Šaubas par NEPLP reputāciju – nepamatotas

27

Komentāri (27)

v_rostins 01.07.2015. 15.47

Par Dimantu viss skaidrs, bet kas ir viņa tiesātāji.

+3
-4
Atbildēt

0

Absints 01.07.2015. 13.42

Padomei būtu jābūt idealogam, pirmām kārtām. Un tā šo savu funkciju nepilda. Jauna krievu mediju izveidošana integrāciju neveicina, kā apgalvo Dimants, tieši otrādi – stiprina segregāciju. Tāpat kā lsm.lv tulkošana krieviski – jo dod skaidru atbildi uz jautājumu – vai man mācīties latviešu valodu…

Savukārt, par rupjībām – ne nu NEPLP spēj visu izkontrolēt, ne nu visu organizēt, tur Dimantam taisnība, taču NEPLP kā idealogs rada mediju klimatu. Un šis klimats nu ir tāds, ka rupjības ēterā ir kļuvušas iespējamas. Zivs pūst no galvas. Ja puvums jau ir sasniedzis asti, tad galva jau ir ļoti sapuvusi. Bet puvums astē nebūtu, ja galva nebūtu puvusi…

Par finansēm neņemšos komentēt, nejēdzu, tik atceros ka Dimants un kompānija gribēja uztaisīt jaunu organizāciju, LSM, kas atšķirībā no NEPLP. Izpildītai tai noteiktās funkcijas, pieprasot no valsts ap 75 miljoniem eiro.

Savukārt paskatoties no otras puses – NEPLP ar savu bezdarbību ir nodrošinājusi valsts atbalstu Kremļa propagandai, manuprāt, ar to jau vien pietiek, lai viņus ar blīkšķi nomestu.

Bez tam “skaistais” stāsts par Radio vadību, tur iebīdot savu marioneti. Ne darbiniekiem, ne klausītājiem tā nepatīk, bet NEPLP zin, kā tā ir “pareizi”.

Man visbriesmīgākie vienmēr liekas misionārisma elementi, jo reti kad to spēka pielikšanas punkts sakrīt ar vajadzīgo virzienu. NEPLP darbībā ir tieši tā. Dimants un viņa draudze zin kā jābūt, viņiem liekas, ka viņiem ir taisnība, bet vairumam tā nešķiet. Un vai šādā situācijā mums šitādi misionāri ir vajadzīgi?

+4
-7
Atbildēt

6

    dzeris49 > 01.07.2015. 14.10

    Kur tu ņēmi, ka padomei jābūt ideologam, pilnīgākais absurds, ideoloģiju atspoguļo partijas, padomei jāpilda likums.

    Un ko tad tu nevērsies pret to “galvu”, bet, pret “asti”?

    Kur tu redzi missionārisma elementus NEPLP darbā, viņi vienkārši pilda savas funkcijas, atsevišķa tās darbības var būt strīdīgas, bet, mēdiju neatkarību viņi nodrošina.

    tiešām esi tik naivs, ka domā, ka NEPLP bez politiskā lēmuma spēj aizklapēt Kremļa propagandas kanālus, īpaši, tagad, kad visi politiķi, kautrīgi nolaiduši acis, visi vienā balsī šļupst, ka “nedrīkst nereģistrēt” Latvijā visodozāko no visiem jo tiem absolūti nav politiskās gribas to nedarīt?

    Kas ir svarīgāks – tava un citu nepatika pret Dimantu, vai MM neatkarības nodrošināšana no politiskās ietekmes?

    NEPLP atlaišana bez redzamiem likumīgiem iemesliem, izmantojot vienīgi ieganstus, ir absolūtais tiesiskais nihilisms, un pēc tu tu pats ko tur rakstīsi par to, ka Latvijā nav tiesiskums?

    Pārējo visu pateica SB, nedomā, ka atlaidīs šos, un viss ar to beigsies, nākamais etaps būs izrēķināšanās ar nepaklausīgiem žurnalistiem.

    Šoreiz tu, tāpat, kā daudzi citi, absolūti nespējat atšķirt būtisko no nebūtiskā, vienīgie jūsu argumenti – “man nepatīk Dimants, utt., tikpat “augstā” līmenī, acīmredzot, Lemberga – Āboltiņas vēlme ietekmēt MM saturu jums patīk labāk, absolūti nespējat saredzēt neko tālāk par savu degunu.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Absints > 01.07.2015. 17.47

    Džeri, Dimants man tiešām nepatīk, taisnība, tāpēc ka tālu skan, bet ir tukšs, savukārt par ideologiem un misionārismu – nepiekrītu. Katrā nozarē ir organizācija, kas nosaka tās attīstības politiku, savukārt politiķi ir tie, kas to atbalsta vai noliedz, bet nevis paši to izdomā. NEPLP ir (būtu jābūt) tieši tādai. Jo tā ir PADOME! Ja NEPLP, piemēram, būtu uzstājusi, ka valstij ir jāpārtrauc atbalstīt Krievijas propaganda, tad politiķi, visdrīzāk, par to balsotu, bet ir jābūt kādam, kas to virza. PADOME dod (būtu jādod) padomus, tak! Un nekādu neatkarību viņi nenodrošina. Kāda tur neatkarība, ja operatori gūst peļņu no Kremlinu kanāliem, un tas ir galvenais iemesls, kāpēc NEPLP blisina acis. Neatkarīgi?

    Domāju tikpat, kā tas Napaleons Aptiekas ielā. Arī ir neatkarīgs būt Napaleons.

    Jūs domājat, ka tas ir uzbrukums par viņu darbību- es, ka tā ir reakcija ir uz viņu bezdarbību un pretdarbību Tā, laikam, ir galvenā atšķirība.

    Par likumību jau rakstīju – jebkurš likums, lai cik labi izstrādāts tas nebūtu, atstāj spraugas. Tāpēc realitāte var izdarīt pretējo pat skurpulozi izpildot likumu. Tas nozīmē, ka darbiniekam ir jābūt attieksmei, virzībai. Demokrātijas atribūtu formāla izpilde ir ļoti neefektīva, – konkursi par mazāko lietu, apspriešanas, konsīliji, komisijas, darba grupas, balsošanas, tikai kolektīvu lēmumu pieņemšana. Tā vietā, lai ticētu cilvēkiem, , ka viņi nepieņems neparezu lēnumus, lai balstītos uz viņu ekspertīzi, un viņi operatīvi to arī darītu.

    NEPLP ir demokrātijas radītais kroplītis. Tak bija konkursi un apspriešanas, izvērtēšana un svēršana.. bet dabūjām tukšu čaulu, kas tā vietā, lai kontrolētu, virzītu un vadītu.. būvē gaisa pilis, tērē milzu naudu konkursos, un realitāte pretdarbojas sabiedrībai. Neveicina ne integrāciuju, ne mediju attīstību. Ari nekādu kontroli nav spējīgi nodrošināt (atcerieties Dimanta tēzes, ka kontrole ir boļševisma atribūts). Vīzijas ir kreisas, padomi netabilstoši sabiedrības interesēm. Tāds pats rezultāts, kā ar Strelčenoku – bija tak konkurss, speciāla komisija apstiprināja, Saeima nobalsoja 100%- kur vēl demokrātiskāk.

    Ja mums būtu normāls NEPLP – vai vispār varētu būt runas par Rossia Today reģistrāciju?

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > 01.07.2015. 18.00

    Nekas nav ideāls, ieskaitot NEPLP, bet, nākamais uzraugs būs vēl sliktāks un būs pilnībā politiķu kontrolēts, par to gan nav nekādas šaubas.

    Vienu šī Saeima jau ievēlēja, Ķezberi, kura iesāka ko tur murgot par “labo” un “slikto” ziņu attiecībām un līdzīgu absurdu, tiešām domā, ka šīs Saeimas deputāti, kuri atrodas pilnīgākā šīs valsts īsto saimnieku – kleptokrātu kontrolē, spēj ievēlēt ko labāku?

    Istenībā, tie, kas vēlas šī NEPLP atlaišanu, balso par politisko cenzūru.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Absints > 01.07.2015. 18.12

    Vēlreiz Džeri – Jūs domājat, ka NEPLP “veicina”, es, ka bremzē. Manuprāt neitrālāki (neko nedaroši) ierēdņi būt pozitīvāks rezultāts par esošo NEPLP, kas rada negatīvu efektu tagad.

    Es, atšķirībā no Jums, neredzu NEPLP radīto pozitīvo pienesumu. No šejienes arī reakcija uz potenciālo NEPLP atlaišanu.

    Par lēmumu pieņemšanu piekrītu – 2 miljoni ir par maz, lai tiktu atlasīti profesionāli politiķi. Ir v.i. ar visām no tā izrietošajām sekām – nespēju radīt un pieņemt pareizus lēmumus. Tā vietā taisa konkursus konkursu galā. Jo tā var labi piesegt savu neprofesionalitāti. Tāpēc visu laiku saku, ka dažas funkcijas būtu jānodod Briselei. Šinī konkrētā gadījumā- vai domājat, ka Brisele tā auklētos ar valsts atbalstu Kremlinu propagandas straumei? Nē mēs gribam savu, savu, savu, savu… lai arī iznāk šķībs, greizs un nepareizs.

    Un es neredzu, ka atlaižat šo NEPLP ,tās vietā nāks politiskā cenzūra. Nu nesargā nemaz tas NEPLP to vārda brīvību tagad. Drīzāk Siksņa nomaiņa Radio ir indikācija cenzūras ieviešanai.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > 01.07.2015. 20.32

    Brisele, diemžēl, tāpat auklējas, bet, tā doma, ka vajadzētu vairāk atsev. sfērās ļaut izlemt Briselei, ir interesanta un, kaut kur, racionāla.

    Par “konkursiem” – Latvijā tā ir tikai imitācija, tāpat, kā daudz kas cits, kurš tad to nezina.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > 01.07.2015. 21.07

    Sekmē vai bremzē – bremzē politiķu vēlmi ietekmēt MM saturu, tātad, sekmē vārda un MM brīvību.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Skumjais Bruņinieks 01.07.2015. 11.21

Dimants jau, protams, nav nekāds enģelis, bet aiz šīs Kaimiņa iesāktās jezgas ir skaidri saredzama Lemberga Sistēmas kroplā ēna.

Pamazām, ar sīkiem solīšiem mēs virzāmies kontrolētā demokrātijā.

Drīz parādīsies pirmie disidenti. Aitas un auni, kā tālajos padomjlaikos, virtuvē čukstus varēs kritizēt Lembergu un Āboltiņu.

Tie, kuri piedalījās Lemberga vislatvijas kaujā pret Sistēmas ienaidnieku ” sarkano līniju” un palīdzēja smagos noziegumos apsūdzētajam atgriezties( arī klusējot ), patiesībā ielika pamatus valsts nozadzēju triumfa gājienam.

Ar visādiem ” likumiem ” par partijām, medijiem un vēlnezko Sistēma nostiprina savas pozīcijas.

Tos žurnālistus , kas gārgdami ar siekalainu sajūsmu piedalījās ” sarkanās līnijas” dzēšanā, tagad pašus patrieks no sabiedriskajiem medijiem, ja viņi nekalpos smagos noziegumos apsūdzētā Lemberga un viņa reģentes Āboltiņas Sistēmai.

Un visas pārmaiņas tiks ” iepakotas ” nacionālā iesaiņojumā.

Jā, un, protams ” vārda brīvība” un valsts līdzekļu izšķērdība netiks aizmirsti.

Mūsu nozagtajā valstī, kur visi strēbj no siles uz nebēdu, piesiet ” valsts līdzekļu nelietderīgu izmantošanu” var dajebkuram. Tas ir kā Dāmokla zobens, kas var nokrist jebkurā brīdī uz jebkuru, kas negrib iekļauties Lemberga sistēmā.

Vai nav liela līdzība ar Krieviju, kur jebkuram, kas neatbalsta Putinu, atradīsies ” pants ” ?

+9
-4
Atbildēt

0

no malas 01.07.2015. 09.35

…pēc pirmās sūdzības saņemšanas 2015.gada 10.jūnijā NEPLP pieprasīja visus raidījuma “Pieliec punktu!” ierakstus…

================================

Vai tad saskaņā ar Elektronisko plašsaziņas līdzekļu likuma 60.pantu Padome var rīkoties tikai tad, ja tiek saņemtas sūdzības? Īpaši tāpēc, ka šā raidījuma producenti neticami rupju lamāšanos uzskata pat par mūsu kultūras sastāvdaļu? Kā zināms, tiesības uz vārda brīvību, ja tās aizskar citu cilvēku tiesības un tikumību,var ierobežot arī bez sūdzību saņemšanas.

+7
-8
Atbildēt

0

lno 01.07.2015. 09.34

Dimants tikpat neatbilstošs savam amatam kā Āboltiņa saeimas nacionālās drošības komisijas priešsēdētājas amatam.

+9
-8
Atbildēt

0

haralds 01.07.2015. 08.11

otrajā rindkopā personas jūk. nezinu, kā šaubas par NEPLP reputāciju – pamatotas vai nepamatotas. šaubu nav par 2 lietām – par to, ka Latvijā nav sabiedrisko mediju un par to, ka šaubas par Saeimas reputāciju ir pamatotas!

+4
-7
Atbildēt

0

rinķī apkārt 01.07.2015. 08.01

…NEPLP darbība elektronisko mediju uzraudzības jomā ir bijusi mērķtiecīga un pārdomāta, jo savus lēmumus mēs esam pieņēmuši pēc konsultācijām ar nozari un skaidri apzinoties savu atbildību Latvijas sabiedrības priekšā…+++ ar ko šis NEPLP nodarbojas? Tā ir kaut kāda organizācija, kura ” sēž” uz budžeta, to es saprotu, bet vai Dimants un viņa kolēģi atpelna savu algu? Cik viņi saņem? Parasti nav korekti tā jautāt, bet šoreiz tas mani tiešām interesē.

Par NEPLP esmu dzirdējis tik vien, ka šis ” pārraugs” :) gatavojās palaist vēl vienu krieviski raidošu mediju :) par ko saņēma no Solodova (PBK) aplausus, jo atšķirībā no NEPLP, Solodovs saprot, ka vajag tikai kādam tai pudelei izvilkt korķi, un viss notiks – vārda brīvība, uc brīvības, tai skaitā tiesības indēt LR ēteri, kurš jau tā ir pārindēts no Krievijas puses.

Ja par Krieviju un Krievijas meliem LR info telpā, tad ko NEPLP ir darījis, kādus ” kanalizācijas filtrus” ir salicis, lai šo telpu kaut nedaudz padarītu tīrāku? Neko, tikai murgi par kaut kādu abstraktu brīvību. Un tas ir apstākļos, kad starp LR un Kremli notiek karš, info karš vēl pagaidām.

Dimants par sevi man ir radījis iespaidu, ka viņš ir cilvēks, kurš var runāt bez jēgas un gala, un šķietami gudri pat… :) Bet tikai tādēļ jau nav jāuztur vesels kantoris, lai viens cilvēks varētu ērti izpausties šādā veidā… :)

+11
-12
Atbildēt

7

    klusais > rinķī apkārt 01.07.2015. 09.12

    RA – manuprāt tieši pateicoties savām runas spējām Dimants ir dabūjis šo amatu :) saturs un citas īpašības ir palikušas otrajā plānā :)

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    DD1 > rinķī apkārt 01.07.2015. 09.15

    > rinķī apkārt

    “Dimants … var runāt bez jēgas un gala, un šķietami gudri”

    Runāt un runāt, nelaist pārējos pie vārda, pārtraukt tos un uzurpēt jebkuru ētera laiku,- tas ir Dimants.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > rinķī apkārt 01.07.2015. 09.48

    DD1 – šīs Dimanta īpašības bija jau ievērotas agrāk . Paliek viens neatbildēts jautājums – tad kāds ir līmenis tiem ļaudīm, kuri viņu izvēlēja un apstiprināja amatā ?

    P.S. Tikai piemēram – man ir paziņa , kuram izvēloties darbiniekus regulāri nākas uzķerties uz problēmas, ka skaistie runātāji nav darītāji :) Tur tiesa privātais bizness ne sabiedrības nauda :)

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 01.07.2015. 09.53

    klusais. Dimanta iecēlēju līmenis vidējais, visu noteica un noteiks P ā r l i e c ī b a:)

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    klusais > rinķī apkārt 01.07.2015. 09.55

    lno – pastāsti kad ir bijis savādāk ? :)

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 01.07.2015. 10.21

    klusais. Manuprāt amatpersonu pārliecībai jāsakrīt ar sabiedrības /valsts/ interesēm un demokrātiskās valstīs parasti tā notiek:)

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 01.07.2015. 14.25

    Es gan labāk paklausos Dimantu, kaut, neredzu, ka viņš ko pārāk uzurpētu, nekā Lembergu, Āboltiņu vai viņu “kabatas” žurnalistu vāvuļošanu, uz ko tiek mērķēta tā kampaņa pret NEPLP, brīnos, ka, it kā, sakarīgi cilvēki, to nesaprot.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

dzeris49 01.07.2015. 07.30

Lemberga labajai rokai Brigmanim un nu jau kreisajai rokai Āboltiņai, kura pat Saeimā tika ētiski apšaubāmā veidā, šaubas par NEPLP reputāciju.

Šiem abiem gan ar reputācioju viss kārtībā.

Tāpat, kā vairākumam mūsu politiķu.

Kuri nespēj tikt galā ar tiem krievu kanāliem, un ir tik tizli, ka gatavi te piereģistrēt pat visodiozāko no tiem.

Toties gatavi atspēlēties uz Latvijas kanāliem, ievēlot kādu paklausīgu pārraugu, un ietekmējot raidāmo informāciju, lai ierobežotu sevis, mīļo, kritiku.

Īstenībā, tas ir kārtējais solis Krievijas tipa “demokrātijas” virzienā un uzbrukumas demokrātijai vispār, jo mēdiju neatkarība taisni no politiķiem ir demokrātijas pamatu pamats.

+8
-4
Atbildēt

2

    rinķī apkārt > dzeris49 01.07.2015. 08.19

    NEPLP – Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome.Tā tulko šīs mistiskās organizācijas pilnu nosaukumu. Tā tad tā ir padome, kura pārrauga praktiski visu, kas notiek LR info telpā, arī info telpas uzticamību utt, Krievijas meli Latvijas ēterī, tas pirmām kārtām ir NEPLP kompetence. NEPLP vajadzētu būt tam ” uguns mūrim” kurš filtrē ārā kremlinu melus, bet tā vietā viņi tik vien, kā skaita patntiņu par brīvību :)

    Tu Dzeri pareizi satraucies par Krievijas un ne jau tikai Krievijas meliem, arī Latvijas krieviski strādājošajos medijos melu pietiek, bet šī ir tā situācija, kura lieliski parāda – ko patiesībā nozīmē, pie kā var novest pārprasta vārda brīvība. Latvijā beidzot ir jāievieš tāda kārtība, ka jēdziens brīvība tiek lietots paralēli ar jēdzienu atbildība. Tāds ir šī NEPLP galvenais uzdevums, bet viņi to līdz šim nav sapratuši :)

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 01.07.2015. 10.11

    Un kāds Krievijas TV propagandai sakars ar vārda brīvību, vai tad es pats nebļauju, ka tie jāklapē ciet?

    Bet, to politiķi nedara, toties vēlas kontrolēt Latvijas MM.

    Un, pats saproti, ka lēmumam par Krievijas kanālu translācijas slēgšanu jābūt politiskiem, tāpat, kā politiķiem jāpieņem to lēmumu par Kiseļova nereģistrāciju vai reģistrāciju, NEPLP tur neko reāli nelemj.

    Vislielākais apdraudējums valstij ir tad, kad politiķi sākt ieviest cenzūru, ko drīkst, ko nedrīkst rādīt, tad iestājas zelta laiki korupcijai, patvaļai, utt., utt.

    Visbagātākās valstis ir arī ar visaugstāko preses brīvības indeksu un vismazāko korupciju, starp to visu pastāv tieša sakarība.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam