Ceļu sabrukuma problēma ir atzīta. Kas tālāk?

21

Komentāri (21)

simourg 03.01.2017. 14.21

Finansējums uzņēmumiem Jūsu biznesa izaugsmes paātrināšanai, ieguldot investora līdzekļus uzņēmuma kapitālā vai piesaistot aizdevumu! cityfinances.lv/lv

0
0
Atbildēt

0

atrium 22.10.2016. 18.28

Kas tālāk? Ja elektorāts nākamās vēlēšanās aizskalos politikas kanalizācijā Vienotības prokremliskos zagļus un sodomītus, tad ir cerība.

+1
0
Atbildēt

0

jurisml_inbox_lv 21.10.2016. 09.05

jā , kas taalaak? peern samaksaaju ekspluatācojas nodokli 80 eu , šogad jau 120, bet ceļi bruuk kopaa , veel par maz maksaajam?

te buus tabula par reģistreeto transportu , vieglais a/transports sastaav no 679 000 vieniibu , ja pieņem par videejo dzineeja tilpumu 2 litri , tad ekspluataacijas nodeva 120 eu , kas dod jau 8000000 veel ir kravas auto un autobusi par kuriem arii ir jaamaksaa

http://data.csb.gov.lv/pxweb/lv/transp/transp__ikgad__transp/TR0060.px/table/tableViewLayout2/?rxid=cdcb978c-22b0-416a-aacc-aa650d3e2ce0

un kur paliek kravas auto virs 3,5 tn celtspeeju maksaatais autoceļu litošanas nodoklis vinjete , kuru ieviesa jau no 2014. gada n1. juulija? par vinjeti 2015. gadaa iekaseeti 11 000 000 eu , bet ceļu ta nav

par tehnisko apskati ja reeķina videeji 25 eu no katra tikai vieglaa auto , kuri ir 679 000 , sanaak 17 000 000 eu, tad šito visu apaad valsts bet ceļiem???

+1
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam