Mobilo sakaru operators centra lēmumam nepiekrīt un nolēmis to pārsūdzēt
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) mobilo sakaru operatoram "Tele2" licis pārtraukt negodīgu komercpraksi, jo reklāmās izteikti nepatiesi un maldinoši apgalvojumi, ziņo BNS. “Tele 2” PTAC nostājai nepierkīt un nolēmuši lēmumu pārsūdzēt.
Reklāmā tiek apgalvots, ka "Zelta zivtiņai" Latvijā ir zemākā cena par vienu mobilā interneta megabaitu. Pārbaudot citu Latvijas mobilo sakaru priekšapmaksu sarunu karšu piedāvātās cenas par mobilo internetu, PTAC konstatējis, ka septiņi santīmi nav lētāka cena par reklamēto pakalpojumu.
Centrs secinājis, ka, norādot patērētājiem aprēķināto tarifu, kurš ir atkarīgs no patērētājiem piešķirtā bonusa apmēra, "Tele2" divas reizes norāda vienu un to pašu patērētājiem piedāvātu bonusu un maldina viņus par maksu, kāda patiesībā tiek noņemta no priekšapmaksas kartes.
Tikmēr “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs paudis, ka kompānija PTAC lēmumu pārsūdzēs. “Esam pārliecināti, ka esošie un potenciālie priekšapmaksas sarunu kartes Zelta Zivtiņa klienti ir saņēmuši pareizu informāciju par mūsu piedāvājumu. Mēs nevaram piekrist PTAC nostājai, kas liedz patērētājiem sniegt informāciju par pakalpojumu faktiskajām cenām. Bonusu piemērošana nedrīkstētu būt par iemeslu pārmetumiem, jo klienti tos lieto sen un saprot.”
Paziņojumā Vancovičs arī pauž izbrīnu, ka PTAC lēmumu publicējis tikai piecus mēnešus pēc attiecīgās kampaņas un izdara to laikā, kad Zelta Zivtiņai jau sākusies cita kampaņa par mobilā interneta piedāvājumu tikai par daudz zemāku cenu.
Komentāri (25)
Agnese Dubova 25.10.2010. 17.26
Ja runa ir par Zelta zivtiņu, tad gan varu pateikt, ka cena ir nevis 7 santīmi par MB, bet gan 1 santīms par MB, turklāt, neņemot vērā bonusus!
http://zeltazivtina.lv/lv/rates
0