūcija, ar kuras starpniecību valsts var realizēt savas kā lielākā “airBaltic” īpašnieka intereses, jo valstij lidsabiedrības padomē ir trīs padomes locekļu vietas, bet Flikam piederošā uzņēmuma “Baltijas Aviācijas sistēmas” (BAS) – divas.
Janvārī “airBaltic” apstiprināja jaunu padomi, kurā kā Satiksmes ministrijas interešu pārstāvji tika ievēlēti Glāzniece, politiķa Aleksandra Kiršteina (ZZS) dēls Gints Kiršteins ("Latvijas Valsts radio un televīzijas centra" valdes loceklis) un Raitis Tukāns, kurš iepriekš darbojies finanšu jomā.
Ministrija pēc jaunās valdes ievēlēšanas aicinājusi nekavējoties sākt auditu, lai iegūtu pārskatu par visām darbībām, kas notikušas “airBaltic”, tostarp zīmola pārdošana lidsabiedrības vadītājam Bertoldam Flikam piederošajam uzņēmumam BAS, kā arī tiesvedība starp “airBaltic” un lidostu “Rīga”.
Jau ziņots, ka 2009.gada decembrī "airBaltic" pārdeva BAS sešas "airBaltic" preču zīmes ("airBaltic", "airBaltic.com", "airBaltic Travel.com", "airBalticHotels", "BalticMiles" un "Baltic Taxi"), un šo darījumu apstiprināja "airBaltic" padome.
Komentāri (20)
janazakovica 17.02.2011. 11.17
vaicajums zem plakata-vai fliks ir zaglis vai…ierakstiet iespejamos variantus..
0
ievuliitis 17.02.2011. 10.45
“Janvārī “airBaltic” apstiprināja jaunu padomi, kurā kā Satiksmes ministrijas interešu pārstāvji tika ievēlēti Glāzniece, politiķa Aleksandra Kiršteina (ZZS) dēls Gints Kiršteins (“Latvijas Valsts radio un televīzijas centra” valdes loceklis) un Raitis Tukāns, kurš iepriekš darbojies finanšu jomā.”
Neko nemāku teikt par Tukānu, bet divas nosauktās personas pārstāv Lemberga intereses. Vai Lembergam rūp valsts intereses?
8
lebronj2356 > ievuliitis 17.02.2011. 12.08
Lembergam nerūp, tas fakts, cik nu vienīgi ši valsts nodrošina viņu – lai neizput pavisam. Bet Airbaltic gan ir viens no visu laiku veiksmīgākajiem Latvijas uzņēmumiem, liela loma tur ir Flikam bijusi, var jau nepatikt lielā alga un citas kaprīzes, bet viņa devums ir nenoliedzams, par spīti ne visai gudriem satiksmes ministriem laika gaitā(pašreizējo pieskaitot, pat zem Šlesera varētu likt) !
0
lebronj2356 > ievuliitis 17.02.2011. 15.49
Starpība ir tāda, Parastais, ka šis uzņēmums bez pilotiem algo vēl veselu plejādi – vairākus simtus cilvēku, kam maksā algas un nodokļus Latvijai, daļēji arī tūrismu ar saviem galamērķiem veicina. Patīk jau mums tik ļoti gausties par ārzemju maximām, rimjiem u.c. firmām, kas pārpludinājušas mūsu tirgu, šī reiz ir viena kompānija, kas no ir no Latvijas un veiksmīgi izkonkurēja konkurentus Baltijas tirgū un konkurē arī Eiropas līmenī. Preču zīmju lieta, protams, nejauka, bet nevajag aplikt visu savējo. Ar tādu attieksmi tiešām drīz vairs nebūs neviena, kas kaut ko dara, jo ”godīgie” pilsoņi būs visus noēduši !
0
ievuliitis > ievuliitis 17.02.2011. 15.24
Piebiedrojos Parastajam. Jo lielāks laiks ir pagājis no zīmolu nodošanas Flika uzņēmūmam, jo mazākas – nu jau pavisam niecīgas – ir cerības kādreiz tos atgūt.
0
ievuliitis > ievuliitis 17.02.2011. 17.11
Starpība ir tāda, Krix, ka Latvija ir samaksājusi nesamērīgi augstu cenu par tevis nosauktiem ieguvumiem. Tu tak nenoliegsi, ka teju zaudēti zīmoli maksā daudzus desmitus miljonus, kā nesen ir izskanējis Auguļa paziņojumā par iespēju tos atpirkt no Flika firmas.
0
lebronj2356 > ievuliitis 17.02.2011. 18.35
Tad, lai Augulis nevis pērk, bet piespiež atgriezt tos zīmolus – tā ir viņa neizdarība tāpat kā Gerharda iepriekš un, ja samaksās, tad tā arī būs Auguļa vaina !
0
Marija > ievuliitis 17.02.2011. 12.29
Varbūt AB relatīvās veiksmes pamatā ir bijusi motivācija to kādam pievāk?
Tagad, kad visi zīmoli vairs nav paša AB īpašumā šāds scenārijs sāk kļūt ļoti reāls.
AirBaltic priekš pārējās pasaules ir tikai un vienīgi nosaukums – kāda pasažieriem starpība, kurš noalgo pilotus, lai aizvestu no Rīgas uz citām lidostām ar pazīstamo logo uz astes.
0
ievuliitis > ievuliitis 17.02.2011. 18.51
Par 100% tev piekrītu, Krix! Kaut nu tā būtu un piespiestu! Tikai, zinot, kas ir Augulis, kādu spēku vai, pareizāk – kādu saimnieku, tas pārstāv, Flika spējas un krievu banku, kur ieķīlātas tās zīmes, cerības uz veiksmīgu problēmas risinājumu ir ļoti vājas.
Ļoti gribu kļūdīties.
0
raimonds_bossltd > ievuliitis 17.02.2011. 19.45
to Krix
Vai zini, cik Latvijai ir izmaksājuši AirBaltic un Rīgas lidostas “panākumi”? Atšķirībā no “neveiksmīgām” Lietuvas un Igaunijas, mums bija jāvēršas pie starptautiskiem aizdevējiem pēc 7,5 miljardu aizņēmuma.
0