Hodorkovskis nosauc Putina iemeslu iebrukumam Ukrainā

44

Komentāri (44)

DontUworry 14.04.2015. 16.38

Izlasījis, kā Hodorkovskis vienā teikumā raksturo Rīgu, es šā kunga spriešanas spējas, kur nu vēl diplomātiju, necik augstu nevērtēju.

+1
0
Atbildēt

0

beta 14.04.2015. 15.19

> Doveiks

Pēdējā RL Pavlovskis, tas, kas Gļebs, apgalvo, ka krievi vispār nav tauta un nācija, bet “zbrods”, kam demokrātija kā cūkai segli (salīdzinājums mans :) )

Hodorkovskis nav “tīrs” krievs, drusku veselā saprāta viņam tomēr ir… :)

+2
0
Atbildēt

4

    latvijas_valsts > beta 14.04.2015. 15.58

    Nu ir teikusi kādas izmirstošas netautas pārstāve.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    MZGD > beta 14.04.2015. 16.18

    Tik traku jau nav. Tad kad viniem bija Vikingu un citu Anglosakshu izcelsmes cari un carienes taa izskatijas pec valsts.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Doveiks > beta 14.04.2015. 16.53

    Briti ar ģermāņu Koburgiem-Vindzoriem daudz sasniedza.

    Edward VII and, in turn, his son, George V, were members of the German ducal House of Saxe-Coburg and Gotha by virtue of their descent from Albert, Prince Consort, husband of Queen Victoria.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    v_rostins > beta 15.04.2015. 03.24

    beta

    apgalvo, ka krievi vispār nav tauta un nācija, bet “zbrods”

    ————–

    Starpetniska tumsonīgu, sātana apsēstu, vergu varza, kas modificēta zvērisku slepkavu bandā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

beta 14.04.2015. 15.01

Bet par Hodorkovski Doveikam piekrītu. Kad bija iespēja apkāst valsti, sirdsapziņa klusēja, kad dabūja no sava bosa cietumu, apvainojās. BET!

Vilks maina spalvu, bet ne tikumu. Lielkrievu šovinisms arī Hodorkovskim piemīt pilnā mērā. Krimu atdot netaisās…

+3
-1
Atbildēt

8

    Andris Doveiks > beta 14.04.2015. 15.05

    Hodorkovskim liel-krievu šovinisms nevar piemist :) Bet Krimu neatdos tāpat kā Izraēla neatdod “uz laiku” okupētās Palestīnas zemes. Galu galā, cierējot uz putina krēslu kaut cik leģitīmi, Krimu atdot nevar – tauta nenorīs.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Fikseris > beta 14.04.2015. 17.17

    Hodorkovskis tajā miskastē reformēja visu naftas industriju tā lai tā varētu naudu pelnīt. Bez tām reformām viņiem visus šos gadus naudas nebūtu bijis. Un ko krievijā nozīmē “apkāsa valsti”? Normālu biznesu veidoja? Nu ja, tādus tur iznīcina.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Doveiks > beta 14.04.2015. 17.34

    Fikseri, pēc Hodorkovska un dažām būtiskām izmaiņām likumos par resursiem, Krievijas valsts parāds iekļuva neparastā trendā. Tur vēl sarkana strīpiņa – reāli :) amerikāņu valsts vērtpapīri, ar kuriem šodien visu parādu var nosegt.

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/05/Russian_public_debt.jpg

    Vecie pārādi nomaksāti jau 2006. gadā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Fikseris > beta 14.04.2015. 18.42

    Nu un? Krievijai nav nākotnes. Bet ja Hodorkovskis būtu prezidents tad krievijai būtu nākotne. Bet vispār kāda jēga argumentēt ar idiotiem kā tu? Tuvāko 10 gadu laikā krievija atkal sabruks. Tādi kā tu atkal sēdēs kā ūdeni mutē ieņēmuši.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Doveiks > beta 14.04.2015. 21.13

    Ja būs, kā saki, tad būs, kā saki. Ja nebūs, kā saki, tad ceri, ka tavi sponsori (es nesaku, ka finanšu nozīmē) nepārdos datu bāzi. Kaut neliels, bet piķītis, šamiem nekad nav lieks. Vēl jo vairāk tādēļ, ka tas kuratoriem būs vienīgais pieejamais piķītis.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Fikseris > beta 15.04.2015. 00.10

    Jābūt muļķim lai domātu, ka tai banānu diktatūrai kleptokrātijai ir nākotne. Līdz šim varēja problēmas ar naudu aizmest, jo nafta bija dārga. Tagad tā vairs nevarēs.

    Rietumos ir civilizācija, nevis kuratori.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Doveiks > beta 15.04.2015. 08.09

    Ja neieliek vienu komatu… domāšana var izrādīties tikai par muļķi nosauktai personai raksturīga īpašība. Laikam mūsdienu “gudrie” to jau vairs nedara un ir ar tādēļ arī lepni. 1984

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Fikseris > beta 16.04.2015. 00.57

    1984 ir perfekti aprakstīta tava krievija.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Andris Doveiks 14.04.2015. 12.19

Hm, kas ir Hodorkovskis Latvijā? Vajadzētu būt tādam pašam statusam kā Laventam.

Putins teica, ka Krima ir Ukrainas. Velkam analoģiju. Rietumi PSRS solīja, ka NATO uz austrumiem neiešot, pat ne Austrumvācijā. PSRS izbeidzās, Rietumi saka, ka Krievijai nav solījuši. 2014. gada februārī tā Ukraina, par kuru runā Putins, izbeidzās… IMHO

Vēl mazliet par Krievijas ekonomisko nespēju vai bezgalīgo melu straumi mēdijos

Valsts, parāds uz cilvi $, parāds uz IKP %

USA 56.850$ 105%

Germany 27.140$ 68%

Greece 34.050$ 195%

Latvia 6.350$ 40%

Russia 1.670$ 11%

http://www.nationaldebtclocks.org/

0
-5
Atbildēt

23

    zēniņš > Andris Doveiks 14.04.2015. 12.32

    Analogjija par Laventu vietaa, Hodorkovskis ir zaglis, lai arii daljeeji atseedeejis. Vinjam nekad neesmu ticeejis, arii tagad teiktais ir stipri primitiiva versija notiekoshajam.

    Otraa gan galiigi garaam. Pirmkaart, kas ir “rietumi” lai kko soliitu? Taa nav valsts. Otrkaart, rietumi neko austrumos nav annekseejushi. Un vispaar, tolaik PSRS nebija taadaa poziicijaa, lai dikteetu noteikumus. Tieshi tagad Krievijas riiciibas rezultaataa ASV armija ir ieradusies Baltijaa valstiis — to sauc par self-fulfilling prophecy.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Andris Doveiks 14.04.2015. 13.12

    Andris Doveiks

    У патриарха Кирилла погасли свечи во время пасхального богослужения (фото)

    http://podrobnosti.ua/2028111-u-patriarha-kirilla-pogasli-svechi-vo-vremja-pashalnogo-bogosluzhenija-foto.html

    Uguns no pederasta, sadista un sātanista Gunģjaja svecēm pārmetās uz Hakasiju, kur jau dzīvi sadeguši 23 cilvēki.

    Vai tā nav zīme, ka krieviem laiks sekot lemingu piemēram un doties Ziemeļu Ledus okeānā?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Doveiks > Andris Doveiks 14.04.2015. 13.37

    zēniņš – Dienvidslāvija kā RIETUMU agresijas upuris, bet Kosova kā anektētā teritorija. Jā, tieši bezpersonisko Rietumu neredzami anektētā teritorija. Savukārt ASV lūžņu reids pa Austrumeiropu drīzāk ir citumsarga pastaiga pa koridoru, sitot ar steku pa restēm.

    v_rostins – par Gunģajevu un Co nekomentēšu un neiebildīšu ar. Par Hakasiju gan nepiekrītu, ka tai ir saistība ar Gunģajevu. Ja vien tā nav bijusi “tradicionāla” kūlas dedzināšana ar neparedzētu viesuli, tad tā ir tāda pat “nejaušība” kā Boings Ukrainā vai Aerobuss Francijā.

    Prieks, ka jūs abi nestrīdaties ar cipariem :)

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Andris Doveiks 14.04.2015. 13.48

    Andris Doveiks

    Dienvidslāvija kā RIETUMU agresijas upuris

    ____________

    Belgrada bija jānolīdzina ar zemi 1991. uzreiz pēc Jadrana pērles, Dubrovniku, bumbošanas. Būtu Rietumiem nedaudz mugurkaula, Serbija būtu sadalīta civilizētu valstu starpā un tur būtu veikta pilnīga debizantizācija. Kā zināms, neviens Kosovu nav anektējis, tā atšķirībā no mutācijas – osetīnu okupētās Gruzijas teritorijas, ir pilnīgi neatkarīga.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    uldis_rats > Andris Doveiks 14.04.2015. 13.58

    Andri, “Savukārt ASV lūžņu reids pa Austrumeiropu drīzāk ir citumsarga pastaiga pa koridoru, sitot ar steku pa restēm”

    Tev ir interesanta izpratne par “cietumu” :) Tad, kā var nojaust, pretstatā Austumeiropas cietumam, Krievijas sabiedrība izbauda “brīvību”? :)

    P.S. Kas attiecās uz skaitļiem, tad tev kā “pilnās patiesības” piekritējam jau nu ir zināms, ka no konteksta izrauti fakti lieti noder izkropļota attēla radīšanai. Kā ar daudziem citiem statistikas datiem, kur Krievija ir Āfrikas valstiņu līmenī? Paņēmi vienu rādītāju un tas nu tagad “atklāj” tavu pilno patiesību? :) Kumēdiņu meistars :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Doveiks > Andris Doveiks 14.04.2015. 14.57

    v-rostins kā vienmēr stingrā līnijā.

    uldis_rats Latvija vēl ir pa vidu, mazapdzīvota, neozīmīga, tādēļ maz pieskatīta. Pēdējā gada laikā līnija ir novilkta un tautiņa pamazām rindās kārtota. Tu neieraudzīsi to, ko negribi redzēt.

    Par P.S. Kā jau iepriekš uzrakstīju – neieraudzīsi to, ko negribi redzēt. Es uzrakstīju dažus skaitļus, lai irlustrētu Hodorkovska bezskaitļu apgalvojumu. Tu iebilsti kā Hodorkovskis – arī bez skaitļiem. Tu neieraudzīsi savu kļūdu, ja neskatīsies skaitļus. Mans ieteikums Tev, Uldi – nekad neņem kredītu!

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    beta > Andris Doveiks 14.04.2015. 14.58

    >Doveiks

    Rietumi PSRS solīja, ka NATO uz austrumiem neiešot, pat ne Austrumvācijā.

    ———–

    Vai ir kāds dokuments, kas apstiprina šo Krievijas “atmazku” savām okupantu izdarībām?

    Uzrādi šo solījumu un tad būvē gaisa pilis…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Doveiks > Andris Doveiks 14.04.2015. 15.04

    Beta, vai zini, ka Maidanā tauta stāvēja par bezvīzu režīmu ar Europi? Vai atceries, ka mēs iestājāmies Europā lai dzīvotu kā Europā? Arī tādu papīru naf…

    http://www.youtube.com/watch?v=8vu4y_lvg4U

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    beta > Andris Doveiks 14.04.2015. 15.14

    > Doveiks

    Nevajag demagoģiju.

    Par ko stāvēja tauta Maidanā, ne Tev zināt. Mans pieņēmums, ka pret zagļu režīmu.

    Mēs dzīvojam tieši tik labi, cik paši esam gudri. Ja bērziņus un ušakovus ievēlam par priekšniekiem, tad Eiropa nav pie vainas…

    Bet par solījumiem nepaplašināties tā kā vajadzētu būt kādam dokumentiņam, citādi tukša runa un fantāzijas… putlera nakts murgi un nesaturēšana… :)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    beta > Andris Doveiks 14.04.2015. 15.37

    > Doveiks

    Paldies par Tavām pūlēm, bet šie video pierāda tikai to, ka virzoties uz ES, ukraiņi cer uz bezvīzu režīmu. Kāds tam sakars ar Maidanu, kas bija pavisam cita līmeņa pasākums?

    Maidans bija revolūcija un, lai gan labi saprotu Tavu vēlmi ukraiņu revolūciju diskreditēt līdz migalkovu ” iedod miljonu!, iedod miljonu …” , tomēr revolūcijas mērķis ir mainīt pastāvošo kārtību, un tad, iespējams, nākotnē tam būs daudz valstij labvēlīgu seku, tai skaitā bezvīzu režīms.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    MZGD > Andris Doveiks 14.04.2015. 15.49

    “Doveiks: Prieks, ka jūs abi nestrīdaties ar cipariem :)”

    Uk ko tie cipari nozimee? Vai to ka krieviem labi bet amerikanimem slikti. Vai arii to ka nupat krievija uzplauks un ASV noniiks? Vai ari to ka demokratijas vesture valstii ir proporcionala paradam uz vienu iedzivotaju.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Unabomberz > Andris Doveiks 14.04.2015. 16.36

    Doveika citētos skaitļus redzu. Tikai nekādi nespēju uztvert, ko viņš ar to vēlas pateikt. Valsts parādam nav nekādas korelācijas ar iedzīvotāju labklājību un/vai demokrātiju attiecīgajā valstī. Ja skatās Wiki datus par to, kurās valstīs vismazākais parāds % pret IKP, tad droši vien vislabākā dzīvošana ir naftas valstīs – Norvēģijā, Sauda Arābijā, Apvienotajos arābu emirātos. Bet var izvēlēties arī tādas valstis, kurām nav parādu tā iemesla dēļ, ka neviens nav tik dumjš lai aizdotu – Ziemeļkoreja,Ekvatoriālā Gvineja, Kongo Demokrātiskā Republika, Libērija.

    PS – Krievijas nelielais parāds protams izskatās skaisti, vienīgi aizmirsts pateikt, ka viņš ir neliels tāpēc, ka sankciju dēļ neviens neaizdod naudu. Un lai kaut cik sagramstītu naudu iekšzemē, nākas likvidēt sociālo budžetu, nacionalizējot uzkrāto pensiju kapitālu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Doveiks > Andris Doveiks 14.04.2015. 16.48

    Unabomberz: Un lai kaut cik sagramstītu naudu iekšzemē, nākas likvidēt sociālo budžetu, nacionalizējot uzkrāto pensiju kapitālu.

    Man jau arī likās, ka tur kaut kas nav riktīgi. Iedod linku uz Krievzemes budžeta skaitļiem, kas šo apstiprinās, lai es topu ārstēts :)

    Vari arī piemest atbilstošo Latvijas izaugsmes (nav šaubu!) grafiku atbilstošajām jomām :(

    0
    0
    Atbildēt

    0

    beta > Andris Doveiks 14.04.2015. 17.00

    > Doveiks

    Krievijai procentuāli neliels ārējais parāds, kas ir tas ir.

    Bet kā ar iekšējo? :)

    http://www.echo.msk.ru/blog/echomsk/1530332-echo/

    Šitādu kaunu valsts nozīmes triecienceltnes būvniecībā var atļauties tikai Krievija… :) :) :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Unabomberz > Andris Doveiks 14.04.2015. 17.16

    Nevaru iedot linku uz visām likumprojektu detaļām. Tikai virspusējs raksts, kur minēts, ka 2014.gadā noteiktais moratorijs pensiju kapitāla nodošanai privāto apsaimniekotāju rokās tiek pagarināts uz visu 2015 gadu pateikts. Tai pat laikā vēl tiek pateikts, ka “В бюджет Пенсионного фонда России из федерального бюджета будет переведено на 307,4 миллиарда рублей меньше”, t.i. Federālā budžeta iztrūkums tiek finansēts uz sociālā budžeta rēķina.

    http://lenta.ru/news/2014/11/26/dumapensnak/

    Un ja paskatās vecākus rakstus, tad šī iesaldēšana tiek turpināta kopš 2013.gada. Kopā pāri par triljonu rubļu šādā veidā “iepumpēts” federālajā budžetā uz sociālā budžeta rēķina.

    http://lenta.ru/news/2014/09/19/pension/

    Latvijas 2.līmeņa pensijas kapitālā uzkrāto naudas līdzekļu daudzumu pats par sevi individuāli vari paskatīties http://www.manapensija.lv. Par valsti kopā dati tur pat (šobrīd 2,1 mljrd EUR). Tas ir skaitlis, kurš protams ir mazāks par Krievijas 18 mljrd EUR trīs gadu laikā, bet ja parēķinam uz galviņu, tad Krievijā cipars ir 140 EUR, Latvijas – 2000 EUR. Skaisti taču, vai ne?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Doveiks > Andris Doveiks 14.04.2015. 17.17

    beta, ja Stradiņu būvi ekstrapolēs Krievijas izmērā… Cik atceros, arī LNB būvē bija visādi brīnumi ar ģenerāluzņēmēja maksātās (?) naudas ceļu līdz apakš-apakš-apakš…-apakšuzņēmēja darbinieku makiem, par VID nemaz nerunājot.

    Starp citu, šī problēma ir ne tikai EHO, bet visos centrālajos kanālos atspoguļota.

    Konspirologi stāsta, ka ģenerāluzņēmēji bija domājuši, ka jankas Putinu beidzot nometīs, un tad kosmodromu nevienam nevajadzēs, bet atskaiti nebūs kam prasīt. Ko tik neizdomā… Ja šitā paskatās uz Stradiņiem (kritiskajā TV skatījumā), tad bail paliek konspiridoniski domājot, kāds bija viņu plāns.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Doveiks > Andris Doveiks 14.04.2015. 17.24

    Unabomberz, cilvēk ar atmiņu!!!

    Veiksmes stāsta viena no pirmajām epizodēm bija tieši tāda – pensiju atskaitījumu samazināšana. LATVIJĀ! Sanāk, ka Putins no Dombrovska mācās :)

    Es vispār neuzskatu, ka mana pensiju nauda jānodod privātiem fondiem. ES GRIBU SAVU KONTU ATPAKAĻ VALSTS KASĒ! Man pilnīgi pietiks, ja % saņemšu tikpat, cik valsts maksā aizņemoties no bankām.

    Sanāk, ka minētais piemērs ir slikta ziņa galvenokārt bankām. Banku problēmas mani neuztrauc, viņi par sevi parūpēsies :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Unabomberz > Andris Doveiks 14.04.2015. 17.32

    Es ļoti labi atceros, ka Latvijā krīzi risināja tieši tāpat. Un tas vien ir rādītājs, ka Krievijā ir ekonomikas krīze vājprātīgos apmēros, jau trešo gadu un kaut kā viņa jārisina. Un Krievija no bedres netiek ārā pat ar visiem naftas un gāzes dolāriem.

    Kas attiecas uz betas komentāru, tad tā vispār ir klīnika. Kā cilvēki var strādāt 4 mēnešus bez algas? 1) no kā viņi dzīvo, 2) kāpēc viņi turpina iet uz darbu? Latvijā ja celtniekam neizmaksās algu laikā, viņš nākamajā dienā aizies pie konkurenta.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Doveiks > Andris Doveiks 14.04.2015. 17.45

    Tāda krīze ir visā pasaulē, mīļais cilvēk! Tikai vieniem ir drukas mašīna un 7 flotes, bet citiem nafta. Ja to naftu neatdod par zaļiem papīrīšiem, tad kāda flote brauc ciemos. Kad vairs nevarēs aizbraukt, jo baidīsies dabūt pa airiem, tad skaitļu diskotēka beigsies.

    Skaitļu diskotēka šeit:

    http://www.usdebtclock.org/

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Unabomberz > Andris Doveiks 14.04.2015. 19.35

    Mīļo cilvēk, nesac mukt no strīda sākuma. Pirmajā komentārā Tu iepostēji skaitļus, cenšoties pierādīt, ka Krievijas ekonomika ir labākā situācijā, nekā ASV un citās valstīs, pamatojoties uz valsts parāda rādītājiem. Es Tev aizrādīju, ka valsts parāda apmērs pats par sevi nav ekonomikas rādītājs, bet sfērisks zirgs vakuumā, pievienojot argumentāciju par to, ka valsts parāds % no IKP nekādi nekorelē ar ekonomiku vai demokrātiju.

    Kad papildus tevi pēc tevis paša izteiciena “apārstēju” ar tev tik mīļiem Krievijas masu mediju rakstiem, Tu pārslēdzies uz krīzi kā tādu un tās risināšanas modeļiem.

    Piedod, bet flotei, naftai, zaļajiem papīrīšiem, krīzes risināšanas modeļiem nav nekāda sakara ar Tavu vēlmei šļūkt prom paša izvēlētā greizā argumenta. Atzīsti vien, ka parāds pats par sevi nekādi nekorelē ar ekonomiku.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    MZGD > Andris Doveiks 14.04.2015. 22.00

    Pat zirgiem skaidrs (gan sfeeriskajam gan neregulaaraas formas) – shinii diskusijaa Doveiks nezina ko teikt tadel ari novizes no teemas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Doveiks > Andris Doveiks 15.04.2015. 01.33

    Svarīgi vienmēr paturēt pēdējo vārdu, pat ja runātājam piemīt disleksija un pēdējais vārds ir nepieklājīga skaņa :)

    Lai jums tiek, laiks saliks vietās.

    0
    0
    Atbildēt

    0

LoveLove 14.04.2015. 10.23

Hodorkovska nosauktais iemesls šķiet ticams. Ticu arī, ka Ukraina gūs panākumus un izveidos varenu valsti. Ukrainas spēks ir tās stiprie cilvēki, un tai ir ekonomiskās izaugsmes potenciāls. Ukraina arī saņem atbalstu no visas pasaules, turpretim Krievijas situācija ir traģiska, jo tā ir nonākusi ekonomiskā un politiskā izolācijā. Kas mūsdienu globalizācijas apstākļos nozīmē atpalicību, vājumu un visbeidzot, iznīcību.

+7
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam