Mākslīgā intelekta risinājumi kļūst aizvien nozīmīgāki perspektīvajā biznesa konsultāciju segmentā, piedāvājot patiesi individuālu attieksmi par salīdzinoši niecīgu cenu
Kas mainījies 20 gados, kopš Latvijā tiek noteikti mīlētākie zīmoli? Kam cilvēki vairāk pievērš uzmanību, un kāda ir to uzņēmumu panākumu atslēga, kas topā spējuši noturēties ilgstoši
Labāka noturība krīzēs, bet mērenāka izaugsme un lielāka piesardzība labajos laikos. Tā par ģimenes uzņēmumiem spriež pētnieki, bet ko saka viņi paši? Ir Nauda ielūkojas četros ģimenes biznesos
Renārs Zeltiņš patlaban ir viens no visvairāk pieprasītajiem pasākumu vadītājiem Latvijā. Gadā viņš vada simtiem pasākumu un sociālajos tīklos sapulcinājis vairāk nekā 100 tūkstošus sekotāju. Mazajai Latvijai gandrīz vai…
Pietiek izstrādāt vienu videospēli, kas aizrauj tūkstošiem cilvēku, lai nekad dzīvē vairs nevajadzētu strādāt. Taču iespēja, ka tas izdosies, ir ļoti maza
Armands Liseks finanšu tehnoloģiju nozarē ir ar visu sirdi, prātu un maku — viņš ne tikai izveidojis jaunuzņēmumu, kam piesaistījis investorus, bet arī iegulda citos jomas spēlētājos
Informācijas pārsātinājumā izceļas tie zīmoli, kuri spēj komunikācijā ar klientiem pietuvoties ikdienas nejauši smieklīgajiem brīžiem, uzskata globālā zīmola Oatly satura producente Salma Gaja-Tophama
Vienmēr ir patīkami, ja pēc ilga pārtraukuma par mums atceras kāds sens paziņa. Šovasar šo sajūtu piedzīvot palīdzēja tehnoloģiju milzis Google, pievienojot savam viedtālruņu tirgu sarakstam arī Latviju