Pa(o)pulisma stils: opozīcijas destrukcija vai apzināta “viltus ziņa” 5

Komentāri (5)

Drosma 26.06.2019. 05.49

Vella bērni,sēž krūmos,glūn aiz stūra un saliek man 5 mīnusus.

0
0
Atbildēt

0

Drosma 25.06.2019. 11.37

Skolu tīkla optimizācijas procesā – skolu slēgšanas un likvidēšanas procesā – tie smalkie vārdi ir tāda pati demagoģija, kā savulaik Hitlers izteicās tikai un vienīgi par žīdu jautājuma atrisināšanu, nevis žīdu masveida iznīcināšanu kā tas notika īstenībā

Valdība un ministri – elle un indija – pārtrauciet reiz šo pakaļataisīšanos nacisitiem un komunistiem ar to muldēšanu –

pamēģiniet optimizēt ministrijas ierēdņu skaitu – pastāstiet par to mums – nodokļu maksātājiem –

+2
-5
Atbildēt

0

Drosma 25.06.2019. 11.34

”Tas pats ziņojums atklāj, ka “tieši projekta ieceres ambiciozitāte ‘” – ambiciozitāte vietā pareizi lietot vārdu absurditāte – nu labi – latviskojot- projekta ieceres absurds –

kas ministirju ierēdņiem, ko netrenēties lēkāt augstāk par savām pakaļām – valsts taču par to maksā – un nenormāli labi maksā !!! – šie lēkā smiedamies – mēs – nodokļu maksātāji maksājam

+1
-5
Atbildēt

0

Drosma 25.06.2019. 11.32

holistisko pieeju – un cik ir IR lasītāju, kuri nešauboties noreaģēs uz šo vārdu holistiks ?

+1
-1
Atbildēt

0

Drosma 25.06.2019. 11.31

IR redakcija, ministres kundze Šupļinska – visi izglītības speciālisti, valdība un saeima –
lūdzu šo paskaidrojiet tā , lai es cilvēks ar 2 maģista grādiem saprastu –

skolotājs ir konsultants, ierosinātājs, skolēns – aktīvs mācību procesa veidotājs, prasmes mācīties, problēmrisināšanas, kritiskās un radošās domāšanas, citu caurviju prasmju attīstītājs.

Šobrīd es saprotu tā, ka partijas un valdība sagaida, ka Latvijas skolēni ir labi paēduši, izgulējušies, apģērbušies , labi izglītoti, visi vienādā spēju un iespēju līmenī – iepriekš – ģimenēs , radu lokā, jau apmeklētās izglītības iestādēs utt. sagatavoti tam, lai zinātu, ko prasīt, pieprasīt, sagaidīt no skolotāja – kuram taču valdība skaidri un gaiši ir pateikusi, ka skolēns nāk ar iniciatīvu – ar vēlmi, ar prasību – ko un kā grib mācīties.

Man uzreiz šis ideāls samērojas ar reālo dzīvi – skolēnu ļoti atšķirīgā sociālā izcelsme, līdz ar to – inteliģences un zināšanu līmeni, ļoti dažādais sociālais statuss, pie tam, nebūt nepieņemot, ka raud tikai nabagi, raud arī bagātie – citu iemeslu dēļ.

Tad man prātā nāk skolotāji – tik ļoti dažādie – gan izcilie, gan tādi, kuri eksāmenos joprojām pasaka priekšā , lai tikai glābtu savu ādu – par nespēju iemācīt

Mans vērtējums – kā es to saprotu – ir tāds, ka LATVIJĀ valdība ir absolūti atsvešinājusies no dzīves īstenības. Tā absolūtā politiskā bezatbildība, ta ir atstājusi savas sekas.

Nu kaut vai Finanšu ministrija – es varu tikai šausmināties- ministrijas burtiski noslīkusi pārticībā – ministrijas piecas reizes pārmaksātie ierēdņi vispār nespēj pat iedomāties situāciju, ka internetu lieto un pramsīgi lieto vien maza daļa no sbaiedrības un tassauklis, ka ejiet uz bibliotēkām – tur ir bezmaksas internets dzīvē absolūti nedarbojas.

Un tā es varu teikt par visām misitrijām – tāpēc es saku par valsti – par valsts pārvaldi – jūs vienkārši jau ritiet pa citu orbītu – ar dzīves īstenību šai valstī jums – ministriju cilvēkiem vairs nav nekā !!! kopīga !

Latvieš tautu jūs dzeniet strupceļā , kurš beidzas svešiem nezvēriem tieši rīklēs …

+2
-6
Atbildēt

0