Es būtu bijis šizofrēniķis, ja 1989. gada beigās prasītos uz čeku

57

Komentāri (57)

Finegans 27.04.2020. 17.53

Nozīmīgākie Čekas provokatori maisos nav. Tas taču ir skaidrs pat tantei Bauskā.

0
0
Atbildēt

0

Betija78 28.02.2020. 18.22

Beta

Vai, lūdzu, nevarētu aizvākt šo ģīmi?

0
0
Atbildēt

0

Betija78 16.01.2020. 18.20

No malas
Visvalda Mucenieka skaidrojumi ir samudžināti un viņš visiem spēkiem cenšas pataisīt čeku par antiņiem, kurus tad nu viņš visvisādi “uzvarējis”. Viņš nestāsta patiesību!
Interesanti, ka viņš Augstākajā Padomē tika ievēlēts no Ogres – aizbrauca uz Ogri un tā arī pateica: man apsolīja, ka mani ievēlēs un es balotēšos šeit… Neviens viņu nepazina, pats sacīja, ka esot no kāda Jūrmalas ugunsdzēsēju depo, bet LTF esot apsolīts atbalsts…Un, ka uzvarējis, viņam nevajadzētu lielīties. Tas viss bija ļoti nesmuki.
Neticu šim cilvēkam.

0
0
Atbildēt

1

    Visvaldis Mucenieks > Betija78 17.01.2020. 17.17

    Jūs, cienījamā kundze, tracina tieši tas, ka mani skaidrojumi ir tik skaidri, precīzi un nesamudžināti, ka pret tiem nevarat atrast, ko iebilst. Jūs mani labprāt gribētu pataisīt par čekistu, bet nesanāk. Un nesanāks.

    Es čekistus par antiņiem neuzskatu. Tieši otrādi – stulbeņi tur nestrādāja.
    Nekad arī neesmu teicis, ka esmu viņus visvisādi uzvarējis. Tas ir neargumentēts Jūsu izdomājums. Manā intervijā nekā tāda nav.
    Ne es vainīgs, ka čekisti par mani nav nopietnu interesi izrādījuši, un cīkstēties ar viņiem kaujas laukā man nav nācies. Labi, ka tā. Daudziem ir gājis smagi.

    Neesmu bijis no Jūrmalas ugunsdzēsēju depo. Esmu rīdzinieks kopš 60-to gadu sākuma. Un kandidēju no LTF un LNNK kopējā saraksta. Gan LNNK, gan LTF nodaļas bija visos rajonos, un kandidātu sadali pa vēlēšanu apgabaliem koordinēja šo organizāciju centrālā vadība, ne čeka. Kā jau intervijā teicu, man vēlēšanās pretim bija Ogres rajona partijas sekretārs, bet ievēlēja mani, ne viņu. Ja jau cilvēki nebūtu balsojuši, tad es nebūtu ievēlēts.
    Čeka taču nevarēja mani ielikt sarakstā un nekad nebūtu likusi mani pret partijas sekretāru. Un čeka taču nevarēja sabuntot vēlētājus balsot par mani. Ar varu arī es sarakstā ielauzties nevarēju.
    Es nelielos ar to, ka mani ievēlēja. Tas vienkārši ir fakts.

    Ko konkrēti esmu samelojis? Ja Jūs nespējat nosaukt nevienus manus melus, tad acīmredzot esmu runājis patiesību, un patiesība nekļūst par nepatiesību tikai tāpēc vien, ka kādam tā nepatīk.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 09.01.2020. 10.35

Mana mīļā tante pati atbēga no Sibīrijas. Pārcēlās uz otru Latvijas galu un tur samīlējās kādā vīrietī, kurš vēlāk kļuva par ļoti slavenu aktieri, bet kurš viņ nodeva čekai un tanti apcietināja un atkal nosūtīja uz Sibīriju.

Tante nekad to aktieri nesauca vārdā. Vienmēr teica – manis pašas vaina.
Kad prasīju , lai pastāsta par cietumu Venstpilī, kurā viņa gaidīja “reisu”- sāka raudāt stāstot, ka naktīs tur klieguši cilvēki. Vai viņai darīts pāri nekad man neatbildēja. Viņa bija skaista sieviete. Pirmskara laikā bija vietējā skaistumkonkursa uzvarētāja.
Beidzot atgriezusies Latvijā – nevienu nevainoja. Turējās kopā ar visiem izsūtītajiem un dzīvi palikušajiem.

Skaidrs, viņa bija upuris – nevar no viņas prasīt pārcilvēcību – vainot varmākas, bendes, slepkavas, bet mēs – nākamā paaudze ? Mums nav nekādu pienākumu pret mūsu senčiem un pret mūsu bērniem, ka vienkārši aizmirsīsim šos noziegumus un noziedzniekus? Ļausim viņiem mūs turpināt krāpt un apzagt un mocīt?

+2
0
Atbildēt

0

Sskaisle 09.01.2020. 10.25

Ne majās, ne darbā, ne esot kopā ar draugiem man neļauj izteikties par komčekistiem un neviens neko par to negrib dzirdēt.
Mamma arī par politiķiem man neko neļauj teikt, kaut gan tieši viņa visvairāk cieš no vinu negodīguma.

Visi grib dzīvot tīri un skaisti , nedomājot un pat nepieminot to, ka tieši šo komčekistu varas dēļ esam sūdos , ja ne līdz ausīm, tad līdz kaklam gan.

Lūk, ir tāda filma Nakts portjē. Vajadzētu to noskatīties vēlreiz, bet nespēju saņemties. Pirmkārt tā ir filma par varmākas un upura attiecībām, cik sarežģītas un pat nesaprotamas tās var būt. Bet domāju, ka filmā ir dad vairāk slāņu un dziļuma

+2
0
Atbildēt

0

Sskaisle 08.01.2020. 10.47

Varam minēt 3x , kas šo naudiņu saņēma savos makos – ne jau godīgi uzņēmēji.

Ar kā svētību un gādību tas notika ?
Atbildīgie, vainīgie būs? – ha ha hā – protams, ka nē –

Austrumu robežas izbūvē vairāk nekā 7 miljoni eiro ir iztērēti prettiesiski, preses konferencē informēja Valsts kontroliere Elita Krūmiņa.
https://www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/valsts-kontrole-austrumu-robezas-izbuve-vairak-neka-7-miljoni-eiro-izskerdeti.a344078/

+1
0
Atbildēt

1

    QAnon > Sskaisle 08.01.2020. 21.28

    7 miljoni nieks, salīdzinot ar summām, ko Latvija ik gadus zaudē dēļ Krievijas organizētās noziedzības un čekas rìcībā nodotās Austrumu robežas. Cik dēļ tā zaudē ES, tas ir prātam neaptverams, turklāt nedrīkst ignorēt, ko tas nodara mūsu drošībai.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > altinyildiz 09.01.2020. 10.39

    protams, pie tam – kāda gan var būt ES nākotne , ja Astrumeiropas bloka valstis tur saliek savus komčekistus?

    Kas Brisele vainīga, ka mēs savus noziedzniekus ceļam amatos un turam augstā godā ?

    +2
    0
    Atbildēt

    1

    QAnon > Sskaisle 09.01.2020. 19.28

    Brisele viennozīmīgi vainīga, ja tādus izdzimteņus, putļerastus kā: čekas un krievu bandītu kājslauķi, Savicka apteksni Dombrovski, 10.04.10. Smoļenskas terora akta līdzdalībnieku, Tusku un Luksemburgas valsts kases izlaupītāju,Junkeru, pēc rīkojuma no kremļa, saliek pie silēm un Lielbritānija spiesta steidzīgi evakuēties.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Sskaisle 06.01.2020. 16.12

un par šiem latviešiem, kuri ir čekas maisos , bet Latvijas apšaubāmā tiesu vara , kurus attaisnojusi – es vēl tā domāju –

Vai tiešām – nevar sanākt kopā visi , nu labi, nav janāk kopā – vienkārši sazināties un kolektīvi pieprasīt no Latvijas valsts – SAB, DP, SAEIMAS DROŠKOMITEJA , TIESLIETU MINISTRIJA, Nevalstiskās org., represēto organizjācijas – tātad – visiem , kuri jūtas čekistu ļauni izmantoti un piemānīti – piperasīt izmeklēšanu – lai noskaidro – kuri ir tie, kuri salika šos nevainīgos maisos un savukārt , vainīgos izņēma.

Ja vienu nevainīgu Lembergu var tiesāt un nenotiesāt 100 gadu garumā, tad desmit gados nevarētu čekkomunistu lietas izzināt

Saprotams, ka varētu – bet – lieta tāda – nu kurš to grib? Nu es gribu, nu Atis Priedītis grib , nu vel kādi būs, kuri grib, bet lielākā daļa neko vairs negrib , jo jau ir nozombēti – viņiem iestāstīts, ka nevajag čekkomunistus aiztikt un viņi tevi neaiztiks

Nu smagi jau ļoti

Un ņemiet to Mucenieka bildi nost, uzlieciet labāk Ati Priedīti , piemēram

+2
-1
Atbildēt

1

    Atis Priedītis > Sskaisle 06.01.2020. 17.58

    Manu bildi likt nevajag, Man nav svarīga paša popularitāte un atpazīstamība. Sanāk jau pat anekdotiski – es esmu VIENĪGAIS Latvijā, kurš ir ticis vajāts pēc 1986.gada, jo visi pārējie klusē. Viss ko es vēlos – noskaidrot patiesību. Esmu publicējis pietiekoši daudz informācijas lai vismaz es pats varētu uzskatīt, ka patiesību jau esmu noskaidrojis. Arī sociālajos portālos no citiem cilvēkiem esmu uzzinājis ļoti daudz ticamas informācijas. Vairākas reizes esmu mēģinājis sazināties arī ar tiem cilvēkiem, kuri zina kā viss notika. Diemžēl, šīs sarunas ir bezcerīgas. Neviens neko vairs neatceras, ir visu aizmirsuši, vai pavisam vienkārši – “liekat man mieru, es par to runāt nevēlos”.

    +2
    0
    Atbildēt

    2

    Sskaisle > Atis Priedītis 08.01.2020. 10.40

    Nū bildi var nelikt – piekrītu – priekš kam tās bildes, ja jaunība pagājusi, bet padoties nevajag – zini – krieviem ir tāds teiciens – čekkomunistu – naglostj vtoroje ščastje – lūk , uz šī teiciena viņi arī rullē – brauc mums virsū kā ar buldozeru – bet mēs nepadosimies – uz mums lai tie nelieši necer , vai ne:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    QAnon > Atis Priedītis 08.01.2020. 13.25

    Cik var ņemties? Piekrītu, ka pēc čekas maisu satura tribunāla bendes cirvis raud, tomēr šodien latviešu tautai un valstij daudz lielākas briesmas draud no Otrā iesaukuma, pēc 1991. gada augusta, čekas kalpiem – valsts ienaidniekiem, uz kuru sirdsapziņas ir TEC II 2. kārta, LM, Citadele, PV, AirBaltic, OIK, dubultas valsts pasūtījumu izmaksas, UA dalīšana Krievijas bandītiem un FSBešņikiem, čekas maisu fanātiskā sargāšana, utt.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Atis Priedītis > altinyildiz 08.01.2020. 16.00

    Komunistiski čekistiskā vara darbojas joprojām. Nesen man bija paredzēts kāds pasākums un vienā masu medijā bija jāpublicē mazs reklāmas rakstiņš par šo pasākumu. Rakstiņš tā arī netika publicēts neskatoties uz 3 reizējiem solījumiem to izdarīt. Tas notika pirms pusgada. Pirms dažiem mēnešiem bija paredzēts nākamais pasākums. Arī tika apsolīta neliela reklāma. Kad mēneša laikā šī reklāma tā arī netika publicēta, biju spiests feisbukā un draugos publicēt tos konkrētos cilvēkus, kuri turpina darboties ar kompartijas metodēm, kompromitējošu informāciju. Un tas nostrādāja. Reklāma masu medijā tika publicēta momentā. Tātad – komunisti un čekisti joprojām kontrolē masu medijus, bet atrodot pareizo pieeju tomēr ir iespējams viņus piespiest pārtraukt savas nelikumīgās darbības. It kā absurdi, bet tas tik tiešām notika pagājušā gada rudenī.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 03.01.2020. 13.59

“Mūsu strēlnieki apgrieza pasauli kājām gaisā. Bet šodien mums reāli pieder tikai daži Satversmes panti par valodu un karogiem, viss pārējais ir iztirgots un ieķīlāts. Rezultātā nav neatkarīgas Latvijas, nemaz nerunājot par to suverenitātes daļiņu, kuru mums atļāva paturēt, iestājoties ES.”
«Es nezinu, kā mēs tālāk dzīvosim,» teic mākslinieks Juris Dimiters pēc savas mātes – mākslinieces Džemmas Skulmes – aiziešanas.

NRA.LV
Dimiters: Atmodu sākām kā cibiņi, beidzām kā buņģi

+1
-1
Atbildēt

0

Sskaisle 03.01.2020. 09.58

https://www.lsm.lv/raksts/dzive–stils/vesture/paslustracija-komponists-un-ergelnieks-aivars-kalejs-par-sadarbibu-ar-vdk.a342714/

Īsumā Kalēja stāstītais:

Bijis neuzmanīgs un pārdrošs ar fotogrāfijām, kurās iemūžinātas “Gulaga arhipelāga” lappuses.
Pēc tam viņu Volgā savāca VDK virsnieks.
Pēc pratināšanas atdevis visas kopijas un arī “Pasaules vēsturi”, kuras 4. daļā bija iekļauta Latvijas vēsture.
Viņš dziedājis ansamblī. Pārsteidzošā kārtā, tas varējis 1977.gadā piedalīties festivālā “Varšavas rudens” Polijā.
Pēc gada viņam čekisti piedāvāja sadarbību. Tobrīd viņam dzīvē bijis depresīvs periods.
Viņa rakstītie ziņojumi gan “Deltas” datu bāzē nav atrodami.
Viņam bija savi principi kā aizsargāt nacionāli domājošus cilvēkus.
Kalēju pārsteidz tas, ka vervēšana notikusi arī Atmodas laikā. Viņam gan mieru lika jau drīz pēc Radošo savienību plēnuma.
Komponists vienmēr “ieturēja līniju” un nerakstīja darbus, kas veltīti Komunistiskajai partijai.
Viņš arī centies pasargāt nacionāli noskaņotus cilvēkus, taču ne vienmēr simtprocentīgi tas izdevās.

+1
0
Atbildēt

1

    Atis Priedītis > Sskaisle 03.01.2020. 11.45

    Pamazām jau nokļūstam aizvien tuvāk patiesībai. Izrādās, ka VDK arī pēc 1986.gada ir darbojusies ļoti aktīvi. Droši vien pēc dažiem gadiem parādīsies vēl drosmīgākas intervijas. Pagaidām gan tikai puspatiesības un meli.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 30.12.2019. 11.49

Pārbaudīju Nemiro laika joslā – jā – šis ieraksts joprojām tur ir
Un lūk – laiks iet, bet nekas nemainās – kaut ko pa stūriem, pa kaktiem, pa virtuvēm – bet tas arī viss.

Ralfs Nemiro
2018. gada 27. decembris ·
Čekists “Pugulis”!

Ieskatoties “čekas maisos”, atrodam, ka Pugulis ir VDK aģenta Ivara Godmaņa segvārds. Vēl ir saprotama dažādu LPSR sportistu un kultūras darbinieku atrašanās šajos saraksts, bet kāds attaisnojums būtu 1988. gadā savervētajam Pugulim?

Atbilstoši Saeimas vēlēšanu likumam, katram Saeimas deputāta kandidātam ir jāapliecina vai viņš ir vai nav bijis PSRS, Latvijas PSR vai ārvalstu valsts drošības dienestu, izlūkdienestu vai pretizlūkošanas dienestu štata darbinieks.

Tieši šādu “Puguļu” dēļ, Latvijā “čekas maisus” nevarēja atvērt vaļā tik ilgu laiku! Atgādināšu, ka šis biedrs ir saņēmis pielaidi darbam ar valsts noslēpumu brīdī, kad viņš bija Latvijas Ministru padomes priekšsēdētājs, Finanšu ministrs, Iekšlietu ministrs un Ministru prezidents, brīdī, kad noritēja arī Parex pārņemšanas sāga. Vairāki cilvēki Latvijā ir atzinuši, izskaidrojuši un tādējādi saņēmuši piedošanu vai vismaz izpratni par sadarbības faktu, tomēr šis nav tas gadījums, jo Jūrmalas pilsētas tiesas arhīvā viņa lieta tika “pazaudēta”.

Rodas pamatots jautājums, kādēļ 13. Saeimas vēlēšanās ātri tika konstatēti 4 kandidāti (Romualds Maculevičs (NSL), Artūrs Malta (“Par alternatīvu”), Juris Strušels (“LSDSP/KDS/GKL”) un Arvīds Ulme (ZZS)), kas, iespējams, arī ir bijuši aģenti, bet Pugulis nekad nav pieķerts?!
Lietotāja Ralfs Nemiro attēls.
Lietotāja Ralfs Nemiro attēls.
Ralfs Nemiro
Valdības pārstāvis
Sūtīt ziņojumu
451Jazeps Kukulis Baltinavietis un vēl 450 lietotāju
299 komentāri
1,9 tūkst. lietotāji dalījās
Ralfs Nemiro
2018. gada 27. decembris ·
Čekists “Pugulis”!

Ieskatoties “čekas maisos”, atrodam, ka Pugulis ir VDK aģenta Ivara Godmaņa segvārds. Vēl ir saprotama dažādu LPSR sportistu un kultūras darbinieku atrašanās šajos saraksts, bet kāds attaisnojums būtu 1988. gadā savervētajam Pugulim?

Atbilstoši Saeimas vēlēšanu likumam, katram Saeimas deputāta kandidātam ir jāapliecina vai viņš ir vai nav bijis PSRS, Latvijas PSR vai ārvalstu valsts drošības dienestu, izlūkdienestu vai pretizlūkošanas dienestu štata darbini…
Skatīt vairāk
Lietotāja Ralfs Nemiro attēls.
Lietotāja Ralfs Nemiro attēls.
Ralfs Nemiro
Valdības pārstāvis
Sūtīt ziņojumu
455Jazeps Kukulis Baltinavietis un vēl 454 lietotāji
300 komentāru
1,9 tūkst. lietotāji dalījās
Patīk
Komentēt
Dalīties
Komentāri
Atbilstošākie
Skaisle Jatalniece
Pievienot komentāru…

Janis Valdmanis
Janis Valdmanis Man ļoti patīt cilvēki kuri piedāvā visu aizmirst un iet tālāk. Ok, bet tad izlaižam visus cietumniekus, jo ir citi laiki jāiet tālāk, aizmirstam otro pasaules karu un millioniem cilvēku un ejam tālāk :D šodien nogalini, zodz, izvaro un rīt mēs par to aizmirsīsis :D
49
Paslēp vai paziņo par šo
Patīk
· Atbildēt · 1 d.
5 atbildes
Aivars Makārovs
Aivars Makārovs Miers… Gan jau Dievs noliks visu savās vietās… Dievs Svētī LATVIJU☆☆☆☆☆☆☆

+3
-1
Atbildēt

1

    Sskaisle > Sskaisle 30.12.2019. 12.03

    nopirku jauno Ievas numuru.
    Tur ir intervija ar JKP jauno politiķi – Dagmāru Beitneri Le Gallu – kārtējo reizi !!! – izlasīju, cik viņa pati un cik viņas ģimene ir brīnišķīgas. Bet – ejot politikā dāma solīja darboties un rīkoties. Neko citu , kā bildes par tikšanos ar diplomātiem un citu valstu politiķiem no viņas tā arī neesmu sagaidījusi.
    Bet viņa bija viena no tām, kura uzstājās Virtuves sarunās, kura stāstīja , cik tas ir būtiski, izšķirīgi svarīgi – lustrācija. Tagad viņai ir amats, ir sava partija, ir jau kaut kāda ietekme – nauda, tad kur rīcība?
    Viss, ko saņemam ir smukas bildes ? Ak, jā – smuki vārdi?

    Atceros, ka intervija bija ar saeimas deputāti ATTĪSTĪBAI /PAR Ikstenu. Ka darīšot visu, lai attaisnotu vēlētāju uzticību – kur tas ir?
    Vai Dace Rukšāne sāka aktīvi , nopriecājos, nu tad beidzot viens sola un dara, bet – tagad lasu, ka publicē jaunus stāstus, bet kā saeimas deputāte klusē. Tas tad bija viss, ko spēja?

    Vai – kam ir laiks un interese, nu salīdziniet, ko par lustrāciju saka tagadējais prezidents -Egils Levits un ko teica un saka V.Vīķe Freiberga. Es joprojām uzskatu, ka vvf negribēja , ka atver čekas maisus un notiek lustrācija, jo pati nespēj paskaidrot, kāpēc padomju okupācijas laikā brīvi braukāja pa LATVIJU, kamēr citiem tas nebija atļauts. Tikko Juris Cālītis ltv 1 stāstīja, ka baidījās apciemot omi LIMBAŽOS, jo čekisti neļāva un viņam sekoja.

    Tik daudz melu, tik daudz noklusējumu.
    Un par Godmani taču IR žurnālā liecības sniedza viņa studiju biedrs fizmatos, LU rektors I. Lācis .

    Vai teiksim – tiesu sistēma. Vai viņiem pašiem nevajadzētu pašlustrēties? Vai nav gana asinsdarbus veikuši mūsu iznīcināšanā?

    Vai brīdī , kad režisore -Dzintra Geka stāstīja, ka viņai zvanīts un piedāvāts par samaksu izņemt viņas kartiņu no čekas maisiem – vai uz šo informāciju nevajadzēja reaģēt mūsu drošības iestādēm un tiesībsargiem?

    Nav lustrācija iespējama bez sarunāšanās, bez rīcības, bez speciālistu iesaistes.
    Tie čekisti, klaudzinātāji, viņu upuri un vienkārši vienaldzīgie, visi tepat vien ir un par spīti bezcerībai , kopā būs jāpaliek

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Sskaisle 26.12.2019. 11.24

Hermanis tagad baigi kritizē kreisos liberāļus. Tie tik grib atņemt visu bagātajiem – labajiem,čaklajiem un atdot nabagiem – slinkajiem un sliktajiem.

Bet izvērtēt – kā tad Latvijā bagātie tikuši pie bagātības nespējam.
Cik ir tādi, kuri naudu nopelnīja godīgi?

Kā Alvis Hermanis, Sandra Kalniete un daudzi citi tika pie superdārgajiem Rīgas centra dzīvokļiem?

Kādas ir nacionālkonservatīvās vērtības, ko likt kreisi liberālo vērtību vietā?

Atkal no viena asiņu un asaru grāvja otrā?

+3
-1
Atbildēt

1

    lindab456 > Sskaisle 26.12.2019. 11.47

    Viss taisnība, bet kāds minētiem sakars ar nacionālkonservatīvām vērtībām?

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > lindab456 26.12.2019. 12.01

    Tāds, ka arī tās ir taisnas kā zirga loks

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    lindab456 > Sskaisle 26.12.2019. 13.09

    Vai ir kāds politiskais spēks vai virziens, kas attaisno Jūsu cerības vai atbilst priekšstatam par to, kas situāciju Latvijā var vērst uz pozitīvo pusi?

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > lindab456 26.12.2019. 13.41

    Viens nav cīnītājs.
    Cita lieta, ka sabiedrībai nav vērtību orientācija. Čekistus – komunistus mums pasniedz par mūsu varoņiem, kaut gan viņi ir mūsu slepkavas

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Sskaisle 26.12.2019. 11.07

Jau rakstīju, ka neiešu uz JRT izrādi Vēstures izpētes komisija. Tā ir reti negodīga Hermaņa izrāde. Kā cilvēks, kurš uzauga komčekistu nomenklatūras ģimenē, ar visām orivilēģijām, ko tas nozīmēja – viņš aizstāv savējo tiesības uz šiem noziegumiem.

Hermanis idejiskas pārliecības dēļ nelasa šīs intervijas un netaisa mākslu, jo tā pardītu paša ģimenes vēstures traģēdiju – kalpošanu komčekistiem

+3
0
Atbildēt

0

Sskaisle 26.12.2019. 11.03

Tāpat Mucenieks, kā visi citi čekas kalpi mūs zombē, ka brūkot padomju okupācijas režīmam automātiski beidzās čekistu- komunistu vara.
Maukas – kā melo!!! Kas valda Latvijā, kad ir beidzies padomju okupācijas režīms? Pareizi – tie paši komunisti un čekisti. Tam nav nekāda sakara ar šizofrēniju un meliem, ka čekistiem vajadzēja statistiku. Čekisti=komunisti rīkojās gudri un tālredzīgi savas varas nostiprināšanā. Tāpēc čekkomunistu cilvēki pasludināja Latvojas neatkarību, tāpēc čekkomunistu cilvēki saglabāja varu šodienas Latvijā.

Pastāstiet man, kāpēc , piemēram, Latvijas pasts izkārtoja naudas saņemšanu nestrādājot – apmēram 4000 eur mēnesī, čekas klaudzinātājam, nevis kādam no čekas upuriem?

Kāpēc amatos, augstos amatos , piemēram , lidostas Rīga valdē un ,protams, citās valdēs ir komunistu- čekistu cilvēki, nevis viņu upuri, vai pilnīgi kā saka – nesaistīti ar okupācijas varu cilvēki ?

Pareizi – jo spēks un vara ir komčekistiem. Tie bauda dzīvi uz iznaicinātās tautas rēķina.

Drausmīgi skumji, bet ko darīt….tādi esam …. sākot ar tiem radošajiem, kuri privilēģiju dēļ amputējuši sirdsapziņas un beidzot ar tiem priviliģētajiem liekuļiem, kuri mums izcīnija brīvību komčekistu varas kontrolē.

+3
-1
Atbildēt

1

    Visvaldis Mucenieks > Sskaisle 28.12.2019. 12.52

    Maniakāla čekistofobija arī ir viens no šizofrēnijas paveidiem. Ja tā nav pārgājusi vēl 30 gadus pēc čekas likvidēšanas, tad skaidrs, ka diagnoze visai smaga.
    Varu tikai miglaini iztēloties, cik mokoša dzīve ir cilvēkam, kuram ir nepārejoša sajūta, ka gan miegā, gan nomodā tam uzglūn čekistu bari, kuri turklāt vēl atļāvušies Latvijas neatkarību atjaunot. Tā taču ir briesmīga neģēlība!
    Varu izteikt tikai visdziļāko līdzjūtību. Receptes ārstēšanai man nav.

    +2
    -3
    Atbildēt

    5

    Atis Priedītis > Visvaldis Mucenieks 28.12.2019. 15.32

    Gribu oponēt. Dodiet iespēju masu medijos sākt publicēt savas atmiņas tiem cilvēkiem ko VDK vajāja. Pie tam pilnīgi korekti – gan vajātā cilvēka stāsts, gan to stāsts, kuri organizēja vajāšanas un tajās piedalījās, gan aculiecinieku atmiņas. Šobrīd tas ir tikai tāls nākotnes sapnis. Tiek plaši publicētas tikai “stukaču” versijas. Vajāto atmiņas tiek pilnībā bloķētas un līdz ar to arī nav nekādas jēgas sākt izprašņāt lieciniekus. Un tieši šī pieeja patiesībā ir šizofrēniska. Noklusēt acīmredzamus vēstures faktus un pasniegt to kā objektīvu realitāti. Un par tie čekistiem – šobrīd viņi nevienam vairs neuzglūn, viņi bauda pārtikušas vecumdienas atšķirībā no saviem upuriem – daudzi no viņiem dzīvo galējā nabadzībā, daži pat joprojām atrodas psihiatru aprūpē.

    +4
    -1
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Atis Priedītis 28.12.2019. 16.52

    Tieši tā! Sokrats savulaik teica, ka zināšanas var rasties tikai dialogā. Ka viss pārējais ir tikai dogmas un fanātisms.

    Nu varneši – komčekisti varētu tagad uz skatuves palaist tos, kuri visus šos gadus ir bijuši spiesti klusēt. Ļaut izteikties tiem, kuri bija šo nevainīgi komčekistu upuri. Jeb tomēr gaidīs, ka visi upuri nomirs un tad priecīgi paziņos, ka padomju okupācijas režīms pstiesībā bija labs un visi baigi forši dzīvoja

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Visvaldis Mucenieks 28.12.2019. 16.38

    Ak Muceniek, es būtu gatava ziedot sevi uz jūsu patiesības altāra, ja vien jūsu patiesība būtu tā īstā un vienīgā.

    Jūs būtībā apstipriniet, ko saka Priedītis, ka čekas upuri paši vainīgi.
    Un ka vainīgie , ka pie varas ir komčekisti ir tādi čekfobisti kā es.

    Kur loģika?
    Profesore Vita Zelča kādā sarunā apgalvoja, ka padomju okupācijas laikā visi bija kolaboracionisti. Visi sadarbojās ar okupācijas varu. Es tam nepiekrītu. Kolaboracionisti boja tie, kuri sadarbojoties ar okupantiem guva privilēģijas. Visādas.

    Tomēr kungs, man patiktu tiešāk un konkrētāk – ja mēs te nesacenstos daiļrunāšanā, bet runātu par lietu.
    Ko nepareizu, nepatiesu es te esmu uzrakstījusi?

    +3
    -1
    Atbildēt

    1

    Visvaldis Mucenieks > Sskaisle 29.12.2019. 13.57

    Pēc Jūsu agresīvā toņa nojaušu, ka tā būs bezjēdzīga laika tērēšana, bet lai nu būtu, varbūt tomēr…
    Jūs rakstāt: “Man patiktu tiešāk un konkrētāk – ja mēs te nesacenstos daiļrunāšanā, bet runātu par lietu.” Man arī patiktu. Bet žultainu “daiļrunību”, pat ar “daiļiem” lamu vārdiem, taču uzsākāt Jūs, ne es. Turklāt, ar rupjiem vārdiem es nelamājos nekad.

    Jūs jautājat: “Ko nepareizu, nepatiesu es te esmu uzrakstījusi?” Daudz ko.
    Bet, pirms doties tālāk, tiešumā un konkrētībā, uzdošu pretjautājumu: “Ko savā intervijā nepareizu, nepatiesu esmu pateicis es?” Kaut vienu piemēru, kaut vienus melus, kaut vienu izvairīgu atbildi uz man uzdotu jautājumu? Esmu bijis pat nevajadzīgi, pat pārmērīgi atklāts un izstāstījis par ļoti daudzām epizodēm, par kurām man nemaz nejautāja.

    Stāstīju tāpēc, ka man nav nekā slēpjama. Ko vēl man vajadzēja par sevi pastāstīt? Jūs mani nosaucat par čekas kalpu un komunistu, kas pārdevies alkatības velnam un savu nevainību pamato ar LR Prokuratūras lēmumu. Pirmkārt, es ne stundu neesmu bijis ne oktobrēns, ne pionieris bērna gados, ne komjaunietis un ne partijas biedrs visā vēlākajā dzīvē. Jūs pati taču vismaz kādā no šīm organizācijām esat bijusi.

    Par dažiem mēģinājumiem mani iedabūt komjauniešos un partijā jau izteicos intervijā. Tie visi beidzās neveiksmīgi. Tagad atcerējos vēl vienu gadījumu. Augstskolā mēs grupā bijām 22 braši puiši. Meitenes nebija nevienas. Pēdējā kursā Kara katedras pasniedzēji (virsnieki) mūs aģitēja iestāties partijā un izteica gatavību būt mums par galvotājiem. Neiestājamies neviens! Šie bija bezgala pārsteigti.

    Otrkārt, dziļi nepatiesi, nekaunīgi un negodīgi ir, par mani neko nezinot, mani apvainot par pārdošanos alkatības velnam. Savā dzīvē neesmu saņēmis nekādus nepelnītus labumus. Augstākajā Padomē deputāta alga bija 120 lati mēnesī. Vēlāk, kad 1995. gadā beidzu darbu Civilās aizsardzības centra vadītāja amatā, mana alga bija 270 lati mēnesī. Tas arī viss, bet arī to pašu man taču neizkārtoja čeka. Vairāk no valsts budžeta neesmu saņēmis neko.

    Tajā juku laikā neesmu saņēmis arī pilnīgi nekādus nekustamus vai kustamus īpašumus. Dzīvokli Ziepniekkalnā daudzdzīvokļu mājā nopirku 1995. gadā, ņemot bankas kredītu uz pabriesmīgiem procentiem. Pēc tam visu laiku strādāju kā pašnodarbinātais.

    Jūs rakstāt: “Bet – mēs taču zinam, ka Prokuratūra, visa tiesu sistēma, saglabājās no padomju okupācijas laikiem.” Ņemiet vērā, ka mana lieta tika iztiesāta 1995. gada vidū, kad bija pagājuši vien daži gadi kopš neatkarības atgūšanas. Pa to īso brīdi taču nevarēja no debesīm nokrist pilnīgi jauni, šķīsti prokurori un tiesneši.

    Taču, kāpēc gan lai prokuratūra un tiesa būtu mani speciāli saudzējusi nenoskārstam nolūkam, bet čeka iznīcinājusi visus mani kompromitējošos materiālus, ja tādi būtu bijuši? Es taču nebiju nācis no smalkas ģimenes, un padomju laikā nebiju bijis nekādos ideoloģiskos vai citādi režīmam svarīgos sensitīvos amatos.

    Ko gan citu varēja spriest un lemt prokuratūra un tiesa, ja nebija nevienas liecības par manu iespējamo sadarbību, bet tās liecības, kas bija, liecināja par nesadarbošanos? Un neviens pa šiem 30 gadiem taču arī nav izteicis pat aizdomas, ka manas sadarbības ar čeku dēļ tam būtu nācies jelkādā veidā ciest.

    Kas attiecas uz sadarbošanos ar okupācijas varu vispār, tad profesore Vita Zelča, apgalvojot, ka padomju okupācijas laikā visi bija kolaboracionisti, ka visi sadarbojās ar okupācijas varu, ir teikusi svētu patiesību. Jūs taču neteiksit, ka šī vara miljoniem cilvēku maksāja algu par nesadarbošanos. Jebkurš režīms cilvēkus piespiež lielākā vai mazākā mērā sadarboties. Arī jūs sadarbojāties, ja tajā laikā strādājāt algotu darbu kādā valsts iestādē vai ražošanas uzņēmumā. Par atklātu nesadarbošanos nonāksi cietumā, lēģerī vai trakonamā.

    Visbeidzot, esiet tik laipna un nosauciet kaut dažus, vai kaut vienu ticamu iemeslu, kas pēc Jūsu domām varēja būt motivējuši mani sākt sadarbību ar čeku 1989. gada pašās beigās. Bez nopietnas motivācijas neviens pie pilna prāta esošs cilvēks taču nedotos stutēt agonējošo čeku.
    Esmu pārliecināts, ka Jums nav atbilžu uz maniem jautājumiem un argumentiem.
    Ja tā, tad jautājums, vai Jūs būtu gatava atbildēt par saviem izteikumiem, ja es jūs iesūdzētu tiesā par goda un cieņas aizskaršanu? Man gan būtu grūti to izdarīt, jo jūs gļēvi slēpjaties aiz čekistiska segvārda (kļičkas). Mūsdienās taču par taisnību runāt un par to cīnīties var atklāti. Jums patiesībā vajadzētu vismaz atvainoties un atzīt, ka Jūsu apgalvojumi tapuši emocionālu pārdzīvojumu uzplūdā.

    Piebildīšu vēl to, ka es nepavisam necildinu ne pašreizējo Saeimu, ne valdību, ne tām pakļautās iestādes. Jūtu līdzi mediķiem, skolotājiem, policistiem un glābējiem, zinātniekiem, pensionāriem, invalīdiem un visiem pārējiem, kas saņem mazas algas, mazas pensijas, mazus pabalstus un nepietiekamu finansējumu, bet pie tā nav vainojami tie, kas balsoja par valsts neatkarības atjaunošanu. Tie izdarīja vēsturiski svētīgu darbu.
    Un tagad taču jau gandrīz 30 gadi pagājuši kopš tā brīža. Tagad taču vara un teikšana sāk jau nonākt pat viņu mazbērnu rokās. Vai tiešām nebūtu jāsāk atbildību prasīt no jaunajiem?

    +1
    -1
    Atbildēt

    4

    Sskaisle > Visvaldis Mucenieks 29.12.2019. 14.25

    Neceriet!
    Visu pēc kārtas- pamatojiet, kāpēc man jātic, ka nebijāt čekas klaudzinātājs, ja esiet čekistu maisos? Vai tiešām man jātic tam, ka pērkamā tiesu sistēma Jūs attaisnoja? Visus, kuri samaksāja – attaisnoja. Kā izskaidrot, ka komunistu rīdīta čeka darbojās, terorizēja cilvēkus, bet tagad to nevar pierādīt, jo visas liecības liecina tikai to, ka čekisti un čekas klaudzinātāji patiesībā bijuši Latvijas Brīvības cīnītāji?

    Vakarnakt pamostos sāp galva ,bet lecu augšā jo visa istaba pilna ar ķīmiskiem dūmiem. Domāju kaut kas deg. Skrienu pa dzīvokli , visur slēdzu gaismas, bet nekas nedeg. Lēnām saprotu, ka laukā kaut kas deg. Taisu ciet logu un mēģinu iemigt. Nevaru – baigi sāp galva, eju dzert ripu un mēģinu gulēt. No rīta izlasu – dedzinātas riepas ostas noliktavā. Nē – mediji ziņoja, ka riepas aizdegušās, bet riepas jau tā nevar auzdegties, ja viņas nededzina.
    Nu lūk – kārtējā komčekistu dāvana tautai – Laimīgu Jauno gadu!
    Vides dienests uzl8ks 1 milj eiro sodu, riepu dedzinātāji bankrotēs, sodu neiekasēs, jo taču bankrotēja. Bet uzņēmēji dibinās jaunu firmu, vedīs iekšās jaunas riepu kravas un dedzinās atkal.

    Lūk, tādu Ne-Brīvību mums komčekisti sagādājuši – un jūs Muceniek vēl mani kauniniet, ka jums neticu un esmu rupja. Apžēlojieties – kur jūsu kauns?

    Jā, biju oktobrēns, man bija albums ar Ļeņina bilžu izgriezumiem. Godīgi ticēju, ka Dieva nav un ļoti patika krievu multenes. Pēc tam biju pioniere. Un arī komjauniete paspēju būt. Toties pašlabuma vārdā nelietības nekad neesmu darījusi. Velli var pēc manis siekalas tecināt, cik grib, slikrākajā gadījumā ar koku pa ribām no viņiem varu dabūt, bet ne vairāk. Tā kā neceriet Muceniek, vieā katlā es ar jums nesēdēšu

    +2
    -1
    Atbildēt

    2

    Sskaisle > Sskaisle 29.12.2019. 14.51

    Pie tam, vērtējiet, Muceniek, kam šodien pieder Latvija?
    Man kolēģis Buldyris nopirka dzīvokli 5 stāvu mājā. Viņš saka, ka tur esot vienīgie latvieši. Puse dzīvokļu piederot Maskavas krieviem, kuri tur dzīvojot tikai vasarā.
    Rūpnīcas, uzņēmumi, pat sliedes Rīgā,daba, dabas bagātības – viss pieder cittautiešiem.

    Saeimā pilns ar krimināli vajātiem deputātiem, prezidents un premjers mums ārzemnieki, pati tauta puse ārzemēs.

    Bet šis lūk varonis un es čekkomunistu nīdēja. Par ko man šie būtu jāmīl ?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Sskaisle 29.12.2019. 15.45

    Muceniek, atbildiet jautājumu – kāda ir atšķirība starp tiem,kuri saņēma algu , reģistrējās okupācijas varas iestādēs okupācijas laikā un tiem, kuri saņēma atļauju ceļot uz aizliegtajām ārzemēm, bezrindas privātauto, dzīvokļus vai pat mājas?
    Kāda ir atšķirība starp Knutu Skujenieku un teiksim – Imantu Ziedoni! Abi bija kolaboranti?

    Pati neatradu, bet klasesbiedrs apgalvo, ka mūsu klasesbiedrenes tēvs ir maisos. Tad uzreiz skaidrs , kāpēc vienkāršs šoferis bez rindas dabūja moskviču un naudu mājai.

    Kam ir izdevīgi visus padarīt vienādi vainīgus kalpošanai komčekistiem? Protams, ka tiem, kuri pakalpoja vairāk un par to tika dāsni atalgoti.

    Es noticu un vismaz prāta, ja ne sirds līmenī piedodu tiem, kuri atzīst sadarbību un to nožēlo. Bet tie, kuri liedzās un melo – manā uztverē zaimo upuru piemiņu un baro šodienas komčekistus

    To pašu Savicki Stradiņa apdziedāšanai LTV jau nelika pats Savickis, vai čekas maišelnieku Šipkevicu par valsts simtgades koncerta vadītāju arī neiecēla viens pats sevi, tie ir visi komčekisti, kuri kultivē savējo varu. Un mēs šiem trekni par to maksājam… nevis palūdzam paklusēt , paiet malā, būt smalkjytīgiem un saprotošiem

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Visvaldis Mucenieks 29.12.2019. 14.45

    Tās epizodes jūs arī nodeva. Muceniek, būtu nožēlojis grēkus un mēs piedotu, vai mēs kādi velli vai cilvēkēdāji vai, bet nē, vajag taisīties par baltu varoni.
    Padomājiet, kāpēc Tautas frontes laikus piemin klusi, var teikt pa kaktiem?
    Starp citu, mēs jau laikam esam vienīgie, kam komunistu lakstīgalas
    turpina pogot. Tik nomaina fasādi, kažoku un urrā

    +3
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Sskaisle 29.12.2019. 14.53

    Es domāju komunistus dzejniekys – čekas draugus….

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Visvaldis Mucenieks 29.12.2019. 15.59

    Par to goda un cieņas aizskaršanu varētu gan tiesāties. IP adreses tagad jau bērni prot dabūt un tā ir vakardiena un tas nav arguments. Mani atkal aizskar un pazemo komčekistu meli un ļaunie darbi. Būtu man brīvi līdzekļi , ņemtu kādu no tiem korumpantu advokātiem, kuri kā saka bandītus par eņģeļiem pataisa un sūdzētu tiesā visus pēc kārtas. Bet sāktu tomēr ar ušakovu, brandavu, bemhenu – tur cieti un konkrēti. Ar katru čekas kalpu nez vai iztiesātos. Vajadzētu tad pret valsti tiesāties, ka kavējusi lustrāciju, ka melojusi sabiedrībai, ka tam postošas sekas uz nācijas izdzīvošanš iespēju. Nu tur būtu jārunā ar juristiem. Tiesvedība nav literārā akadēmija, tur ar metaforām pēc tam. Pantus un liecības vispirms.

    +2
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Sskaisle 29.12.2019. 16.08

    Un vēl – Muceniek,un tomēr kaunieties! Es šim esot godu aptraipījusi, bet ko jūs par mani rakstiet? Slavas dziesmas? Cik es laba un gudra ? Nu bezkaunīgi tomēr …. bezkaunīgi …

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Atis Priedītis > Visvaldis Mucenieks 29.12.2019. 22.05

    Gribu pateikt Mucenieka kungam paldies par to, ka viņš iesaistās diskusijā. Tikai jāsaprot viens – visi, kuri okupācijas laikā ar čekas svētību kļuva populāri un tādi ir arī šobrīd, kategoriski atsakās kaut ko atklāti izstāstīt. Viņi visi klusē un nekā nereaģē uz publicētām vajāto cilvēku atmiņām. Viņi vienkārši augstprātīgi stāv tām pāri un uzskata, ka nekur nav vainojami. Es pat vairākas reizes esmu publiskojis to cilvēku uzvārdus, kuri zina par to kā es okupācijas laikā tiku vajāts un apmelots. Sekas – pilnīga ignorance plus dažu populāru žurnālistu apsaukāšanās pārkāpjot jebkuru žurnālista ētiku. Tāpēc arī vairāk šo cilvēku uzvārdus nepublicēju (diemžēl, tie ir Latvijā ļoti populāri un zināmi cilvēki) un turpinu gaidīt, varbūt tomēr kādam sirdsapziņa beidzot atmodīsies. Piebildīšu, ka gaidu jau divus gadus.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Visvaldis Mucenieks 28.12.2019. 16.42

    Un nevajag tik zemiski ironizēt par grūto dzīvi – bļedj! Esam Eiropas nabadzīgāko valstu trijniekā!

    Un ja vien noticam maisiem nevis prokuratūrai – tad komčekisti tomēr ir pie varas. Nu bāziet to patiesību zem ūdens , cik gribiet – tā neslīkst.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    QAnon > Visvaldis Mucenieks 28.12.2019. 21.04

    Vai “čekistofobija” ir kas līdzīgs neesošai “rusofobijai”? Sātana vislielākais panākums bija pārliecināt idiotus, ka viņš neeksistē. Idiots, droši vien, neesi, tātad nedabeigts čekists, pēc kura Gestapo raud.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    lindab456 > Visvaldis Mucenieks 29.12.2019. 11.07

    Lai kā gribētos pagriezt laika ratu, tas ir noticis fakts, Saeima ir pieņēmusi deklarāciju par Latvijas okupāciju (22.08.1996.), okupācijas fakts nav noliedzams.
    Kāds ir iemesls, lai paziņotu, ka 30 gadi ir robeža pēc kuras par okupācijas režīmu un režīma kalpu noziegumiem būtu jāpārstāj runāt? Nedrīkst neņemt vērā apstākli, ka turpat 30 gadus informācija par čekas darbību nebija publiski pieejama.
    Pie V.M. komentāra uzstādījuma, tas varētu šķist retorisks jautājums, bet tomēr, – vai tiem, kuru radi tika deportēti un nomocīti izsūtījumā, arī būtu jāaizmirst?

    +2
    0
    Atbildēt

    2

    lindab456 > lindab456 29.12.2019. 11.12

    Zīmīgs raksts par tēmu Neatkarīgajā – intervija ar J. Dimiteru, kur cita starpā par privilēģijām un “personālajām” pensijām un kā ir būt otrā pusē.

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > lindab456 29.12.2019. 14.40

    Linda, paldies izlasīju.
    Nr1 – llnepiekrītu Dimiteram. Radošie gluži tāpat kā visos laikos ir varas elites uzpirkti un dzīvo ļoti trekni. Dimiteram vienkārši mamma visu sagādāja un viņš nebija apgrūtināts ar praktisko pusi. Bet ja pratīs liekties, savu daļu dabūs.

    Padomājiet, literātu ceļojumiem valsts tērē miljonus. Kamēr Latviešu literārās vārdnīcas kartotēka mētājās pa kastēm neviena nepieskatīta, bet sinonīmu vārdnīcas kartotēka vispār pazydusi. Ja ir nauda ceļojumiem, tad netrastos tas bišķītis mūsu mantojuma saglabāšanai? Jauyājums – kuru tas interesē? Pareizi – nevienu.

    Vēl- masu medijos ir pārpilns ar čekkomunistu kalpiem. Lasu rakstu par Džemmu Skulmi. Tur žurnāliste raksta, ka Skulme vairs nevarot atļauties nopirkt grāmatas. Man mute vaļā. Ko lai saka tie 20% Latvijas pensionāri, kuri pārtiek no 80- 200 eur mēnesī?

    Satori komentāros man uzrakstīja Valdis Atāls, lai es aizveroties, jo nezinot, kā tas ir dzīvot ar 100 eur mēnesī.
    Pēc gada LTV1 tas pats Atāls Volmāram stāsta, ka dzīve izdevusies, pagājusi radošā darbā. Pats noteicis, kad syrādāt, kad atpūsties. Paga – tikko raudāji, ka nav no kā dzīvot, tagad lielies ka dzīvo kā.lielskungs.
    Vai es negribētu tā – iedvesma – gleznoju, trāpa pegazs- dzejoju? Dzeru šampi pirms un.pēc brokastīm, kurš man drīkst iebilst.
    Nu – mēs visi negribētu būt tādi priviliģētie?
    Bet – kā saka – nekas nav par velti. Daudz var sasniegt ar darbu, vēl daudzāk – ar nodevību, ar pakļaušanos, ar atdošanos….

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    lindab456 > Sskaisle 30.12.2019. 05.31

    Pirmā brīvvalsts Brīvības cīņu dalībniekiem piešķīra zemi. Tas bija ne vien ekonomisks solis, bet arī dziļi simbolisks žests, kas nesa savu atdevi un pacēla valsti.
    Šodien, labākajās padomju tradīcijās, lēmēji sāk ar sevi. Šī prakse plešas plašumā, bet rezultātā tiek zaudēta saite ar sabiedrību.
    Tas pats jautājums par personālajām pensijām jau pieņemšanas brīdī nav uztverts viennozīmīgi, ir raisījis diskusijas ( A. Seiles runa, Saeimas sēde, 27.05.02. un I. Bišera atklāta vēstule A. Seiles kundzei, LV, Nr.107).

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Atis Priedītis > lindab456 29.12.2019. 11.57

    Informācija par VDK darbību it sevišķi pēc 1986.gada arī šobrīd netiek publicēta. Par periodu no 1986.gada līdz 1995.gadam ir gandrīz pilnīgs klusums. Es nekļūdījos, daudzi VDK darbinieki un stukači pēc 1991.gada pārgāja it kā Drošības dienesta pakļautībā, bet patiesībā turpināja pildīt VDK pavēles un realizēt savas iepriekšējo kungu (VDK) nerealizētās idejas. Gribētos ticēt, ka šobrīd tas vairs nenotiek.

    +2
    0
    Atbildēt

    1

    lindab456 > Atis Priedītis 29.12.2019. 12.30

    Jo tad būs atklāti jārunā kā un kādos apstākļos tika privatizēti īpašumi, kāpēc denacionalizētie īpašumi līdz šim laikam pilnībā nav atgriezti. Kā tika privatizēti izsūtījumā mirušo, biedrību īpašumi, tā pati Ķuzes Saldumu impērija.. Kādēļ zaļie “draudzējās” ar čeku, kur var iepazīties ar depozītu, dokumentiem, kas gadu gaitā uziets aiz spārēm, aizkrāsnēs, iemūrēts nišās, zem dēļu grīdām. Kādēļ nomenklatūra bija gatava jaunajai situācijai.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 26.12.2019. 10.51

Ārprāts kā mūs zombē!
Kādi maukas – tas ir drausmīgi.

Mucenieks , kā jau visi kas pārdevās alkatības velnam, savu nevainību pamato ar LR Prokuratūras lēmumu. Bet – mēs taču zinam, ka Prokuratūra, visa tiesu sistēma ,saglabājās no padomju okupācijas laikiem. Ka tie tiesneši, kuriem lika un kuri notiesāja disidentus padomju laikos, tagad liek un tie attaisno visus čekas kalpus un komunistus. Kā var sludināt šo absurdu, ka sabiedrībai būtu jātic tiesu sistēmai Latvijā?
Nu kaut vai ASV spļāviens sejā mums – Latvijas valstij Lemberga sakarā. Vai fakts, ka mu.s nav un nebūs noyiesāts neviens korumpants, neviens čekists – komunists, kurš vārdos apdzied Latvijas vaksti, bet darbos to iznīcina.

Kretīnisks absurds – sātaniska dāvana latviešu tautai Ziemassvētkos!

+4
-3
Atbildēt

0

Atis Priedītis 23.12.2019. 15.28

Šobrīd jau droši var apgalvot, ka nekāda lustrācija un patiesības uzzināšana vesela gada laikā nav notikusi. Spriežot pēc publikācijām lielajos masu medijos VDK ir strādājuši tikai piedodiet, pamuļķi, savukārt tie, kas atrodas “čekas maisos” ir visi ir balti un tīri eņģeļi. Un pats fenomenālākais “atklājums” – nekādu vajāšanu pēc 1986.gada vispār nav bijis. Visa vairākus tūkstošus lielā VDK “armija” nav darījusi pilnīgi neko un mierīgi vērojusi PSRS sabrukšanu. Ar to arī mūs visus apsveicu. Kas notika patiesībā var lasīt manās divās nesen izdotajās grāmatās – “Gan jau rīts mūs atradīs” un “Kristaps – slepenie protokoli”.
https://files.inbox.lv/ticket/35ac5d902237cafc898841ae12bb67c5aa4407af/Makets_Prieditis_GanJauRitsMusAtradis_TIPOGR-02.pdf
https://files.inbox.lv/ticket/3e93d46fd8000e0e44441f53a3ed079d45bc926e/Kristaps_Slepenie_Protokoli_Andris_Marts.pdf

+4
0
Atbildēt

3

    Sskaisle > Atis Priedītis 23.12.2019. 16.17

    Ati, nu lūdzu …. lustrācija taču nav valdības lēmums, ko pildīt, bet varbūt nepildīt.

    Mums – latviešiem lustrācija jau ir daudz daudz smagāka kā jebkurai citai tautai. Saslimšana ar kalpošanu kungiem – asiņainjajiem komunistiem=čekistiem ir smagāka slimība kaut vai par šizofrēniju. Šizofrēnija ir smaga slimība, bet to var diagnosticēt un tad ārstēt un ar to var nodzīvot garu mūžu.
    Bet šī – balsošana par Latvijas neatkarību un tad šī cilvēcības nodevība

    Zini – es šo interviju vēl neizlasīju …. man kaklā ir iesprūdis intas cālītis – kā viņš būdams saeimas deputāts attaisnoja un lika pie varas asiņainos komčekistu laiku tiesnešus –

    saproti – būt izsūtītam, būt Latvijas brīvības cīnītājam un pēc tam nobalsot par šiem elles suņiem – čekas kalpiem tiesnešiem – par to , lai viņi turpinātu lemt cilvēku likteņus velniem par labu – nē – man tas ir par smagu – es to nevaru tā vienkārši izlasīt un aizmirst

    +6
    0
    Atbildēt

    1

    Atis Priedītis > Sskaisle 23.12.2019. 16.35

    Mani jau visvairāk pārsteidz fakts, ka zinot to, ka nekādas nepatikšanas par sadarbību ar VDK šobrīd nedraud. Vēl vairāk, šie “čekas maisos” esošie tautas acīs šobrīd tiek padarīti pat par varoņiem. Un tomēr neviens neko atklāti nestāsta. Tikai dažās intervijās ir pavidējuši teikumi par tiem, kuri tika vajāti un cieta “stukaču” dēļ. Bet kopējā nostāja ir kā mūris – neviens nav sadarbojies, kartiņas ir viltotas, ziņojumi safabricēti, nekādu vajāto nav bijis, neviens no “stučīšanām” nav cietis. Visi saprot, ka tie ir meli, bet paklausīgi tos turpina tiražēt un tauta pamazām pieņem šo melus kā patiesību. Jo pretējā viedokļa taču patiesībā nav. Tiem, kuri tika vajāti vienkārši pilnībā ir liegta iespēja lielajos masu medijos paust savu viedokli un publicēt savas atmiņas.

    +3
    0
    Atbildēt

    1

    Elektriķa dēls > Atis Priedītis 27.12.2019. 11.45

    Manuprāt atslēgas vārds ir “nauda” ! Tā padara pasauli vienkāršāku “melnbaltu” !
    Čekisti jau arī neko jaunu neizdomāja, viņi bija izpētījuši “skaudības gēnu” un to arī meistarīgi izmantoja tad un turpina šobrīd !
    Kādam tiek nauda pētījumiem, kāds paliek bešā ! Pat “maisu izkratīšana” bija un ir atkarīga no naudas !
    Tai pat laikā nekļūšu bezcerīgs – jaunās tehnoloģijas dod jaunas iespējas un cilvēki spēj novērtēt patiesas un mūžīgas vērtības !

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Atis Priedītis 23.12.2019. 16.23

    visi čekisti ir pie varas un dzīvo trekni un lekni … jo dziļākā postā grimst tauta, jo šie veļas apaļīgāki un omulīgāki

    nezinu – varbūt tā ir sakritība, var būt vienkāŗši mēs katrs izlasam kaut kādas savas zīmes, bet – nomira Stradiņš un vismaz reizes piecas viņa nāves sakarā rāda savicki – to laikam vienu no retajiem čekistiem , kurš kā saka lepojas un neliedzas –

    vai visi šie režisori , mūziķi , žurnālisti – čekas kalpi – nu labi – jūs nevienam pa čekas pagrabiem asinis nenolaidāt, bet nu mēs taču zinam – mēs visi pefekti to redzam un saprotam, ka miesas mocīšana ir nieks salīdzinājumā ar izvarotu garu un dvēseli

    Nevajadzēja uz svētku laiku likt intervijas ar šiem cilvēkiem – tas tomēr ir tik vien ļoti loti smagi
    nu es nelasīšu šodien un rīt un parīt nelasīšu , bet aizparīt droška izlasīšu

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    vitalisvita > Atis Priedītis 24.12.2019. 00.51

    Jā, apzinoties to faktu, ka okupācijas sekas mums nav likvidētas ne juridiski, ne morāli, tad arī iedziļināšanās šo seku likvidēšanas šķietamā imitācijā, kas tiek dēvēta par “pašlustrāciju”, maigi izsakoties, mums nebūtu vēlama.
    Esmu pilnīgi pārliecināts, ka neviens mūsu sabiedroto izlūkdienests šo necilo “pašlustrācijas”faktoru vērā neņem; Uzskatu, ka viņu vērtējumam nepieciešama atklāta, ticama un “iespējamos hibrīdkara draudus izslēdzoša rīcība”.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Atis Priedītis > vitalisvita 24.12.2019. 07.36

    Psiholoģijā pastāv tāds jēdziens kā cilvēka zemapziņa. Šobrīd jau var pārliecinoši apgalvot, ka visi, kuri okupācijas laikā sadarbojās ar VDK vai bija siltās attiecībās ar kompartiju, savas tālaika atmiņas ir paslēpuši zemapziņā. Šķiet, ka viņi tiešām ļoti daudz ko apziņas līmenī ir pilnībā aizmirsuši. Un turpina dzīvot ar sajūtu, ka viss bija ļoti skaisti un labi. Tāpēc arī tiek bloķētas vajāto cilvēku atmiņu publikācijas, jo tie pauž citu viedokli – bija gan vajātie gan upuri. Un visvairāk par to neko negrib zināt šobrīd populārie un tautā mīlētie cilvēki. Un arī tauta negrib neko zināt par daudzu slavenību patieso okupācijas laika pagātni. Elku nomaiņa vienmēr ir ļoti sāpīgs process un Latvijā tas acīmredzot, sāksies tikai pēc vairākiem gadu desmitiem. Rakstu komentāros jau šobrīd ir atrodama ļoti liels ticamas informācijas daudzums un kaut kad jau tas tiks apkopots un publicēts.

    +3
    0
    Atbildēt

    1

    QAnon > Atis Priedītis 28.12.2019. 21.12

    Psiholoģijā un psihiatrijā lieto terminu “bezapziņa”. “Zemapziņa”, tas ir tautas valodā. Par to, ka daudzi uzzinot par “tautā mīlētiem” cilvēkiem, ir vīlušies, paši vainīgi. Nevajadzēja sev radīt elkus.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam