45. ASV prezidents – Donalds J. Tramps?

80

Komentāri (80)

Andra Tallija 16.08.2016. 18.55

Diemžēl lielais atbalsts Trampam ir “pateicoties” Hilarijas ļoti zemajiem uzticamības reitingiem, tirgošanos ar varu utt. Traki, ka finiša taisnē ir nokļuvuši divi prezidenta amata necienīgi kandidāti.

+4
-2
Atbildēt

0

Valdis Eiserts 16.08.2016. 18.17

Ja turpinām kautrīgi nelietot apzīmējumu KREISAIS FAŠISMS, varam notiekošo mēģināt izskaidrot ar parādības īpašību summu: MULTIKULTURĀLISMS KĀ RELIĢIJA PRĀTIEM ATŅĒMIS IZGLĪTĪBAS EFEKTIVITĀTI, POPULISMS SEN GAIDĪJA ŠO VIETIŅU.

+3
-3
Atbildēt

0

fretka 16.08.2016. 16.41

Interesanti, kā gan mūsu profesionālie puķinistu vaktētāji ir palaiduši garām šo sava elka vizīti ES paraugvalstī Slovēnijā

A short account of Putin’s visit to Slovenia

http://www.rtvslo.si/news-in-english/a-short-account-of-putin-s-visit-to-slovenia/399393

Putin’s visit returns Russian visitors to Slovenian health spas

http://www.rtvslo.si/news-in-english/putin-s-visit-returns-russian-visitors-to-slovenian-health-spas/399871

Vismaz es nevienā Latvijas ziņu portālā nepamanīju attiecīgus lāstus slovēņiem :)

+4
-2
Atbildēt

3

Anonīms 16.08.2016. 16.39

Viss ir kļuvis tik ļoti ļoti relatīvs – nu ja Tramps ir populists, tad kas ir Klintone? Uzkaitiet tās Klintones vēlēšanu tēzes, kuras ir loģiskākas un daudzsološākas par Trampa sludinātajām.

Ja AfD Vācijā ir populisti – kas ir Merkele ? Bēgļu un imigrantu uzņemšana nevienā ES dalībvalstī nav sabiedriski apspriežama , tā ir kā sejā ietriekts kulaks , kā virsū nākošs tanks – tev, man, mums visiem būs to pieņemt un viss. – muti ciet. Tā ir demokrātija? Tā ir diktatūra – ar ļaunām un postošām sekām – kaut vai informācijas apzināta slēpšana un sagrozīšana. Ar ko šādā situācijā Merkele atšķiras no Trampa ?

Resursi pasaulē samazinās, neprātīgā un bezatbildīgā dzemdēšana āfrikās un āzijās tiek vardarbīgi pārcelta uz ES bagātajām valstīm – eiropiešiem tiks atņemts – imigrantiem iedots , sociālā netaisnība tikai pieaugs ne vairs tikai vertikāli, bet arī horizontāli, okeanu limenis ceļas utt. utjprj.

Tāpēc – mana personīgā sajūta ir tāda, ka vienīgā loģiskā reakcija varētu būt ņemta no pamācībām sievietēm, ja notiek izvarošana – atslābsti – no tā būs mazāks ļaunums tavam augumam, bet tas nekādi nenozīmē, ka būs labāk

Nu un prptams, ka latvju naciķi, jau nu būs pēdējie no politiķiem, pie kā meklēšu glābiņu

+1
-8
Atbildēt

31

    fretka > Anonīms 16.08.2016. 16.42

    latvju naciķi, jau nu būs pēdējie no politiķiem, pie kā meklēšu glābiņu

    ———–

    Paklau, Skaisle, kāda ir tava attieksme pret krievju naciķiem? :)

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 16.08.2016. 16.57

    fretka, pret citu nāciju naciķiem man nav attieksme tikmēr, kamēr tā nav uz mana rēķina.

    Ja tu ar krievu naciķiem domāji krievu šovinistus, kuri pa Latviju ganās kā govis treknā pļavā, tad mana attieksme ir tieša un konkrēta – tā ir nevis šo šovinistu problēma, bet mūsu drošības policijas nolaidība , jo to savukārt nosaka mūsu – latviešu politiķu nolaidība un liekulība , gļēvums un pērkamība.

    Kā piemēru varu minēt gadījumu ar latviešu polcistu, kuram piespaida aiziet no darba par neiecietību pret iebraucējiem musulmaņiem, kamēr krievu šovinisti latviešus neiecietīgi ir solījuši gan kārt gan drāzt un nekas ar viņiem nav noticis – ne šie uz pārrunām saukti, ne cietumos likti …

    Starp citu – uz DP pārrunām taču izsauca Jutu Strīķi , nevis to krievieti, kura radiopārraidē pieprasīja apšaut latviešus

    Nu pietiek -ceru, ka palika skaidrs

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > Anonīms 16.08.2016. 16.57

    Tā ir skaisles vienīgā iespēja noņemt spriedzi augumam:)

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 16.08.2016. 17.06

    lno – nekas par ko smaidīt te nav vispār !

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    fretka > Anonīms 16.08.2016. 17.26

    Nu pietiek -ceru, ka palika skaidrs

    —–

    Paldies, šis un tas palika skaidrāks, bet radās jauns jautājums:

    Skaisle, kas priekš mums ir sliktāks – krievju naciķi vai krievju šovinisti?

    Un ar ko viņi, Tavuprāt, atšķiras?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 16.08.2016. 17.37

    Naciķis ir partejiska piederība, šovinists ir ikdienas pārliecība – iedomība par savu nāciju un naids pret citām nācijām, tāpēc man nav pieņemami nevieni naciķi – nevieni –

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 16.08.2016. 17.38

    un mums vislliktākais ir tas, ka mēs cīnāmies savā starpā, kamēr krievu naciķi un šovinisti cīnās pret mums vienoti un saskaņoti

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    fretka > Anonīms 16.08.2016. 17.48

    .

    “krievu naciķi un šovinisti cīnās pret mums vienoti un saskaņoti”

    ——-

    Ļoti pareizs novērojums, Skaisle.

    Arī man uzreiz ienāca prātā Vienotība un Saskaņa.

    Bet vajadzētu to teicienu paplašināt, lai ZZS nepaliek aiz borta :)

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 16.08.2016. 18.05

    vēl, kā ir fretka – tas, ka politiķi nelietīgi izmanto vienu no cilvēka pamatinstinktiem – etnisko piederību – tas ir tas, kāpēc no visām partijām Latvijām priekš manis lielākais ļaunums ir NA – nu es viņiem ātri pātraucu ticēt, devu otro iespēju un kad arī to viņi nelietīgi izmantoja – pārtraucu par viņiem balsot, bet kad es redzu tos naivo latviešu barus , kuri tic naciķiem kā glābējlaivai posta jūrā – manī ir gan sāpes , gan niknums …

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    Valdis Eiserts > Anonīms 16.08.2016. 18.27

    Par NACIĶIEM kādreiz sauca Hitlera nacionālsociālistus. Ja Latvijā kādreiz kāds ir bijis šīs partijas biedrs, vajadzētu informēt vēsturniekus. Ja nē, pieklājīgi būtu atvainoties sabiedrībai, ja vien neesi apmaksāts dezinformators. Tie arī Banderu sauc par fašistu, kaut viņš pie fašistiem sēdēja lēģerī.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    fretka > Anonīms 16.08.2016. 18.31

    “no visām partijām Latvijām priekš manis lielākais ļaunums ir NA”

    ——

    Tev taisnība, Vienotība un ZZS ir pavisam cita lieta, jo etnisko piederību izmanto tikai divus mēnešus pirms vēlēšanām (vai referenduma). Pārējā laikā pilna mute ar kosmopolītismu un abstrakto cilvēkmīlestību. Kā poļi saka – “kosmopolici pełną gębą”!

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    fretka > Anonīms 16.08.2016. 18.37

    > eiserts

    30. gados Latvijā par naciķiem sociāldemokrāti sauca baltvāciešu nacionālsociālistus. Baltvācieši aizbrauca uz Lielvāciju, iesauka aizmirsās, līdz XXI. gs. sākumā to atdzīvināja ždanokieši, lai apsaukātu latviešus.

    Tagad šo nemirstīgo vārdu lieto arī Skaisle. Katrs pats var izdarīt secinājumus.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 16.08.2016. 18.38

    nejauc naciķus ar nacistiem – lielais informators, bet nu viss – man apnika – nu cik var , galu galā – tagad kaut ko skaistu , kaut ko pacilājošu

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 16.08.2016. 18.46

    nav tiesa fretka – palasi 30 gadu presi tur ir zociķi un naciķi un secinājumus

    šodienas visu laiku izdara – pie visa vainīgi ir citi, kamēr paši ir vienīgie labie un pareizie

    Es jau ieteicu izlasīt tādu satriecošu grāmatu OSVALDS MAURIŅŠ Nelaikā dzimušie – tā jūs naciķus parāda kā spogulī – lasi un paskaties uz sevi

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    fretka > Anonīms 16.08.2016. 18.49

    Ne jau es jaucu, bet ždanokiešiem 2004. gadā vēl bija bail apsaukāt latviešus par nacistiem, tāpēc sāka izmantot Tevis iecienīto mīļvārdiņu. Latvieši tāpat saprata, bet ja kāds pārmeta ždanokiešiem ķengāšanos un naida kurināšanu, tad priekšā izlīda kāds no viņu giļmaniem un ar gudru ģīmi sāka skaidrot, ka “naciķi” esot saīsinājums no “nacionaļisti”.

    Redzu, ka vismaz Tevi, Skaisle, viņi ir pārliecinājuši.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    moonlight > Anonīms 16.08.2016. 22.20

    eiserts

    Tie arī Banderu sauc par fašistu, kaut viņš pie fašistiem sēdēja lēģerī.

    Bandera sēdēja pie nacionālsociālistiem, fašisti Banderu noslepkavoja 1959. gadā.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    moonlight > Anonīms 16.08.2016. 22.29

    fretka

    kas priekš mums ir sliktāks – krievju naciķi vai krievju šovinisti?

    Starp zemākiem primātiem, homo russicus(homo darvinus) nav un nevar būt nacistu pēc definīcijas. Tie ir rusisti vai šovinisti, civilizācijai visbīstamākais fašistu veids.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    moonlight > Anonīms 16.08.2016. 22.34

    fretka

    ar gudru ģīmi sāka skaidrot, ka “naciķi” esot saīsinājums no “nacionaļisti”.

    Tas ir civilizācijas atkritumu, fašistisko izdzimteņu, lietots nievājošs apzīmējums nacionālistiem vai nacistiem.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 17.08.2016. 07.24

    Nu skaidra bile. Jo liēākas šmuces vadonis sataisa,jo intensīvāk jāpulē ienaidnieka tēls. Nu jau es mirdzu. Ždanokiete -tas jau kā jauns ordenis pie krutīm.

    Starp citu,Ždanoka Briselē sēdēdama saviem nepilsoņiem izcīnīja tiesības ceļot pa ES bez vīzām. Ko Jūsu Zīle,tik vien lasu kā gaudu vēstules,ka viss ir slikti un ka neko nevar darīt

    Nu bet tas naciķu vadonis… nu tik prasti in šmucīgi….skrien pa pasauli kā zemnieks ar sētuvi pa lauku un galvenais dzerstās un škandalē pa krogiem un lai būtu par ko – tautai nosaka dzīvot tikumīgi un likunīgi un pieticīgi….nu jā …nu brīnums vispār,ka nani tikai par ždanokieti nokristīja….laikam biedri saguruši,eisertiņam kažoks salijis

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    fretka > Anonīms 17.08.2016. 09.10

    Skaisle, vai nu parādi, kur es Tevi nosaucu par ždanokieti, vai beidz tēlot upuri!

    Es Tev tikai pastāstīju, no kurienes nācis Tavs iecienītais mīļvārdiņš.

    Pieaugušam cilvēkam vajadzētu zināt, kādus vārdus viņš lieto :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Skaisle > Anonīms 17.08.2016. 09.32

    tas, ka tu sludini, ka mani ždanokieši ir pārliecinājuši – nu vai tā nav manis nokrustīšana par ždanokieti?

    Jā – Ždanoka, ir dāma, kas runā un dara un izdara, ka mums latviešiem būtu tādas, kur tās ir ? Ā – pirms vēlēšanām – tad jau visas cels savas siltās pakalas no krēsliem un sāks aurēt un sludināt kādas patriotes un politiķes, pagaidām sēž un cilā rokas, kā vadoņi liek …

    Nu labi – kā ir tā ir jādzīvo , jo ir tā, kā mēs paši esam šo valsti un dzīvi tajā iekārtojuši

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    fretka > Anonīms 17.08.2016. 09.40

    Viss jau atkarīgs tikai no tevis pašas, Skaisle.

    Es, piemēram, nekad neatļaujos saukt latviešus arī par “nacionāļiem”, jo –

    Uzstājoties Iekšlietu Tautas Komisariāta pārvaldes operatīvajā sanāksmē, Krasnojarskas novada partijas komitejas pirmais sekretārs S. Soboļevs paziņoja: “Pietiek spēlēt internacionālismu, Vajag sist visus šos poļus, korejiešus, latviešus, vāciešus utt. Tās visas ir uzpērkamas nācijas, kuras ir jāiznīcina […]. Visus NACIONĀĻUS vajag ķert, nospiest uz ceļiem un iznīcināt kā trakus suņus.”

    (Represijas pret latviešiem PSRS. 1937-1938. Dokumenti. 42. lpp. Latvijas Valsts Arhīvs, 2009)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Skaisle > Anonīms 17.08.2016. 09.54

    piedod tu man fretka, bļedj , cik reizes es tev teicu – izlasi grāmatu – Nelaikā dzimušie – par latviešu nacionāļiem, ulnmaniešiem – tā ir tik skarba, tā patiesība man tā iesita, ka es nespēju to no sevis dabūt nost

    es to gramatu esmu atnesusi uz darbu – es negribu to turēt mājās , jo man tā atgādina to drausmīgo vēstures daļu , kuras patiesiba bija tā, ka mūs latviešus sita un šāva un nošāva ne tikai ārējie ienaidnieki , šie padkrievu čekisti, piemēram, bet mūsu pašu tautieši viens otru kāva , medīja kā tādus meža zvērus. Tas puisītis – kā viņš lidzpārdzīvoja mammas drausmīgo likteni …

    Jā – padomju okupācija bija zvērīga, kad manā sētā kārtējo reizi bļaustās dzērāji krievu valodā – es mēdzu domāt – nu redz – it kā brīvā Latvijā esmu, bet visur apkārt skan okupantu valoda – autobusā, veikalā , sētā naktī …Tu te lamā ušakovu, bet tava naciķu ministre , kad vajag -saldi dūdojot sadarbojās ar to pašu ušakovu, Rīgas kartes džekiem Latvijas valsts likumdošana ļauj pelnīt miljonus …

    ai nu labi – apnīk jau man ari to visu rakstīt simtupirmoreizi

    Ko vēl gribu izstastīt – manā mājā ir pārdoti un izīrēti dzivokļi rekordlielā daudzumā , var teikt par 90% nomainījušies kaimiņi

    Šorīt mani satrieca latviešu sievietes kliedzieni, kura brēca uz savu dēlu – Oto, tu jampapiņš tāds, es tev teicu velc zābakus, mērkaki , nāc šurp – man gribējās izliekties pa logu un sakliegt uz to māti – ko tu dari ar savu dēlu, kāpēc tu viņu tā pazemo , bet nu – atkal – ne nu es liecos, ne ko teicu, tikai … biju pieradusi, ka krievu sievietes savus dēlus tā lamā un te pēkšņi – ops – latviete …. baigi skumji par to – tās ir īstās okupācijas sekas un tās ir sekas Neatkarigās Latvijas valsts impotencei – tai grīstē salaistajai izglītības un sociālajai sistēmai, tam barbarismam un brutālismam , kam esam pakļauti ikdienā.

    Labi fretka, seksīgu tev dieniņu – lai arī esi naciķe, bet nu varbūt atzīsi savus maldus un mani sapratīsi:))

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    fretka > Anonīms 17.08.2016. 10.18

    “izlasi grāmatu – Nelaikā dzimušie – par latviešu nacionāļiem, ulnmaniešiem”

    ——

    Ak tad tu, Skaisle, nezini arī to, ka Ulmaņa laikā latviešu nacionālisti sēdēja cietumā vai bija izdzīti trimdā?

    Kad 1940. gadā ienāca krievi, viņi visus pārējos politiskos ieslodzītos atbrīvoja, bet latviešu nacionālistus atstāja aiz restēm, aiz matiem pievelkot kaut kādu Kerenska laiku likumu.

    “Šorīt mani satrieca latviešu sievietes kliedzieni, kura brēca uz savu dēlu”

    ————

    Ar ko tad tu esi labāka par viņu, ja krieviski lamājies?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Skaisle > Anonīms 17.08.2016. 10.27

    es ne savus, ne citu bērnus nekad neesmu pazemojusi, vismaz apzināti noteikti nē – un svētos vārdus tikai jūs naciķi esat pelnījuši

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Valdis Eiserts > Anonīms 17.08.2016. 11.25

    Skaisle lasa pašas sacerētās gaudu vēstules. Un no 07:24 to sacerēts ne mazums. Un tas viss ignorējot specialista atziņu, ka PAŠNOVĒRTĒJUMAM jābūt neitrālam.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Skaisle > Anonīms 17.08.2016. 11.43

    sasodīts, eisertiņ, gulēt līdz dipadsmitiem un kā celties un velties, tā uzreiz mani mācīt , zini – tu tos speciālistus savam vadonim parādniekam aizsūti, lai parunā ar cilvēku, palīdz

    Man ar pašnovērtējumu viss kārtībā. Reizēm uznāk tāda paškritika, bet laimīgā kārtā ātri pāriet un tā varu lidināties un plivināties bez bēdu. Lūk.

    Par ko tad šodien spriedīsim? Tikai kažokus plūkāsim,jeb kautko lemsim arī?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    fretka > Anonīms 17.08.2016. 12.20

    Skaidrs, Skaisle, kas tu esi – Mūnlaits brunčos.

    Tik jums katram savi svētie vārdi :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Skaisle > Anonīms 17.08.2016. 12.24

    nenosmieties, munlaits ir jusu parādnieks, es taču vinu atmaskoju, man viss skaidrs , kā tu iedrošinies mani pielīdzināt tādam cilvēkam, nepietiek, ka ždanoku, kā saka uzsviedi man virsū, tagad vēl savu parādnieku , putins man arī visur līdzi janēsā, to taču , jūs man arī pielaulājuši esiet

    toties es esmu kā lai saka…laikam jau vienkārši politiski neatkarīga , jo mani neapmierina neviena partija

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    moonlight > Anonīms 17.08.2016. 14.31

    Skaisle

    brīnums vispār,ka nani tikai par ždanokieti nokristīja…

    Naturāla pizdanokiete. Es paļaujos, ka naids jūs abas, smirdīgās krievu fašistu kuces, latviešu valsts un tautas zvēriskās nīdējas, drīz nogādās pie Staļina.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    moonlight > Anonīms 17.08.2016. 14.36

    fretka

    Vai nacists un nacistu antipods, staļinistu kuce, būtu viens un tas pac?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

edge_indran 16.08.2016. 16.03

———–Rihards Kols:” ASV prezidenta kandidāta komentāri par jautājumiem, kas skar mūsu intereses, mūsu drošību, ir jāuztver nopietni.”

=======================================================================================

Vēsture mēdzot atkātroties….Nudien, Kola kunga stils atgādina rakstīto pirms 75 gadiem, kad ASV vajadzēja risināt Lielās Depresijas laikā samilzušās problēmas:

” Baltā nama agresors. Atklājas Ruzvelta pasaules valdīšanas plāns.”

http://data.lnb.lv/nba01/Tevija/1941/Tevija1941-067.pdf

0
-2
Atbildēt

0

Ivars 16.08.2016. 15.03

Lai kā mums tas nepatiktu, nav laika amerikāņiem lāpīt Eiropas problēmas, kad dienas kārtībā ir prioritāri uzdevumi kā izskaust visuresošo politkorektuma kultūru, likvidējot visvisādu “minoritāšu” privilēģijas, atjaunot pilsoņu līdztiesību, iznīdēt Obamas uzkurināto apvērsto rasismu, iztīrīt valsts finansētās universitātes no kreisās profesūras u.c. lapaspusēm garš vitāli nepieciešamo darbu saraksts, lai ASV atgrieztos pie dibināšanas pamatos liktajiem brīvības principiem. Apstākļos, kad nu jau pus gadsimtu ilgušās imigrācijas un patvēruma piešķiršanas politikas dēļ Rietumeiropa tikai demogrāfisko pārmaiņu rezultātā dažu paaudžu laikā nenovēršami islamizēsies, es novēlu amerikāņiem pirmkārt satīrīt “augeja staļļus”, ko radījusi t.s. liberālā ideoloģija, un netērēt resursus bezcerīgiem Eiropas glābšanas pasākumiem. Sevišķi, ja paši eiropieši par līderiem ir izraudzījušies Merkeli, Olandu, Junkeru, Šulcu u.tml. personāžus, mēs tāpat esam nolemta sabiedrība.

+12
-4
Atbildēt

2

dzeris49 16.08.2016. 09.51

Amerikāņiem izvēle “lieliska” – Tramps un Klintone, kas esot smagi slima ar organisku CNS saslimšanu pēc galvas traumas, kurai blakus vienmēr esot cilvēks ar armijas parauga vienreizējo šļirci, jo viņa bieži notiekot “atslēgšanās”, ar to arī esot izskaidrojami viņas atmiņas zudumi, neadekvāta izturēšanās att. pret valsts noslēpumu saturošu datu publikācijas, niknuma un agresijas lēkmes att. uz personālu, utt.

Īstenībā, tā esot bezkrampju epilepsijas forma pēc smagas galvas traumas ar encefalopātiju.

To visu esot publicējis soc. tīklos ārsts, kas to ārstējis, jo nespējot iedomāties, ka tik slims cilvēks varētu būt ASV prezidents, kaut, viss tas tika un tiek slēpts.

Pēc tam viņš izjutis milzīgu spiedienu, un mīklainos apstākļos miris viņa tēvs.

Demokrāti to visu apzinoties, bet, Klintone tiem vajadzīga kā lelle, kuru varēšot vadīt un kontrolēt savās intersēs.

( pēc radio Svoboda materiāliem).

+7
-8
Atbildēt

15

    maču-pikču > dzeris49 16.08.2016. 11.12

    Krievu mediju pārpublicējumi ļoti uzticami avoti?

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Ozols > dzeris49 16.08.2016. 11.20

    cik tās ziņas par veselības stāvokli ir ticamas? pirmā dzirdēšana. jocīgi, ka republikāņi, kas būtu uzticamāks avots par RUS, neko tādu nav izvilkuši gaismā.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 16.08.2016. 11.41

    maču pikču – Svoboda nav krievu, bet, amerikāņu mēdijs, padomju laikos to slāpēja visā PSRS teritorijā, un faktiem, ko tas stāsta, droši var ticēt, cita lieta, faktu izvērtējums var būt dažāds.

    Vairāk jau, saprotams, tiek kritizēts Tramps, bet, bija arī par Hilariju šis un tas, par ko vairākums amatrikāņu arī neesot sajūsmā, man arī tā bija pirmā dzirdēšana, bet, esot par to liela diskusija ASV soc. tīkos un arī atsevišķos preses izdevumos, tā ka es angļu valodu tik labi nepārzinu, atstāstu to, ko dzirdēju pa šo internetradio krievu valodā.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 16.08.2016. 12.41

    Te nu gan nolasījusies publika!:) maču-pikču par muļķību 2+, dzerim par labojumu 2-:) Neprot pat paguglēt, bet lielākie eksperti pasaules politikā.

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    fretka > dzeris49 16.08.2016. 12.45

    > lno

    Paldies, pateici tieši manas domas.

    Lai gan varbūt mīnusu īstais iemesls ir neglaimojoša informācija par svēto Hilariju… :)

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    Austras koks > dzeris49 16.08.2016. 13.01

    Nu jā, ja cilvēki nezina, kas ir Radio Brīvība/Svoboda, tad neko …

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    edge_indran > dzeris49 16.08.2016. 13.12

    ———Rihards Kols:”….Neskatoties uz mūsu atšķirībām, Eiropu un ASV vieno nesatricināma ticība demokrātijai, brīvībai.”

    =======================================================================================

    Nu jā, ja cilvēki nezina, kas sponsorē Radio Brīvība/Svoboda – un, kas spēs apturēt ASV dzīvošanu uz parāda? Klāt ekonomiskā realitāte, tirgu neapmānīsi – par leiputriju

    nāksies maksāt – to jau kolisti u.c. “ticīgi” ar visām savām iekšām sajūt.

    http://www.profitconfidential.com/wp-content/uploads/2015/10/FRED-Chart3.jpg

    U.S. gross domestic product (GDP) in 2014 was $17.0 trillion. In other words, we already have more national debt than our economy generates each year.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 16.08.2016. 13.17

    Austras koks. Viņiem nav putni galvā – viņi lasa mūsdienu Cīņu un skatās Rīgas TV:)

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 16.08.2016. 13.20

    Oi! Paldies edžu! Es jau domāju, ka kirdik RU, bet izrādās visu ļaunumu impērijai ASV! Liels paldies, edžu:):):)

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    edge_indran > dzeris49 16.08.2016. 13.25

    ———–

    RU dzīvojošie savu “kirdik” jau izgājuši (Čečenijas divi kariņi) – tagad pienākusi kārta ASV un Eiropai. Pamatīgas ziepes ievārījuši kolisti u.c. “ticīgie”….

    Milwaukee Riots 2016

    http://media.breitbart.com/media/2016/08/officer-involved-shooting-milwaukee-MILWAUKEE-JOURNAL-SENTINEL-VIA-AP-640×480.jpg

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 16.08.2016. 14.48

    edge_indran. Te tev darbam būs palīgmateriāls, varbūt traukam iznāks:)

    http://i1172.photobucket.com/albums/r571/eriksmaris/Cp-j_63WgAARQCc_zpsnbdnhezm.jpg

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    edge_indran > dzeris49 16.08.2016. 15.27

    ———–

    Kad runa būs par Krieviju un Putinu, tad nevajadzēs palīgmateriālus par ASV un Trampu. Turēsimies pie Kola kunga raksta pamattēmas.

    Pat latviski runājošie amerikāņu konservatori apjēdz radušos problēmu apjomu – tāpēc

    nevērtē tikai “degunus”, bet iespējamo risinājumu optimālos variantus:

    “Esmu republikānis, atbalstu Trampu. Saruna ar PBLA priekšsēdi Jāni Kukaini.”

    http://www.la.lv/wp-content/uploads/2016/04/Kukainis1_TS_6.jpg

    http://www.la.lv/kukainis-esmu-republikanis-atbalstu-trampu/

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Dr. Bērziņš > dzeris49 16.08.2016. 15.39

    Oi jā, ASV valsts parāda liecinieku sekta darbībā. ZIni, lai mums te uz vietas būtu tā kā viņiem tur tajā krīzē! Lai Ušakovs, Kučinskis vai kaut Putins to te nodrošina – es būšu pirmais, skriešu un vicināšu karodziņu!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    edge_indran > dzeris49 16.08.2016. 15.54

    ———-

    Kad doļāru drukāšanas iekārtas būs Rīgā, tad daudzi skries vicināt zvaigžņoto karodziņu….

    http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/12/01/article-2241383-164C7C2F000005DC-212_634x320.jpg

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    west > dzeris49 16.08.2016. 19.15

    Ja par Klintoni ir taisnība, tad tas vēlreiz apstiprina to, ka amerikāņu prezidenti ir baņķieru marionetes. Ko ne vienu reizi vien teicu.

    Arī M.Vellers tam piekrīt un es viņam :)

    (sk. sākot no 27.30 minūtes)

    http://echo.msk.ru/sounds/1819344.html

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Linda 16.08.2016. 09.30

Manuprāt, Trampa kandidatūras nopietnības rādītājs nav caurmērā taisna, augšupejoša līkne. Sākumā viņu neuztvēra nopietni, tad sāka uztvert nopietni, bet tagad palēnam atgriežamies sākumpunktā, jo viņš sāk aiziet par tālu, un to vairs neatzīst tikai stulbie, spītīgie vai klaji ciniskie republikāņu vēlētāji. Cik tad var? – šīs vēlēšanas to parādīs.

+2
-1
Atbildēt

3

    Austras koks > Linda 16.08.2016. 10.09

    Te ir apkopotas aptaujas, kas regulāri notiek, un visu laiku nāk klāt – http://elections.huffingtonpost.com/pollster/2016-general-election-trump-vs-clinton

    Var apskatīt līknes ilgtermiņā. Izskatās, ka pagaidām kritums vēl nav sācies Trampam – vidēji dažu punktu atpalicība no Klintones, jau ilgi – pietuvojas un attālinās dažu punktu robežās.

    Turklāt, kā kaut kur lasīju, Klintonei šobrīd iet ASV reklāmas kampaņa, bet Tramps šobrīd naudu netērējot reklāmām. Līdz ar to uz šo dažu punktu atšķirību īsti paļauties nevarot.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Linda > Linda 16.08.2016. 11.22

    Kā tas viss beigsies jau droši varēs pateikt tikai pēc vēlēšanām. To mums parādīja Brexit.

    Tomēr nesaprotu, kā var vēlēties tādu prezidentu. Štrunts, ka viņš runā daudziem nepieņemamas lietas. Problēma ir tā, ka pat atbalstītāji netiek gudri, ko viņš domā nopietni, kad paziņos, ka tas bijis tikai joks.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Austras koks > Linda 16.08.2016. 12.04

    Linda: “Štrunts, ka viņš runā daudziem nepieņemamas lietas.”

    _____________________

    Šis ir tieši Trampa popularitātes iemesls. Cilvēkiem ir noriebies politkorektums, kad jādomā ko drīkst teikt, ko nedrīkst (lai no darba neatlaiž, lai kaimiņi šķībi neskatās, lai neatsaka naudu projektam utt.)

    Kaut it kā pastāv vārda brīvība, bet politkorektums ir ieviesis pamatīgu totalitārismu. Un “liberālajiem” masu medijiem šeit liels nopelns. Tie jebkuru, kas izsakās neatbilstoši meinstrīma uzskatiem, automātiski nokrustī par fašistu, atapalikušo vai vēl nez ko.

    Pateicoties Trampam pat CNN un citos līdzīgos kanālos tiek apspriestas tādas tēmas un lietotas tādas frāzes, kas pirms tam bija tabu. Beidzot tiek atklāti runāts par daudz ko tādu, par ko iepriekš neatļāvās vai kautrējās muti pavērt.

    Tā kā šajā ziņā no Trampa ir diezgan pamatīgs pozitīvais pienesums – ir izkustināts sapuvušais politkorektuma dīķis. To pat daļa demokrātu un “liberālo” mediju atzīst.

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

Austras koks 16.08.2016. 09.18

Bet lielākie mēsli ir, ka Klintone arī nav nekāds drošais pasākums, kas Baltiju pasargās konflikta ar RU gadījumā. Hilarija var ilgi nostiept visādus lēmumus.

Viņa un demokrāti iekšēji arī ir noskaņoti ar krieviem “pa labam” satikt un pēc iespējas ātrāk aizmirst Ukrainu, tikai to slēpj aiz smukām frāzēm. Kad būs pretī krieviem jāstāv, tad aizbildinoties ar nepieciešamību visu apsvērt un izlemt, visticamāk novilcinās Baltijas aizsardzības jautājumu un asos konfliktos ar RU neiesaistīsies. Pat ja tas nozīmēs NATO reputācijas graušanu.

Turklāt, NATO tikko Varšavā mēnesi atpakaļ nodefinēja, ka uz hibrīdkaru ar zaļajiem cilvēciņiem NATO 5. pants neattiecas. Tādējādi, ja ASV prezidenta krēslā sēž tāds, kas labprāt runāsies ar krieviem, mums apdraudējums palielinās.

Vienīgā cerība, ka vienalga kuru ievēlot, kāds normāls un stingrs cilvēks tiks aizsardzības sekretāra amatā.

+10
-5
Atbildēt

2

    lno > Austras koks 16.08.2016. 12.46

    Austras koks. Vienīgā cerība, ka vienalga kuru ievēlot, kāds normāls un stingrs cilvēks tiks aizsardzības sekretāra amatā.

    ____________________

    Cerība ir ASV pārvaldes sistēma, kas nodrošina līdzsvaru starp dažādiem valsts varas atzariem.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    moonlight > Austras koks 16.08.2016. 12.55

    lno

    Es teiktu, nedaudz nolīdzsvaro, jo ASV senāts neko neizdarīja pret Rūzvelta imperiālistiskā WWII gatavošanu, Kenedija Karību krīzes rīkošanu un Obamas kalpošanu Puķinam, kā arī nespēja izjaukt Reiganam iespēju kļūt par vislabāko ASV prezidentu vēsturē.

    Labi vismaz, ka senātam izdevās ieviest maigas sankcijas pret Magņicka slepkavām, bet pret Ukrainas un Sīrijas atdošanu krieviem plosīšanai, neko nespēja. IGIL 100% ir uz Obamas sirdapziņas.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

Austras koks 16.08.2016. 09.08

Šajās vēlēšanās ASV ir pilnīgs “čau” – divi absolūti idiotiski kandidāti – Klintone un Tramps.

Bet republikāņi paši sūdus sataisīja, ka mazāk populārie kandidāti laicīgi nevarēja atkāpties un vienoties par vienu alternatīvu Trampam.

Šeit ir partiju priekšvēlēšanu rezultāti – http://www.politico.com/2016-election/results/delegate-count-tracker

Republikāņiem kandidāti kopā bija veseli divpadsmit. Vesels bars laicīgi izstājās, pat Bušam visjaunākajam pietika prāta noiet malā. Bet Kasičs un Rubio vēl ilgi spirinājās, kaut bija skaidrs, ka nekas nespīd. Tad Kruzs, pat ja nebūtu apgājis Trampu, visticamāk nebūtu viņam ļāvis sasniegt 1237 delegātus, kas nozīmētu, ka kongresā varētu izvirzīt arī ne Trampu.

Protams, jācer, ka pati republikāņu partija, ASV birokrātiskā sistēma, CIP un FIB, kā arī parlaments spēs ielikt Trampu rāmjos, ja viņš tiks ievēlēts, bet tas tik un tā ir riskanti un nav garantiju.

+10
-3
Atbildēt

0

lno 16.08.2016. 08.05

Labs raksts, bet ar savu attieksmi ietekmēt ASV vēlēšanu rezultātus gan nevarēsim:)

+3
-2
Atbildēt

9

    Austras koks > lno 16.08.2016. 08.58

    Tā nu gluži nav, ka ietekmēt nevar. ASV dzīvo gandrīz visu tautu pēcnācēji un tā saucamās “diasporas”. Tā kā, ja katra Eiropas valsts vai vērā ņemami to pārstāvji vai mediji vai vienkārši cilvēki definē konkrētu PAMATOTU nostāju, tad ietekmēt var. Īpaši, ja kandidātiem ir līdzīgs potenciālo vēlētāju sadalījums. Latvija, protams, tāds neliels piliens, bet piemēram, Polija, domāju, kopā ar pārējām Višegradas grupas valstīm var nopietni ietekmēt pasākumu.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    traductrice > lno 16.08.2016. 10.01

    Latvijas diaspora kā tipiskais republikāņu elektorāts manuprāt jau sen ir šokā. Diemžēl arī Klintone nav alternatīva. Interesanti, kā veicas “neatkarīgajam republikānim” Makmalinam?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    moonlight > lno 16.08.2016. 11.05

    Austras koks

    ASV dzīvo gandrīz visu tautu pēcnācēji un tā saucamās “diasporas”.

    Es gan tik ļoti nepaļautos uz latviešu diasporu, jo daudzi no tiem, pat ne aiz naida pret cilvēci, kā Streips, bet tikai sava slimā politkorektuma dēļ, atdeva balsis par vienu no trim vissliktākiem prezidentiem ASV vēsturē, Obamu, liedzot tās īstenam ASV patriotam, Makkeinam.

    Šobrīd amerikāņiem vairs pat nav no kā izvēlēties.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > lno 16.08.2016. 13.10

    lno raksta: “Labs raksts, bet…”

    Rakstam tomēr ir viens liels trūkums.

    Citāts: “Ir mainījies mikroklimats – līdzīgi kâ Eiropa, arī ASV šobrīd saskaŗas ar politisku krizi, un valda milzīga skepse pret esošo varu un uzņemto kursu.”

    Autoram vajadzēja attīstīt šo domu. Franču TV raidījumos ir daži žurnālisti un politologi, kas pievērš īpašu uzmanību, lai izprastu, kāpēc notiek tas, kas notiek. Tauta taču nav sajukusi prātā, tā ir reakcija uz kaut ko. Līdzīgi bija ar Brexitu, līdzīgi ir ar FN populāritāti Francijā, līdzīgi ar Austrijas prezidenta vēlēšanām, utt.

    Kāpēc izpratne ir svarīga?

    Autors piemin, ka ir vēlētāji, kas nav izlēmuši, un varētu ietekmēt viņu izvēli. Te gan derētu pieminēt, ka ietekmēšana iedarbojas divējādi:

    – vieni pakļaujas ietekmēšanai

    – citi tai pretojas

    Un to otro mēdz būt vairāk. Cilvēka psīchei ir tāda īpatnība – pretoties spiedienam.

    Turklāt 95% cilvēka lēmumu pieņem zemapziņa. Prātam ir jāapmierinās tikai ar 5%. Tāds nu viņš ir, tas Homo Sapiens…

    Tâtad, labāk izprotot, kāpēc tik daudzu amerikāņu zemapziņa ir gatava balsot par Trampu, var atrast labāku risinājumu, ko piedāvāt viņu zemapziņai. Viņi nav jukuši, viņi ir iespītējušies. Trampā viņi saskata cerību vai vismaz iespēju “atriebties”. Bet ja kāds dos lielāku cerību…

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    moonlight > lno 16.08.2016. 13.36

    Aldis

    Tramps nav atriebība, bet gan pēdējais salmiņš. Nemotivēta atriebība ir SC ar ko latviešiem draud nodzītā krievu garnizonu slampa, Sandra.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    lno > lno 16.08.2016. 14.12

    Aldis. Un to otro mēdz būt vairāk.

    _________________________

    Sveiks, Aldi. Piekrītot komentāram, par otrajiem nepiekrītu. Ka vairāk mēdz būt pirmo, apliecina gan šīsdienas RU, gan Hitlera reihs, gan mūsu LC, TP uzvaras vēlēšanās. Protams, ar laiku publika atžilbst, bet bieži ir jau pār vēlu kā 2008.g. dižķibele…

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    moonlight > lno 16.08.2016. 14.49

    lno

    Atkal Gitļers! Cik ļoti daži nevar pārdzīvot, ka Eiropā ir saglabājušās tautas un visu teritoriju neapdzīvo vien izbadējusies, noskrandusi, sātana apsēsta tumsonīga un agresīva krievvalodīga bidlomasa.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > lno 16.08.2016. 16.01

    lno raksta: “Ka vairāk mēdz būt pirmo, apliecina gan šīsdienas RU, gan Hitlera reichs, gan mūsu LC, TP uzvaras vēlēšanās.”

    Svarīgas ir nianCes :)

    Gan “pirmie”, gan “otrie” vairāk attiecas uz “svārstīgajiem” (kuŗu gan mēdz būt daudz), it īpaši tâ saucamajos “protesta balsojumos” dēmokratijas apstākļos.

    Iepriekšējie apriebušies, ko izvēlēties?

    Iepriekšējie ir apriebušies, bet no nezināmā ir bail.

    Spiediens nepiespiedīs atkal iemīlēt apriebušos, tas drīzāk liks pārvarēt bailes. Un tad vienalga ko, tikai ne iepriekšējos.

    Iebiedēšana arī mēdz izraisīt pretestību. Kâ Brexitā.

    Pirmshitlera Vācijā par varu cīnījās labējie un kreisie. Un abi bija zaudējuši uzticību. Arvien vairāk vāciešu sāka balsot par Hitleru. Daži viņā redzēja cerību, daži balsoja, lai atriebtos “labējiem un kreisajiem”. Neviens taču negribēja atteikties no savas brīvības. Bet kad Hitlers tika pie varas, tad jau nekādu vēlēšanu nebija, attiecīgi nebija arī “ne pirmo, ne otro”.

    Mūsdienu Austrijā vairāk nekâ 40 gadus pie varas bija labējie vai kreisie.

    Apnikuši labējie? Balsosim par kreisajiem.

    Apnikuši kreisie? Balsosim par labējiem.

    Un te austrieši pēkšņi sapratuši, ka labējie un kreisie ne ar ko īpaši neatšķiŗas, it īpaši austriešiem būtiskajos jautājumos.

    Šogad prezidenta vēlēšanās ne labējie, ne kreisie vispār nav tikuši 2.kārtā.

    2.kārtā puse nobalsoja par Brīvības partijas kandidātu, puse – par zaļo.

    Vai zaļajam pēkšņi ir uzradušies daudz atbalstītāju, kuŗu nekad nebija? Nē. Viņi vienkārši balsoja PRET Brīvības partijas kandidātu. Vai visi Brīvības partijas kandidāti noteikti atbalsta Brīvības partiju? Arī nē. Viņi balsoja PRET tiem, kas apriebušies, jo zaļais no viņiem neatšķiŗas. Katram vienkārši ir savs “mazākais ļaunums”.

    Tâpat arī FN pēc 40 gadiem ir kļuvusi par Francijas pirmo partiju. Un ja tā neuzvar, tad tikai tāpēc, ka pārējiem vēl sanāk apvienoties visiem kopā pret vienu Lepenu. Taču franči sāk uztraukties, ka reiz vēlētāju pacietība var beigties, un tad būs kâ Austrijā. Tikai Francijā tad nekādas alternātīvas Nācionālajai frontei droši vien nebūtu. Kâ mēdz teikt viens ebŗu izcelsmes žurnālists: 70% franču domā kâ Lepena, un vienlaikus 70% franču balso pret Lepenu. Franču paradokss un strupceļš. Pagaidām.

    Krievijā nav dēmokratijas. Nerunājot pat par vēlēšanu rezultātu ticamību, tur nav nekādas nopietnas opozicijas. Pat nenopietna opozicija tiek “minimizēta un iztvaikota”. Nav kur savu protestu likt. Un ja vēl atcerēties krievu mentālitāti, kuŗai Putins ir kâ “balzams dvēselei”. Putinam nekas īpaši nav jāspiež, tâpat viņu 89% atbalsta. Viņš ir atradis ceļu līdz krievu zemapziņai. Vienīgais, kas viņu uztrauc – un ja nu kāds atradīs krievu zemapziņā vēl kādu pogu…

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > lno 16.08.2016. 16.48

    Aldis. Labs, nav ko iebilst:)

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam