Kāpēc valdība atbalsta finansējuma samazinājumu NVO sektoram?
42Saistītie raksti
Radars /
16. oktobris
Radars pasaulē
Viedoklis /
28. augusts
No “greizas” komunikācijas uz stratēģiski vadītu
Komentāri (42)
Gints Riņķis 23.12.2017. 22.16
Nevalstiskas organizācijas kā institūcija nav viena veca ārzemju onkuļa projekts, lai kā arī to gribētos dažnedāžādiem komunisma atlieku klauniem
0
edge_indran 22.12.2017. 19.36
“Suņi rej, bet karavāna dodas tālāk !”
Egils Levits. Latvijas neatkarības atjaunošanas deklarācijas koncepcijas autors, pirmais tieslietu ministrs pēc Satversmes darbības atjaunošanas:
” Latvijas politika, ekonomika un kultūra ir attīstījusies pareizā virzienā. Tā nav nejaušība, bet gan samērā konsekventi īstenotas politikas rezultāts. Ar nelielām iebildēm Latviju tagad jau varētu uzskatīt par Rietumvalsti.” (LA, 20.05.2017.)
0
Antons 22.12.2017. 12.03
Pils. sab. ir tā, kas kontrlē varu.
Taisni tāpēc finansējums tai tiek samazināts – lai būtu mazāk kontro;es.
Saprotams, tas veicina korupciju, kaut, no otras puses, Latvijā korupcija ir valsts pārvaldes forma un būtība.
Mums viss, kā Krievijā, mentalitāte ir absolūti analoģiska Krievijai, labi ja 10% saprot, kas ir demokrātija un kāpēc tā vajadzīga.
Āboltiņa pilnībbā sagrāva ticību V, tātad, liberalismam, un tagad ies vaļā, pie teikšanas tikuši visstulbāki no stulbajiem -,ZZS, NA, SC……………………………
2
La spada di Damocle > Antons 22.12.2017. 12.15
Āboltiņa vienīgā? Uzgāžam visu Āboltiņai un pārējie visi brīvi? Vēl bija Čigāne, Viņķele, Kampars, Dombrovskis, Vaidere, Kariņš, Dālderis, Judins, kuri ņirgājās par latviešu tautu, pildījas visas banku un miljonāru kaprīzes, iedzina tautu nabadzībā uz 8 gadiem, samazināja algas un palielināja nodokļus pašiem nabadzīgākajiem, nogrieza pensionāriem pensijas, nekādas strukturālās reformas neveica, samazināja budžeta izdevumus par 10%, bet algas nogrieza par 40%. Apkopējas izdzina no valsts iestādēm, kur viņām bija stabila alga un soc. garantijas, tā vietā noslēdza līgumus ar uzkopšanas firmām, kuras pieņēma darbā tajās pašās darbavietās, bet nu jau firmas. Algas aploksnēs, darba apjoms pieauga, soc.garantijas nav, atvaļinājumu nav. Vai valsts mazāk tērē uzkopšanai, nē, vairāk, bet apkopējas saņem mazāk. Tāds ir Vienotības kropļu bizness. Lūk, vardarbība pret sievietēm – apkopējām.
1
Sskaisle > La spada di Damocle 22.12.2017. 12.31
nu beidziet – sāksim ar to, ka sagrūstot PSRS – mēs bijām nabagi – kad es sāku savu patstāvīgu dzīvi – es gadus 10 gulēju uz grīdas – bērnam bija laba gulta un rakstāmgalds , bet mana gulta čīkstēja un ļodzījās un es gulēju uz grīdas – vārīju zivju zupas no zivju galvām, staigāju umpalās –
politiķi mani nevarēja iedzīt nabadzībā , jo es jau biju nabadzībā – tikai tagad man ir laba gulta, lietoju bērna rākstāmgaldu , man ir jauns skapis, lustra utt.
mans luksus ir baltas sienas, tīrība – viss – nav man ne dārgi paklāji, ne maksla – nezinu vai kadreiz būs un vai man to maz vajag
Cita lieta, ka mani bērni ir izdzīti trimdā un es pati te vēl kulstos tikai sava slinkuma dēļ – neuzņemības dēļ – kā teica viens mans bijušais – man acīmredzot vēl nav tik slkti, la es muktu prom –
lūk par to ir jautājums – kā tad un kam tad lietot to norvēģu naudu – vai dot tai NVO , kura skaļāk kliegs ?
Vai par šo tēmu atkal nevajag lemt kopīgi?
2
Sskaisle > Dusma 22.12.2017. 12.36
lasu, ka Jānim Peteram ir pieškirta VKKF mūža stipendija un ma atkal ir jautājums par čekas maisiem – kāpēc ir tā, ka daži – kuri bija godīgi un nepadevās padavarai – nekādi – tā arī dzīvo pieticībā gan psrs , gan šodienas laikos, bet daži, kuri prata glaimot visām varām – mētāt kažoku kā vajag – labi dzīvo visās varās
vai par to – mums sabiedrībai nevajadzētu runāt, spriest ?
Domuzīmē Ieva Lešinska saka – kāpēc Peterss neatzīst, ka bija čekas ziņotājs? Kāpēc viņam var nebūt sirdsazpiņa, bet mums -tautai jābūt sirdsapziņai un viņš vecumā tagad jāatbalsta??
Pasakiet man – kāpēc tā ir?
Es arī gribu jaunas kleitas, zābakus , sen gribu sev smaragda gredzenu , vai un namiņu pie jūras – nu ? Man nevajag no VKKF, es pati noplenītu ja vien šīs Latvijas valsts čekisti un oligarhi mani neapzagtu visu laiku
1
La spada di Damocle > Dusma 22.12.2017. 13.02
Vai tad tas čekists diplomāta izdienas pensiju nesaņem?
1
basta > La spada di Damocle 22.12.2017. 14.04
Piedevām viņa dēls gāja bojā, pildot uzdevumus ienaidnieka aizmugurē.
0
La spada di Damocle > Dusma 22.12.2017. 13.06
Mani nabadzība iedzina Vienotība 2009.gadā – Dombrovskis, Repše, Āboltiņa,Kampars, Vilks, Reirs, Kalniete u.c.
1
Sskaisle > La spada di Damocle 22.12.2017. 13.27
starp citu – es ticu – jo diemžēl arī Vienotība nodeva vēlētāju uzticību , diemžēl
0
Sskaisle > Antons 22.12.2017. 12.21
Mīļais Anton. Vai Tu klausījies sarunu LTV1 1:1 ar VVF ?
VVF toreiz teica, ka Latvijā nostiprinās vidusslānis, kurš spēj ietekmēt varu. Es tam nekādi nevaru iekrist, jo patiesībā es domāju, ka notiek tieši otrādi – bagātie kļūst arvien bagātāki un nabagi nabagāki. Kūku cepēji, ādas rotu radītāji, upes pērļu pērļotāji taču nav vidusslānis un viņiem taču nekāda ietekme reali nav.
Līdz ar to – jautājums – vai Latvijā ir pilsoniskā sabiedrība?
Un atkal – vai šie nebūtu tie jautājumi, kuri jāspriež nevis komentāros , bet sabiedriskaos medijos?
Viena lieta, o es darītu – ja būtu mana darīšana – es noaminītu visus – AT tiesnesi, ģenprokuroru, borovkovu no juristu biedrības – visus šitos , kuri nespēj, negrib, baidās runāt ar sabiedrību, tikai amā mūs par muļķiem. Tas ir noziegums. Un tā nedrīkstu turpināties.
Tagad lasu – ka netiks sodīta NA Smiltenes deputāte Cunska – kura aktīvi organizeja KRIEVIJAS – kremļa propagandu Latvijā – nu tas ir normāli?
Vai sādos gadījumos nebūtu jāiejaucas NVO ?
Kad lasu šāda veida ziņas, es kārtējo reizi atceros, ka DP un citos tādos organos strādā čekisti – it kā bijušie, bet ticu biedram Putinam – čekists tas ir mūžu
Tad kas mēs par valsti un saiedrību esam, ja plkst 11;00 mēs čekistiem bučojam rokas un paklanamies, bet plkst 12:00 mēs pilnām mutēm nosodam čekistus un solam pret viņiem cīnīties
Klau – ko lai jaunatne domā augot šai ārprātā?
1
BardainaisSigne > Dusma 22.12.2017. 12.39
Pēc kāda likuma panta Cunsku varētu sodīt?
1
Sskaisle > Bārdainais Signe 22.12.2017. 12.52
jādomā taču ka ir likumi, kas paredz sodu par pretvalstisku propagandu
tavi naciķi jau paši sēž uz tiesiskumu – noslēpuši zem deķa un paši pa virsu kā jau sasodīti bandīt – čekisti dejo
kur nu man tikt zem tā deķa un izvilkt gaismā kādu pantu – kas es pašnāvniece vai – man šovakar randiņš lai ….
1
BardainaisSigne > Dusma 22.12.2017. 13.03
Cunska nepropagandēja Putina režīmu,viņa propagandēja līderību,nepievēršot pienācīgu uzmanību tam,kas tur nāk līdzi.Aizrautīgs,neapdomīgs sievišķis,līdzīgs tev.
2
Sskaisle > Bārdainais Signe 22.12.2017. 13.29
ej nu tu naciķu lētais pļāpa – kuram tu šitos peksteļus stāsti – Cunska izsauca nevis čeksitu garus, bet pašus čekistus no Krievijas uz Latviju – NA politiķe !!!!- ko te vēl liedzies ķēmst tu tads
1
BardainaisSigne > Dusma 22.12.2017. 13.41
Beidz izplatīt dezu,Cunska lekciju lasīja viena pati,turklāt viņa nav NA biedre,tikai ievēlēta no NA saraksta.Droši vien NA iztaisījuši kļūdu,nepapētot sīkāk,kas tā par osobu.
1
Sskaisle > Bārdainais Signe 22.12.2017. 13.46
tu sūda ptriots – no kurienes tu esi ja lieto vārdu – osoba ?
1
BardainaisSigne > Dusma 22.12.2017. 13.55
Ja jau Cunska braukā uz Krieviju pie šaubīgiem tipiem ,viņu var arī nosaukt par osobu.
0
basta > Bārdainais Signe 22.12.2017. 13.49
Sandra nav “aizrautīgs,neapdomīgs sievišķis”, viņa ir visa ļaunuma iemiesojums. Tās kroples melnā dvēsele vēl nebūs uzsākusi atceļu pie tās radītāja uz elli, kad no tās visiem grēcīgiem caurumiem līdīs ārā melni spalvaini, līdz šim biologiem nepazīstami, tārpi.
1
Sskaisle > basta 22.12.2017. 13.55
nu tevi bastiņ mūza pametusi – zvirbulim bezdiens skaļāk noskan kā tavas dzejas
0
Antons 22.12.2017. 11.43
Aborigēni, pat tie, kas te it kā ko komentē, absolūti nesajēdz, kam vajadzīgas NVO, pilsoniska sabiedrība ( kas bez NVO nevar eksistēt), utt.
Absolūti stulbi akmens laikmeta uzskatu līmeņa komentāri.
Aborigēniem vajadzīga “kārtība”, nevis demokrātija.
Mums ir “savs ceļš” ejams, nu pats par sevi, katram maziz\glītotam idiotam ir savs ceļš.
Kas, protams, izdevīgs bezsmadzeņu amēbām, kas tic Lembergam, un kam Soross ir lamuvārds.
2
La spada di Damocle > Antons 22.12.2017. 12.00
Nu, gudriniek, kāds man ir labums no Sorosa propagandas NVO?
1
Antons > La spada di Damocle 22.12.2017. 12.06
Ja nebūtu Soross un līdzīgie,, ar savu liberāliasma propogandu un materiālo atbalstu tiem, kas iet uz liberālo psaeli, tu vēl arvien dzīvotu PSRS.
Kaut, diezin vai tu sapratīsi, ko es teicu.
2
BardainaisSigne > Antons 22.12.2017. 12.15
Un ko vietā?PSRS taisīja krieviski runājošu padomju tautu,Soross ieved Eiropā svešas mentalitātes cilvēkus,lai taisītu tautu miksli,haosu un teroru.Ar ko tas sumpurnis ir labāks par Brežņevu?
0
La spada di Damocle > Antons 22.12.2017. 12.17
Idiņ, 1991.g. Latvijā Sorosa propagandas nebija. Pasaki vēl, ka Soross kopā ar Kārli Ulmani dibināja Latvijas Republiku, tu derdzīgais Gebelsa propagandist.
0
basta > Antons 22.12.2017. 13.55
Normāla valsts Sorosu par iejaukšanos valsts iekšējās lietās, proti, par palīdzību LC un DPsaimņieks čekas mērgļiem dabūt cauri Pilsonības likuma “0” variantu, noķertu to izdzimteni un izdarītu, lai tas mēneša laikā katru minūti miljons reižu izlūgtos sev nāvi, vai vismaz noalgotu šāvēju, kas to aizsūtītu uz elli.
0
Sskaisle 22.12.2017. 11.29
patiesību uz galda !
http://jauns.lv/raksts/veseliba/264370-integracijas-fonds-versas-policija-labdaribas-projekts-redzes-invalidiem-iespejams-ir-krapsana
0
J.šveiks 22.12.2017. 08.58
kā lembe liks , tā būs , viņam dikti nepatīk sorozīti…
2
Sskaisle > J.šveiks 22.12.2017. 10.59
Šveik – es gribu tomēr sākt ar to – mans jautājums – kapēc e s – vispār aktīva interneta mediju lasītāja un sekotāja tam, kas notiek Latvijā – par šādu NVO – Latvijas pilsoniskā alianse uzzinu 1x?
Kāds ir budžets – kam šī NVO jau naudiņu ir tērējusi?
Tad vēl – man kā bullim – kā ievainotam bullim duncis sānos ir Marta – tas sieviešu atbalsta centrs. Vismaz 15 gadu garumā esmu mēģinājusi dabūt no viņiem palīdzību savai – nu jau nosistajai māsīcai, neko citu kā rupju spērienu – netraucē mūs neesmu no viņiem saņēmusi.
Pēdējais kas bija – lasu http://www.cietušajiem.lv – ka es varu piezvanīt un viņi man sniegs palīdzību – kur vērsties. Piezvanu – stāstu savu stāstu par nosisto māsīcu un par policijas bezdarbību un lūdzu lai man iesaka jursitu, kurš mani labi nokonsultēs – kur man griezties. Raudu – jau tā panikaini – nesavaldos. Tā sieviete man saka, ka viņa man palīdzēt nevarot, lai es zvanot uz centru Marta. Tur man palīdzēšot , vai vismaz pateikšot kur meklēt palīdzību.
Zvanu uz Martu – tur nīgra neiecietīga balss man paziņo, ka viņi nodarbojoties tikai ar cilvēktirdzniecības upuriem, ka viņu juristi ir pārlsogoti un neko ieteikt man nevar – un noliek klausuli. Nu tāds sieviešu atbalsta centrs kā es Sabas ķē niņiene
Vai – labi – Delna – kāpēc nav autoritāte sabiedrībā? Kāpēc? Naudas par maz? Un tiešām?
Tagad nevaru izlemt – atbalstīt to dod 5 vai nē, jo neuzticos visiem tiem birokrātiem, kuri to naud apsaimniekos. Es tāpat labāk salikšu piecīšus tiem radu bērniem, kuriem plānāka desiņa uz maizes.
Tā kā …. vienu gan es gribētu , lai norvēģi uzstādītu kā noteikumu – lai šīs naudas plūsma ir absolūti caurspīdīga – absolūti – lūk patiesie demokrātijas aizmetņi
nevis šītā nabagu apkalpošana pašiem luksus dzīvi dzīvojot
1
tonijs > Dusma 22.12.2017. 14.21
Dusma jautāja: kapēc e s – vispār aktīva interneta mediju lasītāja un sekotāja tam, kas notiek Latvijā – par šādu NVO – Latvijas pilsoniskā alianse uzzinu 1x?
Kāds ir budžets – kam šī NVO jau naudiņu ir tērējusi?
………………
Es arī par šādu organizāciju uzzinu pirmoreiz, lai gan tā pastāv jau kopš 2004.gada.
“Noslēdzot gadu, esam uztaisījuši 2017.gada padarīto darbu pārskatu. Apkopojot iepriekšējā gadā veiktās aktivitātes, varam droši apgalvot, ka biedrības “Latvijas Pilsoniskā alianse” komanda ir ražīgi pastrādājusi un veikusi daudz un dažādas aktivitātes nevalstisko organizāciju (NVO) interešu aizstāvības, un kapacitātes celšanas jomā.”
http://www.nvo.lv/lv/news/publication/latvijas-pilsoniskas-alianses-2017gada-paveiktais-9080/
Mājas lapā ir pastāstīts sīkāk par viņu aktivitātēm konsultācijas, sanāķsmes, atzinumi utt.). Nu nezinu, es ar aizdomām skatos uz ikvienu, kas lieto tādus vārdus kā “kapacitātes celšana”. Par kādu naudu tas viss darīts, budžetu es viņu mājaslapā neatradu. Mājas lapu par 93% finansē Eiropas Savienība ar Eiropas Sociālā fonda starpniecību.
0
La spada di Damocle > J.šveiks 22.12.2017. 11.06
Kāpēc gan nodokļu maksātājiem būtu āfinansē Sorosa propaganda? Tas būtu kā tīšām iešaut sev kājā.
2
Sskaisle > La spada di Damocle 22.12.2017. 11.13
kāda tev sorosa propaganda ? kas nav čekistu propaganda – tas automātiski – sorosa?
nu ka lien laukā no krūmiem – parunāsimies ! nebāz to sorosu visur kur vajag un nevajag – šitie čekistu bāliņi , kuri gatavi gejus cietumā likt bet paši sit sievietes un bērnus, vai otrādi – pirmkārt, jau bernus un tad vel arī sievietes – nu zini – es bez visas norvēģu naudas tādus esmu gatava izmācīt par cilvekiem – sabiedriskā kārtā
kas jauns,lv lasīju, ka Hilarija Klintone savu Bilu aizvienam iekaustījusi – un man tik patīkami kļuva, uzreiz siltas jūtas pret Klintoni – tāds jāklis – šmuci pa visu pasauli uz mūžīgiem laikiem uztaisījis un vēl sūdzēsies , ka Hilarija šim skrāpējot
tā kā jā – liec nu mieru sorosam un nevalkā viņa vārdu velti
2
La spada di Damocle > Dusma 22.12.2017. 11.17
Kāds te sakars ar sievu sišanu? Te ir sakars ar valsts budžeta izlaupīšanu. Soross rada NVO, un pēc laika uzspiež to finansēšanu valstij ar visādām rafinētām metodēm. Piemēram Stambulas konvencija paredz visas Martas, ķepas u.c. Sorosa kabatas NVO finansēt no valsts budžeta un tur ar 50 miljoniem gadā būs par maz.
1
Sskaisle > La spada di Damocle 22.12.2017. 11.37
vistiešākais – elle un indija – valsts taču aizstāv sievu sitējus un nositējus , savukārt NVO stāsta un māca, ka tā darīt nedrīkst, ka vainīgie jāliek cietumā
Lai valsts sakārto likumdošanu, nodrošina tiesiskumu – tad tādi NVO nebūs vajadzīgi
Man jau bail, ka nesanāk man zaimot māsīcas piemiņu, bet viņu 17 gadus dauzīja civilvīrs. Ja par piramajām reizēm arī es saku , ka pati vainīga – ka nemuka no viņa prom, tad jau par trešo reizi es saku, ka saprašana no viņas – māsīcas galvas bija izdauzīta un bija ar likuma spēku un regulējumu jaiejaucas valstij. Tas netika izdarīts. Nu māsīca ir beigta. Nu labi – valstij kreņķi mazāk – nebūs policijai darbs un slimnīcām jātērē līdzekļi, bet varmāka taču nemainīsies. Tad jau dzirdēsim, kurš ir nākamais upuris.
Pirms māsīcas tam vīrietim bija sieva, kura apgalvo, ka policijai rakstījusi vismaz 100 ienigumus, ka tas vīrs arī savu māti sadūris.
Tad kas šobrīd iznāk – valsts nespēj nodrošināt tiesiskumu – sabiedrība to pieņem kā normu, kā normālību –
es tam nepiekrītu – baida mūs ar gejiem – ka tie nu atnesīs pasaules galu, kamēr valsts pati ziposta ģimenes, atbalsta un nodrošina bāreņu tirdzniecību, bērnu sišanu un mocīšanu bērnu namos
beidz taču kaitināt
2
BardainaisSigne > Dusma 22.12.2017. 12.02
Geju atbalstīšana un cīnīšanās pret tikumības likumu ir no tās pašas kategorijas.Nevar reizē cīnīties pret tikumību un gaidīt,ka vīri nesitīs sievas un sievas nenodurs savus vīrus.
1
La spada di Damocle > Bārdainais Signe 22.12.2017. 12.07
Droši vien taS SITĒJS IR LATENTAIS GEJS, kurš neieredz sievietes.
0
La spada di Damocle > Dusma 22.12.2017. 12.06
Un daudz Tev tā Marta palīdzēja? Tā ir parazītu kustība, kuri grib piesūkties pie manis sūri grūti pelnītās naudas. Ja viņus finansē Soross, lai finansē, lai viņus finansē Viņķele, Čigāne (viņas to nekad nedarīs). ES atsakos maksāt par šo pretīgo propagandu, man par to nav jāmaksā!
1
Sskaisle > La spada di Damocle 22.12.2017. 12.38
nu labi – padodos – palīgskolas audzēkņiem tomēr vaja speciālo programmu un pacietību piedod -palīdzēt nespēju un sist tevi tādu nesitīšu
1
BardainaisSigne > Dusma 22.12.2017. 12.44
Tu esi bijusi palīgskolā?Tad tāpēc tev tik gari un nesakarīgi gabali sanāk…
0
Antons > Dusma 22.12.2017. 11.47
Piekrītu, malacis, Skaistule!
0
basta > La spada di Damocle 22.12.2017. 14.09
Kāpēc nodokļu maksātājiem būtu jāapmaksā irir.lv ceptās čekas pasūtītās paskvilas?
https://www.pietiek.com/raksti/ir_izdeveju_tviterblediba_ir_nostradajusi,_vairs_nav_skersla_tikt_pie_nodoklu_maksataju_naudas
1
tonijs > basta 23.12.2017. 20.20
Žurnāla Ir izdevējs – AS Cits medijs šajā konkursā startēja ar diviem projektiem Pētnieciskā žurnālistika IR – tiesiskums, ēnu ekonomika būvniecībā, pamestie bērni un Nozīmīgi notikumi IR – ieraugi, saproti, dalies!. Konkursa komisija atbalstīja tos abus, kopā no valsts līdzekļiem šim uzņēmumam nolemjot piešķirt ceturto lielāko summu – kopā 45 000 eiro.
……………
Lieliski, laba ziņa!
0