Kandidāte – valkīra ar slotu?

46

Komentāri (46)

LoveLove 30.05.2017. 15.58

Pilnībā piekrītu Iveta Kažokai, ka Jutu Strīķi tā sauktie “eksperti” vērtēja nenopietni un predisponēti. Vispār nožēlojami. Bet Juta tiešām rada patīkama un godīga cilvēka iespaidu un ļauj noticēt, ka centīsies izpildīt savus solījumus. Un, ja savā līdzšinējā darbā bija profesionāla un efektīva, tad ticu, ka spēs būt tāda arī politiķes amatā!

+2
-1
Atbildēt

0

Mantrausis 29.05.2017. 08.04

Latvijas teritorija ir neliela un žurnālistu vai iespējamu vērtētāju nav daudz. Diemžēl, ir zināms, ka Lato L. netīk Ēlerte un Anča, Elitai V. “obligāti jānolamā Vaira, Edgaram K. zobs uz Jelgavas Domi utt. Līdz ar to “profesionāli” skaitās kādu nolikt, jo nepatīk. Domāju, ka Jutas kandidēšana ir vai nu izmisuma solis (jo Saskaņai Rīgā ir stabils vēlētāju loks), vai arī vēlme atrast darbu. Juta un Juris ir prom no KNAB un izskatās, ka rinda pēc profesionāļiem nekur nestāv. Baidos par vienu – vai mums ir nepieciešami cilvēki ar revolucionāru pārliecību situācijā, kad ļoti daudz ko nosaka priekšraksti. J&J derēja Domē pirms gadiem 15-20. Patlaban neviens rīkotiesspējīgs darbinieks diemžēl nesaka, ko viņš dara, bet citē rakstudarbus, kas viņam dod atļauju ko darīt.

Man šī kampaņa šķiet tik nejēdzīga, ka drīzāk būtu vērts saprast, kā mums sabiedrībā ar saprātu, domāšanu, spriestspēju utt. Jo “Dosia” ir atpakaļ! :)

+1
-2
Atbildēt

0

lno 28.05.2017. 21.45

    basta > lno 28.05.2017. 22.53

    Noskatījos līdz galam, nesaprotu, kā pidaru shodņjaks varētu ietekmēt manu prātu.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

DD1 27.05.2017. 20.41

Kas noticis ar “IR”? Tas nav domu plurālisms, bet kaut kāda latviski runājošu Latvijas ienaidnieku invāzija.

+6
-3
Atbildēt

2

    Rūta > DD1 27.05.2017. 21.28

    Vai tā ir doma – noteikti nebūs sliktāk?Tādā gadījumā makten plurāliska doma ir arī pretējā doma,ka starp Bordānu un Ušakovu nekādas starpības nav,viens pīpis.Kāpēc tev nepatīk šis jaukais domu plurālisms?

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Rasa > DD1 30.05.2017. 22.27

    DD1. Arguments – “sliktāk jau nebūs” – ar tādu bruģēts ceļs uz elli.

    Par diskusiju. Diskusiju nevis uzskatu pausanu vai aģitāciju. Diskusiju par politisko piedāvājumu nevis par labu cilvēku, fanātisku sava darba darītāju. JKP gadījumā pietrūkst konceptuāls vērtējums, plasāks/ filozofisks skatījums. Kā JKP sevi pozicionē attiecībā pret iedzīvotājiem, pilsētu ( jautājums par mantojumu un attīstību), kādi ir mērķi, kas, galu galā, ir JKP elektorāts? JKP nav balta lapa – kā esosā darbība sadzīvos ar darbu vēlētā varā?

    0
    0
    Atbildēt

    0

basta 27.05.2017. 20.38

to DD1

Vai krievu oficiera atvase, Aņka Potapova un LC mēglis Bordāns būs labāki, kā Ušmeriks?

+2
-17
Atbildēt

0

DD1 27.05.2017. 18.56

Piekrītu autorei,- jādod iespēja Jutai Strīķei, Jānim Bordānam un Jaunajai konservatīvajai partijai, jo sliktāk noteikti nebūs. Ir liela varbūtība, ka būs labāk.

+15
-7
Atbildēt

2

    valdemir > DD1 27.05.2017. 20.19

    Rīdzinieki ir redzējuši ne tikai Ušakova laikus. Bet pat tajos nebija tāds bardaks, kā Strīķes terorizētajā knābī, labi vēl, ka nevienam viņš faktiski nav vajadzīgs.

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    Rasa > DD1 28.05.2017. 11.13

    DD1. Kāds ir pamatojums, garantijas, vēstures mācība, padarītie darbi? Tātad, par eksperimentu, kas balstīts vienīgi uz ticību labajā cilvēkos, solījumiem. Vai tā nav akla cerība, arī – forsēts izmisuma solis? JKP piedāvājumā saskatu labu komandu darbam drosības institūcijās, bet ne – vēlētā varā.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

Rasa 27.05.2017. 18.53

Mērķis ir cēls, bet metodes, praksē, ja apmet kūleni – pat domāt negribas. Solījums – sākt ar pasu saimniecības izmēsanu – labi un tālāk. Kāds ir virsuzdevums, Rīgas redzējums, vai Rīgas attīstība būs vērsta ar skatu uz R vai A (kā citā diskusijā to noformulēja studijā pieaicinātais eksperts). Nav mazsvarīgi arī demokrātijas sasniegumi, tātad – ar slotu vai abpusgriezīgo?

+3
-7
Atbildēt

0

Aivars 27.05.2017. 16.41

Strīķe ar savu darbu KNABā ir pierādījusi, ka viņa cīnās ar korupciju ne tikai vārdos, bet pa īstam. Diemžēl tur viņai un Jurašam neļāva strādāt ar pilnu jaudu. Balsošu par viņiem, Rīgas domē cīnītāji pret korumpantiem ļoti noderēs.

+18
-8
Atbildēt

2

    basta > Aivars 27.05.2017. 17.49

    to Aivars

    Pateicoties tādiem prokremliskiem mēsliem, kā tu, Ušmeriks valdīs Rīgā.

    0
    -16
    Atbildēt

    0

    Dr. Bērziņš > Aivars 28.05.2017. 02.08

    Basta, vai tik Tu pats neesi tas par ko citus apsaukā?

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

Dr. Bērziņš 27.05.2017. 14.42

No sākuma domāju, ka Strīķe ir kaut kāds valdošo rezerves variants. Bet redzot šo interviju un vērtējumus pēc tam, sāku domāt, ka varbūt tiešam jābalso par viņu – izskatās, ka Rīgas domei viņa galīgi nepatīk.

+12
-6
Atbildēt

22

    lno > Dr. Bērziņš 27.05.2017. 18.47

    Dr. Bērziņš. Tur pat nav ko domāt – ar JKP vismaz ir cerība, ar pārējām garantija, ka nekas nemainīsies:)

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    basta > Dr. Bērziņš 27.05.2017. 20.03

    to lno

    Ja tik daudz deģenerātu, kas balso pa LC, nav jābrīnās, ka esam tik dziļi anusā.

    +1
    -12
    Atbildēt

    0

    Dr. Bērziņš > Dr. Bērziņš 28.05.2017. 02.08

    Jā, Ino, man tāda pati doma. Pārējie visi jau varēja sevi parādīt, tagad lai mēģina Strīķe ar savu partiju.

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    basta > Dr. Bērziņš 28.05.2017. 05.29

    to Dr. Bērziņš

    Pienāks brīdis kad veselīgā, krietno latviešu daļa, neliešu: LC, DPsaimņieks, TSP, LPP, ZRP, Vienotības un JKP fanu dēļ būs spiesti radikalizēties. Un Maskava neglābs.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    klusais > Dr. Bērziņš 28.05.2017. 09.21

    lno – vai ta dzīves pieredze vēl nav iemācījusi nemeklēt Laimes lāci ? Strīķei bija daudz laika lai esot KNAB paņemtu pie čupra RD darboņus , bet mēs tik dzirdam par misteru 20% kamēr rezultatu nekādu . Nu nav ne Bordāns, ne Strīķe , ne Jurass nekadi labie elfi . Vajag reiz pieaugt un beigt ticēt pasakām.

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    Arturs Pērkons > Dr. Bērziņš 28.05.2017. 15.57

    Klusais, labprāt uzklausīšu Tavu ieteikumu, par ko balsot. Un arī mazu argumentu, ja drīkst lūgt.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > Dr. Bērziņš 28.05.2017. 16.37

    Arturs – nezinu , tiešām nezinu …

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Arturs Pērkons > Dr. Bērziņš 28.05.2017. 18.55

    Analītiski spriežot, Laimes lāča piesaukšana vēlēšanu sakarā ir, maigi izsakoties, aplams apzīmējums. Aplams tāpēc, ka Laimes lācis ir nereāls tēls, kurš nevar ierasties un sakārtot cilvēkiem viņu problēmas, bet vēlēšanās ir reālas partijas ar reāliem cilvēkiem, kam ir reālas spējas mainīt esošo lietu kārtību.

    Būtībā tas notiek katru reizi, kas vara pāriet no viena ekonomiskā grupējuma pie citiem.

    Cilvji parastie cer un gaida, kad vienreiz vara nokļūs godīgāku personāžu rokās un es domāju, ka tādus ir jāgaida vienmēr.

    Paziņot, ka tas nav iespējams, nozīmē akceptēt negodīgumu kā parādību sabiedrībā.

    Punkts. Lekcijas beigas.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > Dr. Bērziņš 28.05.2017. 19.41

    Arturs – paldies lektor !

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > Dr. Bērziņš 28.05.2017. 20.57

    klusais. Jāsmejas, ka mani pamāca cilvēks, kurš fanojis par JL/V koalīciju ar Saskaņu gan RD, gan saeimā, stāstījis, ka RU gāzei nav alternatīvas u.t.t.,u.t.t.:):):)

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    klusais > Dr. Bērziņš 28.05.2017. 21.06

    lno – varbūt pastāstīsi tuvāķ par to fanošanu ? Ja par alternatīvām runājam , tad analoģijās ir mums arī alternatīva fosīlajai degvielai ar visām no tā izrietošajām sekām .

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > Dr. Bērziņš 28.05.2017. 21.13

    klusais. Nepastāstīšu – agrāk pats aizbildinājies ar evolūciju, viss plūstot un mainoties. Kā ir, Tev joprojām pietiek ar Zanes infobāzi un klačām jeb atliek arī laika lasīšanai?:)

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    klusais > Dr. Bērziņš 29.05.2017. 07.25

    lno – un tavuprāt viss ir nemainīgs un akmenī iecirsts ? Ja pareizi atceros tad par SC ņemšanu koalīcijā faktiski spieda sabiedrotie ASV vēstniecības personā , bet cik zinu , tad mūsu baleliņi tam pretojās , kas varbūt neizskanēja publiski bet realizējās dzīvē .

    Par to Zanes infobāzi nesapratu … tas bija kādā sakarā ? Manuprāt es pats vēl spēju atrast un izlasīt informāciju. Tas , ka es IRā komentos nelieku regulāri saites komentos pie nesaistītām tēmām nenozīmē , ka es neko nelasu :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    zanE. > Dr. Bērziņš 29.05.2017. 08.00

    ….Klusais…kad ln0 nav argumentu, tad atliek vien piesaukt Zani…tā dara mazi bērni, meklējot attaisnojumus…un…veci cilvēki bērna prātā…

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    lno > Dr. Bērziņš 29.05.2017. 08.40

    klusais. Aizmirsi jau, ka pats teici, ka Tev nav laika lasīt?:) Kāda gan Tava info, ja pat 2010. gadā vēl nesaprati, kas ir SC:):):) Nezinu otru partiju,kura būtu tik nekaunīgi uzmetusi savus vēlētājus kā Vienotība ar devīzi uzvarēsim padodoties un tik nevarīga, ka zaudējusi premjera krēslu iekšējo nesaskaņu dēļ. Izvēle jau labu labā – Bondars, no kura saraksta viens aģitē par Ušakovu, Ķirsis, kurš ar personīgo vēlēšanu kampaņu iegrieza savai partijai, Broka, kurai Ušakovs ir labākais Rīgas pilsētas galva…Skatoties uz šo piedāvājumu, man vēl būtu jābaidās no Bordāna un Strīķes? Vai neatgādina 2010. gadu, kad ar savu draudzeni piedāvājot SC, baidījāt ar NA?:):):)

    P.S. Tanī pašā laikā, neaģitēju palikt mājās, jo katra balss nodota par minētajām partijām ir pret Ušakovu, ar nosacījumu, ka iegūs 5%.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    lno > Dr. Bērziņš 29.05.2017. 09.40

    Bukmeikeri prognozējot Vienotībai 10-15%. Varbūt beidzot piepildīsies ilgi lolotais sapnis veidot ar Ušaku koalīciju?:):):)

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    basta > Dr. Bērziņš 29.05.2017. 13.40

    to lno

    Ja mūs apdraud Bordāns un Aņka Potapova, vai jābaidās no Gņila Išakova?

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    basta > Dr. Bērziņš 29.05.2017. 13.45

    to klusais

    Уху ели?

    https://cdn2.img.ria.ru/images/147659/93/1476599301.jpg

    Kā ar 12 sliežu dzelzceļu uz Maskavu?

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    klusais > Dr. Bērziņš 30.05.2017. 09.43

    lno – par lasīšanu laikam jāšķiro – visu pec kārtas vai interesējošo . Pieļauju ,ka mums dažāds dzīves ritms .

    Par SC – kapēc domāji , ka nesapratu ? Tas ir plašākas diskusijas vērts pasakums , bet nu ne šajā vidē , kas diemžēl ir zaudējusi to diskusiju dziļumu un kultūru kura bija citasdienas laikos.

    Par V ( lasi Āboltiņas un sulaiņu ) rīcību pilnībā piekrītu .

    NA starp citu arī nospēlēja savu lomu 2013. gadā .

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    lno > Dr. Bērziņš 30.05.2017. 10.50

    Domu dziļums Citā dienā? Slavas diesmas Ušakovam pielīdzinamas vates jūsmai par Putinu:):):)

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    zanE. > Dr. Bērziņš 31.05.2017. 01.11

    29.maijs 2017 08:40

    lno – “Nezinu otru partiju,kura būtu tik nekaunīgi uzmetusi savus vēlētājus kā Vienotība ar devīzi uzvarēsim padodoties un tik nevarīga, ka zaudējusi premjera krēslu iekšējo nesaskaņu dēļ. Izvēle jau labu labā – Bondars, no kura saraksta viens aģitē par Ušakovu, Ķirsis, kurš ar personīgo vēlēšanu kampaņu iegrieza savai partijai, Broka, kurai Ušakovs ir labākais Rīgas pilsētas galva…”

    Eriks Zarahovics‏ @originalLNO: 31.maijs 2017 01:18

    -“Man arī Broka nepatīk, bet 3 dienas pirms vēlēšanām latviešu partijas nekritizēšu, tikai aizstāvēšu:)”

    …personības dalīšanās?…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    lno > Dr. Bērziņš 31.05.2017. 11.20

    zanei un citiem īsā prātiņa īpašniekiem. Vispirms iemācieties skaitīt līdz 3 un tad ķerieties pie dalīšanas:):):)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

lno 27.05.2017. 09.44

U-ū, Vienotības un Zatlera karsēji par koalīciju ar SC šeit ir jūsu sapņu piepildījums

http://www.tvnet.lv/zinas/arvalstis/662097-maskava_aiztur_9_gadus_vecu_bernu_kas_deklame_dzeju

+3
-11
Atbildēt

0

gunta_leona 27.05.2017. 07.36

Politikāņi un citi ierēdņi jau gadiem uz ž-ta jautājumu,atbildot runā “par to puisi”. Domburs ne tikai veiksmīgi pārņēmis šo praksi, bet gājis tālāk, parasts skatītājs to nesaprot. Visi ir ne tikai pie alus glāzes, bet kārtīga šņabja

+5
-1
Atbildēt

0

basta 26.05.2017. 17.06

Nāks kaulainā ar izkapti. Stradiņa slimnīcā nestrādā vairākas operāciju zāles, jo Vienotības mērgļi no VM budžeta līdzekļiem pasūtīja saviem saimniekiem, čekistiem jaunu korpusu un par tur sataisīto brāķi uzdāvināja tiem papildis 16 miljonus. Nezinu visu par Aņku Potapovu, bet domāju, ka tas, ka viņa pievienojusies čeka kurmja, Bordāna, varzai un gadsimtu gaitā apstiprinātā patiesība, ka ābols no zirga tālu nekrīt, neliek domāt, ka viņa varētu strādāt valsts labā.

http://nra.lv/latvija/42410-atklaj-interesantus-strikes-biografijas-faktus.htm

+5
-12
Atbildēt

0

jurisml_inbox_lv 26.05.2017. 12.30

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam