Ceļu sabrukuma problēma ir atzīta. Kas tālāk?
21Saistītie raksti
Aktuāli /
23. novembris 2023
Šķiltava nr. 193: Bibliotēkām uzmetas cenzors. Vietvalžu noslēpumi. “Rail Baltica” noskrien no sliedēm?
Aktuāli /
25. septembris 2023
Ievalkas – labs līdzeklis pret plūdiem
Viedoklis /
21. septembris 2023
Jāpalīdz tiem, kas nevar. Pārējiem jāmācās
Komentāri (21)
simourg 03.01.2017. 14.21
Finansējums uzņēmumiem Jūsu biznesa izaugsmes paātrināšanai, ieguldot investora līdzekļus uzņēmuma kapitālā vai piesaistot aizdevumu! cityfinances.lv/lv
0
atrium 22.10.2016. 18.28
Kas tālāk? Ja elektorāts nākamās vēlēšanās aizskalos politikas kanalizācijā Vienotības prokremliskos zagļus un sodomītus, tad ir cerība.
0
jurisml_inbox_lv 21.10.2016. 09.05
jā , kas taalaak? peern samaksaaju ekspluatācojas nodokli 80 eu , šogad jau 120, bet ceļi bruuk kopaa , veel par maz maksaajam?
te buus tabula par reģistreeto transportu , vieglais a/transports sastaav no 679 000 vieniibu , ja pieņem par videejo dzineeja tilpumu 2 litri , tad ekspluataacijas nodeva 120 eu , kas dod jau 8000000 veel ir kravas auto un autobusi par kuriem arii ir jaamaksaa
http://data.csb.gov.lv/pxweb/lv/transp/transp__ikgad__transp/TR0060.px/table/tableViewLayout2/?rxid=cdcb978c-22b0-416a-aacc-aa650d3e2ce0
un kur paliek kravas auto virs 3,5 tn celtspeeju maksaatais autoceļu litošanas nodoklis vinjete , kuru ieviesa jau no 2014. gada n1. juulija? par vinjeti 2015. gadaa iekaseeti 11 000 000 eu , bet ceļu ta nav
par tehnisko apskati ja reeķina videeji 25 eu no katra tikai vieglaa auto , kuri ir 679 000 , sanaak 17 000 000 eu, tad šito visu apaad valsts bet ceļiem???
0