IN75 • Page 2 of 3 • IR.lv
Dāvana vai slogs?
Baltijas zīmolu tops 2024
Iespēja izvilkt džekpotu
Tilts starp ārstu un pacientu
Redaktora sleja
Sveika un sveiks!
blank-post-image
Aktuāls jautājums
Atvieglo ikdienas uzdevumus
Uzņēmēji arvien vairāk saprot ne tikai mākslīgā intelekta limitus, bet arī iespējas
Aktuāli
No ziņošanas pie rīcības
Uzņēmumi nedrīkst kaitēt ne cilvēkiem, ne videi, nosaka jaunā Eiropas Savienības ilgtspējas direktīva
Jauns bizness
Tilts starp ārstu un pacientu
Pandēmijas laikā četriem draugiem radās ideja dibināt digitālu klīniku. Medon nodrošina dažādu specialitāšu ārstu konsultācijas tiešsaistē
blank-post-image
Eksperta viedoklis
Bez maģiskās domāšanas
Rail Baltica projektā nav vienkāršu vai ideālu risinājumu
Sleja
Digitālais spēļu laukums
Kāpēc Latvijas uzņēmumiem ir jāsāk nopietnāk uztvert sociālo mediju spēku
Bizness pasaulē
Bīstamā leiputrija
Kā Telegram kļuva par saziņas vietni, kuru labprāt izmanto noziedznieki, ekstrēmisti un teroristi
Instrumenti
Vienmēr pieejams un ieinteresēts konsultants
Mākslīgā intelekta risinājumi kļūst aizvien nozīmīgāki perspektīvajā biznesa konsultāciju segmentā, piedāvājot patiesi individuālu attieksmi par salīdzinoši niecīgu cenu
Zīmolu tops
Mīluļu atslēga — attīstība!
Kas mainījies 20 gados, kopš Latvijā tiek noteikti mīlētākie zīmoli? Kam cilvēki vairāk pievērš uzmanību, un kāda ir to uzņēmumu panākumu atslēga, kas topā spējuši noturēties ilgstoši
Zīmolu tops
Pa naža asmeni
Reklāma ar labu humoru var būtiski palielināt produkta noietu, bet ledus ir plāns. Lēti un vulgāri joki to spēj pat iznīcināt
Tēma
Dāvana vai slogs?
Labāka noturība krīzēs, bet mērenāka izaugsme un lielāka piesardzība labajos laikos. Tā par ģimenes uzņēmumiem spriež pētnieki, bet ko saka viņi paši? Ir Nauda ielūkojas četros ģimenes biznesos
Portrets
Noskaņas someljē
Renārs Zeltiņš patlaban ir viens no visvairāk pieprasītajiem pasākumu vadītājiem Latvijā. Gadā viņš vada simtiem pasākumu un sociālajos tīklos sapulcinājis vairāk nekā 100 tūkstošus sekotāju. Mazajai Latvijai gandrīz vai…
Labs bizness
Iespēja izvilkt džekpotu
Pietiek izstrādāt vienu videospēli, kas aizrauj tūkstošiem cilvēku, lai nekad dzīvē vairs nevajadzētu strādāt. Taču iespēja, ka tas izdosies, ir ļoti maza
Personāla attīstība
Neskaidrības daudzās sejas
Kā pastāvīgas mainības apstākļos vadītājiem pieņemt labus lēmumus un neizdegt
Naudas idejas
Naudas aprite
Armands Liseks finanšu tehnoloģiju nozarē ir ar visu sirdi, prātu un maku — viņš ne tikai izveidojis jaunuzņēmumu, kam piesaistījis investorus, bet arī iegulda citos jomas spēlētājos
Intervija
Atdarināt dzīvi
Informācijas pārsātinājumā izceļas tie zīmoli, kuri spēj komunikācijā ar klientiem pietuvoties ikdienas nejauši smieklīgajiem brīžiem, uzskata globālā zīmola Oatly satura producente Salma Gaja-Tophama
Stils
Taktiski risinājumi
Gatavojoties vēsajai sezonai, precīzas savu vēlmju piespēles rezultējas ar uzvaru, kas nepaliek nepamanīta arī citu skatieniem 
Tendences
Iesmiņš ar otiņu
Bistro Iesmi Blaumaņa ielā 9 Rīgā
Tendences
Brīvajā laikā
Rudenī nav lielāka prieka kā ērti iekārtoties kino tumsā un ļauties spilgtiem piedzīvojumiem uz ekrāna. Taču vizuālas baudas piedāvā arī citos kanālos
Sīkrīki
Ievērojami jaunumi
Vienmēr ir patīkami, ja pēc ilga pārtraukuma par mums atceras kāds sens paziņa. Šovasar šo sajūtu piedzīvot palīdzēja tehnoloģiju milzis Google, pievienojot savam viedtālruņu tirgu sarakstam arī Latviju
Vēsture
Rīgas elektrificētājs
Tirgotājs Heinrihs Detmans tik ļoti interesējās par sava laika tehniskā progresa zīmi elektrību, ka izgaismoja arī lielu daļu galvaspilsētas
Atlaid šlipsi!
Anekdotes