Rēķini ar Porziņģi
10Saistītie raksti
Viedoklis /
21. novembris
Kāpēc vilcinās ar lēmumu par jaunā izglītības finansējuma modeļa ieviešanu?
Viedoklis /
18. novembris
Skolotāji – vecāku draugs, nevis ienaidnieks
Viedoklis /
13. novembris
Kā zinātne palīdz mācīt un mācīties?
Viedoklis /
12. novembris
Kādus izaicinājumus risinās jaunais skolu finansēšanas modelis?
Viedoklis /
7. novembris
Mācību līdzekļu trūkums rada milzīgu slogu pedagogiem
Komentāri (10)
mumss 15.09.2017. 11.27
Taču pilnīgi skaidrs, ka nevar pastāvēt skolas, kur klasēs ir 7-10 bērni. Jāveido internāti, skolas jāapvieno, tad `īpašie` priekšmeti (fizika, ķīmija, arī mūzika: vairums skolotāju krīt ģībonī, ieraugot basa atslēgu – ko skolā bērni iemācīsies par mūziku?) Bet organizatoriskā puse jāapvieno ar skolotāju vēlmi un prasmi saistoši pasniegt savu priekšmetu.
1
Anonīms > mumss 15.09.2017. 11.47
es gan domāju, ka skolas, vismaz pamatskolas ar 7 bērniem klasē ir normāli. Nu Mazāk – tad an nē . Jautājums būtu par spēju sabalansēt budžetu, nodrošināt mācību kvalitāti arī tādām skolām.
Problēma ir cita – problēma ir universāla – ir forma nav saturs. Mazās skolas nu ir likvidētas – bet izglītības problēmas ir palikušas. Jo ministrija spēja pacelties līdz līmenim, cik ietaupīs likvidējot, bet ne – kā tiks uzlabota izglītības kvalitāte.
Tā kā – tumsa sabiezē, nevis izklīst ….
0