Mārtiņš Daugulis: Mums centrālā problēma līdz šim bijusi senilitātes izjūta politikā

93

Komentāri (93)

Sskaisle 14.10.2018. 19.27

klausos TV24 par vēja parku Zemgalē – Debess glāb mūs, lūdzu lūdzu – atkla Ekonomikas ministrija – tie paši bandīti, kuri mums uzkāra kaklā OIK tagad mums grib uzpiest vēja parku, lai daži skandināvi varētu labi pelnīt

cietumā tos mauku bērnus – tas ir drausmīgi – nebeidzami rapšu lauki un veju parki – tukši ciemati un pustukšas mazpilsētas, nīkuļojoša , akmeņogļu putekļu nošmucētu Rīga

drausmīgi – vienkārši drausmīgi

šodien bija izcila diena, bet vakars – to sabojāja tikai pieslēgšanās realitatēi

+1
0
Atbildēt

0

Sskaisle 14.10.2018. 19.23

un tomēr – tas ir drausmīgi –
tāds puika – ar pieticību un nabadzību sists latvietis man pārmet, ka es uz izstādi vēstures muzejā girbu tikt gida pavadībā – kas ir 8 eur, kamēr bez gida – 3 eur
klau – igauņiem ir Tautas muzejs – jauns supermoderns vēstures un kultūras mantojuma muzejs

mums tie mauku bērni – alkatigie – pat izstādi valsts ismtgadē nevar uzdāvināt …

kādi nabagi garā jau esam kļuvuši – un nesakiet man nekad nekad , ka NA ir patrioti – tā pavisam noteikti nav, ir tieši otrādi

https://www.visitestonia.com/lv/k%C4%81p%C4%93c-igaunija/iel%C5%ABkojies-jaunaj%C4%81-igaunijas-tautas-muzej%C4%81

+1
0
Atbildēt

0

Aivars B. 14.10.2018. 17.38

Tagad nedēļa pagājusi pēc vēlēšanām, un nu jau bilde kļūst skaidrāka. JKP viennozīmīgi izvirzās līderos kā aktīvākie un uz pārmaiņām tendētie. ZZS izslēgšana no valdības veidošanas JKP versijā ir riskants gājiens, bet izskatās, ka atmaksājas. KPV LV ar savām lēnām un nekonkrētām runāšanām zaudē.

0
0
Atbildēt

1

    tonijs > Aivars B. 14.10.2018. 18.00

    KPV spēlē savu spēli: prasa premjera amatu un runās ar SC, NA velk koalīcijā ZZS , viņiem piebalso PA – diezko labi tas viss neizskatās.

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    Aivars B. > tonijs 14.10.2018. 18.32

    Diez ko labi neizskatās, bet uz šī fona JKP tieši izceļas. Un iegūst vēlētāju atbalstu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Atis Priedītis 14.10.2018. 16.24

Atklāta vēstule sagaidot Latvijas 100.gadi

Saprotot, ka masu mediji šo vēstuli nepublicēs, izmantošu sociālo portālu iespējas.
Vispirms publicēju psiholoģiskā terora veidu nelielu sarakstu. Šobrīd lietot psiholoģisko teroru ir aizliegts ar likumu. Par to draud pat kriminālatbildība.
Avots: http://www.datev.lv/35-info/raksti/60-psiholoiskais-terors-darba-viet-juridiskie-aspekti
• vadītājs vai kolēģi ierobežo iespējas izpausties,
• apiešanās ar darbinieku kā ar “tukšu vietu”.
• nesarunāšanās ar darbinieku,
• aprunāšana,
• baumošana,
• padarīšana citu acīs par smieklīgu, psihiski slimu,
• reliģiskās vai politiskās pārliecības ierobežošana,

Lai vai cik dīvaini, bet arī pašlaik masu mediji neargumentēti atsakoties kaut ko publicēt, un pat neatbildot uz vēstulēm, nodarbojas ar psiholoģisko teroru.

Un tagad pats galvenais. Mēs visi kopā ļoti braši tuvojamies Latvijas jubilejai, kura tiks svinēta zem MELU karoga. Joprojām tiek izplatīta melīga informācija par mūsu pagātni. VDK veiktās cilvēku vajāšanas izmantojot psiholoģisko teroru tiek atzītas par izdomājumiem. Palasot psiholoģiskā terora veidu sarakstu, jebkurš piekritīs, ka okupācijas laikā šīs metodes tika lietotas ļoti plaši.

Un vajāšanās piedalījās arī Latvijas Televīzija un Latvijas Radio. Tieši viņiem bija visas iespējas veidot melīgas pārraides, iemīcot cilvēkus dubļos un liedzot iespēju tiem paust pretējo viedokli. Tieši viņi neatskaņoja aizliegto komponistu dziesmas. Veidoja tos apmelojošas pārraides.

Pašlaik paveras iespēja sākt visu labot. Atzīties par saviem okupācijas laika noziegumiem, nevis izlikties, ka nekas tāds nav bijis. Varbūt, ka pietiks drosmes to darīt. Sociālajos portālos jau šobrīd viss tāpat tiek publicēts un tauta no okupācijas laika vajātajiem pamazām uzzina patiesību.
Ceru uz godīguma, atklātuma un taisnīguma uzvaru!
Atis Priedītis – Andris Marts (komponists un dzejnieks)

+2
0
Atbildēt

1

    tonijs > Atis Priedītis 14.10.2018. 17.17

    Es neesmu jurists, bet vai uz TV un Radio attiecas tiesību pārmantojamība – tādā ziņā, ka tiem būtu jāatbild par informāciju, kas sniegta darbojoties pavisam citā valsts iekārtā?

    +2
    0
    Atbildēt

    1

    Atis Priedītis > tonijs 14.10.2018. 17.37

    Pirmkārt: gan LTV gan LR arī šobrīd strādā cilvēki, kuri visu to redzēja. Viņu klusēšana patiesībā ir nozieguma slēpšana. Viņi var nebūt juridiski atbildīgi, ka paši šajos procesos nepiedalījās, bet viņu atbildība ir noziegumu noklusēšana. Varu apgalvot, ka viņi ļoti labi zināja, kas notiek. Un ticamākais, ka arī paši bija spiesti piedalīties šādu pārraižu veidošanā.
    Otrkārt: Gan LTV gan LR būtu jāgatavo objektīvas pārraides arī par mūsu vēsturi. Diemžēl, par 80.to gadu aizliegumiem un vajāšanām viņi kategoriski atsakās runāt. Pirms gada man bija 65.gadu jubileja un LR2 nolēma veidot par mani kā par komponistu pārraidi. Bija paredzēta intervija. Un pirmais ko man pateica – tikai neko nesakiet par to, ka Jūsu dziesmas bija aizliegts ierakstīt. Intervija tā arī nenotika. Bija tikai man veltīta pārraide.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

vitalisvita 14.10.2018. 13.35

Domāju, ka iztirzāt atsevišķas personālijas vai “atspēkot” visus Dusmu argumentus – tā kā nebūtu īstais laiks… Tā tēlaināk izsakoties “latvieši vien visi esam” un jau gadsimtiem arī “visi to ‘svešo un citādo’ jūgu nesam”. Un to mums, diemžēl, nodrošina tā dēvētā “atvērto durvju” politika.
Bet, kuram vēl nav skaidrs, ka tā vēsturiskā netaisnība, kurā tiesību prioritāte tiek atņemta dabas veidotajiem etnosiem (etniski integrētām tautām) un piešķirta vardarbīgi (pēc impēriju parauga) veidotām valstīm, ir jāpārtrauc. Impēriju paliekas ir jālikvidē un etnosu tiesības jāatjauno to dabiskās attīstības teritorijās.
—————————————————————-
Cik tad atvērta var būt nacionāli neatkarīga valsts?
Atvērta – kam? Vai tā atvērta savu – jau ekoloģiski uzkrāto un etniski integrēto vērtību tālākai attīstībai, vai to degradācijai…?Vai šī konkrētā „atvērtība” nes progresu, vai regresu…? 
Svarīgi ir apstākļi, kādos un ar ko mēs komunicējam; vai no šīs komunikācijas mēs – kā nācija, kas vēsturiski ilgstoši attīstījusies konkrētā, uz garīgumu tendētā ekoloģijā un tam adekvātā dzīvesveidā (Dzīvesziņā), – iegūstam vai zaudējam.
Ja mēs komunicējam ar sev līdzīgām tautām, kuras attīstījušās uz līdzvērtīgas ekoloģijas veidotām humānajām vērtībām, tad mēs bez šaubām iegūstam, jo mūsu attīstības process netiek pārtraukts, bet ja komunikācijai ir vardarbīgs raksturs un tā notiek militāru, ekonomisku vai politisku „darba devēju” ekspansijas apstākļos, tad – zaudējam.
Varbūt pat vērts būtu dibināt tādu vienotu Eiropas lolitisko kustību, vai partiju kura censtos to panākt. Kā jums šķiet?

+2
-1
Atbildēt

0

Jānis Lakijs 14.10.2018. 08.37

«Saruna ar Rīgas Stradiņa universitātes programmas Politika un politiskā komunikācija vadītāju un lektoru, kā arī TVNet moderatoru un projektu vadītāju Mārtiņu Dauguli»
===
Šķiet, šis ir pirmais gadījums, kad plašāka publika var iepazīt kāda lielā interneta portāla (šajā gadījumā TVNet) komentāru cenzoru («moderatoru»). Demokrātija Latvijā iet plašumā.
PS. Vai cenzora amats mūsdienās ir labi apmaksāts?

+2
-2
Atbildēt

2

    vitalisvita > Jānis Lakijs 14.10.2018. 09.32

    Nekādu citu ceļu jau nav, kā vien okupācijas seku konsekventa likvidēšana!
    Un, ja mūsu drošības dienesti, kā arī jaunās valdības politiskais redzējums to nespēs un arvien vēl turpinās veidot sabiedrisko domu ar politisko “moderātoru” starpniecību, tad – es ceru, ka mums (šī pietiekoši labi nenovērtētā hibrīdkara apstākļos) spēs palīdzēt mūsu sabiedtotie.
    Priekš tam jau viņi mums ir – lai palīdzētu izdarīt to, ko paši nespējam! Vai ne tā ?

    +2
    -2
    Atbildēt

    2

    tonijs > vitalisvita 14.10.2018. 12.09

    Zini, kas ir okupācijas sekas? Nemitīga okupācijas seku pieminēšana 28 gadus pēc Latvijas neatkarības atjaunošanas, kas novērš uzmanību no patiesi svarīgajām problēmām (ienākumu nevienlīdzība, veselības un sociālā aprūpe, korupcija u.tml.).

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    vitalisvita > vitalisvita 15.10.2018. 09.02

    Jāatzīstas gan, ka mans iepriekšējais komentārs ir tapis citu informatīvo tekstu iespaidā un uz konkrēto “moderātoru” neattiecas.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Jānis Lakijs > Jānis Lakijs 14.10.2018. 11.08

    1982. gadā Polijā pēc karastāvokļa izsludināšanas un «Solidaritātes» apspiešanas iznāca Januša Zajdela fantastiskais romāns «Limes Inferior»
    https://en.wikipedia.org/wiki/Limes_inferior
    Manuprāt, tas ar katru gadu kļūst aizvien aktuālāks, jo autors ir bijis apbrīnojami gaišredzīgs.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Atis Priedītis 14.10.2018. 08.19

Lai sāktos kaut vienas lietas izmeklēšana vispirms ir jābūt cietušajiem. Pie mums šobrīd notiek kaut kas līdzīgs absurdam. Cietušo nav, bet ir apsūdzētie. Par ko viņus apsūdz nav skaidrs. Masu medijos to sauc par 80.to gadu “nevainīgo stučīšanu”, kurai nekādu sliktu seku nav bijis.

Cietušo liecību taču tiešām nav. Šķiet, ka vienīgais ir Valdis Attāls. Par viņu raksta un viņu intervē. Bet, kur tad pārējie? Tie, kuri izdarīja pašnāvības vai sabruka un nokļuva psihiatriskajās slimnīcās. Un tādu ir daudz. Bet, izrādās – tās esot tikai baumas un fantāzijas. Vismaz tā apgalvo tie paši psihiatri, kuri paši piedalījās vajāšanās un psiholoģiskā terora metodiku izstrādāšanā.

Manuprāt, šo visu par idiotismu nosaukt tomēr nevar. Tā varētu būt okupācijas laika hipnoze no kuras nevar atbrīvoties neviens. Ne masu mediji, ne Saeimas deputāti u.t.t. Jo par VDK upuriem visi klusē kā partizāni. Nu jā, kļūda – Valdis Attāls taču ir.

+1
0
Atbildēt

0

Sskaisle 13.10.2018. 08.54

un tagad nāks gada beigas – visa varas elite – tad jau vienalga būs vai esi NA vai SC vai KPV LV – visi sevi apdāvinās ar prēmijām

tas nekas, ka valsts kā nacionāla valsts jau de facto nav – cilvēki nomiruši, vai aizmukuši – tas jau varas elitei ir superizdevīgi – nebūs “skauģi” un burkšķi

Drausmīgi – bet medijos stāsta, kā puitns ar medvedevu savējos apzogot – pastāstiet – izlieciet uz papīra , cik varas elite mums nozagusi un kāds posts un bezcerība valda uz zemēm – varu derēt , ka decembrī arī ekonomikas un veselības ministrijas “prēmēsies” –

https://www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/latvijas-radio-darbinieki-neizpratne-par-lemumu-premet-valdi.a295841/

+3
-2
Atbildēt

0

Sskaisle 12.10.2018. 17.40

tānetaisnība un nevienlīdziba , kas valda pasaulē –
daži tērē miljonus niekiem, bet daudziem – superdaudziem nav no kā dzīvot

labi – es eju uz lekciju – 6 eur esmu godam kabatā sildījusi –

http://www.spiegel.de/panorama/justiz/london-bankiersgattin-soll-18-millionen-euro-bei-harrods-ausgegeben-haben-korruptionsverdacht-a-1232922.html

Es ist das erste Mal, dass die britischen Behörden ein neues Gesetz zur Bekämpfung von Korruption anwenden. Es erlaubt den Ermittlern, Vermögen zu beschlagnahmen, das möglicherweise mit Geld aus Korruption oder Organisierter Kriminalität erworben wurde. London gilt als beliebtes Ziel derartiger Investitionen.

Zamira H.s Ehemann ist bereits in Haft. Der ehemalige hochrangige aserbaidschanische Banker war 2016 wegen Korruption und Veruntreuung zu 15 Jahren Gefängnis verurteilt worden.

+2
-2
Atbildēt

0

Sskaisle 12.10.2018. 15.38

Agnese Arne-Kapče ir Pärnu kopā ar Gaitis Kapce.
2017. gada 7. oktobris
Par zāļu cenām LV un kā mēs šodien ietaupījām 100eur.
Dakteris darīja zināmu, ka mums drīzumā būs vajadzīgas Malārijas tabletes – 3 iepakojumi. Izrakstīja recepti un mēs devāmies uz aptieku. Aptiekā cena vienam iepakojumam 57eur un tas vēl x3, kopā 171eur. Opā 😳 Stop. Sāku rakties pa netu, lasīt par Malārijas riskiem, varbūt varam iztikt? 😅
Līdz uzdūros rakstam, ka Igaunijā tabletes ir lētākas. Sacīts, darīts, Igaunija nav tālu, vīkendā laižam pārbaudīt.
Latvija, es tevi ļoti mīlu, bet kāpēc man ikreiz pēc atgriešanās no Kautkurienes, nepamet sajūta, ka Tavi iedzīvotāji ir slaucamas govis..?
Igaunijā Malarone viena iepakojuma cena ir 23eur (57eur vietā). Likumsakarīgi 171eur vietā es samaksāju 69eur. 👏👏👏

0
0
Atbildēt0

+2
-2
Atbildēt

0

Atis Priedītis 12.10.2018. 15.03

Šajā vēstulē publicēju konkrētus cilvēku, kuri mani centās 80.tajos gados psiholoģiski iznīcināt uzvārdus. Ticamākais, ka nekādu atbildi nesaņemšu. Publiskajā telpā šo cilvēku uzvārdus nenosaukšu.
Vēstule LTV vadībai – jeb, atkal izmantoju “smago artilēriju”
Labdien!
Jau ļoti sen nosūtīju Jums savu vēstuli. Diemžēl, nekādu atbildi saņēmis neesmu. Pa šo laiku esmu izdevis jau vairākas grāmatas.
Divās esmu rakstījis par VDK vajāšanām – “Gan jau rīts mūs atradīs” un “Neparastā misija”.
Esmu izdevis arī savu pirmo dzejoļu krājumu – “12 stāsti par mīlestību”. Ir izdoti daudzi dzejoļu kopkrājumi, kuros arī ir mani dzejoļi.
Šobrīd tiek gatavots izdošanai mans otrais dzejoļu krājums, kā arī mans pirmais CD ar manu labāko dziesmu ierakstiem.
Rakstu Jums tāpēc, ka ceru ka, LTV vadībā pārtrauks mani uzskatīt par “piedodiet, traku un neadekvātu meli”.
Un ļoti gaidu no Jums vismaz kaut kādu atbildi. Manās atmiņu grāmatās publicētos faktus šobrīd pārbauda Kangera komisija (Uldis Krēsliņš). Un viss līdz šim ir apstiprinājies.
Es saprotu, ka kungs X arī šobrīd ir ietekmīga persona, bet tieši viņš akceptēja LTV 80.to gadu mani apmelojošu TV pārraidi. Tajā mani visas Latvijas priekšā
padarīja par pēdējo nelieti. Programma “Apvārsnis”, žurnālists kungs Y. Un tieši Kungs X pēc tam man draudēja – “Ja Jūs mēģināsiet pastāstīt taisnību, mēs Jūs iemīcīsim
tādos dubļos no kuriem Jūs nekad neizkļūsiet.”
Ceru uz atbildi!
Ar cieņu,
Atis Priedītis

+3
-1
Atbildēt

4

    Sskaisle > Atis Priedītis 12.10.2018. 15.06

    labi un kā tad ar pensiju ? sāņemi?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    tonijs > Atis Priedītis 12.10.2018. 15.07

    Tas ir labi, ka saucat savus pāridarītājus vārdos, tikai man nav skaidrs, kādu atbildi Jūs no LTV sagaidāt. Domāju, arī viņiem no Jūsu vēstules nebūs skaidrs.

    +2
    -1
    Atbildēt

    1

    Atis Priedītis > tonijs 12.10.2018. 15.10

    Nu kaut vai atvainošanos. Šī pārraidē arī pielika treknu punktu manai komponista karjerai.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > Atis Priedītis 12.10.2018. 17.57

    Publiskajā telpā šo cilvēku uzvārdus nenosaukšu.
    —————
    malacis. Turies!

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Atis Priedītis > andrejs 12.10.2018. 20.47

    Lai vai cik tas liktos dīvaini, bet tieši šādi es ceru panākt savu. Lai LTV un Latvijas Radio sāk uzņemties atbildību par okupācijas laika cūcībām. Fakts, ka viņi uzskata, ka nekas slikts tolaik nav noticis, liecina tikai par to, ka pie vadības ir tie paši spēki kas okupācijas laikā.
    Cilvēkus apmelojošās pārraides, dziesmu aizliegumi u.t.t. – tā visa ir šo Valsts organizāciju vēsture. Agri vai vēlu viņi sāks paši savas vēstures melnās lappuses atzīt.

    +2
    0
    Atbildēt

    1

    andrejs > Atis Priedītis 13.10.2018. 18.50

    Lai LTV un Latvijas Radio sāk uzņemties atbildību par okupācijas laika cūcībām. Fakts, ka viņi uzskata, ka nekas slikts tolaik nav noticis, liecina tikai par to, ka pie vadības ir tie paši spēki kas okupācijas laikā.
    ————-
    Jūs tak TV nevērojat…. Vismaz Radio klausaaties?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Atis Priedītis 13.10.2018. 08.36

    nu izlasīju otrreiz, zini – es šo vēstuli , šadu vēstuli būtu adresēju vairakiem uzreiz- arī žurnālistu savienībai, arī NELP, arī saeimai – ka lūk, tāda un tada situācija – ka es liecinu to un to un man lūgums saņemt atbildi – un tad – godavārds – uz tiesu.
    STarp citu, smieklīgi salīdzināt, lūdzu piedod – bet es uzvarēju savu kaimiņu Rīgas administratīvajā komisija – viņa suņi vairs netrokšno un nečurā zem maniem logiem un kaimiņs mani sveicina – latviski.
    Savukārt, sabiedriskā transporta pietura pretī LNB beidzot – pēc 2 gadu cīniņa ir puslīdz sakārtota. Tur vēl vajag jaunus , lielākus atkritumu grozus, bet vismaz nav tas nenormālais bomžatņiks.
    Tā kā ir jādara, patiesi. Lai Tev veicas, tas īstenībā ir milzīgi svarīgi, ko tu dari, bet raksti uz Žurnālistu savienību – viņiem arī ir jāatbild, kas ko un kā dara

    +2
    0
    Atbildēt

    1

    Atis Priedītis > Dusma 13.10.2018. 11.01

    Ūdens pilē varot ieraudzīt jūru. Es esmu vērsies gandrīz visur. Masu mediji, izdevniecības, Represēto apvienība, Okupācijas muzejs, Rakstnieku savienība u.t.t. Rezultāts visur tas pats – man pat neatbild. Par mani ļoti labi zina arī Saeimas deputāti un žurnālisti. Arī tie neatbild. Galīgu piedodiet, idiotu tēlot es arī nevēlos. Ja reiz ir pateikts, ka nekādu represiju 80.tajos gados nebija, tad visi tam svēti tic. Bija tikai “nevainīga stučīšana”, kura nevienam neko ļaunu nenodarīja. Tāds šobrīd ir oficiālais viedoklis.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 12.10.2018. 14.17

kultasociācijas aicina paturēt par ministri Melbārdi
klau – kā es tos kuļturščikus sparotu – bļedj – 6 miljoni – un visi atdoti šamējo sagremošanai , mums – plašākai sabiedrībai ir drupačinas netiek

nu kā lai tādai ministrienei ordeņus nedod –

vai tie paši LLC joprojām pazudušie 67 000 eur – hallo – tā ir reāla nauda , reāla

vai Londonas introvertie dirsēji – nekas netiek no tādiem literātiem prasīts, nekas -vienkāŗsi kaudze naudas uz galda un tie lunkanākie un glumākie lai ķer ciet un tērē

nu kā lai asociācijas neuztraucas, ka šitā lieputrija varētu beigties

man personīgi ir uzskats, ka pat padlaikos kultūra , lai cik zemiem griestiem , bet tomēr bija pieejamāka arī nabagiem kā šodien

es kā nodokļu maksātāja uzskatu, ka NA kultūrpolitika ir noziedzīga ja to vērtējam nacionālā līmenī

nerunājot nemaz par finanšu bardaku, manuprāt – apzinātu

http://www.delfi.lv/kultura/news/culturenvironment/kulturas-darbinieku-asociaciju-federacija-aicina-kpv-lv-un-jkp-kulturas-ministra-amata-atstat-melbardi.d?id=50482333

Latvijas Kultūras darbinieku asociāciju federācija (LKDAF) nosūtījusi vēstules “KPV LV” un Jaunās konservatīvās partijas (JKP) premjera amata kandidātiem, aicinot atstāt amatā pašreizējo kultūras ministri Daci Melbārdi (VL-TB/LNNK), informēja LKDAF priekšsēdētājs Aldis Misēvičs.

+2
-2
Atbildēt

1

    puika > Dusma 12.10.2018. 14.34

    Kultūra zemiem griestiem, bet tomēr pieejama, bļ…!

    +2
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > puika 12.10.2018. 14.44

    ko tev līdz smalkā kultūra ja tu viņu nedabū?

    tas tāpat kā skatīties veikalā uz skaistu klietu, bet nēsāt mammas pāršūto

    un par bļ mani nekaunini – viss ir dārgs -saldumi, alkohols un par nervu drapēm pat nerunājot, y tā kā labi , ka tāds bļ vēl ir ar ko izpausties

    +1
    -2
    Atbildēt

    1

    puika > Dusma 12.10.2018. 15.06

    Bez kleitas, saldumiem un alkohola, ir vēl kādi nepieejami augstas kultūras saniegumi?

    +2
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > puika 12.10.2018. 15.16

    nē nu beidz āzēties – es nopietni –
    atver valsts imtgades programmu – piem
    “Splendid Palace” uzsāk kinolektoriju cikla “Simtgades filmas skolu jaunatnei” otro dubli -Abonements uz 3 lektorijiem – lektorijiem var pieteikties skolēnu grupas ar skolotājiem. Cena par 3 lektoriju apmeklējumu (ieskaitot trīs filmu seansus) vienam skatītājam – 12 EUR. Pieteikt skolēnu grupas aicinām uz e-pasta adresi [email protected] vai pa telefonu – 67181145. Šis lektoriju cikls ir iekļauts Latvijas valsts simtgades svinību ietvaros izveidotās iniciatīvas „Latvijas skolas soma” programmā.

    Piedod – kā saka – par skootāju diez vai iefiltrēšos – par švaku talants, tātad – man no tā 0 , bet bērniem – 12 eur – no 6 milj – skolu jauniešiem nevarēja atļauties latviešu pašu apmaksātās latviešu filmas parādīt

    zini – puika – tu te mani nekaitini – man nav laika katram iespert un iesist – lasi pats un pielsēdz domāšanu

    +3
    -2
    Atbildēt

    2

    puika > Dusma 12.10.2018. 15.40

    13,5 miljoni 4 gadu periodam uz apmēram 200+k skolēniem.
    Tie ir kādi ~16 eiro uz galviņu gadā.

    +2
    0
    Atbildēt

    1

    kolpants > puika 12.10.2018. 16.34

    За эти деньги можно было бы купить вторые комплекты книг, которые держать в школе, и один комплект дома. Я вижу какие сумки тягают мои дети в школу. Как там не получить потом искривление спины, я не понимаю. Утром я их подвожу, но не могу же я еще после школы их домой привозить

    +1
    -2
    Atbildēt

    1

    puika > kolpants 12.10.2018. 16.57

    Manā skolas laikā kādam bija ienākusi prātā ģeniāla ideja – apvienot vienā grāmatā Ģeometriju 6. līdz 8. klasei. Plus tajā laikā “krutas” skaitījās plecu somas.

    Var pirkt grāmatas 2 eksemplāros – tipogrāfijas no laimes apzeltīs partiju kasierus. :)
    Var sadalīt mazākā apjomā.

    Redzēs vēl kas notiks ar izglītības reformu. Tur bija runa par blokiem, kas varētu nozīmēt mazāku vienlaicīgi apgūstamo priekšmetu skaitu.

    +2
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > puika 12.10.2018. 17.16

    ha, par to jau ir runa
    lūk, ksatījos reģionālo tv , kur bija tādā jocīgā izpildījumā , bet tomēr diskusija par ieviešamo kompetenču izglītību
    tā paredz , piemēram, ka berni izmantos aifonus – halllo – tad saprotiet, ka tur nevarēs strādāt kaut kāda dzaudzbērnu māmiņa, kurai jāuztur savi pensionāri , bērni , nereti arī vīrs
    tur t.i. – jaunajā izglītības sistēmā vajadzēs skolotāju, kura pirmkārt, ir gana turīga un bērniem vajadzēs labu iznterneta pieslēgumu

    kāpēc es saku, ka tā diskusija bija jocīga – tās nabaga skolotajas sēdēja tā kā pieņemšanā pie paša pāvesta, sabijušās , stīvas , ar tādām jau iepriekšsagatavotām atbildēm

    zini – es viņas nekādi neapskaudu tās nabaga nabaga skolotājas –

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    puika > Dusma 12.10.2018. 16.47

    Kārtība, kādā aprēķina un piešķir valsts budžeta finansējumu programmas “Latvijas skolas soma” īstenošanai no 2018. gada 1. septembra līdz 2018. gada 31. decembrim
    http://dev.likumi.lv/ta/id/301191-kartiba-kada-aprekina-un-pieskir-valsts-budzeta-finansejumu-programmas-latvijas-skolas-soma-istenosanai-no-2018-gada

    9. Izglītības iestādes dibinātājs nodrošina, ka programmas īstenošanai netiek piesaistīts izglītojamo vai izglītojamo vecāku līdzfinansējums.

    Tur ir saraksts, kam cik līdzekļu ir iedalīts.
    Ja pareizi saprotu, tad tie arī apmaksā ieejas biļetes.

    “Skolas somas” budžets šim semestrim ir 1,7 miljoni.

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > puika 12.10.2018. 17.07

    nu lūk – atvēru –
    http://dev.likumi.lv/ta/id/301191-kartiba-kada-aprekina-un-pieskir-valsts-budzeta-finansejumu-programmas-latvijas-skolas-soma-istenosanai-no-2018-gada
    Valsts budžeta finansējuma sadalījums izglītības iestāžu dibinātājiem programmas “Latvijas skolas soma” īstenošanai no 2018. gada 1. septembra līdz 2018. gada 31. decembrim
    75. Kuldīgas novada pašvaldība – 18 669 -eur

    un tad atver – https://kuldiga.lv/images/Faili/Izglitiba/Skolenu_skaits_info_lapai_2018_2019.pdf
    sanāk 5057 skoleni, bet te ir arī sporta un mūzikas skolas, ja paņem tikia vispārizglītojošās skolas bērnus – tad ir 3203 bērni šoga Kuldīgas novadā un viņiem tad iznāk uz 4 šī semestra mēnešie drusku pāri 5 eur –
    un lai es drikstētu turpināt lielo apraudāšanu – tomēr būtu svarīgi – viss tas finansējums – kā šie 5+ eur pa 4 mēnešiem tika izmantoti skolas bērniem, Latvijas nākotnei

    Un gādi bija budžeti un tāmes un atskaites , ko simtgades birojs piešķīra estniecībām ārzemnieku izklaidešanai , vai piemēram –

    čakls esi – malacītis, patiešām – ieliec datus – par Londonas grāmattirgu – kāds bija budžets, kādas bija tāmes – kas tiek rakstīts atskaitēs

    Un tad labi – tu raksti par jaunanti , bet zini – viņi jau nesūdzās – tu uzrakst, kas man no tā visa tiek – es maksāju nodokļus – nu visu visu daru , kā pienākas – bet – kur man kaut kas no simtgades dzīrēm ?

    0
    -1
    Atbildēt

    1

    puika > Dusma 12.10.2018. 17.40

    5-6 eiro no “Skolas somas” budžeta. Pašvaldība vai ziedotāji var pielikt.

    Varbūt uzreiz pilnu sarakstu par tēmu “Kas Dusmai no tā visa tiek?”
    Bet uzreiz saku – neesmi TIK čakls.

    +2
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > puika 13.10.2018. 08.45

    es domāju, mana svēta pārlieciba ir tā, ka mēs nodokļu maksātāji esam pelnījuši arī savu daļu no valsts svinību 6 miljoniem – es ļoti loti cerēju uz vēstures izzināšanau – par latviesu tautas , latviešu valsts vēsturi – sabiedriskajos medijos raidījumi, lekcijas pa visu valsti, izstadēs. Atkārtojos – LNVM – izcila , patiesi izcila izstāde valsts simtgadei – klau – 8 eur. Vai tiešām to nevarēja tautai uzdavināt – zinot , cik mazas ir algas tiem, kuriem patiesi tas interesē?

    Vai mūsu literārais mantojums . Saeima ziedoņa popularizešanai piešķira cik simtus tūkstošus atkal kādiem bļodlaižam – tie nu pilnām mutēm nokopj to naudiņu tik klusi – bet klau – vai tiesām mēs tauta – nodokļi maksātāji neesam neko pelnījuši no šīs naudas?

    Rakstniecības un mūzikas vēstures muzejs vadā apkārt dažādus literātiem piederējušus pirekšmetus – skaisti – bet – kur mūsu literārā mantojuma izzināšanas , popularizēsanas pasākumi? Tu tā vari uz sitienu nosaukt FR Bārdas dzmtās mājas ? Vai vari nosaukt , cik un kādas piemiņas vietas ir Vecajam Stenderam un kāpēc? Vai kurā muižā gidi stāsta par Mannerhemu – jā jā – to pašu somu varoni nr 1 un kāpēc to stāsta? Un kurā muižā gide rāda Bīlenšteina foto un kāpēc?
    Klau – biju Gulbenē, tas, kas notiek ar Gulbenes muižu ir valsts bandītisms – Ir ka es saku valsts ir bandīts, tā ir necilvēcība. Klau – bet cilvēki – banzīcā viens tantuks – saka – es šovasar pirmoreizi biju pie jūras – man acīs saskrēja asaras – protams, ka man pēkšņi uznāca ideja aizvest pie jūras visus tos latviešus, kuri nekad jūru nav redzējuši – bet nu kā saka – kā uznāca , tā pārgaja

    tā kā – palieku pie savām domām – NA KM ir kremla klapi , kuri ļoit loti izsmalcinātā veidā iznīcina latviešu tautu –

    +1
    -2
    Atbildēt

    1

    puika > Dusma 13.10.2018. 16.13

    Es nezinu no kurienes tavi cipari.

    LATVIJAS NACIONĀLAIS VĒSTURES MUZEJS
    BIĻETES CENA
    pieaugušajiem – 3,00 EUR
    pensionāriem, studentiem – 1,50 EUR
    skolēniem – 0,75 EUR
    Ģimenes biļete (1-2 pieaugušie un 1-2 bērni) – 4,00 EUR

    8 eiro latv. val. gida pakalpojumi

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 12.10.2018. 13.21

Ozoliņš .Bet Orbāns ir Kremļa draugs.

Daugulis. Bet viņš varētu arī nebūt. Tas ir sarežģīts jautājums. Fakts, ka Putins ir monopolizējis autoritāra līdera, baznīcas lomas, tradicionālās ģimenes, nācijas tēva tēlus, nenozīmē, ka visi nāciju līderi, baznīcas atbalstītāji kļūst par Putina sabiedrotajiem. Te ir tas šizofrēniskais aspekts, ko nacionāli konservatīvais spēlētājs šādā izpratnē nenolasa, un varbūt viņam arī nevajadzētu, ja viņš patiešām nesaskata iespēju, ka varētu ar Kremli iet kopā. +++Piekrītu, ka tā ir tiešām aprobežota argumentācija – esi “tradicionālists”, tā tad “kremlins, vai šizofrēniķis :), jo” tādā gadījumā pulkvedis Kalpaks ar saviem kareivjiem arī bija šizofrēniķi Viņi bija šizofrēniķi tādēļ, ka nesaskatīja iespēju iet kopā nedz ar Andrieva Niedra “valdību”, nedz ar tolaik tik progresīvo, sarkano Stučkas “valdību”. Brīvības cīņu dalībnieki cīnījās par savu – nacionālu valsti,kuru manai LR pilsoņu paaudzei izdevās atjaunot, un kuras Satversme arī šobrīd atbilst manai pārliecībai. Tad arī es esmu šizofrēniķis, LR kā valsts ir šizofrēniska :) Labi, lai tā būtu. Šī tēma tā nozelēta, ka nav jēgas par to spriest.

Par tām jaunajām asinīm gan gribētu pāris vārdus piebilst. Diez vai kāds no mums labprāt sēstos automašīnā, ja zinātu, ka pie stūres sēž šoferītis, kurš nupat kā ir nolicis tiesības, bet jābrauc ir cauri – teiksim Rīgai. Bet tajā pašā laikā, milzums daudz LR pilsoņu ir gatavi uzticēt stūrēt valsti partijām par kurām nav nekāda priekšstata, kas viņi ir, un uz kuru pusi stūrēs utt. Es nesaukšu šādu attieksmi pret valsts likteni par šizofrēnisku, bērnišķīgi gan tas ir.

+2
-1
Atbildēt

4

    Sskaisle > rinķī apkārt 12.10.2018. 14.01

    nu tu jau vairs nepārsteidz ra –

    tā jau tikai tu esi gatavs sēsties mašīnā un stulbi klusēdams kratīties un neko neteikt, redzot, ka parteigenossen tevi atkal ved pretējā virzienā kā solīja –

    naciķu trulums ir apbrīnas vērta parādība – tas nu ir skaidrs

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    puika > rinķī apkārt 12.10.2018. 14.38

    To laiku kontekstā tradicionālists bija A.Niedra.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    puika > rinķī apkārt 12.10.2018. 14.54

    Jauniešu organizācija VL tāpat nebija ar pieredzi bagāta.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    kolpants > rinķī apkārt 12.10.2018. 16.03

    Ну уж что поделать, если старые шофера столько лет возили из центра Риги в Тейку через Болдераю.

    0
    0
    Atbildēt

    2

    rinķī apkārt > kolpants 12.10.2018. 19.17

    puika Jauniešu organizācija VL uz reiz neielēca Saeimā, kā KPV ar 16 mandātiem. Jauniešu organizācija VL bija plaši pazīstama ar savām aktivitātēm, programmu jau krietni pirms kļuva parlamentārieši un tie vēlētāji, kuri pirmo reizi balsoja VL, zināja, ko viņi dara.

    Bet par Niedru, diez vai var teikt, ka viņš bija “tradicionālists” sava laika kontekstā. Krietni pirms viņa jau bija dzīvojuši kaut vai Pumpurs un Auseklis un risinājušies notikumi par kuriem var lasīt Deglava Rīgā. Latviešu tautas pašnoteikšanās ideja Niedras laikā nebija nekas jauns.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    puika > rinķī apkārt 12.10.2018. 22.32

    Kaimiņš arī bija/ir plaši pazīstams ar savām aktivitātēm. Pārstāvēja vienpersonīgi KPV LV Saeimā.
    VL savā uznācienā bija stipri populistiski.

    Mūsdienās Pumpurs tūdaliņiem būtu īstenais kremlists. Krievijas armijas virsnieks, kas rakstīja par to kā Austrumi cīnās pet Melno Bruņinieku no Rietumiem.
    Nedra ar Ulmani bija vienas partijas biedri, kur Niedra pārstāvēja konservatīvo spārnu, jeb muižnieku intereses.

    Stāsts nav par to.
    Skaisti tiek manipulēts ar tradicionālais=labs un tad ar atpakalējošu datumu piemērots kaut kam, kas pašam šķiet labs. :)

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    rinķī apkārt > puika 13.10.2018. 00.21

    Mūsdienās Pumpurs tūdaliņiem būtu īstenais kremlists. Krievijas armijas virsnieks,+++ visi Brīvības cīņu virsnieki , bija bijušie Krievijas armijas virsnieki :)

    Kaimiņš arī bija/ir plaši pazīstams ar savām aktivitātēm. Pārstāvēja vienpersonīgi KPV LV Saeimā. +++ Jā, Kaimiņš tiešām bija un ir plaši pazīstams, tam jāpiekrīt. Ok, nav mums jēgas abiem turpināt šo sarunu

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    puika > rinķī apkārt 13.10.2018. 16.04

    Varam neturpināt, ja nevēlies. Negribēju teikt, ka apzināti manipulē ar jēdzieniem kādu mērķu vadīts. Tikai sanāk tāds apļveida arguments a=labs, tāpēc labs=a.

    Lielākās domstarpības Ulmani un Niedru bija par agrāro reformu. Ulmanis par muižu zemju atsavināšanu un valsts muižu sadalīšanu, Niedra par to, ka muižniekiem vismaz jāsaņem kompensācija.
    Ulmanis par sadarbību ar sociāldemokrātiem, mācītājs Niedra pret jebkādu sadarbību ar kreisajiem spēkiem.
    Sanāk, ka tā laika politiskajā spektrā Ulmanis bija tāds kreisi centrisks. Agrārā reforma vispār izteikti kreiss pasākums. Protams, ne tik radikāls kā Stučkas versijā.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    rinķī apkārt > puika 13.10.2018. 20.31

    Galvenā atšķirība starp Niedri un Ulmani bija tā, ka Ulmanis konsekventi iestājās par Latviju kā nacionālu valsti, kur pretī Niedre ne, Niedre neapšaubāmi mīlēja Latviju utt, taču viņa vīziju par Latvijas nākotni varētu salīdzināt ar šodienas SC vīziju par valsti :) Tikai toreiz tā bija vīzija par provācisku Latviju , šodien, SC izpratnē – prokrieviska :) Niedras likteni 1919. gada jūnijā izšķīra Cēsu kauja

    0
    0
    Atbildēt

    1

    puika > rinķī apkārt 13.10.2018. 21.46

    Ulmaņa likteni tad izšķīra sociāldemokrātu atbalsts pēc 16. aprīļa apvērsuma.

    Manuprāt, SC nav vīzijas, kāda bija Niedram. Viņi tā peld pa straumi, kur var vairāk balsu nozvejot. Niedras nosliekšanās par labu vāciskajam virzienam tomēr bija balstīta konsekventā nepatikā pret kreiso idejām, kuras bija visai populāras latviešu vidū.
    Ja pareizi atceros, tad toreiz bija runa par “varavīksnes valdības” veidošanu kurā būtu gan Ulmanis, gan Niedra. Ulmanis atteicās – nevarēja viņi vienoties tieši par agrāro reformu.

    Nacionāls un kreiss neizslēdz viens otru. Mēs jau vienreiz apspriedām, ka NA programma daudzos punktos ir kreisa.

    Mani pašu vairāk interesē racionāli argumenti par labu tam vai citam risinājumam. Tāpēc citreiz uzjautrina, bet citreiz arī nokaitina ņemšnās ar “labējitradicionālajām pret kreisiliberālajām” idejām. Nokaitina, tāpēc, ka runa nav par būtību un vēl sāk staipīt jēdzienus pēc savas gaumes.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > kolpants 12.10.2018. 19.18

    Piedod, nepareizi nospiedu pogu. Mans komentārs ir domāts puikam :)

    0
    0
    Atbildēt

    1

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 14.10.2018. 09.40

    Niedras nosliekšanās par labu vāciskajam virzienam tomēr bija balstīta konsekventā nepatikā pret kreiso idejām, kuras bija visai populāras latviešu vidū. +++ lai cīnītos pret kreiso idejām, nebija jāsadarbojas ar vāciešiem, pārlasi kā tika dibināta Latvijas Republika, kādi politiski spēki tur piedalījās.

    Kas attiecas uz šodienu, tad tādi termini kā liberāls, konservatīvs uc ir mainījuši savu pirmatnējo nozīmi visvairāk ekonomikā , sociālo problēmu risināšanāutt, teiksim ES valstīs ekonomika ir kļuvusi kreisāka kopumā, neatkarīgi kādi politiski spēki katrā valstī ir pie varas. Ja par diskusiju saturs starp “liberāļiem ” un “konservatīvajiem”, ja tā tiek risināta par garīgiem jautājumiem šī jēdziena visplašākajā nozīmē, tad katrai valstij te ir sava rozīne. Latvijai šis atskaites punkts ir LR Satversmes preambula.
    Ja runa ir par genderismu” – tad tas ir kaut kas jauns visas cilvēces attīstības vēsturē. Tik pat jauns, kā kādreiz jauns bija komunisms, nacisms utt

    0
    0
    Atbildēt

    1

    puika > rinķī apkārt 14.10.2018. 23.47

    Lai cīnītos pret idejām, ar vāciešiem varēja nesadarboties. Lai cīnītos pret lieliniekiem, nācās sadarboties. Daudz variantu tajā brīdī nebija.
    Tas jau paliek par off-topic.

    Piekrītu, ka mūsdienās vairs nepietiek ar tik lineāru izkārtojumu kreisais-centrs-labais spārns. Prasās izveidot kādus 4-5 parametrus. Teiksim, sociālekonomikā politika, nacionālā politika, utml. Galā sanāktu kaut kāds kods.

    Komunisma un nacisma pieminēšana “genderisma” sakarā gan izraisa smaidu. Pirmajās divās pieminētajās, tēlaini sakot, nebija individuālas izvēles kurā bikšu starā nēsāt krāniņu.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    rinķī apkārt > puika 15.10.2018. 14.04

    Komunisma un nacisma pieminēšana “genderisma” sakarā gan izraisa smaidu. +++ ne tik sen sabiedrības vairākums smaidīja par “ideālistu saujiņu”, kuri sapņoja par altruismu, kurš iestāsies starp cilvēkiem pēc tam , kad visā pasaulē būs notikusi vēsturiski “netaisnīgi sarausto bagātību taisnīga pārdale :). Finālu mēs zinām.

    Un tagad pamēģini atsaukt atmiņā visas tās nemantiskās sabiedrības pamatvērtības uz kurām balstās mūsu garīgā pasaule, es te domāju visu – sākot ar tautas vēsturisko atmiņu, beidzot ar 21. gs. radošajām mākslām, vecāku un bērnu attiecības ģimenē utt, vārdu sakot visu sabiedrības salikumu , kas kopumā veido pamatu uz kura stāvam un veidojam savu dzīvi un brīdi, kad nonākam situācijā, kurā šis pamats tiek saārdīts un tā vietā tiek uzkonstruēts kaut kas jauns. Tu vari stādīties priekšā šādu konstrukciju, likumssakarības, kuras tur darbojas? Es nē, un domāju absolūts vairākums ļaužu nespēj šādu situāciju formulēt savā galvā, bet neskatoties uz visu mēs turp dodamies, laimi meklēt :) Krāniņam ir daudz nozīmīgāka loma cilvēces pastāvēšanas garantēšanā, kā dažkārt ar ironiju mēs par to mēdzam runāt :)

    0
    0
    Atbildēt

    1

    puika > rinķī apkārt 15.10.2018. 15.35

    Individuāla izvēle vs izvēle, kuru tavā vietā izdara citi- tajā ir atšķirība.
    Apokalipsi mēs regulāri gaidam jau no civilizācijas pirmsākumiem. Kaut kā dzīvojam par spīti tam, ka sievietes sāka bikses valkāt. :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

andrejs 12.10.2018. 12.58

a.o.: Ungārijā un Polijā ļoti labi redzam, ka pamatprincips tur ir lojalitāte partijai un ceļš ir neizbēgami uz arvien nekompetentāku un korumpētāku valsts pārvaldi.
——–
Vai gadienā tieši slikti pārvaldītajā Polijā nav vislielākā ekonomiskā izaugsme ES? :)

+1
-3
Atbildēt

2

andrejs 12.10.2018. 12.53

a.o: Bet Orbāns ir Kremļa draugs. (bez jautājuma zīmes – andrejs)

Daugulis: Bet viņš varētu arī nebūt. Tas ir sarežģīts jautājums. Fakts, ka Putins ir monopolizējis autoritāra līdera, baznīcas lomas, tradicionālās ģimenes, nācijas tēva tēlus, nenozīmē, ka visi nāciju līderi, baznīcas atbalstītāji kļūst par Putina sabiedrotajiem
———
Ak dies, kāda slikta atbilde!

+2
-3
Atbildēt

0

Sskaisle 12.10.2018. 10.18

viss – es tālāk nelasu – nu nevar šitā pļāpāt !
Tagad gaidu reālus ievēlēto darbus un tad vērtēsim tālāk. Bet jāvērtē būs pašai – viss atkal pašai jādara, pilnīgi ne uz vienu es nevaru paļauties , pilnīgi ne uz vienu

0
0
Atbildēt

0

Sskaisle 12.10.2018. 10.16

kremlis zaudētājs ? Tiešām?! vai tad visa Latvijas ekonomika un dzīve nenotiek Rīgā?

Patiecoties NA ”mīlestībai” pret latviešiem un saskaņas atbalstīšanai pašvaldības vēlēšanās
– ka s turpina valdīt un diriģēt Rīgā?

nē , nu es baidos lasīt tālāk – kas par lietu , kāpēc tādi meli ?!

+2
-1
Atbildēt

0

Sskaisle 12.10.2018. 10.11

Arī absolūtos skaitļos Saskaņas rezultāts iet uz leju.
jā, bet esiet taču drosmīgi vīri – SC zaudēja ždanokas un aizbraucēju dēļ – ne jau tāpēc, ka krievvalodīgie būtu sa[ratuši sc korupcijas līmeni un ja tā var teikt- kremlismu

nu kas ir puiši – kur drosmīgāki spriedumi ?

+2
-1
Atbildēt

2

    kolpants > Dusma 12.10.2018. 10.29

    Мы можем чувствовать что угодно. Но других вариантов для голосования у нас нет. Или не идти вообще голосовать или за ЦС.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    J.šveiks > Dusma 12.10.2018. 10.59

    man daudz krieviņu pazīstami , kad paprasīiju vēlēšanu sakarā , tad vairums atbildēja , ka uz saeimas vēlēšanām neejot , jo beztolku tur esot iet ,jo krievi valdīibā vienalga netiekot ņemti , bet ja runa par referendumu valsts valodas sakarā , tad gan varētu skaitlis dubultoties , tāka nav ko skumt , nākošajās vēlēšanās būs vēl mazāk.

    +3
    -1
    Atbildēt

    1

    kolpants > J.šveiks 12.10.2018. 11.52

    да, счас, они так прям и скажут, что ходили и голосовали за ЦС или особенно за Жданок
    Я тоже в реальной жизни не скажу, чтобы не гадили потом

    0
    0
    Atbildēt

    0

kolpants 12.10.2018. 10.10

А вообще интересное ощущение от статьи и беседы. Автор так постоянно вопросами подбивает отвечающего на готовые ответы “эти плохие, те кремлисты, те друзья Путина”, а отвечающий грамотно так отбивается “нет, не все так просто, тут не так и там не так”.
Это, очевидно, пример объективной журналистики в понимании редакции?

0
-2
Atbildēt

1

    kolpants > kolpants 12.10.2018. 10.17

    Vienotībai brīnumainā kārtā izdevās izrāpties no Solvitas Āboltiņas izraktā kapa?

    Шикарно! Вроде как просто вопрос, а если посмотреть внимательно-уже заранее прогнозируемый ответ.
    Все другие партии с такими=сякими недостатками, одно НЕ как возрождающийся из пепла феникс.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 12.10.2018. 10.09

pārsteigumus ir ZZS ievērojamais kritums –
mani šis zzs rezultāts pārsteidza tikai tādā ziņā, ka lika uzdot jautājumu – elle un indija – bļedj – atbildiet jel kāds – kā tā var būt, ka pirms vēlēšanām – līdz pēdējam brīdim bija tā, ka visas aptaujas, visas prognozes liecināja, ka zzs ir tūlīt aiz saskaņas vai tūlīt aiz saskaņas un gobliniem – kā tad tā ?

Es nekad neesmu uzticējusies pērkamajiem aptauju veicējiem, bet – vai šo aptauju falsificēšana nav žurnālistu un ekpertu izmeklēšanas vērta?

eksperts tik noplivina ausis, ka brīnoties – nav ko brīnīties – to mēs paši protam – lūdzu skaidro -kā tad tā – prognozes tik krasā pretrunā ar rezutlātiem un tos meļus – cietumā – vai pārmācības namā

+3
-1
Atbildēt

1

    tonijs > Dusma 12.10.2018. 12.24

    Piekrītu, arī es biju pārliecināts, ka ZZS būs 2. vietā aiz SC un uzņemsies valdības veidošanu. Kaut kas nav kārtībā ar tām aptaujām.

    +1
    0
    Atbildēt

    2

    tonijs > tonijs 12.10.2018. 15.12

    +1
    -1
    Atbildēt

    2

    kolpants > tonijs 12.10.2018. 16.08

    Не обязательно. Ведь сейчас каждая партия пробует разыграть карту, где будет иметь наибольший вес. Поэтому предложение консерваторов не брать СЗК может быть связано именно с этим-получить более сильные позиции, если не будет СЗК.
    Почему СЗК выбрали в этой роли? Так проще всего обществу пояснить “мы против этих старых коррумпантов

    А чудеса продолжаются
    http://www.delfi.lv/news/saeimas-velesanas/zinas/jauna-vienotiba-sarunas-ar-kpv-lv-deve-par-parsteidzosi-produktivam.d?id=50484525
    О как!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > tonijs 13.10.2018. 19.03

    vai atminies, ka ne tik sen Vienotībai bija sapņu koalīcija ar ZZS bez Na (Dombrovska – Lemberga – Pidriķa (Аbrenes dāvinātājа) valdība)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    puika > tonijs 12.10.2018. 18.27

    Ar aptaujām var manipulēt.
    Bet vai tur tiek jautāts – cik stingra ir apņēmība balsot par nosaukto variatu?
    Aiziet uz vēlēšanām?

    Protesta balsotāji vienmēr ir motivētāki.
    Vissliktāk iet partijām, kuru elektorāts domā, ka tās tāpat tiks ievēlētas. Un nekas jau nemainīsies.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 12.10.2018. 10.05

problēma līdz šim ir bijusi senilitātes izjūta politikā, un šajās vēlēšanās esam to izkoriģējuši –
Nesaprotu – kā kaut ko tik supervieglprātīgu var pateikt cilvēks, kuru mēs saucam par ekspertu.
Saeimas – 12.saeimas problēma bija čekistu vara saeimā. Vai tad 12.saeima tika galā ar reformām, jauniem – mūs Eiropai tuvinošiem likumiem? Kur tie ir? Visi vēl ir tikai solījumu stadijā – nupat būs, nupat būs. Nu mēs taču zinam , ka saldāk un gudrāk par čekistiem neviens vēl nav pratis solīt. Mums sludina, ka Latvija ir nacionāla valsts, bet Rīgā es latviešu valodu dzirdu vien pa retam, bet uz zemēm kā saka- visbiežāk vispār nav ko dzirdēt – nav kas runā.
Apgalvot, ka pie tā vainīga deputātu senilitāte ir klaji meli , problēmas apzināta noklusēšana vai pat sagrozīšana.
Mēs taču neesam daudznāciju milzīga valsts kā Krievija vai Ķīna, mēs esam kā kabatiņa un mēs varētu būt visi 3x laimīgāki par šveiciešiem , bet neesam un diez vai būsim – kāpēc?!

+1
-1
Atbildēt

1

    tonijs > Dusma 12.10.2018. 12.28

    Laimi jau nesniedz politiķi un tai pat nav tiešs sakars ar cilvēka ienākumu/labklājības līmeni. Atkārtošos – katrs pats savas laimes kalējs. Un nevis valstij jāsāk ar sevi, bet katram pašam jāsāk ar sevi.
    …………………
    ANO 2018.gada pētījumā par pasaules statistiski laimīgājām valstīm 156 valstu konkurencē Latvija ierindota 53. vietā, Igaunija – krietni zemāk. https://bnn.lv/ano-laimes-indekss-latvija-ir-normali-274715

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > tonijs 12.10.2018. 14.22

    nē, Tonij – ja tā, tad lai man atdod manu nodokļos samaksāto naudu – elle un indija- lai tie burokrāti, kuri viens otram sēž uz pleciem ministrijās un tiek vien spēj kā pisloņu apzagšans shēmas radīt – lai tie tad kaļ savu laimi bez manas naudas – vispār bez nodokļu naudas un no valsts kopējiem ipašumiem – meži, ostas, gaiss utt – rokas nost

    0
    0
    Atbildēt

    1

    tonijs > Dusma 12.10.2018. 14.40

    Domā, tad Tu būsi laimīgāka, ja kājām būs jāiet uz darbu (jo sabiedriskais transports nekursēs), pašai būs jārūpējas par savu drošību un veselību (jo policisti un mediķi nestrādās) un teātra izrādes un koncerti maksās divreiz dārgāk (jo valsts tos nedotēs)? Pensiju Tu arī nesaņemsi, ja nemaksāsi nodokļus. Ja valsts uzņēmumiem ir peļņa, tā tiek ieskaitīta valsts budžetā un izlietota dažādām sabiedrības vajadzībām.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > tonijs 12.10.2018. 14.46

    tu man te tonij savus makaronus nebāz virsū ja –

    ir sabiedriskais transports – viss – bet – kāpēc sabiedriskā transport avārdā nanoūdeni prika un ko visu tur nedarīja? kāds šēz par to cietumā?

    tu te man ar to populisma popkornu nebaro – nesanāks

    0
    0
    Atbildēt

    2

    tonijs > Dusma 12.10.2018. 14.52

    Tas nav populisms, Dusma, tas ir kā no nodokļiem funkcionē valsts/pašvaldība. Savus makaronus ēdu pats.

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > tonijs 12.10.2018. 15.03

    nē, tonij – tu raksti kā būtu jāfunkcionē valstij, bet kā reiz tā tas nenotiek – tas korupcijas, necaurspīdīgas un nelietderīgas naudas plūsmas lielums ir daudz par lielu Latvijā, lai varētu teikt – ka ir godīgi un taisnīgi maksāt nodokļus šai valstij

    par to ir runa – ja valsts no manis paņem naudu, tad ir jābūt pamatam – kāpēc – ja tā nav – tad ir jāspriež – ko darīt

    es joprojam uzksatu , ka mums steidzamības kārtā vajadzētu apvienoties ar igauņiem – sākt ar aizsardzības jomu, varētu pāriet uz kultūras utt jomām

    nu nespej mūsu birokrāti unkcionēt

    0
    0
    Atbildēt

    0

    tonijs > Dusma 12.10.2018. 14.59

    Sskaisle > tonijs 12.10.2018. 15.04

    nopietni – tagad es arī par šito uztraucos – kā saka – nepietiek ar čekistu un naciķu postu – lūdzu – vēl no Dbesīm nav saprotams, ko sagaidīt

    https://www.tvnet.lv/6426771/astronomi-apstiprina-zemi-bombarde-neredzama-energija-no-citas-galaktikas

    0
    0
    Atbildēt

    1

    tonijs > Dusma 12.10.2018. 15.10

    Izgatavo alumīnija folijas cepurīti un dzīvo mierīga.

    +3
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > tonijs 12.10.2018. 15.37

    Agnese Arne-Kapče ir Pärnu kopā ar Gaitis Kapce.
    2017. gada 7. oktobris
    Par zāļu cenām LV un kā mēs šodien ietaupījām 100eur.
    Dakteris darīja zināmu, ka mums drīzumā būs vajadzīgas Malārijas tabletes – 3 iepakojumi. Izrakstīja recepti un mēs devāmies uz aptieku. Aptiekā cena vienam iepakojumam 57eur un tas vēl x3, kopā 171eur. Opā 😳 Stop. Sāku rakties pa netu, lasīt par Malārijas riskiem, varbūt varam iztikt? 😅
    Līdz uzdūros rakstam, ka Igaunijā tabletes ir lētākas. Sacīts, darīts, Igaunija nav tālu, vīkendā laižam pārbaudīt.
    Latvija, es tevi ļoti mīlu, bet kāpēc man ikreiz pēc atgriešanās no Kautkurienes, nepamet sajūta, ka Tavi iedzīvotāji ir slaucamas govis..?
    Igaunijā Malarone viena iepakojuma cena ir 23eur (57eur vietā). Likumsakarīgi 171eur vietā es samaksāju 69eur. 👏👏👏

    0
    0
    Atbildēt

    0

    tonijs > tonijs 12.10.2018. 15.20

kolpants 12.10.2018. 09.59

Taču Kremļa iejaukšanās vēlēšanās dažādās valstīs ir…Žanra klasika.
Tieši tā. Vēlēšanu dienā notika uzbrukums Draugiem.lv mājaslapai.
автор не подготовился к интервью или не хотел-спецслужбы же сказали, что не зафиксировали попыток.

А теперь логически подумаем, кому выгодно было взломать Драугием и разместить там российские флаги.
1. это сделал Кремль, чтобы помочь ЦС. И каким образом это может вызвать дополнительные голоса для ЦС? Если особенно учесть, что русские в Латвии практически не используют этот портал? В чем смысл такой атаки? Каким образом угрозы латышам принесут дополнительные голоса ЦС? Типа латыш зайдет, прочитает, испугается и побежит голосовать за ЦС?
2. это сделал не Кремль, чтобы напугать латышского избирателя русскими-там и Путин, и флаг, и грозят опять и лезут и лезут, даже вот сайт взломали. Тот зашел на сайт, увидел работу “русских” хакеров, понял, что с русскими вообще дел никаких нельзя иметь..А ведь НО как раз об этом и предупреждало…Так за кого тогда проголосовать, кто там об опасности от русских предупреждал.
3. это сделали русские хакеры, чтобы просто попугать латышей. Ну тогда они просто дебилы, так как это только простимулировало латышей голосовать за тех, кто предупреждает об опасности России и русских.

Как ни крути, но 2 вариант выглядит самым логичным.

0
0
Atbildēt

1

    tonijs > kolpants 12.10.2018. 12.29

    Es domāju, ka 3.variants.

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    kolpants > tonijs 12.10.2018. 16.12

    Если русские хакеры такие дебилы, то тогда их абсолютно не стоит бояться, а латышские партии должны их на руках носить
    Кстати, пока вообще нет никакой информации, куда ведут следы взлома..Очень странно…Мавр сделал свое дело, мавр может идти?

    Тогда уж предложу 4 вариант-есть некая 3 сила, которой выгодна та ситуация, которая тут этнически сложилась
    Хотя это уже конспирология. В принципе Вахамурка очень точно наконец-то сформулировал цели всех языковых реформ-попросту постараться сделать так, чтобы русские сами уехали.

    Одно он не учел: русские-то уедут. Но уедут самые образованные, самые толковые, которых можно было удержать. А останутся вот как раз те, кого больше всех Вахамурка и хотел выдавить.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Jānis Lakijs 12.10.2018. 09.32

Ozoliņam atkal halucinācijas par «preses apspiešanu» Polijā. Protams, ka bez faktiem.
Un vēl tā runga, ar kuru viņš sāk draudēt Bordānam. Sak, pasludināsim arī tevi par Kremļa marioneti, ja neklausīsi curikiem.

+4
-3
Atbildēt

1

    Sskaisle > Jānis Lakijs 12.10.2018. 10.40

    tu kā naciķis arī nespēj objektīvi spriest , ne par puseirocentu neesi gudrāks ne par Ozoliņu, ne to eksperut, ne Bordānu – sēdi savā Polijā un kūko – redzēs kā būs –

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam