Saeimas komisija atbalsta Dimanta atbrīvošanu no NEPLP locekļa amata (papild.)

49

Komentāri (49)

rinķī apkārt 02.07.2015. 18.28

Varu tikai apbrīnot to komentētāju kompetenci, kuri ar tik lielu kaismi metas aizstāvēt NEPLP un Dimantu. Tiešām. Es Dimantu esmu ievērojis tikai kā “mūžīgo ekspertu” daždažādos TV raidījumos, par jebkuru tēmu, par NEPLP vispār nezinu neko, ja nu vienīgi to, ka pēdējais “pilotprojekts” bija jauna TV kanāla radīšana krievu valodā. Šādi Dimants bija iecerējis pretoties Krievijas demagoģijai. Cik vienkāršs un ģeniāls risinājums :)

Tā kā es varu vērtēt šo situāciju tikai pēc kaut kādām pastarpinātām pazīmēm, bet ne pēc būtības un proti, ja Šadurskis saka, ka Dimants ir jāatlaiž, bet Viņķele ir pretējās domās, tad Dimants noteikti ir jāatlaiž :) :) Citu pieturas punktu man šajā diskusijā nav :)

+8
-12
Atbildēt

18

    dzeris49 > rinķī apkārt 02.07.2015. 18.55

    Ar ko Šadurskis labāks par Viņķeli?

    Ar to, ka kuluāros esot vaimanājis, ka, īstenībā, būtu jābalso par Levitu, bet, apstākļu spiests, tomēr, balsos par Vējoni?

    Saprotu jau, kāpēc Viņķele tev un līdzīgi domājošiem nepatīk, bet, viņa, vismaz, pieturas pie saviem principiem.

    Vai tad nesaproti, ka notiek plānots process vārda brīvības ierobežošanai Latvijā?

    Man ļoti žēl, bet, acīmredzot, ir lietas, kuras tev nav skaidras, un arī nekad nebūs skaidras, jo ir pretrunā ar tavu pārliecību, tu visu uztver pārāk vienkāršoti, bet, demokrātija ir sarežgīta lieta.

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    zanE. > rinķī apkārt 02.07.2015. 18.56

    …R.A. …man Tevi būs jāapbēdina – palasi Saeimas sēdes stenogrammu, kurā Dimanta izvirzīšanu ļoti pārliecinoši aizstāv Mūrniece un Laizāne(NA),viena, nu jau, bijusī Cilvēktiesību komisijas vadītāja, otra – esošā CTK vadītāja…un iepazīsties ar argumentiem…arī deputātu balsojumi stenogrammā ir atrodami…

    http://www.saeima.lv/en/transcripts/view/105

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    zanE. > rinķī apkārt 02.07.2015. 19.10

    …Dzeri…par ko Tev tāds pārsteigums?…ir.lv vietnes “domas gigantiem” likumi pārstāj eksistēt, ja instinkti ņem virsroku pār prātu…pietiek ar patīk/nepatīk – pārējais ir mazsvarīgs…

    …vai gan saprātīgi cilvēki būtu spējīgi ievēlēt tādu Saeimas sastāvu, kāds tas ir šajā sasaukumā?…esmu optimiste – nekad nav tik slikti, lai nekļūtu vēl sliktāk… :)

    …nākamajos trijos gados mēs vēl pieredzēsim ne tādus vien brīnumus un ievēlētie “varoņi” saviem vēlētājiem neliks vilties…

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 02.07.2015. 19.22

    Tur jau ir tā traģēdija, ka savam bezsmadzeņu vēlētājam šī Saeima vilties neliks, un jau neliek, bet, kas notiks ar Latviju?

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 02.07.2015. 19.26

    zanE Tu mani neapbēdināji :) Es taču lasu ziņas un izlasīju, ka NA šo aicinājumu, kurš vērsts pret Dimantu nav parakstījusi :) Es zinu, ka ir cilvēki, kuri akli fano par savas partijas krāsām un dievina savus vadoņus, bet es pie tiem nepiederu, nav tāda aicinājuma.

    Dzeri, gluži pretēji. Demokrātija ir ļoti vienkārša lieta, cita lieta, ka ir kāda sabiedrības daļa, kura cenšas šo vienkāršo demokrātijas jēdzienu lieki sarežģīt tādēļ, ka tā varbūt radīsies iespēja kādu apvest ap stūri, bet citādi tikai – ir jāskaita pareizi balsis, visa problēma

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    zanE. > rinķī apkārt 02.07.2015. 19.52

    …R.A. …tad – man nav skaidra Tava pārliecība un fanošana par Šadurski:

    – “Tā kā es varu vērtēt šo situāciju tikai pēc kaut kādām pastarpinātām pazīmēm, bet ne pēc būtības un proti, ja Šadurskis saka, ka Dimants ir jāatlaiž, bet Viņķele ir pretējās domās, tad Dimants noteikti ir jāatlaiž.”…???

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 02.07.2015. 20.04

    R.A. – demokrātija nav tikai balsu skaitīšana.

    Vispār, nonāku pie secinājuma, ka tu pāri savai “pārliecībai” pārkāpt nespēj, un pat nevēlies to darīt.

    Vismaz tad, palasi un painteresējies, kas ir demokrātija, pirms ko tik absurdu sludināt.

    Nu tas tavs teikums par to, ka tu, vispār, neesi tēmā, bet, ja tā teica Šadurskis, un Viņķele teica ko pretēju, tad jau tu, protams, atbalstīsi Šadurski, vispār ir visai “savdabīgs”.

    Un nemeklē ienaidniekus, kur to nav, demokrātija tiešām ir sarežģīta lieta, nevis ienaidnieki ir tie, kas to “sarežģī”, vienkārša ir tikai diktatūra.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 02.07.2015. 21.42

    Dzeri, un kā ir ar Tevi? Tu spēj savai pārliecībai pārkāpt pāri? Nevari, un tas nav jādara pat demokrāijas apstākļos, jo piekāpjoties vairākumam sava pārliecība nav jāmaina. Vispār jau es savā komentārā galveno kārt brīnijos, ka tik daudz ļaužu ” ir tēmā” par problēmu, par kuru man nav ne jausmas. Lai gan par to vien, ka Dimants grib palaist vēl vienu TV kanālu krieviski, viņš būtu jāmet nost, jo viņš nespēj garantēt to, ka šis kanāls tiešām pildīs tās politiskās funkcijas, kādas viņš no tā cer sagaidīt. Ir taču vārda un apziņas brīvība Latvijā

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    v_rostins > rinķī apkārt 02.07.2015. 22.16

    rinķī apkārt

    Varu tikai apbrīnot to komentētāju kompetenci, kuri ar tik lielu kaismi metas aizstāvēt Šadurski, kurš ar putām uz lūpām, aģitēja pat Puķina favorītu, Vējoni,

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 03.07.2015. 07.19

    Ar to “vairākumu” tā uzmanīgi, vairākums nenozīmē, ka tam ir taisnība, Krievijā arī ir tas “vairākums”, un ne par to šeit vispār strīds.

    Runa ir par to, ka Dimants tiek atlaists absolūti nepamatoti, ar izdomātiem ieganstiem, pārkāpjot visas demokrātiskas procedūras.

    Un demokrātija nav tas, kas tev šķiet – vairākums nobalso, un dara, ko grib.

    Tikpat svarīga ir procedūras ievērošana, likumība, tiesiskums, utt.

    Ja var to visu pārkāpt ar Dimantu, veicot, faktiski, prettiesiskas darbības, tad slūžas būs vaļā, nākamreiz tie mūsu āmuri izdarīs to pašu ar vēl kādu citu, kas viņiem nepatīk, vai vēl ko sliktāku, mums ar to tiesiskumu tāpat ir pavāji, un, saprotams, būs vēl sliktāk, ne jau Dimantā ir problēma, bet, deputātu patvaļā, kā tad to var nesaprast.

    Apskaties, kurš tad, vairāk par visu, rej uz to Dimantu – Saeimas Žirinovskis Kaimiņš, laikam, dabūjis no saimnieka kādu kauliņu, Lemberga labā roka Brigmanis, Āboltiņa, par kuru vispār labāk neizteikšos, tiem tu tici vairāk?

    Un tie pārējie balsotāji ir absolūti vadāmā pelēkā masa, kuri pilda to, ko tiem liek.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    zanE. > rinķī apkārt 03.07.2015. 07.55

    ….Dzeri…šorīt TW lasu Liepiņa (LRA) sajūsmu, kā viņu partijas prasība (par NEPLP) ieguvusi reālu rezultātu…un….pārliecinos, uz pieaugušiem cilvēkiem darbojas tas pats dabas/uzvedības likums, kas uz bērniem = ja klasē ir viens huļigāns, kuru laicīgi neitralizē un neieliek rāmjos, viņš spēj mainīt visu mikroklimatu klasē un degradēt pārējos….dīvainākais, ka pārējie necenšas viņu “pavilkt” līdz savam līmenim, bet nolaižas līdz viņējam….tieši tas notiek šobrīd Saeimā….viens āksts arī pārējos novilcis līdz āksta līmenim….un kā redzams – publikai patīk….

    …piekrītu – deputāti demonstrē, ka uz viņiem likumi neattiecas, tos var ignorēt, apiet, interpretēt pēc vajadzības…ja klauns Artuss spēj kaunināt Dimantu par nekompetenci un liek viņam atkāpties, lai gan pats piemirsis savu “vai tu zini, kas es esmu?” un plānprātīga dzērāja aurus publiskā vietā – kādu morāli un tikumību mēs ceram sagaidīt?…ja Šadurskis, kurš TV diskusijā atļāvās pateikt – ievēlējāt mūs, nu tad četrus gadus turiet muti…tādam deputātam likumu interpretācija nesagādā lielākas grūtības par bikšgumijas staipīšanu…

    …saglabāju niecīgu cerību, ka visi Saeimā ievēlētie nav klauni, bet dažu klaunu ākstības ir tik spilgtas un skaļas, tās nomāc arī labi padarītās lietas, radot pārliecību – tik nejēdzīga, darboties nespējīga Saeima vēl nekad nav bijusi…pat tad, kad Zatlers pieņēma savu vēsturisko Rīkojumu Nr.2….

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 03.07.2015. 09.31

    Dzeri, ar demokrātiju tiešām vajag rīkoties uzmanīgi. Ir jāspēj novilkt kaut kādas robežas, kuras visatļautību nodala no tā, ko mēs dēvējam par demokrātiju. Balstoties uz vēstures piemēriem, viegli var pierādīt, ka demokrātija, kuras pamatā nav stingra kārtība nav vis demokrātija, bet gan ceļš uz iznīcību. Labs piemērs manis teiktajam ir SC Latvijā, kurš jau no sākta gala klauvē pie ” līdzcilvēku sirdsapziņas” un piesauc ” netaisnību”, kura tiek nodarīta viņu elektorātam :) Tālāk pat turpināt nav vērts spriedelēt par to, kas viņi ir – pilntiesīgi LR sabiedrības locekļi, jeb organizēts spēks, kura mērķis ir iznīcināt šī brīža LR, par to jau mēs ar Tevi diskutējam daudzus gadus pēc kārtas. Tad jau nāvējošs vīruss cilvēka organismā arī ir “pilntiesīga cilvēka ķermaņa sastāvdaļa” :) Pateicoties tam, ka LR pilsoņu vairākums tomēr vēl joprojām ir ar veselām smadzenēm, ir izdevies šos Latvijas vietējos kremlinus iekapsulēt, kaut vai uz laiku.

    Kas attiecas uz Dimantu un viņa vadīto kantori, tad es jau reiz teicu, ka ” neesmu tēmā” un man ir aizdoma, ka liela daļa LR sabiedrības nav īsti tēmā, tādēļ pareizi laikam būtu turēties pie principa, ja kādu institūtu apstiprina Saeima, tad Saeimai par šo ” orgānu” ir jāuzņemas atbildība, kas nozīmē arī tiesības šo pašradīto ” kaut ko” reorganizēt, vai pat likvidēt. Citādi iznāk tāds sviests, kāds ir izveidojies ap KNAB. Proti – demokrātiski ievēlētas Saeimas radīts ” produkts” pēkšņi kļūst tik pašpietiekams, ka uzurpē varu rīkoties pēc savas izjūtas, nerēķinoties vairs ar tās pašas demokrātiski ievēlētās Saeimas viedokli, vai pat prasībām, kaut gan nedz KNAB ne arī Dimanta kantorim nav tiešas saiknes ar LR pilsoņu vairākuma viedokli. Abos šajos gadījumos starpnieks starp LR pilsoņiem un abiem manis piesauktajiem kantoriem ir Saeima.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 03.07.2015. 10.07

    Nav nozīmes turpināt, es par tiesiskumu, procedūru, kompetences robežām, tu par kaut ko citu – Saeimu ievēl vairākums, un tāpēc tā var darīt, ko grib, kad grib, un kā grib.

    Vispār, Saeima ir tikai likumdevējs, un pastāv tāda lieta, kā varu dalīšana, dažādu varas atzaru savstarpējas kontroles mehanisms, utt., bet, labi, neturpināšu.

    Ja jau pat tev izpratne par demokrātiju tādā līmenī, ko gaidīt no citiem.

    Un zanE taisnība – šī ir sliktākā Saeima Latvijas vēsturē, kas nu jau sāk stipri atgādināt Krievijas Domi pēc muļķības un tiesiskā nihilisma līmeņa, ko vērts Kaimiņš vien, muļķis ar pretenzijām, kuru jebkurš var uzkūdīt, uz ko vien vajag, šī Saeima Latviju atsviedīs tālu pagātnē vai pat vispār novirzīs sāņus no normālas attīstības Rietumu virzienā, pagrieziens jau noticis, tikai aklais to neredz.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    zanE. > rinķī apkārt 03.07.2015. 11.18

    …atļaušos pārkopēt no diena.lv Dzintra Kolāta viedokli:

    – “Saeimas atbildīgo komisiju kopsēdē šodien vērtē lēmumprojektu par Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) locekļu atlaišanu. Nebijis notikums Latvijas politiskajā dzīvē. Pēc būtības līdzvērtīgs ģenerālprokurora, valsts kontroliera vai tiesībsarga atbrīvošanai, tāpēc argumentiem jābūt pietiekami būtiskiem, neskatoties uz to, vai Dimants (NEPLP priekšsēdētājs) patīk vai nepatīk. Iemeslu nepatikai varētu būt gana. Atlaišanai…?

    Viens no galvenajiem argumentiem ir Valsts kontroles (VK) ziņojumā norādītais:

    “NEPLP nav nodrošinājusi efektīvu un ekonomisku valsts budžeta līdzekļu izlietošanu ikgadējā budžeta ietvaros, jo Latvijas Radio un Latvijas Televīzijas rīcībā uz 31.12.2014. palika (..) līdzekļi, kas saskaņā ar gadskārtējo valsts budžeta likumu bija noteikti konkrētām 2014. gada vajadzībām 1 771 072 eiro apmērā.” Paanalizēsim šo.

    Vispirms VK ziņojumā norādīts uz neefektīvu, nevis prettiesisku (nolaidīgu, zaglīgu u.c. sinonīmi medijos) līdzekļu izlietojumu. Formāli pārkāpts valsts budžeta likums. Tomēr pārkāpuma smagums nav tāds, lai šo definētu par prettiesisku rīcību.

    Situācijas ar avansiem gada beigās valsts iestādēs un uzņēmumos nav jaunums. Avots VK ironiski piezīmē, ka viena no nadzīgākajām avansu veidotājām iepriekšējos gados bijusi Zemkopības ministrija ar toreizējo ministri Laimdotu Straujumu. Savukārt 2013.gada nogalē, kad VK atkal norādīja uz šo risku, Latvijas premjerministrs Dombrovskis ieteica… nenodarboties ar politisko retoriku.

    Lai varētu pamatotāk spriest par NEPLP gadījumu, autors uzdeva dažus papildu jautājumus Valsts kontroles padomes loceklei Leldei Dimantai.

    Vai šādu situāciju var uzskatīt par likuma pārkāpumu? “Jā, to var uzskatīt par valsts budžeta likuma pārkāpumu.”

    Valsts kontrole ir nosūtījusi materiālus par šo prokuratūrai vai KNAB? “Nē, jo neredzējām šādu nepieciešamību.”

    Valsts kontroles atzinums par NEPLP attiecīgā gada pārskatu bija ar vai bez iebildēm? “Atzinums bija pozitīvs, tātad bez iebildēm.”

    Bija kāds atzinums arī ar iebildēm? “Jā, par Kultūras ministrijas gada pārskatu.”

    Šis nav pirmais līdzīga rakstura gadījums ar gada beigās pāri paliekošiem valsts budžeta līdzekļiem. Konkrētā summa – 1 771 072 eiro – ir vislielākā? “Nē, ne tuvu. Piemēram, Veselības ministrijā 2008.gadā, tāpat Aizsardzības ministrijā 2010.gadā konstatējām līdzīga rakstura neefektivitātes vairāk nekā 10 miljonu eiro apmērā. Tomēr Jūsu minētais ir ļoti liels skaitlis, ja mēra pret nozares dotāciju.”

    Naudas avansu gadījumi valsts budžeta apsaimniekošanā atkārtojas ik gadu. Iespējami divi problēmas risinājuma ceļi – vai nu noteikt stingrāku atbildību līdz pat kriminālai, vai, gluži otrādi, – attiecīgos likumos veikt maiņas, kas šādus pārpalikumus atļauj. Vēl jo vairāk, ja formāli mums ir trīs gadu budžeta plānošanas cikls. Citādi sanāk kas līdzīgs klozeta ūdens noraušanas aukliņai, ko var nelietot, bet var arī paraustīt, kā tas notiek šodien – Saeimas komisijās aplūkojamā NEPLP brīvlaišanas lietā.” /diena.lv/

    …loģisks ir pēdējā rindkopā uzdotais jautājums par 3 gadu budžetu…un atbilde ir Saeimas deputātu rokās – ar likuma labojumiem…

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 03.07.2015. 11.50

    Zanei pēkšņi kļuvis mīļš LR1 vingrotājs? Ja deputātiem trūkst drosmes atklāti pateikt, ka Dimanta darbošanās sekmē Putina informācijas telpas izplešanos, tad jārunā par 1.7 mil., kuri it kā izšķērdēti. Dimants sāka ar Belti, bet gribēja pabeigt ar krievu kanālu…

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 03.07.2015. 12.31

    Tad jau pirmā, kas jāatlaiž, Mūrniece, kura vēlas šeit reģistrēt visodiozāko no krievu propagandas kanāliem, jo “nevar nereģistrēt”, un arī visa Saeima, kas nespēj pieņemt politisku lēmumu par pārējo Krievijas propagandas kanālu retranslācijas pārtraukšanu.

    Un, vispār, mēs te nerunājam par Kolāta personību, bet, par viņa komentāru,kurš ir būtisks, pilnīgi vienalga, kurš to izteica.

    Un nav nekādi 1,7m “it kā izšķērdēti”, bet, taisni otrādi, palikuši pāri, atšķirību jūti?

    Un VK pateica, ka nekāda pamata ziņot prokuratūrai nav, tātad, nekāds noziegums tas nav, tādi sīki pārkāpumi ir jebkurā iestādē.

    Tātad, visi tie ir iegansti, nevis iemesli, un Saeimas klauni rīkojas absolūti prettiesiski, ar mērķi ielikt sev paklausīgu cilvēku, tas ir pilnīgi skaidrs.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 03.07.2015. 14.36

    dzeris49. Tad jau pirmā, kas jāatlaiž, Mūrniece, kura vēlas šeit reģistrēt visodiozāko no krievu propagandas kanāliem, jo “nevar nereģistrēt”…

    ___________________________

    Un tagad, ludzu, saiti, lai pierādītu, ka neesi nolaidies līdz visabsurdākajiem meliem!

    Durkas sanitārs man sāks mācīt ekonomiku? Kur es esmu apgalvojis, ka Dimants izšķērdējis miljonus? Tādā gadījumā zūd visa komentāra jēga:)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 03.07.2015. 15.50

    Kļūdījos, MElbārde, nevis Mūrniece, bet, abas no NA, tā ka lietas būtību tas nemaina:

    “Kultūras ministre Dace Melbārde (VL-TB/LNNK), vaicāta, vai “šķēršļus likt” tiešām var tikai tad, kad medijs jau būs sācis darbu, atbild: “Faktiski jā. Mums Satversme nosaka vārda brīvību.”http://www.irir.lv/2015/6/24/krievijas-informativa-agentura-russia-today-lugusi-atlauju-registret-filiali-latvija

    par 1,7 milj.pats apgalvojis neesi, toties nezin kāpēc, atkārtoji mūsu Saeimas klaunu murgus.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

lno 02.07.2015. 17.41

Man Dimanta atlaišanas rosinātāji tikpat nesimpatiski kā pats Dimants:)

+12
-5
Atbildēt

8

    dzeris49 > lno 02.07.2015. 17.53

    Manuprāt, daudz sliktāki un bīstamāki, jo tiem, atšķirībā no Dimanta, ir liela vara un lielas iespējas to varu izmantot ne jau Latvijas labā.

    +15
    -4
    Atbildēt

    0

    aivarsk > lno 02.07.2015. 21.26

    Arī dimantam bija/ir vara! Ko viņš ar to darīja? Par cik % tika samazināta krievijas mediju pieejamība?

    Kā to izdarīt? Vienkārši! Uzlikt nodevu visiem kanāliem, kas neraida ES valodā, vai, kurus NEPLs kvalificē, kā propagandas vai reklāmas kanālu.

    Manas sajūtas ir duālas. Skaidrs, ka neesmu āboltiņas vai kaimiņa fans, nu, bet ne arī dimanta! Zirnekļi burkā?

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    Ēriks > lno 02.07.2015. 22.42

    Tā vietā labāk aizklapēt OTV.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > lno 03.07.2015. 10.31

    Mūsu vadošie politiķi, ieskaitot jūsu Mūrnieci, vārgi šļupst, ka “nevar nereģistrēt” Latvijā visodiozāko no Krievijas propagandas kanāliem,ja viņi to izdarīs, būšu gatavs ielīst zemē aiz kauna, kā ir ar loģiku, tiešām nesaprotat, ka, lai slēgtu šeit Krievijas kanālus, jābūt politiskam lēmumam?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > lno 03.07.2015. 11.30

    dzeris: Mūsu vadošie politiķi, vārgi šļupst, ka “nevar nereģistrēt” Latvijā visodiozāko no Krievijas propagandas kanāliem

    ——————————————-

    iesaki rīkoties pretēji likumam?

    Visticamāk ka šādi likumi izstrādāti visstingrākajā Eiropas liberāļu uzraudzībā.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > lno 03.07.2015. 11.32

    Uzlikt nodevu visiem kanāliem, kas neraida ES valodā, vai, kurus NEPLs kvalificē, kā propagandas vai reklāmas kanālu.

    ——————————-

    Tas varētu būt akcīzes nodoklis – kā kaitīgai precei, tāpat kā cigaretēm un alkoholam.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > lno 03.07.2015. 11.38

    Tad jau OTV tieši nokļūst zem šī formulējuma -propagandē tikumību.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > lno 03.07.2015. 12.26

    Būtu politiskā griba, likumu atrastu.

    Bet, tie jau klauniem netraucē, tiem traucē Latvijas MM, jo atļaujas ākstus pakritizēt.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Absints 02.07.2015. 17.13

Lai nu kā, tā ir ilustrācija Latvijas demokrātijai darbībā. Dimantu, taču, savulaik ,tāpat kā citus NEPLP locekļus izvēlējās konkursa kārtībā, Saeima balsoja par viņiem- un, kā redzams, ievēlētāji un apstiprinātāji kļūdijās.

Strelčenoku savulaik, arī izvēlēja konkursa kārtībā apstiprināja speciālai no “ekspertiem” uztaisīta komisija, Saeima 100% nobalsoja. Atkal Ups?

Tas var nozīmēt divas lietas – runasvīru nekompetenci vai procesa neatbilstību, jeb to, ka konkursi nebūt nav panaceja, kas dod labāko rezultātu. Kas tad ir tas īstais iemesls?

Atkal nonāku pie secinājuma, ka Latvija pati sevi pārvaldīt nespēj. Ups iznāk atkal un atkal…

Par pašu faktu es piekrītu, tā kā līdzšinējā NEPLP darbībā es saskatu tikai negatīvu pienesumu. Tas, ka izvirzītājos ir škandalētājs Kaimiņš un intrigante Āboltiņa, protams, padara to visu aizdomīgu, bet šoreiz nav svarīgi, kas to iniciē, svarīgs ir pats fakts. Kā jau rakstīju iepriekš NEPLP bezdarbība faktā, kad Latvijas Republika turpina atbalstīt Kremlinu propagandu, jau vien ir lieta par ko NEPLP būtu jāatlaiž. Arī par pretdarbību integrācijai, vai precīzāk par pretēju tās izpratni, ka tai ir jānotiek. Domāju arī, ka turpmāk arī nenotiks mēģinājumi iebīdīt savas marionetes, ka tas notika ar Radio vadību. Mediji var brīvāk uzelpot…

Dimants, protams, nenomierināsies. Atkal zaudēsim laiku uz nevajadzīgiem ķīviņiem…

Jaunajam NEPLP vadītājam novēlu nebūvēt gaisa pilis, bet risināt praktiskus jautājumus.

+11
-6
Atbildēt

7

    klusais > 02.07.2015. 17.27

    Atļaušos piebilst , ka manuprāt ažiotāža ap Dimantu ir aiz matiem pievilkta . Dimants savu lunismu cenšas nomaskēt ar politisku uzbrukumu … bet tautai jau patīk :)

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > 02.07.2015. 18.59

    Ažiotāža nav “ap Dimantu”, bet, ap MM neatkarību no politiskas ietekmes.

    To pamanījusi pat Eiropas žurnalistu associacija, nav pamanījuši tikai latvju bāliņu vairākums.

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    klusais > 03.07.2015. 00.31

    dzeri – nu Tu ar tā kā naivs bērns … pazvanīja mūsu žurnālisti čomiem associācijā un viņi noreaģēja … nevajag pievērst īpašu uzmanību visādiem šādiem paziņojumiem .

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > 03.07.2015. 07.33

    Viss tik vienkārši, parasts čomisms, tas prezidents vienkārši pateica to, ko viņam pateikt palūdza, mums pašiem, īstenībā, nekādas problēmas nav?

    Nezinu gan, vai viss tik vienkārši.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    klusais > 03.07.2015. 08.01

    dzeri – viss ir informācijā kuru un kā pasniedz . Var pasniegt , ka valdošā kliķe cenšas ierobežot brīvos MM un tapēc atlaiž neatkarīgas institūcijas vadītāju , bet var pasniegt arī kā to , ka neatkarīgais vadītājs tērē bezjēdzīgi līdzekļus un neveic uzticētos pienākumus. Kā domā kuri un kādu informāciju aizstiepa uz to žurnālistu asociāciju ?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    zanE. > 03.07.2015. 08.16

    ….Klusais….uz kurieni un kādam čomam būtu jāpazvana, lai atceltu Loginovu?…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    klusais > 03.07.2015. 08.28

    zane – Loginovu ? Domāju uz ASV vēstniecību :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

dzeris49 02.07.2015. 16.45

Diemžēl, viss, ko es prognozēju, notiek, kaut, lielu prieku par to neizjūtu.

Pat ES Mēdiju organizācijas prezidents brīdina mūsu klaunus, kuri dēvē sevi par politiķiem, bet, viņi neapstāsies.

Nu jau mierīgi var runāt ne tikai par Krievijas, bet, arī Latvijas “aptrakušo printeri”, kas drukās to īpašniekiem vajadzīgos vai jebkādus populistioskus lēmumus, ko atbalsta viņu sovokveidīgais elektorāts, nerēķinoties ne ar ko, ne ar ES, ne Latvijas demokrātiskās sabiedrības viedokli.

Bet, nu, beidzot Latvija ieņems sev atbilstošu vietu starp Krievijas, Baltkrievijas, utt., tipa “demokrātijām”, kaut, nešaubos, ka mūsu pastulbā elektorāta vairākumam tas ļoti patiktu.

Un tas vēl tikai “kārtības nodibnāšanas” sākums, domātspējīgo sabiedrības daļu gaida vēl daudzi pārsteigumi, kaut, 90% elektorāta tas viss pie vienas vietas, tie vai nu to visu atbalsta, vai nu vispār nesaprot, kas notiek.

Uz priekšu, “back in USSR”, Lemberga – Āboltiņas vadībā!

+13
-5
Atbildēt

0

angry 02.07.2015. 16.31

Vismaz vienu jédzígu lietu shí Saeimá bús izdaríjusi

+8
-14
Atbildēt

0

Aigars Brauns 02.07.2015. 16.19

Saeimas daunis – kaimiņu Duksis atkal īpaši izcēlies ar stulbumu un nekaunību. P.S. Ja gadījienā minētajam daunim ienāktu prātā sūdzēt mani tiesā, atgādināšu, ka neesmu vainīgs, ja katrs alkāns atpazīst sevi, kaut netiek nosaukts vārdā.

+15
-5
Atbildēt

0

Dace 02.07.2015. 16.04

Šī ir visu laiku visstulbāko saiemu stulbākā saeima.

+14
-4
Atbildēt

0

JanisA 02.07.2015. 16.01

Vispirms V kopā ar ZZS ievēl prezidentu, tad kopīgi grib atlaist NEPL.

+19
-5
Atbildēt

0

zanE. 02.07.2015. 15.59

….un tagad – ar tikpat lielu un kaismīgu neatlaidību – atbrīvojiet Loginovu no Rīgas brīvostas priekšnieka amata…aktieriem no nodegušā teātra – spēciņi par vājiem, lai saceltos pret Loginovu?….

+26
-3
Atbildēt

4

    dzeris49 > zanE. 02.07.2015. 16.53

    Un tu, vēl arvien, uzskati, ka es pārspīlēju, un nekāda vārda brīvība Latvijā netiek apdraudēta, NEPLP vajāšana ir normāli, V ir normāla partija, nevis Lemberga ZZS piedēklis, Āboltiņa ir V lepnums, nevis kapracis, utt?

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 02.07.2015. 17.15

    …ar nepacietību gaidīšu Saeimas balsojumu…gribu redzēt spēku samēru un “mūslaiku varoņu” uzvārdus…

    +18
    -3
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > zanE. 02.07.2015. 17.59

    Ja tikai nebūs Rietumu demokrātiju iztekts spiediens un atklāts uzbrēciens, nekādus pārsteigumus gaidīt nevajag.

    Mūsu šīs Saimas deputātiņi, savā vairākumā, ir absolūti nekompetentas un bezatbildīgas būtnes, ļoti bailīgas un vadāmas, bet, vairāk viņi baidās no Lemberga un Āboltiņas, nekā no Rietumu spiediena, un nobalsos, kā tiem pavēlēs.

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    aivarsk > zanE. 02.07.2015. 21.17

    He, he, he…

    Vai, vai, vai…

    Umņiki, ko lai saka :))

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam