Pirmdien avārijās 3 bojāgājušie, ap 10 cietušo • IR.lv

Pirmdien avārijās 3 bojāgājušie, ap 10 cietušo

52
Lita Krone, LETA

Jaunā nedēļa turpina aizvadīto brīvdienu nepatīkamo statistiku

Pirmdien pēcpusdienā uz Rīgas apvedceļa krustojumā ar autoceļu Rīga-Ērgļi notika kravas un piecu vieglo automašīnu sadursme, kurā bojā gājis viens cilvēks, bet vairāk nekā trīs cietuši, vēstī aģentūra LETA. Savukārt divu auto sadursmē uz autoceļa Jēkabpils – Dunava gājuši bojā divi un cietuši seši cilvēki.

Pirmdiena turpina aizvadītās nedēļas nogales nepatīkamo statistiku, kad divās dienās 33 avārijā bija cietuši 48 cilvēki un uz gājēju pārejas Liepājā sabraukts bērns ratiņos.

Kā informē policija, pirmdien ap pulksten 14.30 uz Rīgas apvedceļa kravas automašīna "Mercedes Benz" ietriecās automašīnā "Mazda", kura ieskrēja "VW Touareg", tā taranēja "Toyota", kas uzskrēja "Chrysler", un pēdēja iebrauca automašīnā "Honda". No gūtajām traumām notikuma vietā mira viens cilvēks, kurš atradās automašīnā "Mazda", negadījumā cieta vairāki citi cilvēki. Kādu laiku satiksme šajā vietā notika pa vienu joslu.

Savukārt ap pulksten 17 autoceļa Jēkabpils – Dunava 15.kilometrā notika divu automašīnu sadursme, kurā gāja bojā divi cilvēki un vēl seši cieta. Policija noskaidro personības un avārijas apstākļus.

Vēl viena smaga avārija notikusi Kārsavas pagastā, kur minibuss ''VW Transporter'' notriecis bērnu, informē Valsts policijas pārstāve Ieva Rekšņa.

Jau vēstīts, ka aizvadītajā nedēļas nogalē Latvijā ceļu satiksmes negadījumos cietuši 48 cilvēki, informēja Valsts policijas Prevencijas pārvaldes priekšnieks Edmunds Zivtiņš. Viņš brīvdienas uz ceļiem vērtē kā smagas.

Vienīgās traģiskās avārijas izraisītājs – sestdien Liepājā uz gājēju pārejas bērnu sabraukušais vīrietis – atzinis savu vainu, ziņo aģentūra BNS. Autovadītājs – 1982.gadā dzimušais Deniss – pēc negadījuma aizturēts. Viņš policijai stāstījis, ka braucis ar ātrumu 55 kilometri stundā un bērna ratiņiem uzbraucis, apsteidzot priekšā braucošu automašīnu, kas pirms gājēju pārejas piebremzējusi. Vīrietis pie stūres neesot bijis alkohola reibumā, taču ekspertīzē noteiks, vai viņš nav lietojis kādas citas apreibinošas vielas.

Kopumā brīvdienās reģistrētas 33 avārijas ar cietušajiem. Divās dienās 49 autovadītāji aizturēti par braukšanu reibumā, 55 cilvēki aizturēti, jo iereibuši vadījuši velosipēdu vai mopēdu, informēja Zivtiņš, uzsverot, ka tas ir ļoti liels skaits. Policijas pārstāvis vērtē, ka iemesli iespaidīgajiem skaitļiem varētu būt karstais laiks un sastrēgumi, kā arī lielā nervozitāte uz ceļa.

.

Komentāri (52)

ivetao2007 04.07.2010. 15.00

Ja tas būtu Amerika, tas gļēvais noziedznieks – šoferiis jau būtu nolinčots. Nosists. To viņš pelnījis arī šeit. Vismaz mūža ieslodzījumu, kur kolonijā viņu kāds nosistu. Autors vēlti pļāpā pa lielo ātrumu. Svarīgi ir tas, ka slepkavība notikusi uz gājēju pārejas un tas mūdzis bēdzis. Amerikā tas mūdzis, pat ja tas nebūtu uz gājēja pārejas, tiktu notiesāts. Tev jābrauc tā, lai neuzbrauktu cilvēkam. Paredzot visādas iespējas.

+3
-2
Atbildēt

10

    lailabidzane > ivetao2007 04.07.2010. 15.29

    .
    Kā ar šlipsi? ;)

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    lolita_valta > ivetao2007 04.07.2010. 19.22

    Piekrītu, ka ASV likumi ir bargāki! Taču piekritīsiet, ka arī tur noziedzība ir augsta un arī tur notriec bērnus uz gājēju pārejām un arī tur notiesā nevainīgi! Protams puisim jāsaņem pienācīgs sods!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    terauds123 > ivetao2007 05.07.2010. 09.49

    off topic: jauniešiem varbūt nav zināms, bet 1963 gadā, uzreiz pēc Kubas krīzes, aukstā kara kulminācijā no PSRS iekļūt starptautiskās organizācijās un nokļūt ASV bija iespējams t tikai īpaši uzticamiem , stūra mājas pārbaudi izturējušiem, komunisma cēlājiem vai arī pašiem stūra mājas censoņiem..

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    IvetaKazoka > ivetao2007 04.07.2010. 16.34

    Pamēģini padomāt, ka pastāv iespēja, ka Tu būdama taisnās dusmās par notikušo nepamanīji, ka manam komentam par mezavilka repliku nav nekāda sakara ar notikušo nelaimi.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    IvetaKazoka > ivetao2007 04.07.2010. 16.30

    Paldies par augsto amerikāņu žurnālista diskusijas kultūras paraugstundu. Es vēl varu savu niku pret uzvārdu nomainīt un vairs nebūt iznirelis, bet Tu nekad nespēsi beigt šad un tad rakstīt pilnīgas muļķības un savus apgalvojumus apstiprināt ar faktiem.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    IvetaKazoka > ivetao2007 04.07.2010. 15.11

    Amerikā tas mūdzis, pat ja tas nebūtu uz gājēja pārejas, tiktu notiesāts.
    —————————————————-
    Lūdzu linku ar info par vismaz vienu precedentu. Gribu redzēt kaut vienu notiesājošu spriedumu vadītājam, kuram uz highway izskrien priekšā cilvēks.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > ivetao2007 05.07.2010. 19.19

    to mezavilks
    Kā tu domā, cik dienas zivtiņam ASV izdotos palikt dzīvam, slēpjoties mežos un ēdot zaķkāpostus un mellenes, pēc tam, kad policijas pakaļdzīšanās dēļ, būtu gājis bojā nevainīgs cilvēks?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ivetao2007 > ivetao2007 04.07.2010. 15.20

    Anonimiem parasti neatbildu. Bet, kas notiek Amerikā, esmu pats redzejis. Bez tam jau 45 gadus esmu arī amerikāņu žurnālists. 1963.gadā mani uzņēma pasaules žurnālistu organizācijā. Kā katrs iznirelis – dodiet “linku”!

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > ivetao2007 04.07.2010. 15.36

    Sapper, šis nav tas gadījums, kad uz highway izskrien cilvēks, bet gan tā saucamā “hit and run” situācija, un šādos gadījumos gan ASV, gan Apvienotajā Karalistē parasti piespriež reālu sodu ar brīvības atņemšanu (par citām valstīm man precīzas info nav, taču nedomāju, ka kaut kur iespējams nesodīti uz GĀJĒJU PĀREJAS sabraukt cilvēku un aizbēgt). Attiecībā uz linkiem uz tiesu praksi iekš ASV: saišu ir daudz, varu ieteikt, piemēram, http://boards.insessiontrials.com., http://blinkoncrime.com/ utt.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Ārijs > ivetao2007 04.07.2010. 15.35

    Zinām zinām -arī avārijas ASV nenotiek!

    Visdziļākā līdzjūtība vecākiem!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

IvetaKazoka 04.07.2010. 15.08

Šausmīga traģēdija ģimenē! Visdziļākā līdzjūtība! Briesmīgi ir lasīt, ka šadas traģēdijas notiek tik bieži. Cik reizes nav nācies sēžot pie pārejas mašinā un laižot gājēju uztaurēt, jo ir jau izstrādājies reflekss paskatīties spogulī, kas tajā brīdī notiek otrajā joslā . A tur atsaldenis velk neskatoties. Čik vēl cilvēku uz pārejām ir jānobrauc, lai Zivtiņš savus padotos izvilktu no “slauktuvēm” patrulēt vietās, kas ir reāli bīstamas???

P.S. Inese, pati nāvessodu būtu ar mieru izpildīt, bet godīgi?

+1
-1
Atbildēt

4

    ::Vai cis :: > IvetaKazoka 04.07.2010. 15.25

    Šādam neradījumam – pilnīgi noteikti un bez jebkādām emocijām. Es vēl varu saprast, ka cilvēks var būt neuzmanīgs un uzbraukt kādam, bet bēgšanu no nozieguma vietas es uzskatu par pilnīgi deģenerēta radījuma cienīgu rīcību.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    lolita_valta > IvetaKazoka 04.07.2010. 19.56

    Nu gan jau ka tas Jums tā, emociju uzplūdā! Neticu ka spējat kādu nogalināt! Kaut arī to būtu lēmusi tiesa!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    IvetaKazoka > IvetaKazoka 04.07.2010. 16.48

    Super! Varbūt nošausima arī Denisa mammu, tēti, skolotāju… Denisa rīcība ir viņu audzināšanas rezultāts. Vai arī Tu uzskati, ka cīnīties ar cēloņiem nevajag?

    P.S. Prakse rāda, ka iepēja noskatīties nāvessoda izpildi upuru tuviniekiem gaidītā gandarījuma vietā visbiežak turpmāk atnes vienas vinīgas garīgas problēmas. To Tev jebkurš psihoterapeits pastāstīs. Domā esi savādāka?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > IvetaKazoka 05.07.2010. 15.32

    Inese, iebāz galvu ledusskapī un atvēsinies, nav nemaz tik viegli izpildīt nāves sodu, es nerunāju par afekta stāvokli

    0
    0
    Atbildēt

    0

ivetao2007 04.07.2010. 19.51

Inese, redziet es esmu dzīvojis Ziemļamerikā nevis kā turists, bet man tur bija darbs. Tāpat kā piemēram Somijā, Čehijā,Vācijā, Korejā un Japānā. Kā armerikānu policija izrīkojās ar šādiem braucējiem, esmu pats redzējis un pēc tam ar polictiem runājis. Bet Somijā un Japānā esmu veltījis krietmu laiku, lai pamatīgi iepazītos ar polcijas darbu. Manu tuvu draugu vidū bija toreizējais Helsinku policijas šefs Kainu Mikola.

+1
-1
Atbildēt

6

    lailabidzane > ivetao2007 04.07.2010. 20.10

    .
    Kā ar šlipsi? ;)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > ivetao2007 04.07.2010. 20.47

    Zigurd, es arī esmu nodzīvojusi Ņujorkā gandrīz gadu un pāris mēnešus Hjūstonā, tiesa, policijas darbs mani interesēja samērā maz, taču man ir nelielas zināšanas par vidusmēra amerikāņa domāšanas veidu, un es Tev pilnīgi piekrītu, ka ASV atrastos maz cilvēku, kas aizstāvētu nelieti, kurš, pārsniedzot braukšanas ātrumu un neapstājoties pirms gājēju pārejas, nogalinājis bērnu un vēl mēģinājis aizbēgt. Nezinu, kā Ņujorkā, bet Teksasā pūlis tiešām nolinčotu šādu mēslu:)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    IvetaKazoka > ivetao2007 05.07.2010. 12.58

    IMHO labāk par cietuma kameru audzinātu tāda paša termiņa piespiedu darbs traumu klīnikā sanitāra amatā. Vienīgais soda veids, ko vajadzētu piemērot cilvēkiem, kas apzināt, vai rupjas nolidības dēļ ir izraisījuši avāriju ar cietušajiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    IvetaKazoka > ivetao2007 04.07.2010. 21.32

    Inese, ja neļauj nolinčot uz vietas, ts nozīmē, ka uzreiz aizstāv noziedznieku??? Tipisko vidusmēra dienvidu amerikāņu – Rednecku domāšanas veids ir tas uz ko mums jātiecas??? Allelujah!!! Atkal vienīgā vērtību mēraukla – personiskā komforta sajūta. Likumības ievērošana – tā ir noziedznieku aizstāvēšana. Novēlu jums abiem saprāta uzvaru pār emocijām.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    IvetaKazoka > ivetao2007 04.07.2010. 20.39

    Nju un kā Asv policija rīkojas ar tādiem? Uzreiz nolaiž no kātiem, vai uzliek rokudzelžus un nolasa tiesības? Bēdīgi, ka tā vietā, lai padalītos ar pieredzi ja ir tāda, kā šādu negādījumu iespējamību novērš ārzemēs, tai pašā Somijā piemēram, Tu plāties ar “lieliem” draugiem. Pastāsti kāda ir būtiskākā atšķirība procedūrā, lai iegūtu vadītāja apliecību Somijā un LV. To policijas šefa čoms nedrīkst nezināt. :P

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    disassociative > ivetao2007 05.07.2010. 09.55

    Normāls amīšu redneks nolinčotu nēģeri vai meksikāni par šādu rīcību, bet ar putām uz lūpām aizstāvētu otru redneku. Tas tā, ja runājam par amīšiem. Es arī tur pailgi nodzīvoju. Un arī poliči rīkotos līdzīgi.
    Ko darīt ar šādiem Denisiem? Tiesāt, protams un piespriest reālu brīvības atņemšanu uz pietiekami ilgu laiku.
    Bet pamatproblēma šādām situācijām ir ļoti zems sabiedrības pašapziņas līmenis. Kādam vajag pagarināt krāniņu, izrādoties savas meitenes priekšā – re kā es māku braukt. Kādam vajag pagarināt krāniņu – man uz gājēju pārejas ir priekšroka un uz mani citi likumi neattiecas. Kādam vajag pagarināt krāniņu, nesoties garām stāvošai kolonnnai u.t.t. Un rezultāts, diemžēl, ir smagi bēdīgs. A pašapziņas celšanai ir tikai viens ceļš – izglītība, izglītība un vēlreiz izglītība.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu