Trīs soļi, kā skolām celt savu pedagogu kompetenci
1Saistītie raksti
![](https://ir.lv/wp-content/uploads/2024/07/Berni_pixabay-165x165.jpg)
Viedoklis /
12. jūlijs
Kā motivēt bērnus runāt par ikdienu un sajūtām
![](https://ir.lv/wp-content/uploads/2024/07/Debesis-165x165.jpg)
![](https://ir.lv/wp-content/uploads/2024/07/tiger-309914_1280-165x165.jpg)
![](https://ir.lv/wp-content/uploads/2024/07/startskul-165x165.jpg)
Viedoklis /
3. jūlijs
Ko iegūst uzņēmēji, iesaistoties izglītības iniciatīvās?
![](https://ir.lv/wp-content/uploads/2024/06/robot-8449206_1280-165x165.jpg)
Viedoklis /
1. jūlijs
Darba tirgū tiek meklēti vispusīgi talanti ar starpdisciplinārām prasmēm
Komentāri (1)
Sskaisle 25.01.2024. 05.38
manā sapratnē , no dzīves īstenibas atrauta spriedelēšana – gluži kā padomju laika, kad skanēja tie lozungi – ja būs dziesma , būs maize, ekonomikai jābūt ekonomiskai.
tas patiesais bardaks skolās ir prātam neaptverams un vel trakāk , ka to esam radījuši mēs – ne putins, ne Baidens un ne citplanētieši
es šausminos par vēstures izņemšanu no mācību priekšmetu saraksta , ka vēstures skolotāji izrādās nav vajadzīgi – mani tas laikam nekad nebeigs šausmināt – tauta bez atmiņas ir kā cilvēks bez atmiņas ….
bet izrādās, ka matemātiķi tāpat ir šausmās par skola2030 sastrādāto, tad varbūt vajadzētu sākt ar auditu IZM – ar pašu mācību procesa īstenotāju iesaisti – ja reiz tā skola2030 ir radījusi tādu bardaku – tad visticamāk kaut kas nopietns ar to ir nošauts greizi
0