Latviešu jaunie reklāmas censoņi cer nokļūt Kannās
Katru gadu Kannās norisinās starptautiskais reklāmas festivāls "Cannes Lions", kas ir ievērojamākais šāda veida notikums pasaulē. "Lauvu" organizatori piedāvā jauniem entuziastiem piedalīties konkursā Young Lions un uzvarot iegūt iespēju doties uz Kannām, lai piedalītos festivālā.
Konkurss notika sadarbībā ar portālu YouTube un Wateraid.org. Pēc uzdevuma došanas, dalībniekiem tika dotas 48 stundas, kuru laikā izveidot video klipu un ievietot portālā YoutTube.
Šā gada konkursa video klipa uzdevums ir pievērts sabiedrības uzmanību ūdens piesārņojuma problēmām pasaulē. Entuziasti no Latvijas ir pieņēmuši šo izaicinājumu un 48 stundu laikā izveidojuši videoklipu, kurš iesniegts konkursā.
Četri jauni reklāmas entuziasti no Latvijas ir tikuši reklāmas festivāla „Cannes Young Lions” finālā ar savu video vēstījumu par pasaules ūdens piesārņojuma izraisītajām problēmām.
Nesenā pagātnē latviešiem internetā izdevās iebalsot Rīgu pasaules populārākajā galda spēlē „Monopols”.
Tagad ikvienam lidzjutējam ir iespēja ar savu balsi palīdzēt vēstījumam no Latvijas nonākt pasaulē lielākajā reklāmas festivālā.
Nobalsot par Latvijas censoņu videoklipu var šeit: http://bit.ly/balsojums
Komentāri (26)
salmgriezis 26.05.2010. 00.24
Nebūtu jau žēl iebalsot par letiņiem, bet šoreiz muļķīgi sanāk, jo tas darbiņš šoreiz tāds pavisam štruntīgs ir sanācis.
0
janisvinodis 26.05.2010. 16.00
Varbūt kannās tas varētu startēt sadaļā – lētākais reklāmas rullītis?
0
ilmisimo 25.05.2010. 16.19
Ja uz Kannām.
tad tikai kopā ar Hanibalu.
0