Vasara 2015

62

Komentāri (62)

lno 15.08.2015. 10.15

Jurģis Liepnieks ‏@JurgisLiepnieks 13h13 hours ago

Tajā, ka bijušie premjeri vada uzņēmumus pats par sevi normāli. Tas, ka tas viss par Abrenes atdošanu+jauno robežlīg, protams, stulbāk.

aidis ‏@tomsons 13h13 hours ago

@JurgisLiepnieks Tu tiešām tā domā?

Jurģis Liepnieks ‏@JurgisLiepnieks 13h13 hours ago

@tomsons a par Abreni – kad beidzot saniedrība pieprasīs, lai tiek atslepenoti ar robežlīgumu saistītie dok. Viss būs visiem skaidrs.

aidis ‏@tomsons 13h13 hours ago

@JurgisLiepnieks Tu taču tur biji tuvumā, tātad zini. Kādreiz pastāstīsi vairāk?

Jurģis Liepnieks ‏@JurgisLiepnieks 13h13 hours ago

@tomsons jā, biju tuvumā, bet stāstīt šobrīd pat īsti neko nevar – valsts noslēpums. Esmu parakstījies. Tapēc tik saku – jaatslepeno.

aidis ‏@tomsons 13h13 hours ago

@JurgisLiepnieks Ok. Sapratu. Kāda no partijām te varētu izpausties.

Jurģis Liepnieks ‏@JurgisLiepnieks 13h13 hours ago

@tomsons Tur nenormāli labs materiāls – piemēram sarunu protokoli ar Krieviju. Kā mainās LV argumenti pa gadiem. LV juristu atzinumi utt …

+4
-3
Atbildēt

1

lno 15.08.2015. 09.55

AM ‏@AgneseMargevica 16m16 minutes ago

KalvīšaLG sakarā atcerējos viņa vizīti Maskavā 2007.g.martā.Dienu pēc robežlīguma parakstīšanas,nāca bonuss-tikšanās ar Gazprom šefu Milleru

AM ‏@AgneseMargevica 14m14 minutes ago

pēc tam pie Putina uz NovoOgarevo.Gaidot abus iznākam,vērojām kā čekisti lejasstāvā spēlē biljardu,vienam rokas vietā protēze ar melnu cimdu

+6
-5
Atbildēt

1

Arturs Pērkons 14.08.2015. 23.08

Ja kādam ir interese, kā arhitekti diskutē par OM piebūvi un ne tikai, tad laipni lūdzu uz šo vietni http://www.a4d.lv/lv/notikumi/aicina-parakstities-om-ekas-aizsardzibai/comments/

+7
-3
Atbildēt

2

lno 14.08.2015. 18.11

Būs jāsāk abonēt NRA.

Es gribu, lai valdība pārliecina, ka pēc divdesmit impotences gadiem integrācijas jomā šis būs gadījums, kad viss notiks tā, kā sola politiķi. Ka nebūs geto, dalītu informācijas telpu, nebūs cittautiešu, kas nezina valsts valodu. Es vēlos, lai valdība garantē, ka Latvijā nonāks tiešām politiski bēgļi, nevis vietējā mullas nozombēti teroristi ar pavēli gaidīt X stundu, lai grautu kristīgo Eiropu no iekšpuses. Gribu, lai līdz ar viņiem valstī neieplūst Ebolas vīruss vai HIV izplatības avots – situācijā, kad valsts netiek galā nedz ar AIDS, nedz ar hepatītiem, nedz elementāru ērču encefalītu. Es vēlos, lai man, ja ne parāda gatavus latviešu valodas apguves līdzekļus, tad vismaz publisko tās darba grupas dalībnieku uzvārdus, kas tādus izstrādā, jo nav noslēpums, ka ar latviešu valodas apmācības materiāliem Latvijā ir trūcīgi. Ar to neesamību saduras mūsu tautiešu diasporas citās valstīs, kuru pārstāvji vēlas, lai viņu bērni neaizmirstu dzimto valodu.

http://nra.lv/viedokli/arno-jundze/147961-kukulnemeji-rasisti-perkami-zurnalisti-un-eksperti.htm

+10
-10
Atbildēt

1

klejotājs 14.08.2015. 15.55

IRa portālā zaļie cilvēciņi spieto

+11
-16
Atbildēt

0

lno 14.08.2015. 12.42

Jautājumam šodien svētki – Kalvītis LG priekšnieka krēslā:):):)

+10
-15
Atbildēt

16

    jautajums_4 > lno 14.08.2015. 12.56

    Svētku nav, bet ja ,godīgi un nemelojot, tad sēru arī nav. Man pret Kalvīti ne naida, ne pretenziju. Sliktāk par Dāvi jau nebūs.

    Un man ir gluži vienalga, ko tu par to domā…Savus viedokļus par lietām, notikumiem un cilvēkiem es formulēju pats.

    Bet par tām skabargām un baļķiem…Kuram no mums ir abonements uz Dinamo spēlēm? Kurš mums te Krievijas hokeja līgu atbalsta?

    +13
    -11
    Atbildēt

    0

    edge_indran > lno 14.08.2015. 12.58

    —————-

    Ziemassvētkos daudzi ASV slānekļa gāzes solītāji un vasaras baudītāji slavēs LG, Kalvīti un…….!

    https://www.youtube.com/watch?v=iEfFmyCk7Cg

    0
    -13
    Atbildēt

    0

    lno > lno 14.08.2015. 15.36

    jautājums-4. Tālis Linkaits ‏@Talis_L 2h2 hours ago

    Kalvītis – latviešu Šrēders

    Kalvītis neatbalsta KHL?:)

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > lno 14.08.2015. 15.45

    Atbalsta. Es jau par to pašu…Tev un Kalvītim ir kopīgas intereses.

    +12
    -9
    Atbildēt

    0

    zanE. > lno 14.08.2015. 16.14

    lno, 2012.g.16.maijs: – “Man bijis abonements no pirmās Dinamo sezonas /pirmajā sezonā sudraba, pārējās zelta/. 2x aizmugurē sēdošie man uzlējuši alu, vecā Dinamo fanu replikas bija asprātīgas kaut ne vienmēr cenzējamas, tagad to nevaru teikt.”

    +11
    -9
    Atbildēt

    0

    lno > lno 14.08.2015. 18.00

    zanE. Nu un? Ne par savu naudu pirku, ne skrēj’ savu kumeliņ’. Lai Kalvīšmīļi būtu pilnīgi apmierināti, atklāšu, ka necik sen biju uz Vaikules koncertu Dzintaros. Tomēr foršāk kā Jāņos Daugavmalā aurēt: Līgo Jana, bāba pjana.

    Jautājumam pret Kalvīti, kurš noveda Latviju līdz defoltam “ne naida, ne pretenziju”, toties nauda, kas piešķirta OM “Vispār šitā naudas izsišanas kampaņa ir pārgājusi visas morāli ētiskās robežas… ” Kretīns un tādu šeit daudz:):):)

    +10
    -11
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > lno 14.08.2015. 19.27

    >lno

    1) Es saprotu, ka tev ir Dinamo un krievu popsas fana raksturīgā leksika. Bet tad nu ,kurpniek, paliec pie savām liestēm… Pie lietām, kas tev tuvas un saprotamas.

    2) Man pat tik daudz naudas nav žēl-cik nav zaguši un šķērdējuši…Lai jau arī OM būtu ticis pie siles…Bet man ir žēl VecrIgas!

    3) Nē, ne Kalvītis noveda valsti līdz defoltam. Viņam varu pārmest shēmas, medības un mazo upju postīšanu, bet ar defoltu bija daudz sarežģītāk.

    Kurš bija skandināvu banku lobijs? Kalvītis? Nē. Kādas tik slavas dziesmas tas pats Raudseps nedziedāja liberālajam finanšu tirgum un kategoriski iebilda pret banku ierobežošanu.

    Un Pareks bankrotēja 2008. gadā-Godmaņa valdība, bet Kalvītis atkāpās 2007.gada rudenī-ja atceros pareizi, tad kaut kas ar KNAB un Loskutova noņemšanu tur bija.

    Un algas pacelšanu pieprasīja visa sabiedrība-skolotāji,policisti,mediķi…un atbalstīja koalīcijas partijas un Saeima.Demokrātiskā valstī uzlikt par to atbildību vienam cilvēkam ir mazākais stulbi. Vienatnē lēmumus pieņem tikai diktatori-kā Staļins un Hitlers.

    Liekulis un divkosis tu esi, lno. Vienīgais attaisnojums, ka vecs…Būtu nu kādu vērtīgu grāmatiņu palasījis, nevis tikai ar pikantajiem video blēņojies…

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    zanE. > lno 14.08.2015. 19.54

    ….ahā!…na haļavu uksus sladkij!…izrādās – lielījies ne par savu naudu pirktiem sudraba un zelta abonementiem…vai uz Vaikules koncertu arī na haļavu tiki?…nu-ū, vecīt, Tu esi varens haļavščiks…no tās pašas šlakas – ņem un uzmet…cik sezonas skrēji atbalstīt KHL projektu, bet laikam mainoties – kažociņu apmeti…liekulis, Tu, esi…

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    lno > lno 14.08.2015. 21.05

    Viena dumja zoss Tu, zanE ,esi:) Ja jau nepērku abonementu par savu naudu kā tad atbalsts izpaužas? Arī uz Vaikules koncertu biju “na haļavu”:):):)

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    lno > lno 14.08.2015. 21.15

    jautājums-4. Es saprastu, ja Tu mums te tēlotu bībeles ekspertu, bet nelasi nu lekcijas ekonomikā, kur tev nav ne mazākās sajēgas /kā Tu pierādīji jau savā blogā par TUA/. Kalvītis ar Šleseru gāzēja, neklausīdami ne ES, ne Latvijas bankas brīdinājumus. Zinu, ka LV glāba Parex, neesmu dzirdējis, ka mūsu valsts būtu glābusi kādu zviedru banku.

    Lielkulis un divkosis tu esi, jautājum, īsts brālis Teodors, vienīgais attaisnojums, ka stulbs…Kamēr tu te muldi, būtu ekonomikas teoriju pastudējis:)

    P.S. Kurā gadā MP bija Raudseps?:):):)

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    lno > lno 14.08.2015. 21.22

    Jurģis Liepnieks ‏@JurgisLiepnieks 35m35 minutes ago

    Tajā, ka bijušie premjeri vada uzņēmumus pats par sevi normāli. Tas, ka tas viss par Abrenes atdošanu+jauno robežlīg, protams, stulbāk.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > lno 14.08.2015. 21.53

    1) Kalvītis valdībā viens bija? Vai tad viņa Tieslietu ministrs nebija Gaidis Bērziņš? TB/LNNK tur nebija?

    2) TUA no ekonomikas viedokļa bija ok, bet mainījās situācija ar Ukrainu.Pasaule ir mainīga …tikai tu esi taisns kā zirga loks

    3) Tev taču ir saistība ar Vītolu fondu, tāpat kā Nāgelam, vai ne? Tāpēc tu te trako?

    Esi daļā vai vienkārši par voluntieri finansējuma izsišanā?

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    zanE. > lno 14.08.2015. 21.58

    …liekulis, Tu esi, zostēviņ ln0!…liekulis!…ja izdevīgi, tad vari mētāt kruto veci ar sudraba un zelta abonementiem, kad piespiež pie sienas – ak,es jau neko!…uz spēlēm aizskrēji, jo tiki na haļavu, krievu himnas laikā kājās cēlies, spēles apmeklētāju/atbalstītāju skaitu papildināji, tā teikt – ar savu klātbūtni cēli KHL reitingus…bet tagad taisnojies kā pirmklasnieks…nu, pavisam gļēvi….fui!…

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > lno 14.08.2015. 22.19

    mūsu valsts būtu glābusi kādu zviedru banku.

    ——————————————–

    1)Nū…tur ar SVF un PB rezervēto finansējumu par ko mēs % maksājam tik vienkārši vis nebija…

    2) cik latviešu ģimeņu bija spiesti pamest dzimteni un doties ekonomiskajā emigrācijā dēļ neprātīgu kredītu jūga, kurā tos bija iejūgušas skandināvu bankas? Vai tautas dzīvā resursa zaudējums tev nav rādītājs?

    3) Rimševica brīdinājumi…Kāds ir Rimševica algas pieaugums par 2014 gadu? Kādi ir viņa darījumi ar nekustamajiem īpašumiem, lai viņš kādu dzīvot varētu mācīt…

    3) Raudseps nodrošināja tādu pašu zviedru banku atbalstu, kā krievu propaganda Putina politikai.Tāpēc jau mediji ir 5.vara-sabiedriskās domas veidošana jeb smadzeņu skalošana.

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    andrejs > lno 14.08.2015. 22.54

    zane: krievu himnas laikā kājās cēlies

    —————————-

    tu iesaki necelties? :)

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    zanE. > lno 15.08.2015. 01.33

    …nepiedalies – tad nebūs jāceļas un jāatbalsta…

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

lno 14.08.2015. 12.37

Baigā vasara…Putins Kalvīti iecēlis par LG vadītāju, ko viņš izlems par Magoni, vai nozīmēs Āboltiņu par MP?:):):)

+13
-11
Atbildēt

1

    edge_indran > lno 14.08.2015. 13.16

    ———-

    “Krievijas prezidents Vladimirs Putins uzskata par «neperspektīviem» šķēršļus Krievijas festivālu norisēm Latvijā un cer, ka šie šķēršļi drīz pazudīs, vēsta Krievijas mediji.”http://apollo.tvnet.lv/zinas/putins-par-krievijas-festivaliem-kas-pamet-jurmalu-ceru-ka-tas-driz-beigsies/699546

    ================================================================================

    Būs labi – būs vēl jaukākas vasaras, būs svētki arī Ino ielā….

    https://www.youtube.com/watch?v=3oSfpzRzJ4I

    0
    -1
    Atbildēt

    0

vilnis 14.08.2015. 12.16

Atkal Birkerts

Vai Birkerts reiz liksies mierā?

Nav spējīgs aiziet pelnītā atpūtā, un pārstāt ar savu hipertrofēto patmīlību bojāt dzīvi tautiešiem-LV iezemiešiem.

Nevar – gribas abus Daugav’s krastus savienot (nožēlojamo “gaismu” ar idiotisko “nākotni”).

Senīlisms plus ambīcijas rullē!

+18
-9
Atbildēt

2

    edge_indran > vilnis 14.08.2015. 12.25

    ———–

    Rokas nost no neo-liberālisma ideoloģijas ieviesējiem! Kurš gan cits turpinās Kangara&Līkcepures darbus, ja ne Rietumos augušie un skolotie?!

    http://www.antonia.lv/images/izsole6/1233837910.jpg

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    klejotājs > vilnis 14.08.2015. 16.41

    Latvijas pretvalstiķi galīgi nojūgušies viens citē Raini otrs grābstās gar Lāčplēsi. Latvija nav Krievija ar nozombētajiem un nevienu tas pārāk neuztrauc.

    +6
    -14
    Atbildēt

    0

jautajums_4 14.08.2015. 12.04

Es īsti nesaprotu muzeja attīstības koncepciju…Tā teikt, kur ir vīzija?

1) Okupācijas muzejs ir tikai peļņas gūšanai? Citas misijas nav?

2) vai vairāk par ārzemju tūristu ērtībām nebūtu jāuztraucas par tautas vēstures saglabāšanu? Turklāt piebūve, pa lielam, ir administratīvaias korpuss, kam vispār ar tūristiem ir maz sakara.

3) Tūristu piesaistē par vietu daudz svarīgāka ir ekspozīcija. Un stūra māja ir unikāla ar savu autentiskumu. Kur tad vēl ārzemju tūristi var reālus VDK pagrabus/kameras apskatīt?

Vispār šitā naudas izsišanas kampaņa ir pārgājusi visas morāli ētiskās robežas…

Un par LNB…Man patika projekts. Šķita daudzsološs. Reālais izpildījums…Tik ļoti nomācoši pelēka…Es vēl neesmu saticis nevienu-ne no Latvijas, ne ārzemēm, kurš celtni atzītu par skaistu…

Nu cerams, ka mums kā frančiem ar Eifeļa torni…Nākošās paaudzes ieraudzīs, sapratīs un novērtēs. Mūsu meitene, topošā arhitekte, uz manu ņurdēšanu par sliktu gaismu iekšā, paskaidroja, ka pustumsa esot laba grāmatām…

Mums drusku ar LNB jāaprod. Nevajag sasteigt ar citu projektu. Turklāt Vecrīgā, kas ir unikāla.

+19
-10
Atbildēt

1

    edge_indran > jautajums_4 14.08.2015. 12.19

    ————–

    Viss ir galvā. Mācās, študenti, mācās no Rietumoīdiem kā bizness jāattīsta – galu galā uz “šķīvīša ar zilu maliņu” klāt neko nenesīs – būs vien pašiem tā publiski neatklātā “vīzija” jāapjēdz:

    “Sabiedrība gan ir jāsagatavo tam, ka kaut kas mainīsies tās dzīve.(..)

    Mums sevi pamazām ir jāpieradina pie domas, ka imigrācija būs, jo citādi vienkārši netiksim ar šo problēmu galā.”

    MARIJA GOLUBEVA, integrācijas politikas eksperte no Sabiedriskās politikas centra PROVIDUS.

    http://www.lvportals.lv/visi/viedokli/273069-marija-golubeva-japierod-pie-domas-ka-imigracija-bus/

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

klejotājs 14.08.2015. 11.49

Rātslaukums ir tāda vieta kuru krusto jebkurš ārzemnieks. Uz Stabu un Brīvibas ielas krustojuma nenākas dzirdēt svešvalodas. Ja vēlas to okupāciju pabāzt zem tepiķa, tad tā ir visai laba vieta, tur nav arī kur var ar tūristu autobusu piebraukt.

Ja sākt atjaunot Stūra māju muzeja vajadzībām, tad tas prasītu ilgus gadus un daudz naudas. iepriekš būtu jāizstrādā un jāpieņem projekti. Cik es saprotu nauda tika vākta arī no ārzemju latviešiem tieši pašreizējā OM pārbūvei, diez vai tie kuri ziedoja būtu apmierināti, ja to naudu iztērētu citur [bet Latvijā jau visu ko dabū gatavu].

Par pašu Birkerta projektu. Tas ir tik vienkāršs, lai vēl vairāk nebojātu šo Vecpilsētas daļu. Ja vēlieties- neapgleznots audekls. Kurpju kaste, arí labi, tikai gluda un balta. Var jau naidígi apsmiet visu, bet vai ístá ideja nav apturét Okupácijas Muzeju?

+13
-17
Atbildēt

2

    jautajums_4 > klejotājs 14.08.2015. 12.07

    tikai gluda un balta

    ————————–

    Cik simboliski! Kā okupācija ….

    +14
    -10
    Atbildēt

    0

    edge_indran > klejotājs 14.08.2015. 12.08

    ———–

    “…..Tautas apmānīšanas rezultātā prettiesiski izveidotā Saeima nepauda Latvijas tautas suverēno gribu. Tai nebija konstitucionālu tiesību izlemt jautājumu par valsts iekārtas grozīšanu un Latvijas valsts suverenitātes likvidēšanu. Šos jautājumus bija tiesīga izlemt vienīgi tauta, taču brīva tautas nobalsošana nenotika.” http://likumi.lv/doc.php?id=75539

    ===============================================================================

    Kamēr spēkā būs 4.maija deklarācija un Satversmes preambula, tikmēr naudu dos “īsto” ideju popularizēšanai! Neo-liberālisma ideoloģijas ieviesēji bez cīņās

    no sava kumosas neatteiksies – ar to ZaigasG. piekritējiem būs jārēķinās.

    “……vēl nāks Piektais gads…..”

    https://www.youtube.com/watch?v=2OuyeSHRSGs

    0
    -2
    Atbildēt

    0

nomale 14.08.2015. 11.39

Viena kurpju kaste Vecrīgā vairāk vai mazāk – nez man tas nešķiet aktuāli. Aktuāli man šķiet tas, ka tā vietā, lai Latvijā attīstītu zinātni un kultūru visi spēki tiek veltīti tam lai paplašinātu “raudu mūri”. Birkerts protams mums to labvēlīgi uzdāvinās, pašam tak blakus jādzīvo nebūs! Viņš zin kas aborigēniem vajadzīgs – vieta kur puņķi noslaucīt!

+15
-10
Atbildēt

2

    edge_indran > 14.08.2015. 11.58

    ——–

    “Tikai bizness – nekā personīga!” jeb “Nauda nesmird!” Normāli, kurš gan nāgeliešu&nollendorfiešu vietā atteiktos no “easy money”? Rietumoīdi vienkārši pārliek naudu no vienas kabatas citā, kamēr “aborigēni” bauda demokrātiju. Sekojiet rokām, pilsonīši!

    http://rlv.zcache.com/i_love_capitalism_t_shirt-rf45eea6f72cb45f9945bd6f4eb992799_f0yqm_1024.jpg

    “2014. gada 12. augustā valdība piešķir 7,4 miljonus eiro memoriāla kompleksa izveidei, nosakot, ka Nākotnes nama celtniecība jāpabeidz līdz 2016. gada 1. oktobrim.” Avots: Latvijas Okupācijas muzejs

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 14.08.2015. 12.40

    Te nu ir jautājums,vai ir kāda statistika par to,kas apmeklē okupācijas muzeju biežāk,cik vietējo,cik ārzemnieku?

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

DD1 14.08.2015. 09.35

> ozolnieki

“Latvijas saimnieciskā tradīcīja uzbūvēt jaunu,dārgu ,dārgi uzturamu .. ēku veco pamest liktena varā”

Pievienošos,- ne jau parastu ēku pamest likteņa varā, bet Stūra māju, kam ar okupāciju ir visciešākā saistība un kuru ir neiespējami izmantot citiem nolūkiem kā tikai OM, jo pārāk baisa ir tās vēsture.

P.S. “Kurpju kaste”,- laba pašironija par plānoto piebūvi.

+17
-8
Atbildēt

0

lno 14.08.2015. 09.09

Lai nu kā, bet šī vasara vidējam latvietim ir parādījusi, kas ir kas – Birkerts, Nolendorfs un Nāgels – pēdējie nelieši, kuri ieradušies tēvu zemē laupīšanas nolūkos, bet Magonis nacionālistu apmelots patriots, kura devumu tauta spēs novērtēt tikai pēc laika, kad būs nosēdušies rietumu nelabvēļu saceltie putekļi:)

+15
-20
Atbildēt

2

    andrejs > lno 14.08.2015. 14.37

    Pats nejūti, ka pārspīlē?

    +12
    -10
    Atbildēt

    0

    lno > lno 14.08.2015. 15.43

    andrejs. Nejūtu gan, Tu laikam nelasi šī portāla komentārus?:):):)

    +8
    -13
    Atbildēt

    0

tvverotajs 14.08.2015. 08.57

Lai gan jāatzīst, ka pēc bibliotēkas uzcelšanas es negribu akli uzticēties Birkerta ģenialitātei, tomēr labāk jau diskutējam par pašiem projektiem, nevis apspriežam arhitektus.

Un ja runājam par Okupācijas muzeja pārbūvi, tad vēl aizvien ir pārāk maz informācijas, bet tas kas ir, mani nepārliecina par nepieciešamību to būvēt.

+17
-6
Atbildēt

0

Bet 14.08.2015. 08.34

Man personiski škiet, ka bišofs kārtējo reizi pārspīlē. N ejau te Birkerts pie vainas, it visā un visur.

Es personiski arī uzskatu, ka okupācija smuzeju vajadzētu pārcelt uz čekas namu- tur vislabāk var izjust okupācija šaušalīgo auru, ne jau tagadējā okupācijas muzejā un nākotnes projektā.

Ko lai dara, ja es arī uzskatu, ka čekas māja ir īstā vieta okupācijas muzejam.

+21
-9
Atbildēt

5

    DD1 > Bet 14.08.2015. 10.31

    > Bet

    “Es personiski arī uzskatu, ka okupācija muzeju vajadzētu pārcelt uz čekas namu- tur vislabāk var izjust okupācija šaušalīgo auru”

    Jautājums,- kā var neredzēt vai kāpēc izlikties nesaprotam?

    +15
    -5
    Atbildēt

    0

    lno > Bet 14.08.2015. 11.12

    DD1. Vai sen jau mēs tik redzīgi? Vai tad netaurējām, ka NA nemaz negrib un galu galā nemaz neizvirzīs savu VP kandidātu?:) OM pārvietošana uz Stūra māju samazinās apmeklētāju skaitu lno ārzemēm līdz 10-15 % no pašreizējā. Cik izmaksās Stūra mājas kapitālais remonts, cik reizes lielāka ir šī ēka par nepieciešamo? Birkerta piebūve nav ne par gramu sliktāka par arhitektūras viltus pieminekli, vaina tā, ka šī piebūve samazina piegulošo gruntsgabalu vērtību. Ja jau tiešām cīnīties par Vecrīgas vēsturisko pievilcību, tad iestāties par OM esošās ēkas nojaukšanu /un ne tikai:)/un jaunas projektēšanu, nevis pasludināt veco kasti par arhitektūras vērtību.

    +11
    -13
    Atbildēt

    0

    zanE. > Bet 14.08.2015. 11.15

    …nu, tad – būsim trejmeitiņas…pievienojos!… :)

    ….gaidu kārtējo Nāgela jūtu uzplūdu, bet šoreiz ar detalizētu jaunās piebūves aprakstu un iepazīstināšanu ar tehnisko projektu…izmaksām un galvenais – uzturēšanas izmaksām…

    +14
    -10
    Atbildēt

    0

    andrejs > Bet 14.08.2015. 14.36

    to lno

    kāpēc Tu domā, ka bez piebūves OM tiks slēgts? Lai saremontē un ver vaļā, bet Stūra mājā lai izveido filiāli. Tev pret šādu variantu ir iebildumi?

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    lno > Bet 14.08.2015. 15.41

    andrejs. Varianti ir vairāki, vissliktākais pārcelt visu OM uz Stūra māju. Pēc saceltās jezgas piekrītu klejotājam, ka pamatā vēlēšanās boikotēt OM.

    +9
    -15
    Atbildēt

    0

ozolnieki 14.08.2015. 08.30

Esmu starp tiem kuriem jaunā biblotēka dizainiski riebjas . Tā kā pat necenšos iedziļināties Birkerta plānā pie okupācijas muzeja ,skaidrs ,ka sacūkos visu placi . Par telpu lietderīgu izmantošanu pat runāt nav vērts ….

Plus vēl Latvijas saimnieciskā tradīcīja uzbūvēt jaunu,dārgu ,dārgi uzturamu .. ēku veco pamest liktena varā

+18
-8
Atbildēt

0

jautajums_4 14.08.2015. 08.30

Kāds nicinājums pret darba ļaudīm..Cik sorosiski!

Jā, mums, darba ļaudīm, nepatīk.

Arī Vecrīga ir mūsu vēsture, kura ir jāsaudzē un jālolo.

Un Spīdolas vārdi…

Nevienam es Rīgas nedošu,

Tik tiem, kas cēla tās stiprumu,

Kas cirta, raka, sita un kala,

Kas sviedrus lēja un lies vēl bez gala;

Tie ļaudis, tiem Rīgai būs piederēt –

Priekš strādniekiem gribu to paturēt.

+18
-11
Atbildēt

1

    DD1 > jautajums_4 14.08.2015. 09.56

    > jautajums_4

    “Jā, mums, darba ļaudīm, nepatīk”

    Vismaz man noteikti nepatīk.

    +16
    -5
    Atbildēt

    0

ierados 14.08.2015. 08.16

Nav saprotams tavs sašutums. Kas ir balagāns? Kas ir būtiskākais? To var katrs interpretēt kā grib. Būsi laikam mūsu politiķu jaunā maiņa, kas mācās daudzos teikumos pateikt neko.

+15
-9
Atbildēt

1

    otra puse > ierados 14.08.2015. 09.45

    Balagāns ir cepties par vienu ēku, kamēr simtiem citas, kas vidē neiederas daudz vairāk, klusi tiek uzceltas un ne gailis pakaļ nedzied.

    +8
    -14
    Atbildēt

    0

otra puse 14.08.2015. 07.47

Savaldīt Birkertu, savaldīt patriotismu, savaldīt vēsturi un tālāk prom no tūristu acīm.

Kauns par to Latvijas inteliģences daļu, kas uztaisījusi šo nožēlojamo balagānu tā vietā, lai koncentrētos uz ko būtiskāku.

+10
-18
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam