Burāne. Puntulis. Duelis

32

Komentāri (32)

QAnon 11.01.2023. 17.42

Atbildēšu ar jautājumu: vai abi fiziskie un morālie kropļi: Staļins un Rūzvelts, turēja žīdus Eiropā kā 5. kolonu, abu gatavotā karā pret civilizāciju? Atgādināšu, ka Rūzvelts liedza Hitleram pārvest žīdus uz ASV, bet Staļins tiem repatriēties uz Pievolgu un vēl tie nedeva iespēju Hitleram tos pārverst uz Madagaskaru. Pēc tam, kad Rūzvelts izprovocēja Japānu uzbrukt Pearl Harbor, tas internēja visus valstī esošos japāņus, kaut arī tie nebija nebija naidīgi noskaņoti pret valsti, atšķirībā no žīdiem Vācijā. Pieņemsim, ka vācieši ieslodzīto nogalināšanai izmantoja apģērbu un telpu dezinfekcijas līdzekli, Ciklons B, kad daudz racionālāk būtu bijis katrā nometnē turēt 5 krievu zonderbrigādi, kas katrs par 100 gramiem hirdrolīzes spirta dienā un iespēju apēst nogalināto aknas, ar baudu ar āmuriem, vai nožnaudzot, būtu nogalinājuši simtiem ieslodzīto ir dienas. Viņi tos būtu arī sadalījuši nelielos fragmentos un izmētājuši plašā apkārtnē, kur tos apēstu meža zvēri, kā šodien Ukrainā lapsas, vilki, suņi, vārnas utilizē krievu žmurikus, kur tos neviens nekad vairs neindentificēs. Pieņemsim, ka vācieši bija tik debili, ka atļāvās nokurināt 6 miljonus žīdu, cik nekad Eiropā nebija bijis, neskatoties uz to, ka viņiem nebija degvielas, ko liet tankos un lidmašīnās, tad kur viņi ņēma degvielu. Kā zināms kremācija šodien maksā 350 eiro un ne maza daļa ir degvielas izmaksas. Pat šodien krievi neatļaujas sadedzināt visus savus kritušos, bet lielāko daļu, kopā ar ievainotiem, apber tranšejās, vai jau gatavos ierakumos. Varbūt Rūzvelts Vācijai degvielu piegādāja Lendlease ietvaros, speciāli žīdu dedzināšanai? Interesanti, ar ko Hitleram vajadzēja barot visus ieslodzītos, kad tikai krievu vien 3 miljoni bija padevušies gūstā?
Starptautiskai teroristiskai organizācijai, Vīzentāla centrs, holokauts ir daudzmiljardu biznesa projekts, kremlim tas kalpo kā attaisnojums krievu necilvēku, kuri bija izsalkuši pēc cilvēku asinīm, zvērībām pret Eiropas tautām, bet plānprātiņi, kuri pūš to stabulēs, aizvaino manu saprātu un, aritmētiku, bez šaubām.

0
0
Atbildēt

0

QAnon 08.01.2023. 20.18

https://pietiek.com/raksti/aicinu_kulturas_ministru_parskatit_juridiskos_dokumentus_un_iznemt_no_tiem_kreisas_propagandas_iedestitos_divdomigos_un_mulsinosos_terminus/
Kurš raudāja, ka Latvija nepietiekami tērē kultūrai, ja starp kultūras darbiniekiem, tikai padibeņu, kas rakstīja naidpilnu vēstuli kultūras ministram, skaits izrādījās tik milzīgs?

0
0
Atbildēt

0

Sskaisle 08.01.2023. 14.00

un tā stambulas konvecija man ir kā ievainotam vērsim sarakana lupata

proti – manas māsīcas slepkava pārsūdzējis cietumsodu un tagad būs jauna tiesa, lai viņu atbrīvotu – nu normāli? Un kā stambulas konvecija šito ārprātu – tiesisko haosu apturētu?

skatos britu krimiseriālu Lewis. Klau – nervi beigti – Lewisam un seržantam Hatvejam priekšniece ir sieviete – nu katastrofa ne priekšniece – viena vienīga kliegšana un lamāšanās uz padotajiem vīriešiem, dienesta stāvokļa ļaunprātīga, lai neteiktu seksiska izmnatošana — un šitās kazas tagad kliedz , ka sievietēm neesot tiesības …

visos manos darbos, kliedzējas – ieskaitot mani, bija un ir tikai sievietes , nē vīrieši ir rīkojušies kā cūkas, bet sievietes … kā kliedzošas cūkas

nu labi. Mēģināšu pagulēt. Bet baidos, vai varēšu.

0
0
Atbildēt

0

Sskaisle 08.01.2023. 13.53

ideju, par kuru gribu izteikties es izlasīju vai dzirdeju vācu medijos
proti, ka pasaules politikā dominē stiprie un varenie un ka šis princips – ka tie stiprie , bagātie , varenie nosaka attiecības – tas īstenojas kā pa lejupejošu vertikāli – proti –

pats augstākais priekšnies – piem levits = prezidents- melo, manipulē, sola vienu, izdara citu, rīkojas alkatīgi utt. Un partijinieki – runas vīri, kam tas spēks – tie atdarina – tieši tāpat – melo, zog, , maukojas utt , jo skaidri zināms, ka vara ir viņiem , nevis tiem, kuri no viņiem cieš

ievērojāt- ko RAKUS ārsti raksta – ka nav pieņemama attieksme – lūk tur ir šī varas vertikāle – ja ielikteņi – politiskie un privātie korumpanti pelna 2 un 3x vairāk kā ārsti, tad kurš nopirks un samaksās juristiem, var teikt taisnībai un kurš būs spiests savākt mantiņas un aiziet?

Cik nu mums vispār ir tā inteliģence, un tad vēl tik vāja, vājpienīga.

Noklausījos LR raidījumu ar Zanderi- Saulīti un I.LIpšu par Eleganto Rīgu. Dikti žēl, ka ne žurnāliste, ne pašas dāmas nenorādīja, ka tā elegance, tas smalkums mums nāca no vācu kultūras. 50 gadu krievu okupācijā mūs ir padarījis par nabagiem gan garā, gan miesā.

Nejauši veikalā ieraudzīju skaistu kleitu – oj, kā gribas, bet nu mīļā Debess – kur nu nabagiem skaistas kleitas, labi ja jaunām apakšbiksēm un zobbirstei pietiks.

+2
-1
Atbildēt

0

Sskaisle 08.01.2023. 13.42

Iespējams, ka man tomēr vajadzēja tomēr mācīties un strādāt par mācītāju, jo kaisle sprediķot man nerimstas.

Lūk, a. brauna – ar mazo burtu rakastu aiz necieņas un niknuma, LR direktore, jau iepriekš minētajā raidījumā apgalvo, ka nedot naudu raidījumiem krievu valodā ir ļoti slikti. Mēs – laikam domāta Latvijas valsts un sabiedrība, zuadēšot krievvalodīgo auditoriju. Interesanti – no kurienes tādi apgalvojumi. Vai tas, ka Latvijas valsts ir finansējusi divkopienu valsts izveidi – ir kaut jel par 1% simtdaļu palielinājis patiorismu , latviskumu krievvaoldīgajos?

Kāpēc ir tik milzīga pretruna, ka Latvijas valsts apgalvo, ka ir jāstiprina militārā aizsardzība, jādod nauda ieročiem, lai aizsargātos pret krieviju, krieviem, bet vienlaicīgi – valsts turpina finansēt krievu valodas varas pozīcijas Latvijā – ministrijās, vispār var teikt 90% no valsts fiansētām iestādēm ir divvalodība.

Kāpēc? Kur sasodītās inteliģences vēstules, iniciatīvas utt. latviešu valodas aizstāvībai – apmēram 1,5 miljonu cilvēku latviešu valodas aizsardzība pret cik tur 250 milj krievu valodas lietojumu?

Vakar biju Ložmetējlkalnā – Ziemassvētku kaiuju atcere. Es nevaru apgalvot, ka krievi, krievvalodīgie šai pasākumā nebija, bet krievu valodu to apmēram divu stundu laikā nedzirdēju. Paskaidrojiet man- kuram krievam vajadzīga mūsu vēsture, mūsu sāpes, mūsu skumjas, mūsu cerības? Kuram?!

un vēl – tai lr1 raidījumā, kurā runā brauna – tur raidījumu piesaka ar vulgāriem vārdiem, tekstiem – it kā lai žurnālisti tuvinātos plebejiem – man tik pretīgi palika …

kā man mamma stāstīja – uz Ziemassvētkiem uz Kuldīgu atbraukuši Rīgas mākslinieki , tie , kuri tv un radio runā “pa smuko” , bet ar Kuldīōgas publiku – vaikstoties un pakaļdarinot plebejus – prastvalodā … nu man sirds nosāpēja –

+3
0
Atbildēt

0

QAnon 06.01.2023. 20.48

Latvijā visām ģimenēm ir vienādas tiesības, tādas pienāktos arī poligāmām ģimenēm. Nav pieļaujams, ka margināli: fiziskie, garīgie un morālie kropļi apgānītu laulības institūtu.

0
-1
Atbildēt

0

Sskaisle 06.01.2023. 20.34

https://tautaruna.nra.lv/divaini/401853-soctikli-soka-berniem-latvijas-skolas-liek-atbalstit-viendzimuma-laulibas/

Ieraksta autore publicē darba fragmentu, kurā jāsakārto stilistiski un gramatiski pareizi doto teikumu. Viens no piemēriem liek paust bērniem atbalstu viendzimuma laulībām.

0
0
Atbildēt

0

Sskaisle 06.01.2023. 19.12

te ir mans viedoklis – cilvēks, kurš audzis un pasauli apguvis ar sorosa fonda atbalstu un tagad šī fonda ideoloģiju dedzīgi uzspiež visai sabiedribai – un šāda cilvēka atrašanos tik svarīgā amatā , lai mudinātu latviešus pakļauties kremļa varai – es to vērtēju tieši un konkrēti kā valsts neatkarības apdraudējumu –

https://lr1.lsm.lv/lv/raksts/mediju-anatomija/ko-gan-cilveki-vel-nezina-par-medijiem.a171164/

0
0
Atbildēt

0

Sskaisle 05.01.2023. 16.12

https://www.cicero.de/innenpolitik/nora-bossong-politik-podcast-german-angst – šeit – cita starpā – ir par medijiem – par krīzi mediju nozarē

un vēlāk ielikšu vēl vienunsaiti –

un kad es dzirdu, kas notiek Vācijā, man metas zosāda no bailēm, kad dzirdušos sarkanos vai kreisos liberāļus, pat nezinu kā precīzāk teikt – Latvijā

+2
-1
Atbildēt

2

    Ināra Auziņa > Sskaisle 06.01.2023. 10.14

    Šie jēdzieni vien ir ko vērti pašokupācija un zaudēt globālo perspektīvu, ir tik nekonkrēti, ka pabāzt apakšā var demagoģiski daudz ko.

    0
    0
    Atbildēt

    2

    Sskaisle > Ināra Auziņa 06.01.2023. 11.54

    zini piedod, ka uz tu – man viegl,ak dusmoties tad:) tātad – pašokupācija man gan škiet perfekts jēdzines tam, ko vacijas dullie zaļie ir panākuši –
    Piemēram, nedrīkst ziņot, ka Berlīnes policijai uzbruka imigranti, ka konkrētas izvarošanas, slepkavības veikuši konkrēti imigranti, nerunājot par to, ka viņus izsūtītu atpakaļ , kur nākuši.

    Mani satrauc, ka Latvijā šo pašokupāciju veic sabiedriskie mediji, par mūsu pašu naudu – mums mirst cilveki, valstij nav naudas, bet samaksāt sabiedriskajiem medijiem, lai viņi latviešus lamā par fašistiem – gluži kā kremlim patīk – tur nauda ir. Ja mēs salaižam kremļa cilvēksu desmitiem tūkstošiem iekšā, ja izrādās visādus kremļa oligarhus un fbs pulkvežus un vēl tik ko nē , tad sabiedriskie mediji par to klusē. Kāpēc? Nu tā nav pašokupācija? Klau – man jāizdara dazi darbi, tad drikstešu vel rakstit, piemēram, par manipulācijām, kā es tās saprotu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Ināra Auziņa 06.01.2023. 18.53

    Tātad – par manipulācijām.
    https://lr1.lsm.lv/lv/raksts/krustpunkta/krustpunkta-latvietiba-un-patriotisms-cik-talu-var-runat-par-ves.a170735/ – lūk, LR1 raidījums, kurā Jānis Šiliņš, kāds komentētājs viņu nosauca par sarkano profesoru, apgalvo, ka šobrīd Latvijā apmēram 70 % jaundzimušo ir latvieši.

    Man rodas jautājums – no kurienes šī statistika par nacinonalitāti. Jo – tautība nu jau vismaz gadus desmit, ja ne ilgāk, ir katras personas brīva izvēle – gan tad, kad saņem personas dokumentu – pasi, gan tautas skaitīšanā. Tātad – ja es būtu gribējusi, es būtu varējusi sevi “pataisīt” par , piemēram, zviedrieti, vai vācieti. Tad tomēr- kur ir pamats apgalvot , ka latviešu Latvijā šobrīd ir vairāk kā krievvalodīgo?
    Kāpēc students vanags uztraucas, ka latvieši ir nacionālisti, bet nepamana , ka krievvalodīgie ir ne tikai nacionālisti, bet arī šovinisti, putinisti un iedodiet, bet tiešām tā domāju – orki. Lasiet Rīgas Laiku – 2022 decembra numuru par boļševikiem nacionālistiem.

    Vel – piemēram, esat ievērojuši par Rīgu vairs neziņo, ka ir slikts gaiss Rīgā un ka ES normas ir pārkāptas. Kāpēc? Nu paskaidorjiet man, lūdzu. Tas kā es to sapratu ir , ka Rigā vairs nav gaisa kvailtātes mērījumu iekārta. Un tik perfekti super – nav līķa, nav nozieguma, punkts, amen. Nu plaušinieku nāves nenormālo pieaugumu mierīgu sirdi var izskaidrot ar kovidu un daļa patiesības tajā ir, bet slikto gaisu nevar pierādīt un punkts.

    Klau, es esmu novērojusi, ka lielākā daļa sarkano jeb kreiso liberāļu jeb no sorosa fonda svētības nākušo ir no nabadzīgās vai pusnabadzīgās inteliģences, ne pašas talantī

    0
    0
    Atbildēt

    2

    Sskaisle > Sskaisle 06.01.2023. 19.00

    ….gākās, ne pašas veiksmīgākās un ļoti ļoti daudzi “patiesās patiesības – jaunovērtību” sludinātāji no šīm aprindām ir bez bērniem.

    Un domāju, ka tās spalvainās čekistainās garās rokas manipulācijas ir tādā virzienā, lai šos sarkanos rīdītu un pucinātu uz cilvēkiem , lai sabiedrība nerisinātu patiesās problēmas – sociālās nevienlīdzības padziļināšanās, medicīnas nepieejamība. valsts funkciju virzīšanās uz haosu , haoss un neticība mediju un tiesu sistēmā

    Jā un atbalstu Puntuli par 101 % šajā jautājumā

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Vītols > Sskaisle 08.01.2023. 00.39

    Jau 1979.gada “tautas skaitīšanā” PSRS armijas… krievs uzdevās par latvieti. … Es teicu, ka tad labāk “ķīnietis”, ierakstīt tabulā, jo to vairāk… ..Tas nepatika!!!…. Militāristiem laikam bija tāds norādījums dots, lai tas latviešu skaits neizskatās tik zems – uzdoties par latviešiem. … (citi “skaitītāji” visādus brīnumus ierakstīja!). …
    … Pases nevienam nebija jārāda arī tajos laikos. … Arī “papīrs” ar ierakstu “latvietis” neko nepierāda par 100%. …

    0
    0
    Atbildēt

    3

    Sskaisle > Andris Vītols 08.01.2023. 09.15

    Par 100% neko nepierāda, bet droši vien, ka var uzdot jautājumu,kā krieviem no Saratovas Latvijā bērni var kļūt par latviešiem.

    Mana jautājuma būtība tomēr ir cita – no kurienes vēsturniekam J.Šiliņam šādi statistikas dati.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    QAnon > Andris Vītols 08.01.2023. 16.56

    Kāda vajadzība šodien naidīgiem organismiem: propagandoniem un siles lopiem, kuri nīst latviešu varoņu – leģionāru piemiņu un iestājas par krievu necilvēku privilēģijām, kurus ne mazāk kā krievus tracina latvieši pašu zemē, uzdoties par latviešiem?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lindab456 > Andris Vītols 09.01.2023. 15.00

    Par gatavināšanu, meliem, manipulēšanu, par to, kas gadu desmitiem notika visu acu priekšā, bet netika novērtēts kā drauds – domāju S/GKR laikus mūsu mīļajā galvaspilsētā – kā kaut kas tāds bija iespējams? Nemot vērā, ka vēsturiskās atsauces, paralēles vēl ir tik dzīvā atmiņā. Tik nolasāmas līdzības lielajā politikā pirmskara Eiropā. Ja to ar sava parasta cilvēka redzējumu spēju saskatīt, kā šo metastāzi tik dziļi varēja ielaist? Un te atgriežamies pie neatrisinātā kolaboracionisma jautājuma un mantotās un iekoptās korupcijas un privilēģiju nostiprināšanās. Un tas ir jautājums par drosmīgām, atbildīgām personībām medijos un inteliģances vidē, par mediju drosmi konfrontēt viedokļus, meklēt, iet dziļumā, jo no patiesības nav jābaidās, noklusēta patiesība nav risinājums. Domāju, ka arī liela kļūda bija integrācijas politiku un līdzekļus palikt zem vienas partijas un ministrijas, tāpat kā valsts dalīšana partiju valdījumos.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Sskaisle 06.01.2023. 19.06

    ko runā Vācijas podkāstos un ko nerunā pie mums – ka cilvēki vairs neuzticas medijiem, ka – !!! žurnālisti arī vairs nespēj iegūt un nodot tālāk objektīvu informāciju, ka žurnālisti nezin, kā dzīvo tie miljoni nabadzībā vai uz nabadzības sliekšņa , ka žurnākisti ir perkami – par centīgu kalpošanu – darbs ministrijās vai valsts uzņēmumos – saņem milzu naudu un paziņo, ka par to un to notikumu informācija sniegta netiks – punkts

    Manā sapratnē par lietu kārtību – inteliģencei ieskaitot žurnālist būus tu jāprot iegūt un nodot sabiedrībai patiesu informāciju – aptvert procesus kopumā, nevis manipulēt ar cilvēkiem, apdirst politiķus un ierēdņus nesavaldīgu komnetētāju līmenī

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > Sskaisle 07.01.2023. 23.55

    Tie žurnālisti, tie CITI nedrīkst “apdir*t” … politiķus. … Te daži
    komentāru rakstītāji uz sevi to neattiecina, atļaujās “apdir*r” no deputāta līdz PREZIDENTAM. … , bez pamatojuma. …

    +2
    -1
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Andris Vītols 08.01.2023. 09.20

    Žurnālistu uzdevums ir sniegt objektīvu informāciju savu naidu vai laimi paturot privātam patēriņam.

    Es, piemēram, lasu komentārus. Tā es iegūstu vairāk informācijas par valstī un sabiedrībā notiekošo nekā daudzos žurnālistu žultainos vēmekļos.

    Emocijas komentāros parāda sabiedrības noskaņojumu. Ja man būtu jātic tikai žurnālistu sniegtajai informācijai – mana sapratne būtu vairāk kā greiza un nepareiza.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 05.01.2023. 16.06

meklēju citu saiti, bet atradu šo –

kamēr mūsu sabiedriskie mediji un daudzi sarkanie inteliģenti lobēja kremļa medijus – lietuvieši uzsākuši akciju – zvani uz krieviju. Ar ideju – viens pret vienu līmenī informēt krievus, kas īsti notiek pasaulē

un lūk – mana doma or , ka šādu inoiciatīvu drīz vajadzēs Latvijā – call Latvians – jo arī mēs vairs nesaņemam objektīvu informāciju pat no sabiedriskajiem medijiem , kur nu vēl no citiem

par to gan inteliģence klusē ….
https://www.cicero.de/aussenpolitik/litauische-friedensinitiative-call-russia-paulius-senuta

Litauische Friedensinitiative – Bei Anruf Krieg

„Call Russia“ heißt eine in Litauen gegründete Initiative, die Telefonate aus dem Ausland mit normalen russischen Bürgern vermittelt. Die Angerufenen sollen mehr über den Ukrainekrieg und das damit verbundene Leid erfahren – aber auch ihre eigene Sicht darlegen können. Der Gründer von „Call Russia“, Paulius Senuta, erzählt im Interview, wie das funktioniert und ob die Anrufe Erfolg haben.

+1
-3
Atbildēt

0

Zinta Arista Zemzare 05.01.2023. 13.31

Es jau gadiem nebalsoju par Nacionālo apvienību, jo daudzos gadījumos viņu uzskati sakrīt ar sarkani krāsotās sabiedrības daļu. Kultūras ministrijai noteikti ir jāmaina partija.
Paldies māksliniekam Puntulim. Viņš ir daudz ko sakārtojis Latvijai. Žēl, ka viņa pārliecība un inteliģence paliek Nacionālās apvienības biedru izglītības līmenī.

+3
-2
Atbildēt

2

    Sskaisle > Zinta Arista Zemzare 05.01.2023. 15.13

    Katram savs. Es, piemēram, protesta dēļ vairs neparakstu nevienu! manabalss,lv iniciatīvu.
    Jo portāla vadītāji paziņoja, ka nepublicēs parakstu vākšanas iniciatīvu tradicionālo vērtību aizstāvēšanai.

    Gluži kā čekisti= komunisti – izvēles neesamība, melu un manipulāciju ciniska izmantošana nav demokrātija.

    Parto, ka NA bieži vien paši rīkojas kā kremlini nevis patrioti, par to gan es piekrītu.

    Bet nu “varoņu” izvēle ! Attīstībai/ Par bija / ir vēl nožēlojamāki. Diemžēl.

    +2
    -1
    Atbildēt

    1

    Ināra Auziņa > Sskaisle 05.01.2023. 16.02

    Es ar iesniedzu iniciatīvu, ka cilvēki ar gariem nagiem nevar precēties, arī neņēma pretī :) vai nav dīvaiņi, tik elementāru lietu nesaprot

    +4
    -2
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Ināra Auziņa 05.01.2023. 16.20

    neākstieties

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    QAnon > Zinta Arista Zemzare 06.01.2023. 20.51

    “Žēl, ka viņa pārliecība un inteliģence paliek Nacionālās apvienības biedru izglītības līmenī.”
    ——————
    Tās ir veltas cerības, ka Puntuļa kungs nolaistos līdz jums, morāliem invalīdiem, prokremlisko zagļu un pederastu atbalstītājiem

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Sskaisle 05.01.2023. 11.43

Esmu par viedokļu, uzskatu, pārliecību daudzveidību, bet esmu pret varmācīgu, agresīvu , liekulīgu savu uzskatu uzspiešanu sabiedrībai.

Kaut ko nosaukt par pilsonisko inciatīvu un skraidīt bļaustoties…. it kā visas sabiedrības vārdā, kaut gan runa ir par sarkani iekrāsotu nelielu sabiedrības daļu.

Vot ir tā sajūta, kā ka es piedzīvotu čekistu boļševiju sākuma laiku. Nu ir.

Un tas ir slikti, ļoti slikti.

+3
-2
Atbildēt

1

    lindab456 > Sskaisle 09.01.2023. 15.06

    Labs raksts par tēmu: Matīss Zuraļjevs. “Aicinu kultūras ministru pārskatīt juridiskos dokumentus un izņemt no tiem kreisās propagandas iedēstītos mulsinošos un divdomīgos terminus.”

    +2
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > lindab456 09.01.2023. 15.50

    meklēju un la.lv vairs neatradu Jura Lorenca rakstu par to, ka jāceļ jauna saeimas ēka, jo visam vāciskajam ir slikta aura.
    Piekrītu 0 mums vajag samazināt deputātu skaitu, vajag paaugstināt prasības, lai kļūtu par deputātu, lai visādas maukas un zagļi vārdi tiešā nozīmē nekļūst par deputātiem. Bet – mums jābučo rokas vāciešiem, precīzāk – vācbaltiešiem, pateicībā par to, kas mēs šodien esam – nevis zombēti, mankurtēti slāvi, bet maza , unikāla, par savu neatkarību cīnīties gatava nācija.

    Par spīti tam, ko sarkanie šobrīd dara Vācijā – es esmu germanofīle. Es būtu Kaupo sekotāja, nevis viņa killotāja. Varbūt tāda arī esmu – jo pārdzimšanas ideja ir tik … nu tāda interesanta

    +1
    -1
    Atbildēt

    2

    Sskaisle > Sskaisle 09.01.2023. 16.23

    QAnon > Sskaisle 09.01.2023. 18.43

    Mēs nevaram būt slāvi, jo visi slāvi no Baltijas jūrai līdz Melnai un Jadrana jūrai, ir baltu asiņu nēsātāji. Nekādi vācbaltieši nelīdzētu, ja nebūtu vispirms bijis Ulmaņa ģēnija, kas nosargāja Latviju vismaz 5 gadus un pēc tam Hitlera ģēnija, kas izglāba Eiropas civilizāciju, jo savādāk krievu necilvēki visus būtu nogalinājuši, vai padarījuši pēc saviem atbaidošiem zvēru purniem un līdzības. Ar bruņojumu, kas bija lielāks, nekā visām pārējām pasaules valstīm, kopā ņemot, ko tiem bija sarūpējis demokrātu pārvaldītais US, tie vienā vasarā visu Eiropu varēja noslīcināt asinīs, bet par to nodomiem var būt pārliecināts ikviens, kurš zin par “Baigā gada” notikumiem Latvijā, 22 000 zvēriski noslepkavotiem poļu virsniekiem, kuri pat nepretojās iebrukumam un redz, kas šodien darās Ukrainā.
    p.s. mūsu brāļu slāvu: ukraiņu, poļu, slovāku, čehu, horvātu, bosniešu, slovēņu, melnkalniešu un maķedoniešu tautas nav mankurti, jo tiem ir savas saknes, vēsture, valoda un cilvēku sejas.

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    Elo62 > QAnon 11.01.2023. 15.24

    Holokausts notika vai tomēr nenotika?

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam