NAP 2021 – 2027 kā instruments satiksmes infrastruktūras veidošanā
1Saistītie raksti
Viedoklis /
8. marts
Kā sabalansēt lauksaimnieku un sabiedrības intereses?
Aktuāli /
29. februāris
Žurnāls: Kas draud Rīgai, ja nepildīs ģenerālprokurora rīkojumu?
Analīze /
28. februāris
Rīga «ielidojusi»
Komentāri (1)
Elektriķa dēls 06.07.2020. 12.10
Manuprāt vai nu autors kaut ko sajaucis vai ir apmaldījies “ministrijas plašajās telpās”.
Esmu redzējis plānu par to kā valstī izveidot ātrgaitas autoceļus ! Autors savukārt runā par dzelzceļu kā prioritāti – citēju “pārējās mobilitātes iespējas tiek pakārtotas dzelzceļam” !
Tad kur ir autora pieminētā “dzelzceļa attīstība shēma”un tai pakārtotās citas mobilitātes iespējas ?!??!?!
Un nākamais jautājums analogi kā “ātrgaitas autoceļu gadījumā” kur tie atradīsies un kur ņems naudu to būvēšanai un UZTURĒŠANAI ?!??!?!?
0