Centrs bez auto?

10

Komentāri (10)

Sskaisle 25.08.2019. 08.05

Labi,Linda. Padzēru kafiju un izdomāju,ka Tev un Krštopanam varu piekrist tādā ziņā,ka vainīga nabadzība ,jo taisnību tiesā var nopirkt tikai bagātie. Tādā ziņā jā – vainīga nabadzība,kuru rada tiesu sistēmas pērkamība un politiķu pērkamība.
Lēni,bet padodos

0
0
Atbildēt

0

Sskaisle 22.08.2019. 14.58

un tad tas satiksmes vājprāts – vārda tiešā nozīmē

zelta tikts, kuru uzcēla lai daži “laimīgie” kļūtu par miljonāriem
akmens tilts sācis raustīties kā tāds trošu tiltiņš

skaidrs, ka drīz būs beigts un valsts aizņemsies miljonus lai glābtu tiltu bet mēs maksāsism -jā par kārtējo zelta tiltu – tātad

nezinu – gailītis jau pajautāt nedrīkstēja – pasūtījuma raksts tomēr, bet esmu svēti pārliecināta, ka dānis brauc uz mājām kārtīgu adrenalīnu sadabūjies – mūsu velo – un skūter braucēji ielas un trotuārus padarījuši par krievu ruleti

vakardien eju pa pustukšu ielu un pēkšņi diezgan lielā ātrumā – pa gabalu izskatās, ka tieši man virsū drāžas – nē maigi ātri uz skūtera slīd vīrietis ap 2 metri augsts un ap 120-150 kg smags – godavārds es sastingu un skatījso virsū it kā tas ne cilvēks uz skūtera bet tanks būtu

viena lieta, ka man ļoti patīk tieši lielie vīrieši, bet ne jau tādi , kuri slīd virsū mežonīgā ātrumā un apdraud dzīvību

vel trakāk bija tas, ko redzēju uz tilta no rīta uz darbu nākot – māmiņa ar diviem bērniem -visi uz saviem riteņiem – māmiņai savs bērniem – ap 4 un 5/6 gadi – savi riteņi bet tas vecākais lielu gabalu pa priekšu , bet tur galā pāreja bez luksoforiem un ar šoferiem ir kā ir

nu man nervi neizturēja es tai sievietei aizrādīju – ka tas pirmais bērns ir kā briesmās – nu tā tācu nevar – nu nepatīk man būtu par tantiņu ar garo degunu, kurš visur iebāžas = bet redzot, ka bērns ir iespējami bīstamā situācijā – nu nenoturējos –

vakardien rīga tv24 pans krištopans teica, ka daudzie nelaimes gadījumi uz ceļiem ir nabadzības rezultāts – es nepiekrītu – tā noteikti ir arī valsts nespēja nodrošināt elemetāru kontroli pār satiksmes noteikumu ievērošanu

tagad cik tur simtus tūkstošus dos, lai bērnus mācītu ievērot noteikumus – nu bet kā tie mācītāji domā , kā justies bērniem, kuriem stāstīs vienu bet pilsētas ielās viņi redzēs pilnīgi kaut ko citu ?

un tad tā superseksīgā gājēju pāreja Barona Raiņa i bulv – ja uz tās redziet ņipru tantuku , kurš iet kājas augstu cilādams – ta esmu es -Drosma – divreiz tur zaķi esmu noķērusi – kauns atkal visu priekšā nolikties – bet ne mans vecums pie vainas, nē – neceriet – tur vaina viļņainajā un vietām paugurainajā ielas klājumā

tā kā – varēt jau turpināt – bet laikam jābeidz – emocijas būšu izgāzusi –

starp citu – nu jau miris – bet baigais garīgā uzlabotājs ir šitas ārietis –

https://www.youtube.com/watch?v=y_5u0s891U4

interesanti ir komentāri , starp citu –

Es gibt auf der Plattform Youtube sehr lustige Videos mit Willemsen, dann solche, die durch eine besondere Intimität der Gesprächspartner gewinnen (wie die mit Jörg Thadeusz), dieses hier ist vielleicht das intellektuell interessanteste: der Moderator hinterfragt jeden Satz seines Gastes, formuliert zu jeder These die in Frage kommende Antithese und Willemsen weiß wiederum auf jeden Einwand mustergültig zu antworten. Ganz hervorragend!

Vielen Dank für diesen Upload! Einer der ganz großen Deutschen… bzw. dass was vom Land der Dichter und Denker noch übrig war.
Die hier durchgeführte Sektion der Medien und derer Konsumenten könnte nicht minutiöser und entblößender sein. Man wird noch lange an sie denken Herr Willemsen!
https://www.youtube.com/watch?v=MblCY98OQgI

0
0
Atbildēt

1

    lindab456 > Drosma 23.08.2019. 10.28

    “Vakardien rīga tv24 pans krištopans teica, ka daudzi nelaimes gadījumi uz ceļiem ir nabadzības rezultāts – es nepiekrītu – tā noteikti ir valsts nespēja nodrošināt elementāru kontroli pār satiksmes noteikumu ievērošanu.”
    Pareizi Krištopāns runā – tās ir sekas cilvēku un acīmredzot jau valsts nabadzībai, kad cilvēka dzīvība vairs nav vērtība. Cilvēka dzīvības cena ir kritērijs un rādītājs.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > lindab456 23.08.2019. 11.37

    nē – un vēl miljons reižu nē Linda –

    reizi par reizēm beidziet melot sev un vainu nogrūst uz citiem

    tās ir sekas valstī esošajam beztiesiskumam
    cik reizes braucot mašīnā esi apsteigta, kad apsteigušais pārkāpj satiksmes noteikumus?

    ja brauc ar mašīnu – nabags? vai tomēr nesodāmība, par naudu nopirks jebko un jebkuru

    nē tā nav arī gara nabadzība – tā ir valsts nespēja pildīt vienu no savām pamatfunkcijām – nodoršināt tiesiskumu

    0
    0
    Atbildēt

    2

    lindab456 > Drosma 23.08.2019. 20.11

    Neredzu citu skaidrojumu, kādēļ LV tik slikti izskatās uz citu Es valstu fona – uz ūdens, ceļiem, slimnīcās, pašnāvībās u. c. nelaimes un dzīves likstu gadījumos bojā gājušo skaita ziņā.
    Piemēram, atjaunotie ceļi, par Es fondu naudām, t. sk., teritorijā, kas pieder Rīgas Mežiem – ar dziļiem ceļmalas grāvjiem, balto līniju, likvidētām atpūtas vietām, kas neparedz iespēju apstāties ceļa malā – vai to būvējot ir domāts par ceļa lietotāju?
    Vai, piemēram, kartē atzīmēts vēsturiskais ceļš, kuram būtu jāiziet uz citu ceļu, bet to pusceļā pārtrauc aizlieguma zīme un norādījums uz privātīpašumu, bez iepriekšēja brīdinājuma un tā šobrīd ir sistēma. Kurā brīdī un uz kāda pamata valsts būvētie ceļi ir kļuvuši privāti?! Raksturīgi, ka ceļš tiek pārtraukts bez apgriešanās laukuma – arī tā ir attieksme. Un tad es domāju par – solidaritāti un patriotismu reālajā dzīvē, kā mēs pēc tam kopīgi būvēsim un sargāsim savu valsti.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > lindab456 25.08.2019. 07.48

    Mīļā,neputrojies. Nejauc nabadzību ar beztiesiskumu un valsts bandītismu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lindab456 > Drosma 24.08.2019. 11.11

    Tā taču ir ābeces patiesība, ko nabadzība un sociālo kontrastu sabiedrība dara ar cilvēku prātiem un sirdīm – kā notiek degradācija, gan vieniem, gan otriem – kā vieni kārto savu pasauli aiz augstiem žogiem, kamēr otri nīkuļo žogmalē.
    Tematiski – BC sakarā Kalniete runā par grāvmali. Tie ir šie šodienas ceļi – slēgti un aiz augstiem mūriem, klusi vienojoties ar valsti “paņemti”.
    Vai, piemēram, šobrīd, pie esošās izpratnes un retorikas par Rīgas centra kultūrvēsturisko mantojumu, par cilvēka cienīgu dzīves kvalitāti, ekoloģiskajām un vides prasībām – Rīgas centrā var “klusi vienojoties”, saskaņojot ar visām institūcijām, t. sk., vides un kultūras mantojuma – uz trīs gruntsgabaliem iebūvēt rūpnīcas korpusus, kur pirms tam atradās nelielas dzīvojamās mājas, ielikt ražotni ar 24 ha x 7 radītu vibrāciju un troksni un pagriezt izmešu “izpūtējus” pret kaimiņos esošo dzīvojamo māju logiem. Tā ir realitātē modernā pieeja pilsētas plānošanai un attīstībai un iedzīvotāju dzīves kvalitātei – vārdos un darbos.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > lindab456 25.08.2019. 07.52

    Rīgas izvarošana ir varas elites roku darbs – sakaņas centrs varo, latviskās partijas tur rokas un kājas.

    Un tas atkal ir beztiesiskums.

    Katru mēnesi valstij kā pvn maksāju 7 eur par apsaimniekošanu. Kad vajag izziņu par siltināšanu, nevaru dabūt. Tas ir beztiesiskums,kas pirmkārt moca nabagus.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    lindab456 > Drosma 25.08.2019. 12.09

    Kādus varas darbus strādāja S, lai ierēdnis uzliktu savu parakstu rūpnīcas celtniecībai Rīgas centrā? Mums ir valsts inspekcijas – vai par mantojuma saglabāšanu atbildīgā, toreiz, inspekcija neredz, ka vēsturiskajā centrā tiek izjaukta ielas perspektīva, uzslienot 3x lielāku neiederīgu būvapjomu? Vai būvinspekciju interesē, kas notiek, tīri tehniski, pie šādiem celtniecības mērogiem ar blakus esošām mājām, blīvā kvartāla apbūvē pilsētas centrā? Vai vides dienests neredz, ka trokšņu līmenis pārsniedz pieļaujamo?
    Jūs rakstāt par 7 eiro mēnesī kā pvn valstij par apsaimniekošanu. Gadu atpakaļ pacēlās jautājums par 2 tūkst. eiro NĪN Mežaparka savrupmājām, kas tomēr ir ekskluzīvas privātmājas ar pieguļošo zemi, bet vai tiek runāts, pēc būtības, par NĪN pilsētas pamatapbūves ēkām, kas vidēji ir 10 – 30 tūkst. gadā, ar drastiskiem soda procentiem – t. i. summa, kuru daudzviet īpašnieku ģimenes maksā no savas darba algas, jo ieņēmumus no īres turpat 30 g. garumā nosaka 1993. g. īres līkums, kas ir nobremzējis un visu šo gadu garumā nav ļāvis attīstīties īres tirgum. Šodienas tirgus apstākļos ir grūti iedomāties, bet denacionalizētos namos vecā līguma īrnieki, gaidot uz valsts solīto kompensāciju, turpina maksāt pārdesmit eiro, kas, loģiski, nesedz ne nodokli, ne uzturēšanu, ne remontus – tā ir Saeimas kompetence.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 22.08.2019. 14.38

Ideja uzaicināt zinošu konsultantu ir laba, bet absolūti nelietderīga Latvijā, kur valda korupcija un beztiesiskums. Būtībā – naudas izšķiešana.
Piemēram, nr1, kas nosaka dzīves kvalitāti ir gaiss. Rīgā tas ir zem katras kritikas. Viena lieta ir ziemas, kad dūmvadi bez filtriem mūs indē nost, otra lieta ir sāļainie putekļi, kuri pat vasaras beigās mēdz lidot pa ielām, trešā lieta ir autotransports , ceturtā lieta – rūpnīcas, tad tie ogļu putekļi – visšausmīgākie tomēr.
Citādi nesanāca – pāris reizes ar autobusu braucu peldēties uz Bolderāju. Kad ir liels vējš, tad es smakas nejūtu, bet kad ir bezvējš – tad tā smird, ka sevis žēl, ka tādā gaisā jāčāpo uz jūru .
Putekļos nokūpējusī netīrā LNB ēka.. Kad vakaros ar vates plāksnītēm tīru seju – varētu domāt, ka nāku no ogļraktuvēm.
Vai kājas, konkrētāk, pēdas. Varētu domāt – kas nekaiš Drosmai – cilpo kā lielmāte par Rīgas centru. Bet kāda ir īstenība – vakaros mērcēju pēdas etiķūdenī, jo ar parastām ziepēm tie pa dienu iegūtie mellumi neiet nost. No rīta ar rozā pēdiņām uz darbu, vakarā ar mellām strādnieka pēdām mājās.

0
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam