Liepājas osta kā nākamā Roterdama 10

Komentāri (10)

Fridolins 11.04.2018. 10.09

Ko ar tām kravām darīs?

Ceļu Latvijā nav.

Dzelzceļš reanimācijā ….

Airplāni dārgi.

+1
0
Atbildēt

0

J.šveiks 11.04.2018. 07.58

līdzarto ka Liepājsa osta ir sezā , un seski visus liepājas uzņēmumus bez izņēmuma iekļāvuši tajā , tādējādi Liepāju padarot par visnabagāko pilsētu , kura pārtiek no pašvaldību pašizlīdzinošā fonda , cik tas ir pareizi parazit ēt uz citu rēķina nezinu , man nav diplomatiskas izglītības , bet jocīgi man tas liekas.

+6
0
Atbildēt

0

altinyildiz 10.04.2018. 15.52

Ne visiem kuģiem ir nepieciešama īpaši dziļa iegrime, tāpēc Liepāja noteikti var pārņemt lielu daļu Rīgas brīvostas kravu. Kravas ko cauri Latvijai pārvieto ar autotransportu un ogļu kravas no Rīgas ir jāizvāc, bet amonija nitrāta transportēšanu caur Latviju, kur muita, robežsardze un IeM ir Krievijas FSB un organizētās noziedzības rokās, ir jāaizliedz bez ierunām.

+2
-2
Atbildēt

1

    klusais > altinyildiz 11.04.2018. 08.34

    Nu protams ka ne visiem kuģiem ir nepieciešama īpaši dziļa iegrime, bet tad konkrēti kuras Rīgas brīvostas kravas un kapēc var pārņemt Liepāja? Manuprāt tā ir tukša spriedelēšana īsti nepārzinot situāciju.
    Par ogļu kravām – tad kur tās būtu jaaizvāc? Uz Ventspili ? Tad kā ar dzelzceļā tarifu? Dotēsim? Liepāja neder tieši deļ ostas dziļuma.
    Par autotransportu – tas balstīts uz kādiem apsvērumiem?
    Par amonija nitrātu – tas tiešām ir bieds… tikai kāds sakars ar klāt minētajiem argumentiem?

    +3
    0
    Atbildēt

    1

    altinyildiz > klusais 11.04.2018. 10.26

    Liepāja ir tuvāk gala maršrutiem, Liepājas osta neaizsalst. Rīga ir par lielu piesārņojumam, ko rada ogļu pārkraušana un autotransports pārslogo satiksmi Rīgā.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    klusais > altinyildiz 11.04.2018. 11.46

    Smieklīgi 🙂
    Kad ta pedējo reizi aizsala Rīgas osta ? Tas tā.
    Otrkārt tieši ogles pārvadā ar kuģiem,kuriem ietilpība un iegrime ir aktuāla. Ja kas, tad Rīgā kraujot ogles vispirms piekrauj pie piestātnes cik ļauj iegrime un tad pāriet kuģis pie citas piestātnes , kur to piekrauj pilnībā pievedot ogles ar baržām. To var lieliski redzēt no Bolderājas puses, Stūrmaņu iela 1c piemēram.
    Treškārt Rīga-Liepāja ir plus tarifs par 220km pa dzelzceļu, ogļu pārvadājumi jau tā dzelceļā ir gandrīz pa pašizmaksu, tur nekāda ekonomika neiet kopā.
    Autotransports ir stipri dārgāks transports kā ūdens transports … tur tie paši +220 km.
    Tavi argumenti tik pat nopietni kā stāsts par Liepāju- nākamo Roterdamu 🙂

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    altinyildiz > klusais 11.04.2018. 13.02

    “Treškārt Rīga-Liepāja ir plus tarifs par 220km pa dzelzceļu, ogļu pārvadājumi…”
    .
    Ja pareizi sapratu, Rīgā rok ogles, bet es tās piedāvājot vest uz citām ostām? Liepāja ir nedaudz tālāk no Minskas un Maskavas, nekā Rīga, tomēr kuģis apkārt Kolkas ragam arī nebrauc par brīvu un krava ceļā pavada krietni vairāk laika. Autotransports noteikti vairāk noslogo Rīgas, nekā Liepājas satiksmi.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    klusais > altinyildiz 11.04.2018. 16.23

    Manuprāt bezjēdzīga diskusija, jo runa vairāk emocionāla nekā balstīta uz cipariem. Klasisks piemērs ir Ventspils konteineru termināls, kas nez kapēc ir mazāk noslogots kā Rīgas. Pieļauju, ka runa ir tieši par tiem liekajiem 190 km un tapēc fīderītis paņem kravas Hamburgā un tā ieiet gan Klaipēdā, gan Ventspilī, gan Rīgā un tad atkal veic loku atpakaļ pa Irbes šaurumu ( kādas liekas 220 jj ) un uz Tallinu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Antons 10.04.2018. 15.40

Kārtējais prožekts.
Latvija kā banku lielvalsts un nākamā Šveice, utt., cik tādi prožekti nav bijuši,
Ar mērķi saņemt un sazāģēt naudu no budžeta.

+2
-2
Atbildēt

0

klusais 10.04.2018. 09.58

Sadziedāja nu autors dziesmas par Roterdamu. Liepājai vēl tik daudz darāms … sākot ar infrastruktūras sakārtošanu , arī stāsts par dziļūdens ostu nu tāds so,so – vai kuģi ar 10,5 m iegrimi ir kas īpašs? Es te pat nerunāju par pašu ostas izvietojumu un to kā vajadzēs cīnīties par to pašu 12,0m fārvāteri. Blakus ir Klaipēda ar sakārtotu infrastruktūru, daudz lielāku jaudu un var pieņemt kuģus ar iegrimi 13,8m , tāpat Ventspils ar iespējām pieņēmt kuģus, kuru iegrime 15.0 m. Autors izskatās naivi sasapņojies 🙂

+3
-3
Atbildēt

0

Lai pievienotu komentāru, vai ienāc ar: