“iPad” pieprasījums ASV bija tik spēcīgs, ka kompānijai nācās par mēnesi aizkavēt to tirdzniecības uzsākšanu citās valstīs
ASV informācijas tehnoloģiju uzņēmums "Apple Inc." jau pārdevis divus miljonus planšetdatoru "iPad", tādējādi pārspējot viedtelefona "iPhone" tirdzniecības rezultātus, atsaucoties uz uzņēmuma paziņojumu, ziņo LETA-AFP.
"Apple" norāda, ka kopš planšetdatoru tirdzniecības uzsākšanas tikai ASV 3.aprīlī pārdoti 1,4 miljoni "iPad", savukārt piektdien "iPad" tirdzniecība tika uzsākta arī Austrālijā, Japānā, Kanādā, Lielbritānijā, Francijā, Vācijā, Itālijā, Spānijā un Šveicē. Planšetdatoru pieprasījums ASV bija tik spēcīgs, ka kompānijai nācās par mēnesi aizkavēt to tirdzniecības uzsākšanu citās valstīs.
"Apple" vadītājs Stīvs Džobss sacīja, ka klienti visā pasaulē tagad var izbaudīt "iPad" iespējas un šķiet, ka viņiem tas patīk tikpat ļoti, cik pašai kompānijai. "iPad" tirdzniecība vēl deviņās valstīs tiks uzsākta jūlijā, tostarp Austrijā, Beļģijā, Īrijā, Luksemburgā un Nīderlandē. Viens no autorizētajiem Apple produktu tirgotājiem Latvijā iDeal Ir.lv sacīja, ka oficiālas informācijas no Apple par Baltijas un Skandināvijas valstīm pagaidām nav.
Kā ziņots, lētākais "iPad" modelis, kas aprīkots ar bezvadu tīkla "Wi-Fi" pieslēgumu un 16 gigabaitu (GB) atmiņu, ASV maksā 499 dolārus (284 latus), bet dārgākais modelis, kas piedāvā trešās paaudzes (3G) tīkla pieslēgumu un aprīkots ar 64GB atmiņu, – 829 dolārus (473 latus).
Komentāri (27)
Arija Saleda 01.06.2010. 14.01
Kur tad tik naidīgi pret mani.
Manis pēc lai jau viņi pērk to planšeti, bet salīdzinot ar portatīvu datoru, es pagaidām nesaprotu lietošanas jēgu, tik vien ka mēģina ( un izskatās ka sanāk) radīt jaunu ikonu.
Kas attiecas uz apple produktiem, tad cik es kā parasts lameris esmu papētijis, par visādiem kabeļiem un adapteriem tiek prasītas nesamērīgās maksas.
2
defunky > Arija Saleda 01.06.2010. 14.46
Jūs paužat ļoti populāru viedokli: “es viņu (iPad) turējis rokās nēesmu kā arī nesaprotu tā jēgu, tātad mēsls.”
0
Pauls Bankovskis > Arija Saleda 01.06.2010. 14.42
Apple parasti cenšas izvēlēties viņuprāt kritiskāko funkcionalitāti un pasniegt to neticami ērtā, stilīgā veidā. Varam debatēt vai ir labāk visu paveikt viduvēji vai šo to ļoti labi, bet man šķiet patērētāji šobrīd skaidri izrāda savu preferenci. Jā, Apple cenšas pelnīt kā māk, bet tā ir daļa no kompromisa uz ko patērētāji parakstās.
0
Arija Saleda 01.06.2010. 15.25
Uldi rokās turējis neesmu, esmu vien izlasījis reklāmas, tomēr ja kaut kādu jaunu produktu īsā laikā pārdod nenormālā daudzumā, tad vairāk ir jārunā par veiksmīgas ikonas radīšanu ( apsveicami no biznesa viedokļa) nekā superīga produkta radīšanu. Sony jau pirsm 20 gadiem uztvēra domu, ka nevis pieprasījums rada piedāvājumu. bet ražotājs rada pieprasījumu uz to visa zīmološana arī ripo.
Manā izpratnē tas ir moderns un stilīgs verķis kas nav vairs īsti multimēdiju telefons un nevelk līdz datoram ( jeb ar irbuli rakstīt ir kruta?)
2
Kaspars [FB] > Arija Saleda 01.06.2010. 23.13
Vinam nav irbulis…. bet ir loti erti serfot interneta :)
0
ivetao2007 > Arija Saleda 22.07.2010. 18.46
Kas ir kruta? Latviešu valodā tāda vārda nav.
0
andrisskrastins 01.06.2010. 11.55
“Jau?” Manuprāt te kāds drusku par daudz kaut ko pīpē :) 1 milijons iepriekšpārdošanā uz haipu un 1 milijons pēc tirgošanas ASV un Eiropā? Nu nav tie skaitļi uz ko Apple cerēja.
3
andrisskrastins > andrisskrastins 01.06.2010. 12.09
Un tad?
0
Pauls Bankovskis > andrisskrastins 01.06.2010. 13.45
Pēc analītiķu aprēķiniem par piegādēm, Apple bija plānojuši uz apmēram 5 miljonu ipad 12 mēnešos (skat http://bit.ly/9Zz0Px). 2 miljoni 2 mēnešos ir vērā ņemams pieprasījuma kāpums.
0
rolands.bondars > andrisskrastins 01.06.2010. 11.57
Tie ir miljoni, ne tūkstoši. Miljoni!
0