“Rail Baltica”. Vai un par ko varēja maksāt citādāk?
1Saistītie raksti
Aktuāli /
21. novembris
Žurnāls: Kāpēc igauņiem izdodas “Rail Baltica” būvēt lētāk?
Radars /
13. novembris
Radars Latvijā
Komentāri (1)
Uldis.M42 30.07.2024. 09.29
Par tiem līdzekļiem, kurus varu sagrābušie krievus mīlošie zagļi un sodomīti gatavojas izputināt RailBaltic projektā, visu Latvijas dzelzceļu varēja pārvest uz Eiropas platuma sliedēm, visu noelektrificēt un vēl sacelt saules parkus, kas barotu LDz. Ja kāds čekas nopirkts un sakompromitēts kroplis teiks, ka dzelzceļš no Maskavas uz Rīgas ostām ir ļoti svarīgs, gribu tādam atgādināt, ka krievi jau tagad nespēj nodrošināt kravas par desmitiem miljardu saceltām Somu jūra līča ostām, bet tās ekonomika vēl nav sasniegusi pašu dibenu, savukārt Ķīna jauno Zīda ceļu, kurā būs iekļautas arī Centrālāzijas valstis, būvē apejot krieviju. Ja pieņemam, ka Trampa kungs uzvar vēlēšanās un Ukraina piespiež krieviju parakstīt kapitulāciju un teritorijā tiktu ievesta ārējā pārvalde, tad Ķīnai izdevīgāk tomēr būtu sūtīt kravas pa Transsibīrijas maģistrāli. Tādā gadījumā līdz Zilupei būtu jāliek gulšņi, uz kuriem vajadzības gadījumā varētu uzlikt otru sliežu pāri.
Kas attiecas uz Rīgas dzelzceļa staciju, dzelzceļu uz lidostu un būvi lidostā, Ķīnā par tiem publiski nošautu pāris desmit vainīgos. Latvijas gadījumā būtiski samazinātos risks saķert zarnu infekcijas un hepatītu Saeimas ēkā un ministru kabinetā.
0